Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 104
    • 105
    • 68 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    78448
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nickthetrib
      nickthetrib @georgemit last edited by

      @georgemit said in VW Golf MK 8:

      @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

      @tsofras said in VW Golf MK 8:

      @jntaras said in VW Golf MK 8:

      @tsofras said in VW Golf MK 8:

      @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

      Κάτοχος golf 8 1.0tsi θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματα. 1ον παρατηρώ ένα τρέμουλο μέσα στην καμπίνα απο την λειτουργία του κινητηρα οταν είμαι σταματημένος σε φαναρι κτλ., το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό... ειναι φυσιλογικό να τρέμει λογο του τρικύλινδρου κινητήρα? 2ον στο δρόμο είναι αρκετά σκληρό. Αν και έχει 16αρες ζαντες περίμενα να είναι πιό μαλακό στο δρομο, μπορώ να κάνω κάτι για να γίνει πιο μαλακό?

      Σε Seat Ibiza με τον ίδιο κινητήρα δεν είχα κανένα θέμα με τρέμουλο μέσα στη καμπίνα.
      Επίσης ήταν κούτσουρο και όταν είδα τον αέρα απο αντιπροσωπεία ήταν στο 38

      Πολύ δεν ειναι το 38?

      Ναι για αυτό ένιωθα ότι τα λάστιχα είναι απο τσιμέντο 😄 και είπα και στον φίλο να το κοιτάξει μήπως ευθύνεται για την άνεση

      Δεν είναι απαραίτητα πολύ, πχ εγώ άδειος βάζω 38, με την οικογένεια μόνο (πχ ημερήσια εκδρομή) βαζω 36, με αρκετό φόρτωμα βάζω 36 μπροστά 34 πισω.
      Δοκίμασε τις πίεσεις να βρεις το ιδανικό για εσένα. Δεν είναι κάτι στάνταρ οι πιέσεις των ελαστικών, εξαρτώνται από αμάξι, δρόμους που κινείσαι, φόρτωμα αυτοκινήτου κλπ κλπ

      Όταν είμαστε φορτωμένοι βάζουμε μεγαλύτερη πίεση και όχι όταν είμαστε άδειοι.

      Αναφέρω τι κάνω εγώ για να νιώσω πιο άνετα και πιο ασφαλής στο αυτοκίνητο. Έχω δοκιμάσει πολλούς συνδυασμούς και έχω καταλήξει σε αυτούς.
      Το νόημα είναι να γίνει αντιληπτό ότι δεν υπάρχει κανόνας που λέει λάστιχα 32.

      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

      T georgemit 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsofras @nickthetrib last edited by

        @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

        @georgemit said in VW Golf MK 8:

        @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

        @tsofras said in VW Golf MK 8:

        @jntaras said in VW Golf MK 8:

        @tsofras said in VW Golf MK 8:

        @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

        Κάτοχος golf 8 1.0tsi θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματα. 1ον παρατηρώ ένα τρέμουλο μέσα στην καμπίνα απο την λειτουργία του κινητηρα οταν είμαι σταματημένος σε φαναρι κτλ., το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό... ειναι φυσιλογικό να τρέμει λογο του τρικύλινδρου κινητήρα? 2ον στο δρόμο είναι αρκετά σκληρό. Αν και έχει 16αρες ζαντες περίμενα να είναι πιό μαλακό στο δρομο, μπορώ να κάνω κάτι για να γίνει πιο μαλακό?

        Σε Seat Ibiza με τον ίδιο κινητήρα δεν είχα κανένα θέμα με τρέμουλο μέσα στη καμπίνα.
        Επίσης ήταν κούτσουρο και όταν είδα τον αέρα απο αντιπροσωπεία ήταν στο 38

        Πολύ δεν ειναι το 38?

        Ναι για αυτό ένιωθα ότι τα λάστιχα είναι απο τσιμέντο 😄 και είπα και στον φίλο να το κοιτάξει μήπως ευθύνεται για την άνεση

        Δεν είναι απαραίτητα πολύ, πχ εγώ άδειος βάζω 38, με την οικογένεια μόνο (πχ ημερήσια εκδρομή) βαζω 36, με αρκετό φόρτωμα βάζω 36 μπροστά 34 πισω.
        Δοκίμασε τις πίεσεις να βρεις το ιδανικό για εσένα. Δεν είναι κάτι στάνταρ οι πιέσεις των ελαστικών, εξαρτώνται από αμάξι, δρόμους που κινείσαι, φόρτωμα αυτοκινήτου κλπ κλπ

        Όταν είμαστε φορτωμένοι βάζουμε μεγαλύτερη πίεση και όχι όταν είμαστε άδειοι.

        Αναφέρω τι κάνω εγώ για να νιώσω πιο άνετα και πιο ασφαλής στο αυτοκίνητο. Έχω δοκιμάσει πολλούς συνδυασμούς και έχω καταλήξει σε αυτούς.
        Το νόημα είναι να γίνει αντιληπτό ότι δεν υπάρχει κανόνας που λέει λάστιχα 32.

        Ναι οκ , δεν ξέρω αν υπάρχει κανόνας , ο κατασκευαστής έχει βάλει τις πιέσεις που θεωρεί για όταν είναι φορτωμένο ή όχι. Σύμφωνα με αυτές έπρεπε να έχει 36 το δικό μου και ήρθε με 38-39 σε όλα

        nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • nickthetrib
          nickthetrib @tsofras last edited by nickthetrib

          @tsofras said in VW Golf MK 8:

          @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

          @georgemit said in VW Golf MK 8:

          @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

          @tsofras said in VW Golf MK 8:

          @jntaras said in VW Golf MK 8:

          @tsofras said in VW Golf MK 8:

          @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

          Κάτοχος golf 8 1.0tsi θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματα. 1ον παρατηρώ ένα τρέμουλο μέσα στην καμπίνα απο την λειτουργία του κινητηρα οταν είμαι σταματημένος σε φαναρι κτλ., το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό... ειναι φυσιλογικό να τρέμει λογο του τρικύλινδρου κινητήρα? 2ον στο δρόμο είναι αρκετά σκληρό. Αν και έχει 16αρες ζαντες περίμενα να είναι πιό μαλακό στο δρομο, μπορώ να κάνω κάτι για να γίνει πιο μαλακό?

          Σε Seat Ibiza με τον ίδιο κινητήρα δεν είχα κανένα θέμα με τρέμουλο μέσα στη καμπίνα.
          Επίσης ήταν κούτσουρο και όταν είδα τον αέρα απο αντιπροσωπεία ήταν στο 38

          Πολύ δεν ειναι το 38?

          Ναι για αυτό ένιωθα ότι τα λάστιχα είναι απο τσιμέντο 😄 και είπα και στον φίλο να το κοιτάξει μήπως ευθύνεται για την άνεση

          Δεν είναι απαραίτητα πολύ, πχ εγώ άδειος βάζω 38, με την οικογένεια μόνο (πχ ημερήσια εκδρομή) βαζω 36, με αρκετό φόρτωμα βάζω 36 μπροστά 34 πισω.
          Δοκίμασε τις πίεσεις να βρεις το ιδανικό για εσένα. Δεν είναι κάτι στάνταρ οι πιέσεις των ελαστικών, εξαρτώνται από αμάξι, δρόμους που κινείσαι, φόρτωμα αυτοκινήτου κλπ κλπ

          Όταν είμαστε φορτωμένοι βάζουμε μεγαλύτερη πίεση και όχι όταν είμαστε άδειοι.

          Αναφέρω τι κάνω εγώ για να νιώσω πιο άνετα και πιο ασφαλής στο αυτοκίνητο. Έχω δοκιμάσει πολλούς συνδυασμούς και έχω καταλήξει σε αυτούς.
          Το νόημα είναι να γίνει αντιληπτό ότι δεν υπάρχει κανόνας που λέει λάστιχα 32.

          Ναι οκ , δεν ξέρω αν υπάρχει κανόνας , ο κατασκευαστής έχει βάλει τις πιέσεις που θεωρεί για όταν είναι φορτωμένο ή όχι. Σύμφωνα με αυτές έπρεπε να έχει 36 το δικό μου και ήρθε με 38-39 σε όλα

          Αυτό είναι κάτι που ξέφυγε από τους τεχνικούς πριν την παράδοση. Έρχεται με περισσότερα γιατί θα μείνει ακίνητο πολύ καιρό. Θεωρητικά βαζουν τις προτεινόμενες πριν την παράδοση

          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tsofras @nickthetrib last edited by

            @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

            @tsofras said in VW Golf MK 8:

            @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

            @georgemit said in VW Golf MK 8:

            @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

            @tsofras said in VW Golf MK 8:

            @jntaras said in VW Golf MK 8:

            @tsofras said in VW Golf MK 8:

            @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

            Κάτοχος golf 8 1.0tsi θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματα. 1ον παρατηρώ ένα τρέμουλο μέσα στην καμπίνα απο την λειτουργία του κινητηρα οταν είμαι σταματημένος σε φαναρι κτλ., το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό... ειναι φυσιλογικό να τρέμει λογο του τρικύλινδρου κινητήρα? 2ον στο δρόμο είναι αρκετά σκληρό. Αν και έχει 16αρες ζαντες περίμενα να είναι πιό μαλακό στο δρομο, μπορώ να κάνω κάτι για να γίνει πιο μαλακό?

            Σε Seat Ibiza με τον ίδιο κινητήρα δεν είχα κανένα θέμα με τρέμουλο μέσα στη καμπίνα.
            Επίσης ήταν κούτσουρο και όταν είδα τον αέρα απο αντιπροσωπεία ήταν στο 38

            Πολύ δεν ειναι το 38?

            Ναι για αυτό ένιωθα ότι τα λάστιχα είναι απο τσιμέντο 😄 και είπα και στον φίλο να το κοιτάξει μήπως ευθύνεται για την άνεση

            Δεν είναι απαραίτητα πολύ, πχ εγώ άδειος βάζω 38, με την οικογένεια μόνο (πχ ημερήσια εκδρομή) βαζω 36, με αρκετό φόρτωμα βάζω 36 μπροστά 34 πισω.
            Δοκίμασε τις πίεσεις να βρεις το ιδανικό για εσένα. Δεν είναι κάτι στάνταρ οι πιέσεις των ελαστικών, εξαρτώνται από αμάξι, δρόμους που κινείσαι, φόρτωμα αυτοκινήτου κλπ κλπ

            Όταν είμαστε φορτωμένοι βάζουμε μεγαλύτερη πίεση και όχι όταν είμαστε άδειοι.

            Αναφέρω τι κάνω εγώ για να νιώσω πιο άνετα και πιο ασφαλής στο αυτοκίνητο. Έχω δοκιμάσει πολλούς συνδυασμούς και έχω καταλήξει σε αυτούς.
            Το νόημα είναι να γίνει αντιληπτό ότι δεν υπάρχει κανόνας που λέει λάστιχα 32.

            Ναι οκ , δεν ξέρω αν υπάρχει κανόνας , ο κατασκευαστής έχει βάλει τις πιέσεις που θεωρεί για όταν είναι φορτωμένο ή όχι. Σύμφωνα με αυτές έπρεπε να έχει 36 το δικό μου και ήρθε με 38-39 σε όλα

            Αυτό είναι κάτι που ξέφυγε από τους τεχνικούς πριν την παράδοση. Έρχεται με περισσότερα γιατί θα μείνει ακίνητο πολύ καιρό.

            Συμφωνώ , το PDI δεν έχω καταλάβει γιατί το πληρώνουμε, εμένα μέχρι ο σωλήνας για το νερό στους γυαλοκαθαριστήρες ήταν τρύπιος και το νερό έτρεχε απο κάτω. 250ε για PDI . Τεσπα μην βγαίνω off topic , για αυτό είπαμε να κοιτάξει τον αέρα μην το έχει πάρει με 40 😄

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • georgemit
              georgemit @nickthetrib last edited by

              @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

              @georgemit said in VW Golf MK 8:

              @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

              @tsofras said in VW Golf MK 8:

              @jntaras said in VW Golf MK 8:

              @tsofras said in VW Golf MK 8:

              @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

              Κάτοχος golf 8 1.0tsi θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματα. 1ον παρατηρώ ένα τρέμουλο μέσα στην καμπίνα απο την λειτουργία του κινητηρα οταν είμαι σταματημένος σε φαναρι κτλ., το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό... ειναι φυσιλογικό να τρέμει λογο του τρικύλινδρου κινητήρα? 2ον στο δρόμο είναι αρκετά σκληρό. Αν και έχει 16αρες ζαντες περίμενα να είναι πιό μαλακό στο δρομο, μπορώ να κάνω κάτι για να γίνει πιο μαλακό?

              Σε Seat Ibiza με τον ίδιο κινητήρα δεν είχα κανένα θέμα με τρέμουλο μέσα στη καμπίνα.
              Επίσης ήταν κούτσουρο και όταν είδα τον αέρα απο αντιπροσωπεία ήταν στο 38

              Πολύ δεν ειναι το 38?

              Ναι για αυτό ένιωθα ότι τα λάστιχα είναι απο τσιμέντο 😄 και είπα και στον φίλο να το κοιτάξει μήπως ευθύνεται για την άνεση

              Δεν είναι απαραίτητα πολύ, πχ εγώ άδειος βάζω 38, με την οικογένεια μόνο (πχ ημερήσια εκδρομή) βαζω 36, με αρκετό φόρτωμα βάζω 36 μπροστά 34 πισω.
              Δοκίμασε τις πίεσεις να βρεις το ιδανικό για εσένα. Δεν είναι κάτι στάνταρ οι πιέσεις των ελαστικών, εξαρτώνται από αμάξι, δρόμους που κινείσαι, φόρτωμα αυτοκινήτου κλπ κλπ

              Όταν είμαστε φορτωμένοι βάζουμε μεγαλύτερη πίεση και όχι όταν είμαστε άδειοι.

              Αναφέρω τι κάνω εγώ για να νιώσω πιο άνετα και πιο ασφαλής στο αυτοκίνητο. Έχω δοκιμάσει πολλούς συνδυασμούς και έχω καταλήξει σε αυτούς.
              Το νόημα είναι να γίνει αντιληπτό ότι δεν υπάρχει κανόνας που λέει λάστιχα 32.

              Ασφαλής είσαι όταν ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή.

              i30 160 N line!

              nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Το ωραίο είναι ότι πληρώνουμε περί τα 200€ ως έξοδα προετοιμασίας του αυτοκινήτου πριν την παράδοση του. Υποτίθεται ότι έχουν ελεγχθεί τα πάντα και το παίρνεις για να πας στην άλλη άκρη της 🌎..........

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • nickthetrib
                  nickthetrib @georgemit last edited by

                  @georgemit said in VW Golf MK 8:

                  @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

                  @georgemit said in VW Golf MK 8:

                  @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

                  @tsofras said in VW Golf MK 8:

                  @jntaras said in VW Golf MK 8:

                  @tsofras said in VW Golf MK 8:

                  @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

                  Κάτοχος golf 8 1.0tsi θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματα. 1ον παρατηρώ ένα τρέμουλο μέσα στην καμπίνα απο την λειτουργία του κινητηρα οταν είμαι σταματημένος σε φαναρι κτλ., το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό... ειναι φυσιλογικό να τρέμει λογο του τρικύλινδρου κινητήρα? 2ον στο δρόμο είναι αρκετά σκληρό. Αν και έχει 16αρες ζαντες περίμενα να είναι πιό μαλακό στο δρομο, μπορώ να κάνω κάτι για να γίνει πιο μαλακό?

                  Σε Seat Ibiza με τον ίδιο κινητήρα δεν είχα κανένα θέμα με τρέμουλο μέσα στη καμπίνα.
                  Επίσης ήταν κούτσουρο και όταν είδα τον αέρα απο αντιπροσωπεία ήταν στο 38

                  Πολύ δεν ειναι το 38?

                  Ναι για αυτό ένιωθα ότι τα λάστιχα είναι απο τσιμέντο 😄 και είπα και στον φίλο να το κοιτάξει μήπως ευθύνεται για την άνεση

                  Δεν είναι απαραίτητα πολύ, πχ εγώ άδειος βάζω 38, με την οικογένεια μόνο (πχ ημερήσια εκδρομή) βαζω 36, με αρκετό φόρτωμα βάζω 36 μπροστά 34 πισω.
                  Δοκίμασε τις πίεσεις να βρεις το ιδανικό για εσένα. Δεν είναι κάτι στάνταρ οι πιέσεις των ελαστικών, εξαρτώνται από αμάξι, δρόμους που κινείσαι, φόρτωμα αυτοκινήτου κλπ κλπ

                  Όταν είμαστε φορτωμένοι βάζουμε μεγαλύτερη πίεση και όχι όταν είμαστε άδειοι.

                  Αναφέρω τι κάνω εγώ για να νιώσω πιο άνετα και πιο ασφαλής στο αυτοκίνητο. Έχω δοκιμάσει πολλούς συνδυασμούς και έχω καταλήξει σε αυτούς.
                  Το νόημα είναι να γίνει αντιληπτό ότι δεν υπάρχει κανόνας που λέει λάστιχα 32.

                  Ασφαλής είσαι όταν ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή.

                  Ποιού κατασκευαστή;;;; Του αυτοκινήτου ή των ελαστικών;;;
                  Αρνείσαι να δεις ότι το αν δουλεύουν σωστά τα λάστιχα (και κατα συνέπεια το αν θα σταματήσει το αυτοκίνητο γρήγορα ή θα στρίψει) εξαρτάται από παράγοντες που δεν είναι δεδομένοι, ώστε να πας σε δεδομένες τιμές!!!
                  Το ότι γράφω σήμερα οφείλεται στο ότι φορτωμένος είχα 34 πίσω σε ταξίδι από Άρτα και στο Μακρυνόρος το πίσω ήταν βιδωμένο και δεν ξεκόλλησε σε απότομο ελιγμό πάνω σε στροφή!!

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus @nickthetrib last edited by realzeus

                    @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

                    @georgemit said in VW Golf MK 8:

                    @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

                    @georgemit said in VW Golf MK 8:

                    @nickthetrib said in VW Golf MK 8:

                    @tsofras said in VW Golf MK 8:

                    @jntaras said in VW Golf MK 8:

                    @tsofras said in VW Golf MK 8:

                    @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

                    Κάτοχος golf 8 1.0tsi θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματα. 1ον παρατηρώ ένα τρέμουλο μέσα στην καμπίνα απο την λειτουργία του κινητηρα οταν είμαι σταματημένος σε φαναρι κτλ., το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό... ειναι φυσιλογικό να τρέμει λογο του τρικύλινδρου κινητήρα? 2ον στο δρόμο είναι αρκετά σκληρό. Αν και έχει 16αρες ζαντες περίμενα να είναι πιό μαλακό στο δρομο, μπορώ να κάνω κάτι για να γίνει πιο μαλακό?

                    Σε Seat Ibiza με τον ίδιο κινητήρα δεν είχα κανένα θέμα με τρέμουλο μέσα στη καμπίνα.
                    Επίσης ήταν κούτσουρο και όταν είδα τον αέρα απο αντιπροσωπεία ήταν στο 38

                    Πολύ δεν ειναι το 38?

                    Ναι για αυτό ένιωθα ότι τα λάστιχα είναι απο τσιμέντο 😄 και είπα και στον φίλο να το κοιτάξει μήπως ευθύνεται για την άνεση

                    Δεν είναι απαραίτητα πολύ, πχ εγώ άδειος βάζω 38, με την οικογένεια μόνο (πχ ημερήσια εκδρομή) βαζω 36, με αρκετό φόρτωμα βάζω 36 μπροστά 34 πισω.
                    Δοκίμασε τις πίεσεις να βρεις το ιδανικό για εσένα. Δεν είναι κάτι στάνταρ οι πιέσεις των ελαστικών, εξαρτώνται από αμάξι, δρόμους που κινείσαι, φόρτωμα αυτοκινήτου κλπ κλπ

                    Όταν είμαστε φορτωμένοι βάζουμε μεγαλύτερη πίεση και όχι όταν είμαστε άδειοι.

                    Αναφέρω τι κάνω εγώ για να νιώσω πιο άνετα και πιο ασφαλής στο αυτοκίνητο. Έχω δοκιμάσει πολλούς συνδυασμούς και έχω καταλήξει σε αυτούς.
                    Το νόημα είναι να γίνει αντιληπτό ότι δεν υπάρχει κανόνας που λέει λάστιχα 32.

                    Ασφαλής είσαι όταν ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή.

                    Ποιού κατασκευαστή;;;; Του αυτοκινήτου ή των ελαστικών;;;
                    Αρνείσαι να δεις ότι το αν δουλεύουν σωστά τα λάστιχα (και κατα συνέπεια το αν θα σταματήσει το αυτοκίνητο γρήγορα ή θα στρίψει) εξαρτάται από παράγοντες που δεν είναι δεδομένοι, ώστε να πας σε δεδομένες τιμές!!!
                    Το ότι γράφω σήμερα οφείλεται στο ότι φορτωμένος είχα 34 πίσω σε ταξίδι από Άρτα και στο Μακρυνόρος το πίσω ήταν βιδωμένο και δεν ξεκόλλησε σε απότομο ελιγμό πάνω σε στροφή!!

                    Ο κατασκευαστής ελαστικών δεν προτείνει ποτέ πιέσεις. Αυτό είναι δουλειά του κατασκευαστή του αυτοκινήτου. Ο κατασκευαστής του ελαστικού αναφέρει μόνο την μέγιστη πίεση που μπορεί να έχει το λάστιχο, πάνω από την οποία υπάρχει κίνδυνος έκρηξης.
                    Και φυσικά όταν είναι φορτωμένο το αυτοκίνητο χρειάζεται μεγαλύτερες πιέσεις, όπως όταν κινείται με πολύ υψηλές ταχύτητες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • nickthetrib
                      nickthetrib last edited by nickthetrib

                      Δεν είπα πουθενά να βγει να γράφει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου 30 και να βάλει κάποιος 40!!!
                      Η Toyota δίνει εύρος πιέσεων για νορμάλ (εως 160) και για ψηλές (και πάνω από 160)
                      Στο πανω από 160 λέει και για τα 4 λάστιχα 34-38
                      Στο κάτω από 160 από 32-36
                      Φορτωμένος σε ταξίδι με σταθερά 140 και 36 πίσω χωροπηδαει σαν αγριοκάτσικο με 34 όχι, οπότε κρατάω τα 34. Στο μπροστά τώρα με 34 το τιμόνι δεν ακούει όπως θέλω και στα φρένα δεν εχω καλή αίσθηση και το abs μπαίνει πολύ συχνά, με 36 πάλι και ακούει καλύτερα η αίσθηση των φρένων είναι καλυτερη (και δοκιμασμένα φρεναρω πιο αποτελεσματικά) και το abs δεν μπαίνει τόσο συχνά, οπότε μπροστά κρατάω το 36
                      Μόνος μου παντού 38 και είναι κομπλέ!!!
                      Μένω μέσα στο εύρος του κατασκευαστή (που και 1-2psi πάνω κάτω δεν είναι critical πρόβλημα) και έχω την δοκιμασμένα καλύτερη οδική συμπεριφορά - άνεση.
                      Δεν μιλάω στον αέρα, μιλαω με βάση την εμπειρία μου για τους δρόμους που κινούμαι εγώ.
                      Οι γενικές γραμμές που αναφέρετε ισχύουν, αλλά δεν είναι νόμοι!!!

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • limited_one
                        limited_one moderator @gtsartsal last edited by

                        @gtsartsal said in VW Golf MK 8:

                        @limited_one said in VW Golf MK 8:

                        Πόσο κόστισε?

                        Δεν ξέρω, είναι προπληρωμένα στην χρηματοδότηση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sportivo147 @andya3 last edited by

                          @andya3 said in VW Golf MK 8:

                          @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

                          Κάτοχος golf 8 1.0tsi θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματα. 1ον παρατηρώ ένα τρέμουλο μέσα στην καμπίνα απο την λειτουργία του κινητηρα οταν είμαι σταματημένος σε φαναρι κτλ., το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό... ειναι φυσιλογικό να τρέμει λογο του τρικύλινδρου κινητήρα? 2ον στο δρόμο είναι αρκετά σκληρό. Αν και έχει 16αρες ζαντες περίμενα να είναι πιό μαλακό στο δρομο, μπορώ να κάνω κάτι για να γίνει πιο μαλακό?

                          Όλα τα 3κύλινδρα τρέμουν λίγο στο ρελαντί. Επειδή 3κύλινδρα... Λίγο όμως. Οι περισσότεροι ούτε καν το καταλαβαίνουν.
                          Αν τρέμει πολύ δεν είναι φυσιολογικό, να πας να το δουν το αυτοκίνητο. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να τρέμει ένα αυτοκίνητο στο ρελαντί και δεν είναι καλοί...
                          Για τη σκληρότητα είναι σχετικό, εξαρτάται από τι αυτοκίνητο ήσουν μαθημένος πριν πάρεις το golf. Γενικά πάντως το Golf δεν είναι ιδιαίτερα σκληρό. Όταν πέφτεις σε λακούβα κοπανάει πολύ?

                          Πρίν πάρω το golf ήμουν κάτοχος ενός Passat cc 1.8. Πέρυσι το πούλησα και πήρα το Tiguan Allspace 2.0 TDI 200hp γιατί αποκτήσαμε και 4ο παιδί οπότε θέλαμε 7θέσιο. To golf το πήρα πρίν κανα 3μηνο για την πόλη, μιάς και το Allspace είναι λίγο θηρίο. Και το CC και το Tiguan είχαν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με confort, normal, sport προφίλ οπότε μπορεί να μου φαίνεται χαοτική η διαφορά στο δρόμο. Σε γενικές γραμμές όμως το golf είναι λίγο σκληρό στο δρόμο. Όταν το πήρα είχαν 38 αέρα. Τώρα έβγαλα λίγο στα 32, είναι καλύτερα αλλά και πάλι η ανωμαλίες του δρόμου είναι έντονες στην καμπίνα. Απ'την άλλη όταν ανεβάζω ταχύτητα τα πράγματα γίνονται καλύτερα.
                          Αυτό με το ρελαντί και το τρέμουλο γίνεται κάποιες φορές εντονότερο και κάποιες φορές πιό ήπιο. Αισθάνεσαι αυτό το τρέμουλο στα χέρια στο τιμόνι, στα πετάλια, στο δεξί πόδι που ακουμπάει την κεντρική κονσόλα. Γενικά είναι ενοχλητικό.

                          A sargus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andya3 @sportivo147 last edited by

                            @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

                            @andya3 said in VW Golf MK 8:

                            @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

                            Κάτοχος golf 8 1.0tsi θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματα. 1ον παρατηρώ ένα τρέμουλο μέσα στην καμπίνα απο την λειτουργία του κινητηρα οταν είμαι σταματημένος σε φαναρι κτλ., το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό... ειναι φυσιλογικό να τρέμει λογο του τρικύλινδρου κινητήρα? 2ον στο δρόμο είναι αρκετά σκληρό. Αν και έχει 16αρες ζαντες περίμενα να είναι πιό μαλακό στο δρομο, μπορώ να κάνω κάτι για να γίνει πιο μαλακό?

                            Όλα τα 3κύλινδρα τρέμουν λίγο στο ρελαντί. Επειδή 3κύλινδρα... Λίγο όμως. Οι περισσότεροι ούτε καν το καταλαβαίνουν.
                            Αν τρέμει πολύ δεν είναι φυσιολογικό, να πας να το δουν το αυτοκίνητο. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να τρέμει ένα αυτοκίνητο στο ρελαντί και δεν είναι καλοί...
                            Για τη σκληρότητα είναι σχετικό, εξαρτάται από τι αυτοκίνητο ήσουν μαθημένος πριν πάρεις το golf. Γενικά πάντως το Golf δεν είναι ιδιαίτερα σκληρό. Όταν πέφτεις σε λακούβα κοπανάει πολύ?

                            Πρίν πάρω το golf ήμουν κάτοχος ενός Passat cc 1.8. Πέρυσι το πούλησα και πήρα το Tiguan Allspace 2.0 TDI 200hp γιατί αποκτήσαμε και 4ο παιδί οπότε θέλαμε 7θέσιο. To golf το πήρα πρίν κανα 3μηνο για την πόλη, μιάς και το Allspace είναι λίγο θηρίο. Και το CC και το Tiguan είχαν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με confort, normal, sport προφίλ οπότε μπορεί να μου φαίνεται χαοτική η διαφορά στο δρόμο. Σε γενικές γραμμές όμως το golf είναι λίγο σκληρό στο δρόμο. Όταν το πήρα είχαν 38 αέρα. Τώρα έβγαλα λίγο στα 32, είναι καλύτερα αλλά και πάλι η ανωμαλίες του δρόμου είναι έντονες στην καμπίνα. Απ'την άλλη όταν ανεβάζω ταχύτητα τα πράγματα γίνονται καλύτερα.
                            Αυτό με το ρελαντί και το τρέμουλο γίνεται κάποιες φορές εντονότερο και κάποιες φορές πιό ήπιο. Αισθάνεσαι αυτό το τρέμουλο στα χέρια στο τιμόνι, στα πετάλια, στο δεξί πόδι που ακουμπάει την κεντρική κονσόλα. Γενικά είναι ενοχλητικό.

                            32-33 αέρας καλά είναι. Αν μπορέσεις να οδηγήσεις ένα παρόμοιο Golf θα έχεις ένα μέτρο σύγκρισης για το τρέμουλο. Όταν είναι κρύο μπορεί να τρέμει λίγο περισσότερο.
                            Γενικά πάντως δεν είναι φυσιολογικό να έχεις έντονο τρέμουλο στην καμπίνα. Θέλει λίγο ψάξιμο το θέμα, ακόμα και μια επίσκεψη στο συνεργείο για έλεγχο.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kapelis last edited by

                              Με golf 8 με πολλαπλούς πίσω, έχοντας άλλο vag 1.0, ο ημιάκαμπτος κάνει να φαίνεται ότι κοπανάει το 1.0αρι. Ο τρικιλυνδρος στο ρελαντί κάνει μικρό συντονισμό, αλλά με το start stop δεν δουλεύει σχεδον ποτέ όταν σταματας. Golf 8 με την καλή ανάρτηση πίσω, θα έλεγα είναι απο οτι πιο ήσυχο κυκλοφορεί σήμερα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                ad276 last edited by

                                Κατανάλωσεις με τον 1000αρι έχουμε;Σε δοκιμες σε σαιτ αλλοι λενε 5,5 άλλοι 6,5 και άλλοι 7,7 μέσο όρο στο υβριδικό που βρήκα.Το έχει κανείς να μας πει εντυπώσεις;

                                limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sargus
                                  sargus @sportivo147 last edited by

                                  @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

                                  Πέρυσι το πούλησα και πήρα το Tiguan Allspace 2.0 TDI 200hp γιατί αποκτήσαμε και 4ο παιδί οπότε θέλαμε 7θέσιο.

                                  Καταρχάς, συγχαρητήρια για την οικογένεια! Σπανίζουν οι μεγάλες οικογένειες στις μέρες μας.
                                  Θα ήθελα την άποψη σου για το Allspace γιατί με ενδιαφέρει.

                                  (για το θέμα σου, πήγαινε κάνε τεστ ντραιβ ένα ίδιο γκολφ σε 1 αντιπροσωπεία για να έχεις να συγκρίνεις και να ξέρεις τι να πεις και στους μηχανικούς.)

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • limited_one
                                    limited_one moderator @ad276 last edited by

                                    @ad276 said in VW Golf MK 8:

                                    Κατανάλωσεις με τον 1000αρι έχουμε;Σε δοκιμες σε σαιτ αλλοι λενε 5,5 άλλοι 6,5 και άλλοι 7,7 μέσο όρο στο υβριδικό που βρήκα.Το έχει κανείς να μας πει εντυπώσεις;

                                    Εμένα αυτή τη στιγμή είναι στα 5,6

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      ad276 @limited_one last edited by

                                      @limited_one

                                      Εμένα αυτή τη στιγμή είναι στα 5,6

                                      Ποιο έχεις;Το απλό ή το υβριδικό;Να φανταστώ ότι είναι εντός Αττικής;

                                      limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • limited_one
                                        limited_one moderator @ad276 last edited by

                                        @ad276 said in VW Golf MK 8:

                                        @limited_one

                                        Εμένα αυτή τη στιγμή είναι στα 5,6

                                        Ποιο έχεις;Το απλό ή το υβριδικό;Να φανταστώ ότι είναι εντός Αττικής;

                                        Mild hybrid είναι, στην Ρόδο είμαι αλλα σπάνια μπαινω στην πόλη. Φανάρια έχει στις διαδρομές που κάνω αλλα κίνηση δεν υπάρχει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          ad276 last edited by

                                          Καλημέρα ....Ναι ξέρω απο Ρόδο ήμουν φαντάρος .
                                          Στο απλό Κλιο που έχω βλέπω 6-6,2 μ.ο. στη Σύρο .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            spi_duster @andya3 last edited by

                                            @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                            @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

                                            @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                            @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

                                            Κάτοχος golf 8 1.0tsi θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματα. 1ον παρατηρώ ένα τρέμουλο μέσα στην καμπίνα απο την λειτουργία του κινητηρα οταν είμαι σταματημένος σε φαναρι κτλ., το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό... ειναι φυσιλογικό να τρέμει λογο του τρικύλινδρου κινητήρα? 2ον στο δρόμο είναι αρκετά σκληρό. Αν και έχει 16αρες ζαντες περίμενα να είναι πιό μαλακό στο δρομο, μπορώ να κάνω κάτι για να γίνει πιο μαλακό?

                                            Όλα τα 3κύλινδρα τρέμουν λίγο στο ρελαντί. Επειδή 3κύλινδρα... Λίγο όμως. Οι περισσότεροι ούτε καν το καταλαβαίνουν.
                                            Αν τρέμει πολύ δεν είναι φυσιολογικό, να πας να το δουν το αυτοκίνητο. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να τρέμει ένα αυτοκίνητο στο ρελαντί και δεν είναι καλοί...
                                            Για τη σκληρότητα είναι σχετικό, εξαρτάται από τι αυτοκίνητο ήσουν μαθημένος πριν πάρεις το golf. Γενικά πάντως το Golf δεν είναι ιδιαίτερα σκληρό. Όταν πέφτεις σε λακούβα κοπανάει πολύ?

                                            Πρίν πάρω το golf ήμουν κάτοχος ενός Passat cc 1.8. Πέρυσι το πούλησα και πήρα το Tiguan Allspace 2.0 TDI 200hp γιατί αποκτήσαμε και 4ο παιδί οπότε θέλαμε 7θέσιο. To golf το πήρα πρίν κανα 3μηνο για την πόλη, μιάς και το Allspace είναι λίγο θηρίο. Και το CC και το Tiguan είχαν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με confort, normal, sport προφίλ οπότε μπορεί να μου φαίνεται χαοτική η διαφορά στο δρόμο. Σε γενικές γραμμές όμως το golf είναι λίγο σκληρό στο δρόμο. Όταν το πήρα είχαν 38 αέρα. Τώρα έβγαλα λίγο στα 32, είναι καλύτερα αλλά και πάλι η ανωμαλίες του δρόμου είναι έντονες στην καμπίνα. Απ'την άλλη όταν ανεβάζω ταχύτητα τα πράγματα γίνονται καλύτερα.
                                            Αυτό με το ρελαντί και το τρέμουλο γίνεται κάποιες φορές εντονότερο και κάποιες φορές πιό ήπιο. Αισθάνεσαι αυτό το τρέμουλο στα χέρια στο τιμόνι, στα πετάλια, στο δεξί πόδι που ακουμπάει την κεντρική κονσόλα. Γενικά είναι ενοχλητικό.

                                            32-33 αέρας καλά είναι. Αν μπορέσεις να οδηγήσεις ένα παρόμοιο Golf θα έχεις ένα μέτρο σύγκρισης για το τρέμουλο. Όταν είναι κρύο μπορεί να τρέμει λίγο περισσότερο.
                                            Γενικά πάντως δεν είναι φυσιολογικό να έχεις έντονο τρέμουλο στην καμπίνα. Θέλει λίγο ψάξιμο το θέμα, ακόμα και μια επίσκεψη στο συνεργείο για έλεγχο.

                                            Απλά η συμβουλή θα έπρεπε να είναι, πριν το πάρει να το έκανε ένα τεστ-ντράιβ. Όχι μετά. Ποιοτική η συμβουλή όσο και η κατάθεση ψυχής του κατόχου.

                                            ....

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 68 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr