Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ALFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 768
    • 769
    • 770
    • 771
    • 772
    • 771 / 772
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    15429
    140921
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by dstou

      Bασικά περί άλλων συζητάτε, και όχι για το δημοσίευμα. Το οποίο ομιλεί για συνέχιση των μοντέλων αυτών από το 2026 και στο εξής ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με πετρελαιοκινητήρες. Δηλαδή για μονάδες ισχύος οι οποίες είναι αφ' ενός υπό διωγμό (έστω δριμεία υποχώρηση), αφεδύο δεν έχουν την παραμικρή σχέση με το γκαζόβιο παρελθόν και παρόν της μάρκας.
      Αναφέρεστε δε σε κινητήρες οι οποίοι καίνε βενζίνη, έχουν δε καταργηθεί εδώ και χροοοοοόνια από τη γκάμα και δεν υπάρχει πιθανότητα να επανεμφανιστούν.
      To άλλο με το υβριδικό, πάλι δεν το κατάλαβα. Τι πάει να πει δεν είχε προβλέψει υβρίδια το 2015 η Άλφα. Δεν έχει υβρίδια η Πεμβέ από το 2011-12 με την 3 (F30)? H Άουντι (Α6) και η Μεσρεντέ από το 2015 (C κλάσε)? Μην πιάσουμε τα υβριδικά σουβ, θα πάμε ακόμη πιο πίσω. Τσέος και τεχνικός διευθυντής γίνεσαι για να προβλέπεις κάποια πράγματα, όχι να απολογείσαι 10 χρόνια μετά.
      Και νταξ' δεν τα είχες προβλέψει το 2015, λέμε τώρα. Εν έτει 2026?

      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by dstou

        Το πρόβλημα είναι αλλού και λέγεται γενικευμένη ένδεια.
        Μην το συγχέετε με υποεπένδυση, αυτό είναι άλλο. Υποεπένδυση είναι π.χ. αυτό που κάνει η Χόντα που βγάζει ένα υβριδικό CR-Z (το οποίο στην τελική δε ζήτησε κανείς είναι η αλήθεια), και το κρατάει με έναν ασθενικό κινητήρα μόνο, και δεν του πετάει και μια σκέτη βενζίνα επάνω, να γίνει χαμός. Ή που επέμενε να μην κατεβαίνει από τα 2.000 κυβικά για το Άκκορντ, οδηγώντας το στην εξαφάνιση. Ή αυτό που έκανε η Μάζντα με το ΜΧ-30.
        Εδώ μιλάμε για γενικευμένη ένδεια πρότασης, εναλλακτικών λύσεων, αξιοπρεπούς εκπροσώπησης. Τόσο απλά.
        Και ενώ αλλού έχει ήδη ξεκινήσει η συζήτηση για το τι πρέπει να κλείσει (έχω και σχόλιο γράψει) :

        https://www.autoblog.gr/2025/12/13/i-stellantis-den-borei-na-apofasisei-poies-apo-tis-14-markes-tis-na-kratisei/

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          super-t last edited by super-t

          Internally designated model M182, the Grecale shares the company's Giorgio platform with the Alfa Romeo Stelvio and the fifth generation Jeep Grand Cherokee.

          Η Grecale έχει τον δίλιτρο με mild hybrid και το Grand Cherokee με PHEV.

          Μιλάμε για πράφιτ στην AR.

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone @super-t last edited by

            @super-t said in ALFA ROMEO FORUM:

            Internally designated model M182, the Grecale shares the company's Giorgio platform with the Alfa Romeo Stelvio and the fifth generation Jeep Grand Cherokee.

            Η Grecale έχει τον δίλιτρο με mild hybrid και το Grand Cherokee με PHEV.

            Μιλάμε για πράφιτ στην AR.

            Νομίζω και τα 2 αυτά έχουν μεγάλες διάφορες από το Στελβιο παρότι είναι στην ίδια πλατφόρμα. Η Γκρεκαλε έχει και Φούλ ηλεκτρική έκδοση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus @red_monster last edited by

              @red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:

              Τι καλό έχει δηλαδή ;
              Καίει σαν τρελό δεν στροφάρεις και δεν αποδίδει

              Ως απόδοση εννοείς το efficiency? Οι Ιταλοί ποτέ δεν ενδιαφέρονταν για το efficiency, Πάντα έκαιγαν τον άμπακο τα μοτέρ τους. Αλλά έβγαζε 200 άλογα με γραμμικότητα ο 1750 και σήκωνε πολλή βελτίωση.

              R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus @dstou last edited by

                @dstou said in ALFA ROMEO FORUM:

                Bασικά περί άλλων συζητάτε, και όχι για το δημοσίευμα. Το οποίο ομιλεί για συνέχιση των μοντέλων αυτών από το 2026 και στο εξής ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με πετρελαιοκινητήρες. Δηλαδή για μονάδες ισχύος οι οποίες είναι αφ' ενός υπό διωγμό (έστω δριμεία υποχώρηση), αφεδύο δεν έχουν την παραμικρή σχέση με το γκαζόβιο παρελθόν και παρόν της μάρκας.
                Αναφέρεστε δε σε κινητήρες οι οποίοι καίνε βενζίνη, έχουν δε καταργηθεί εδώ και χροοοοοόνια από τη γκάμα και δεν υπάρχει πιθανότητα να επανεμφανιστούν.
                To άλλο με το υβριδικό, πάλι δεν το κατάλαβα. Τι πάει να πει δεν είχε προβλέψει υβρίδια το 2015 η Άλφα. Δεν έχει υβρίδια η Πεμβέ από το 2011-12 με την 3 (F30)? H Άουντι (Α6) και η Μεσρεντέ από το 2015 (C κλάσε)? Μην πιάσουμε τα υβριδικά σουβ, θα πάμε ακόμη πιο πίσω. Τσέος και τεχνικός διευθυντής γίνεσαι για να προβλέπεις κάποια πράγματα, όχι να απολογείσαι 10 χρόνια μετά.
                Και νταξ' δεν τα είχες προβλέψει το 2015, λέμε τώρα. Εν έτει 2026?

                Συνεχίζεις να βασίζεσαι σε ένα αστείο δημοσίευμα που μιλάει για αποκλειστικά Diesel κιντήρες. Δηλαδή έλεος κάπου με το μίσος...
                Α να σε ενημερώσω ότι εδώ και χρόνια η Maserati έχει τον ίδιο βενζινοκινητήρα με mild υβριδικό σύστημα. Για να μην λες ασυναρτησίες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Γκουχ, γκουχ, να θυμίσω ότι το αστείο αυτό δημοσίευμα αναρτήθηκε στην επίσημη σελίδα του περιοδικού 4Τροχοί, στο φόρουμ του οποίου είμαστε, και μπήκε εδώ για γνωστοποίηση και σχολιασμό από τον ίδιο τον μοντ του. Και δε μιλάει αποκλειστικά για ντίζελ κινητήρες, αλλά ότι 'η γκάμα των κινητήρων λέγεται ότι θα απαρτίζεται αποκλειστικά από ντίζελ επιλογές', έχει διαφορά αυτό.
                  Δηλαδή κάπου έλεος με την κατασκευή φαντασιακών εχθρών. Μιλντ χάιμπριντ σε βενζινοκινητήρες έχει εδώ και χρόνια και η Άλφα Ρομέο, σε φουλ φευ αναφέρομαι προφανώς.
                  Δε συνεχίζω άλλες ασυναρτησίες.

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus @dstou last edited by realzeus

                    @dstou said in ALFA ROMEO FORUM:

                    Γκουχ, γκουχ, να θυμίσω ότι το αστείο αυτό δημοσίευμα αναρτήθηκε στην επίσημη σελίδα του περιοδικού 4Τροχοί, στο φόρουμ του οποίου είμαστε, και μπήκε εδώ για γνωστοποίηση και σχολιασμό από τον ίδιο τον μοντ του

                    Αυτό δεν την κάνει και σωστή ως είδηση. Μορφωμένος άνθρωπος είσαι και αν θυμάμαι σωστά μηχανικός. Ε δεν έμαθες να μην πιστεύεις ότι διαβάζεις στο internet?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster @realzeus last edited by

                      @realzeus said in ALFA ROMEO FORUM:

                      @red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:

                      Τι καλό έχει δηλαδή ;
                      Καίει σαν τρελό δεν στροφάρεις και δεν αποδίδει

                      Ως απόδοση εννοείς το efficiency? Οι Ιταλοί ποτέ δεν ενδιαφέρονταν για το efficiency, Πάντα έκαιγαν τον άμπακο τα μοτέρ τους. Αλλά έβγαζε 200 άλογα με γραμμικότητα ο 1750 και σήκωνε πολλή βελτίωση.

                      Μια αηδία και μισή ήταν και για αυτό καταργήθηκε ! Όταν λές γραμμικότητα ? Μέχρι της 4500-5000rpm ?

                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus @red_monster last edited by realzeus

                        @red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:

                        @realzeus said in ALFA ROMEO FORUM:

                        @red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:

                        Τι καλό έχει δηλαδή ;
                        Καίει σαν τρελό δεν στροφάρεις και δεν αποδίδει

                        Ως απόδοση εννοείς το efficiency? Οι Ιταλοί ποτέ δεν ενδιαφέρονταν για το efficiency, Πάντα έκαιγαν τον άμπακο τα μοτέρ τους. Αλλά έβγαζε 200 άλογα με γραμμικότητα ο 1750 και σήκωνε πολλή βελτίωση.

                        Μια αηδία και μισή ήταν και για αυτό καταργήθηκε ! Όταν λές γραμμικότητα ? Μέχρι της 4500-5000rpm ?

                        Μιλάω με άνθρωπο που καταλαβαίνει, δεν είσαι άνιωθος. Παίζει τεράστιο ρόλο το νούμερο στο στροφόμετρο; Κάνεις λίγο πιο μακρύ το γρανάζωμα και οι 5000 μοιάζουν σαν 7000 στα χ.α.ω.

                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster @realzeus last edited by

                          @realzeus said in ALFA ROMEO FORUM:

                          @red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:

                          @realzeus said in ALFA ROMEO FORUM:

                          @red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:

                          Τι καλό έχει δηλαδή ;
                          Καίει σαν τρελό δεν στροφάρεις και δεν αποδίδει

                          Ως απόδοση εννοείς το efficiency? Οι Ιταλοί ποτέ δεν ενδιαφέρονταν για το efficiency, Πάντα έκαιγαν τον άμπακο τα μοτέρ τους. Αλλά έβγαζε 200 άλογα με γραμμικότητα ο 1750 και σήκωνε πολλή βελτίωση.

                          Μια αηδία και μισή ήταν και για αυτό καταργήθηκε ! Όταν λές γραμμικότητα ? Μέχρι της 4500-5000rpm ?

                          Μιλάω με άνθρωπο που καταλαβαίνει, δεν είσαι άνιωθος. Παίζει τεράστιο ρόλο το νούμερο στο στροφόμετρο; Κάνεις λίγο πιο μακρύ το γρανάζωμα και οι 5000 μοιάζουν σαν 7000 στα χ.α.ω.

                          Ρε συ, το οδήγησα ! Δεν έκανε για τίποτα, τρομερά πίσω σε σχέση με το TFSI

                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • realzeus
                            realzeus @red_monster last edited by realzeus

                            @red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:

                            @realzeus said in ALFA ROMEO FORUM:

                            @red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:

                            @realzeus said in ALFA ROMEO FORUM:

                            @red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:

                            Τι καλό έχει δηλαδή ;
                            Καίει σαν τρελό δεν στροφάρεις και δεν αποδίδει

                            Ως απόδοση εννοείς το efficiency? Οι Ιταλοί ποτέ δεν ενδιαφέρονταν για το efficiency, Πάντα έκαιγαν τον άμπακο τα μοτέρ τους. Αλλά έβγαζε 200 άλογα με γραμμικότητα ο 1750 και σήκωνε πολλή βελτίωση.

                            Μια αηδία και μισή ήταν και για αυτό καταργήθηκε ! Όταν λές γραμμικότητα ? Μέχρι της 4500-5000rpm ?

                            Μιλάω με άνθρωπο που καταλαβαίνει, δεν είσαι άνιωθος. Παίζει τεράστιο ρόλο το νούμερο στο στροφόμετρο; Κάνεις λίγο πιο μακρύ το γρανάζωμα και οι 5000 μοιάζουν σαν 7000 στα χ.α.ω.

                            Ρε συ, το οδήγησα ! Δεν έκανε για τίποτα, τρομερά πίσω σε σχέση με το TFSI

                            Κι εγώ τα έχω οδηγήσει και τα δύο. Δεν έκανα σύγκριση ανάμεσα σε 1750 και TSI, είπα απλά ότι ο 1750 ήταν μια χαρά μοτέρ. Ο δικός μου δίλιτρος του Saab 9-3 έχει κόφτη στις 6500, αλλά πάνω από τις 5000 ασθμαίνει. Δεν σημαίνει αυτό ότι είναι κακό μοτέρ, απλά δεν είναι σπορ. Τα 195 αλογάκια όμως υπάρχουν. Η 330i μου τρελαίνεται ψηλά αλλά έχει ίδια ροπή με το Saab. Κάθε αυτοκίνητο θέλει διαφορετικό τρόπο οδήγησης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              https://www.autoexpress.co.uk/car-group-tests/368470/volkswagen-golf-r32-vs-alfa-romeo-147-gta-twin-test-pictures

                              alt text

                              alt text

                              alt text

                              ΤΙ ΚΑΥΛΑ !!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kkostask last edited by

                                Θα μπορούσε να είναι τίτλος βιβλίου… «Ένα αυτοκίνητο και ένα κουτί»

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lapin last edited by

                                  Έχεις κανείς Guilia εδώ;

                                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Μια ξαδέρφη...😇 😀 😁

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                    Εμαθα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • V
                                      vdx @lapin last edited by

                                      @lapin said in ALFA ROMEO FORUM:

                                      Έχεις κανείς Guilia εδώ;

                                      Σε μινιατούρα αν μετράει 😂

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • S
                                        slowmotion last edited by

                                        Γιατί δεν βγαίνουν πλέον τόσο ωραία αμάξια ?
                                        Ειδικά στο εσωτερικό ?
                                        Βλέπεις αρκετά κ νομίζεις ότι έχουν μείνει στα 90s

                                        Λίγες οι εξαιρέσεις π.χ giulia

                                        S georgemit R 3 Replies Last reply Reply Quote 4
                                        • A d P
                                          A d P moderator last edited by

                                          Κι εδώ η μετάφραση 😁😁
                                          👇
                                          Volkswagen Golf R32 vs Alfa Romeo 147 GTA: Η μάχη των ρετρό V6 hot hatch

                                          Volkswagen-Golf-R32-vs-Alfa-Romeo-147-GTA-rear-3_4_sqykjs_11zon.jpg Volkswagen-Golf-R32-vs-Alfa-Romeo-147-GTA-front-3_4_rvtlye_11zon.jpg
                                          https://carselectric.gr/volkswagen-golf-r32-vs-alfa-romeo-147-gta-i-machi-ton-retro-v6-hot-hatch/

                                          I EAT MILF AND COOKIES

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Η αλλιώς η μάχη της υποστροφής...

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 768
                                            • 769
                                            • 770
                                            • 771
                                            • 772
                                            • 771 / 772
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr