-
Οντως αυτό το δάπεδο ήταν και πήγα υποψιασμένος. Σίγουρα έπαιζε κι αυτό το ρόλο του και δεν ξέρω ποιος φωστήρας έχει εφαρμοσεί αυτό το υλικό για τέτοια χρήση. Ειδικός δεν είμαι αλλά άνετα μπορεί να γίνουν μαλλιοκούβαρα εκεί μέσα τίποτα παπούδια κτλ.
Σε κάθε περίπτωση και το λάστιχο όφειλε να συμπεριφερθεί καλύτερα. Δεν είναι πρώτη φορά σε τέτοιες συνθήκες με αυτοκίνητο γενικώς και ενώ θυμάμαι γλιστρήματα, δε θυμάμαι τέτοια απώλεια ελέγχου.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@focus84 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.
Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.
Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;
Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.
που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.Το δικό μου 3άρι πάντως φοράει Bridgestone T03 (για το Τ03 δεν είμαι 100% σίγουρος) και δείχνουν οκ προς ώρας. Σίγουρα το βάρος δεν βοηθάει...
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@focus84 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.
Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.
Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;
Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.
που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.Στο γυαλί αυτό πιστεύω κανένα λάστιχο δεν βρίσκει πρόσφυση. Πάντως καλό είναι σε βροχές και εφόσον υπάρχει 100% ασφάλεια να δοκιμάζουμε φρεναρίσματα πανικού ώστε να παίρνουμε μια αίσθηση πως συμπεριφέρεται. είμαι σίγουρος αν το κάνουμε θα κρατάμε ενστικτωδώς τουλάχιστον 5 μέτρα παραπάνω απόσταση...
-
@nascar1 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@focus84 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.
Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.
Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;
Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.
που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.Στο γυαλί αυτό πιστεύω κανένα λάστιχο δεν βρίσκει πρόσφυση. Πάντως καλό είναι σε βροχές και εφόσον υπάρχει 100% ασφάλεια να δοκιμάζουμε φρεναρίσματα πανικού ώστε να παίρνουμε μια αίσθηση πως συμπεριφέρεται. είμαι σίγουρος αν το κάνουμε θα κρατάμε ενστικτωδώς τουλάχιστον 5 μέτρα παραπάνω απόσταση...
Παιζει μεγαλο ρολο και το αυξημενο βαρος του.
-
@ilias-a said in TESLA FORUM:
@nascar1 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@focus84 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.
Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.
Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;
Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.
που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.Στο γυαλί αυτό πιστεύω κανένα λάστιχο δεν βρίσκει πρόσφυση. Πάντως καλό είναι σε βροχές και εφόσον υπάρχει 100% ασφάλεια να δοκιμάζουμε φρεναρίσματα πανικού ώστε να παίρνουμε μια αίσθηση πως συμπεριφέρεται. είμαι σίγουρος αν το κάνουμε θα κρατάμε ενστικτωδώς τουλάχιστον 5 μέτρα παραπάνω απόσταση...
Παιζει μεγαλο ρολο και το αυξημενο βαρος του.
googlαροντας δεν βλεπω να εχει μεγαλυτερο βαρος απο αντιστοιχα θερμικα, πχ x3, q5. Ολα γυρω στα 2000κιλα παιζουν
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@ilias-a said in TESLA FORUM:
@nascar1 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@focus84 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.
Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.
Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;
Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.
που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.Στο γυαλί αυτό πιστεύω κανένα λάστιχο δεν βρίσκει πρόσφυση. Πάντως καλό είναι σε βροχές και εφόσον υπάρχει 100% ασφάλεια να δοκιμάζουμε φρεναρίσματα πανικού ώστε να παίρνουμε μια αίσθηση πως συμπεριφέρεται. είμαι σίγουρος αν το κάνουμε θα κρατάμε ενστικτωδώς τουλάχιστον 5 μέτρα παραπάνω απόσταση...
Παιζει μεγαλο ρολο και το αυξημενο βαρος του.
googlαροντας δεν βλεπω να εχει μεγαλυτερο βαρος απο αντιστοιχα θερμικα, πχ x3, q5. Ολα γυρω στα 2000κιλα παιζουν
Και αυτά χάλια θα φρενάρουν. Επίσης σε βροχή - χιόνι επηρεάζει αρνητικά το αυξημένο πλάτος του ελαστικού...
-
Υπάρχει περίπτωση λόγω της υψηλής χρήσης αναγεννητικής πέδησης να υπάρχει σκόνη στην επιφάνεια δίσκου/τακακίων οπότε σε απότομο φρενάρισμα που χρειάζεται να εμπλακούν να αργεί κάποια ms να καθαρίσει?
