Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 567
    • 568
    • 569
    • 570
    • 571
    • 570 / 571
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    11404
    466908
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sgl last edited by

      Ευχαριστώ τους κατόχους για το feedback!!
      Θα μεταφέρω τις εμπειρίες και νομίζω θα χαρεί με την συγκλίνουσα άποψη όλων ότι τελικά δεν έχει σχεδόν καθόλου θέμα το model 3 με την απόσταση από το έδαφος.

      R N 2 Replies Last reply Reply Quote 3
      • R
        red_monster @sgl last edited by red_monster

        @sgl said in TESLA FORUM:

        Ευχαριστώ τους κατόχους για το feedback!!
        Θα μεταφέρω τις εμπειρίες και νομίζω θα χαρεί με την συγκλίνουσα άποψη όλων ότι τελικά δεν έχει σχεδόν καθόλου θέμα το model 3 με την απόσταση από το έδαφος.

        Το ύψος του είναι φυσιολογικό, το μεταξόνιο του είναι μεγάλο. Αν το έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού του, δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • N
          nascar1 @sgl last edited by

          @sgl said in TESLA FORUM:

          Ευχαριστώ τους κατόχους για το feedback!!
          Θα μεταφέρω τις εμπειρίες και νομίζω θα χαρεί με την συγκλίνουσα άποψη όλων ότι τελικά δεν έχει σχεδόν καθόλου θέμα το model 3 με την απόσταση από το έδαφος.

          Έχει θέμα απλά δεν είναι κάτι τραγικό. Προσοχή πάντως θέλει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • bekiaris
            bekiaris @dettol last edited by

            @dettol said in TESLA FORUM:

            @bekiaris mode on 😄

            βλεπω παντως οτι εχει τρελαθει να δινει αυτοκινητα σε influencer η τεσλα για 2-3ημερα μπας και ανεβουν οι πωλησεις

            σαν την απεγνωσμένη γκόμενα που 35αρησε και ψάχνει να βρει ευκατάστατο γαμπρό, και ανεβάζει φωτο με μαγιό στο instagram - αστο κουκλίτσα μου, σε φάγαν οι 25αρες....

            R D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
            • R
              red_monster @bekiaris last edited by

              @bekiaris said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @bekiaris mode on 😄

              βλεπω παντως οτι εχει τρελαθει να δινει αυτοκινητα σε influencer η τεσλα για 2-3ημερα μπας και ανεβουν οι πωλησεις

              σαν την απεγνωσμένη γκόμενα που 35αρησε και ψάχνει να βρει ευκατάστατο γαμπρό, και ανεβάζει φωτο με μαγιό στο instagram - αστο κουκλίτσα μου, σε φάγαν οι 25αρες....

              Να μην μιλήσουμε για τον απεγνωσμένο και μισο άφραγκο 45 άρη με την κοιλάρα καλύτερα που ψάχνει πιπινάκια !

              I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • I
                ilias-a @red_monster last edited by

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                @bekiaris said in TESLA FORUM:

                @dettol said in TESLA FORUM:

                @bekiaris mode on 😄

                βλεπω παντως οτι εχει τρελαθει να δινει αυτοκινητα σε influencer η τεσλα για 2-3ημερα μπας και ανεβουν οι πωλησεις

                σαν την απεγνωσμένη γκόμενα που 35αρησε και ψάχνει να βρει ευκατάστατο γαμπρό, και ανεβάζει φωτο με μαγιό στο instagram - αστο κουκλίτσα μου, σε φάγαν οι 25αρες....

                Να μην μιλήσουμε για τον απεγνωσμένο και μισο άφραγκο 45 άρη με την κοιλάρα καλύτερα που ψάχνει πιπινάκια !

