Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 566
    • 567
    • 568
    • 569
    • 570
    • 568 / 570
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    11388
    465635
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      Οντως αυτό το δάπεδο ήταν και πήγα υποψιασμένος. Σίγουρα έπαιζε κι αυτό το ρόλο του και δεν ξέρω ποιος φωστήρας έχει εφαρμοσεί αυτό το υλικό για τέτοια χρήση. Ειδικός δεν είμαι αλλά άνετα μπορεί να γίνουν μαλλιοκούβαρα εκεί μέσα τίποτα παπούδια κτλ.

      Σε κάθε περίπτωση και το λάστιχο όφειλε να συμπεριφερθεί καλύτερα. Δεν είναι πρώτη φορά σε τέτοιες συνθήκες με αυτοκίνητο γενικώς και ενώ θυμάμαι γλιστρήματα, δε θυμάμαι τέτοια απώλεια ελέγχου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • N
        nascar1 @dettol last edited by

        @dettol said in TESLA FORUM:

        @stefan147 said in TESLA FORUM:

        @focus84 said in TESLA FORUM:

        @stefan147 said in TESLA FORUM:

        Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.

        Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.

        To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.

        Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;

        Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.

        που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
        Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
        Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.

        Το δικό μου 3άρι πάντως φοράει Bridgestone T03 (για το Τ03 δεν είμαι 100% σίγουρος) και δείχνουν οκ προς ώρας. Σίγουρα το βάρος δεν βοηθάει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • N
          nascar1 @dettol last edited by nascar1

          @dettol said in TESLA FORUM:

          @stefan147 said in TESLA FORUM:

          @focus84 said in TESLA FORUM:

          @stefan147 said in TESLA FORUM:

          Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.

          Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.

          To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.

          Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;

          Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.

          που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
          Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
          Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.

          Στο γυαλί αυτό πιστεύω κανένα λάστιχο δεν βρίσκει πρόσφυση. Πάντως καλό είναι σε βροχές και εφόσον υπάρχει 100% ασφάλεια να δοκιμάζουμε φρεναρίσματα πανικού ώστε να παίρνουμε μια αίσθηση πως συμπεριφέρεται. είμαι σίγουρος αν το κάνουμε θα κρατάμε ενστικτωδώς τουλάχιστον 5 μέτρα παραπάνω απόσταση...

          I 1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • I
            ilias-a @nascar1 last edited by

            @nascar1 said in TESLA FORUM:

            @dettol said in TESLA FORUM:

            @stefan147 said in TESLA FORUM:

            @focus84 said in TESLA FORUM:

            @stefan147 said in TESLA FORUM:

            Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.

            Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.

            To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.

            Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;

            Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.

            που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
            Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
            Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.

            Στο γυαλί αυτό πιστεύω κανένα λάστιχο δεν βρίσκει πρόσφυση. Πάντως καλό είναι σε βροχές και εφόσον υπάρχει 100% ασφάλεια να δοκιμάζουμε φρεναρίσματα πανικού ώστε να παίρνουμε μια αίσθηση πως συμπεριφέρεται. είμαι σίγουρος αν το κάνουμε θα κρατάμε ενστικτωδώς τουλάχιστον 5 μέτρα παραπάνω απόσταση...

            Παιζει μεγαλο ρολο και το αυξημενο βαρος του.

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dettol @ilias-a last edited by

              @ilias-a said in TESLA FORUM:

              @nascar1 said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @stefan147 said in TESLA FORUM:

              @focus84 said in TESLA FORUM:

              @stefan147 said in TESLA FORUM:

              Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.

              Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.

              To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.

              Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;

              Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.

              που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
              Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
              Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.

              Στο γυαλί αυτό πιστεύω κανένα λάστιχο δεν βρίσκει πρόσφυση. Πάντως καλό είναι σε βροχές και εφόσον υπάρχει 100% ασφάλεια να δοκιμάζουμε φρεναρίσματα πανικού ώστε να παίρνουμε μια αίσθηση πως συμπεριφέρεται. είμαι σίγουρος αν το κάνουμε θα κρατάμε ενστικτωδώς τουλάχιστον 5 μέτρα παραπάνω απόσταση...

              Παιζει μεγαλο ρολο και το αυξημενο βαρος του.

              googlαροντας δεν βλεπω να εχει μεγαλυτερο βαρος απο αντιστοιχα θερμικα, πχ x3, q5. Ολα γυρω στα 2000κιλα παιζουν

              N I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • N
                nascar1 @dettol last edited by

                @dettol said in TESLA FORUM:

                @ilias-a said in TESLA FORUM:

                @nascar1 said in TESLA FORUM:

                @dettol said in TESLA FORUM:

                @stefan147 said in TESLA FORUM:

                @focus84 said in TESLA FORUM:

                @stefan147 said in TESLA FORUM:

                Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.

                Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.

                To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.

                Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;

                Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.

                που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
                Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
                Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.

                Στο γυαλί αυτό πιστεύω κανένα λάστιχο δεν βρίσκει πρόσφυση. Πάντως καλό είναι σε βροχές και εφόσον υπάρχει 100% ασφάλεια να δοκιμάζουμε φρεναρίσματα πανικού ώστε να παίρνουμε μια αίσθηση πως συμπεριφέρεται. είμαι σίγουρος αν το κάνουμε θα κρατάμε ενστικτωδώς τουλάχιστον 5 μέτρα παραπάνω απόσταση...

                Παιζει μεγαλο ρολο και το αυξημενο βαρος του.

                googlαροντας δεν βλεπω να εχει μεγαλυτερο βαρος απο αντιστοιχα θερμικα, πχ x3, q5. Ολα γυρω στα 2000κιλα παιζουν

                Και αυτά χάλια θα φρενάρουν. Επίσης σε βροχή - χιόνι επηρεάζει αρνητικά το αυξημένο πλάτος του ελαστικού...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tsour_ee last edited by tsour_ee

                  Υπάρχει περίπτωση λόγω της υψηλής χρήσης αναγεννητικής πέδησης να υπάρχει σκόνη στην επιφάνεια δίσκου/τακακίων οπότε σε απότομο φρενάρισμα που χρειάζεται να εμπλακούν να αργεί κάποια ms να καθαρίσει?
                  Στο dolphin έχω διαπιστώσει μια διαφορά στην αίσθηση κάποιες φορές σε απότομο φρενάρισμα και είχα το παραπάνω σαν σκέψη.

                  T D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    teo-mak @tsour_ee last edited by

                    @tsour_ee said in TESLA FORUM:

                    Υπάρχει περίπτωση λόγω της υψηλής χρήσης αναγεννητικής πέδησης να υπάρχει σκόνη στην επιφάνεια δίσκου/τακακίων οπότε σε απότομο φρενάρισμα που χρειάζεται να εμπλακούν να αργεί κάποια ms να καθαρίσει?
                    Στο dolphin έχω διαπιστώσει μια διαφορά στην αίσθηση κάποιες φορές σε απότομο φρενάρισμα και είχα το παραπάνω σαν σκέψη.

                    Παιζει και αυτο το σεναριο.
                    Στο δικο μου παταω το φρενο αραια και που για να καθαριζουν οι δίσκοι αλλα κυριως για να δουλευει και το κυκλωμα των φρενων.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dettol @tsour_ee last edited by

                      @tsour_ee said in TESLA FORUM:

                      Υπάρχει περίπτωση λόγω της υψηλής χρήσης αναγεννητικής πέδησης να υπάρχει σκόνη στην επιφάνεια δίσκου/τακακίων οπότε σε απότομο φρενάρισμα που χρειάζεται να εμπλακούν να αργεί κάποια ms να καθαρίσει?
                      Στο dolphin έχω διαπιστώσει μια διαφορά στην αίσθηση κάποιες φορές σε απότομο φρενάρισμα και είχα το παραπάνω σαν σκέψη.

                      στο dolphin το θεωρω απιθανο, διοτι το οχημα για να ακινητοποιηθει απαιτειται η χρηση των φρενων. Δεν εχει one pedal drive. Ισως αν ειμασταν στη βορεια ευρωπη οποτε υπαρχει αλατι στο δρομο, αλλα και παλι τραβηγμενο μου φαινεται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        axel12p last edited by

                        Μου φαίνεται δύσκολο να μην έχουν πατηθεί καθόλου τα φρένα, πριν από ένα δυνατό φρενάρισμα. Πιο πιθανό μου φαίνεται η αίσθηση που έχεις να αφορά την μετάβαση από αναγεννητική πέδηση σε ενεργοποίηση των φρένων.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • I
                          ilias-a @dettol last edited by

                          @dettol said in TESLA FORUM:

                          @ilias-a said in TESLA FORUM:

                          @nascar1 said in TESLA FORUM:

                          @dettol said in TESLA FORUM:

                          @stefan147 said in TESLA FORUM:

                          @focus84 said in TESLA FORUM:

                          @stefan147 said in TESLA FORUM:

                          Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.

                          Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.

                          To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.

                          Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;

                          Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.

                          που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
                          Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
                          Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.

                          Στο γυαλί αυτό πιστεύω κανένα λάστιχο δεν βρίσκει πρόσφυση. Πάντως καλό είναι σε βροχές και εφόσον υπάρχει 100% ασφάλεια να δοκιμάζουμε φρεναρίσματα πανικού ώστε να παίρνουμε μια αίσθηση πως συμπεριφέρεται. είμαι σίγουρος αν το κάνουμε θα κρατάμε ενστικτωδώς τουλάχιστον 5 μέτρα παραπάνω απόσταση...

                          Παιζει μεγαλο ρολο και το αυξημενο βαρος του.

                          googlαροντας δεν βλεπω να εχει μεγαλυτερο βαρος απο αντιστοιχα θερμικα, πχ x3, q5. Ολα γυρω στα 2000κιλα παιζουν

                          Σε σχεση με τα κλασικα αυτοκινητα 1200-1500 κιλων εννοουσα και αυτα που ανεφερες αυτα τα 500-700 κιλα την κανουνε τη διαφορα στην αδρανεια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by stefan147

                            Πάντως για να παραμείνουμε σε mode γκρίνιας, μετά από σχεδόν 6 μήνες και περίπου 7.500χλμ, να αναφέρω κάποια ενοχλητικά στοιχεία του (κατά τα άλλα εξαιρετικού) Juniper που είναι μάλλον αδύνατο να τα εντοπίσει κάποιος μη κάτοχος.

                            1. Κακορυθμισμένο ADAS. Φοβικό και σε συνθήκες όπως αυτές στη χώρα μας είναι εν δυνάμει επικίνδυνο. Παίζει ρόλο και η σχετικά επιθετική μου οδήγηση αλλά η σύγκριση είναι πάντα με άλλα οχήματα που έχουν αντίστοιχα συστήματα και που συμπεριφέρονται καλύτερα. Αστείο το ανύπαρκτο λαμπάκι του blind spot που τουλάχιστον το αναπληρώνει η πλευρική κάμερα.

                            2. Απαράδεκτο ACC. Έτσι απλά.

                            3. Ότι και να λέμε για την οθόνη, είναι απλά υποδεέστερη και λιγότερο ασφαλής από τα φυσικά κουμπιά. Πρέπει διαρκώς να απομνημονεύεις που είναι τι. Χθες πχ είχα το γάτο στο αμάξι και ήθελα να το βάλω στο dog mode και δεν το έβρισκα. Χρησιμοποίησα φωνητικές εντολές για να το βρω.

                            4. Κάκιστη συνδεσιμότητα και πολύ κακό built-in app του spotify. Σε σημείο που έχουν δοκιμαστεί διάφορα κινητά, αυτοκίνητα και πάροχοι, το Tesla απλά δεν πιάνει. Το χειρότερο είναι ότι όταν χάσει το σήμα μετά δυσκολεύεται πολύ να επανέλθει είτε αυτό αφορά το spotify (που συνήθως θέλει να βγεις και να ξαναμπεις) είτε την κίνηση στους χάρτες. Σύμφωνα με το service η Tesla κάνει global συμφωνίες για data και στη χώρα μας δε χρησιμοποιεί κάποιον από τους 3 παρόχους ή όταν το κάνει είναι από ανάγκη και χωρίς να ξέρουμε το πότε συμβαίνει.

                            5. Τα φρένα αναφέρθηκαν και νωρίτερα και πιστεύω ότι είναι κάτι που το εντοπίζεις και σ' ένα test drive. Το "πρόβλημά" τους πάντως δεν είναι η μετάβαση από regen σε πέδηση. Επίσης σκούζουν χειρότερα από DS2500 εάν βραχούν.

                            6. Εξαιρετικά άνετη ανάρτηση που ισοπεδώνει τα πάντα μέσα στην πόλη αλλά παρουσιάζει μία περίεργη τάση πλεύσης στον αυτοκινητόδρομο και τον επαρχιακό. Unsettling ride θα το έλεγαν στο χωριό μου. Όχι τίποτα φοβερό αλλά λείπει ένα fine tuning για να γίνει τέλεια.

                            7. Πολύ μέτρια πλευρική στήριξη καθισμάτων.

                            8. Απαράδεκτη η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα.

                            9. Κάκιστη υλοποίηση του ανοίγματος πορτ μπαγκάζ με την εγγύτητα του τηλεφώνου. Ας μην το βάζανε καθόλου ή ας βάζανε κανονικό αισθητήρα για το πόδι. Πολλές φορές κρατάω το μωρό στο ένα χέρι και το καρότσι στο άλλο και κάνω το χορό της κοιλιάς μπας και πιάσει και ανοίξει μόνο του αλλά φευ.

                            Εν ολίγοις τα περισσότερα είναι μάλλον software ζητήματα, γεγονός που είναι τουλάχιστον ενδιαφέρον όταν υποτίθεται πως το μεγάλο αβαντάζ της μάρκας είναι αυτό ακριβώς. Τροφή για σκέψη.

                            • Δε θα αναφερθώ καθόλου σε ζητήματα που άπτονται της ηλεκτροκίνησης και της γενικότερης εμπειρίας γύρω από αυτή. Εκεί ο καθένας είναι υπεύθυνος της έρευνας του.
                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • D
                              dettol @stefan147 last edited by

                              @stefan147 said in TESLA FORUM:

                              Πάντως για να παραμείνουμε σε mode γκρίνιας, μετά από σχεδόν 6 μήνες και περίπου 7.500χλμ, να αναφέρω κάποια ενοχλητικά στοιχεία του (κατά τα άλλα εξαιρετικού) Juniper που είναι μάλλον αδύνατο να τα εντοπίσει κάποιος μη κάτοχος.

                              1. Κακορυθμισμένο ADAS. Φοβικό και σε συνθήκες όπως αυτές στη χώρα μας είναι εν δυνάμει επικίνδυνο. Παίζει ρόλο και η σχετικά επιθετική μου οδήγηση αλλά η σύγκριση είναι πάντα με άλλα οχήματα που έχουν αντίστοιχα συστήματα και που συμπεριφέρονται καλύτερα. Αστείο το ανύπαρκτο λαμπάκι του blind spot που τουλάχιστον το αναπληρώνει η πλευρική κάμερα.

                              2. Απαράδεκτο ACC. Έτσι απλά.

                              3. Ότι και να λέμε για την οθόνη, είναι απλά υποδεέστερη και λιγότερο ασφαλής από τα φυσικά κουμπιά. Πρέπει να απομνημονεύεις που είναι τι διαρκώς. Χθες πχ είχα το γάτο στο αμάξι και ήθελα να το βάλω στο dog mode και δεν το έβρισκα. Χρησιμοποίησα φωνητικές εντολές για να το βρω.

                              4. Κάκιστη συνδεσιμότητα και πολύ κακό built-in app του spotify. Σε σημείο που έχουν δοκιμαστεί διάφορα κινητά, αυτοκίνητα και πάροχοι, το Tesla απλά δεν πιάνει. Το χειρότερο είναι ότι όταν χάσει το σήμα μετά δυσκολεύεται πολύ να επανέλθει είτε αυτό αφορά το spotify (που συνήθως θέλει να βγεις και να ξαναμπεις) είτε την κίνηση στους χάρτες. Σύμφωνα με το service η Tesla κάνει global συμφωνίες για data και στη χώρα μας δε χρησιμοποιεί κάποιον από τους 3 παρόχους ή όταν το κάνει είναι από ανάγκη και χωρίς να ξέρουμε το πότε συμβαίνει.

                              5. Τα φρένα αναφέρθηκαν και νωρίτερα και πιστεύω ότι είναι κάτι που το εντοπίζεις και σ' ένα test drive. Το "πρόβλημά" τους πάντως δεν είναι η μετάβαση από regen σε πέδηση. Επίσης σκούζουν χειρότερα από DS2500 εάν βραχούν.

                              6. Εξαιρετικά άνετη ανάρτηση που ισοπεδώνει τα πάντα μέσα στην πόλη αλλά παρουσιάζει μία περίεργη τάση πλεύσης στον αυτοκινητόδρομο και τον επαρχιακό. Unsettling ride θα το έλεγαν στο χωριό μου. Όχι τίποτα φοβερό αλλά λείπει ένα fine tuning για να γίνει τέλεια.

                              7. Πολύ μέτρια πλευρική στήριξη καθισμάτων.

                              8. Απαράδεκτη η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα.

                              Εν ολίγοις τα περισσότερα είναι μάλλον software ζητήματα, γεγονός που είναι τουλάχιστον ενδιαφέρον όταν υποτίθεται πως το μεγάλο αβαντάζ της μάρκας είναι αυτό ακριβώς. Τροφή για σκέψη.

                              • Δε θα αναφερθώ καθόλου σε ζητήματα που άπτονται της ηλεκτροκίνησης και της γενικότερης εμπειρίας γύρω από αυτή. Εκεί ο καθένας είναι υπεύθυνος της έρευνας του.

                              συμφωνω για το 8, ειναι κατι που οντως μου εχει λειψει.
                              Με το acc τι προβλημα εχεις;
                              Προβληματα συνδεσιμοτητας δεν εχω, αν εξαιρεσεις σε κατι βουνα πανω που εκει το θεωρω αναμενομενο

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                stefan147 @dettol last edited by

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                Με το acc τι προβλημα εχεις;

                                Πολλά. Από το πόσο κόβει στις στροφές/καμπές μέχρι το που σε τοποθετεί στη λωρίδα και ότι κόβει ακόμα και όταν προσπερνάς από αριστερά αυτοκίνητο. Κάνει δηλαδή τη διαδικασία προσπέρασης πιο αργή. Το ακριβώς αντίθετο από το σωστό. Και βέβαια τα γνωστά θέματα του autopilot που απλά δεν το χρησιμοποιώ καθώς δεν έχει κανένα νόημα.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @stefan147 last edited by

                                  @stefan147 said in TESLA FORUM:

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  Με το acc τι προβλημα εχεις;

                                  Πολλά. Από το πόσο κόβει στις στροφές/καμπές μέχρι το που σε τοποθετεί στη λωρίδα και ότι κόβει ακόμα και όταν προσπερνάς από αριστερά αυτοκίνητο. Κάνει δηλαδή τη διαδικασία προσπέρασης πιο αργή. Το ακριβώς αντίθετο από το σωστό. Και βέβαια τα γνωστά θέματα του autopilot που απλά δεν το χρησιμοποιώ καθώς δεν έχει κανένα νόημα.

                                  το χρησιμοποιω αποκλειστικα στην εθνικη οδο και με ρυθμιση εως τα 130km/h. Δεν θυμαμαι να κοβει ταχυτητα στις στροφες, τουλαχιστον δεν το εχω παρατηρησει. 1-2 φορες εχω παρατηρησει οτι με τοποθετησε στη λωριδα πιο δεξια απο οτι θα ηθελα. Θα το παρατησησω αυτο με την προσπεραση απο αριστερα, αλλα ουτε σε αυτο το σημειο θυμαμαι κατι ενοχλητικο.
                                  Ισως το χρησιμοποιω λιγοτερο απο εσενα ή το χρησιμοποιω μονο σε συνθηκες που συμπεριφερεται καλα (πχ εθνικη οδο χωρις ιδιαιτερη κινηση).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Κι εγώ μόνο εθνική το χρησιμοποιώ. Δε με βολεύει σα stop&go στην κίνηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • R
                                      red_monster @nmsm2 last edited by

                                      @nmsm2 said in TESLA FORUM:

                                      Ενα αυτοκίνητο βάρους 2 τόνων εφόσον χάσει την πρόσφυση απαιτεί πολύ μεγαλύτερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο 1.400 κιλών, πολύ δύσκολα μαζεύεται σε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος. Το πιο σημαντικό είναι να μην χαθεί η πρόσφυση, άπαξ και χαθεί τα ηλεκτρονικά συστήματα πέδησης δεν μπορούν να κάνουν και πολλά, σου δίνει την αίσθηση της ολίσθησης σε πάγο. Οπότε αλλαγή ελαστικών με το καλύτερο δυνατό κυρίως για την υδρολίσθηση, γιατί σε στεγνό τα ηλεκτρονικά βοηθήματα θα την κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά.
                                      Το είχα πάθει με τα εργοστασιακά dunlop σε βρεγμένο οδόστρωμα σε πρωτοβρόχια με συσσωρευμένους ρύπους στον δρόμο που είναι σαν λάδια στην αίσθηση και το αυτοκίνητο σε απότομο φρενάρισμα έφυγε σαν να ολισθαίνει σε πάγο. Άλλαξα κατευθείαν μετά από αυτό τα ελαστικά και έβαλα τα michelin primacy 5 που σε βρεγμένο έχουν εξαιρετική πρόσφυση και η διαφορά είναι τεράστια.

                                      Σε ποιο αυτοκίνητο ;
                                      Διαφορά σε κατανάλωση θόρυβο ;

                                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nmsm2 @red_monster last edited by

                                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                                        @nmsm2 said in TESLA FORUM:

                                        Ενα αυτοκίνητο βάρους 2 τόνων εφόσον χάσει την πρόσφυση απαιτεί πολύ μεγαλύτερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο 1.400 κιλών, πολύ δύσκολα μαζεύεται σε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος. Το πιο σημαντικό είναι να μην χαθεί η πρόσφυση, άπαξ και χαθεί τα ηλεκτρονικά συστήματα πέδησης δεν μπορούν να κάνουν και πολλά, σου δίνει την αίσθηση της ολίσθησης σε πάγο. Οπότε αλλαγή ελαστικών με το καλύτερο δυνατό κυρίως για την υδρολίσθηση, γιατί σε στεγνό τα ηλεκτρονικά βοηθήματα θα την κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά.
                                        Το είχα πάθει με τα εργοστασιακά dunlop σε βρεγμένο οδόστρωμα σε πρωτοβρόχια με συσσωρευμένους ρύπους στον δρόμο που είναι σαν λάδια στην αίσθηση και το αυτοκίνητο σε απότομο φρενάρισμα έφυγε σαν να ολισθαίνει σε πάγο. Άλλαξα κατευθείαν μετά από αυτό τα ελαστικά και έβαλα τα michelin primacy 5 που σε βρεγμένο έχουν εξαιρετική πρόσφυση και η διαφορά είναι τεράστια.

                                        Σε ποιο αυτοκίνητο ;
                                        Διαφορά σε κατανάλωση θόρυβο ;

                                        Σε corolla cross, φορούσε dunlop sport maxx, αλλά το michelin σε βρεγμένο οδόστρωμα έχει μεγάλη διαφορά γι' αυτό επελέγη, σε στεγνό οι διαφορές δύσκολα γίνονται αντιληπτές. Διαφορά σε κατανάλωση δεν έχω αντιληφθεί αλλά είναι πιο ήσυχο ελαστικό, το καταλαβαίνεις όταν κινείσαι σε μη διαλυμένο οδόστρωμα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nascar1 last edited by nascar1

                                          Από τα προβλήματα που αναφέρθηκαν από τον stefan συμφωνώ απόλυτα με το acc. Το ταπεινό iD.3 ήταν απείρως καλύτερο. Το έχω κάνει και θέμα στην ομάδα tesla fans greece. Το δε stop and go τραγικό. Μόνο αν θες να φτιάξεις φραπέ κάνει.

                                          Μονό παρήγορο ότι τα περισσότερα είναι software related οπότε ίσως στο μέλλον φτιαχτούν.. Ή τουλάχιστον η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!

                                          Πάντως πράγματι σε μερικά σημεία νομίζω καταλαβαίνεις ότι η εταιρία έχει ιστορία λίγων ετών και δεν μπορεί να αντιμετωπίσει μάρκες με ιστορία πολλών 10 ετιών βλέπε BMW, audi κτλ. Είναι κορυφή σε θέματα efficiency, μπαταριών κτλ αλλά την δεμένη αίσθηση ενός Α4 πχ δεν την έχει... Πιστεύω κάτι αντίστοιχο θα συμβαίνει και με κινεζικές μάρκες που πρόσφατα ξεκίνησαν να φτιάχνουν αυτοκίνητα. Σίγουρα όμως προσφέρει περισσότερα σε χαμηλότερη τιμή...

                                          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            axel12p last edited by

                                            Κάποιες από τις μεγάλες κινέζικες ήταν για χρόνια σε κοινοπραξίες με ευρωπαίους κατασκευαστές, οπότε πιθανότατα να έχουν αποκτήσει τεχνογνωσία μέσω αυτών.

                                            nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 566
                                            • 567
                                            • 568
                                            • 569
                                            • 570
                                            • 568 / 570
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr