Διαβάζοντας το άρθρο βρωμάει από πολλές μεριές. Τον έστειλε ο μπαμπάς στο London School of Economics το οποίο κοστίζει γύρω στις 25.000 λίρες το χρόνο και μετά λέει έψαχνε κεφάλαιο για να ξεκινήσει...χμ....αν από τα 18 που πήγε και 22 τελείωσε, πρόλαβε και πήγε σε 2,5 χρόνια σε 3 μεγαλοεταιρείες. Ότι δηλαδή το HR της Deutsche Bank είδε έναν νεαρό που στα 25 του έχει αλλάξει ήδη 2 εταιρείες (όπου δε φεύγεις εύκολα) και είπε: Να μια ευκαιρεία, ασ τον προσλάβω! Όπου οι διαδικασίες αυτές των προσλήψεων διαρκούν μήνες, με τεστ αντίληψης, τεστ παρατηριτικότητας, τουλάχιστον 3 συνεντεύξεις κοκ...
Από προσωπική εμπειρία που εργάστηκα για 8 μήνες στην ΕΚΤ, είχα 3 μήνες συνεντεύξεις και τεστ. Τεσπα, καινοτομία που αναγράφουν και προλαλίσαντες δεν υπάρχει, οπότε απλά να χαϊδέψουμε τα αυτιά σε έναν νέο μπας και μας δίνει καμιά πληροφορία εκ των έσω και γράψουμε κάνα ρεπορταζ.
Best posts made by tsek
-
RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing
-
RE: Suzuki Vitara 2015
@dimitriscsd said in Suzuki Vitara 2015:
Εγώ πάντως 1.86 πίσω στο Vitara έκατσα άνετα
Δε θα το έλεγα - Άσε που με παχαίνει αυτό το αμάξι!!
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Ως κάτοχος εδώ και 1 μήνα του Zoe, μπορώ να επιβεβαιώσω το εξής:
Για μέσα στη πόλη είναι ότι πρέπει! Μιας και σταθμούς να φορτίσεις θα βρεις και θα κάνεις και ανάκτηση ενέργειας οπότε θα πλησιάσει τα 395χλμ που υποστηρίζει ο κατασκευαστής, ΑΛΛΑ, όλα αυτά υπό ιδανικές συνθήκες!
Τώρα μιλόντας με πραγματικές συνθήκες, σε μία χώρα όπου είμαστε στους 1-2 πάνω από το μηδέν (Γερμανία) και κάνοντας καθημερινή διαδρομή 70-75 χλμ(ανάλογα από που θα πάω) σίγουρα δεν είναι και η καλύτερη λύση. Ακόμα και το Τεσλα ζορίζεται με την αυτονομία σε αυτές τις συνθήκες (μαρτυρία συναδέλφου). Κοινώς πάνω από 220χλμ το χειμώνα με συνδυασμένη χρήση πόλης-αυτοκινητόδρομου πολύ δύσκολα τα πετυχαίνεις και αυτό χωρίς να πηγαίνεις με 130χλμ/ω. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι κατά τη διάρκεια της νύχτας όπου πάμε σε θερμοκρασίες μείον, χάνει σχεδόν 10 χλμ λόγω κρύου ίσως και παραπάνω. -
RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός
Μπήκα στην anytime να δω πόσο θα μου πάει η ασφάλεια και δε μου το έβγαζε ως μοντέλο. Άρα άκυρη η παραγγελία και πάμε στην επόμενη επιλογή που ήταν το citigo!
-
RE: VW Golf MK 8
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@cirus said in VW Golf MK 8:
xaxxaxaaxaxax o θεματοφύλακας της αλήθειας
Οκ, για πες λοιπόν εσυ ποιο κατά την γνώμη σου σχημα οδηγεί τις εξελίξεις?
H SPanopoulos με το Chaos!
-
RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός
Θα διαβαζουν τα αρθρα για το ανυπαρκτο τοσο μηχανικα οσο και θεωρητικα Ελληνικο υπεραυτοκινητο εκει στην Pagani και στην Koenigsegg και θα εχουν αλλαξει συκωτι απο το γελιο
-
RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες
@asep said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
@tsek said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
Ρε συ @asep με όλο το θάρρος, αλλά μην ακούς και πιστεύεις ότι μπούρδα βρεις στο διαδύκτιο.
Αφού θες πραγματικά να ενημερωθείς, άσε τα βιντεάκια στο youtube, στο FB, και όπου αλλού τα ανακαλύπτεις και ψάξε τη διεθνή βιβλιογραφία για όλες τις έρευνες που έχουν γίνει από Διεθνείς Οργανισμούς. Κάτσε μελέτησε τα στατιστικά και τις παρενέργειες και σχημάτησε μετά άποψη.
Το να αμφισβητείς έναν επιστημονικό κλάδο που θεωρείται από τους πιο πολύπλοκους έχοντας μηδαμινές γνώσεις είναι το λιγότερο ντροπιαστικό.
Ξεκίνα με το Google Scholar, και όταν καλύψεις ένα εύρος 0,0001% τότε θα δεχτώ τη γνώμη σου.
Προσπάθησε να καταλάβεις ότι κανένας δε ξύπνησε ένα πρωί του Δεκεμβρίου το 2019 και είπε: Ας χρηματίσω 1.000.000 γιατρούς και επιστήμονες για να πουν ότι υπάρχει ένας υιός που σκοτώνει. Δεν έχει λογική η τοποθέτησή σου.@lap το χρέος μου το έκανα...
Έχω διαβάσει όλα τα σχετικά με πανδημίες που έχουν περάσει και πως αντιμετωπίστηκαν, ποτέ με κυβερνητική βία αυτό έγινε για πρώτη φορά τώρα, σου αφιερώνω και το παρακάτω.
Τι σχέση έχει η κυβερνητική βία με το ότι αμφισβητείς έναν ολόκληρο επιστημονικό κλάδο?
Και όταν λες ότι έχεις διαβάσει ΟΛΑ τα σχετικά με τις πανδημίες που έχουν περάσει και πως αντιμετωπίστηκαν τι εννοείς? Ξέρεις με τι προτοκόλλα λειτούργησαν? Τι ρυθμό μετάδοσης είχαν? Τη συχνότητα μετάλλαξης ? Δηλαδή μου λες ότι διάβασες διεθνή επιστημονική βιβλιογραφία για όλες τις πανδημίες που έχουν περάσει? Ρε συ asep, δεν είμαστε 15χρονα. Μου λες δηλαδή ότι όλοι εμείς που κάνουμε 4&5 χρόνια minimum διδακτορική έρευνα ότι εσύ σε 2 χρόνια που υφίσταται η πανδημία έχεις διαβάσει και κατανοήσει ιατρικές έρευνες που πήραν δεκαετίες να συγγραφούν. Εκτίθεσαι... -
RE: FIAT FORUM
Το γράφω εδώ γιατί δε ξέρω που αλλού να το γράψω.
Έκατσα και έκανα μια ανασκόπηση στα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου ως ιδιοκτησία και κατέληξα στο ότι η Φιατ μου είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις σαν σύνολο.
Ξεκίνησα με ένα Cinquencento '98, μετά ένα Xsara VTS 1.6 2001, συνέχεια με Clio III του 2011 και τέλος με ένα Zoe που είμαι. Βγάζοντας το τελευταίο έξω γιατί το έχω μόνο ένα 2-μηνο, από όλα τα άλλα που τα είχα μια 5-ετία στα χέρια μου, το μοναδικό που δεν γκρίνιαξε και δεν ζητησε τίποτα ήταν το Φιατάκι. Πέρα από έναν θερμοστάτη που είχε κάψει και άνοιγα καλοριφέρ Αυγουστο μήνα να πέσει η θερμοκρασία δεν είχε ζητήσει τίποτα! Και μιλάμε έκανα ως φοιτητής πάνω από 3000 χλμ το μήνα μιας και είχα αμόρε 400 χλμ μακρυά και έπρεπε κάπως να δειχτώ!Είναι η ιδέα μου ή όντως τα παλιά αυτοκίνητα με τα λιγότερα μπιχλιμπίδια ήταν μεγαλύτερης αντοχής? Πραγματικά νιώθω λίγο μπάρμπας καφενείου τωρα που το λέω αλλά ¨σαν τα παλιά τα αμάξια δεν έχει¨!
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Καλημέρα, μιας και παρέλαβα εχθές το Zoe, μια σύντομη επισκόπιση για την φόρτιση:
Σε αργούς ταχυφορτιστές της Γερμανίας (22KW) πήγε από 22% σε 90% σε λιγότερο από 1,5 ώρα με κόστος κάτι λιγότερο από 11,5€. Και πήρε περίπου 160 χλμ επιπλέον. Βέβαια στην πρώτη δοκιμαστική δουλεύαν όλα (θερμενόμενα καθίσματα&τιμόνι, κλιματιστικό) στο φουλ μιας και πιάσαμε 1 βαθμό κελσίου, οπότε δε μπορώ να πω με ασφάλεια την κατανάλωση!
Θα επανέλθω με τις καταναλώσεις που κάνει. -
RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες
@lap said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
Δεν είναι τυχαίο που πολλοί ψεκ δεν έχουν τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Αν και δε θα πρέπει να τα συνδέουμε άμεσα, δυστυχώς η πλειοψηφία αυτό δείχνει.
Αυτούς που πραγματικά παραδέχομαι, είναι οι μη έχοντες τριτοβάθμια εκπαίδευση οι οποίοι ρωτάνε τους γνώστες ενός αντικειμένου διότι σου λένε ξεκάθαρα: Επειδή εσύ ασχολείσαι με αυτά, αν κάνω μια χ επένδυση πως θα σου φαινόταν?
Κοινώς αποδέχονται ότι κάποιοι είναι εξειδικευμένοι σε κάποιους τομείς και δεν είναι οι ίδιοι παντογνώστες.
Σε αυτούς θα κάτσω και θα αναλύσω 100 φορές ένα πράγμα το οποίο γνωρίζω χωρίς να με πειράξει. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πολύ ενδιαφέρον. Πόση ώρα χρειάζεσαι για φόρτιση στο 100%
Εξαρτάται τον φορτιστή, επειδή το αυτοκίνητο αυτό μου το παραχώρησαν από τη δουλειά, δεν υποστηρίζει συνεχές φόρτιση (DC), παρά μόνο εναλασόμενο (AC), μιας και πρέπει να πληρώσεις 1200€ επιπλέον για να ξεκλειδώσουν από το infotainment την παροχή αυτή. Οπότε αν πάω σε 22KW φορτιστή θέλει περίπου 2ώρες και 40λεπτά από το 10% σε 100%. Κάτω από το 10% δε το έχω πάει. Προχθές που γύριζα από Βερολίνο και σταμάτησα σε ένα σταθμό της VW, ήταν μόλις 11ΚW (και αυτά σκάρτα μου φάνηκαν), και μου έγραψε η οθονη αν θυμάμαι καλά 5 ώρες και δεν ήμουν κάτω από 20%! Φυσικά και έφυγα!
-
RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες
@asep said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
@fiverg said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
@asep said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
@fiverg said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
@asep said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
@fiverg said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
Κάθονται ή δεν κάθονται αυτοί είναι που πεθαίνουν κατά κύριο λόγο. 8/10 θανάτους είναι 65 και άνω.
Έτσι είναι ο νόμος της φύσης, παλιότερα και στα 50 ήσουνα γέρος.
Καλημέρες,ας τρολλάρω κι εγώ. Κάποτε όλοι θα πεθάνουμε. Το θέμα είναι ότι όποιος πεθαίνει από κορονοϊό κατά κανόνα έχει πιάσει πρώτα θέση σε ΜΕΘ, αν βάλεις καμιά 20ριά μέρες νοσηλείας νασου καπάκι καμιά 60-100 Κ ευρώ που βέβαια ουδέποτε τα πλήρωσε σε εισφορές, άρα επιβαρύνουν όλους τους υπόλοιπους. Θα γλυτώσει βέβαια το κράτος την σύνταξή του αλλά αν είναι κανένας κακομοίρης των 700 ευρώ, τι είναι ο κάβουρας, τι είναι το ζουμί του, θα μας έχει κοστίσει πολλαπλάσια. Βάλε και το ότι κρατώντας θέση σε ΜΕΘ την παίρνει από κάποιον άλλο (ίσως και με άλλο νόσημα), βάλε ότι φρακάρει όλο το σύστημα με γιατρούς/νοσοκόμους να πρέπει να ασχολούνται με την πάρτη του για να είναι αυτός ανέμελος κι ωραίος. Και σε αντιδιαστολή βέβαια με ζώνες και καπνίσματα και άλλα τέτοια ωραία, εδώ έχουμε πανδημία που σημαίνει ότι αργά ή γρήγορα όλοι θα ακουμπήσουμε τον ιό. Συνεπώς σωστα -κατά την άποψή μου- μπαίνει η υποχρεωτικότητα γιατί το κράτος αντί να ξοδεύει χρήμα σε νοσηλείες κουφιοκέφαλων ηλικιωμένων είναι καλύτερα να δώσει κανένα φράγκο σε κανένα νέο άνθρωπο να φτιάξει την ζωή του. Το δε πρόστιμο των 100 ευρώ είναι επιεικώς αστείο όταν χώρες με συστήματα υγείας "βράχους" ΄'οπως οι Αυστριακοί ετοιμάζονται για 7 χιλιάρικα, οι Γερμανοί συζητούν να τους φυλακίζουν κιόλας, οι Ιταλοί σου κόβουν κουστούμι χιλιάρικου αν μπεις σε ΜΜΜ χωρίς τεστ ή εμβόλιο κλπ.
Να διασφαλίσει πρώτα ότι δεν θα υπάρχουν παρενέργειες, δεν λέω τσιπάκια και τέτοια, παρενέργειες ειδικά αυτές που έχουν σχέση με την καρδιά. Στο θέμα των ΜΕΘ συμφωνώ, αν είσαι ανεμβολίαστος και αρρωστήσεις να μην πάς στην ΜΕΘ, να μην σε δεχτούν καν στο νοσοκομείο και να πληρώσεις όλα τα έξοδα, αυτό όμως δεν έχει καμιά σχέση με το πρόστιμο - χαράτσι.
Διασφάλιση για παρενέργειες δεν υπάρχει σε κανένα φάρμακο, ούτε καν στην ασπιρίνη και το depon. Γιατί, αν τυχόν και αρρωστήσει κανείς από οποιαδήποτε ασθένεια τον διασφαλίζει κάποιος από τις παρενέργειες των φαρμάκων που θα του δώσουν οι γιατροί; Τις παρενέργειες της χημειοθεραπείας άραγε δεν τις γνωρίζουν οι ασθενείς με καρκίνο; Και όμως την κάνουν. Trial and error είναι κατά βάση παντού σε όλες τις σοβαρές ασθένειες, κανείς δεν εγγυάται ότι ένα φάρμακο που έχει συμπεριφορά Α στο 99% του πληθυσμού, δεν θα έχει συμπεριφορά Β σε κάποιον άλλο. Οπότε η συζήτηση είναι λίγο εκ του πονηρού. Τώρα να συζητήσουμε για τυχόν αποζήμίωση σε παρενέργειες, αυτό ναι, είναι λογικό.
Δεν γνωρίζω τον γιατρό που θα μου το κάνει άρα δεν γνωρίζω από που θα αποζημιωθώ από τις παρενέργειες τις οποίες εξαφανίζουν από παντού, μόνο κανένας Τριανταφυλόπουλος τις βγάζει.
Εντάξει ρε συ, αφού το λέει ο Μακης ησύχασα. Μιλάμε για τον μέγιστο επιστήμονα που άλλαξε 3 πανεπιστήμια και δεν πήρε πτυχίο από κανένα και η ΕΣΗΕΑ δεν τον δέχεται ως μέλος. Μιλάμε για άνθρωπο σοβαρό, αυτός και ο Χίος.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Επιστρέφοντας στο φορουμ μετά από μια βδομάδα άδειας και έχοντας λιώσει το Zoe, μπορώ να παραθέσω τα δικά μου συμπεράσματα:
- 5 άτομα (οι 2 100+ κιλά) με 4 βαλιτσες χειραποσκευές και θερμοκρασίες -2 έως +4 βαθμούς διαδρομή 163 χιλιομέτρων και ενδεικτική αυτονομία στο ταμπλώ 257 χιλιόμετρα, φτάσαμε στο προορισμό μας με 31 χιλιόμετρα υπόλοιπο. Οι ταχύτητες ήταν 110χλμ/ω - 125χλμ/ω.
Η ίδια διαδρομή με 2 άτομα, χωρίς βαλίτσες αλλά με 130χλμ/ω - 145χλμ/ω (δεν πήγαινε παραπάνω) με έφτασε με 60 χιλιόμετρα υπόλοιπο.
-
Διαδρομή Λειψία - Βερολίνο όπου είναι 200χλμ και με μέση ταχύτητα 110χλμ/ω μας έβγαλε οριακά 5 άτομα με βαλίτσες. Άρα μια διαδρομή Αθήνα - Αράχωβα θα βγει οριακά με ένα φόρτισμα λόγω της ανηφορικής κλίσης.
-
Συμφωνώ και επαυξάνω για τη θεωρία που υποστηρίζει ότι για μέσα στη πόλη είναι καλό αλλά για εκτός σε ταλαιπωρεί αρκετά λόγω αυτονομίας.
-
Ακόμα και στη Γερμανία που θεωρείται αρκετά ανεπτυγμένο το δίκτυο υποδομών σε σχέση με την Ελλάδα, παρατηρούνται φαινόμενα όπου οι φορτιστές δεν λειτουργούν ενω φαίνονται διαθέσημοι (στο MyRenault app, PlugShare, Mobility+ app), ή είναι κατηλλημένοι και φαίνονται διαθέσιμοι. Που σημαίνει ότι πρέπει να έχεις ένα plan B σε κάθε ταξίδι.
-
Εάν κάποιος δεν διαθέσει αυτά τα επιπλέον x€ για να μπορεί να φορτίσει σε DC το αυτοκίνητό του (συνήθως ξεκλειδώνουν το λογισμικό) τότε το ενδιάμεσο φόρτισμα με AC θα είναι πραγματικά χρονοβόρο. Με το AC στα 22KW χρειάζομαι σχεδόν 1 ώρα για να πάρω 100 εικονικά (wltp) χιλιόμετρα, όπου θα τα είχα αυτά σε λιγότερο από μισή ώρα αν είχα το DC.
Συμπέρασμα (δικό μου), η ηλεκτροκίνιση όντως σου δίνει μια αίσθηση διαφορετική, όμως συνιστάται μόνο για αστική χρήση προς το παρόν.
Ενώ σκεφτόμουν σοβαρά να πάρω ηλεκτρικό τους επόμενους μήνες που θα κατέβω στη Κρήτη, πολύ φοβάμαι ότι μπορεί να κατέβω στα Σφακιά και αυτός ο ένας ο φορτιστής να μη δουλεύει και να περιμένω την οδική. -
RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες
@tesa54 said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
Για τα πανεπιστήμια και την "επαφή" τους με την αγορά εργασίας πολλοί πανεπιστημιακοί καθηγητές υποστηρίζουν (άκουσα προχθές κι έναν στο ραδιόφωνο) πως δεν είναι αυτός ο ρόλος του πανεπιστημίου (και των πολυτεχνικών σχολών) να εκπαιδεύει/προετοιμάζει δηλαδή υπαλλήλους για τις εταιρείες αλλά πρέπει να επωμιστούν οι ίδιες οι εταιρείες την ολιγόμηνη εκπαίδευση των αποφοίτων ώστε να γίνουν αποδοτικοί για αυτές.
Θα φέρω μόνο ένα απλό παράδειγμα που εφαρμόζει η Γερμάνια, το Ausbildung ή το Duales Studium.
Πρόκεται για πρoγράμματα όπου κράτος-πανεπιστήμιο-ιδιωτικός & δημόσιος τομέας γίνονται ένα και συνεργάζονται για το καλό του πολίτη, όπου ο φοιτητής 2-3 φορές την εβδομάδα βρίσκεται στη σχολή του και τις υπόλοιπες μέρες στην εταιρεία (ιδιωτική ή δημόσια) που εργάζεται και πληρώνεται ταυτόχρονα. Κοινώς, θεωρία και πράξη ταυτόχρονα. Δε γίνεται να διδάσκεις στον άλλον πχ. τι είναι το φαξ και πως λειτουργεί όταν έχει (σχεδόν) καταργηθεί η χρήση του. Ναι οκ, κάνε μια αναφορά και μια τυπική ανάλυση, αλλά δίδαξε στον φοιτητή σου τι είναι και πως δουλεύουν τα mail, τα πρωτόκολλα και όλοι αυτοί οι διάολοι που υπάρχουν.
Και επειδή δεν είναι τίποτα σχολές του πισινού (υπάρχουν και αυτές), ενδεικτικά να αναφέρω ότι ως φοιτητής και εργαζόμενος ως ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας τα λεφτά που πάιρνει κάποιος (μικτά) είναι:
1ο έτος 1150 €
2ο έτος 1150–4000 €
3ο έτος 4000–5900 € -
RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός
Ζηλεύετε, για αυτό τα λέτε αυτά! Πήρε πτυχίο στο Photoshop και σας το τρίβει στα μούτρα.
Πάντως οι 3 τρύπες που φαίνονται στη σκιά, δεν φαίνονται στο υλικό από πάνω! Λες να έκανε copy-paste τη σκιά? -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ουαου!, αν σε μια ώρα φουλαρει ψηλοβολευει αρκετά για πολλές διαδρομές.
Εντωμεταξυ κινείσαι τζάμπα. Λιγότερο από ένα φραπέ τα 100 χλμ/ωρα. Τι να λέμε!
Ώπα! Μην πέφτεις στην παγίδα του τζαμπα! Οι φορτιστές που προσφέρουν δωρεάν και δη γρήγορο ρεύμα είναι ελάχιστοι! Στη Λειψία είναι 4-5 σταθμοί σε σουπερ μαρκετ και αν είσαι τυχερός το βρίσκεις ελευθερο. Οι γρήγοροι φορτιστές με την παροχή του DC κοστίζουν παραπάνω σε σχέση με τους AC, που σημαίνει ότι το γρήγορο ρεύμα το πληρώνεις και περισσότερο. Μιλώντας με οικονομικούς όρους, όταν έφτασα τα 2500χλμ είχα πληρώσει περίπου 85€-90€ σε ρεύμα σε φορτιστές άρα βγαίνει γύρω 3,5 cents το χιλιόμετρο
-
RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες
@asep said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
Που έγραψα ότι αμφισβήτησα τους γιατρούς
Σε ρωτάει ο lap αν πιστεύεις ότι έχει υψηλή θνησιμότητα ο ιός και απαντας: "Μπορεί και να έχει" 1ο δείγμα αμφισβήτησης
Σε ρωτάει αν πιστεύεις ότι υπάρχει ο ιός και απαντάς: "Δεν είναι θέμα αν υπάρχει αλλά πόσο το εμβόλιο σε σώζει...." 2ο δείγμα αμφισβήτησης
Συνεχίζεις πιο κάτω με τη φράση: ¨Ακούω τον ειδικό που γνωρίζω,όχι αυτόν του ΣΚΑΙ¨, δηλαδή αμφισβητείς τους επιστήμονες που βγαίνουν στα κανάλια αλλά εμπιστεύεσαι μόνο 2-3 αλλοδαπούς τους οποίους με κάποιο τρόπο "γνωρίζεις" 3ο δείγμα
Να συνεχίσω? Τεσπα,δεν έχει νόημα να σε πείσω να ακούσεις όλες τις απόψεις. Απλά να δεις ότι 20-30 επιστήμονες παγκοσμίως λένε αυτό που λες εσύ και 1.000.000 υποστηρίζουν το αντίθετο...Βάλτα κάτω και κρίνε μόνος σου.
-
RE: VW Tiguan 2016
babisstinson συμφωνώ με την οπτική που αναφέρεις, όμως όταν ο remarketing manager μιας μεγάλης leasing στην ευρώπη δηλώνει ότι αναμένω περίπου 2000 κομματια επιστροφή και δε ξέρω που να τα τοποθετήσω(κατηγορία), είναι πολύ πιθανόν να υποβαθμίσει το ίδιο το αυτοκίνητο. Anyway, antonis81 από τη στιγμή που ο γατος έχει εμπειρία με το συγκεκριμένο αμάξι, ακολούθα τη συμβουλή του. Απλά κράτα και σαν πισινή το ενδεχόμενο να χάσει αξία μετά από λίγα χρόνια.
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
@alexandros-k said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
Τωρα θα μας πεις οτι ζηταει λιγα
Είναι ένας καταφερτζής αυτός ο fanis.... Πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος!
-
RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες
@gatoz said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
δε ξέρω αν είναι για γέλια ή για κλάματα το σκηνικό αυτό!