-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.
Ποτε δεν ημουν στριφτερος..ως συνηθως πηγαινα ευθεια με σχεδον ολα τα αυτοκινητα που ειχα..το μοναδικο αμαξι που μου αρεσε και με παρακινουσε να το στριψω ηταν το civic type r ep3 που ειχα..το δευτερο ειναι το lexus..
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.
Ερωtoyotaχτυπημένος; Welcome to the club!

Η πλατφόρμα TNGA, στις διάφορες παραλλαγές της, έχει μεταμορφώσει όλα τα σύγχρονα Toyota.
Αν δεν το ζήσει κάποιος, δεν μπορεί να το καταλάβει. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.
Δηλαδή συγκρίνεται η στριφτεροτητα ενός SUV και δη Toyota με στριφτεροτητα αξιοπρεπούς hatch? Είσαι σίγουρος; (μέχρι τεστ ντραιβ σε πόλη το έχω πάρει όπου ok πατούσε εντάξει αλλά αυτό που λες είναι άλλο)
-
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.
Δηλαδή συγκρίνεται η στριφτεροτητα ενός SUV και δη Toyota με στριφτεροτητα αξιοπρεπούς hatch? Είσαι σίγουρος; (μέχρι τεστ ντραιβ σε πόλη το έχω πάρει όπου ok πατούσε εντάξει αλλά αυτό που λες είναι άλλο)
Σιγά το SUV. Ένα Corolla H/B υπερυψωμένο κατά 2-3 cm είναι το CC, όπως και το C-HR. Από κάτω (αναρτήσεις-ψαλιδια κλπ.) είναι ολόιδια.
-
Φαντάζομαι πως εξαρτάται απ το "αξιοπρεπές" χατσμπακ, αλλά σκοπός μου δεν είναι να το βγάλω καλύτερο απ όλα, αλλά μόνο να μεταφέρω την εντύπωσή μου για το ότι ήταν πολύ θετική έκπληξη σε αυτόν τον τομέα.
Πολλοί αγοράζουν αυτά τα τογιότα σκεπτόμενοι πως θα συμβιβαστουν σε κάποιους τομείς, για την οικονομία και την αξιοπιστία. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Πολλοί αγοράζουν αυτά τα τογιότα σκεπτόμενοι πως θα συμβιβαστουν σε κάποιους τομείς, για την οικονομία και την αξιοπιστία.
Μόνο εδώ εκφράζουν τέτοιες απόψεις κάποιοι, που δεν εχουν καν προσωπική εμπειρία χρήσης.
Δεν γνωρίζω κανέναν δυσαρεστημένο/μετανιωμένο ιδιοκτήτη, μάλιστα κάποιοι, που βρέθηκαν τυχαία κάτοχοι/χρήστες υβριδικών Toyota (βλ.εταιρικά/leasing), αναθεώρησαν πολύ γρήγορα την άποψη που είχαν σχηματίσει από παλιά για τα Toyota.
Εξάλλου, εάν ήταν "μάπα το καρπούζι", δεν θα έσπαγαν ταμεία παγκοσμίως. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Φαντάζομαι πως εξαρτάται απ το "αξιοπρεπές" χατσμπακ, αλλά σκοπός μου δεν είναι να το βγάλω καλύτερο απ όλα, αλλά μόνο να μεταφέρω την εντύπωσή μου για το ότι ήταν πολύ θετική έκπληξη σε αυτόν τον τομέα.
Πολλοί αγοράζουν αυτά τα τογιότα σκεπτόμενοι πως θα συμβιβαστουν σε κάποιους τομείς, για την οικονομία και την αξιοπιστία.Θα ειχε ενδιαφερον να μας πεις και ποια αλλα μοντελα εκανες τεστ drive πριν καταληξεις στο corolla cross.
Εγω οταν πηρα το tucson εκανα τρια suv test drive corolla cross 1.8, nissan quashqai 1.33 158 ps xtronic και το tucson 1.6 mhev. Το corolla cross ηταν πισω και απο τα δυο στη δικη μου αισθηση! Βεβαια πολυ μπροστα σε καταναλωση χαχα αν θυμαμαι ειχε 5.5 μεση και τα αλλα 10αρια πλας! Βεβαια να σας πω πως περισσοτερο απο ολα που με χαλασε ηταν τα καθισματα του corolla cross……
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.
Δηλαδή συγκρίνεται η στριφτεροτητα ενός SUV και δη Toyota με στριφτεροτητα αξιοπρεπούς hatch? Είσαι σίγουρος; (μέχρι τεστ ντραιβ σε πόλη το έχω πάρει όπου ok πατούσε εντάξει αλλά αυτό που λες είναι άλλο)
Σιγά το SUV. Ένα Corolla H/B υπερυψωμένο κατά 2-3 cm είναι το CC, όπως και το C-HR. Από κάτω (αναρτήσεις-ψαλιδια κλπ.) είναι ολόιδια.
Ακόμα και ίδιο αν ήταν με την χαμηλή Corolla (που δεν είναι, λόγω διαδρομής και κινηματικής αναρτήσεων) η αλλαγή στο βάρος και ειδικά στο κέντρο βάρους είναι αρκετή για να κάνει τεράστια διαφορά.
-
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.
Δηλαδή συγκρίνεται η στριφτεροτητα ενός SUV και δη Toyota με στριφτεροτητα αξιοπρεπούς hatch? Είσαι σίγουρος; (μέχρι τεστ ντραιβ σε πόλη το έχω πάρει όπου ok πατούσε εντάξει αλλά αυτό που λες είναι άλλο)
Σιγά το SUV. Ένα Corolla H/B υπερυψωμένο κατά 2-3 cm είναι το CC, όπως και το C-HR. Από κάτω (αναρτήσεις-ψαλιδια κλπ.) είναι ολόιδια.
Ακόμα και ίδιο αν ήταν με την χαμηλή Corolla (που δεν είναι, λόγω διαδρομής και κινηματικής αναρτήσεων) η αλλαγή στο βάρος και ειδικά στο κέντρο βάρους είναι αρκετή για να κάνει τεράστια διαφορά.
Το σχόλιο αφορούσε στο οτι το CC δεν είναι ένα SUV με την κλασική έννοια, του ψηλού, ογκώδους και βαριού οχήματος, καθώς και ότι μοιράζεται μηχανικά μέρη με την Corolla H/B, όπως εξάλλου συμβαίνει με αρκετά C hatches και τα αντίστοιχα C-SUVs/Crossovers διάφορων κατασκευαστών.
Προφανώς δεν είμαι τόσο άσχετος να θεωρώ ότι έχουν ολόιδια οδική συμπεριφορά, αλλά για τον μέσο οδηγό οι διαφορές είναι μικρές, ίσως και ανεπαίσθητες.
Μη σου πώ οτι καμιά φορά το γενικά πιο σκληρό setup των SUVs/Crossovers, για να ανταπεξέλθει το πιο ψηλό κέντρο βαρους, ίσως προσδίδει και (ψευδ)αίσθηση πιο sport συμπεριφοράς. -
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
για τον μέσο οδηγό οι διαφορές είναι μικρές, ίσως και ανεπαίσθητες.
Ε όχι δα. Μέχρι και η μάνα μου (72 ετών) καταλαβαίνει την διαφορά όταν οδηγεί ένα ψηλό και ένα χαμηλό...
-
@zaxosm said in Toyota Corolla Cross:
Θα ειχε ενδιαφερον να μας πεις και ποια αλλα μοντελα εκανες τεστ drive πριν καταληξεις στο corolla cross.
Δεν πήγα για πολλά τεστ, είχα δοκιμάσει ανά περιόδους κάποια αυτοκίνητα (πχ το προηγούμενο κασκαϊ και κάποια Σκόντα) με ότι μπορείς να καταλάβεις σε λίγα λεπτά... Το Τουκσον με τα 180 το χει φίλος, σαν συνοδηγός το χω δει και όντως καλό, ίσως και καλύτερο, άλλωστε μεγάλο μεταξόνιο και ανεξάρτητη ανάρτηση παντού.
Κι αυτό γράφω: το ΨΨ το σκέφτηκα σαν λύση οικονομίας κι αξιοπιστίας, ήθελα το φθηνότερο αυτόματο με αξιόπιστο κιβώτιο και μηχανικά και τη χαμηλότερη κατανάλωση. Δεν το έψαξα ιδιαίτερα, τεστ έκανα λίγη ώρα το δίλιτρο που πατούσε πολύ ωραία, αλλά δεν το ρίσκαρα. Το ακτιβ πλας 1.8 κόστιζε 30.600€ + χρώμα... ίσως το φθηνότερο αυτόματο της αγοράς. Η πολύ καλή οδική συμπεριφορά, είναι ένα "δώρο" που δεν υπολόγιζα. -
Είναι τα θέλω οι ανάγκες και το μπάτζετ του καθενός! Αν είχα το μπάτζετ, το ποιο λογικό θα ήταν να πάω στο full υβριδικό Tuscon ή φυσικά στην άψογη BMW X1. Αλλά όπως λέει και ενα μηχανικός, σε ενα αμάξι που διαλέγεις μπορείς να έχεις 2 απο τα 3 παρακάτω
Αξιοπιστία
Επιδόσεις
Χαμηλή τιμήΕγώ πχ. διάλεξα το 1.8 active plus, έχω Αξιοπιστία και ενα value for money αυτοκίνητο. Δεν περιμένω να κάνω ειδική στην Ριστωνα!
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Πολλοί αγοράζουν αυτά τα τογιότα σκεπτόμενοι πως θα συμβιβαστουν σε κάποιους τομείς, για την οικονομία και την αξιοπιστία.
Μόνο εδώ εκφράζουν τέτοιες απόψεις κάποιοι, που δεν εχουν καν προσωπική εμπειρία χρήσης.
Δεν γνωρίζω κανέναν δυσαρεστημένο/μετανιωμένο ιδιοκτήτη, μάλιστα κάποιοι, που βρέθηκαν τυχαία κάτοχοι/χρήστες υβριδικών Toyota (βλ.εταιρικά/leasing), αναθεώρησαν πολύ γρήγορα την άποψη που είχαν σχηματίσει από παλιά για τα Toyota.
Εξάλλου, εάν ήταν "μάπα το καρπούζι", δεν θα έσπαγαν ταμεία παγκοσμίως.Με αφορμή την αναφορά σε κατόχους εταιρικών τις προάλλες είχα συζήτηση με κάτοχο leasing υβριδικού Corolla cross ο οποίος δεν ενθουσιάστηκε ιδιαιτέρως. Αυτό που μου είπε είναι πως στη εθνικη στα 130 μουγκρίζει και έχει αεροδυναμικους θορύβους άρα χιλιομετροφαγος δεν είναι. Σαν κατανάλωση εντός πόλης είναι οικονομικό αλλά ο όγκος του δεν είναι για πόλη. Χώρους οκ έχει αλλά μέχρι εκεί. Επίσης έχει εμπειρία από chr το οποίο δεν κάνει τίποτα σωστά. Σαν κάτοχος rx8, giulleta και τελευταίας γενιάς 118 νομίζω ότι έχει μια σοβαρή αντίληψη για να κρίνει.
Είχα γράψει κι εγώ την εμπειρία μου για το Corolla cross και δεν απέχει και πολύ από την άποψη ότι είναι κάτι μέτριο. Γενικά ο προσανατολισμός της TOYOTA παραμένει ο ίδιος, ένα αδιάφορο σε όλα σύνολο με επίκεντρο την αξιοπιστία και την οικονομία.
Για αυτο φυσικά κανένας κάτοχος TOYOTA δεν είναι δυσαρεστημένος γιατί δεν ζητάει πολλά, θέλει απλά να μετακινείται με αξιοπιστία και γι αυτό ή φίρμα θα είναι στην κορυφή πόσο μάλλον όταν η αυτοκίνηση δείχνει ότι θα πάει προς τα υβριδικά και είναι ήδη χρόνια μπροστά σε αυτό τον τομέα.
-
Μέσες άκρες έτσι έχουν τα πράγματα. Το ΨΨ, όπως και περισσότερα τουοτα, ειναι ενα αυτοκινητο που απευθύνεται σε ευρύ κοινό με χαμηλές προσδοκίες και 1-2 συγκεκριμένα κριτήρια. Συν του οτι συνήθως προέρχονται απο το μαντρί ή απο πολυ παλαιά οχήματα.
Για αυτο και όσοι είχαμε επαφή με πραγματικά αξιόλογα αυτοκινητα και δεν μας ενδιαφέρει αποκλειστικά η αξιοπιστια και η οικονομία καυσίμου, δε κάναμε χωριό μαζι του.
-
@panos2171 said in Toyota Corolla Cross:
.
Για αυτο φυσικά κανένας κάτοχος TOYOTA δεν είναι δυσαρεστημένος γιατί δεν ζητάει πολλά, θέλει απλά να μετακινείται με αξιοπιστία και γι αυτό ή φίρμα θα είναι στην κορυφή πόσο μάλλον όταν η αυτοκίνηση δείχνει ότι θα πάει προς τα υβριδικά και είναι ήδη χρόνια μπροστά σε αυτό τον τομέα.
Για να είμαστε δίκαιοι όμως, η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών αυτό ακριβώς θέλει. Ακόμα και όσοι νομίζουν ότι θέλουν κάτι παραπάνω συνήθως μόλις ακούσουν κατανάλωση και 12ετη εγγύηση, ξεχνούν τα «θέλω» που νόμιζαν ότι είχαν.
-
Δε με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ το ψψ, αλλά :
Έχει εμπειρία (?), αλλά όχι το μενταλιτέ για να το κρίνει. Ίσως ούτε την ανάγκη.
Φάση Στρατισσίνο δηλαδής, ότι δεν είναι γλήγορο -> ΔΕΝ είναι καλό.
Και με ερωτηματικό για την εμπειρία, όταν μας λέει ότι το CHR δεν κάνει τίποτα σωστά. Ισοπεδωτικός, απλά.Υποψιάζομαι δε, ότι η άποψη που θα έχει για τα αμάξια που πέρασαν από τα πόδια του, τα 3 που προανάφερες δηλαδής, θα είναι αποθεωτική. Ειδικά για τη Τζουλιέτα, θα ήθελα ΠΟΛΥ να δω την κρίση του. Όχι για τα φρένα, ή την ζμπορίλα της, αυτά τα έχει. Για τα υπόλοιπα, κάτω της βάσης, τα οποία όμως είναι πάρα πολλά και βαριά για ένα 5θέσιο αμαξάκι που απευθύνεται σε αγοραστές χαμηλού μπάτζετ.
Πάμε ένα ένα: κατανάλωση βενζίνης, αξιοπιστία, εκπομπές, χώρους παντού, εσωτερικό διάσκοζμο, άνεση ανάρτησης, θέση οδήγησης, λειτουργία σταρτ/στοπ. θόρυβος, πρακτικότητα, ορατότητα, ευκολία και τιμή μεταπώλησης).
Του πέρασε ποτέ από το μυαλό, πόσα δις σε r/d, πόσα χρόνια και πόσα συντάγματα μηχανικών θα χρειαστούν για να τα βελτιώσει αυτά? -
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@panos2171 said in Toyota Corolla Cross:
.
Για αυτο φυσικά κανένας κάτοχος TOYOTA δεν είναι δυσαρεστημένος γιατί δεν ζητάει πολλά, θέλει απλά να μετακινείται με αξιοπιστία και γι αυτό ή φίρμα θα είναι στην κορυφή πόσο μάλλον όταν η αυτοκίνηση δείχνει ότι θα πάει προς τα υβριδικά και είναι ήδη χρόνια μπροστά σε αυτό τον τομέα.
Για να είμαστε δίκαιοι όμως, η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών αυτό ακριβώς θέλει. Ακόμα και όσοι νομίζουν ότι θέλουν κάτι παραπάνω συνήθως μόλις ακούσουν κατανάλωση και 12ετη εγγύηση, ξεχνούν τα «θέλω» που νόμιζαν ότι είχαν.
Αυτο λεγεται συμβιβασμος. Οχι απαραιτητα με την κακη εννοια!
-
@zaxosm said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@panos2171 said in Toyota Corolla Cross:
.
Για αυτο φυσικά κανένας κάτοχος TOYOTA δεν είναι δυσαρεστημένος γιατί δεν ζητάει πολλά, θέλει απλά να μετακινείται με αξιοπιστία και γι αυτό ή φίρμα θα είναι στην κορυφή πόσο μάλλον όταν η αυτοκίνηση δείχνει ότι θα πάει προς τα υβριδικά και είναι ήδη χρόνια μπροστά σε αυτό τον τομέα.
Για να είμαστε δίκαιοι όμως, η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών αυτό ακριβώς θέλει. Ακόμα και όσοι νομίζουν ότι θέλουν κάτι παραπάνω συνήθως μόλις ακούσουν κατανάλωση και 12ετη εγγύηση, ξεχνούν τα «θέλω» που νόμιζαν ότι είχαν.
Αυτο λεγεται συμβιβασμος. Οχι απαραιτητα με την κακη εννοια!
Ή απλα όταν έρθει η κρίσιμη στιγμή σταματούν να λένε ψέμματα στον εαυτό τους

Ακόμα και αν είναι συμβιβασμός όπως, όπως λες δεν είναι κακό. Όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα να μην συμβιβάζεται, σίγουρα δεν παίρνει Toyota, αλλά μια σειρά από αυτοκίνητα για κάθε πιθανή χρήση. -
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
Ή απλα όταν έρθει η κρίσιμη στιγμή σταματούν να λένε ψέμματα στον εαυτό τους

-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Δε με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ το ψψ, αλλά :
Έχει εμπειρία (?), αλλά όχι το μενταλιτέ για να το κρίνει. Ίσως ούτε την ανάγκη.
Φάση Στρατισσίνο δηλαδής, ότι δεν είναι γλήγορο -> ΔΕΝ είναι καλό.
Και με ερωτηματικό για την εμπειρία, όταν μας λέει ότι το CHR δεν κάνει τίποτα σωστά. Ισοπεδωτικός, απλά.Υποψιάζομαι δε, ότι η άποψη που θα έχει για τα αμάξια που πέρασαν από τα πόδια του, τα 3 που προανάφερες δηλαδής, θα είναι αποθεωτική. Ειδικά για τη Τζουλιέτα, θα ήθελα ΠΟΛΥ να δω την κρίση του. Όχι για τα φρένα, ή την ζμπορίλα της, αυτά τα έχει. Για τα υπόλοιπα, κάτω της βάσης, τα οποία όμως είναι πάρα πολλά για ένα 5θέσιο αμαξάκι που απευθύνεται σε αγοραστές χαμηλού μπάτζετ.
Πάμε ένα ένα: κατανάλωση βενζίνης, αξιοπιστία, εκπομπές, χώρους παντού, εσωτερικό διάσκοζμο, άνεση ανάρτησης, θέση οδήγησης, λειτουργία σταρτ/στοπ. θόρυβος, πρακτικότητα, ορατότητα, ευκολία και τιμή μεταπώλησης).
Του πέρασε ποτέ από το μυαλό, πόσα δις σε r/d, πόσα χρόνια και πόσα συντάγματα μηχανικών θα χρειαστούν για να τα βελτιώσει αυτά?Για να μη μακρυγωρουμε και για να καταλάβεις ότι ενώ δε θες να υπερασπιστείς το κάνεις. Ποιός είναι ο προσανατολισμός του chr?
Αυτό που ίσως δεν καταλαβαίνεις είναι πως όταν κάποιος θέλει το κάτι παραπάνω πλην αξιοπιστίας δε θα τον συγκινήσει ένα TOYOTA
Toyota Corolla Cross