-
@lap said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Elise mk1 ο μεγάλος έρωτας
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ υπέροχη
μακαρι να μπορουσα να την έχω
Μήπως σε διακόπτουμε από κάτι;;;
η αλήθεια είναι ότι έτσι οπως το έγραψα παρεξηγιέται τώρα που το διαβάζω
-
Ήταν μέσα στο γιογιό και έβλεπε ένα Μπιντ ντολφιν να περνάει
-
@cirus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Elise mk1 ο μεγάλος έρωτας
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ υπέροχη
μακαρι να μπορουσα να την έχω
Μεγάλη απογοήτευση. Οδήγησα αρκετά την Mk 2, με 160 άλογα και ημισλίκ λάστιχα. Στον δρόμο δεν μπόρεσα να πιέσω στο όριο, για να δω την πρόσφυση, αλλά:
- Αργό και βαρύ τιμόνι και «κοιμισμένο» turn in του μπροστινού μέρους (ίσως να είχε να κάνει με το κάμπερ στον μπροστινό άξονα, το οποίο ήταν αρκετά τσιμπημένο).
- Από γκάζι τίποτα τρομερό, με αυτόν τον κινητήρα, αλλά αξιοπρεπές.
- Φρένα χωρίς σερβό και ABS, που δεν μπορείς να εμπιστευτείς, ειδικά στο γλυστερό.
- Για να μπεις-βγεις πρέπει να είσαι master της yoga.
-
Ειμαι οκ και με τα 122αλογα, με τον μικρό της Ρόβερ !
-
Και καλές φλάντζες με τον Κ...
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Elise mk1 ο μεγάλος έρωτας
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ υπέροχη
μακαρι να μπορουσα να την έχω
Μεγάλη απογοήτευση. Οδήγησα αρκετά την Mk 2, με 160 άλογα και ημισλίκ λάστιχα. Στον δρόμο δεν μπόρεσα να πιέσω στο όριο, για να δω την πρόσφυση, αλλά:
- Αργό και βαρύ τιμόνι και «κοιμισμένο» turn in του μπροστινού μέρους (ίσως να είχε να κάνει με το κάμπερ στον μπροστινό άξονα, το οποίο ήταν αρκετά τσιμπημένο).
- Από γκάζι τίποτα τρομερό, με αυτόν τον κινητήρα, αλλά αξιοπρεπές.
- Φρένα χωρίς σερβό και ABS, που δεν μπορείς να εμπιστευτείς, ειδικά στο γλυστερό.
- Για να μπεις-βγεις πρέπει να είσαι master της yoga.
Τι να σου πω δεν έχω ιδέα, δεν την έχω οδηγήσει ποτε. Απλά μαρεσει παρά πολύ το concept που είχε όπως και η σιλουέτα της. Ελάχιστο βάρος, τέρμα χαμηλο και έναν αξιοπρεπή για το βάρος της κινητήρα. Θεωρούσα ότι θα είναι πολύ καλή σε οδήγηση πριν μας το γκρεμίσεις το ονειρο
-
@cirus said in TESLA FORUM:
Τι να σου πω δεν έχω ιδέα, δεν την έχω οδηγήσει ποτε. Απλά μαρεσει παρά πολύ το concept που είχε όπως και η σιλουέτα της. Ελάχιστο βάρος, τέρμα χαμηλο και έναν αξιοπρεπή για το βάρος της κινητήρα. Θεωρούσα ότι θα είναι πολύ καλή σε οδήγηση πριν μας το γκρεμίσεις το ονειρο
Βλακεία αμάξι ειναι και μαγαρίζεται και το θέμα του Τέσλα που ειναι αμαξάρα με τις βλακείες της Λότους. Να πάτε αλλού να γράφετε για ανάποδες μπανιέρες! Εδώ μιλάμε για σοβαρά αυτοκίνητα.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Βλακεία αμάξι ειναι και μαγαρίζεται και το θέμα του Τέσλα που ειναι αμαξάρα με τις βλακείες της Λότους. Να πάτε αλλού να γράφετε για ανάποδες μπανιέρες! Εδώ μιλάμε για σοβαρά αυτοκίνητα.
xaxaxa.....
-
-
Ανάποδη μπανιέρα λέω ένα κορόλλα λιφτμπακ στρογγυλοφάναρο του 1999 που έχει ένας γείτονας.
-
@cirus said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Elise mk1 ο μεγάλος έρωτας
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ υπέροχη
μακαρι να μπορουσα να την έχω
Μεγάλη απογοήτευση. Οδήγησα αρκετά την Mk 2, με 160 άλογα και ημισλίκ λάστιχα. Στον δρόμο δεν μπόρεσα να πιέσω στο όριο, για να δω την πρόσφυση, αλλά:
- Αργό και βαρύ τιμόνι και «κοιμισμένο» turn in του μπροστινού μέρους (ίσως να είχε να κάνει με το κάμπερ στον μπροστινό άξονα, το οποίο ήταν αρκετά τσιμπημένο).
- Από γκάζι τίποτα τρομερό, με αυτόν τον κινητήρα, αλλά αξιοπρεπές.
- Φρένα χωρίς σερβό και ABS, που δεν μπορείς να εμπιστευτείς, ειδικά στο γλυστερό.
- Για να μπεις-βγεις πρέπει να είσαι master της yoga.
Τι να σου πω δεν έχω ιδέα, δεν την έχω οδηγήσει ποτε. Απλά μαρεσει παρά πολύ το concept που είχε όπως και η σιλουέτα της. Ελάχιστο βάρος, τέρμα χαμηλο και έναν αξιοπρεπή για το βάρος της κινητήρα. Θεωρούσα ότι θα είναι πολύ καλή σε οδήγηση πριν μας το γκρεμίσεις το ονειρο
Είναι ένα πανέξυπνο αυτοκίνητο με φοβερό ντιζάιν. Η οδήγηση συμπεριφορά του είναι τυπική κεντρομηχανου, ένα μρ2 έχει κατώτερη μεν, παρόμοια δε συμπεριφορά.
Ο Κ-σιριες είναι πανάλαφρος αλλά έχεις κάποιες ιδιαιτερότητες, κυρίως ως προς τους κοχλίες του μπλοκ. Με ενα νούμερο μεγαλύτερη διαρροή είσαι οκ ! -
Κοχλίες μπλοκ κινητήρα;;;
Πριν το οδηγήσω νόμιζα ότι θα είναι μια μίνι-Ferrari, με αυτά που διάβαζα. Καμία σχέση..
-
@cirus said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Elise mk1 ο μεγάλος έρωτας
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ υπέροχη
μακαρι να μπορουσα να την έχω
Μεγάλη απογοήτευση. Οδήγησα αρκετά την Mk 2, με 160 άλογα και ημισλίκ λάστιχα. Στον δρόμο δεν μπόρεσα να πιέσω στο όριο, για να δω την πρόσφυση, αλλά:
- Αργό και βαρύ τιμόνι και «κοιμισμένο» turn in του μπροστινού μέρους (ίσως να είχε να κάνει με το κάμπερ στον μπροστινό άξονα, το οποίο ήταν αρκετά τσιμπημένο).
- Από γκάζι τίποτα τρομερό, με αυτόν τον κινητήρα, αλλά αξιοπρεπές.
- Φρένα χωρίς σερβό και ABS, που δεν μπορείς να εμπιστευτείς, ειδικά στο γλυστερό.
- Για να μπεις-βγεις πρέπει να είσαι master της yoga.
Τι να σου πω δεν έχω ιδέα, δεν την έχω οδηγήσει ποτε. Απλά μαρεσει παρά πολύ το concept που είχε όπως και η σιλουέτα της. Ελάχιστο βάρος, τέρμα χαμηλο και έναν αξιοπρεπή για το βάρος της κινητήρα. Θεωρούσα ότι θα είναι πολύ καλή σε οδήγηση πριν μας το γκρεμίσεις το ονειρο
Εχω οδηγησει το Ελιζ με τον Τογιοτα κινητηρα και περα απο το οτι ειναι πολυ δυσκολο να μπεις μεσα οταν καθεσαι ειναι ανετο και πολυ ευχαριστο στην οδηγηση. Ουτε το τιμονι εχει καποιο θεμα. Αλλα λογω κατασκευης και μεγεθους δεν θα το ελεγα αυτοκινητο αλλα ενα παιχνιδι για ειδικες συνθηκες.
Επισης εχω μπει συνοδηγος στο Ελιζ με τον Ροβερ κινητηρα.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Κοχλίες μπλοκ κινητήρα;;;
Πριν το οδηγήσω νόμιζα ότι θα είναι μια μίνι-Ferrari, με αυτά που διάβαζα. Καμία σχέση..
Υπαρχει τεραστια διαφορα στο μεγεθος και στην κατασκευη. Αυτο το βλεπεις απο τα σπεκς του αμαξιου.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Κοχλίες μπλοκ κινητήρα;;;
Πριν το οδηγήσω νόμιζα ότι θα είναι μια μίνι-Ferrari, με αυτά που διάβαζα. Καμία σχέση..
Υπαρχει τεραστια διαφορα στο μεγεθος και στην κατασκευη. Αυτο το βλεπεις απο τα σπεκς του αμαξιου.
Πανάλαφρο μεν, δυσκίνητο δε. Εκεί με ένα άλλο σπορ αυτοκίνητο απλά γυρνάς λίγο το τιμόνι και μπαίνει στην στροφή, με αυτό παλεύεις για να βάλεις την μούρη μέσα. Πατάς φρένο και κάποια στιγμή μετά από ώρα πιάνει. Απογοήτευση!
-
Μετα απο 3ημερακι και 970 χαλαρα χιλιομετρα σε ΕΟ και επαρχιακες οδους, δυο σχολια. Υποψιν οτι βρισκομαι στην 2024.32.7
Παρατηρω οτι το autopilot εχει γινει πολυ λιγοτερο σπασ@ρχιδικο στο να σου ζηταει να κουνας το τιμονι. Θυμαμαι οτι ειχαμε φτασει στο σημειο οπου καθε 30-40'' ηθελε να κουνησω το τιμονι. Υποψιν οτι παντα εχω ενα χερι στο τιμονι, αλλα ηθελε να κανω "γερη" κινηση. Τωρα αρκει να ακουμπαω το τιμονι. Μαλιστα, μου μπηκαν ψυλλοι στα αυτια μηπως αλλαξε κατι και δεν χρειαζοταν να το ακουμπαω καθολου και το αφησα για λιγο. Εντος 10-20'' μου ζητησε να το ακουμπησω. Επομενως, το συστημα δουλευει οπως πρεπει και καλυτερα σε σχεση με πριν. Νομιζω οτι αυτη η βελτιωση οφειλεται στο τελευταιο update, διοτι τελευταια φορα που ειχα χρησιμοποιησει το autopilot ηταν περιπου 1.5 μηνα πριν. Μονο σημειο που ηθελε συνεχως (καθε 20-30΄΄) κινηση χεριου, ηταν οταν βρισκομουν μεσα σε μεγαλο τουνελ, οποτε και ειχε χασει το σημα gps.
Αν θελει καποιος αλλος κατοχος ας σχολιασει και να πει αν ειναι η ιδεα μου ή αν το εχει παρατηρησει και αυτος
Δευτερη παρατηρηση/σχολιο, σχετικα με το sexy. Οσοι το εχουν ψαξει, γνωριζουν οτι στο autopilot των τεσλα (αναφερομαι στην δωρεαν εκδοση και οχι στο fsd) οταν πατας φλας, σταματαει το autosteer και εξακολουθει να δουλευει το adaptive cruise control. Ειχαμε πει οτι τα sexy προσφερουν τη δυνατοτητα του "continuous autopilot". Θυμιζω τι κανει αυτο το πραγμα. Κινεισαι με autopilot, βλεπεις προπορευομενο οχημα που θες να ξεπερασεις. Αναβεις φλας, μετακινεισαι στην αριστερη λωριδα και μετα απο Χ δευτερολεπτα (το Χ ρυθμιζεται απο το sexy app) επαενεργοποιειται το autopilot. Προσωπικα εμενα αυτος ο τροπος δεν μου αρεσε παρα πολυ, οταν ειχα σκοπο απλα να ξεπερασω προπορευομενο οχημα, διοτι ηθελα να εχω τον ελεγχο του οχηματος καθολη την προσπεραση.
Βρηκα ενα απλο, αλλα βολικο τροπο. Αναβεις αριστερο φλας με long press (δηλαδη μενει ενεργοποιημενο το αριστερο φλας), κινεισαι αριστερη λωριδα, ξεπερνας το οχημα και κατευθειαν πατας δεξι φλας. Επιστρεφεις στην δεξια λωριδα και τοτε σβηνεις το φλας και τελικα επαενεργοποιειται το autopilot.
Εξακολουθω να μην το θεωρω ιδανικο, αλλα σιγουρα δουλευει καλυτερα απο το μαμα autopilot. -
Είναι κρίμα να αγοράζεται μοντελ 3 και να μην είναι 4κινητο, αυτό τίποτα άλλο.
Στις ανοικτές καμπές θυμίζει καλο 4κινητο Audi από το πάνω ράφι και στους επαρχιακούς προσπερνάει φορτηγά κλπ εμπόδια με φοβερή άνεση και ασφάλεια. -
Με τη νέα έκδοση διαβάζω οτι είναι οντως πιο χαλαρό το autopilot στα χέρια, αρκεί να κοιτάς μπροστά.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Με τη νέα έκδοση διαβάζω οτι είναι οντως πιο χαλαρό το autopilot στα χέρια, αρκεί να κοιτάς μπροστά.
α οκ, ετσι εξηγειται! δεν το ειχα προσεξει στα release notes ή σε σχολιο στο TOG. Ναι κοιτουσα μπροστα οντως, οποτε δεν αγχωθηκε
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Είναι κρίμα να αγοράζεται μοντελ 3 και να μην είναι 4κινητο, αυτό τίποτα άλλο.
Στις ανοικτές καμπές θυμίζει καλο 4κινητο Audi από το πάνω ράφι και στους επαρχιακούς προσπερνάει φορτηγά κλπ εμπόδια με φοβερή άνεση και ασφάλεια.Εσύ όμως δεν έγραφες ότι είναι πιο ευχάριστο-παιχνιδιάρικο το δικίνητο; Μπερδεύτηκα τώρα...
Στα της δύναμης προφανώς και δεν υπάρχει αντίλογος, αλλά το 6αρι που κάνει και το δικίνητο για το 0-100, δείχνει ότι έχει πολλή δύναμη.
TESLA FORUM