-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...Επισης, τι καλή την πίστει ρε φίλε πες του; Θα μου βάλεις ελαττωματικό ανταλλακτικό και δεν θα μου δώσεις εγγύηση επειδή έχει λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου;
Ναι, ετσι ειπαν. Φυσικά, κανένα ανταλλακτικό δε χαλάει σε λίγες μέρες που, αν έχει λήξει η εγγύηση επισης λιγες μερες, ΙΣΩΣ αλλαχτεί...
Τα πιστοποιημένα συνεργεία δίνουν εγγύηση ανταλλακτικού και ορθής τοποθέτησης. Αν είναι βρες έναν δικό σου μάστορα και γλίτωσε αρκετά χρήματα.
Επίσης δες λίγο τι λέει το site του Μητσόπουλου.

-
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...Επισης, τι καλή την πίστει ρε φίλε πες του; Θα μου βάλεις ελαττωματικό ανταλλακτικό και δεν θα μου δώσεις εγγύηση επειδή έχει λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου;
Ναι, ετσι ειπαν. Φυσικά, κανένα ανταλλακτικό δε χαλάει σε λίγες μέρες που, αν έχει λήξει η εγγύηση επισης λιγες μερες, ΙΣΩΣ αλλαχτεί...
Τα πιστοποιημένα συνεργεία δίνουν εγγύηση ανταλλακτικού και ορθής τοποθέτησης. Αν είναι βρες έναν δικό σου μάστορα και γλίτωσε αρκετά χρήματα.
Επίσης δες λίγο τι λέει το site του Μητσόπουλου.
Η διετής/τριετής εγγύηση ανταλλακτικών δεν ισχύει, αν το αυτοκίνητο βρίσκεται στην 5ετή εγγύηση, όπως ανέφερα νωρίτερα, τουλάχιστον συμφωνα με τα λεγόμενα του συγκεκριμένου συνεργείου...
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...Επισης, τι καλή την πίστει ρε φίλε πες του; Θα μου βάλεις ελαττωματικό ανταλλακτικό και δεν θα μου δώσεις εγγύηση επειδή έχει λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου;
Ναι, ετσι ειπαν. Φυσικά, κανένα ανταλλακτικό δε χαλάει σε λίγες μέρες που, αν έχει λήξει η εγγύηση επισης λιγες μερες, ΙΣΩΣ αλλαχτεί...
Τα πιστοποιημένα συνεργεία δίνουν εγγύηση ανταλλακτικού και ορθής τοποθέτησης. Αν είναι βρες έναν δικό σου μάστορα και γλίτωσε αρκετά χρήματα.
Επίσης δες λίγο τι λέει το site του Μητσόπουλου.
Η διετής/τριετής εγγύηση ανταλλακτικών δεν ισχύει, αν το αυτοκίνητο βρίσκεται στην 5ετή εγγύηση, όπως ανέφερα νωρίτερα, τουλάχιστον συμφωνα με τα λεγόμενα του συγκεκριμένου συνεργείου...
Όποιον θες πίστευε και άκου.
-
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...Επισης, τι καλή την πίστει ρε φίλε πες του; Θα μου βάλεις ελαττωματικό ανταλλακτικό και δεν θα μου δώσεις εγγύηση επειδή έχει λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου;
Ναι, ετσι ειπαν. Φυσικά, κανένα ανταλλακτικό δε χαλάει σε λίγες μέρες που, αν έχει λήξει η εγγύηση επισης λιγες μερες, ΙΣΩΣ αλλαχτεί...
Τα πιστοποιημένα συνεργεία δίνουν εγγύηση ανταλλακτικού και ορθής τοποθέτησης. Αν είναι βρες έναν δικό σου μάστορα και γλίτωσε αρκετά χρήματα.
Επίσης δες λίγο τι λέει το site του Μητσόπουλου.
Η διετής/τριετής εγγύηση ανταλλακτικών δεν ισχύει, αν το αυτοκίνητο βρίσκεται στην 5ετή εγγύηση, όπως ανέφερα νωρίτερα, τουλάχιστον συμφωνα με τα λεγόμενα του συγκεκριμένου συνεργείου...
Όποιον θες πίστευε και άκου.
Θα πάρω κι ένα τηλέφωνο τη ΒΕΛΜΑΡ.
-
Kάποτε μου είχε συμβεί λόγω διαρροής να ζητήσει αλλαγή αντλίας νερού εντός εγγύησης το Leon 1P 1,4 tsi που είχα. Η βλάβη έγινε 6μήνες περίπου πριν λήξει η 4ετής (2+2 επέκταση) εγγύηση. Η νέα αντλία νερού άντεξε 20 μήνες δυστυχώς που άρχισε και αυτή να στάζει. Το νέο ανταλλακτικό τοποθετήθηκε δωρεάν στο αμάξι γιατί υπήρχε σε ισχύ εγγύηση 2 ετών για το αλλαγμένο ανταλλακτικό. Πολύ περίεργα μου φαίνονται αυτά που διαβάζω...
-
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...Επισης, τι καλή την πίστει ρε φίλε πες του; Θα μου βάλεις ελαττωματικό ανταλλακτικό και δεν θα μου δώσεις εγγύηση επειδή έχει λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου;
Ναι, ετσι ειπαν. Φυσικά, κανένα ανταλλακτικό δε χαλάει σε λίγες μέρες που, αν έχει λήξει η εγγύηση επισης λιγες μερες, ΙΣΩΣ αλλαχτεί...
Τα πιστοποιημένα συνεργεία δίνουν εγγύηση ανταλλακτικού και ορθής τοποθέτησης. Αν είναι βρες έναν δικό σου μάστορα και γλίτωσε αρκετά χρήματα.
Επίσης δες λίγο τι λέει το site του Μητσόπουλου.
Η διετής/τριετής εγγύηση ανταλλακτικών δεν ισχύει, αν το αυτοκίνητο βρίσκεται στην 5ετή εγγύηση, όπως ανέφερα νωρίτερα, τουλάχιστον συμφωνα με τα λεγόμενα του συγκεκριμένου συνεργείου...
Όποιον θες πίστευε και άκου.
Η εγγύηση αυτή ισχύει για τα ανταλλακτικά που πληρώνεις, όχι για αυτά που σου βάζουν στα πλαίσια της εγγύησης, είναι γνωστό αυτό
-
@shumakos said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Kάποτε μου είχε συμβεί λόγω διαρροής να ζητήσει αλλαγή αντλίας νερού εντός εγγύησης το Leon 1P 1,4 tsi που είχα. Η βλάβη έγινε 6μήνες περίπου πριν λήξει η 4ετής (2+2 επέκταση) εγγύηση. Η νέα αντλία νερού άντεξε 20 μήνες δυστυχώς που άρχισε και αυτή να στάζει. Το νέο ανταλλακτικό τοποθετήθηκε δωρεάν στο αμάξι γιατί υπήρχε σε ισχύ εγγύηση 2 ετών για το αλλαγμένο ανταλλακτικό. Πολύ περίεργα μου φαίνονται αυτά που διαβάζω...
Δεν ξερω τι συμβαίνει τώρα στις άλλες εταιρείες με το θεμα της εγγύησης των ανταλλακτικών εντός ή εκτός εγγύησης αυτοκινήτου.
Για να είμαι όμως αντικειμενικος, στη δική μου περίπτωση εγκρίθηκαν αλλαγές ακριβών εξαρτημάτων και θα μπορούσαν να πουν (τουλάχιστο για τον πολύδισκο και τα αμορτισέρ) οτι οι φθορες ηταν λόγω κακής χρήσης.
Βέβαια , μονο κακή χρήση δεν θα μπορούσαν να υποστηρίξουν απο τη γεκικη εικόνα (το αυτοκίνητο δεν εχει πατησει ουτε σε χαλικάκι και γενικα οδηγειται πολυ συνετά, αλλά οχι αργά) και φυσικά ΕΠΕΜΕΝΑ οτι ειναι υπαρκτα οταν διαπίστωνα τα προβλήματα τα οποία λυθηκαν σε 2 απο στα 3 συνεργεία που τα κατέγραψαν απο τους πρώτους μήνες αγοράς.
Απο την άλλη, όταν παίρνεις ένα τετρακίνητο SUV 180 ΗΡ πρέπει να αντέχει στη (αρκετά) σκληρή χρηση.
Παντως εχουν κανει μέχρι και αλλαγές κινητήρων. και αλλων ακριβών μηχανικών μερών, χωρίς ιδιαίτερες αντιρρήσεις.
Πραγματικά θα ήθελα να ξερω την αντιμετώπιση π.χ. της Stellantis και της VAG σε αντίστοιχες σοβαρές και ακριβές αστοχίες... -
Μετά την εγγύηση τι γίνεται;
Μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο να το δώσεις -
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μετά την εγγύηση τι γίνεται;
Μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο να το δώσειςΤο αυτοκίνητο μου αρέσει, δεν εχω κανένα παράπονο απο την οδική του συμπεριφορά, την άνεση, την τετρακίνηση, τα φρένα, τον εξοπλισμό κ.λπ.
Δεν θα ήθελα να φτάσω στο σημείο να το δώσω, τώρα που λυθηκαν ολα τα θέματα που είχα εντοπίσει.
Θέλω να πιστεύω οτι δεν θα παρουσιάσει θεμα ο νεος πολύδισκος - αυτό ειναι το κύριο άγχος , λογω του μεγάλου κόστους.
Επισης, με €31Κ που αγοράστηκε, τι παίρνεις σήμερα με το ίδιο ποσό και παρομοιο εξοπλισμό, ιπποδύναμη, τετρακίνηση και αυτόματο, πάλι με 5 χρόνια εγγύηση? Τίποτα δεν παίρνεις... -
Η αλήθεια είναι ότι θα χάσεις αρκετά λεφτά πουλά αγόρασε, και με 31 δε παίρνεις ισάξιο αυτοκινητο
-
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Η αλήθεια είναι ότι θα χάσεις αρκετά λεφτά πουλά αγόρασε, και με 31 δε παίρνεις ισάξιο αυτοκινητο
Ακριβώς έτσι.
-
Αν ένα ανταλλακτικό αλλαχθεί δωρεάν στα πλαίσια της εγγύησης, ακολουθεί τη συνολική εγγύηση του αυτοκινήτου. Αν μένουν 3 μήνες να λήξει η εγγύηση, 3 μήνες εγγύηση θα έχει και το νέο ανταλλακτικό.
Αν αλλαχθεί επί πληρωμή εκτός εγγύησης, έχει ελάχιστη εγγύηση 2 χρόνια βάσει νόμου ή όσο παραπάνω δίνει ο εκάστοτε κατασκευαστής.
Τα ανταλλακτικά που αλλάζονται εντός εγγύησης, δεν γράφονται στο βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου. Το αν δίνεται παραστατικό στον πελάτη είναι θέμα πολιτικής του συνεργείου, π.χ. στη vw η Karenta δεν δίνει ενώ ο Γρατσίας δίνει.
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...B. Τα ανταλλακτικά εντός εγγύησης ΔΕΝ έχουν αυτόνομη εγγύηση. Εμπιπτουν στην 5ετή εγγύηση του οχήματος. Αν υπάρξει πρόβλημα λίγες μέρες μετα την τοποθέτηση και η εγγύηση έχει λήξει επίσης λίγες μέρες πριν, θα εξετασουν (καλή τη πίστει) για εκ νεου δωρεάν αντικατάσταση.
Τελικά σαν παραστατικό έδωσαν δελτίο επισκευής με χειρόγραφη περιγραφή των ανταλλακτικών που αλλάχτηκαν και υπογραφούλα, οπότε ολα ΟΚ.
-
Εύχομαι να μη ταλαιπωρηθείς άλλο και να συνεχίσεις να απολαμβάνεις το αυτοκίνητο σου!
Σε ότι αφορά τις αντιπροσωπείες, έχω πλέον την αίσθηση πως η αντιμετώπιση απέναντι στον πελάτη έχει να κάνει κυρίως με το κατάστημα/ συνεργείο και όχι τόσο με την κεντρική αντιπροσωπεία.
Μου έχει τύχει να πάω το αυτοκίνητο σε αντιπρόσωπο για έλεγχο με 70.000Km μόλις έχει λήξει η εγγύηση (3 χρόνια), και να μου βγάζει πρόβλημα σε κρεμαγιέρα και συμπλέκτη, βλάβες τις οποίες θεωρούσε φυσιολογική φθορά. Το κόστος κοντά στα 2500€! Φυσικά δεν το πίστεψα και δε προχώρησα στην παραμικρή επισκευή. Ο συμπλέκτης αλλάχτηκε τελικά στα 300.000Km, ενώ η κρεμαγιέρα ποτέ!
Επίσης, σε βλάβη που ήταν κοινή στο μοντέλο μου (θερμοστάτης), οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν ήταν ενήμεροι, καταστρέφονταν ο θερμοστάτης, και πλήρωναν οι ίδιοι από την τσέπη τους την όποια ζημιά στον κινητήρα.
Την ίδια στιγμή στην αντιπροσωπεία που το πάω για service μου είπαν οι ίδιοι για την πιθανότητα ζημιάς του θερμοστάτη, πως η εταιρεία είναι ενήμερη για το θέμα και πως το καλύπτει για 7 χρόνια, αντί για τα 3 χρόνια της επίσημης εγγύησης. Η εγγύηση κάλυπτε μέχρι και την επισκευή/ αντικατάσταση κινητήρα, εφόσον η βλάβη οφείλονταν στο συγκεκριμένο ανταλλακτικό.Οπότε για την ίδια βλάβη, μετά την λήξη της εγγύησης, ο ένας πελάτης θα χρεωθεί ένα πολύ μεγάλο ποσό για την επισκευή, ενώ ο δεύτερος το παραμικρό! Και όλα αυτά για το ίδιο μοντέλο και την ίδια κεντρική αντιπροσωπεία!
-
@axel12p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Σε ότι αφορά τις αντιπροσωπείες, έχω πλέον την αίσθηση πως η αντιμετώπιση απέναντι στον πελάτη έχει να κάνει κυρίως με το κατάστημα/ συνεργείο και όχι τόσο με την κεντρική αντιπροσωπεία.
Οταν η κεντρικη ειναι σοβαρη μαζευει τα λουρια σε ολους, οταν ειναι μπαχαλο αστα να πανε στο διαολο.
-
Τα πολλα θεματα στο Tucson ακουγονται κατα βαση με το διπλοσυμπλεκτο αυτοματο. Υπαρχουν βεβαια και αλλα θεματα αλλα αυτο δειχνει το πιο συχνο και συνηθες. Πολλες φορες μαλιστα δεν αναγνωριζεται απο την αντιπροσωπεια.
Εμεις με τις κουταλες μας παμε παραδοσιακα χωρις αγχος ειδικα στο facelift που αφαιρεσαν το sailing mode και αυτην την περιεργη αισθηση του συμπλεκτη. Ρομαντικες ειναι και οι ταχυτητουλες αρκει να μην εισαι ανθρωπος της πολης βεβαια.
-
@axel12p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Εύχομαι να μη ταλαιπωρηθείς άλλο και να συνεχίσεις να απολαμβάνεις το αυτοκίνητο σου!
Σε ότι αφορά τις αντιπροσωπείες, έχω πλέον την αίσθηση πως η αντιμετώπιση απέναντι στον πελάτη έχει να κάνει κυρίως με το κατάστημα/ συνεργείο και όχι τόσο με την κεντρική αντιπροσωπεία.
Μου έχει τύχει να πάω το αυτοκίνητο σε αντιπρόσωπο για έλεγχο με 70.000Km μόλις έχει λήξει η εγγύηση (3 χρόνια), και να μου βγάζει πρόβλημα σε κρεμαγιέρα και συμπλέκτη, βλάβες τις οποίες θεωρούσε φυσιολογική φθορά. Το κόστος κοντά στα 2500€! Φυσικά δεν το πίστεψα και δε προχώρησα στην παραμικρή επισκευή. Ο συμπλέκτης αλλάχτηκε τελικά στα 300.000Km, ενώ η κρεμαγιέρα ποτέ!
Επίσης, σε βλάβη που ήταν κοινή στο μοντέλο μου (θερμοστάτης), οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν ήταν ενήμεροι, καταστρέφονταν ο θερμοστάτης, και πλήρωναν οι ίδιοι από την τσέπη τους την όποια ζημιά στον κινητήρα.
Την ίδια στιγμή στην αντιπροσωπεία που το πάω για service μου είπαν οι ίδιοι για την πιθανότητα ζημιάς του θερμοστάτη, πως η εταιρεία είναι ενήμερη για το θέμα και πως το καλύπτει για 7 χρόνια, αντί για τα 3 χρόνια της επίσημης εγγύησης. Η εγγύηση κάλυπτε μέχρι και την επισκευή/ αντικατάσταση κινητήρα, εφόσον η βλάβη οφείλονταν στο συγκεκριμένο ανταλλακτικό.Οπότε για την ίδια βλάβη, μετά την λήξη της εγγύησης, ο ένας πελάτης θα χρεωθεί ένα πολύ μεγάλο ποσό για την επισκευή, ενώ ο δεύτερος το παραμικρό! Και όλα αυτά για το ίδιο μοντέλο και την ίδια κεντρική αντιπροσωπεία!
Ευχαριστώ και συμφωνώ στο ότι "η αντιμετώπιση απέναντι στον πελάτη έχει να κάνει κυρίως με το κατάστημα/ συνεργείο και όχι τόσο με την κεντρική αντιπροσωπεία."
-
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μετά την εγγύηση τι γίνεται;
Μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο να το δώσειςΕίναι αυτό ηθικό ;
-
@red_monster said in Hyundai T::ucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μετά την εγγύηση τι γίνεται;
Μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο να το δώσειςΕίναι αυτό ηθικό ;
Χαλασμένο αυτοκίνητο θα πουλήσει;
επισκευασμένο με γνήσια ανταλλακτικά στα πλαίσια της εγγύησης και όλα καταγεγραμμένα στην αντιπροσωπεία
αν αυτό δεν είναι ηθικό τότε το 90% του car.gr έπρεπε να ψήνεται στη κόλαση -
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@red_monster said in Hyundai T::ucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μετά την εγγύηση τι γίνεται;
Μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο να το δώσειςΕίναι αυτό ηθικό ;
Χαλασμένο αυτοκίνητο θα πουλήσει;
επισκευασμένο με γνήσια ανταλλακτικά στα πλαίσια της εγγύησης και όλα καταγεγραμμένα στην αντιπροσωπεία
αν αυτό δεν είναι ηθικό τότε το 90% του car.gr έπρεπε να ψήνεται στη κόλασηΤότε γιατί του λες να το πουλήσει ?
Τις πονηριές αλλού !
Hyundai Tucson NX4 (2020)