-
Αυτά είναι ακραία παραδείγματα και το λέω που κάνω χιλιόμετρα και για δουλειά και για το κέφι μου. Αθήνα Μόναχο σερί 18 ώρες (πριν 3-4 χρόνια τελείωσαν και τα έργα στο ποτάμι στη Β. Μακεδονία) 2-3 φορές το χρόνο Αθήνα Λονδίνο για δουλειά 3200 χλμ αναχώρηση Παρασκευή πρωί Κυριακή μεσημέρι Λονδίνο. Αθήνα Λισαβώνα το αυτοκίνητο έσβησε στο Τορίνο.
Από την άλλη κάποιος που έχει αγοράσει πριν λίγα χρόνια αυτοκίνητο είτε είναι ντίζελ είτε βενζίνη είτε κάποιος συνδυασμός δεν βλέπω το λόγο να μπει σε διαδικασία αλλαγής και μάλιστα με ηλεκτρικό.
Φυσικά πολλοί άνθρωποι ξοδεύουν λεφτά που δεν έχουν, για να αγοράσουν πράγματα που δεν τους χρειάζονται απλά για να εντυπωσιάσουν άλλους ανθρώπους. -
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μέχρι τότε θα μιλάμε για ηλεκτρικά αστικά-περιαστικά αυτοκίνητα.
Και σε αυτό το τομέα δεν προσφέρουν κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ώστε να δικαιολογείται η ύπαρξή τους.
Στις αστικές μεταβάσεις αυτό που θα ήθελαν όλοι τι είναι και θα έκανε την διαφορά; Γρήγορες μετακινήσεις και άμεσο παρκάρισμα.
Σε αστικές περιοχές κανένα 4τροχο δεν προσφέρει κάποιο από αυτά τα δύο στοιχεία. -
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μέχρι τότε θα μιλάμε για ηλεκτρικά αστικά-περιαστικά αυτοκίνητα.
Και σε αυτό το τομέα δεν προσφέρουν κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ώστε να δικαιολογείται η ύπαρξή τους.
Στις αστικές μεταβάσεις αυτό που θα ήθελαν όλοι τι είναι και θα έκανε την διαφορά; Γρήγορες μετακινήσεις και άμεσο παρκάρισμα.
Σε αστικές περιοχές κανένα 4τροχο δεν προσφέρει κάποιο από αυτά τα δύο στοιχεία.Ενώ υποτίθεται έχουν ενα πεδίο υπεροχής, δηλαδη μέσα στην πόλη όπου κανεις μικρες διαδρομές με μικρες ταχύτητες, θες οικονομία και έχεις - αν έχεις - την πολυτελεια να φορτίσεις σπίτι, οι εταιρίες βγάζουν ηλεκτρικα μαούνες και το κράτος τα επιδοτεί ξετσίπωτα κιολας, αντί για μικρα καθημερινά a και b segment.
Τόση σπέκουλα και απάτη με τα ηλεκτρικα δεν έχει ξαναγίνει
-
Είναι απίστευτο το ότι επιχειρηματολογείτε κατά των ηλεκτρικών έχοντας πάρει όλες τις υποπεριπτώσεις και τις ειδικές συνθήκες και τις έχετε κάνει κανόνα, αγνοώντας ταυτόχρονα το υπόλοιπο 99% των μετακινήσεων, που είναι ο κανόνας και όπου τα ηλεκτρικά όχι απλώς δεν έχουν πρόβλημα, αλλά βολεύουν καλύτερα από τα θερμικά.
Αν είχα Tesla και χρειαζόταν (μια φορά στα 10 χρόνια ή σε όλη μου τη ζωή) να κάνω ταξίδι αστραπή Αθήνα - Θεσσαλονίκη είτε θα δανειζόμουν αυτοκίνητο από φίλο ή συγγενή (αφήνοντας του το Tesla - δεν θα τον χάλαγε) είτε θα νοικιαζα αυτοκίνητο για μια μέρα. Αν χρειαζόμουν επείγουσα μεταφορά σε νοσοκομείο (φτου φτου, μακριά από μας) το Tesla θα με πήγαινε άνετα σε οποιοδήποτε νοσοκομείο της περιοχής, ακόμη και με το 10-15% της φόρτισης. Δεν υπάρχει extreme σενάριο που δεν θα έβρισκα κάλυψη. Και από την άλλη, θα είχα ένα αυτοκίνητο πιο γρήγορο, πιο οικονομικό, πιο κατάλληλο (και πιο ευχάριστο αλλά αυτό είναι υποκειμενικό) στο 99% των μετακινήσεων μου. No brainer είναι, αλλά μου λείπουν τα 60 (ακόμη και τα 30) χιλιάρικα...
Εντάξει, αν ήμουν πωλητής και ήμουν κάθε μέρα στο δρόμο, κάνοντας 200-300-400 χιλιόμετρα, θα κοιτούσα μόνο diesel, φυσικα και αυτό είναι μια ειδική περίπτωση.
-
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μέχρι τότε θα μιλάμε για ηλεκτρικά αστικά-περιαστικά αυτοκίνητα.
Και σε αυτό το τομέα δεν προσφέρουν κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ώστε να δικαιολογείται η ύπαρξή τους.
Στις αστικές μεταβάσεις αυτό που θα ήθελαν όλοι τι είναι και θα έκανε την διαφορά; Γρήγορες μετακινήσεις και άμεσο παρκάρισμα.
Σε αστικές περιοχές κανένα 4τροχο δεν προσφέρει κάποιο από αυτά τα δύο στοιχεία.Ενώ υποτίθεται έχουν ενα πεδίο υπεροχής, δηλαδη μέσα στην πόλη όπου κανεις μικρες διαδρομές με μικρες ταχύτητες, θες οικονομία και έχεις - αν έχεις - την πολυτελεια να φορτίσεις σπίτι, οι εταιρίες βγάζουν ηλεκτρικα μαούνες και το κράτος τα επιδοτεί ξετσίπωτα κιολας, αντί για μικρα καθημερινά a και b segment.
Τόση σπέκουλα και απάτη με τα ηλεκτρικα δεν έχει ξαναγίνει
Εγώ δεν πιστεύω ότι τα ηλεκτρικά προσφέρουν κάποια οικονομία στις αστικές μετακινήσεις. Το αντίθετο πιστεύω.
Αλλά αυτό έχει να κάνει καθαρά με το πως βλέπω εγώ τις αστικές μετακινήσεις.
Π.χ. εγώ αν είχα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν υπήρχε περίπτωση να πάω για δουλειά στο Κολωνό και να το παράταγα μέσα στο δρόμο. Οπότε αμέσως/αμέσως 10euro για παρκάρισμα σε ιδιωτικό πάρκινγκ. Επίσης δεν νομίζω ότι είναι ποιο φτηνά τα κόστη επιδιορθώσεων από φθορές ή/και τρακαρίσματα παντός τύπου εντός του αστικού ιστού. Τα ηλεκτρικά επίσης είναι και αυτά εκτεθειμένα σε κλοπές και βανδαλισμούς.Εγώ θα ένιωθα ποιο άνετα και με πολύ λιγότερο άγχος με άλλο όχημα.
Αρκετό άγχος έχω από άλλα θέματα, δεν θέλω να φορτώνομαι και με το άγχος του 4τροχου. -
Αν έγραφες κάτι διαφορετικό, δεν θα ήσουν ο καταιγίδας που ξέρουμε και αγαπάμε...