                Καραφλα και ξεδοντιαρη ξεχασες.😁

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  dettol @bekiaris last edited by

                  @bekiaris said in TESLA FORUM:

                  @dettol said in TESLA FORUM:

                  @bekiaris mode on 😄

                  βλεπω παντως οτι εχει τρελαθει να δινει αυτοκινητα σε influencer η τεσλα για 2-3ημερα μπας και ανεβουν οι πωλησεις

                  σαν την απεγνωσμένη γκόμενα που 35αρησε και ψάχνει να βρει ευκατάστατο γαμπρό, και ανεβάζει φωτο με μαγιό στο instagram - αστο κουκλίτσα μου, σε φάγαν οι 25αρες....

                  δεν ξερω παντως στην συγκεκριμενη ιστορια ποια αυτοκινητα ειναι οι 25αρες 🙂
                  Ολα "35αρες" μου μοιαζουν, αλλες με φτιαγμενο στηθος, αλλες με φτιαγμενο κωλο 🙂 , 25αρα δεν βλεπω στον οριζοντα. Δεν πειραζει ομως γιατι αγαπαμε milfαρες!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • C
                    clockwork82 last edited by

                    Για το θέμα της απόστασης του Model 3 από το έδαφος, μπορώ να πω ότι είναι μια χαρά.
                    Έχω το Highland και ένα Peugeot 308 του 2020.

                    Το 3αρι έχει 138mm απόσταση, ενώ το 308 έχει 135mm.

                    Το μεγάλο μεταξόνιο ευθύνεται για τυχόν στενές επαφές σε ράμπες, όχι η απόσταση από το έδαφος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      sgl last edited by

                      Εχω την εμπειρία 4 ετών με το Passat GTE που έχει επίσης μεγάλο μεταξόνιο και δεν αντιμετώπισα ποτέ θέμα. Απλώς χωρίς να έχω τα στοιχεία από τους κατασκευαστές μου φαίνεται πιο χαμηλό το Model 3 από το Passat και συζητώντας με τον φίλο μου και οι δύο είχαμε την εντύπωση ότι θα έχει θέμα το Μ3. Αν με λίγη προσοχή κυρίως σε ράμπες δεν έχει θέμα θα είναι ΟΚ πιστεύω σύμφωνα με τις μαρτυρίες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Μετά από οκτώ μήνες χρήσης του Model Y, τι θα διάλεγα αν ψώνιζα ξανά: Το πισωκίνητο ή το τετρακίνητο;

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Δεν νομίζω να διάλεγε κανένας πισωκίνητο αν μπορούσε να αγοράσει το 4κινητο.

                          bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • bekiaris
                            bekiaris @red_monster last edited by

                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                            Δεν νομίζω να διάλεγε κανένας πισωκίνητο αν μπορούσε να αγοράσει το 4κινητο.

                            αν θυμάμαι καλά, υπάρχουν και διαφορές στον εξοπλισμό, πχ οπως το ηχοσύστημα στο τετρακίνητο

                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ataim
                              ataim last edited by

                              @dimsabas Η μείωση της ισχύς της ανακτησης δεν έχει να κάνει με τους ηλεκτροκινητήρες, συναντάται σε όλα τα ev/phev και είναι κάτι αντίστοιχο με την ταχύτητα dc φόρτισης η οποία φτάνει σε υψηλό και στην συνέχεια μειώνεται.

                              Στα +800ν συστήματα μάλλον έχει εξαλειφθεί.

                              D R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • scotch
                                scotch last edited by

                                Tesla FSD in Prague
                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • D
                                  dimsabas @ataim last edited by

                                  @ataim said in TESLA FORUM:

                                  @dimsabas Η μείωση της ισχύς της ανακτησης δεν έχει να κάνει με τους ηλεκτροκινητήρες, συναντάται σε όλα τα ev/phev και είναι κάτι αντίστοιχο με την ταχύτητα dc φόρτισης η οποία φτάνει σε υψηλό και στην συνέχεια μειώνεται.

                                  Στα +800ν συστήματα μάλλον έχει εξαλειφθεί.

                                  Τότε δε θα επηρεαζόταν από το ποσοστό της μπαταρίας;

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster @bekiaris last edited by

                                    @bekiaris said in TESLA FORUM:

                                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                                    Δεν νομίζω να διάλεγε κανένας πισωκίνητο αν μπορούσε να αγοράσει το 4κινητο.

                                    αν θυμάμαι καλά, υπάρχουν και διαφορές στον εξοπλισμό, πχ οπως το ηχοσύστημα στο τετρακίνητο

                                    Διαφορά στο ηχοσύστημα και στα καλύμματα των θυρών, αλκαντάρα έναντι πλαστικού. ΚΑΤ’ έμε, ησσονος σημασίας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      red_monster @ataim last edited by

                                      @ataim said in TESLA FORUM:

                                      @dimsabas Η μείωση της ισχύς της ανακτησης δεν έχει να κάνει με τους ηλεκτροκινητήρες, συναντάται σε όλα τα ev/phev και είναι κάτι αντίστοιχο με την ταχύτητα dc φόρτισης η οποία φτάνει σε υψηλό και στην συνέχεια μειώνεται.

                                      Στα +800ν συστήματα μάλλον έχει εξαλειφθεί.

                                      Δύο μοτέρ, δύο γεννήτριες !

                                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol last edited by dettol

                                        Επειδή έγινε καλοκαίρι και σε παρατεταμένη κατάβαση, πιστεύω ότι το regen μειώθηκε λόγω υπερθέρμανσης της μπαταρίας. Επομένως το όχημα την έκοψε την αναγέννηση για να προστατέψει την υγεία της μπαταρίας. Είτε αυτό είτε ανέβασε θερμοκρασία το μοτέρ.
                                        Αν έγινε το πρώτο, τότε μάλλον δεν θα είχε διαφορά το dual motor. Αν συνέβη το δεύτερο τότε όντως πιστεύω ότι το dual motor δεν θα επηρεαζόταν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nascar1 @red_monster last edited by

                                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                                          @ataim said in TESLA FORUM:

                                          @dimsabas Η μείωση της ισχύς της ανακτησης δεν έχει να κάνει με τους ηλεκτροκινητήρες, συναντάται σε όλα τα ev/phev και είναι κάτι αντίστοιχο με την ταχύτητα dc φόρτισης η οποία φτάνει σε υψηλό και στην συνέχεια μειώνεται.

                                          Στα +800ν συστήματα μάλλον έχει εξαλειφθεί.

                                          Δύο μοτέρ, δύο γεννήτριες !

                                          Και δύο σημεία πιθανής βλάβης στο μέλλον. Σε συνδιασμο με την διαφορετική τεχνολογία των μπαταριών είναι 2 λόγοι που προτίμησα στο sr.

                                          R D 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • R
                                            red_monster @nascar1 last edited by

                                            @nascar1 said in TESLA FORUM:

                                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                                            @ataim said in TESLA FORUM:

                                            @dimsabas Η μείωση της ισχύς της ανακτησης δεν έχει να κάνει με τους ηλεκτροκινητήρες, συναντάται σε όλα τα ev/phev και είναι κάτι αντίστοιχο με την ταχύτητα dc φόρτισης η οποία φτάνει σε υψηλό και στην συνέχεια μειώνεται.

                                            Στα +800ν συστήματα μάλλον έχει εξαλειφθεί.

                                            Δύο μοτέρ, δύο γεννήτριες !

                                            Και δύο σημεία πιθανής βλάβης στο μέλλον. Σε συνδιασμο με την διαφορετική τεχνολογία των μπαταριών είναι 2 λόγοι που προτίμησα στο sr.

                                            Αυτό είναι παντελώς αυθαίρετος και μπακαλίστικος συλλογισμός και καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα.
                                            Στο καφενείο θα βρεθεί κάποιος άλλος να πει ότι αν έχει ένα μοτέρ θα ταλαιπωρείτε παραπάνω ή ότι σε κατηφόρα δρώντας ως γεννήτρια θα ζεσταίνεται παραπάνω κλπ κλπ. Αν μιλήσουνε σοβαρά και με επιχειρήματα, είναι νηπιακού επιπέδου ο συλλογισμός

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 567
                                            • 568
                                            • 569
                                            • 570
                                            • 571
                                            • 570 / 571
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr