-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
Ακόμα ούτε αριθμό πλαισίου δεν έχω
Σ'ωραιοςςς, ο πρώτος με το fl. Μπράβο!!! Για πες συνδυασμό.
Long range, λευκό, 18αρα
Βασικό για τους βασικούςΧαχα μια χαρά τέλειο και γω το ίδιο (προ fl βέβαια) απλά μου έτυχε το λευκό εσωτερικό, έλεγα μπας και το πήρες στο νέο κόκκινο
Καλή αναμονή τώρα, ελπίζω να σε ξεμπερδέψουν μέχρι τέλος του έτους και να το έχεις!!
Στο site αναφέρει για Νοέμβρη-Δεκέμβρη αλλά αν το έχω το Πάσχα θα είμαι ευχαριστημένος.
Ξεκίνησα απο μεταχειρισμένο μικρομεσαίο και έφτασα στο Long range, καλό το κόκκινο αλλά το ξεχείλωσα το μπατζετΜε το καλο να παραλαβεις! Πραγματικα το εχω ερωτευτει το αυτοκινητο και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με την επιλογη μου. Αν εκανες την αγορα με "ανοιχτα ματια" σχετικα με τους (λιγους) περιορισμους τους και αν εχεις δικο σου παρκινγκ που μπορεις να βαλεις φορτιστη,θα το ευχαριστηθεις και εσυ παρα παρα πολυ!
Ευχαριστώ !
Έχω ζυγίσει τους περιορισμούς και στη θεωρία είμαι more than ok.
Έχω ιδιόκτητο πάρκινγκ, δεν θα το τολμούσα χωρίς, οψομεθαΘα κρατήσεις και κάποιο θερμικό για ενδεχόμενα ταξίδια, ή θα βουτήξεις βαθιά στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης;
-
@lap said in TESLA FORUM:
Εγώ ένα πράγμα ξέρω ...όλοι Τέσλα θα έχουν εκτός από εμένα και τον άλλον...ή μάλλον και ο άλλος θα πάρει γιατί του το επιβάλει το σύστημα
Για μένα και το MG λες;
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
Ακόμα ούτε αριθμό πλαισίου δεν έχω
Σ'ωραιοςςς, ο πρώτος με το fl. Μπράβο!!! Για πες συνδυασμό.
Long range, λευκό, 18αρα
Βασικό για τους βασικούςΧαχα μια χαρά τέλειο και γω το ίδιο (προ fl βέβαια) απλά μου έτυχε το λευκό εσωτερικό, έλεγα μπας και το πήρες στο νέο κόκκινο
Καλή αναμονή τώρα, ελπίζω να σε ξεμπερδέψουν μέχρι τέλος του έτους και να το έχεις!!
Στο site αναφέρει για Νοέμβρη-Δεκέμβρη αλλά αν το έχω το Πάσχα θα είμαι ευχαριστημένος.
Ξεκίνησα απο μεταχειρισμένο μικρομεσαίο και έφτασα στο Long range, καλό το κόκκινο αλλά το ξεχείλωσα το μπατζετΜε το καλο να παραλαβεις! Πραγματικα το εχω ερωτευτει το αυτοκινητο και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με την επιλογη μου. Αν εκανες την αγορα με "ανοιχτα ματια" σχετικα με τους (λιγους) περιορισμους τους και αν εχεις δικο σου παρκινγκ που μπορεις να βαλεις φορτιστη,θα το ευχαριστηθεις και εσυ παρα παρα πολυ!
Ευχαριστώ !
Έχω ζυγίσει τους περιορισμούς και στη θεωρία είμαι more than ok.
Έχω ιδιόκτητο πάρκινγκ, δεν θα το τολμούσα χωρίς, οψομεθαΘα κρατήσεις και κάποιο θερμικό για ενδεχόμενα ταξίδια, ή θα βουτήξεις βαθιά στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης;
Έχω ένα μικρο διθέσιο πετρέλαιο ως εταιρικό (κάνω 45 k km το χρόνο μόνο με αυτό) που σίγουρα θα παραμείνει και πιθανό και το μικρο βενζίνης. Θα δούμε πως θα τσουλήσει.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
Ακόμα ούτε αριθμό πλαισίου δεν έχω
Σ'ωραιοςςς, ο πρώτος με το fl. Μπράβο!!! Για πες συνδυασμό.
Long range, λευκό, 18αρα
Βασικό για τους βασικούςΧαχα μια χαρά τέλειο και γω το ίδιο (προ fl βέβαια) απλά μου έτυχε το λευκό εσωτερικό, έλεγα μπας και το πήρες στο νέο κόκκινο
Καλή αναμονή τώρα, ελπίζω να σε ξεμπερδέψουν μέχρι τέλος του έτους και να το έχεις!!
Στο site αναφέρει για Νοέμβρη-Δεκέμβρη αλλά αν το έχω το Πάσχα θα είμαι ευχαριστημένος.
Ξεκίνησα απο μεταχειρισμένο μικρομεσαίο και έφτασα στο Long range, καλό το κόκκινο αλλά το ξεχείλωσα το μπατζετΜε το καλο να παραλαβεις! Πραγματικα το εχω ερωτευτει το αυτοκινητο και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με την επιλογη μου. Αν εκανες την αγορα με "ανοιχτα ματια" σχετικα με τους (λιγους) περιορισμους τους και αν εχεις δικο σου παρκινγκ που μπορεις να βαλεις φορτιστη,θα το ευχαριστηθεις και εσυ παρα παρα πολυ!
Ευχαριστώ !
Έχω ζυγίσει τους περιορισμούς και στη θεωρία είμαι more than ok.
Έχω ιδιόκτητο πάρκινγκ, δεν θα το τολμούσα χωρίς, οψομεθαΘα κρατήσεις και κάποιο θερμικό για ενδεχόμενα ταξίδια, ή θα βουτήξεις βαθιά στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης;
Έχω ένα μικρο διθέσιο πετρέλαιο ως εταιρικό (κάνω 45 k km το χρόνο μόνο με αυτό) που σίγουρα θα παραμείνει και πιθανό και το μικρο βενζίνης. Θα δούμε πως θα τσουλήσει.
Μια χαρά θα τσουλήσει. Το μικρό βενζίνης δεν θα ξανά βγει για ταξίδι. 2024 supercharger στα Ιωάννινα, 2025 στη Θεσσαλονίκη. Σπάρτη δουλεύει ο 300αρης στο Sparta gourmet, όποτε καταλαβαίνεις καλύπτεται όλη η ηπειρωτική ελλαδα, έστω και οριακά. Βεβαίως υπάρχουν και οι υπόλοιποι φορτιστές των εταιρειών αλλά αυτούς τους βλέπω ως εσχάτη λύση.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
Ακόμα ούτε αριθμό πλαισίου δεν έχω
performance?
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
Ακόμα ούτε αριθμό πλαισίου δεν έχω
performance?
Στη Highlander δεν έχουμε ακόμα performance
Ο @teo-mak μας έβαλε το γκολ χεχε
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Εγώ ένα πράγμα ξέρω ...όλοι Τέσλα θα έχουν εκτός από εμένα και τον άλλον...ή μάλλον και ο άλλος θα πάρει γιατί του το επιβάλει το σύστημα
Για μένα και το MG λες;
Και για εσένα και για τον Ντιέγκο. Έτσι όπως πάνε τα οικονομικά μου σας βλέπω για ev και μεζονέτες με φωτοβολταϊκά να κλαίτε για το σύστημα και εγώ να βρίζω τον εφκ της βενζίνης
-
Ναι ρε, απλά εγώ λέω να ξεκινήσω απ τη μονοκατοικιούλα πρώτα (δεν θέλω σκάλες) και μετά αν υπάρξει τρόπος για Φωτοβολταϊκά, το
ταμπλετηλεκτροκινητο τελευταίο.Εκτός κι αν μας προλάβει η Επανάστα και βγούμε στα βουνά με τα ντίζελ (αν και τον βλέπω για Γενικό Κομισαριο τον Ελον, σε τέτοια περίπτωση).
-
@ibiza95 said in TESLA FORUM:
Κολοκύθια μινιμαλ αισθητική
Αυτό το τιμόνι που πετάγεται αριστερά δεν τρώγεται με τίποτα.
Θα έπρεπε να το έχουν εικονικό στην οθόνηDone.
-
Καλοτάξιδες οι αμαξάρες σας! Διαβάζω εδώ μέσα κάποιους που τα απορρίπτουν χωρίς καν να τα έχουν δει ζωντανά και γελάω…..παλικάρια βγάλτε τις παρωπίδες κι αν σας τύχει η ευκαιρία οδηγήστε ένα κι ελάτε μετά να τα ξαναπούμε. Μακράν το πιο πολύ αυτοκίνητο στα χρήματά του!
-
Η μάζα των μπαταριών και το μεγάλο μεταξόνιο πρέπει τελικά να παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ποιότητα κύλισης η οποία δεν δικαιολογείται από τους μικρούς με χαμηλό προφίλ τροχούς που τοποθετούν για λόγους οικονομίας και αυτονομίας.
Με τα ηλεκτρικά αγοράζεις με προδιαγραφές limo. -
Ο καθεις με τα γούστα του, καταλαβαίνω αυτούς που αρέσκονται στην αισθητική προσέγγιση της Tesla όπως καταλαβαίνω και αυτούς που δεν τους αρέσει.
Η αλήθεια είναι ότι η τεσλα δίνει παρά πολλά features σε αναλογία ελάχιστα λεφτά, και αν(είσαι πχ ΕΕ με κερδοφορια ) και μπορέσεις να εκμεταλλευτείς τις επιδοτήσεις και φοροελαφρύνσεις το μικρο highland με πολύ εξοπλισμό σου έρχεται όσο ένα μερικώς εξοπλισμένο Renault Clio ενώ το μεγάλο όσο ένα μέτρια εξοπλισμένο υβριδικο Corolla (ούτε καν το cross).Καλές βόλτες σε όλους
-
Εμπροστοκίνητο με πολλά άλογα , πάταγες το γκάζι και ο τροχός κτυπιόταν πάνω κάτω απο το σπινιάρισμα .
Βάζουν το αντισπιν και όλοι μα όλοι έπρεπε να το σβήνουν όταν έμπαιναν μέσα .Πισωκίνητο -και με λίγα άλογα- διόρθωνες το πρώτο γλίστρημα, αντε είσαι χεράς και το δεύτερο στο τρίτο έτρωγες γερό σκαμπίλι και έκοβες το
δέντροαυτοκίνητο με το πλάι , αλλα το ESP ήταν μειονέκτημα αν δεν απενεργοποιείτο .Τώρα η Tesla εχει τον καλλίτερο έλεγχο της πρόσφυσης λόγω ηλεκτρικών μοτέρ και καλής κατανομής βάρους και τρώγονται με την οθόνη ...
ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ !
Εδώ εγω βάζω στο YC το ACC όταν περνάω απο την Λεωφόρο Νίκης για να χαζεύω τις καφετέριες και κάποιοι φοβάστε να κοιτάξετε την οθόνη σε tesla ... σε TESLA! -
Κι αμα κανεις μπλουμ στη θαλασσα ?
-
Ναι αλλά έχει οθόνη
-
Γιατί όταν αλλάζεις 2-3 αυτοκίνητα την ημέρα δεν ψαχνόμαστε ;
Εγώ αλλάζω ένα γαλλικό το εταιρικό, ένα γερμανικό το προσωπικό και ένα ιαπωνικό της γυναίκας. Πιάσε το αυγό.Καλό είναι, όσοι δεν τα πάτε καλά με την προσαρμοστικότητα να μην δοκιμάσετε το επιχειρείν
Εμένα αν με ενοχλεί κάτι στο τεσλα είναι ότι δεν μπορώ να του βάλω χέρι! Στα υπόλοιπα φλασαρω τον εγκέφαλο, αλλάζω κάνα τακακι κάνα ιμάντα, βρίσκω και κάνα repair manual του Haynes, αγοράζω κάνα part list απο το eBay.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Καλό είναι, όσοι δεν τα πάτε καλά με την προσαρμοστικότητα να μην δοκιμάσετε το επιχειρείν
Μεγάλη και σοφη κουβέντα
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Καλές βόλτες σε όλους
Αυτό μετράει είτε μπαταριοκίνητους είτε petrolheads. Μην πορώνεστε μερικοί. Δεν κατέχετε την μοναδική αλήθεια.
-
Όλες τις κατέχουμε.
Τελικά το fl παρήγγειλε το κόκκινο τέρας;
-
TESLA FORUM