Άντε γεια μας
Best posts made by SubSeven
-
RE: TESLA FORUM
Το 500άρικο με referral ισχύει; Επιλέγεις όχημα από το inventory και κάπου στην πορεία σού ζητάει τον κωδικό;
Αμαρτία δεν είναι να μην πάρω το M3 με ενάμιση χιλιάρικο διαφορά σε σχέση με το EV3; -
RE: Kia EV3 2024
Χαίρετε. Έχω παραγγείλει το Earth μοντέλο με τη μικρή μπαταρία, αναμένεται τέλος Ιανουαρίου στις Ελλάδα, πολύ οριακά για την επιδότηση... Μόνο σε γκρι χρώμα αρχικά (shale grey), για τα υπόλοιπα μου είπαν Μάρτιο, άρα πρακτικά δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
Το μοντέλο με τη μεγάλη μπαταρία θα είναι εδώ στο τέλος του μήνα, οπότε μπορεί να γίνει test drive. 4.000€ επιπλέον αλλά μοναδική διαφορά είναι η μπαταρία, τίποτα έξτρα από εξοπλισμό. Θεωρώ ότι δεν αξίζει.
Για προπαραγγελίες μέχρι τέλος του μήνα δίνουν επιπλέον 1.000€ έκπτωση.
Τελική τιμή 38.950 χωρίς την επιδότηση, 2χιλ κάτω από το Model 3.
Έχω και απόσυρση οπότε θα μου βγει 27.950. -
RE: TESLA FORUM
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί, αλλά τα test drive δεν παίρνουν την επιδότηση
-
RE: BYD forum
Κάτι τέτοιο ιδανικά. Στην Κορέα πληρώνουν και τα διόδια μέσω του infotainment.
-
RE: TESLA FORUM
Έκανα test drive το Model 3. Δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα, υπό την έννοια ότι έχω δει τόσα βίντεο και έχω διαβάσει τόσα, που ήξερα ακριβώς τι να περιμένω. Μένει άλλο ένα τώρα με την κυρά για να πειστεί και αυτή. Νομίζω όμως ότι κατά 99%, ΚΗ επιτρέποντος, θα είναι το επόμενο αμάξι μου.
Δυστυχώς οι συνθήκες οδήγησης δεν ήταν καλές (βροχή, πάρα πολλή κίνηση), οπότε το πήγα πολύ συντηρητικά, δεν πρέπει να πάτησα 100. Βασικά μέχρι να βγω από το Cosmos ίδρωσα από το άγχος (δεν είχα ξαναπάει στο συγκεκριμένο πάρκινγκ και δεν μπορούσα να προσανατολιστώ). Με το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα βέβαια καταλαβαίνεις πόσο ξεκούραστο είναι το one pedal drive, το συνήθισα αμέσως. Τα φλας μόνο ίσως σε κυκλικές πορείες να είναι "πρόβλημα". Κατά τα άλλα, σίγουρα είχα λάθος θέση οδήγησης γιατί το αριστερό μου γόνατο κλείδωσε από την ακινησία (πρώτη φορά οδήγησα αυτόματο) και με πονάει ακόμα. Από τη ζαλάδα μου ξέχασα να δω και την κατανάλωση της διαδρομής.
Πολύ λίγος ο χρόνος του test drive τελικά (45 λεπτά), στην Αμερική διάβαζα για 3-4 ώρες. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Όλες οι επιδοτήσεις μπορούν να χαρακτηριστούν εν δυνάμει εξυπηρέτηση συμφερόντων κάποιας ομάδας. Φωτοβολταϊκά, αντλίες θερμότητας, θερμοσίφωνες, ηλεκτρικές συσκευές, τάμπλετ για μαθητές, τουρισμός για όλους, τα πετρέλαια των αγροτών. Η λίστα και τα παραθυράκια για αυτούς που έχουν το χρήμα ή τα κονέ είναι ατελείωτα. Το χωνεύεις και προχωράς, γιατί δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.
(* τάμπλετ για μαθητές = υπερκοστολόγηση και ξεστοκάρισμα των προμηθευτών)
Από εκεί και πέρα, ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός. Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει προβλέψει 62εκ για επιδοτήσεις. Να υποθέσω ότι κάπου εκεί μέσα είναι και το οποιοδήποτε κονδύλι για τα Κινούμαι Ηλεκτρικά;
-
RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)
@realzeus said in Citroen e-C3 2024:
@ilias-a said in Citroen e-C3 2024:
οσοι καπνιζουν κατι πρεπει να ρουφανε
Όχι ρε φίλε, κακή συνήθεια.
Ενώ το να οδηγάς 500 χιλιόμετρα χωρίς διάλειμμα είναι καλή συνήθεια;
-
RE: Δεν θα μάθουν ποτέ.
Του το λέω συνεχώς του πατέρα μου για τη μόνωση αλλά δεν θέλει να το καταλάβει. Γι'αυτό ρώτησα, ceteris paribus, τι θα επιλέγατε μεταξύ των δύο. Δεν ξέρω πόσο πιο ζεστό θα ήταν το σπίτι με σωστή μόνωση αλλά ειδικά το καλοκαίρι βράζει.
Εμείς έχουμε τον θερμοστάτη μόνιμα στους 23-23.5, γι'αυτό έχουμε φάει ήδη πάνω από 500 ευρώ για πετρέλαιο. Χώρια ο θερμοσίφωνας γιατί "δεν φτάνει το ζεστό νερό από τα καλοριφέρ για μπάνιο", οπότε ας τον ανάψουμε μισή ώρα. Εγώ φταίω που τα έχω κάνει όλα σμαρτ 🥲
Το στεγνωτήριο το βγάλαμε off σε δύο χρόνια, περίμενα όλο το καλοκαίρι μήπως και βγει κανένα πρόγραμμα, κόντεψε να τρελαθεί η δικιά μου με την απλώστρα. Και το πλυντήριο χάλασε πριν δυο βδομάδες, ήρθε το καινούργιο τη Δευτέρα και το έχουμε δουλέψει 21 φορές. Πριν 1-2 χρόνια έκανε βέβαια το κορυφαίο, κυριολεκτικά σε λιγότερο από 48 ώρες ξόδεψε ένα Dixan 70 μεζούρες.... 🥲 -
RE: Δεν θα μάθουν ποτέ.
@vagkirk said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
@subseven said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
Το στεγνωτήριο το βγάλαμε off σε δύο χρόνια, περίμενα όλο το καλοκαίρι μήπως και βγει κανένα πρόγραμμα, κόντεψε να τρελαθεί η δικιά μου με την απλώστρα.
Στα στεγνωτηρια αλλά και στα πλυντήρια ισχύει ότι και με τα αυτοκίνητα, Γερμανικά για κορυφαία τεχνολογία και απόδοση η τα καλύτερα Κορεατικά για μεγάλη αξιοπιστία.
Δεν υπάρχει χώρος για τσιγκουνιες σε αυτά.Ο καλύτερος συνδυασμός είναι ακριβό Κορεάτικο πλυντήριο και καλό ακριβό γερμανικό στεγνωτηριο.
Σαν να έχεις στο γκαράζ σου ένα φουλ εξοπλισμένο Kia proceed GT και ένα τετρακίνητο 2.0TDI Tiguan και έκλεισες αυτοκινητιστικά μέχρι τα 75 σου.
Το στεγνωτήριο ήταν Samsung των 850 ευρώ, με το που έληξε η εγγύηση άρχισε να μπαίνει σε παύση κατά τη διάρκεια του κύκλου. Σε 2 σέρβις Samsung δεν βρήκαν κάποιο πρόβλημα... Άφησα τη γυναίκα να διαλέξει μόνη της τώρα και πήρε ένα Pitsos της πλάκας, που το έχει όμως η αδερφή της και "είναι καλό". Λογικά σε κάνα χρόνο θα ψάχνουμε πάλι.
Το πλυντήριο το πήρα LG (600€) με βάση την υπόδειξη του μάστορά μου (είπε ναι σε LG, όχι σε Samsung), με πενταετή εγγύηση.
Latest posts made by SubSeven
-
RE: Hyundai Inster (2024)
Ναι, αν γλιτώνεις κάποια χιλιάρικα τον χρόνο σε σχέση με τις βενζίνες, θα σε ενοχλήσει το μισάωρο που θα περιμένεις να φορτίσει στο ταξίδι...
-
RE: Kia EV3 2024
Ισχύει, αλλά ακόμα και έτσι είναι καλύτερο σε σχέση με άλλα μοντέλα (του ομίλου) που δεν έχουν τίποτα σε εκείνο το σημείο. Και μόνο ο συνοδηγός να το χρησιμοποιεί που λέει ο λόγος, κέρδος είναι.
Εγώ με το συγκεκριμένο ξενέρωσα γιατί θεωρώ ξεφτίλα και μιζέρια να έχεις πχ διαφορετικά ...φανάρια στο φθηνό μοντέλο σε σχέση με αυτά που διαφημίζεις... Κόψε ό,τι θες (λέμε τώρα, στα Tesla είναι όλα στάνταρ) αλλά διαφορετικό εξωτερικό σχεδιασμό; -
RE: TESLA FORUM
@focus84 said in TESLA FORUM:
Όσοι έχετε το Tesla model 3 standard range ποια είναι η πραγματική του αυτονομία;Τα βγάζει τα 400 χιλιόμετρα σε ιδανικές συνθήκες ή μετανιώσατε που δεν δώσατε τα παραπάνω χρήματα για να πάτε στην long range rwd έκδοση;
Καλημέρα. Λίγο καθυστερημένα: το έχω έναν μήνα χωρίς να το έχω φορτίσει στο 100% και άρα χωρίς calibration (δεν έχω βάλει ακόμα φορτιστή). Με αυτό ως δεδομένο, τις 2 φορές που έκανα απόσταση ~200km σε εθνική με max 120km/h, θερμοκρασία ~5°C και 3 ενήλικες επιβάτες, μου έφαγε όντως το 50% της μπαταρίας. Οπότε θεωρώ ότι σε ιδανικές συνθήκες (καιρού) ξεπερνάει τα 400km/h.
Ερώτηση για κατόχους: έχει κανένας τα πατάκια της Tesla; Αξίζουν σε σχέση με τα κινέζικα;
-
RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)
@realzeus said in Citroen e-C3 2024:
@ilias-a said in Citroen e-C3 2024:
οσοι καπνιζουν κατι πρεπει να ρουφανε
Όχι ρε φίλε, κακή συνήθεια.
Ενώ το να οδηγάς 500 χιλιόμετρα χωρίς διάλειμμα είναι καλή συνήθεια;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
φαινεται οτι το κη3 δεχεται παλι αιτησεις.
Δεν σταμάτησε ποτέ το αλισβερίσι, συνεχώς απελευθερώνονται και δεσμεύονται ποσά. Μέχρι 6.200 είχα δει πριν λίγες μέρες, δυστυχώς δεν μου έφταναν
Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι πώς κάποιες φορές δείχνει μείον -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εσύ και ο σκακιστής ,που τα έριξε πάλι στη διαιτησία!
Φαντάσου να προσπαθείς να ειρωνευτείς με ινδάλματα Τράκη και Χουάνκαρ
-
RE: TESLA FORUM
Το κινητό είναι (προφανώς) στα αγγλικά, κάτι άλλο δεν βλέπω για locale στο Android. Για κάποιες εφαρμογές μπορείς να ρυθμίσεις ξεχωριστά τη γλώσσα, για της Tesla δεν γίνεται.
Εσύ το έχεις στα ελληνικά και βλέπεις ευρώ ας πούμε;
Επίσης, μου ήρθε μέιλ για 150 χιλιόμετρα δωρεάν supercharging αλλά δεν βλέπω κάτι στην εφαρμογή. Any ideas;Το βρήκα -
RE: TESLA FORUM
Στην εφαρμογή μπορείτε να αλλάξετε τα δολάρια σε ευρώ, την ώρα σε 24ωρη και τη βδομάδα να ξεκινάει Δευτέρα;