-
Ευχαριστώ τους κατόχους για το feedback!!
Θα μεταφέρω τις εμπειρίες και νομίζω θα χαρεί με την συγκλίνουσα άποψη όλων ότι τελικά δεν έχει σχεδόν καθόλου θέμα το model 3 με την απόσταση από το έδαφος. -
@sgl said in TESLA FORUM:
Ευχαριστώ τους κατόχους για το feedback!!
Θα μεταφέρω τις εμπειρίες και νομίζω θα χαρεί με την συγκλίνουσα άποψη όλων ότι τελικά δεν έχει σχεδόν καθόλου θέμα το model 3 με την απόσταση από το έδαφος.Το ύψος του είναι φυσιολογικό, το μεταξόνιο του είναι μεγάλο. Αν το έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού του, δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα.
-
@sgl said in TESLA FORUM:
Ευχαριστώ τους κατόχους για το feedback!!
Θα μεταφέρω τις εμπειρίες και νομίζω θα χαρεί με την συγκλίνουσα άποψη όλων ότι τελικά δεν έχει σχεδόν καθόλου θέμα το model 3 με την απόσταση από το έδαφος.Έχει θέμα απλά δεν είναι κάτι τραγικό. Προσοχή πάντως θέλει...
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris mode on

βλεπω παντως οτι εχει τρελαθει να δινει αυτοκινητα σε influencer η τεσλα για 2-3ημερα μπας και ανεβουν οι πωλησεις
σαν την απεγνωσμένη γκόμενα που 35αρησε και ψάχνει να βρει ευκατάστατο γαμπρό, και ανεβάζει φωτο με μαγιό στο instagram - αστο κουκλίτσα μου, σε φάγαν οι 25αρες....
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris mode on

βλεπω παντως οτι εχει τρελαθει να δινει αυτοκινητα σε influencer η τεσλα για 2-3ημερα μπας και ανεβουν οι πωλησεις
σαν την απεγνωσμένη γκόμενα που 35αρησε και ψάχνει να βρει ευκατάστατο γαμπρό, και ανεβάζει φωτο με μαγιό στο instagram - αστο κουκλίτσα μου, σε φάγαν οι 25αρες....
Να μην μιλήσουμε για τον απεγνωσμένο και μισο άφραγκο 45 άρη με την κοιλάρα καλύτερα που ψάχνει πιπινάκια !
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris mode on

βλεπω παντως οτι εχει τρελαθει να δινει αυτοκινητα σε influencer η τεσλα για 2-3ημερα μπας και ανεβουν οι πωλησεις
σαν την απεγνωσμένη γκόμενα που 35αρησε και ψάχνει να βρει ευκατάστατο γαμπρό, και ανεβάζει φωτο με μαγιό στο instagram - αστο κουκλίτσα μου, σε φάγαν οι 25αρες....
Να μην μιλήσουμε για τον απεγνωσμένο και μισο άφραγκο 45 άρη με την κοιλάρα καλύτερα που ψάχνει πιπινάκια !
Καραφλα και ξεδοντιαρη ξεχασες.

-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris mode on

βλεπω παντως οτι εχει τρελαθει να δινει αυτοκινητα σε influencer η τεσλα για 2-3ημερα μπας και ανεβουν οι πωλησεις
σαν την απεγνωσμένη γκόμενα που 35αρησε και ψάχνει να βρει ευκατάστατο γαμπρό, και ανεβάζει φωτο με μαγιό στο instagram - αστο κουκλίτσα μου, σε φάγαν οι 25αρες....
δεν ξερω παντως στην συγκεκριμενη ιστορια ποια αυτοκινητα ειναι οι 25αρες

