Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 589
    • 590
    • 591
    • 592
    • 593
    • 592 / 593
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    253
    11849
    699699
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tolisk20 @piliourits last edited by

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.

      Ποτε δεν ημουν στριφτερος..ως συνηθως πηγαινα ευθεια με σχεδον ολα τα αυτοκινητα που ειχα..το μοναδικο αμαξι που μου αρεσε και με παρακινουσε να το στριψω ηταν το civic type r ep3 που ειχα..το δευτερο ειναι το lexus..

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • B
        bill_hsd @piliourits last edited by

        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

        Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.

        Ερωtoyotaχτυπημένος; Welcome to the club! 😂
        Η πλατφόρμα TNGA, στις διάφορες παραλλαγές της, έχει μεταμορφώσει όλα τα σύγχρονα Toyota.
        Αν δεν το ζήσει κάποιος, δεν μπορεί να το καταλάβει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • J
          jamesd @piliourits last edited by

          @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

          Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.

          Δηλαδή συγκρίνεται η στριφτεροτητα ενός SUV και δη Toyota με στριφτεροτητα αξιοπρεπούς hatch? Είσαι σίγουρος; (μέχρι τεστ ντραιβ σε πόλη το έχω πάρει όπου ok πατούσε εντάξει αλλά αυτό που λες είναι άλλο)

          B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bill_hsd @jamesd last edited by bill_hsd

            @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

            @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

            Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.

            Δηλαδή συγκρίνεται η στριφτεροτητα ενός SUV και δη Toyota με στριφτεροτητα αξιοπρεπούς hatch? Είσαι σίγουρος; (μέχρι τεστ ντραιβ σε πόλη το έχω πάρει όπου ok πατούσε εντάξει αλλά αυτό που λες είναι άλλο)

            Σιγά το SUV. Ένα Corolla H/B υπερυψωμένο κατά 2-3 cm είναι το CC, όπως και το C-HR. Από κάτω (αναρτήσεις-ψαλιδια κλπ.) είναι ολόιδια.

            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Φαντάζομαι πως εξαρτάται απ το "αξιοπρεπές" χατσμπακ, αλλά σκοπός μου δεν είναι να το βγάλω καλύτερο απ όλα, αλλά μόνο να μεταφέρω την εντύπωσή μου για το ότι ήταν πολύ θετική έκπληξη σε αυτόν τον τομέα.
              Πολλοί αγοράζουν αυτά τα τογιότα σκεπτόμενοι πως θα συμβιβαστουν σε κάποιους τομείς, για την οικονομία και την αξιοπιστία.

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              B Z 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • B
                bill_hsd @piliourits last edited by

                @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                Πολλοί αγοράζουν αυτά τα τογιότα σκεπτόμενοι πως θα συμβιβαστουν σε κάποιους τομείς, για την οικονομία και την αξιοπιστία.

                Μόνο εδώ εκφράζουν τέτοιες απόψεις κάποιοι, που δεν εχουν καν προσωπική εμπειρία χρήσης.
                Δεν γνωρίζω κανέναν δυσαρεστημένο/μετανιωμένο ιδιοκτήτη, μάλιστα κάποιοι, που βρέθηκαν τυχαία κάτοχοι/χρήστες υβριδικών Toyota (βλ.εταιρικά/leasing), αναθεώρησαν πολύ γρήγορα την άποψη που είχαν σχηματίσει από παλιά για τα Toyota.
                Εξάλλου, εάν ήταν "μάπα το καρπούζι", δεν θα έσπαγαν ταμεία παγκοσμίως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • Z
                  zaxosm @piliourits last edited by

                  @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                  Φαντάζομαι πως εξαρτάται απ το "αξιοπρεπές" χατσμπακ, αλλά σκοπός μου δεν είναι να το βγάλω καλύτερο απ όλα, αλλά μόνο να μεταφέρω την εντύπωσή μου για το ότι ήταν πολύ θετική έκπληξη σε αυτόν τον τομέα.
                  Πολλοί αγοράζουν αυτά τα τογιότα σκεπτόμενοι πως θα συμβιβαστουν σε κάποιους τομείς, για την οικονομία και την αξιοπιστία.

                  Θα ειχε ενδιαφερον να μας πεις και ποια αλλα μοντελα εκανες τεστ drive πριν καταληξεις στο corolla cross.

                  Εγω οταν πηρα το tucson εκανα τρια suv test drive corolla cross 1.8, nissan quashqai 1.33 158 ps xtronic και το tucson 1.6 mhev. Το corolla cross ηταν πισω και απο τα δυο στη δικη μου αισθηση! Βεβαια πολυ μπροστα σε καταναλωση χαχα αν θυμαμαι ειχε 5.5 μεση και τα αλλα 10αρια πλας! Βεβαια να σας πω πως περισσοτερο απο ολα που με χαλασε ηταν τα καθισματα του corolla cross……

                  Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                  Hyundai Inster 42kwh

                  piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus @bill_hsd last edited by realzeus

                    @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                    @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                    @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                    Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.

                    Δηλαδή συγκρίνεται η στριφτεροτητα ενός SUV και δη Toyota με στριφτεροτητα αξιοπρεπούς hatch? Είσαι σίγουρος; (μέχρι τεστ ντραιβ σε πόλη το έχω πάρει όπου ok πατούσε εντάξει αλλά αυτό που λες είναι άλλο)

                    Σιγά το SUV. Ένα Corolla H/B υπερυψωμένο κατά 2-3 cm είναι το CC, όπως και το C-HR. Από κάτω (αναρτήσεις-ψαλιδια κλπ.) είναι ολόιδια.

                    Ακόμα και ίδιο αν ήταν με την χαμηλή Corolla (που δεν είναι, λόγω διαδρομής και κινηματικής αναρτήσεων) η αλλαγή στο βάρος και ειδικά στο κέντρο βάρους είναι αρκετή για να κάνει τεράστια διαφορά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • B
                      bill_hsd last edited by

                      @realzeus said in Toyota Corolla Cross:

                      @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                      @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                      Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.

                      Δηλαδή συγκρίνεται η στριφτεροτητα ενός SUV και δη Toyota με στριφτεροτητα αξιοπρεπούς hatch? Είσαι σίγουρος; (μέχρι τεστ ντραιβ σε πόλη το έχω πάρει όπου ok πατούσε εντάξει αλλά αυτό που λες είναι άλλο)

                      Σιγά το SUV. Ένα Corolla H/B υπερυψωμένο κατά 2-3 cm είναι το CC, όπως και το C-HR. Από κάτω (αναρτήσεις-ψαλιδια κλπ.) είναι ολόιδια.

                      Ακόμα και ίδιο αν ήταν με την χαμηλή Corolla (που δεν είναι, λόγω διαδρομής και κινηματικής αναρτήσεων) η αλλαγή στο βάρος και ειδικά στο κέντρο βάρους είναι αρκετή για να κάνει τεράστια διαφορά.

                      Το σχόλιο αφορούσε στο οτι το CC δεν είναι ένα SUV με την κλασική έννοια, του ψηλού, ογκώδους και βαριού οχήματος, καθώς και ότι μοιράζεται μηχανικά μέρη με την Corolla H/B, όπως εξάλλου συμβαίνει με αρκετά C hatches και τα αντίστοιχα C-SUVs/Crossovers διάφορων κατασκευαστών.
                      Προφανώς δεν είμαι τόσο άσχετος να θεωρώ ότι έχουν ολόιδια οδική συμπεριφορά, αλλά για τον μέσο οδηγό οι διαφορές είναι μικρές, ίσως και ανεπαίσθητες.
                      Μη σου πώ οτι καμιά φορά το γενικά πιο σκληρό setup των SUVs/Crossovers, για να ανταπεξέλθει το πιο ψηλό κέντρο βαρους, ίσως προσδίδει και (ψευδ)αίσθηση πιο sport συμπεριφοράς.

                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus @bill_hsd last edited by

                        @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                        για τον μέσο οδηγό οι διαφορές είναι μικρές, ίσως και ανεπαίσθητες.

                        Ε όχι δα. Μέχρι και η μάνα μου (72 ετών) καταλαβαίνει την διαφορά όταν οδηγεί ένα ψηλό και ένα χαμηλό...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • piliourits
                          piliourits @zaxosm last edited by

                          @zaxosm said in Toyota Corolla Cross:

                          Θα ειχε ενδιαφερον να μας πεις και ποια αλλα μοντελα εκανες τεστ drive πριν καταληξεις στο corolla cross.

                          Δεν πήγα για πολλά τεστ, είχα δοκιμάσει ανά περιόδους κάποια αυτοκίνητα (πχ το προηγούμενο κασκαϊ και κάποια Σκόντα) με ότι μπορείς να καταλάβεις σε λίγα λεπτά... Το Τουκσον με τα 180 το χει φίλος, σαν συνοδηγός το χω δει και όντως καλό, ίσως και καλύτερο, άλλωστε μεγάλο μεταξόνιο και ανεξάρτητη ανάρτηση παντού.
                          Κι αυτό γράφω: το ΨΨ το σκέφτηκα σαν λύση οικονομίας κι αξιοπιστίας, ήθελα το φθηνότερο αυτόματο με αξιόπιστο κιβώτιο και μηχανικά και τη χαμηλότερη κατανάλωση. Δεν το έψαξα ιδιαίτερα, τεστ έκανα λίγη ώρα το δίλιτρο που πατούσε πολύ ωραία, αλλά δεν το ρίσκαρα. Το ακτιβ πλας 1.8 κόστιζε 30.600€ + χρώμα... ίσως το φθηνότερο αυτόματο της αγοράς. Η πολύ καλή οδική συμπεριφορά, είναι ένα "δώρο" που δεν υπολόγιζα.

                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • A
                            Aenima last edited by

                            Είναι τα θέλω οι ανάγκες και το μπάτζετ του καθενός! Αν είχα το μπάτζετ, το ποιο λογικό θα ήταν να πάω στο full υβριδικό Tuscon ή φυσικά στην άψογη BMW X1. Αλλά όπως λέει και ενα μηχανικός, σε ενα αμάξι που διαλέγεις μπορείς να έχεις 2 απο τα 3 παρακάτω
                            Αξιοπιστία
                            Επιδόσεις
                            Χαμηλή τιμή

                            Εγώ πχ. διάλεξα το 1.8 active plus, έχω Αξιοπιστία και ενα value for money αυτοκίνητο. Δεν περιμένω να κάνω ειδική στην Ριστωνα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                              @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                              Πολλοί αγοράζουν αυτά τα τογιότα σκεπτόμενοι πως θα συμβιβαστουν σε κάποιους τομείς, για την οικονομία και την αξιοπιστία.

                              Μόνο εδώ εκφράζουν τέτοιες απόψεις κάποιοι, που δεν εχουν καν προσωπική εμπειρία χρήσης.
                              Δεν γνωρίζω κανέναν δυσαρεστημένο/μετανιωμένο ιδιοκτήτη, μάλιστα κάποιοι, που βρέθηκαν τυχαία κάτοχοι/χρήστες υβριδικών Toyota (βλ.εταιρικά/leasing), αναθεώρησαν πολύ γρήγορα την άποψη που είχαν σχηματίσει από παλιά για τα Toyota.
                              Εξάλλου, εάν ήταν "μάπα το καρπούζι", δεν θα έσπαγαν ταμεία παγκοσμίως.

                              Με αφορμή την αναφορά σε κατόχους εταιρικών τις προάλλες είχα συζήτηση με κάτοχο leasing υβριδικού Corolla cross ο οποίος δεν ενθουσιάστηκε ιδιαιτέρως. Αυτό που μου είπε είναι πως στη εθνικη στα 130 μουγκρίζει και έχει αεροδυναμικους θορύβους άρα χιλιομετροφαγος δεν είναι. Σαν κατανάλωση εντός πόλης είναι οικονομικό αλλά ο όγκος του δεν είναι για πόλη. Χώρους οκ έχει αλλά μέχρι εκεί. Επίσης έχει εμπειρία από chr το οποίο δεν κάνει τίποτα σωστά. Σαν κάτοχος rx8, giulleta και τελευταίας γενιάς 118 νομίζω ότι έχει μια σοβαρή αντίληψη για να κρίνει.

                              Είχα γράψει κι εγώ την εμπειρία μου για το Corolla cross και δεν απέχει και πολύ από την άποψη ότι είναι κάτι μέτριο. Γενικά ο προσανατολισμός της TOYOTA παραμένει ο ίδιος, ένα αδιάφορο σε όλα σύνολο με επίκεντρο την αξιοπιστία και την οικονομία.

                              Για αυτο φυσικά κανένας κάτοχος TOYOTA δεν είναι δυσαρεστημένος γιατί δεν ζητάει πολλά, θέλει απλά να μετακινείται με αξιοπιστία και γι αυτό ή φίρμα θα είναι στην κορυφή πόσο μάλλον όταν η αυτοκίνηση δείχνει ότι θα πάει προς τα υβριδικά και είναι ήδη χρόνια μπροστά σε αυτό τον τομέα.

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Μέσες άκρες έτσι έχουν τα πράγματα. Το ΨΨ, όπως και περισσότερα τουοτα, ειναι ενα αυτοκινητο που απευθύνεται σε ευρύ κοινό με χαμηλές προσδοκίες και 1-2 συγκεκριμένα κριτήρια. Συν του οτι συνήθως προέρχονται απο το μαντρί ή απο πολυ παλαιά οχήματα.

                                Για αυτο και όσοι είχαμε επαφή με πραγματικά αξιόλογα αυτοκινητα και δεν μας ενδιαφέρει αποκλειστικά η αξιοπιστια και η οικονομία καυσίμου, δε κάναμε χωριό μαζι του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dettol @panos2171 last edited by

                                  @panos2171 said in Toyota Corolla Cross:

                                  .

                                  Για αυτο φυσικά κανένας κάτοχος TOYOTA δεν είναι δυσαρεστημένος γιατί δεν ζητάει πολλά, θέλει απλά να μετακινείται με αξιοπιστία και γι αυτό ή φίρμα θα είναι στην κορυφή πόσο μάλλον όταν η αυτοκίνηση δείχνει ότι θα πάει προς τα υβριδικά και είναι ήδη χρόνια μπροστά σε αυτό τον τομέα.

                                  Για να είμαστε δίκαιοι όμως, η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών αυτό ακριβώς θέλει. Ακόμα και όσοι νομίζουν ότι θέλουν κάτι παραπάνω συνήθως μόλις ακούσουν κατανάλωση και 12ετη εγγύηση, ξεχνούν τα «θέλω» που νόμιζαν ότι είχαν.

                                  Z 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • D
                                    dstou last edited by dstou

                                    Δε με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ το ψψ, αλλά :
                                    Έχει εμπειρία (?), αλλά όχι το μενταλιτέ για να το κρίνει. Ίσως ούτε την ανάγκη.
                                    Φάση Στρατισσίνο δηλαδής, ότι δεν είναι γλήγορο -> ΔΕΝ είναι καλό.
                                    Και με ερωτηματικό για την εμπειρία, όταν μας λέει ότι το CHR δεν κάνει τίποτα σωστά. Ισοπεδωτικός, απλά.

                                    Υποψιάζομαι δε, ότι η άποψη που θα έχει για τα αμάξια που πέρασαν από τα πόδια του, τα 3 που προανάφερες δηλαδής, θα είναι αποθεωτική. Ειδικά για τη Τζουλιέτα, θα ήθελα ΠΟΛΥ να δω την κρίση του. Όχι για τα φρένα, ή την ζμπορίλα της, αυτά τα έχει. Για τα υπόλοιπα, κάτω της βάσης, τα οποία όμως είναι πάρα πολλά και βαριά για ένα 5θέσιο αμαξάκι που απευθύνεται σε αγοραστές χαμηλού μπάτζετ.
                                    Πάμε ένα ένα: κατανάλωση βενζίνης, αξιοπιστία, εκπομπές, χώρους παντού, εσωτερικό διάσκοζμο, άνεση ανάρτησης, θέση οδήγησης, λειτουργία σταρτ/στοπ. θόρυβος, πρακτικότητα, ορατότητα, ευκολία και τιμή μεταπώλησης).
                                    Του πέρασε ποτέ από το μυαλό, πόσα δις σε r/d, πόσα χρόνια και πόσα συντάγματα μηχανικών θα χρειαστούν για να τα βελτιώσει αυτά?

                                    panos2171 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • Z
                                      zaxosm @dettol last edited by

                                      @dettol said in Toyota Corolla Cross:

                                      @panos2171 said in Toyota Corolla Cross:

                                      .

                                      Για αυτο φυσικά κανένας κάτοχος TOYOTA δεν είναι δυσαρεστημένος γιατί δεν ζητάει πολλά, θέλει απλά να μετακινείται με αξιοπιστία και γι αυτό ή φίρμα θα είναι στην κορυφή πόσο μάλλον όταν η αυτοκίνηση δείχνει ότι θα πάει προς τα υβριδικά και είναι ήδη χρόνια μπροστά σε αυτό τον τομέα.

                                      Για να είμαστε δίκαιοι όμως, η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών αυτό ακριβώς θέλει. Ακόμα και όσοι νομίζουν ότι θέλουν κάτι παραπάνω συνήθως μόλις ακούσουν κατανάλωση και 12ετη εγγύηση, ξεχνούν τα «θέλω» που νόμιζαν ότι είχαν.

                                      Αυτο λεγεται συμβιβασμος. Οχι απαραιτητα με την κακη εννοια!

                                      Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                      Hyundai Inster 42kwh

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dettol @zaxosm last edited by

                                        @zaxosm said in Toyota Corolla Cross:

                                        @dettol said in Toyota Corolla Cross:

                                        @panos2171 said in Toyota Corolla Cross:

                                        .

                                        Για αυτο φυσικά κανένας κάτοχος TOYOTA δεν είναι δυσαρεστημένος γιατί δεν ζητάει πολλά, θέλει απλά να μετακινείται με αξιοπιστία και γι αυτό ή φίρμα θα είναι στην κορυφή πόσο μάλλον όταν η αυτοκίνηση δείχνει ότι θα πάει προς τα υβριδικά και είναι ήδη χρόνια μπροστά σε αυτό τον τομέα.

                                        Για να είμαστε δίκαιοι όμως, η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών αυτό ακριβώς θέλει. Ακόμα και όσοι νομίζουν ότι θέλουν κάτι παραπάνω συνήθως μόλις ακούσουν κατανάλωση και 12ετη εγγύηση, ξεχνούν τα «θέλω» που νόμιζαν ότι είχαν.

                                        Αυτο λεγεται συμβιβασμος. Οχι απαραιτητα με την κακη εννοια!

                                        Ή απλα όταν έρθει η κρίσιμη στιγμή σταματούν να λένε ψέμματα στον εαυτό τους 😉
                                        Ακόμα και αν είναι συμβιβασμός όπως, όπως λες δεν είναι κακό. Όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα να μην συμβιβάζεται, σίγουρα δεν παίρνει Toyota, αλλά μια σειρά από αυτοκίνητα για κάθε πιθανή χρήση.

                                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • I
                                          ilias-a @dettol last edited by

                                          @dettol said in Toyota Corolla Cross:

                                          Ή απλα όταν έρθει η κρίσιμη στιγμή σταματούν να λένε ψέμματα στον εαυτό τους

                                          👍

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • panos2171
                                            panos2171 @dstou last edited by

                                            @dstou said in Toyota Corolla Cross:

                                            Δε με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ το ψψ, αλλά :
                                            Έχει εμπειρία (?), αλλά όχι το μενταλιτέ για να το κρίνει. Ίσως ούτε την ανάγκη.
                                            Φάση Στρατισσίνο δηλαδής, ότι δεν είναι γλήγορο -> ΔΕΝ είναι καλό.
                                            Και με ερωτηματικό για την εμπειρία, όταν μας λέει ότι το CHR δεν κάνει τίποτα σωστά. Ισοπεδωτικός, απλά.

                                            Υποψιάζομαι δε, ότι η άποψη που θα έχει για τα αμάξια που πέρασαν από τα πόδια του, τα 3 που προανάφερες δηλαδής, θα είναι αποθεωτική. Ειδικά για τη Τζουλιέτα, θα ήθελα ΠΟΛΥ να δω την κρίση του. Όχι για τα φρένα, ή την ζμπορίλα της, αυτά τα έχει. Για τα υπόλοιπα, κάτω της βάσης, τα οποία όμως είναι πάρα πολλά για ένα 5θέσιο αμαξάκι που απευθύνεται σε αγοραστές χαμηλού μπάτζετ.
                                            Πάμε ένα ένα: κατανάλωση βενζίνης, αξιοπιστία, εκπομπές, χώρους παντού, εσωτερικό διάσκοζμο, άνεση ανάρτησης, θέση οδήγησης, λειτουργία σταρτ/στοπ. θόρυβος, πρακτικότητα, ορατότητα, ευκολία και τιμή μεταπώλησης).
                                            Του πέρασε ποτέ από το μυαλό, πόσα δις σε r/d, πόσα χρόνια και πόσα συντάγματα μηχανικών θα χρειαστούν για να τα βελτιώσει αυτά?

                                            Για να μη μακρυγωρουμε και για να καταλάβεις ότι ενώ δε θες να υπερασπιστείς το κάνεις. Ποιός είναι ο προσανατολισμός του chr?

                                            Αυτό που ίσως δεν καταλαβαίνεις είναι πως όταν κάποιος θέλει το κάτι παραπάνω πλην αξιοπιστίας δε θα τον συγκινήσει ένα TOYOTA

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 589
                                            • 590
                                            • 591
                                            • 592
                                            • 593
                                            • 592 / 593
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr