Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Inster (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Inster (2024)
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 18 / 19
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    48
    367
    14301
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      ss_76 @dettol last edited by

      @dettol said in Hyundai Inster (2024):

      @dg79 said in Hyundai Inster (2024):

      Υπάρχει όμως και ένα όριο κατανάλωσης, που πάνω από αυτό αλλάζει η τιμή της κιλοβατώρας ή/και των ρυθμιζόμενων χρεώσεων;
      Καλά θυμάμαι;
      Ή αυτό εξαρτάται από τον πάροχο και σε ποιο πρόγραμμα είσαι;

      αν εισαι σε σταθερο προγραμμα, η τιμη της κβω δεν αλλαζει. Οι ρυθμιζομενες οντως αλλαζουν, αλλα παει κλιμακωτα. Η τελικη επιβαρυνση εξαρταται απο την καταναλωση που εχει τελικα το νοικοκυριο, ΑΛΛΑ μειωνονται πολυ στο νυχτερινο τιμολογιο.
      Οι ρυθμιζομενες χρεωσεις δεν εξαρτωνται απο τον εκαστοτε παροχο αλλα ειναι του δικτυου (αδμηε και δεδδηε) επομενως δεν υπαρχει καμμια διαφοροποιηση.

      Αναλυτικα ολες οι χρεωσεις εδω

      https://www.raaey.gr/energeia/katanalotes/times-kai-xreoseis/

      Μπορειτε να τα δειτε και στον λογαριασμο ρευματος σας. Στης ΔΕΗ τουλαχιστον φαινονται αναλυτικα οι χρεωσεις.

      Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η ερώτηση έγινε ώστε να είναι ρεαλιστικός ο υπολογισμός αν είναι κάποιος στον προβληματισμό lpg vs hybrid vs ηλεκτρικό

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @ss_76 last edited by

        @ss_76 said in Hyundai Inster (2024):

        @dettol said in Hyundai Inster (2024):

        @dg79 said in Hyundai Inster (2024):

        Υπάρχει όμως και ένα όριο κατανάλωσης, που πάνω από αυτό αλλάζει η τιμή της κιλοβατώρας ή/και των ρυθμιζόμενων χρεώσεων;
        Καλά θυμάμαι;
        Ή αυτό εξαρτάται από τον πάροχο και σε ποιο πρόγραμμα είσαι;

        αν εισαι σε σταθερο προγραμμα, η τιμη της κβω δεν αλλαζει. Οι ρυθμιζομενες οντως αλλαζουν, αλλα παει κλιμακωτα. Η τελικη επιβαρυνση εξαρταται απο την καταναλωση που εχει τελικα το νοικοκυριο, ΑΛΛΑ μειωνονται πολυ στο νυχτερινο τιμολογιο.
        Οι ρυθμιζομενες χρεωσεις δεν εξαρτωνται απο τον εκαστοτε παροχο αλλα ειναι του δικτυου (αδμηε και δεδδηε) επομενως δεν υπαρχει καμμια διαφοροποιηση.

        Αναλυτικα ολες οι χρεωσεις εδω

        https://www.raaey.gr/energeia/katanalotes/times-kai-xreoseis/

        Μπορειτε να τα δειτε και στον λογαριασμο ρευματος σας. Στης ΔΕΗ τουλαχιστον φαινονται αναλυτικα οι χρεωσεις.

        Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η ερώτηση έγινε ώστε να είναι ρεαλιστικός ο υπολογισμός αν είναι κάποιος στον προβληματισμό lpg vs hybrid vs ηλεκτρικό

        καμμια παρεξηγηση, αλλα ειλικρινα θεωρω (οπως εχω πει και στο παρελθον) λαθος την προσεγγιση "αγοραζω ηλεκτρικο για να κανω οικονομια". Για εμενα θα επρεπε να ειναι "προτιμω την οδηγηση ηλεκτρικου οχηματος και ως bonus εχουμε χαμηλοτερα εξοδα".
        Αν κατσει καποιος (που εχει ηδη αυτοκινητο) να ψαχνει τι πενταροδεκαρες θα γλυτωσει σε 10 χρονια χρησης, ωστε να δικαιολογησει στον εαυτο του τηναγορα του ηλεκτρικου (χωρις επιδοτηση μαλιστα) τοτε δεν θα του αρεσουν τα αποτελεσματα.
        Η πιο οικονομικη λυση θα ειναι μαλλον να μεινει με το υπαρχον οχημα του.

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • fanis75
          fanis75 moderator @dettol last edited by

          @dettol said in Hyundai Inster (2024):

          καμμια παρεξηγηση, αλλα ειλικρινα θεωρω (οπως εχω πει και στο παρελθον) λαθος την προσεγγιση "αγοραζω ηλεκτρικο για να κανω οικονομια". Για εμενα θα επρεπε να ειναι "προτιμω την οδηγηση ηλεκτρικου οχηματος και ως bonus εχουμε χαμηλοτερα εξοδα".

          ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Χρόνια το λέω αυτό! Η οικονομία είναι το μπόνους, η "παρενέργεια" , όχι ο βασικός λόγος αγορας BEV, oύτε κριτήριο αγοράς.

          @dettol said in Hyundai Inster (2024):

          Αν κατσει καποιος (που εχει ηδη αυτοκινητο) να ψαχνει τι πενταροδεκαρες θα γλυτωσει σε 10 χρονια χρησης, ωστε να δικαιολογησει στον εαυτο του τηναγορα του ηλεκτρικου (χωρις επιδοτηση μαλιστα) τοτε δεν θα του αρεσουν τα αποτελεσματα.
          Η πιο οικονομικη λυση θα ειναι μαλλον να μεινει με το υπαρχον οχημα του.
          Πέστα Χρυσόστομε....επιτέλους!! το να δώσει κάποιος 30Κ για να κάνει οικονομία ειναι απλά ΑΣΤΕΙΟ!!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • Z
            zaxosm last edited by

            Πήρε φωτιά το νήμα! Εύγε!

            Αρχικά, σωστά αναφέρθηκε δεν έβαλα τα χιλιόμετρα υπολογισμού. Πάντα για χάριν ευκολίας βάζω τα 15000χλμ παρότι ποτέ δεν το τηρώ και καταλήγω με 20-25000 χλμ.

            Για να είμαι ειλικρινής εξ αρχής δεν σκέφτηκα την επιδότηση. Αν την σκεφτόμουν σοβαρά θα έπαιρνα άλλη κατηγορία και αυτό γιατι με βάση την προηγούμενη επιδότηση με ένα αυτοκίνητο αξίας προ φόρων 25000 Ευρω έπαιρνες 9000 Ευρω επιδότηση ενώ σε μενα που ήταν 18000 έβγαινε αν θυμάμαι σωστά κάπου στα 5000. Αυτό που έλεγα, αν είνα να έρθει καλώς να έρθει να πληρώσω και το δάνειο να φύγει. Τώρα απλά ζω με αυτό. Χαμηλότοκο είναι οπότε it is what it is.

            Το inster μας καλύπτει για το 80% των μετακινήσεων που είναι το εξοχικό στο Νάυπλιο και οι αστικές μετακινήσεις. Και μας καλύπτει στο 100% ακόμα και με την μικρή μπαταρία που έχω εγώ.
            Προσωπικά, δεν έχω φορτίσει ποτέ εκτός σπιτιού. Αυτό θα γίνει μόνο σε εξαιρετική περίπτωση. Δεν υπάρχει ενδεχόμενο να φύγω ταξίδι που να χρειάζομαι φόρτιση στο ενδιάμεσο, θα μου χαλάσει την ηρεμία μου γιατί θα αγχωθώ! Εκεί λοιπόν θα πάρω το Tucson, που είναι και ο λόγος που αγοράστηκε - ταχυτητούλες με το χέρι, βενζινούλα παραδοσιακή και πάρε τα 10αρια καταναλωση αλλά αισθάνομαι μια αρχοντιά και μια σιγουριά με αυτό.

            Τώρα σε οτι αφορα την οδηγηση, επειδή είχα φουλ υβριδικό (JUKE Hybrid) πριν το inster, στην πόλη έχει αρκετά μικρή διαφορά. Υπαρκτή βέβαια αλλά πολλή λιγότερη από ένα θερμικό. Το μεγαλύτερο πλας είναι η ανυπαρξία αλλαγών στη μετάδοση. Μία ταχύτητα μπρος, μία πίσω και τέλος. Αυτό δε συγκρίνεται με τίποτα άλλο (CVT, DSG etc.)

            Για το κομμάτι των σερβις, έχετε δίκιο, δεν το υπολόγισα και είναι και αυτό σημαντικό. Μόνο και μόνο τα λάδια είναι το μινιμουμ 150 Ευρω το χρόνο. Αν βάλουμε και τα τακάκια, γιατί με το One pedal έχω ξεχάσει τι σημαίνει πεντάλ φρένου, ανεβαίνει το όφελος.

            Σε οτι αφορά τον πάροχο ενέργειας, έχω το κλασικό της ΔΕΗ με σταθερή τιμή 0,14. Για λόγους φόρων κλπ, υπολογίζω κιλοβατώρα στα 0,20 -0,23 στους υπολογισμούς μου. Σκέφτομαι μήπως αλλάξω γιατί πλεόν υπάρχουν και με 0,10/kwh που όσο να πεις είναι μία σχετική διαφορά.

            Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
            Hyundai Inster 42kwh

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • I
              iceman7 @fanis75 last edited by

              @fanis75 said in Hyundai Inster (2024):

              @dettol said in Hyundai Inster (2024):

              καμμια παρεξηγηση, αλλα ειλικρινα θεωρω (οπως εχω πει και στο παρελθον) λαθος την προσεγγιση "αγοραζω ηλεκτρικο για να κανω οικονομια". Για εμενα θα επρεπε να ειναι "προτιμω την οδηγηση ηλεκτρικου οχηματος και ως bonus εχουμε χαμηλοτερα εξοδα".

              ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Χρόνια το λέω αυτό! Η οικονομία είναι το μπόνους, η "παρενέργεια" , όχι ο βασικός λόγος αγορας BEV, oύτε κριτήριο αγοράς.

              @dettol said in Hyundai Inster (2024):

              Αν κατσει καποιος (που εχει ηδη αυτοκινητο) να ψαχνει τι πενταροδεκαρες θα γλυτωσει σε 10 χρονια χρησης, ωστε να δικαιολογησει στον εαυτο του τηναγορα του ηλεκτρικου (χωρις επιδοτηση μαλιστα) τοτε δεν θα του αρεσουν τα αποτελεσματα.
              Η πιο οικονομικη λυση θα ειναι μαλλον να μεινει με το υπαρχον οχημα του.
              Πέστα Χρυσόστομε....επιτέλους!! το να δώσει κάποιος 30Κ για να κάνει οικονομία ειναι απλά ΑΣΤΕΙΟ!!

              Ε τότε δεν έχεις λόγο να προτιμήσεις αμιγώς ηλεκτρικό από κάποιο σωστό υβριδικό

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                @iceman7 said in Hyundai Inster (2024):

                Ε τότε δεν έχεις λόγο να προτιμήσεις αμιγώς ηλεκτρικό από κάποιο σωστό υβριδικό

                Φυσικά και έχεις, δεκάδες λόγους μάλιστα!! Τα έχουμε γράψει άπειρες φορές, με σημνατικότερο λόγο την κατά πολύ ανώτερη εμπειρία οδήγησης, ειδικά σε σύγκριση με αμάξια ιδιών χρημάτων. π.χ. στα λεφτά του Τέσλα, δεν υπάρχει σεντάν που να συγκριθεί μαζί του, σε τίποτα! Άλλο παράδειγμα: με 100.000 που κάνει η Taycan, απλά δεν μπορείς να αγοράσεις άλλη Πόρσε, χωρίς να λάβουμε υπόψιν τις επιδόσεις.

                Γενικά η εμπειρία οδήγησης ενός BEV ειναι 100 φορές ανώτερη ενός θερμικού και 10 ενός καλού υβριδικού.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                I realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • I
                  iceman7 @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in Hyundai Inster (2024):

                  @iceman7 said in Hyundai Inster (2024):

                  Ε τότε δεν έχεις λόγο να προτιμήσεις αμιγώς ηλεκτρικό από κάποιο σωστό υβριδικό

                  Φυσικά και έχεις, δεκάδες λόγους μάλιστα!! Τα έχουμε γράψει άπειρες φορές, με σημνατικότερο λόγο την κατά πολύ ανώτερη εμπειρία οδήγησης, ειδικά σε σύγκριση με αμάξια ιδιών χρημάτων. π.χ. στα λεφτά του Τέσλα, δεν υπάρχει σεντάν που να συγκριθεί μαζί του, σε τίποτα! Άλλο παράδειγμα: με 100.000 που κάνει η Taycan, απλά δεν μπορείς να αγοράσεις άλλη Πόρσε, χωρίς να λάβουμε υπόψιν τις επιδόσεις.

                  Γενικά η εμπειρία οδήγησης ενός BEV ειναι 100 φορές ανώτερη ενός θερμικού και 10 ενός καλού υβριδικού.

                  Εσύ το λες. Εγω που έχω και από τα 2 καθημερινά μετράει μόνο το μέγεθος.
                  Με το μικρό υβριδικό πάω 85+% ηλεκτρικά πάμφθηνα.
                  Δεν χρειάζεται να κουβαλώ τη μαούνα μαζί

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                    @iceman7 said in Hyundai Inster (2024):

                    Εσύ το λες. Εγω που έχω και από τα 2 καθημερινά μετράει μόνο το μέγεθος.
                    Με το μικρό υβριδικό πάω 85+% ηλεκτρικά πάμφθηνα.
                    Δεν χρειάζεται να κουβαλώ τη μαούνα μαζί

                    Eσύ όλα αυτά και δεκτά, αλλά ειναι υποκειμενικά. Εσύ πας με το μικρό, άλλος θελει να πηγάινει με την 911 και άλλο με την 7άρα στο πίσω κάθισμα και σωφέρ.

                    Αλλά εδώ μιλάμε για αντικειμενικους λόγους, αυτο ρώτησες και απάντησα. Το να μην σου αρέσουν ή ταιριάζουν απόλυτα σεβαστό, αλλά ειναι καθαρά υποκειμενικό.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • Z
                      zaxosm last edited by zaxosm

                      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/BYD-Surf-h-Hyundai-Inster-gia-hlektriko-polhs-me-20-xiliarika_277713.asp

                      Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Η διαφορά έχεται σε αυτό που δια-τυμπανίζω πολλές φορές, που είναι οι χώροι του Inster - όπου είναι εντυπωσιακοί.

                      Μετά σίγουρα έρχεται η παθητική ασφάλεια όπου είναι συγκριτικά μελανό σημείο για το Inster καθώς και η μπαταρία LFP του Surf που - θεωρείται - πιο ασφαλής.

                      Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.

                      Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                      Hyundai Inster 42kwh

                      cirus J 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • cirus
                        cirus @zaxosm last edited by

                        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                        https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/BYD-Surf-h-Hyundai-Inster-gia-hlektriko-polhs-me-20-xiliarika_277713.asp

                        Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Η διαφορά έχεται σε αυτό που δια-τυμπανίζω πολλές φορές, που είναι οι χώροι του Inster - όπου είναι εντυπωσιακοί.

                        Μετά σίγουρα έρχεται η παθητική ασφάλεια όπου είναι συγκριτικά μελανό σημείο για το Inster καθώς και η μπαταρία LFP του Surf που - θεωρείται - πιο ασφαλής.

                        Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.

                        Ειναι απλά τα 2 καλύτερα μικρά ηλεκτρικα

                        Τριτο λίγο χειροτερο αλλα καλύτερο και από τα 2 σε τιμη ειναι το leapmotor t03

                        Βασικα αυτές ειναι οι επιλογές που εχει κάποιος σε μικρο ηλεκτρικο. Το παλιο spring ειναι μια χαζομαρα και περιμενουμε να δουμε το νεο μηπως αξίζει

                        Μιλαω για μικρα αμαξια δεν βαζω μεσα τα microcar

                        Cirus the virus

                        Z 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • Z
                          zaxosm @cirus last edited by

                          @cirus said in Hyundai Inster (2024):

                          @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                          https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/BYD-Surf-h-Hyundai-Inster-gia-hlektriko-polhs-me-20-xiliarika_277713.asp

                          Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Η διαφορά έχεται σε αυτό που δια-τυμπανίζω πολλές φορές, που είναι οι χώροι του Inster - όπου είναι εντυπωσιακοί.

                          Μετά σίγουρα έρχεται η παθητική ασφάλεια όπου είναι συγκριτικά μελανό σημείο για το Inster καθώς και η μπαταρία LFP του Surf που - θεωρείται - πιο ασφαλής.

                          Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.

                          Ειναι απλά τα 2 καλύτερα μικρά ηλεκτρικα

                          Τριτο λίγο χειροτερο αλλα καλύτερο και από τα 2 σε τιμη ειναι το leapmotor t03

                          Βασικα αυτές ειναι οι επιλογές που εχει κάποιος σε μικρο ηλεκτρικο. Το παλιο spring ειναι μια χαζομαρα και περιμενουμε να δουμε το νεο μηπως αξίζει

                          Μιλαω για μικρα αμαξια δεν βαζω μεσα τα microcar

                          Το leapmotor με έβαλε σε αυτή τη λογική Και γι ατην τιμή του συγχωρείς τις αδυναμίες! Αν είχα περιορισμό στο budget θα ήταν η τελική μου επιλογή και όταν πήρα το inster δεν υπήρχε το Surf.

                          Εμένα μου αρέσει και το renault 5 αλλά η τιμή είναι στο Θεό με ένα αξιοπρεπή εξοπλισμό και οι χώροι πίσω είναι πάρα πολύ περιοριστικοί.

                          Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                          Hyundai Inster 42kwh

                          cirus D A 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • cirus
                            cirus @zaxosm last edited by cirus

                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                            @cirus said in Hyundai Inster (2024):

                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                            https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/BYD-Surf-h-Hyundai-Inster-gia-hlektriko-polhs-me-20-xiliarika_277713.asp

                            Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Η διαφορά έχεται σε αυτό που δια-τυμπανίζω πολλές φορές, που είναι οι χώροι του Inster - όπου είναι εντυπωσιακοί.

                            Μετά σίγουρα έρχεται η παθητική ασφάλεια όπου είναι συγκριτικά μελανό σημείο για το Inster καθώς και η μπαταρία LFP του Surf που - θεωρείται - πιο ασφαλής.

                            Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.

                            Ειναι απλά τα 2 καλύτερα μικρά ηλεκτρικα

                            Τριτο λίγο χειροτερο αλλα καλύτερο και από τα 2 σε τιμη ειναι το leapmotor t03

                            Βασικα αυτές ειναι οι επιλογές που εχει κάποιος σε μικρο ηλεκτρικο. Το παλιο spring ειναι μια χαζομαρα και περιμενουμε να δουμε το νεο μηπως αξίζει

                            Μιλαω για μικρα αμαξια δεν βαζω μεσα τα microcar

                            Το leapmotor με έβαλε σε αυτή τη λογική Και γι ατην τιμή του συγχωρείς τις αδυναμίες! Αν είχα περιορισμό στο budget θα ήταν η τελική μου επιλογή και όταν πήρα το inster δεν υπήρχε το Surf.

                            Εμένα μου αρέσει και το renault 5 αλλά η τιμή είναι στο Θεό με ένα αξιοπρεπή εξοπλισμό και οι χώροι πίσω είναι πάρα πολύ περιοριστικοί.

                            βρε και μενα μου αρεσει το renault 5 και πολλα αλλα Ευρωπαικα.

                            Ειναι πολύ πιο ομορφα συνηθως και από τα κινεζικα και από τα κορεατικα οπως το inster που έχεις. (sorry αλλα νομιζω οτι στο design δεν παιζονται οι ευρωπαιοι)

                            Το κακό ειναι η τιμη τους για αυτά που προσφέρουν και δεν τα εξεταζω καν. Καλα το e C3 ειναι και μαπα εντελως ακομα και ιδια τιμη να είχε με τα κινεζικα.

                            το t03 καλό χρυσο για την τιμη του εξαιρετικο αλλα ειναι κακασχημο

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dg79 @zaxosm last edited by

                              @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                              Εμένα μου αρέσει και το renault 5 αλλά η τιμή είναι στο Θεό με ένα αξιοπρεπή εξοπλισμό και οι χώροι πίσω είναι πάρα πολύ merchandising

                              Για δοκίμασε να βάλεις τους δύο ευσωμους συναδέλφους να κάτσουν πίσω στο 5αρι 😁
                              Κανονικά 2+2 θέσεων έπρεπε να θεωρείται

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                axel12p @zaxosm last edited by

                                @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                @cirus said in Hyundai Inster (2024):

                                @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/BYD-Surf-h-Hyundai-Inster-gia-hlektriko-polhs-me-20-xiliarika_277713.asp

                                Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Η διαφορά έχεται σε αυτό που δια-τυμπανίζω πολλές φορές, που είναι οι χώροι του Inster - όπου είναι εντυπωσιακοί.

                                Μετά σίγουρα έρχεται η παθητική ασφάλεια όπου είναι συγκριτικά μελανό σημείο για το Inster καθώς και η μπαταρία LFP του Surf που - θεωρείται - πιο ασφαλής.

                                Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.

                                Ειναι απλά τα 2 καλύτερα μικρά ηλεκτρικα

                                Τριτο λίγο χειροτερο αλλα καλύτερο και από τα 2 σε τιμη ειναι το leapmotor t03

                                Βασικα αυτές ειναι οι επιλογές που εχει κάποιος σε μικρο ηλεκτρικο. Το παλιο spring ειναι μια χαζομαρα και περιμενουμε να δουμε το νεο μηπως αξίζει

                                Μιλαω για μικρα αμαξια δεν βαζω μεσα τα microcar

                                Το leapmotor με έβαλε σε αυτή τη λογική Και γι ατην τιμή του συγχωρείς τις αδυναμίες! Αν είχα περιορισμό στο budget θα ήταν η τελική μου επιλογή και όταν πήρα το inster δεν υπήρχε το Surf.

                                Εμένα μου αρέσει και το renault 5 αλλά η τιμή είναι στο Θεό με ένα αξιοπρεπή εξοπλισμό και οι χώροι πίσω είναι πάρα πολύ περιοριστικοί.

                                Και εμένα μου φαίνεται πανέμορφο το 5άρι (είμαι και συναισθηματικά δεμένος μαζί του), αν όμως ήταν να επιλέξω και εγώ το Inster θα επέλεγα. Θεωρώ ότι είναι το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • N
                                  newradpilot last edited by

                                  Δεν το φέρνουν με ηλιοροφή που αναφέρεται στο ελληνικό site ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jousis @zaxosm last edited by jousis

                                    @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                    Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.

                                    Έχεις πάρει την έκδοση που κουνιούνται κ τα πίσω καθίσματα;

                                    Εξαιρετικό αυτοκίνητο.
                                    Αν ήταν λιγότερο κουβαδάκι θα με κέρδιζε κι εμένα, αλλά άσχετα απο τα γούστα μου, είναι 10/10. Εντυπωσιάστηκα.
                                    imo πολυ καλυτερο απο δελφίνι.

                                    Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Z
                                      zaxosm @jousis last edited by

                                      @jousis said in Hyundai Inster (2024):

                                      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                      Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.

                                      Έχεις πάρει την έκδοση που κουνιούνται κ τα πίσω καθίσματα;

                                      Εξαιρετικό αυτοκίνητο.
                                      Αν ήταν λιγότερο κουβαδάκι θα με κέρδιζε κι εμένα, αλλά άσχετα απο τα γούστα μου, είναι 10/10. Εντυπωσιάστηκα.
                                      imo πολυ καλυτερο απο δελφίνι.

                                      Οχι και αυτο ειναι το εντυπωσιακο. Οτι ακομα και με τη σταθερη χωροταξια ολοι χωραμε ανετα! Και τα μπαγκαζια τοσο οσο πρεπει.

                                      Το μονο δεσμευτικο ειναι οτι μπροστα δεν καθονται ανετα ευτραφης ανθρωποι. Ειναι αρκετα στενο με τη μεσαια κονσολα να ειναι πολυ πλατια οποτε τα ποδια πιεζονται.

                                      Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                      Hyundai Inster 42kwh

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jousis last edited by jousis

                                        Φαντάσου δλδ τί πάρτυ θα γίνεται με την άλλη έκδοση 😁
                                        Το έχω δει ήδη 2-3 φορές στον δρόμο, εντυπωσιακό (εμένα δεν μου αρέσει, αλλά άσχετο).
                                        Μακράν το καλύτερο πολης για εμένα. Μακάρι να ξεπουλήσει να βγάλουν κι άλλα τέτοια.
                                        Του κάνω τρελή διαφήμιση σε φίλους.

                                        Στην εθνική που το πας πως σου φαίνεται (τώρα διαβάζω τα πίσω, αν το είπες ήδη αγνόησε);

                                        Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Z
                                          zaxosm @jousis last edited by

                                          @jousis said in Hyundai Inster (2024):

                                          Φαντάσου δλδ τί πάρτυ θα γίνεται με την άλλη έκδοση 😁
                                          Το έχω δει ήδη 2-3 φορές στον δρόμο, εντυπωσιακό (εμένα δεν μου αρέσει, αλλά άσχετο).
                                          Μακράν το καλύτερο πολης για εμένα. Μακάρι να ξεπουλήσει να βγάλουν κι άλλα τέτοια.
                                          Του κάνω τρελή διαφήμιση σε φίλους.

                                          Στην εθνική που το πας πως σου φαίνεται (τώρα διαβάζω τα πίσω, αν το είπες ήδη αγνόησε);

                                          Είναι all arounder το inster.

                                          Στην εθνική πάει αρκετά καλά και σταθερά, δεν το επηράζουν καθόλου οι άνεμοι ή οι υψηλές ταχύτητες και γενικά αισθάνομαι μία ασφάλεια παρά το μέγεθος. Γκάζι έχει υπέραρκετό, φτάνει τα 140 που είναι και η τελική του (42kw version) πάρα πολύ έυκολα. Σε στροφές που το έχω πιέσει εκεί στο Άστρος μέχρι Νάυπλιο είναι αρκετά προβλέψιμο αλλά δεν εμπνέει καθόλου για γρήγορη οδήγηση - παίρνει κλίσεις που γίνονται αισθητές.

                                          Απο εκεί και πέρα για να είμαι ειλικρινής δεν έχω κάνει ταξίδι πιο μακριά από το Άστρος γιατί σκόπιμα δεν θέλω να βάζω στο κεφάλι μου τη φόρτιση ως παράγοντα στο ταξίδι και αν θες δεν θέλω να έχω το άγχος που ενδεχομένως να μου προκαλέσει ένας δημόσιος φορτιστής που δεν δουλεύει. Κακά τα ψέματα η αυτονομία είναι περιορισμένη - σε ανοικτό δρόμο μαξ 250 χιλιόμετρα και λόγω μπαταρίας NMC στα 7000 χιλιόμετρα που έχω πλέον το έχω πάει στο 100% 4 φορές εκ των οποίων η μία ήταν όταν το παρέλαβα. Παίζω κατά βασή μεταξύ 30 και 80% όπου βγάζει περίπου 160-180χλμ σε αστική και περιαστική χρήση με κόστος κάπου στα 4 Ευρώ με φόρτιση αποκλειστικά στο σπίτι.

                                          Ίσως κάποια στιγμή επιχειρήσω και κάτι μεγαλύτερο αλλά δεν είναι στα άμεσα σχέδια.

                                          Αυτό που θέλω τώρα να δω είναι πως επηρεάζεται η αυτονομία με τη θέρμανση καθώς δεν έχει αντλία θερμότητας και ακούω πως ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση. Ίδωμεν!

                                          Τρομερό ατού είναι το i-pedal το οποίο ρυθμίζεται σε 4 φάσεις με την τέταρτη να είναι και ουσιαστικά ένα είδος φρένου. Σπάνια ακουμπάω το φρένο σε αυτό το mode, και θεωρώ αφενός ότι είναι πολύ ξεκούραστο για μένα και αφετέρου πολύ καλό και για τη μακροζωία του συστήματος φρένων.

                                          Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                          Hyundai Inster 42kwh

                                          cirus J 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                                          • cirus
                                            cirus @zaxosm last edited by cirus

                                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                            @jousis said in Hyundai Inster (2024):

                                            Φαντάσου δλδ τί πάρτυ θα γίνεται με την άλλη έκδοση 😁
                                            Το έχω δει ήδη 2-3 φορές στον δρόμο, εντυπωσιακό (εμένα δεν μου αρέσει, αλλά άσχετο).
                                            Μακράν το καλύτερο πολης για εμένα. Μακάρι να ξεπουλήσει να βγάλουν κι άλλα τέτοια.
                                            Του κάνω τρελή διαφήμιση σε φίλους.

                                            Στην εθνική που το πας πως σου φαίνεται (τώρα διαβάζω τα πίσω, αν το είπες ήδη αγνόησε);

                                            Είναι all arounder το inster.

                                            Στην εθνική πάει αρκετά καλά και σταθερά, δεν το επηράζουν καθόλου οι άνεμοι ή οι υψηλές ταχύτητες και γενικά αισθάνομαι μία ασφάλεια παρά το μέγεθος. Γκάζι έχει υπέραρκετό, φτάνει τα 140 που είναι και η τελική του (42kw version) πάρα πολύ έυκολα. Σε στροφές που το έχω πιέσει εκεί στο Άστρος μέχρι Νάυπλιο είναι αρκετά προβλέψιμο αλλά δεν εμπνέει καθόλου για γρήγορη οδήγηση - παίρνει κλίσεις που γίνονται αισθητές.

                                            Απο εκεί και πέρα για να είμαι ειλικρινής δεν έχω κάνει ταξίδι πιο μακριά από το Άστρος γιατί σκόπιμα δεν θέλω να βάζω στο κεφάλι μου τη φόρτιση ως παράγοντα στο ταξίδι και αν θες δεν θέλω να έχω το άγχος που ενδεχομένως να μου προκαλέσει ένας δημόσιος φορτιστής που δεν δουλεύει. Κακά τα ψέματα η αυτονομία είναι περιορισμένη - σε ανοικτό δρόμο μαξ 250 χιλιόμετρα και λόγω μπαταρίας NMC στα 7000 χιλιόμετρα που έχω πλέον το έχω πάει στο 100% 4 φορές εκ των οποίων η μία ήταν όταν το παρέλαβα. Παίζω κατά βασή μεταξύ 30 και 80% όπου βγάζει περίπου 160-180χλμ σε αστική και περιαστική χρήση με κόστος κάπου στα 4 Ευρώ με φόρτιση αποκλειστικά στο σπίτι.

                                            Ίσως κάποια στιγμή επιχειρήσω και κάτι μεγαλύτερο αλλά δεν είναι στα άμεσα σχέδια.

                                            Αυτό που θέλω τώρα να δω είναι πως επηρεάζεται η αυτονομία με τη θέρμανση καθώς δεν έχει αντλία θερμότητας και ακούω πως ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση. Ίδωμεν!

                                            Τρομερό ατού είναι το i-pedal το οποίο ρυθμίζεται σε 4 φάσεις με την τέταρτη να είναι και ουσιαστικά ένα είδος φρένου. Σπάνια ακουμπάω το φρένο σε αυτό το mode, και θεωρώ αφενός ότι είναι πολύ ξεκούραστο για μένα και αφετέρου πολύ καλό και για τη μακροζωία του συστήματος φρένων.

                                            δεν ειναι το αμαξι για ταξιδια, γιατι να παιδευεσαι από την στιγμη που έχεις αλλο καλό αμαξι για ταξίδια.

                                            ενταξει να το κανεις μια φορα να το δεις από περιεργεια λογικο και γενικα φυσικα και μπορεις να το κάνεις με στασεις αλλα δεν εχει νοημα

                                            το Tucson που εχεις για ταξιδι ειναι απλα 1000φορες καλύτερο σε αυτό

                                            Για την πόλη και για κοντινες αποστασεις (τυπου χαλκιδα) οκ , μετα για αυτους που εχουν ενα κανονικο αμαξι ειναι απλα παιδεμα

                                            την οικονομία την κάνεις μεσα στην πολη που κάνεις τα πολλα χιλιομετρα. Για ταξιδια που ειναι λίγα το χρόνο δεν παιζει κανενα ρολο ποσο καιει το κανονικο σου αμαξι, κλαιν, σιγα ποσα ταξιδια να κανεις και σιγα το ποσο που θα εξοικονομησεις

                                            Φιλικα τα λέω παντα, μην παρεξηγηθω

                                            Cirus the virus

                                            Z 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 18 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr