Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 126
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 248
    • 249
    • 128 / 249
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    113
    4976
    151306
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostast @tsek last edited by

      @tsek said in Suzuki Vitara 2015:

      @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

      ελα ομως που το ξερουν και οι τραγανες και αμα σε δουν μεσα θα ξαναδεις κοκο μονο καποιο βραδυ στο pc...

      αχαχαχαχαχαχα

      Στην ουσία το θέλω να πηγαίνω σε κανένα μετόχι να τρώμε κάνα αντικρυστό, άντε και στα μεγάλα κέφια να ανεβαίνουμε κάνα Σκίνακα να βλέπουμε ανατολή. Και επιστροφή στο Ντελίνα για σουβλιστό και να κάμουμε καμιά παρέα με το Σκουλά.
      Άρα εκεί πάνε και τα 2, και άρα πάμε στο πιο όμορφο, άρα ντάστερ ξουτ...

      Σκίνακα έχω πάει και με το χρεπι alfasud που είχα προ αμνημονεύτων. Καλοκαίρι βέβαια και με προσοχή. Ντελινα και μετόχι, αν μιλάμε για το ίδιο χωριό και τα δυο, είναι άσφαλτος.

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsek @kostast last edited by

        @kostast said in Suzuki Vitara 2015:

        Ντελινα και μετόχι, αν μιλάμε για το ίδιο χωριό και τα δυο, είναι άσφαλτος.

        Ναι αλλά για να σου ανοίξει η όρεξη πρέπει να πας σκίνακα πρώτα.Να χορτάσει το μάτι και μετά το στομάχι!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panormus772 last edited by

          Vitara full hybrid, 140Volt
          Youtube Video

          Χώρος αποσκευών 302lt (μειωμένος κατά ~ 70lt). 12V μπαταρία λιθίου κάτω από τη θέση του οδηγού.
          Aρκετά καλό το αυτόματο κιβώτιο ,καλύτερο από το αυτόματο του mildhybrid,με πολύ καλή απόκριση στα κατεβάσματα,αλλά με μικρό κενό στα ανεβάσματα. Κατανάλωση στη δοκιμή 5-5,3Lt/100km.
          Η Suzuki λέει πως δηλώνει 4,5km (!) αυτονομία με ηλεκτρικό μοτέρ στα 60km/h...

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • storm
            storm last edited by

            Τι ήθελα και το είδα το βίντεο; Απογοητεύτηκα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @panormus772 last edited by

              @panormus772 said in Suzuki Vitara 2015:

              Aρκετά καλό το αυτόματο κιβώτιο ,καλύτερο από το αυτόματο του mildhybrid

              Αυτό αποκλείεται!!! Οπότε ή κάτι λάθςο λένε ή απλά λένε παπαριές. Το ρομποτιζέ καλύτερο από το 6αρι Αιζίν??? Ούτε σε 100 χρόνια!!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by

                Το κενό από τις αλλαγές στο ρεμποτιζε το συμπληρώνει ο ηλεκτροκινητήρας. Ίσως για αυτό το βρήκαν καλό.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  panormus772 @lap last edited by

                  @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                  Το κενό από τις αλλαγές στο ρεμποτιζε το συμπληρώνει ο ηλεκτροκινητήρας. Ίσως για αυτό το βρήκαν καλό.

                  Kάπως έτσι.
                  Κι εδώ ο Εγγλέζος βρήκε καλύτερο το κιβώτιο απ'ότι το περίμενε κι αρκετά ικανοποιητικό με τα paddles (Τα ανεβάσματα όπως είχε πει κι ο Ιταλός έχουν μια αργοπορία).
                  Youtube Video

                  Επίσης,έχω ακούσει σε πολλά βίντεο πως η μπαταρία δεν είναι απλή λιθίου,αλλά λιθίου με πρόσμιξη (;)/συνύπαρξη και τιτανίου,που την κάνει να χάνει πιο αργά την απόδοσή της με το πέρασμα του χρόνου (έτσι υποστηρίζουν οι δημοσιογράφοι/δοκιμαστές).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Είχα διαβάσει στο ίντερνετ πως τα τουβλάκια της μπαταρίας είναι της hitachi αλλά η όλη συναρμογή της μπαταρίας είναι in house της suzuki για μείωση κόστους κτλ. Νομίζω το inverter είναι της mitsubishi
                    Όντως έχει βγάλει μπαταρίες η hitachi με αυξημένα κάποια στοιχεία για καλύτερη απόδοση, το ανέφεραν site του ειδικού τύπου στην Ιαπωνία

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Οδήγησα σήμερα για κάνα μισάωρο ένα εταιρικό βιταρα υβριδικό με λίγα χλμ. Είχε μέση κατανάλωση 7.6 και εκεί το άφησα και αφού μηδένισα.
                      Παρακολουθούσα την πορεία του διαγράμματος ενέργειας.
                      Τζάμπα τεχνολογία πολύ καλό για το τίποτα. Με το δικό μου ντίζελ θα ήμουν το πολύ 6 και με φθηνότερο καύσιμο.
                      Ούτε το τράβηγμα του αμαξιού μου άρεσε πολυ ασθενικό σε σχέση με το ντίζελ μου.
                      Εννοείται αισθητά ψηλότερη θέση οδήγησης από το scross.
                      Oθονη πολυμέσων παρόμοια με την after market lenovo την δική μου....
                      Μέτριες εντυπώσεις παρότι αμάξι του 2021 σε σχέση με το δικό μου του 2014.

                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dstou last edited by

                        Μα τι λες τώρα για την ιερή αγελάδα...

                        T gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tkin73 @dstou last edited by tkin73

                          @dstou said in Suzuki Vitara 2015:

                          Μα τι λες τώρα για την ιερή αγελάδα...

                          Ήθελα να το οδηγήσω γιατί παρά κάτοχος Σουζούκι το βιταρα δεν το είχα οδηγήσει.
                          Προφανώς το βιταρα κρατά ψηλά της πώλησης του λόγω παράδοσης.
                          Το πάτημα του scross και το στρίψιμο δεν το έχει με την καμία.

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andya3 @tkin73 last edited by

                            @tkin73 said in Suzuki Vitara 2015:

                            @dstou said in Suzuki Vitara 2015:

                            Μα τι λες τώρα για την ιερή αγελάδα...

                            Ήθελα να το οδηγήσω γιατί παρά κάτοχος Σουζούκι το βιταρα δεν το είχα οδηγήσει.
                            Προφανώς το βιταρα κρατά ψηλά της πώλησης του λόγω παράδοσης.
                            Το πάτημα του scross και το στρίψιμο δεν το έχει με την καμία.

                            Μεταξύ ισοδύναμων τεχνολογικά αυτοκινήτων ισχύει πάντα η βασική αρχή ότι μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχιο σημαίνει καλύτερο πάτημα και καλύτερο στρίψιμο.
                            Άρα λογικό το συμπέρασμά σου για τα Vitara/Scross.
                            Το ίδιο ισχύει για όλα τα ζευγαράκια παρόμοιου είδους , όπως α3/α4, golf/polo κλπ.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • gatoz
                              gatoz @dstou last edited by

                              @dstou said in Suzuki Vitara 2015:

                              Μα τι λες τώρα για την ιερή αγελάδα...

                              τουλαχιστον δεν ειναι ιερη φακλανα

                              #milf-a-man

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap last edited by

                                Ποιο υβριδικό;

                                Το full ή το mhev;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @andya3 last edited by

                                  @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

                                  Μεταξύ ισοδύναμων τεχνολογικά αυτοκινήτων ισχύει πάντα η βασική αρχή ότι μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχιο σημαίνει καλύτερο πάτημα και καλύτερο στρίψιμο.

                                  Όχι ακριβώς. Μεγαλύτερο μεταξόνιο σημαίνει μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, αλλά μικρότερη ευελιξία στα πιο αργά κομμάτια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tkin73 @lap last edited by

                                    @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                                    Ποιο υβριδικό;

                                    Το full ή το mhev;

                                    Το 48v

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser @gatoz last edited by

                                      @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                                      @dstou said in Suzuki Vitara 2015:

                                      Μα τι λες τώρα για την ιερή αγελάδα...

                                      τουλαχιστον δεν ειναι ιερη φακλανα

                                      Αναρωτιέμαι πόσες φορές θα έγραψε και θα έσβησε την απάντηση του ο γάτος, μέχρι να ηρεμήσει από την βλασφημία...😊 😁

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • T
                                        tkin73 @tkin73 last edited by

                                        @tkin73 said in Suzuki Vitara 2015:

                                        Οδήγησα σήμερα για κάνα μισάωρο ένα εταιρικό βιταρα υβριδικό με λίγα χλμ. Είχε μέση κατανάλωση 7.6 και εκεί το άφησα και αφού μηδένισα.
                                        Παρακολουθούσα την πορεία του διαγράμματος ενέργειας.
                                        Τζάμπα τεχνολογία πολύ καλό για το τίποτα. Με το δικό μου ντίζελ θα ήμουν το πολύ 6 και με φθηνότερο καύσιμο.
                                        Ούτε το τράβηγμα του αμαξιού μου άρεσε πολυ ασθενικό σε σχέση με το ντίζελ μου.
                                        Εννοείται αισθητά ψηλότερη θέση οδήγησης από το scross.
                                        Oθονη πολυμέσων παρόμοια με την after market lenovo την δική μου....
                                        Μέτριες εντυπώσεις παρότι αμάξι του 2021 σε σχέση με το δικό μου του 2014.

                                        Ένα άλλο εκνευριστικο στο σύνολο κινητήρα κιβωτίου ήταν ότι διαρκώς ζητούσε ανέβασμα ταχύτητας. Μόλις κούμπωνε η μία έβγαινε ένδειξη για την επόμενη...καμιά σχέση με την νιρβάνα του ντίζελ...

                                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • gatoz
                                          gatoz @tkin73 last edited by

                                          @tkin73 said in Suzuki Vitara 2015:

                                          @tkin73 said in Suzuki Vitara 2015:

                                          Οδήγησα σήμερα για κάνα μισάωρο ένα εταιρικό βιταρα υβριδικό με λίγα χλμ. Είχε μέση κατανάλωση 7.6 και εκεί το άφησα και αφού μηδένισα.
                                          Παρακολουθούσα την πορεία του διαγράμματος ενέργειας.
                                          Τζάμπα τεχνολογία πολύ καλό για το τίποτα. Με το δικό μου ντίζελ θα ήμουν το πολύ 6 και με φθηνότερο καύσιμο.
                                          Ούτε το τράβηγμα του αμαξιού μου άρεσε πολυ ασθενικό σε σχέση με το ντίζελ μου.
                                          Εννοείται αισθητά ψηλότερη θέση οδήγησης από το scross.
                                          Oθονη πολυμέσων παρόμοια με την after market lenovo την δική μου....
                                          Μέτριες εντυπώσεις παρότι αμάξι του 2021 σε σχέση με το δικό μου του 2014.

                                          Ένα άλλο εκνευριστικο στο σύνολο κινητήρα κιβωτίου ήταν ότι διαρκώς ζητούσε ανέβασμα ταχύτητας. Μόλις κούμπωνε η μία έβγαινε ένδειξη για την επόμενη...καμιά σχέση με την νιρβάνα του ντίζελ...

                                          τωρα σοβαρα? χαχαχ
                                          επειδη εχω το κινητηρα σου τον ντηζελ ακομη και ειχα και τη βενζινη, εστω τη δυνατοτερη με τα 140.
                                          ουδεμια σχεση.
                                          στο μαζουτ ειναι η φασαρια που σου δινει την αισθηση, παρα πολυ περιορισμενο ευρος οσο καλος και να ειναι ο κινητηρας που ειναι ο συγκεκριμενος της φιατ
                                          η βενζινη ειναι πολυ ομαλοτερη και παρα πολυ ταχυτερη. αρκει να την οδηγας σαν βενζινη.

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            andya3 last edited by

                                            Αγαπητέ tkin δεν παίζει με τίποτα αυτό που λες. Είναι όπως τα λέει ο gatoz. Μάλλον οδηγείς πολλά χρόνια diesel και ... ξεσυνήθησες να οδηγείς βενζινοκίνητο.

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 128 / 249
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr