-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@dg79 said in Hyundai Inster (2024):
Υπάρχει όμως και ένα όριο κατανάλωσης, που πάνω από αυτό αλλάζει η τιμή της κιλοβατώρας ή/και των ρυθμιζόμενων χρεώσεων;
Καλά θυμάμαι;
Ή αυτό εξαρτάται από τον πάροχο και σε ποιο πρόγραμμα είσαι;αν εισαι σε σταθερο προγραμμα, η τιμη της κβω δεν αλλαζει. Οι ρυθμιζομενες οντως αλλαζουν, αλλα παει κλιμακωτα. Η τελικη επιβαρυνση εξαρταται απο την καταναλωση που εχει τελικα το νοικοκυριο, ΑΛΛΑ μειωνονται πολυ στο νυχτερινο τιμολογιο.
Οι ρυθμιζομενες χρεωσεις δεν εξαρτωνται απο τον εκαστοτε παροχο αλλα ειναι του δικτυου (αδμηε και δεδδηε) επομενως δεν υπαρχει καμμια διαφοροποιηση.Αναλυτικα ολες οι χρεωσεις εδω
https://www.raaey.gr/energeia/katanalotes/times-kai-xreoseis/
Μπορειτε να τα δειτε και στον λογαριασμο ρευματος σας. Στης ΔΕΗ τουλαχιστον φαινονται αναλυτικα οι χρεωσεις.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η ερώτηση έγινε ώστε να είναι ρεαλιστικός ο υπολογισμός αν είναι κάποιος στον προβληματισμό lpg vs hybrid vs ηλεκτρικό
-
@ss_76 said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@dg79 said in Hyundai Inster (2024):
Υπάρχει όμως και ένα όριο κατανάλωσης, που πάνω από αυτό αλλάζει η τιμή της κιλοβατώρας ή/και των ρυθμιζόμενων χρεώσεων;
Καλά θυμάμαι;
Ή αυτό εξαρτάται από τον πάροχο και σε ποιο πρόγραμμα είσαι;αν εισαι σε σταθερο προγραμμα, η τιμη της κβω δεν αλλαζει. Οι ρυθμιζομενες οντως αλλαζουν, αλλα παει κλιμακωτα. Η τελικη επιβαρυνση εξαρταται απο την καταναλωση που εχει τελικα το νοικοκυριο, ΑΛΛΑ μειωνονται πολυ στο νυχτερινο τιμολογιο.
Οι ρυθμιζομενες χρεωσεις δεν εξαρτωνται απο τον εκαστοτε παροχο αλλα ειναι του δικτυου (αδμηε και δεδδηε) επομενως δεν υπαρχει καμμια διαφοροποιηση.Αναλυτικα ολες οι χρεωσεις εδω
https://www.raaey.gr/energeia/katanalotes/times-kai-xreoseis/
Μπορειτε να τα δειτε και στον λογαριασμο ρευματος σας. Στης ΔΕΗ τουλαχιστον φαινονται αναλυτικα οι χρεωσεις.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η ερώτηση έγινε ώστε να είναι ρεαλιστικός ο υπολογισμός αν είναι κάποιος στον προβληματισμό lpg vs hybrid vs ηλεκτρικό
καμμια παρεξηγηση, αλλα ειλικρινα θεωρω (οπως εχω πει και στο παρελθον) λαθος την προσεγγιση "αγοραζω ηλεκτρικο για να κανω οικονομια". Για εμενα θα επρεπε να ειναι "προτιμω την οδηγηση ηλεκτρικου οχηματος και ως bonus εχουμε χαμηλοτερα εξοδα".
Αν κατσει καποιος (που εχει ηδη αυτοκινητο) να ψαχνει τι πενταροδεκαρες θα γλυτωσει σε 10 χρονια χρησης, ωστε να δικαιολογησει στον εαυτο του τηναγορα του ηλεκτρικου (χωρις επιδοτηση μαλιστα) τοτε δεν θα του αρεσουν τα αποτελεσματα.
Η πιο οικονομικη λυση θα ειναι μαλλον να μεινει με το υπαρχον οχημα του. -
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
καμμια παρεξηγηση, αλλα ειλικρινα θεωρω (οπως εχω πει και στο παρελθον) λαθος την προσεγγιση "αγοραζω ηλεκτρικο για να κανω οικονομια". Για εμενα θα επρεπε να ειναι "προτιμω την οδηγηση ηλεκτρικου οχηματος και ως bonus εχουμε χαμηλοτερα εξοδα".
ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Χρόνια το λέω αυτό! Η οικονομία είναι το μπόνους, η "παρενέργεια" , όχι ο βασικός λόγος αγορας BEV, oύτε κριτήριο αγοράς.
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
Αν κατσει καποιος (που εχει ηδη αυτοκινητο) να ψαχνει τι πενταροδεκαρες θα γλυτωσει σε 10 χρονια χρησης, ωστε να δικαιολογησει στον εαυτο του τηναγορα του ηλεκτρικου (χωρις επιδοτηση μαλιστα) τοτε δεν θα του αρεσουν τα αποτελεσματα.
Η πιο οικονομικη λυση θα ειναι μαλλον να μεινει με το υπαρχον οχημα του.
Πέστα Χρυσόστομε....επιτέλους!! το να δώσει κάποιος 30Κ για να κάνει οικονομία ειναι απλά ΑΣΤΕΙΟ!! -
Πήρε φωτιά το νήμα! Εύγε!
Αρχικά, σωστά αναφέρθηκε δεν έβαλα τα χιλιόμετρα υπολογισμού. Πάντα για χάριν ευκολίας βάζω τα 15000χλμ παρότι ποτέ δεν το τηρώ και καταλήγω με 20-25000 χλμ.
Για να είμαι ειλικρινής εξ αρχής δεν σκέφτηκα την επιδότηση. Αν την σκεφτόμουν σοβαρά θα έπαιρνα άλλη κατηγορία και αυτό γιατι με βάση την προηγούμενη επιδότηση με ένα αυτοκίνητο αξίας προ φόρων 25000 Ευρω έπαιρνες 9000 Ευρω επιδότηση ενώ σε μενα που ήταν 18000 έβγαινε αν θυμάμαι σωστά κάπου στα 5000. Αυτό που έλεγα, αν είνα να έρθει καλώς να έρθει να πληρώσω και το δάνειο να φύγει. Τώρα απλά ζω με αυτό. Χαμηλότοκο είναι οπότε it is what it is.
Το inster μας καλύπτει για το 80% των μετακινήσεων που είναι το εξοχικό στο Νάυπλιο και οι αστικές μετακινήσεις. Και μας καλύπτει στο 100% ακόμα και με την μικρή μπαταρία που έχω εγώ.
Προσωπικά, δεν έχω φορτίσει ποτέ εκτός σπιτιού. Αυτό θα γίνει μόνο σε εξαιρετική περίπτωση. