-
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
Νταξ, το χ3 δεν το λες και τετρακουνητη λυση
Με 4 καλά λάστιχα είναι άρμα, δεν σταματάει πουθενά!! Το έχω διαπιστώσει ο ίδιος.
-
@tsek said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
ελα ομως που το ξερουν και οι τραγανες και αμα σε δουν μεσα θα ξαναδεις κοκο μονο καποιο βραδυ στο pc...
αχαχαχαχαχαχα
Στην ουσία το θέλω να πηγαίνω σε κανένα μετόχι να τρώμε κάνα αντικρυστό, άντε και στα μεγάλα κέφια να ανεβαίνουμε κάνα Σκίνακα να βλέπουμε ανατολή. Και επιστροφή στο Ντελίνα για σουβλιστό και να κάμουμε καμιά παρέα με το Σκουλά.
Άρα εκεί πάνε και τα 2, και άρα πάμε στο πιο όμορφο, άρα ντάστερ ξουτ...Σκίνακα έχω πάει και με το χρεπι alfasud που είχα προ αμνημονεύτων. Καλοκαίρι βέβαια και με προσοχή. Ντελινα και μετόχι, αν μιλάμε για το ίδιο χωριό και τα δυο, είναι άσφαλτος.
-
@kostast said in Suzuki Vitara 2015:
Ντελινα και μετόχι, αν μιλάμε για το ίδιο χωριό και τα δυο, είναι άσφαλτος.
Ναι αλλά για να σου ανοίξει η όρεξη πρέπει να πας σκίνακα πρώτα.Να χορτάσει το μάτι και μετά το στομάχι!
-
Vitara full hybrid, 140Volt
Youtube VideoΧώρος αποσκευών 302lt (μειωμένος κατά ~ 70lt). 12V μπαταρία λιθίου κάτω από τη θέση του οδηγού.
Aρκετά καλό το αυτόματο κιβώτιο ,καλύτερο από το αυτόματο του mildhybrid,με πολύ καλή απόκριση στα κατεβάσματα,αλλά με μικρό κενό στα ανεβάσματα. Κατανάλωση στη δοκιμή 5-5,3Lt/100km.
Η Suzuki λέει πως δηλώνει 4,5km (!) αυτονομία με ηλεκτρικό μοτέρ στα 60km/h... -
Τι ήθελα και το είδα το βίντεο; Απογοητεύτηκα.
-
@panormus772 said in Suzuki Vitara 2015:
Aρκετά καλό το αυτόματο κιβώτιο ,καλύτερο από το αυτόματο του mildhybrid
Αυτό αποκλείεται!!! Οπότε ή κάτι λάθςο λένε ή απλά λένε παπαριές. Το ρομποτιζέ καλύτερο από το 6αρι Αιζίν??? Ούτε σε 100 χρόνια!!
-
Το κενό από τις αλλαγές στο ρεμποτιζε το συμπληρώνει ο ηλεκτροκινητήρας. Ίσως για αυτό το βρήκαν καλό.
-
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Το κενό από τις αλλαγές στο ρεμποτιζε το συμπληρώνει ο ηλεκτροκινητήρας. Ίσως για αυτό το βρήκαν καλό.
Kάπως έτσι.
Κι εδώ ο Εγγλέζος βρήκε καλύτερο το κιβώτιο απ'ότι το περίμενε κι αρκετά ικανοποιητικό με τα paddles (Τα ανεβάσματα όπως είχε πει κι ο Ιταλός έχουν μια αργοπορία).
Youtube VideoΕπίσης,έχω ακούσει σε πολλά βίντεο πως η μπαταρία δεν είναι απλή λιθίου,αλλά λιθίου με πρόσμιξη (;)/συνύπαρξη και τιτανίου,που την κάνει να χάνει πιο αργά την απόδοσή της με το πέρασμα του χρόνου (έτσι υποστηρίζουν οι δημοσιογράφοι/δοκιμαστές).
-
Είχα διαβάσει στο ίντερνετ πως τα τουβλάκια της μπαταρίας είναι της hitachi αλλά η όλη συναρμογή της μπαταρίας είναι in house της suzuki για μείωση κόστους κτλ. Νομίζω το inverter είναι της mitsubishi
Όντως έχει βγάλει μπαταρίες η hitachi με αυξημένα κάποια στοιχεία για καλύτερη απόδοση, το ανέφεραν site του ειδικού τύπου στην Ιαπωνία -
Οδήγησα σήμερα για κάνα μισάωρο ένα εταιρικό βιταρα υβριδικό με λίγα χλμ. Είχε μέση κατανάλωση 7.6 και εκεί το άφησα και αφού μηδένισα.
Παρακολουθούσα την πορεία του διαγράμματος ενέργειας.
Τζάμπα τεχνολογία πολύ καλό για το τίποτα. Με το δικό μου ντίζελ θα ήμουν το πολύ 6 και με φθηνότερο καύσιμο.
Ούτε το τράβηγμα του αμαξιού μου άρεσε πολυ ασθενικό σε σχέση με το ντίζελ μου.
Εννοείται αισθητά ψηλότερη θέση οδήγησης από το scross.
Oθονη πολυμέσων παρόμοια με την after market lenovo την δική μου....
Μέτριες εντυπώσεις παρότι αμάξι του 2021 σε σχέση με το δικό μου του 2014. -
Μα τι λες τώρα για την ιερή αγελάδα...
-
@dstou said in Suzuki Vitara 2015:
Μα τι λες τώρα για την ιερή αγελάδα...
Ήθελα να το οδηγήσω γιατί παρά κάτοχος Σουζούκι το βιταρα δεν το είχα οδηγήσει.
Προφανώς το βιταρα κρατά ψηλά της πώλησης του λόγω παράδοσης.
Το πάτημα του scross και το στρίψιμο δεν το έχει με την καμία. -
@tkin73 said in Suzuki Vitara 2015:
@dstou said in Suzuki Vitara 2015:
Μα τι λες τώρα για την ιερή αγελάδα...
Ήθελα να το οδηγήσω γιατί παρά κάτοχος Σουζούκι το βιταρα δεν το είχα οδηγήσει.
Προφανώς το βιταρα κρατά ψηλά της πώλησης του λόγω παράδοσης.
Το πάτημα του scross και το στρίψιμο δεν το έχει με την καμία.Μεταξύ ισοδύναμων τεχνολογικά αυτοκινήτων ισχύει πάντα η βασική αρχή ότι μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχιο σημαίνει καλύτερο πάτημα και καλύτερο στρίψιμο.
Άρα λογικό το συμπέρασμά σου για τα Vitara/Scross.
Το ίδιο ισχύει για όλα τα ζευγαράκια παρόμοιου είδους , όπως α3/α4, golf/polo κλπ. -
@dstou said in Suzuki Vitara 2015:
Μα τι λες τώρα για την ιερή αγελάδα...
τουλαχιστον δεν ειναι ιερη φακλανα
-
Ποιο υβριδικό;
Το full ή το mhev;
-
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Μεταξύ ισοδύναμων τεχνολογικά αυτοκινήτων ισχύει πάντα η βασική αρχή ότι μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχιο σημαίνει καλύτερο πάτημα και καλύτερο στρίψιμο.
Όχι ακριβώς. Μεγαλύτερο μεταξόνιο σημαίνει μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, αλλά μικρότερη ευελιξία στα πιο αργά κομμάτια.
-
-
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@dstou said in Suzuki Vitara 2015:
Μα τι λες τώρα για την ιερή αγελάδα...
τουλαχιστον δεν ειναι ιερη φακλανα
Αναρωτιέμαι πόσες φορές θα έγραψε και θα έσβησε την απάντηση του ο γάτος, μέχρι να ηρεμήσει από την βλασφημία...
-
@tkin73 said in Suzuki Vitara 2015:
Οδήγησα σήμερα για κάνα μισάωρο ένα εταιρικό βιταρα υβριδικό με λίγα χλμ. Είχε μέση κατανάλωση 7.6 και εκεί το άφησα και αφού μηδένισα.
Παρακολουθούσα την πορεία του διαγράμματος ενέργειας.
Τζάμπα τεχνολογία πολύ καλό για το τίποτα. Με το δικό μου ντίζελ θα ήμουν το πολύ 6 και με φθηνότερο καύσιμο.
Ούτε το τράβηγμα του αμαξιού μου άρεσε πολυ ασθενικό σε σχέση με το ντίζελ μου.
Εννοείται αισθητά ψηλότερη θέση οδήγησης από το scross.
Oθονη πολυμέσων παρόμοια με την after market lenovo την δική μου....
Μέτριες εντυπώσεις παρότι αμάξι του 2021 σε σχέση με το δικό μου του 2014.Ένα άλλο εκνευριστικο στο σύνολο κινητήρα κιβωτίου ήταν ότι διαρκώς ζητούσε ανέβασμα ταχύτητας. Μόλις κούμπωνε η μία έβγαινε ένδειξη για την επόμενη...καμιά σχέση με την νιρβάνα του ντίζελ...
-
@tkin73 said in Suzuki Vitara 2015:
@tkin73 said in Suzuki Vitara 2015:
Οδήγησα σήμερα για κάνα μισάωρο ένα εταιρικό βιταρα υβριδικό με λίγα χλμ. Είχε μέση κατανάλωση 7.6 και εκεί το άφησα και αφού μηδένισα.
Παρακολουθούσα την πορεία του διαγράμματος ενέργειας.
Τζάμπα τεχνολογία πολύ καλό για το τίποτα. Με το δικό μου ντίζελ θα ήμουν το πολύ 6 και με φθηνότερο καύσιμο.
Ούτε το τράβηγμα του αμαξιού μου άρεσε πολυ ασθενικό σε σχέση με το ντίζελ μου.
Εννοείται αισθητά ψηλότερη θέση οδήγησης από το scross.
Oθονη πολυμέσων παρόμοια με την after market lenovo την δική μου....
Μέτριες εντυπώσεις παρότι αμάξι του 2021 σε σχέση με το δικό μου του 2014.Ένα άλλο εκνευριστικο στο σύνολο κινητήρα κιβωτίου ήταν ότι διαρκώς ζητούσε ανέβασμα ταχύτητας. Μόλις κούμπωνε η μία έβγαινε ένδειξη για την επόμενη...καμιά σχέση με την νιρβάνα του ντίζελ...
τωρα σοβαρα? χαχαχ
επειδη εχω το κινητηρα σου τον ντηζελ ακομη και ειχα και τη βενζινη, εστω τη δυνατοτερη με τα 140.
ουδεμια σχεση.
στο μαζουτ ειναι η φασαρια που σου δινει την αισθηση, παρα πολυ περιορισμενο ευρος οσο καλος και να ειναι ο κινητηρας που ειναι ο συγκεκριμενος της φιατ
η βενζινη ειναι πολυ ομαλοτερη και παρα πολυ ταχυτερη. αρκει να την οδηγας σαν βενζινη.
Suzuki Vitara 2015