-
Τρέξτε να προλάβετε από 29000€ προσφορά 22890€


Αύριο θα τον ταράξουν στα τηλέφωνα, μέχρι να καταλάβει το λάθος
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
Τρέξτε να προλάβετε από 29000€ προσφορά 22890€


Αύριο θα τον ταράξουν στα τηλέφωνα, μέχρι να καταλάβει το λάθος
https://www.car.gr/s/z9lc07ai/Χωρις ΦΠΑ λεει
-
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
Τρέξτε να προλάβετε από 29000€ προσφορά 22890€


Αύριο θα τον ταράξουν στα τηλέφωνα, μέχρι να καταλάβει το λάθος
https://www.car.gr/s/z9lc07ai/Χωρις ΦΠΑ λεει
....φουστιά.....


Στα 29000 που το είχε πριν ήταν με ΦΠΑ -
Panos2171 μπλέκεις πολλά πράγματα μαζί. Και έναν που οδηγεί μόνο φερράρι δωδεκακύλινδρα το πιθανότερο είναι νά μην τον συγκινήσει ένα τέζλα S. Ένα φοβερό αυτοκίνητο από κάθε πλευρά κρινόμενο, το οποίο θα διδάσκεται στα πανεπιστήμια για αιώνες στο μέλλον.
Τι Ρωτάς για το chr ; σκοπός του είναι να πουλήσει σε μια κατηγορία με Πούμα, Τάιγκο, κόνα, τζουκ, hrv, cx30, c3 aircross κα. Νεανικό προσανατολισμό έχει, άνεση (Για 2), χαμηλά κοστολόγια χρήσης, αξιοπιστία. Δε βλέπω κάποιο χοντρό ψεγάδι, με μόνη σοβαρή παραφωνία το κλειστοφοβικό και στενό της πίσω θέσης. Αυτό φυσικά δε σημαίνει πως είναι τέλειο. Εγώ σχολίασα το 'δεν κάνει τίποτα σωστά'. Και γενικά είμαι της άποψης ότι ακόμα και ένα Βάρτμπουργκ δίχρονο, ή ένα Τράμπαντ, κάποια πράγματα τα κάνουν καλά. -
Τα Toyota είναι της λογικής σου δίνω ένα οικονομικό και αξιόπιστο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις σου και μην το ψάχνεις παραπάνω. Αυτή νομίζω είναι και η επιθυμία των περισσότερων αγοραστών.
Αναμενόμενα όταν εμφανίζονται διθυραμβικά σχόλια για το τιμόνι ή τις αναρτήσεις των Toyota, να προκαλούν απορία. Δεν είναι αυτό που πουλάει η Toyota, ούτε αυτό που ψάχνουν οι αγοραστές της.
Λογικά βέβαια στο 2025 είμαστε, θα έχουν βελτιωθεί τα Toyota και σ' αυτά τα θέματα.
-
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Λογικά βέβαια στο 2025 είμαστε, θα έχουν βελτιωθεί τα Toyota και σ' αυτά τα θέματα.
ειδα χτες αυτο το βιντεο, απο το καναλι savagegeese που τους εχω υψηλα σε εκτιμηση. Εξηγουσαν οτι εχουν βελτιωθει τοσο πολυ τα τογιοτα, που απειλουνται τα lexus, τα οποια παυουν να εχουν λογο υπαρξης.
Αστερισκος, οτι το βιντεο εξεταζει την αγορα της αμερικης και κυριως τα μεγαλυτερα μοντελα που κυκλοφορουν απο τις δυο εταιρειες. Δηλαδη, yaris, yaris cross, lbx δεν νομιζω οτι υπαρχουν εκει. -
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
ειδα χτες αυτο το βιντεο, απο το καναλι savagegeese.....Δηλαδη, yaris, yaris cross, lbx δεν νομιζω οτι υπαρχουν εκει.
Μόνο εδώ έχουμε τρικύλινδρα καρυδοτσουφλάκια! Ξέρουν σε ποιούς απευθύνονται...
Το κανάλι είναι biased οσο δεν πάει, κολλημένοι σε ενοχλητικό βαθμό, έγω τους έχω σιχαθεί, έχουν χαρακτηριστικό μένος με τα Tesla, τουλάχιστον παλαιότερα, τώρα δεν τους παρακολουθώ. -
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
Το κανάλι είναι biased οσο δεν πάει,
για πες τι εννοεις. Εγω τους παρακολουθω φανατικα!
Δεν θα ελεγα οτι εχουν μενος με τα τεσλα, αλλα οτι δεν ασχολουνται ιδιαιτερα. Εκαναν review το legacy M3 και οι παρατηρησεις τους θα ελεγα οτι ηταν ευστοχες.
Τελευταια παντως, παρουσιαζουν περισσοτερο ηλεκτρικα οχηματα. Υπαρχει σιγουρα μια μεροληψια υπερ της lucid, αλλα τους καταλαβαινω γιατι και εγω μεροληπτω υπερ της
-
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
Τελευταια παντως, παρουσιαζουν περισσοτερο ηλεκτρικα οχηματα. Υπαρχει σιγουρα μια μεροληψια υπερ της lucid, αλλα τους καταλαβαινω γιατι και εγω μεροληπτω υπερ της

Αυτό είχα δει και γω, στην αρχή ήταν κάθετα ενάντια στα ev, μετά προφανώς προωθούσαν όσο δεν πάει την lucid, γενικά αλλάζουν στρατόπεδα ανάλογα με τα τις "προσφορές"
-
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
Τελευταια παντως, παρουσιαζουν περισσοτερο ηλεκτρικα οχηματα. Υπαρχει σιγουρα μια μεροληψια υπερ της lucid, αλλα τους καταλαβαινω γιατι και εγω μεροληπτω υπερ της

Αυτό είχα δει και γω, στην αρχή ήταν κάθετα ενάντια στα ev, μετά προφανώς προωθούσαν όσο δεν πάει την lucid, γενικά αλλάζουν στρατόπεδα ανάλογα με τα τις "προσφορές"
δεν θα ελεγα οτι ειναι εναντια, αλλα οτι εστιαζουν στους περιορισμους τους. Μαλιστα, επειδη αν θυμαμαι καλα μενουν σε περιοχη της αμερικης οπου υπαρχει δυνατο κρυο, ξερουν οτι η εμβελεια τους πεφτει αρκετα.
Σχετικα με τη lucid, εκαναν ενα βιντεο που ηταν στα ορια της διαφημισης, αλλα ειλικρινα δεν πιστευω οτι δοθηκαν χρηματα. Νομιζω περισσοτερο ειναι οτι τους εδωσε προσβαση η εταιρεια και ισως να καλυψε ενα κομματι του κοστους παραγωγης. Ακομα ομως και ετσι, δεν εχουν κρυψει προβληματα κυριως software που εχουν τα lucid.
Δεν τους θεωρω ev haters παντως (ακομα και αν εξαιρεσουμε τα lucid με τα οποια εχουν ιδιαιτερη σχεση), απλα ανθρωπους παθιασμενους με τα αυτοκινητα και προτιμουν οταν αυτα εχουν "χαρακτηρα" και οχι να ειναι απλα "appliances". Αλλο που η μεγαλη πλειοψηφια του κοσμου, προτιμα ή αναγκαζεται να αγοραζει αυτοκινητα "appliances". Για να επιστρεψουμε μαλιστα στο θεμα του νηματος, βρισκομαστε στο τελειο νημα για να μιλαμε για αυτοκινητα-appliances
-
Αυτό φαίνεται καλή ευκαιρία
@stefan147 δεν πιστεύω να είναι το δικό σου

-
Το σκοτώνει ο φίλος. Το δικο μου ειναι κάπου στο Μεσολόγγι και εχει πινακίδα ΒΚΜ-8787. Μπαρμπα-Νικος σιγα μην το αποχωριστεί. Αν και με πήρε τηλ τις προάλλες να μου γκρινιάξει οτι δεν παει και μηπως εχει κανα θεμα. Καλώς ήρθες στα "αλογα" τουοτα του λέω.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Το σκοτώνει ο φίλος. Το δικο μου ειναι κάπου στο Μεσολόγγι και εχει πινακίδα ΒΚΜ-8787. Μπαρμπα-Νικος σιγα μην το αποχωριστεί. Αν και με πήρε τηλ τις προάλλες να μου γκρινιάξει οτι δεν παει και μηπως εχει κανα θεμα. Καλώς ήρθες στα "αλογα" τουοτα του λέω.
Δεν πάει που; Εντάξει υπερβολές;
Πόσα SUV τέτοιου μεγέθους έχουν 0-100 στα 7 sec;
Και τέτοιες ρεπριζ χαμηλά;
-
8 και κάτι ψηλά έχει 0-100. Μετρημένο με dragy. Χρόνοι υπάρχουν διαθέσιμοι παντού αλλά λίγο πολύ όλα τα c-suv σε εκδόσεις 170+hp εκεί βρίσκονται. Αν είναι πολύ ή λίγο είναι σχετικό και υποκειμενικό για τον καθένα.
Όσο για τις ρεπρίζ έχουμε πει πολλάκις ότι είναι μύθος. Τα χρονόμετρα το λένε. Όχι εγώ.
-
Είναι ο τρόπος που επιταχύνει, όχι τελικά οι επιδόσεις, ένα συμβατικό θα δώσει από 0,2g έως 0,8g στην διάρκεια του kickdown, το cc θα δώσει από 0,4g έως 0,6g πολύ μικρότερη μέγιστη επιτάχυνση και μικρότερη διάφορα σε μέγιστη-ελάχιστη ισχύ, δινοντας την αίσθηση ότι "κόλλησε".
-
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
Είναι ο τρόπος που επιταχύνει, όχι τελικά οι επιδόσεις, ένα συμβατικό θα δώσει από 0,2g έως 0,8g στην διάρκεια του kickdown, το cc θα δώσει από 0,4g έως 0,6g πολύ μικρότερη μέγιστη επιτάχυνση και μικρότερη διάφορα σε μέγιστη-ελάχιστη ισχύ, δινοντας την αίσθηση ότι "κόλλησε".
Νομίζω, ότι το στιγμιαίο g στο δίλιτρο cc σε sport mode εφόσον η μπαταρία είναι φορτισμένη, που συνήθως είναι, και εφόσον πατήσεις τέρμα το πεντάλ του γκαζιού είναι μεγαλύτερο από άλλα csuv, δηλαδή 3008 (mild), tiguan (mild), kuga (θερμικό) κλπ. Κick down δεν κάνει διότι δεν έχει ταχύτητες, ωστόσο το ηλεκτρομοτέρ δίνει τη μέγιστη ισχύ και εμπειρικά αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα το αυτοκίνητο φεύγει πολύ γρήγορα. Το μέσο g του cc (δηλαδή στο 0-100) είναι σίγουρα μεγαλύτερο απ' ότι τα υπόλοιπα, αλλά και στο στιγμιαίο g εάν βάλεις AI να υπολογίσει ecvt δίλιτρο σε σύγκριση με τα υπόλοιπα δείχνει μεγαλύτερο.
Εάν έχεις βρει στατιστικά ότι δίνει μικρότερο στιγμιαίο g, θα ήταν ενδιαφέρον να τα ανεβάσεις, διότι και η AI μπορεί να κάνει λάθη στον υπολογισμό. -
Η "αναφορά" μου είναι αυτό το κανάλι;
Youtube Videoδοκιμάζουν διάφορα αυτοκίνητα με vbox και αναφέρουν και την μέγιστη επιτάχυνση, η οποία δεν ξέρω με πόσο καλή ακρίβεια τελικά μετριέται αλλά είναι μια ένδειξη.
Το CC πιάνει 0.7g και το camry V6 1g, τα ηλεκτρικά είναι σχεδόν όλα πάνω από 1g
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Μπαρμπα-Νικος σιγα μην το αποχωριστεί. Αν και με πήρε τηλ τις προάλλες να μου γκρινιάξει οτι δεν παει και μηπως εχει κανα θεμα.
Σιγά μην θέλει πολλά G και εκρηκτικές ρεπρίζ. Λάθος αμάξι πήρε τότε
-
@bathan said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Μπαρμπα-Νικος σιγα μην το αποχωριστεί. Αν και με πήρε τηλ τις προάλλες να μου γκρινιάξει οτι δεν παει και μηπως εχει κανα θεμα.
Σιγά μην θέλει πολλά G και εκρηκτικές ρεπρίζ. Λάθος αμάξι πήρε τότε
Εγώ ανέφερα τι μου είπε. Ο γιός του λέει το οδήγησε και του είπε ότι δεν πάει όπως πρέπει και όντως πήγανε και αντιπροσωπεία. Τρέχα γύρευε. Τόσο ξέρουν κι αυτοί.
Το πιο σωστό αμάξι πήρε πάντως γιατί εγώ τσέπωσα ωραιότατα 34Κ, αν θυμάμαι καλά, που μετατράπηκαν σ ενα ωραιότατο Model Y. Οπότε στην υγειά του μπαρμπα-Νίκου και δεν πα να σέρνεται το ΨΨ.

-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@bathan said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Μπαρμπα-Νικος σιγα μην το αποχωριστεί. Αν και με πήρε τηλ τις προάλλες να μου γκρινιάξει οτι δεν παει και μηπως εχει κανα θεμα.
Σιγά μην θέλει πολλά G και εκρηκτικές ρεπρίζ. Λάθος αμάξι πήρε τότε
Εγώ ανέφερα τι μου είπε. Ο γιός του λέει το οδήγησε και του είπε ότι δεν πάει όπως πρέπει και όντως πήγανε και αντιπροσωπεία. Τρέχα γύρευε. Τόσο ξέρουν κι αυτοί.
Το πιο σωστό αμάξι πήρε πάντως γιατί εγώ τσέπωσα ωραιότατα 34Κ, αν θυμάμαι καλά, που μετατράπηκαν σ ενα ωραιότατο Model Y. Οπότε στην υγειά του μπαρμπα-Νίκου και δεν πα να σέρνεται το ΨΨ.

Δεν καταλαβαίνω αυτούς τους τύπους που μετά από μια αγοραπωλησία παίρνουν τηλ να παραπονεθούν ή να «ζητήσουν τα ρέστα»!
Toyota Corolla Cross