Διαβάζοντας το άρθρο βρωμάει από πολλές μεριές. Τον έστειλε ο μπαμπάς στο London School of Economics το οποίο κοστίζει γύρω στις 25.000 λίρες το χρόνο και μετά λέει έψαχνε κεφάλαιο για να ξεκινήσει...χμ....αν από τα 18 που πήγε και 22 τελείωσε, πρόλαβε και πήγε σε 2,5 χρόνια σε 3 μεγαλοεταιρείες. Ότι δηλαδή το HR της Deutsche Bank είδε έναν νεαρό που στα 25 του έχει αλλάξει ήδη 2 εταιρείες (όπου δε φεύγεις εύκολα) και είπε: Να μια ευκαιρεία, ασ τον προσλάβω! Όπου οι διαδικασίες αυτές των προσλήψεων διαρκούν μήνες, με τεστ αντίληψης, τεστ παρατηριτικότητας, τουλάχιστον 3 συνεντεύξεις κοκ...
Από προσωπική εμπειρία που εργάστηκα για 8 μήνες στην ΕΚΤ, είχα 3 μήνες συνεντεύξεις και τεστ. Τεσπα, καινοτομία που αναγράφουν και προλαλίσαντες δεν υπάρχει, οπότε απλά να χαϊδέψουμε τα αυτιά σε έναν νέο μπας και μας δίνει καμιά πληροφορία εκ των έσω και γράψουμε κάνα ρεπορταζ.
Best posts made by tsek
-
RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing
-
RE: Suzuki Vitara 2015
@dimitriscsd said in Suzuki Vitara 2015:
Εγώ πάντως 1.86 πίσω στο Vitara έκατσα άνετα
Δε θα το έλεγα - Άσε που με παχαίνει αυτό το αμάξι!!
-
RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός
Μπήκα στην anytime να δω πόσο θα μου πάει η ασφάλεια και δε μου το έβγαζε ως μοντέλο. Άρα άκυρη η παραγγελία και πάμε στην επόμενη επιλογή που ήταν το citigo!
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Ως κάτοχος εδώ και 1 μήνα του Zoe, μπορώ να επιβεβαιώσω το εξής:
Για μέσα στη πόλη είναι ότι πρέπει! Μιας και σταθμούς να φορτίσεις θα βρεις και θα κάνεις και ανάκτηση ενέργειας οπότε θα πλησιάσει τα 395χλμ που υποστηρίζει ο κατασκευαστής, ΑΛΛΑ, όλα αυτά υπό ιδανικές συνθήκες!
Τώρα μιλόντας με πραγματικές συνθήκες, σε μία χώρα όπου είμαστε στους 1-2 πάνω από το μηδέν (Γερμανία) και κάνοντας καθημερινή διαδρομή 70-75 χλμ(ανάλογα από που θα πάω) σίγουρα δεν είναι και η καλύτερη λύση. Ακόμα και το Τεσλα ζορίζεται με την αυτονομία σε αυτές τις συνθήκες (μαρτυρία συναδέλφου). Κοινώς πάνω από 220χλμ το χειμώνα με συνδυασμένη χρήση πόλης-αυτοκινητόδρομου πολύ δύσκολα τα πετυχαίνεις και αυτό χωρίς να πηγαίνεις με 130χλμ/ω. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι κατά τη διάρκεια της νύχτας όπου πάμε σε θερμοκρασίες μείον, χάνει σχεδόν 10 χλμ λόγω κρύου ίσως και παραπάνω. -
RE: VW Golf MK 8
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@cirus said in VW Golf MK 8:
xaxxaxaaxaxax o θεματοφύλακας της αλήθειας
Οκ, για πες λοιπόν εσυ ποιο κατά την γνώμη σου σχημα οδηγεί τις εξελίξεις?
H SPanopoulos με το Chaos!
-
RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός
Θα διαβαζουν τα αρθρα για το ανυπαρκτο τοσο μηχανικα οσο και θεωρητικα Ελληνικο υπεραυτοκινητο εκει στην Pagani και στην Koenigsegg και θα εχουν αλλαξει συκωτι απο το γελιο
-
RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες
@lap said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
Δεν είναι τυχαίο που πολλοί ψεκ δεν έχουν τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Αν και δε θα πρέπει να τα συνδέουμε άμεσα, δυστυχώς η πλειοψηφία αυτό δείχνει.
Αυτούς που πραγματικά παραδέχομαι, είναι οι μη έχοντες τριτοβάθμια εκπαίδευση οι οποίοι ρωτάνε τους γνώστες ενός αντικειμένου διότι σου λένε ξεκάθαρα: Επειδή εσύ ασχολείσαι με αυτά, αν κάνω μια χ επένδυση πως θα σου φαινόταν?
Κοινώς αποδέχονται ότι κάποιοι είναι εξειδικευμένοι σε κάποιους τομείς και δεν είναι οι ίδιοι παντογνώστες.
Σε αυτούς θα κάτσω και θα αναλύσω 100 φορές ένα πράγμα το οποίο γνωρίζω χωρίς να με πειράξει. -
RE: FIAT FORUM
Το γράφω εδώ γιατί δε ξέρω που αλλού να το γράψω.
Έκατσα και έκανα μια ανασκόπηση στα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου ως ιδιοκτησία και κατέληξα στο ότι η Φιατ μου είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις σαν σύνολο.
Ξεκίνησα με ένα Cinquencento '98, μετά ένα Xsara VTS 1.6 2001, συνέχεια με Clio III του 2011 και τέλος με ένα Zoe που είμαι. Βγάζοντας το τελευταίο έξω γιατί το έχω μόνο ένα 2-μηνο, από όλα τα άλλα που τα είχα μια 5-ετία στα χέρια μου, το μοναδικό που δεν γκρίνιαξε και δεν ζητησε τίποτα ήταν το Φιατάκι. Πέρα από έναν θερμοστάτη που είχε κάψει και άνοιγα καλοριφέρ Αυγουστο μήνα να πέσει η θερμοκρασίαδεν είχε ζητήσει τίποτα! Και μιλάμε έκανα ως φοιτητής πάνω από 3000 χλμ το μήνα μιας και είχα αμόρε 400 χλμ μακρυά και έπρεπε κάπως να δειχτώ!
Είναι η ιδέα μου ή όντως τα παλιά αυτοκίνητα με τα λιγότερα μπιχλιμπίδια ήταν μεγαλύτερης αντοχής? Πραγματικά νιώθω λίγο μπάρμπας καφενείου τωρα που το λέω αλλά ¨σαν τα παλιά τα αμάξια δεν έχει¨!
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Καλημέρα, μιας και παρέλαβα εχθές το Zoe, μια σύντομη επισκόπιση για την φόρτιση:
Σε αργούς ταχυφορτιστές της Γερμανίας (22KW) πήγε από 22% σε 90% σε λιγότερο από 1,5 ώρα με κόστος κάτι λιγότερο από 11,5€. Και πήρε περίπου 160 χλμ επιπλέον. Βέβαια στην πρώτη δοκιμαστική δουλεύαν όλα (θερμενόμενα καθίσματα&τιμόνι, κλιματιστικό) στο φουλ μιας και πιάσαμε 1 βαθμό κελσίου, οπότε δε μπορώ να πω με ασφάλεια την κατανάλωση!
Θα επανέλθω με τις καταναλώσεις που κάνει. -
RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες
@asep said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
@fiverg said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
@asep said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
@fiverg said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
@asep said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
@fiverg said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
Κάθονται ή δεν κάθονται αυτοί είναι που πεθαίνουν κατά κύριο λόγο. 8/10 θανάτους είναι 65 και άνω.
Έτσι είναι ο νόμος της φύσης, παλιότερα και στα 50 ήσουνα γέρος.
Καλημέρες,ας τρολλάρω κι εγώ. Κάποτε όλοι θα πεθάνουμε. Το θέμα είναι ότι όποιος πεθαίνει από κορονοϊό κατά κανόνα έχει πιάσει πρώτα θέση σε ΜΕΘ, αν βάλεις καμιά 20ριά μέρες νοσηλείας νασου καπάκι καμιά 60-100 Κ ευρώ που βέβαια ουδέποτε τα πλήρωσε σε εισφορές, άρα επιβαρύνουν όλους τους υπόλοιπους. Θα γλυτώσει βέβαια το κράτος την σύνταξή του αλλά αν είναι κανένας κακομοίρης των 700 ευρώ, τι είναι ο κάβουρας, τι είναι το ζουμί του, θα μας έχει κοστίσει πολλαπλάσια. Βάλε και το ότι κρατώντας θέση σε ΜΕΘ την παίρνει από κάποιον άλλο (ίσως και με άλλο νόσημα), βάλε ότι φρακάρει όλο το σύστημα με γιατρούς/νοσοκόμους να πρέπει να ασχολούνται με την πάρτη του για να είναι αυτός ανέμελος κι ωραίος. Και σε αντιδιαστολή βέβαια με ζώνες και καπνίσματα και άλλα τέτοια ωραία, εδώ έχουμε πανδημία που σημαίνει ότι αργά ή γρήγορα όλοι θα ακουμπήσουμε τον ιό. Συνεπώς σωστα -κατά την άποψή μου- μπαίνει η υποχρεωτικότητα γιατί το κράτος αντί να ξοδεύει χρήμα σε νοσηλείες κουφιοκέφαλων ηλικιωμένων είναι καλύτερα να δώσει κανένα φράγκο σε κανένα νέο άνθρωπο να φτιάξει την ζωή του. Το δε πρόστιμο των 100 ευρώ είναι επιεικώς αστείο όταν χώρες με συστήματα υγείας "βράχους" ΄'οπως οι Αυστριακοί ετοιμάζονται για 7 χιλιάρικα, οι Γερμανοί συζητούν να τους φυλακίζουν κιόλας, οι Ιταλοί σου κόβουν κουστούμι χιλιάρικου αν μπεις σε ΜΜΜ χωρίς τεστ ή εμβόλιο κλπ.
Να διασφαλίσει πρώτα ότι δεν θα υπάρχουν παρενέργειες, δεν λέω τσιπάκια και τέτοια, παρενέργειες ειδικά αυτές που έχουν σχέση με την καρδιά. Στο θέμα των ΜΕΘ συμφωνώ, αν είσαι ανεμβολίαστος και αρρωστήσεις να μην πάς στην ΜΕΘ, να μην σε δεχτούν καν στο νοσοκομείο και να πληρώσεις όλα τα έξοδα, αυτό όμως δεν έχει καμιά σχέση με το πρόστιμο - χαράτσι.
Διασφάλιση για παρενέργειες δεν υπάρχει σε κανένα φάρμακο, ούτε καν στην ασπιρίνη και το depon. Γιατί, αν τυχόν και αρρωστήσει κανείς από οποιαδήποτε ασθένεια τον διασφαλίζει κάποιος από τις παρενέργειες των φαρμάκων που θα του δώσουν οι γιατροί; Τις παρενέργειες της χημειοθεραπείας άραγε δεν τις γνωρίζουν οι ασθενείς με καρκίνο; Και όμως την κάνουν. Trial and error είναι κατά βάση παντού σε όλες τις σοβαρές ασθένειες, κανείς δεν εγγυάται ότι ένα φάρμακο που έχει συμπεριφορά Α στο 99% του πληθυσμού, δεν θα έχει συμπεριφορά Β σε κάποιον άλλο. Οπότε η συζήτηση είναι λίγο εκ του πονηρού. Τώρα να συζητήσουμε για τυχόν αποζήμίωση σε παρενέργειες, αυτό ναι, είναι λογικό.
Δεν γνωρίζω τον γιατρό που θα μου το κάνει άρα δεν γνωρίζω από που θα αποζημιωθώ από τις παρενέργειες τις οποίες εξαφανίζουν από παντού, μόνο κανένας Τριανταφυλόπουλος τις βγάζει.
Εντάξει ρε συ, αφού το λέει ο Μακης ησύχασα. Μιλάμε για τον μέγιστο επιστήμονα που άλλαξε 3 πανεπιστήμια και δεν πήρε πτυχίο από κανένα και η ΕΣΗΕΑ δεν τον δέχεται ως μέλος. Μιλάμε για άνθρωπο σοβαρό, αυτός και ο Χίος.
Latest posts made by tsek
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Το ερώτημα όμως είναι το εξής:
Γίνεται εσκεμένα αυτό το πράγμα από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ώστε να προωθηθεί το after sales και τα εργατικά (θεωρία συνωμοσίας) ή κατασκευαστικά είναι αδύνατο/ασύμφωρο να φτιαχτεί έτσι ώστε να έχει πρόσβαση το συνεργείο πιο εύκολα?
Δε μπορεί εκατονταδες μηχανικοί με διδακτορικά να μην έχουν σκεφτεί και σχεδιάσει μια πιο απλή λύση. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν ξέρω αν οι τιμές του lpg που ακούω είναι από χρυσοχοείο ή από ακριβό εστιατόριο εγώ που βάζω αέριο σε βενζινάδικο μέχρι την Παρασκευή έβαζα με με 0,894 ( εκο ) χθες που πέρασα το πήγε 0,924 και πιο κάτω στην λαχαναγορά απέναντι 0,91. Σίγουρα η ακριβότερη coral gas είναι κάπου στα 1,30 ή κάπου εκεί αλλά δεν βρίσκω λόγο να βάλω τόσο ακριβό αέριο !
@dublin μια φίλη με QQ το είχε στα όπα όπα προσεχτική κτλ αλλά δεν της είχε πεί κανένας για αναγεννήσεις κτλ προχθές μπούκωνε συνέχεια της είπα να βάλει καλό καύσιμο και ένα μπουκαλάκι καθαριστικό αλλά τίποτα , το πήγε στο μηχανικό και νά σου το DPF και ο μαστρομηχανικός ήθελε 1.500ε , δεν ξέρω τι άλλη επιλογή της έδωσε αλλά θα μάθω αύριο ! Φίλος με ford fucion diesel έκανε επισκευή τρόμπας και καθαρισμό σε μπεκ 700ε , και άλλοι πολλοί χωρίς βλάβες βέβαια αλλά είναι να μην σου κάτσειΑν είναι το QQ του ΄15 τότε πες της ότι θα πάει στο Θεό η επισκευή. Του κουμπάρου μου ακριβώς το ίδιο θέμα, και για να αλλάξει το φίλτρο ο μηχανικός (αδερφικός του φίλος) έπρεπε να κατεβάσει μηχανή!! μου έστειλε φωτος και δε μου ΄λεγε παπάτζες! Και ως γεροπαράξενος το έψαξα μέσα από την Nissan στη Γερμανία και μου το επιβεβαίωσαν, ότι για να βγει ο καταλύτης πρέπει να λυθεί ο κινητήρας (ή κάποια αντίστοιχη εργασία).
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ή να βήχεις με κόβιντ μέσα στο αυτοκίνητο;
3-4 φορές που έκανα επαγγελματικό ταξίδι, μεγάλη εταιρεία (δε χρειάζεται διαφήμιση) είχε σημείωμα ότι ήταν covid clean. Τώρα αν τους εμπιστεύεσαι ή όχι είναι άλλο θέμα.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Με έναν βιολογικό καθαρισμό εις βάθος, θεωρώ είσαι εντάξει, οπότε με επιπλέον 20-30€ (δε ξέρω πόσο κοστίζει στην Ελλάδα) θα μπορείς να νοιώθεις ασφαλής για την υγειηνή. Ωστόσο, αν και πάλι δεν είσαι ευχαριστημένος, πάρε κτελ,αεροπλάνο,τρένο κτλ... Άλλα πιο καθαρά δεν νομίζω να είναι εκεί.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν το λέω από αυτήν την άποψη.
Απλά ιδιαίτερα οι τουρίστες που νοικιάζουν πολλες φορες το κάνουν το αυτοκίνητο, αντε μη πω. Δεν είναι δικό τους άλλωστε.
Πας εσυ μετά με τα παιδακια σου να ταξιδεψεις.Θα ξαπλωνες σε σεντόνια ξενοδοχείου που δεν αλλαχτηκαν;
Τώρα με την πανδημία, τι γίνεται;Για αυτό τόνιστηκε παραπάνω ότι οι μεγάλες εταιρείες προσφέρουν καλύτερα αυτοκίνητα σε σχέση με τις μικρότερες, διότι έχουν διάφορα πρωτόκολλα που ακολουθούνται για να ενοικιαστεί/πουληθεί ένα αμάξι.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ παλι δεν ξέρω. Δεν θα έβαζα ευκολα τα παιδια μου σε αυτοκίνητο που το πηρε ο προηγουμενος να παει μπουρδελότσαρκα στις διακοπές του και το χρησιμοποιουσαι ως δεν ξέρω τι.
Και αλήθεια ένα Passat με καλο εξοπλισμό ταξιδίου ποσο κοστίζει την ημέρα ;
Με το ίδιο σκεπτικό, και ο εργάτης στη γραμμή παραγωγής μπορεί να στραβογ@μησε το προηγούμενο βράδυ και να μην έσφιξε καλά τα μπουλόνια στη ρόδα και εκεί που οδηγείς το καινούριο αμάξι να πάς αδιάβαστος.
-
RE: Suzuki Vitara 2015
@kostast said in Suzuki Vitara 2015:
Ντελινα και μετόχι, αν μιλάμε για το ίδιο χωριό και τα δυο, είναι άσφαλτος.
Ναι αλλά για να σου ανοίξει η όρεξη πρέπει να πας σκίνακα πρώτα.Να χορτάσει το μάτι και μετά το στομάχι!
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτό λέει κάτι για την πρώιμη ηλεκτροκίνηση.
Ακριβώς, είναι σε πρώιμα στάδια και οι λειτουργικές τους δυνατότητες είναι περιορισμένες και αποτελεσματικές σε αστική χρήση προς το παρόν. Αν σε 5 χρόνια χρειαστεί να κάνουμε την ίδια κουβέντα έχοντας τα ίδια αποτελέσματα, τότε ναι, η ηλεκτροκίνηση θα είναι ένα αποτυχημένο project. Όμως είναι αφελές να πιστεύει κάποιος ότι θα έχει τα ίδια αποτελέσματα από μια νεοφυής τεχνολογία, σε σχέση με μια δοκιμασμένη για πάνω από έναν αιώνα (θερμικά).
-
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
@gatoz said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@tsek said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@gatoz said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
αναλογο υποστηρικτικο υποβαθρο αδρα πληρωμενο
Δε βλέπω κάποιον που να βγαίνει κερδισμένος από αυτή τη κατάσταση. Ο Σαββίδης, Μαρινάκης κτλ θα χάσουν έσοδα από τις τιμωρίες μιας και στα επόμενα παιχνίδια θα γίνουν φασαρίες. εκτός και αν τα βλέπω τόσα αθώα!
ναι, αθωα τα βλεπεις...
πραγματικα πιστευεις οτι οι στρατοι ειναι για εσοδα απο τη μπαλα? απο τη μπαλα?άντε να είναι για διακίνηση και προστασία, το κόστος από τη μπάλα δε νομίζω να είναι μικρότερο. Τεσπα, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα για να ξέρω
-
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
@gatoz said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
αναλογο υποστηρικτικο υποβαθρο αδρα πληρωμενο
Δε βλέπω κάποιον που να βγαίνει κερδισμένος από αυτή τη κατάσταση. Ο Σαββίδης, Μαρινάκης κτλ θα χάσουν έσοδα από τις τιμωρίες μιας και στα επόμενα παιχνίδια θα γίνουν φασαρίες. εκτός και αν τα βλέπω τόσα αθώα!