-
Και εγω χρειαστηκε να μεταφέρω τον πεθερό μου το 2011 εκτακτως απο το νησί Αθηπνα μεσα σε 4 ωρες αλλις θα πεθαινε…δεν αγόρασα ομως ελικόπτερο!! Απλά πλήρωσα για την μεταφορά. μην πιανουμε ακραιες περιπτώσεις που συμβαινουν (ισως) 1 φορα στην ζωη μας ως κανόνα!!
Οσο για τον φίλου τον Δια, δεν θες 1 ωρα στάσηβκαθε 300χλμ αλλά 5-10’ στάση καθε 400-500χλμ για να πας στην Ευρώπη ταξίδι. Αλλο εαν δεν θα το εκανα ποτέ, προτιμώ αεροπλάνο ή τρένο, σιγα μην ταλαιπωρηθώ με το αμάξι!!
-
Έχει δίκιο, αλλά όχι μόνο για πόλη. Τα ηλεκτρικά είναι ακόμη ακριβά συνολικά στα έξοδά τους. Όχι γιατί θέλουν πάρκινγκ στην πόλη για να μην στο ακουμπήσει κάποιος, αλλά συνολικά για ένα σωρό άλλους λόγους. Το δε μάρκετινγκ από πίσω τους, είναι το μάρκετινγκ της κορυφής του παγόβουνου όπου μόνο το 1/7 αναδεικνύεται, το υπόλοιπο κρύβεται από κάτω και κάποιοι δεν το βλέπουν. Σου λέει π.χ. : 'με 1kwh που κάνει 20 λεπτά βγάζεις 5 χλμ'.
Ναι, κάπου τόσο καίει.
Αλλά κοστίζει ένα τσουβάλι λεφτά για να το αγοράσεις παρά την έως και σκανδαλώδη επιδότησή τους, θέλει κάθε 3 και λίγο φροντίδα και έννοια για φόρτιση, όταν δέσει για φόρτιση το ξεχνάς για ωωωωώρες, άμα τρακάρει μπορεί και να μην επισκευάζεται, κάθε πέρισυ και καλύτερα από αυτονομία αφού πέφτει με τον καιρό, σε 15-20(?) χρόνια θέλει ολική αλλαγή η μπαταρία και άλλο ένα τσουβάλι λεφτά για την καινούργια, άμα πιάσει φωτιά το ξεχνάς (ανάλογα την μπαταρία βέβαια), κ.τ.λ.
Αυτά είναι τα 6/7, το υπόλοιπο που είναι βυθισμένο κάτω από το νερό και μερικοί δεν το καταλαβαίνουν στην πλήρη έκτασή του.
Οικονομικά αυτή τη στιγμή το μέσο ηλεκτρικό είναι ξέσκισμα. -
@dstou said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
, σε 15-20(?) χρόνια θέλει ολική αλλαγή η μπαταρία και άλλο ένα τσουβάλι λεφτά για την καινούργια
Δεν αγοράζεις σημερα ηλεκτρικό για 15-20 χρόνια, αυτοκτονία ειναι!! Ισως σε 10 χρόνια να μπορείς. Σημερα το παίρνεις ληζινγκ και στα 3-5 χρονια το δινεις πισω. Χαζομάρα να αγοράσει καποιος ηλεκτρικό σημερα, θα χάσει πολλά λεφτά.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και εγω χρειαστηκε να μεταφέρω τον πεθερό μου το 2011 εκτακτως απο το νησί Αθηπνα μεσα σε 4 ωρες αλλις θα πεθαινε…δεν αγόρασα ομως ελικόπτερο!! Απλά πλήρωσα για την μεταφορά. μην πιανουμε ακραιες περιπτώσεις που συμβαινουν (ισως) 1 φορα στην ζωη μας ως κανόνα!!
Τι θέλεις να πεις με αυτό, γιατί δεν καταλαβαίνω.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν αγοράζεις σημερα ηλεκτρικό για 15-20 χρόνια, αυτοκτονία ειναι!! Ισως σε 10 χρόνια να μπορείς. Σημερα το παίρνεις ληζινγκ και στα 3-5 χρονια το δινεις πισω. Χαζομάρα να αγοράσει καποιος ηλεκτρικό σημερα, θα χάσει πολλά λεφτά.
Άρα μια όποια "απέχθεια" για την ηλεκτροκίνηση σήμερα για όποιον δεν μπορεί να πάει σε leasing είναι δικαιολογημένη.
Πλήρωσες για μεταφορά από νησί στην Αθήνα.
Αν δεν είχες τα λεφτά;;;;
Αν δεν ήσουν σε νησί αλλά σε κανένα βουνό και η μόνη επιλογή για μεταφορά σε νοσοκομείο ήταν οδική, αλλά είχες 15-30' ακόμα μέχρι να φορτίσει το ηλεκτρικό;;;
Στην Ελλάδα για τα επόμενα 15 χρόνια η μόνη σωστή επιλογή για ηλεκτροκίνηση είναι 2ο-3ο αυτοκίνητο από 'ανετα' οικονομικά κάποιον που κατεβαίνει κάθε μέρα κέντρο πόλης και έχει κλειστούς χώρους να το παρκάρει - φορτίζει.
Η υπόλοιποι πρέπει να περιμένουν!!!
Να περιμένουν να γκρεμιστούν οι μεγάλες πόλεις και να χτιστούν από την αρχή με τις απαραίτητες υποδομές για ηλεκτροκίνηση!!! -
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Είναι απίστευτο το ότι επιχειρηματολογείτε κατά των ηλεκτρικών έχοντας πάρει όλες τις υποπεριπτώσεις και τις ειδικές συνθήκες και τις έχετε κάνει κανόνα, αγνοώντας ταυτόχρονα το υπόλοιπο 99% των μετακινήσεων, που είναι ο κανόνας και όπου τα ηλεκτρικά όχι απλώς δεν έχουν πρόβλημα, αλλά βολεύουν καλύτερα από τα θερμικά.
Αν είχα Tesla και χρειαζόταν (μια φορά στα 10 χρόνια ή σε όλη μου τη ζωή) να κάνω ταξίδι αστραπή Αθήνα - Θεσσαλονίκη είτε θα δανειζόμουν αυτοκίνητο από φίλο ή συγγενή (αφήνοντας του το Tesla - δεν θα τον χάλαγε) είτε θα νοικιαζα αυτοκίνητο για μια μέρα. Αν χρειαζόμουν επείγουσα μεταφορά σε νοσοκομείο (φτου φτου, μακριά από μας) το Tesla θα με πήγαινε άνετα σε οποιοδήποτε νοσοκομείο της περιοχής, ακόμη και με το 10-15% της φόρτισης. Δεν υπάρχει extreme σενάριο που δεν θα έβρισκα κάλυψη. Και από την άλλη, θα είχα ένα αυτοκίνητο πιο γρήγορο, πιο οικονομικό, πιο κατάλληλο (και πιο ευχάριστο αλλά αυτό είναι υποκειμενικό) στο 99% των μετακινήσεων μου. No brainer είναι, αλλά μου λείπουν τα 60 (ακόμη και τα 30) χιλιάρικα...
Εντάξει, αν ήμουν πωλητής και ήμουν κάθε μέρα στο δρόμο, κάνοντας 200-300-400 χιλιόμετρα, θα κοιτούσα μόνο diesel, σφήκα και αυτό είναι μια ειδική περίπτωση.
Όχι Χάρη. Υποπερίπτωση είναι να μην χρειαστεις να κάνεις ένα ταξίδι. Και στην τελική αν είναι να έχεις αυτονομία όπως στην δεκατία του 1920, για ποια πρόοδο μιλάμε; Θα είναι σαν να έχεις αυτοκίνητο, αλλά δεν θα έχεις. Γέροντας Χένριος Φορδ...
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Οσο για τον φίλου τον Δια, δεν θες 1 ωρα στάσηβκαθε 300χλμ αλλά 5-10’ στάση καθε 400-500χλμ για να πας στην Ευρώπη ταξίδι. Αλλο εαν δεν θα το εκανα ποτέ, προτιμώ αεροπλάνο ή τρένο, σιγα μην ταλαιπωρηθώ με το αμάξι!!
Άσε την Ευρώπη. Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε οτιδήποτε πάνω από 5 ώρες είναι απαράδεκτο για μένα. 4 ώρες έκανα πριν 20 χρόνια, με 160-170 σταθερά, όχι 200+. Δεν θα γυρίσουμε στην δεκαετία του 70 χάρη των ηλεκτρικών!!!
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Είναι απίστευτο το ότι επιχειρηματολογείτε κατά των ηλεκτρικών έχοντας πάρει όλες τις υποπεριπτώσεις και τις ειδικές συνθήκες και τις έχετε κάνει κανόνα, αγνοώντας ταυτόχρονα το υπόλοιπο 99% των μετακινήσεων, που είναι ο κανόνας και όπου τα ηλεκτρικά όχι απλώς δεν έχουν πρόβλημα, αλλά βολεύουν καλύτερα από τα θερμικά.
Αν είχα Tesla και χρειαζόταν (μια φορά στα 10 χρόνια ή σε όλη μου τη ζωή) να κάνω ταξίδι αστραπή Αθήνα - Θεσσαλονίκη είτε θα δανειζόμουν αυτοκίνητο από φίλο ή συγγενή (αφήνοντας του το Tesla - δεν θα τον χάλαγε) είτε θα νοικιαζα αυτοκίνητο για μια μέρα. Αν χρειαζόμουν επείγουσα μεταφορά σε νοσοκομείο (φτου φτου, μακριά από μας) το Tesla θα με πήγαινε άνετα σε οποιοδήποτε νοσοκομείο της περιοχής, ακόμη και με το 10-15% της φόρτισης. Δεν υπάρχει extreme σενάριο που δεν θα έβρισκα κάλυψη. Και από την άλλη, θα είχα ένα αυτοκίνητο πιο γρήγορο, πιο οικονομικό, πιο κατάλληλο (και πιο ευχάριστο αλλά αυτό είναι υποκειμενικό) στο 99% των μετακινήσεων μου. No brainer είναι, αλλά μου λείπουν τα 60 (ακόμη και τα 30) χιλιάρικα...
Εντάξει, αν ήμουν πωλητής και ήμουν κάθε μέρα στο δρόμο, κάνοντας 200-300-400 χιλιόμετρα, θα κοιτούσα μόνο diesel, σφήκα και αυτό είναι μια ειδική περίπτωση.
Το νόημα του τί θέλεις να πεις το καταλαβαίνουμε όλοι, όμως αναφερόμαστε στη γενικευμένη ηλεκτροκίνηση που επιβάλλεται άρον άρον με νόμους βάση του there will be NO ALTERNATIVE.
Έχει δημοσιευθεί πως ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ θα είναι πρώτες οι εταιρείες ενοικιάσεως που θα πρέπει να αντικαταστήσουν τον στόλο τους με ηλεκτρικά.
Δεν στέκουν αυτά τα πράγματα, θα αγοράσω στα διπλά και τριπλά λεφτά το απάυγασμα της τεχνολογικής εξέλιξης ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ (σε ΟΛΑ, λέγαμε...) αλλά όταν πρέπει να πάω ταξίδι θα ψάχνω ποιος φίλος και συγγενής θα έχει ακόμη θερμικό και μπορεί να μου δανείσει το αμάξι του για όσο το χρειάζομαι!?Πέρα από το ότι η ανάγκη αντικατάστασης του μπαταριοκίνητου οχήματος με κάποιο άλλο θερμικό, καταρρίπτει οποιαδήποτε συζήτηση υπεροχής του, αυτά στέκουν μόνο στη κουβέντα καφενείου που κάνουμε και όχι στον πραγματικό κόσμο σε ευρεία κλίμακα.
Θα έπρεπε ο συγγενής παππούς που δεν έχει λεφτά για ηλεκτρικό και κρατάει το παλιό του, να κάνει λίστα κρατήσεων και σειρά αναμονής με τους γνωστούς και φίλους, καθόμαστε και το συζητάμε μόνο για πλάκα...Όσο τα αυτοκίνητα αυτά θα τροφοδοτούνται με μπαταρίες τρέχουσας τεχνολογίας θα υστερούν σε κάποια καίρια σημεία που ίσως είναι και τα σημαντικότερα, όσο πολύ καλύτερα και να είναι στα επί μέρους χαρακτηριστικά τους.
Κι ο φίλος ο νηματοθέτης, απεχθάνεται την σημερινή μπαταριοκίνηση, όχι την ηλεκτροκίνηση όπως ίσως φτάσει να γίνει κάποτε.
Ένα απλό ηλεκτρικό τρένο είναι ασύγκριτα καλύτερο από ένα θερμικό τρένο σε κάθε τομέα, ακριβώς επειδή ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ, και τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρικά τρένα, με μαγνητική ανύψωση κλπ. είναι σαν να συγκρίνουμε γαϊδουράκι (όπως γράφτηκε) με διαστημόπλοιο!
Στα μπαταριοκίνητα Ι.Χ. δεν ισχύει αυτό και είναι αντίστροφα τα πράγματα απ ότι σημειώνει ο χαρίσμα, σε κάποιες υποπεριπτώσεις και ειδικές συνθήκες είναι ήδη καλύτερα τα μπαταριοκίνητα Ι.Χ. απ τα θερμικά μας, όμως όχι γενικά, πάντα και για όλους.
-
οποτε παρτε φεβ.
που τα κανουν ολα καλα.
τι? οχι? -
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
οποτε παρτε φεβ.
που τα κανουν ολα καλα.
τι? οχι?Το outlander μια χαρά είναι! Αλλά αν δεν έχει κάποιος χώρο να φορτίσει, γίνεται η πλήρη φόρτιση μόνο από την λειτουργία σαν υβριδικό;
Αν ναι μέχρι την ανάπτυξη των υποδομών για φόρτιση είναι καλύτερη λύση από τα φουλ υβριδικά, αν όχι τα φουλ υβριδικά υπερισχύουν. -
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
οποτε παρτε φεβ.
που τα κανουν ολα καλα.
τι? οχι?Άσε με, έβλεπα ένα βίντεο με το νεο Defender V8. Ποιος τα χέζει τα Φεβ... Μετά είδα την τιμή και μου πέρασε. Μια χαρά είναι και το παλιό μου Ντίσκο...
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Είναι απίστευτο το ότι επιχειρηματολογείτε κατά των ηλεκτρικών έχοντας πάρει όλες τις υποπεριπτώσεις και τις ειδικές συνθήκες και τις έχετε κάνει κανόνα, αγνοώντας ταυτόχρονα το υπόλοιπο 99% των μετακινήσεων, που είναι ο κανόνας και όπου τα ηλεκτρικά όχι απλώς δεν έχουν πρόβλημα, αλλά βολεύουν καλύτερα από τα θερμικά.
Αν είχα Tesla και χρειαζόταν (μια φορά στα 10 χρόνια ή σε όλη μου τη ζωή) να κάνω ταξίδι αστραπή Αθήνα - Θεσσαλονίκη είτε θα δανειζόμουν αυτοκίνητο από φίλο ή συγγενή (αφήνοντας του το Tesla - δεν θα τον χάλαγε) είτε θα νοικιαζα αυτοκίνητο για μια μέρα. Αν χρειαζόμουν επείγουσα μεταφορά σε νοσοκομείο (φτου φτου, μακριά από μας) το Tesla θα με πήγαινε άνετα σε οποιοδήποτε νοσοκομείο της περιοχής, ακόμη και με το 10-15% της φόρτισης. Δεν υπάρχει extreme σενάριο που δεν θα έβρισκα κάλυψη. Και από την άλλη, θα είχα ένα αυτοκίνητο πιο γρήγορο, πιο οικονομικό, πιο κατάλληλο (και πιο ευχάριστο αλλά αυτό είναι υποκειμενικό) στο 99% των μετακινήσεων μου. No brainer είναι, αλλά μου λείπουν τα 60 (ακόμη και τα 30) χιλιάρικα...
Εντάξει, αν ήμουν πωλητής και ήμουν κάθε μέρα στο δρόμο, κάνοντας 200-300-400 χιλιόμετρα, θα κοιτούσα μόνο diesel, σφήκα και αυτό είναι μια ειδική περίπτωση.
Oι υποπεριπτωσεις ποιες ειναι, η κινηση εκτος πολης για μακρινα ταξιδια? Για'μενα ο βασικος σκοπος καθε μικρομεσαιου-μεσαιου sedan και πανω αυτος ειναι. Επισης εκει μετρανε και οι οποιες επιδοσεις που διαφημιζουν τοσο πολυ οι υπερμαχοι των τεσλα.
Για εντος πολης λοιπον γιατι να παρω ενα τεσλα, για να μη.μπορω να το παρκαρω? Οπως δε χρησιμοποιω την 3αρα μου εντος πολης, περα απο σπανιες περιπτωσεις, ετσι δεν θα επαιρνα ποτε και καποιο αμαξι σαν το τεσλα 3 γι'αυτο το σκοπο γιατι για αστικη μετακινηση υπαρχουν τα minis και τα superminis, οχι τα μεσαια sedans. Ιδιως σε πολεις σαν τις δικες μας που ουτε θεσεις παρκαρισματος εχουν ουτε τιποτα.Οποτε αν σοβαρο ταξιδι δε μπορεις να πας χωρις να φας καποιες ωρες επιπλεον για ενδιαμεσες φορτισεις για που θα παρεις το sedan των 50 χιλιαδων? Για να πηγαινοερχεσαι στη δουλεια?
-
@nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
οποτε παρτε φεβ.
που τα κανουν ολα καλα.
τι? οχι?Το outlander μια χαρά είναι! Αλλά αν δεν έχει κάποιος χώρο να φορτίσει, γίνεται η πλήρη φόρτιση μόνο από την λειτουργία σαν υβριδικό;
Αν ναι μέχρι την ανάπτυξη των υποδομών για φόρτιση είναι καλύτερη λύση από τα φουλ υβριδικά, αν όχι τα φουλ υβριδικά υπερισχύουν.ολα τα φεβ λειτουργουν και σαν απλα χάιμπριντ οπως ολα τα αλλα. βεβαια επειδη οι μπαταριες τους ειναι τεραστιες ειναι πολυ δυσκολο να γεμισουν τερμα μονο και μονο απο ανακτηση. ας πουμε της καταπτυστης οι μπαταριες ειναι 10-15 φορες με λιγοτερη χωρητικοτητα. σε κατηφορα ας που του πηλιου βεβαια γινεται και αυτο. οση ενεργεια βεβαια αποθηκευεται απο ανακτηση και η οποια ειναι προφανως περισσοτερη καθως δεν παει καθολου χαμενη, ξαναχρησιμοποιειται.
-
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
οποτε παρτε φεβ.
που τα κανουν ολα καλα.
τι? οχι?#epidotoudai #..miountai #psofos_stin_katsika
-
@mastoras78 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
οποτε παρτε φεβ.
που τα κανουν ολα καλα.
τι? οχι?#epidotoudai #..miountai #psofos_stin_katsika
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση