-
παντως με ολα αυτα που διαβαζουμε για το τουσον της τελευταιας 5ετιας , εχει πια ξεθωριασει τελειως το παρε χιουνται να εχει το κεφαλι σου ησυχο...μολις ανεβηκαν οι πωλησεις και εγινε βασικη επιλογη πολλων η ποιοτητα έπεσε κατακορυφα δυστυχως...
-
@red_monster said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@red_monster said in Hyundai T::ucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μετά την εγγύηση τι γίνεται;
Μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο να το δώσειςΕίναι αυτό ηθικό ;
Χαλασμένο αυτοκίνητο θα πουλήσει;
επισκευασμένο με γνήσια ανταλλακτικά στα πλαίσια της εγγύησης και όλα καταγεγραμμένα στην αντιπροσωπεία
αν αυτό δεν είναι ηθικό τότε το 90% του car.gr έπρεπε να ψήνεται στη κόλασηΤότε γιατί του λες να το πουλήσει ?
Τις πονηριές αλλού !Πολλοι ξενερωνουν με μια βλαβη και το πουλανε.
Αλλοι μπορει να πουνε οτι οκ εγινε το επιδιορθωσαμε και προχωραμε.
Δεν ειναι κακο αν θελει να το πουλησει ο αλλος. Ειδικα αν συνοδευεται και με χαρτια.
Η πονηρια ειναι να κανεις κατι και να συμφωνησεις να μην φαινεται πουθενα τι συνεβη ωστε να μην γνωριζει ο επομενος το ιστορικο.
Παντα ειναι ευθυνη του αγοραστη στο τι ψωνιζει και αν εχει βγαλει θεματακια...πρεπει κοινως να ψαχτει για να μην την πατησει. -
Μιλάω καθαρά για τη λογική --> πούλα το να φορτώσεις στον επόμενο -εν αγνοία του- τα όποια πιθανά προβλήματα.
Έχετε παρατηρήσει ότι αυτοί που ξενερώνουν με κάτι τέτοια δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν ?
-
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@red_monster said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@red_monster said in Hyundai T::ucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μετά την εγγύηση τι γίνεται;
Μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο να το δώσειςΕίναι αυτό ηθικό ;
Χαλασμένο αυτοκίνητο θα πουλήσει;
επισκευασμένο με γνήσια ανταλλακτικά στα πλαίσια της εγγύησης και όλα καταγεγραμμένα στην αντιπροσωπεία
αν αυτό δεν είναι ηθικό τότε το 90% του car.gr έπρεπε να ψήνεται στη κόλασηΤότε γιατί του λες να το πουλήσει ?
Τις πονηριές αλλού !Πολλοι ξενερωνουν με μια βλαβη και το πουλανε.
Αλλοι μπορει να πουνε οτι οκ εγινε το επιδιορθωσαμε και προχωραμε.
Δεν ειναι κακο αν θελει να το πουλησει ο αλλος. Ειδικα αν συνοδευεται και με χαρτια.
Η πονηρια ειναι να κανεις κατι και να συμφωνησεις να μην φαινεται πουθενα τι συνεβη ωστε να μην γνωριζει ο επομενος το ιστορικο.
Παντα ειναι ευθυνη του αγοραστη στο τι ψωνιζει και αν εχει βγαλει θεματακια...πρεπει κοινως να ψαχτει για να μην την πατησει.αυτό ακριβώς
-
Δεν έχω καταλάβει τα περί ηθικής: ανήθικο είναι να πουλήσεις κάτι το οποίο έχει πρόβλημα χωρίς να το αναφέρεις. Ο άνθρωπος άλλαξε το πολύδισκο, δύο πίσω αμορτισέρ και το πορτάκι της βενζίνης (τα δύο τελευταία λόγω αναγνωρισμένων από την Hyundai προβλήματα -TSB) σε ένα Tucson του 2021 που μπορεί να ήταν και "παιδικά", μόλις είχε βγει.
-
@red_monster said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μιλάω καθαρά για τη λογική --> πούλα το να φορτώσεις στον επόμενο -εν αγνοία του- τα όποια πιθανά προβλήματα.
Έχετε παρατηρήσει ότι αυτοί που ξενερώνουν με κάτι τέτοια δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν ?
Δηλαδη εσυ που κανεις την δουλεια σου με ενα εργαλειο, αν σε ταραξει στην βλαβη μεσα σε 1-2 χρονια συν τον χρονο που μενεις χωρις αυτο που αγορασες δεν θα ξενερωσεις? Και μπορει να εχεις μαντιλι οκ...καποιος μπορει και οχι και για τους δικους του να ξενερωσε.
Πολλες φορες ζυγιζει καποιες βλαβες και σκεφτεται μελλοντικα. Δεν ειναι κατακριτεο.
Ξαναλεμε ο αγοραστης για καλο δικο του πρεπει παντα να κανει ερευνα στο τι αγοραζει...
Εδω καινουριο αυτοκινητο αγοραζεις και ψαχνεσαι αν εχει παιδικες ασθενειες απ οταν βγηκε κλπ κλπ. Στο μεταχειρισμενο ακομα περισσοτερο θεωρω. -
Ρε εσείς,
μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που εμφάνισε βλάβες, τις έφτιαξαν στην εγγύηση και -ω του θαύματος - η συμβουλή ήταν “πούλα το”! Γιατί άραγε;
Προφανώς για να ξεφορτωθεί ο παλιός ιδιοκτήτης το πιθανό πρόβλημα και να μετακυλήσει όλο το ρίσκο στον επόμενο που θα το πάρει. -
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@red_monster said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μιλάω καθαρά για τη λογική --> πούλα το να φορτώσεις στον επόμενο -εν αγνοία του- τα όποια πιθανά προβλήματα.
Έχετε παρατηρήσει ότι αυτοί που ξενερώνουν με κάτι τέτοια δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν ?
Δηλαδη εσυ που κανεις την δουλεια σου με ενα εργαλειο, αν σε ταραξει στην βλαβη μεσα σε 1-2 χρονια συν τον χρονο που μενεις χωρις αυτο που αγορασες δεν θα ξενερωσεις? Και μπορει να εχεις μαντιλι οκ...καποιος μπορει και οχι και για τους δικους του να ξενερωσε.
Πολλες φορες ζυγιζει καποιες βλαβες και σκεφτεται μελλοντικα. Δεν ειναι κατακριτεο.
Ξαναλεμε ο αγοραστης για καλο δικο του πρεπει παντα να κανει ερευνα στο τι αγοραζει...
Εδω καινουριο αυτοκινητο αγοραζεις και ψαχνεσαι αν εχει παιδικες ασθενειες απ οταν βγηκε κλπ κλπ. Στο μεταχειρισμενο ακομα περισσοτερο θεωρω.Με φωτογραφισες! Πριν το tucson ειχα για 1 χρονο το nissan juke hybrid χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Ομως διαβαζα παντου οτι το κιβωτιο ειναι προβληματικο και το ινβερτερ χαλαει συχνα. Αυτα τα 2 ζητηματα σε αφηνουν στο δρομο και παροτι δε συνεβησαν σε μενα, και ισως και να μη συνεβαιναν ποτε το πουλησα, σε εμπορο χανοντας και καποια χρηματα. Αλλα επειδη η ηρεμια δεν αγοραζεται το δεχτηκα.
Και ετσι μπηκα στον κοσμο του tucson που ενω σκεφτομουν για το αυτοματο, παλι διαβασα αρκετα ζητηματα και λογω χρησης κατα βαση εκτος πολης, τα ζυγισα και πηγα σε χειροκινητο αποδεχομενος τα κατα του.
Δεν εχω πολυ εμπειρα απο σερβις αλλα το inster και το tucson τα αγορασα απο διαφορετικες αντιπροσωπειες. Στο tucson εχω απογοητευτει τις 2-3 φορες που τους χρειαστηκα.
Ωστοσο εχω αποφασισει πως σερβις θα κανω ειτε στον Μητροπουλο στο Ιλιον ειτε στην Βελμαρ στον Γερακα που ακουγονται κατα βαση καλα λογια.
-
@red_monster said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@red_monster said in Hyundai T::ucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μετά την εγγύηση τι γίνεται;
Μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο να το δώσειςΕίναι αυτό ηθικό ;
Χαλασμένο αυτοκίνητο θα πουλήσει;
επισκευασμένο με γνήσια ανταλλακτικά στα πλαίσια της εγγύησης και όλα καταγεγραμμένα στην αντιπροσωπεία
αν αυτό δεν είναι ηθικό τότε το 90% του car.gr έπρεπε να ψήνεται στη κόλασηΤότε γιατί του λες να το πουλήσει ?
Τις πονηριές αλλού !Ειρήνη Υμίν, δεν θα πουληθεί

-
Ανήθικο είναι να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο που έχει πρόβλημα και να μη το αναφέρεις στον υποψήφιο αγοραστή.
Αν ένα μοντέλο βγάζει συγκεκριμένες βλάβες, τότε δεν έχει ευθύνη ο πωλητής να τον ενημερώσει. Μπορεί και ο ίδιος να μη γνωρίζει τι βλάβες βγάζει το μοντέλο.
Θα πρέπει προφανώς ο αγοραστής να κάνει μια σχετική έρευνα πριν προχωρήσει στην αγορά. Το αν το αυτοκίνητο θα βγάλει βλάβη δεν σχετίζεται με αυτόν που το πουλάει. -
Σιγά μην κάτσουμε να διαβάσουμε για όλα τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου τι προβλήματα μπορεί να βγάλει. Όλα πρέπει να είναι γραμμένα. Και από την στιγμή που δεν τα γράφουν… άκρη δεν βγάζεις.
-
@zaxosm said in [Hyundai Tucson NX4 \(2020\)] Εμεις με τις κουταλες μας παμε παραδοσιακα χωρις αγχος ειδικα στο facelift που αφαιρεσαν το sailing mode.Δεν έχετε καθόλου sailing?
Στο προηγούμενο (2021 - 2024) έχει, ώστοσο ενώ μέχρι τώρα στο sailing πήγαινε στις 0 στροφές πλέον με ένα update που έκανα πρόσφατα πάει στις 1000 ο κινητήρας.
Ήταν λάθος δηλαδή πιο πριν? Βέβαια εγώ πιο πολύ με Sport το δουλεύω κι εκεί δε κάνει sailing αλλα αν κάποιος το δούλευε πολύ το ECO με Sailing ?
Θα είχε θέμα άραγε με 0 στροφές γιαυτό το άλλαξαν με την αναβάθμιση?
Ποιος ο λόγος να αλλάξει η λειτουργία? Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία (Μητρόπουλος) δε πήρα απάντηση. -
@lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in [Hyundai Tucson NX4 \(2020\)] Εμεις με τις κουταλες μας παμε παραδοσιακα χωρις αγχος ειδικα στο facelift που αφαιρεσαν το sailing mode.Δεν έχετε καθόλου sailing?
Στο προηγούμενο (2021 - 2024) έχει, ώστοσο ενώ μέχρι τώρα στο sailing πήγαινε στις 0 στροφές πλέον με ένα update που έκανα πρόσφατα πάει στις 1000 ο κινητήρας.
Ήταν λάθος δηλαδή πιο πριν? Βέβαια εγώ πιο πολύ με Sport το δουλεύω κι εκεί δε κάνει sailing αλλα αν κάποιος το δούλευε πολύ το ECO με Sailing ?
Θα είχε θέμα άραγε με 0 στροφές γιαυτό το άλλαξαν με την αναβάθμιση?
Ποιος ο λόγος να αλλάξει η λειτουργία? Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία (Μητρόπουλος) δε πήρα απάντηση.Οχι δεν εχει καθολου sailing. Πρακτικα εχει αλλαξει εντελως, το προηγουμενο ειχε αν θυμαμαι καλα οπως το ελεγαν ηλεκτρικο συμπλεκτη που μπορουσε και αποσυμπλεκε σε ψηλες ταχυτητες και πηγαινε με σβηστο κινητηρα.
Ισως παρα ηταν πολυπλοκο για το πραγματικο οφελος.
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in [Hyundai Tucson NX4 \(2020\)] Εμεις με τις κουταλες μας παμε παραδοσιακα χωρις αγχος ειδικα στο facelift που αφαιρεσαν το sailing mode.Δεν έχετε καθόλου sailing?
Στο προηγούμενο (2021 - 2024) έχει, ώστοσο ενώ μέχρι τώρα στο sailing πήγαινε στις 0 στροφές πλέον με ένα update που έκανα πρόσφατα πάει στις 1000 ο κινητήρας.
Ήταν λάθος δηλαδή πιο πριν? Βέβαια εγώ πιο πολύ με Sport το δουλεύω κι εκεί δε κάνει sailing αλλα αν κάποιος το δούλευε πολύ το ECO με Sailing ?
Θα είχε θέμα άραγε με 0 στροφές γιαυτό το άλλαξαν με την αναβάθμιση?
Ποιος ο λόγος να αλλάξει η λειτουργία? Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία (Μητρόπουλος) δε πήρα απάντηση.Οχι δεν εχει καθολου sailing. Πρακτικα εχει αλλαξει εντελως, το προηγουμενο ειχε αν θυμαμαι καλα οπως το ελεγαν ηλεκτρικο συμπλεκτη που μπορουσε και αποσυμπλεκε σε ψηλες ταχυτητες και πηγαινε με σβηστο κινητηρα.
Ισως παρα ηταν πολυπλοκο για το πραγματικο οφελος.
Επειδή είχα το Kia sportage 2023 με τον 1600αρη 150 άλογα χειροκίνητο κιβώτιο με mild hybrid , όταν πήγαινε σε sailing ή έσβηνε τον κινητήρα ή απλά αποσυμπλεκε.
Ναι στο sport σχεδόν ποτέ δεν έκανε sailing.
-
Αν λειτουργεί όπως το i30, μόνο στο eco κάνει sailing.
-
@polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in [Hyundai Tucson NX4 \(2020\)] Εμεις με τις κουταλες μας παμε παραδοσιακα χωρις αγχος ειδικα στο facelift που αφαιρεσαν το sailing mode.Δεν έχετε καθόλου sailing?
Στο προηγούμενο (2021 - 2024) έχει, ώστοσο ενώ μέχρι τώρα στο sailing πήγαινε στις 0 στροφές πλέον με ένα update που έκανα πρόσφατα πάει στις 1000 ο κινητήρας.
Ήταν λάθος δηλαδή πιο πριν? Βέβαια εγώ πιο πολύ με Sport το δουλεύω κι εκεί δε κάνει sailing αλλα αν κάποιος το δούλευε πολύ το ECO με Sailing ?
Θα είχε θέμα άραγε με 0 στροφές γιαυτό το άλλαξαν με την αναβάθμιση?
Ποιος ο λόγος να αλλάξει η λειτουργία? Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία (Μητρόπουλος) δε πήρα απάντηση.Οχι δεν εχει καθολου sailing. Πρακτικα εχει αλλαξει εντελως, το προηγουμενο ειχε αν θυμαμαι καλα οπως το ελεγαν ηλεκτρικο συμπλεκτη που μπορουσε και αποσυμπλεκε σε ψηλες ταχυτητες και πηγαινε με σβηστο κινητηρα.
Ισως παρα ηταν πολυπλοκο για το πραγματικο οφελος.
Επειδή είχα το Kia sportage 2023 με τον 1600αρη 150 άλογα χειροκίνητο κιβώτιο με mild hybrid , όταν πήγαινε σε sailing ή έσβηνε τον κινητήρα ή απλά αποσυμπλεκε.
Ναι στο sport σχεδόν ποτέ δεν έκανε sailing.
Εγω σε αυτο το κιβωτιο αναφερομαι το οποιο εχει καταργηθει στο facelift : https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Pws-leitoyrgei-to-iMT-kibwtio-ths-Hyundai_238756.asp
-
Μόλις είδα ότι καταργήθηκε και από το i30, δε το είχα προσέξει.
Άρα και το fl i30 δεν έχει sailing. Ωραίο το sailing αλλά θα ήθελα να συνδυάζεται και με άλλα προγράμματα, όχι μόνο με το νωθρό eco. -
Το facelift Tucson MY 2026 έρχεται χωρίς MHEV κινητήρες, απλούς με 150PS & 180PS και υπάρχει αναβάθμιση στην ιπποδύναμη των HEV και PHEV από 215PS σε 239PS και από 252PS σε 288PS αντίστοιχα.
Τώρα πως το έκαναν αυτό με την υφιστάμενη Ευρωπαϊκή πολιτική με τους ρύπους (πρόστιμα), άγνωστο!
-
Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.
-
*@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.
Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.
Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.
Γ
Hyundai Tucson NX4 (2020)