Ολα "35αρες" μου μοιαζουν, αλλες με φτιαγμενο στηθος, αλλες με φτιαγμενο κωλο
, 25αρα δεν βλεπω στον οριζοντα. Δεν πειραζει ομως γιατι αγαπαμε milfαρες! -
Για το θέμα της απόστασης του Model 3 από το έδαφος, μπορώ να πω ότι είναι μια χαρά.
Έχω το Highland και ένα Peugeot 308 του 2020.Το 3αρι έχει 138mm απόσταση, ενώ το 308 έχει 135mm.
Το μεγάλο μεταξόνιο ευθύνεται για τυχόν στενές επαφές σε ράμπες, όχι η απόσταση από το έδαφος.
-
Εχω την εμπειρία 4 ετών με το Passat GTE που έχει επίσης μεγάλο μεταξόνιο και δεν αντιμετώπισα ποτέ θέμα. Απλώς χωρίς να έχω τα στοιχεία από τους κατασκευαστές μου φαίνεται πιο χαμηλό το Model 3 από το Passat και συζητώντας με τον φίλο μου και οι δύο είχαμε την εντύπωση ότι θα έχει θέμα το Μ3. Αν με λίγη προσοχή κυρίως σε ράμπες δεν έχει θέμα θα είναι ΟΚ πιστεύω σύμφωνα με τις μαρτυρίες.
-
-
Δεν νομίζω να διάλεγε κανένας πισωκίνητο αν μπορούσε να αγοράσει το 4κινητο.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Δεν νομίζω να διάλεγε κανένας πισωκίνητο αν μπορούσε να αγοράσει το 4κινητο.
αν θυμάμαι καλά, υπάρχουν και διαφορές στον εξοπλισμό, πχ οπως το ηχοσύστημα στο τετρακίνητο
-
@dimsabas Η μείωση της ισχύς της ανακτησης δεν έχει να κάνει με τους ηλεκτροκινητήρες, συναντάται σε όλα τα ev/phev και είναι κάτι αντίστοιχο με την ταχύτητα dc φόρτισης η οποία φτάνει σε υψηλό και στην συνέχεια μειώνεται.
Στα +800ν συστήματα μάλλον έχει εξαλειφθεί.
-
Tesla FSD in Prague
Youtube Video -
@ataim said in TESLA FORUM:
@dimsabas Η μείωση της ισχύς της ανακτησης δεν έχει να κάνει με τους ηλεκτροκινητήρες, συναντάται σε όλα τα ev/phev και είναι κάτι αντίστοιχο με την ταχύτητα dc φόρτισης η οποία φτάνει σε υψηλό και στην συνέχεια μειώνεται.
Στα +800ν συστήματα μάλλον έχει εξαλειφθεί.
Τότε δε θα επηρεαζόταν από το ποσοστό της μπαταρίας;
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Δεν νομίζω να διάλεγε κανένας πισωκίνητο αν μπορούσε να αγοράσει το 4κινητο.
αν θυμάμαι καλά, υπάρχουν και διαφορές στον εξοπλισμό, πχ οπως το ηχοσύστημα στο τετρακίνητο
Διαφορά στο ηχοσύστημα και στα καλύμματα των θυρών, αλκαντάρα έναντι πλαστικού. ΚΑΤ’ έμε, ησσονος σημασίας
-
@ataim said in TESLA FORUM:
@dimsabas Η μείωση της ισχύς της ανακτησης δεν έχει να κάνει με τους ηλεκτροκινητήρες, συναντάται σε όλα τα ev/phev και είναι κάτι αντίστοιχο με την ταχύτητα dc φόρτισης η οποία φτάνει σε υψηλό και στην συνέχεια μειώνεται.
Στα +800ν συστήματα μάλλον έχει εξαλειφθεί.
Δύο μοτέρ, δύο γεννήτριες !
-
Επειδή έγινε καλοκαίρι και σε παρατεταμένη κατάβαση, πιστεύω ότι το regen μειώθηκε λόγω υπερθέρμανσης της μπαταρίας. Επομένως το όχημα την έκοψε την αναγέννηση για να προστατέψει την υγεία της μπαταρίας. Είτε αυτό είτε ανέβασε θερμοκρασία το μοτέρ.
Αν έγινε το πρώτο, τότε μάλλον δεν θα είχε διαφορά το dual motor. Αν συνέβη το δεύτερο τότε όντως πιστεύω ότι το dual motor δεν θα επηρεαζόταν. -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@dimsabas Η μείωση της ισχύς της ανακτησης δεν έχει να κάνει με τους ηλεκτροκινητήρες, συναντάται σε όλα τα ev/phev και είναι κάτι αντίστοιχο με την ταχύτητα dc φόρτισης η οποία φτάνει σε υψηλό και στην συνέχεια μειώνεται.
Στα +800ν συστήματα μάλλον έχει εξαλειφθεί.
Δύο μοτέρ, δύο γεννήτριες !
Και δύο σημεία πιθανής βλάβης στο μέλλον. Σε συνδιασμο με την διαφορετική τεχνολογία των μπαταριών είναι 2 λόγοι που προτίμησα στο sr.
-
@nascar1 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@dimsabas Η μείωση της ισχύς της ανακτησης δεν έχει να κάνει με τους ηλεκτροκινητήρες, συναντάται σε όλα τα ev/phev και είναι κάτι αντίστοιχο με την ταχύτητα dc φόρτισης η οποία φτάνει σε υψηλό και στην συνέχεια μειώνεται.
Στα +800ν συστήματα μάλλον έχει εξαλειφθεί.
Δύο μοτέρ, δύο γεννήτριες !
Και δύο σημεία πιθανής βλάβης στο μέλλον. Σε συνδιασμο με την διαφορετική τεχνολογία των μπαταριών είναι 2 λόγοι που προτίμησα στο sr.
Αυτό είναι παντελώς αυθαίρετος και μπακαλίστικος συλλογισμός και καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα.
Στο καφενείο θα βρεθεί κάποιος άλλος να πει ότι αν έχει ένα μοτέρ θα ταλαιπωρείτε παραπάνω ή ότι σε κατηφόρα δρώντας ως γεννήτρια θα ζεσταίνεται παραπάνω κλπ κλπ. Αν μιλήσουνε σοβαρά και με επιχειρήματα, είναι νηπιακού επιπέδου ο συλλογισμός
TESLA FORUM