-
Bασικά περί άλλων συζητάτε, και όχι για το δημοσίευμα. Το οποίο ομιλεί για συνέχιση των μοντέλων αυτών από το 2026 και στο εξής ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με πετρελαιοκινητήρες. Δηλαδή για μονάδες ισχύος οι οποίες είναι αφ' ενός υπό διωγμό (έστω δριμεία υποχώρηση), αφεδύο δεν έχουν την παραμικρή σχέση με το γκαζόβιο παρελθόν και παρόν της μάρκας.
Αναφέρεστε δε σε κινητήρες οι οποίοι καίνε βενζίνη, έχουν δε καταργηθεί εδώ και χροοοοοόνια από τη γκάμα και δεν υπάρχει πιθανότητα να επανεμφανιστούν.
To άλλο με το υβριδικό, πάλι δεν το κατάλαβα. Τι πάει να πει δεν είχε προβλέψει υβρίδια το 2015 η Άλφα. Δεν έχει υβρίδια η Πεμβέ από το 2011-12 με την 3 (F30)? H Άουντι (Α6) και η Μεσρεντέ από το 2015 (C κλάσε)? Μην πιάσουμε τα υβριδικά σουβ, θα πάμε ακόμη πιο πίσω. Τσέος και τεχνικός διευθυντής γίνεσαι για να προβλέπεις κάποια πράγματα, όχι να απολογείσαι 10 χρόνια μετά.
Και νταξ' δεν τα είχες προβλέψει το 2015, λέμε τώρα. Εν έτει 2026? -
Το πρόβλημα είναι αλλού και λέγεται γενικευμένη ένδεια.
Μην το συγχέετε με υποεπένδυση, αυτό είναι άλλο. Υποεπένδυση είναι π.χ. αυτό που κάνει η Χόντα που βγάζει ένα υβριδικό CR-Z (το οποίο στην τελική δε ζήτησε κανείς είναι η αλήθεια), και το κρατάει με έναν ασθενικό κινητήρα μόνο, και δεν του πετάει και μια σκέτη βενζίνα επάνω, να γίνει χαμός. Ή που επέμενε να μην κατεβαίνει από τα 2.000 κυβικά για το Άκκορντ, οδηγώντας το στην εξαφάνιση. Ή αυτό που έκανε η Μάζντα με το ΜΧ-30.
Εδώ μιλάμε για γενικευμένη ένδεια πρότασης, εναλλακτικών λύσεων, αξιοπρεπούς εκπροσώπησης. Τόσο απλά.
Και ενώ αλλού έχει ήδη ξεκινήσει η συζήτηση για το τι πρέπει να κλείσει (έχω και σχόλιο γράψει) : -
Internally designated model M182, the Grecale shares the company's Giorgio platform with the Alfa Romeo Stelvio and the fifth generation Jeep Grand Cherokee.
Η Grecale έχει τον δίλιτρο με mild hybrid και το Grand Cherokee με PHEV.
Μιλάμε για πράφιτ στην AR.
-
@super-t said in ALFA ROMEO FORUM:
Internally designated model M182, the Grecale shares the company's Giorgio platform with the Alfa Romeo Stelvio and the fifth generation Jeep Grand Cherokee.
Η Grecale έχει τον δίλιτρο με mild hybrid και το Grand Cherokee με PHEV.
Μιλάμε για πράφιτ στην AR.
Νομίζω και τα 2 αυτά έχουν μεγάλες διάφορες από το Στελβιο παρότι είναι στην ίδια πλατφόρμα. Η Γκρεκαλε έχει και Φούλ ηλεκτρική έκδοση.
-
@red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:
Τι καλό έχει δηλαδή ;
Καίει σαν τρελό δεν στροφάρεις και δεν αποδίδειΩς απόδοση εννοείς το efficiency? Οι Ιταλοί ποτέ δεν ενδιαφέρονταν για το efficiency, Πάντα έκαιγαν τον άμπακο τα μοτέρ τους. Αλλά έβγαζε 200 άλογα με γραμμικότητα ο 1750 και σήκωνε πολλή βελτίωση.
-
@dstou said in ALFA ROMEO FORUM:
Bασικά περί άλλων συζητάτε, και όχι για το δημοσίευμα. Το οποίο ομιλεί για συνέχιση των μοντέλων αυτών από το 2026 και στο εξής ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με πετρελαιοκινητήρες. Δηλαδή για μονάδες ισχύος οι οποίες είναι αφ' ενός υπό διωγμό (έστω δριμεία υποχώρηση), αφεδύο δεν έχουν την παραμικρή σχέση με το γκαζόβιο παρελθόν και παρόν της μάρκας.
Αναφέρεστε δε σε κινητήρες οι οποίοι καίνε βενζίνη, έχουν δε καταργηθεί εδώ και χροοοοοόνια από τη γκάμα και δεν υπάρχει πιθανότητα να επανεμφανιστούν.
To άλλο με το υβριδικό, πάλι δεν το κατάλαβα. Τι πάει να πει δεν είχε προβλέψει υβρίδια το 2015 η Άλφα. Δεν έχει υβρίδια η Πεμβέ από το 2011-12 με την 3 (F30)? H Άουντι (Α6) και η Μεσρεντέ από το 2015 (C κλάσε)? Μην πιάσουμε τα υβριδικά σουβ, θα πάμε ακόμη πιο πίσω. Τσέος και τεχνικός διευθυντής γίνεσαι για να προβλέπεις κάποια πράγματα, όχι να απολογείσαι 10 χρόνια μετά.
Και νταξ' δεν τα είχες προβλέψει το 2015, λέμε τώρα. Εν έτει 2026?Συνεχίζεις να βασίζεσαι σε ένα αστείο δημοσίευμα που μιλάει για αποκλειστικά Diesel κιντήρες. Δηλαδή έλεος κάπου με το μίσος...
Α να σε ενημερώσω ότι εδώ και χρόνια η Maserati έχει τον ίδιο βενζινοκινητήρα με mild υβριδικό σύστημα. Για να μην λες ασυναρτησίες... -
Γκουχ, γκουχ, να θυμίσω ότι το αστείο αυτό δημοσίευμα αναρτήθηκε στην επίσημη σελίδα του περιοδικού 4Τροχοί, στο φόρουμ του οποίου είμαστε, και μπήκε εδώ για γνωστοποίηση και σχολιασμό από τον ίδιο τον μοντ του. Και δε μιλάει αποκλειστικά για ντίζελ κινητήρες, αλλά ότι 'η γκάμα των κινητήρων λέγεται ότι θα απαρτίζεται αποκλειστικά από ντίζελ επιλογές', έχει διαφορά αυτό.
Δηλαδή κάπου έλεος με την κατασκευή φαντασιακών εχθρών. Μιλντ χάιμπριντ σε βενζινοκινητήρες έχει εδώ και χρόνια και η Άλφα Ρομέο, σε φουλ φευ αναφέρομαι προφανώς.
Δε συνεχίζω άλλες ασυναρτησίες. -
@dstou said in ALFA ROMEO FORUM:
Γκουχ, γκουχ, να θυμίσω ότι το αστείο αυτό δημοσίευμα αναρτήθηκε στην επίσημη σελίδα του περιοδικού 4Τροχοί, στο φόρουμ του οποίου είμαστε, και μπήκε εδώ για γνωστοποίηση και σχολιασμό από τον ίδιο τον μοντ του
Αυτό δεν την κάνει και σωστή ως είδηση. Μορφωμένος άνθρωπος είσαι και αν θυμάμαι σωστά μηχανικός. Ε δεν έμαθες να μην πιστεύεις ότι διαβάζεις στο internet?
-
@realzeus said in ALFA ROMEO FORUM:
@red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:
Τι καλό έχει δηλαδή ;
Καίει σαν τρελό δεν στροφάρεις και δεν αποδίδειΩς απόδοση εννοείς το efficiency? Οι Ιταλοί ποτέ δεν ενδιαφέρονταν για το efficiency, Πάντα έκαιγαν τον άμπακο τα μοτέρ τους. Αλλά έβγαζε 200 άλογα με γραμμικότητα ο 1750 και σήκωνε πολλή βελτίωση.
Μια αηδία και μισή ήταν και για αυτό καταργήθηκε ! Όταν λές γραμμικότητα ? Μέχρι της 4500-5000rpm ?
-
@red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:
@realzeus said in ALFA ROMEO FORUM:
@red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:
Τι καλό έχει δηλαδή ;
Καίει σαν τρελό δεν στροφάρεις και δεν αποδίδειΩς απόδοση εννοείς το efficiency? Οι Ιταλοί ποτέ δεν ενδιαφέρονταν για το efficiency, Πάντα έκαιγαν τον άμπακο τα μοτέρ τους. Αλλά έβγαζε 200 άλογα με γραμμικότητα ο 1750 και σήκωνε πολλή βελτίωση.
Μια αηδία και μισή ήταν και για αυτό καταργήθηκε ! Όταν λές γραμμικότητα ? Μέχρι της 4500-5000rpm ?
Μιλάω με άνθρωπο που καταλαβαίνει, δεν είσαι άνιωθος. Παίζει τεράστιο ρόλο το νούμερο στο στροφόμετρο; Κάνεις λίγο πιο μακρύ το γρανάζωμα και οι 5000 μοιάζουν σαν 7000 στα χ.α.ω.
-
@realzeus said in ALFA ROMEO FORUM:
@red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:
@realzeus said in ALFA ROMEO FORUM:
@red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:
Τι καλό έχει δηλαδή ;
Καίει σαν τρελό δεν στροφάρεις και δεν αποδίδειΩς απόδοση εννοείς το efficiency? Οι Ιταλοί ποτέ δεν ενδιαφέρονταν για το efficiency, Πάντα έκαιγαν τον άμπακο τα μοτέρ τους. Αλλά έβγαζε 200 άλογα με γραμμικότητα ο 1750 και σήκωνε πολλή βελτίωση.
Μια αηδία και μισή ήταν και για αυτό καταργήθηκε ! Όταν λές γραμμικότητα ? Μέχρι της 4500-5000rpm ?
Μιλάω με άνθρωπο που καταλαβαίνει, δεν είσαι άνιωθος. Παίζει τεράστιο ρόλο το νούμερο στο στροφόμετρο; Κάνεις λίγο πιο μακρύ το γρανάζωμα και οι 5000 μοιάζουν σαν 7000 στα χ.α.ω.
Ρε συ, το οδήγησα ! Δεν έκανε για τίποτα, τρομερά πίσω σε σχέση με το TFSI
-
@red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:
@realzeus said in ALFA ROMEO FORUM:
@red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:
@realzeus said in ALFA ROMEO FORUM:
@red_monster said in ALFA ROMEO FORUM:
Τι καλό έχει δηλαδή ;
Καίει σαν τρελό δεν στροφάρεις και δεν αποδίδειΩς απόδοση εννοείς το efficiency? Οι Ιταλοί ποτέ δεν ενδιαφέρονταν για το efficiency, Πάντα έκαιγαν τον άμπακο τα μοτέρ τους. Αλλά έβγαζε 200 άλογα με γραμμικότητα ο 1750 και σήκωνε πολλή βελτίωση.
Μια αηδία και μισή ήταν και για αυτό καταργήθηκε ! Όταν λές γραμμικότητα ? Μέχρι της 4500-5000rpm ?
Μιλάω με άνθρωπο που καταλαβαίνει, δεν είσαι άνιωθος. Παίζει τεράστιο ρόλο το νούμερο στο στροφόμετρο; Κάνεις λίγο πιο μακρύ το γρανάζωμα και οι 5000 μοιάζουν σαν 7000 στα χ.α.ω.
Ρε συ, το οδήγησα ! Δεν έκανε για τίποτα, τρομερά πίσω σε σχέση με το TFSI
Κι εγώ τα έχω οδηγήσει και τα δύο. Δεν έκανα σύγκριση ανάμεσα σε 1750 και TSI, είπα απλά ότι ο 1750 ήταν μια χαρά μοτέρ. Ο δικός μου δίλιτρος του Saab 9-3 έχει κόφτη στις 6500, αλλά πάνω από τις 5000 ασθμαίνει. Δεν σημαίνει αυτό ότι είναι κακό μοτέρ, απλά δεν είναι σπορ. Τα 195 αλογάκια όμως υπάρχουν. Η 330i μου τρελαίνεται ψηλά αλλά έχει ίδια ροπή με το Saab. Κάθε αυτοκίνητο θέλει διαφορετικό τρόπο οδήγησης.
-
-
Θα μπορούσε να είναι τίτλος βιβλίου… «Ένα αυτοκίνητο και ένα κουτί»
-
Έχεις κανείς Guilia εδώ;
-
Μια ξαδέρφη...

-
-
Γιατί δεν βγαίνουν πλέον τόσο ωραία αμάξια ?
Ειδικά στο εσωτερικό ?
Βλέπεις αρκετά κ νομίζεις ότι έχουν μείνει στα 90sΛίγες οι εξαιρέσεις π.χ giulia
-
Κι εδώ η μετάφραση



Volkswagen Golf R32 vs Alfa Romeo 147 GTA: Η μάχη των ρετρό V6 hot hatch

https://carselectric.gr/volkswagen-golf-r32-vs-alfa-romeo-147-gta-i-machi-ton-retro-v6-hot-hatch/ -
Η αλλιώς η μάχη της υποστροφής...
ALFA ROMEO FORUM