Στο dolphin έχω διαπιστώσει μια διαφορά στην αίσθηση κάποιες φορές σε απότομο φρενάρισμα και είχα το παραπάνω σαν σκέψη. -
@tsour_ee said in TESLA FORUM:
Υπάρχει περίπτωση λόγω της υψηλής χρήσης αναγεννητικής πέδησης να υπάρχει σκόνη στην επιφάνεια δίσκου/τακακίων οπότε σε απότομο φρενάρισμα που χρειάζεται να εμπλακούν να αργεί κάποια ms να καθαρίσει?
Στο dolphin έχω διαπιστώσει μια διαφορά στην αίσθηση κάποιες φορές σε απότομο φρενάρισμα και είχα το παραπάνω σαν σκέψη.Παιζει και αυτο το σεναριο.
Στο δικο μου παταω το φρενο αραια και που για να καθαριζουν οι δίσκοι αλλα κυριως για να δουλευει και το κυκλωμα των φρενων. -
@tsour_ee said in TESLA FORUM:
Υπάρχει περίπτωση λόγω της υψηλής χρήσης αναγεννητικής πέδησης να υπάρχει σκόνη στην επιφάνεια δίσκου/τακακίων οπότε σε απότομο φρενάρισμα που χρειάζεται να εμπλακούν να αργεί κάποια ms να καθαρίσει?
Στο dolphin έχω διαπιστώσει μια διαφορά στην αίσθηση κάποιες φορές σε απότομο φρενάρισμα και είχα το παραπάνω σαν σκέψη.στο dolphin το θεωρω απιθανο, διοτι το οχημα για να ακινητοποιηθει απαιτειται η χρηση των φρενων. Δεν εχει one pedal drive. Ισως αν ειμασταν στη βορεια ευρωπη οποτε υπαρχει αλατι στο δρομο, αλλα και παλι τραβηγμενο μου φαινεται.
-
Μου φαίνεται δύσκολο να μην έχουν πατηθεί καθόλου τα φρένα, πριν από ένα δυνατό φρενάρισμα. Πιο πιθανό μου φαίνεται η αίσθηση που έχεις να αφορά την μετάβαση από αναγεννητική πέδηση σε ενεργοποίηση των φρένων.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@ilias-a said in TESLA FORUM:
@nascar1 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@focus84 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.
Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.
Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;
Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.
που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.Στο γυαλί αυτό πιστεύω κανένα λάστιχο δεν βρίσκει πρόσφυση. Πάντως καλό είναι σε βροχές και εφόσον υπάρχει 100% ασφάλεια να δοκιμάζουμε φρεναρίσματα πανικού ώστε να παίρνουμε μια αίσθηση πως συμπεριφέρεται. είμαι σίγουρος αν το κάνουμε θα κρατάμε ενστικτωδώς τουλάχιστον 5 μέτρα παραπάνω απόσταση...
Παιζει μεγαλο ρολο και το αυξημενο βαρος του.
googlαροντας δεν βλεπω να εχει μεγαλυτερο βαρος απο αντιστοιχα θερμικα, πχ x3, q5. Ολα γυρω στα 2000κιλα παιζουν
Σε σχεση με τα κλασικα αυτοκινητα 1200-1500 κιλων εννοουσα και αυτα που ανεφερες αυτα τα 500-700 κιλα την κανουνε τη διαφορα στην αδρανεια.
-
Πάντως για να παραμείνουμε σε mode γκρίνιας, μετά από σχεδόν 6 μήνες και περίπου 7.500χλμ, να αναφέρω κάποια ενοχλητικά στοιχεία του (κατά τα άλλα εξαιρετικού) Juniper που είναι μάλλον αδύνατο να τα εντοπίσει κάποιος μη κάτοχος.
-
Κακορυθμισμένο ADAS. Φοβικό και σε συνθήκες όπως αυτές στη χώρα μας είναι εν δυνάμει επικίνδυνο. Παίζει ρόλο και η σχετικά επιθετική μου οδήγηση αλλά η σύγκριση είναι πάντα με άλλα οχήματα που έχουν αντίστοιχα συστήματα και που συμπεριφέρονται καλύτερα. Αστείο το ανύπαρκτο λαμπάκι του blind spot που τουλάχιστον το αναπληρώνει η πλευρική κάμερα.
-
Απαράδεκτο ACC. Έτσι απλά.
-
Ότι και να λέμε για την οθόνη, είναι απλά υποδεέστερη και λιγότερο ασφαλής από τα φυσικά κουμπιά. Πρέπει διαρκώς να απομνημονεύεις που είναι τι. Χθες πχ είχα το γάτο στο αμάξι και ήθελα να το βάλω στο dog mode και δεν το έβρισκα. Χρησιμοποίησα φωνητικές εντολές για να το βρω.
-
Κάκιστη συνδεσιμότητα και πολύ κακό built-in app του spotify. Σε σημείο που έχουν δοκιμαστεί διάφορα κινητά, αυτοκίνητα και πάροχοι, το Tesla απλά δεν πιάνει. Το χειρότερο είναι ότι όταν χάσει το σήμα μετά δυσκολεύεται πολύ να επανέλθει είτε αυτό αφορά το spotify (που συνήθως θέλει να βγεις και να ξαναμπεις) είτε την κίνηση στους χάρτες. Σύμφωνα με το service η Tesla κάνει global συμφωνίες για data και στη χώρα μας δε χρησιμοποιεί κάποιον από τους 3 παρόχους ή όταν το κάνει είναι από ανάγκη και χωρίς να ξέρουμε το πότε συμβαίνει.
-
Τα φρένα αναφέρθηκαν και νωρίτερα και πιστεύω ότι είναι κάτι που το εντοπίζεις και σ' ένα test drive. Το "πρόβλημά" τους πάντως δεν είναι η μετάβαση από regen σε πέδηση. Επίσης σκούζουν χειρότερα από DS2500 εάν βραχούν.
-
Εξαιρετικά άνετη ανάρτηση που ισοπεδώνει τα πάντα μέσα στην πόλη αλλά παρουσιάζει μία περίεργη τάση πλεύσης στον αυτοκινητόδρομο και τον επαρχιακό. Unsettling ride θα το έλεγαν στο χωριό μου. Όχι τίποτα φοβερό αλλά λείπει ένα fine tuning για να γίνει τέλεια.
-
Πολύ μέτρια πλευρική στήριξη καθισμάτων.
-
Απαράδεκτη η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα.
-
Κάκιστη υλοποίηση του ανοίγματος πορτ μπαγκάζ με την εγγύτητα του τηλεφώνου. Ας μην το βάζανε καθόλου ή ας βάζανε κανονικό αισθητήρα για το πόδι. Πολλές φορές κρατάω το μωρό στο ένα χέρι και το καρότσι στο άλλο και κάνω το χορό της κοιλιάς μπας και πιάσει και ανοίξει μόνο του αλλά φευ.
Εν ολίγοις τα περισσότερα είναι μάλλον software ζητήματα, γεγονός που είναι τουλάχιστον ενδιαφέρον όταν υποτίθεται πως το μεγάλο αβαντάζ της μάρκας είναι αυτό ακριβώς. Τροφή για σκέψη.
- Δε θα αναφερθώ καθόλου σε ζητήματα που άπτονται της ηλεκτροκίνησης και της γενικότερης εμπειρίας γύρω από αυτή. Εκεί ο καθένας είναι υπεύθυνος της έρευνας του.
-
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Πάντως για να παραμείνουμε σε mode γκρίνιας, μετά από σχεδόν 6 μήνες και περίπου 7.500χλμ, να αναφέρω κάποια ενοχλητικά στοιχεία του (κατά τα άλλα εξαιρετικού) Juniper που είναι μάλλον αδύνατο να τα εντοπίσει κάποιος μη κάτοχος.
-
Κακορυθμισμένο ADAS. Φοβικό και σε συνθήκες όπως αυτές στη χώρα μας είναι εν δυνάμει επικίνδυνο. Παίζει ρόλο και η σχετικά επιθετική μου οδήγηση αλλά η σύγκριση είναι πάντα με άλλα οχήματα που έχουν αντίστοιχα συστήματα και που συμπεριφέρονται καλύτερα. Αστείο το ανύπαρκτο λαμπάκι του blind spot που τουλάχιστον το αναπληρώνει η πλευρική κάμερα.
-
Απαράδεκτο ACC. Έτσι απλά.
-
Ότι και να λέμε για την οθόνη, είναι απλά υποδεέστερη και λιγότερο ασφαλής από τα φυσικά κουμπιά. Πρέπει να απομνημονεύεις που είναι τι διαρκώς. Χθες πχ είχα το γάτο στο αμάξι και ήθελα να το βάλω στο dog mode και δεν το έβρισκα. Χρησιμοποίησα φωνητικές εντολές για να το βρω.
-
Κάκιστη συνδεσιμότητα και πολύ κακό built-in app του spotify. Σε σημείο που έχουν δοκιμαστεί διάφορα κινητά, αυτοκίνητα και πάροχοι, το Tesla απλά δεν πιάνει. Το χειρότερο είναι ότι όταν χάσει το σήμα μετά δυσκολεύεται πολύ να επανέλθει είτε αυτό αφορά το spotify (που συνήθως θέλει να βγεις και να ξαναμπεις) είτε την κίνηση στους χάρτες. Σύμφωνα με το service η Tesla κάνει global συμφωνίες για data και στη χώρα μας δε χρησιμοποιεί κάποιον από τους 3 παρόχους ή όταν το κάνει είναι από ανάγκη και χωρίς να ξέρουμε το πότε συμβαίνει.
-
Τα φρένα αναφέρθηκαν και νωρίτερα και πιστεύω ότι είναι κάτι που το εντοπίζεις και σ' ένα test drive. Το "πρόβλημά" τους πάντως δεν είναι η μετάβαση από regen σε πέδηση. Επίσης σκούζουν χειρότερα από DS2500 εάν βραχούν.
-
Εξαιρετικά άνετη ανάρτηση που ισοπεδώνει τα πάντα μέσα στην πόλη αλλά παρουσιάζει μία περίεργη τάση πλεύσης στον αυτοκινητόδρομο και τον επαρχιακό. Unsettling ride θα το έλεγαν στο χωριό μου. Όχι τίποτα φοβερό αλλά λείπει ένα fine tuning για να γίνει τέλεια.
-
Πολύ μέτρια πλευρική στήριξη καθισμάτων.
-
Απαράδεκτη η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα.
Εν ολίγοις τα περισσότερα είναι μάλλον software ζητήματα, γεγονός που είναι τουλάχιστον ενδιαφέρον όταν υποτίθεται πως το μεγάλο αβαντάζ της μάρκας είναι αυτό ακριβώς. Τροφή για σκέψη.
- Δε θα αναφερθώ καθόλου σε ζητήματα που άπτονται της ηλεκτροκίνησης και της γενικότερης εμπειρίας γύρω από αυτή. Εκεί ο καθένας είναι υπεύθυνος της έρευνας του.
συμφωνω για το 8, ειναι κατι που οντως μου εχει λειψει.
Με το acc τι προβλημα εχεις;
Προβληματα συνδεσιμοτητας δεν εχω, αν εξαιρεσεις σε κατι βουνα πανω που εκει το θεωρω αναμενομενο -
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Με το acc τι προβλημα εχεις;
Πολλά. Από το πόσο κόβει στις στροφές/καμπές μέχρι το που σε τοποθετεί στη λωρίδα και ότι κόβει ακόμα και όταν προσπερνάς από αριστερά αυτοκίνητο. Κάνει δηλαδή τη διαδικασία προσπέρασης πιο αργή. Το ακριβώς αντίθετο από το σωστό. Και βέβαια τα γνωστά θέματα του autopilot που απλά δεν το χρησιμοποιώ καθώς δεν έχει κανένα νόημα.
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Με το acc τι προβλημα εχεις;
Πολλά. Από το πόσο κόβει στις στροφές/καμπές μέχρι το που σε τοποθετεί στη λωρίδα και ότι κόβει ακόμα και όταν προσπερνάς από αριστερά αυτοκίνητο. Κάνει δηλαδή τη διαδικασία προσπέρασης πιο αργή. Το ακριβώς αντίθετο από το σωστό. Και βέβαια τα γνωστά θέματα του autopilot που απλά δεν το χρησιμοποιώ καθώς δεν έχει κανένα νόημα.
το χρησιμοποιω αποκλειστικα στην εθνικη οδο και με ρυθμιση εως τα 130km/h. Δεν θυμαμαι να κοβει ταχυτητα στις στροφες, τουλαχιστον δεν το εχω παρατηρησει. 1-2 φορες εχω παρατηρησει οτι με τοποθετησε στη λωριδα πιο δεξια απο οτι θα ηθελα. Θα το παρατησησω αυτο με την προσπεραση απο αριστερα, αλλα ουτε σε αυτο το σημειο θυμαμαι κατι ενοχλητικο.
Ισως το χρησιμοποιω λιγοτερο απο εσενα ή το χρησιμοποιω μονο σε συνθηκες που συμπεριφερεται καλα (πχ εθνικη οδο χωρις ιδιαιτερη κινηση). -
Κι εγώ μόνο εθνική το χρησιμοποιώ. Δε με βολεύει σα stop&go στην κίνηση.
-
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
Ενα αυτοκίνητο βάρους 2 τόνων εφόσον χάσει την πρόσφυση απαιτεί πολύ μεγαλύτερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο 1.400 κιλών, πολύ δύσκολα μαζεύεται σε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος. Το πιο σημαντικό είναι να μην χαθεί η πρόσφυση, άπαξ και χαθεί τα ηλεκτρονικά συστήματα πέδησης δεν μπορούν να κάνουν και πολλά, σου δίνει την αίσθηση της ολίσθησης σε πάγο. Οπότε αλλαγή ελαστικών με το καλύτερο δυνατό κυρίως για την υδρολίσθηση, γιατί σε στεγνό τα ηλεκτρονικά βοηθήματα θα την κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά.
Το είχα πάθει με τα εργοστασιακά dunlop σε βρεγμένο οδόστρωμα σε πρωτοβρόχια με συσσωρευμένους ρύπους στον δρόμο που είναι σαν λάδια στην αίσθηση και το αυτοκίνητο σε απότομο φρενάρισμα έφυγε σαν να ολισθαίνει σε πάγο. Άλλαξα κατευθείαν μετά από αυτό τα ελαστικά και έβαλα τα michelin primacy 5 που σε βρεγμένο έχουν εξαιρετική πρόσφυση και η διαφορά είναι τεράστια.Σε ποιο αυτοκίνητο ;
Διαφορά σε κατανάλωση θόρυβο ; -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
Ενα αυτοκίνητο βάρους 2 τόνων εφόσον χάσει την πρόσφυση απαιτεί πολύ μεγαλύτερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο 1.400 κιλών, πολύ δύσκολα μαζεύεται σε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος. Το πιο σημαντικό είναι να μην χαθεί η πρόσφυση, άπαξ και χαθεί τα ηλεκτρονικά συστήματα πέδησης δεν μπορούν να κάνουν και πολλά, σου δίνει την αίσθηση της ολίσθησης σε πάγο. Οπότε αλλαγή ελαστικών με το καλύτερο δυνατό κυρίως για την υδρολίσθηση, γιατί σε στεγνό τα ηλεκτρονικά βοηθήματα θα την κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά.
Το είχα πάθει με τα εργοστασιακά dunlop σε βρεγμένο οδόστρωμα σε πρωτοβρόχια με συσσωρευμένους ρύπους στον δρόμο που είναι σαν λάδια στην αίσθηση και το αυτοκίνητο σε απότομο φρενάρισμα έφυγε σαν να ολισθαίνει σε πάγο. Άλλαξα κατευθείαν μετά από αυτό τα ελαστικά και έβαλα τα michelin primacy 5 που σε βρεγμένο έχουν εξαιρετική πρόσφυση και η διαφορά είναι τεράστια.Σε ποιο αυτοκίνητο ;
Διαφορά σε κατανάλωση θόρυβο ;Σε corolla cross, φορούσε dunlop sport maxx, αλλά το michelin σε βρεγμένο οδόστρωμα έχει μεγάλη διαφορά γι' αυτό επελέγη, σε στεγνό οι διαφορές δύσκολα γίνονται αντιληπτές. Διαφορά σε κατανάλωση δεν έχω αντιληφθεί αλλά είναι πιο ήσυχο ελαστικό, το καταλαβαίνεις όταν κινείσαι σε μη διαλυμένο οδόστρωμα
-
Από τα προβλήματα που αναφέρθηκαν από τον stefan συμφωνώ απόλυτα με το acc. Το ταπεινό iD.3 ήταν απείρως καλύτερο. Το έχω κάνει και θέμα στην ομάδα tesla fans greece. Το δε stop and go τραγικό. Μόνο αν θες να φτιάξεις φραπέ κάνει.
Μονό παρήγορο ότι τα περισσότερα είναι software related οπότε ίσως στο μέλλον φτιαχτούν.. Ή τουλάχιστον η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
Πάντως πράγματι σε μερικά σημεία νομίζω καταλαβαίνεις ότι η εταιρία έχει ιστορία λίγων ετών και δεν μπορεί να αντιμετωπίσει μάρκες με ιστορία πολλών 10 ετιών βλέπε BMW, audi κτλ. Είναι κορυφή σε θέματα efficiency, μπαταριών κτλ αλλά την δεμένη αίσθηση ενός Α4 πχ δεν την έχει... Πιστεύω κάτι αντίστοιχο θα συμβαίνει και με κινεζικές μάρκες που πρόσφατα ξεκίνησαν να φτιάχνουν αυτοκίνητα. Σίγουρα όμως προσφέρει περισσότερα σε χαμηλότερη τιμή...
-
Κάποιες από τις μεγάλες κινέζικες ήταν για χρόνια σε κοινοπραξίες με ευρωπαίους κατασκευαστές, οπότε πιθανότατα να έχουν αποκτήσει τεχνογνωσία μέσω αυτών.
TESLA FORUM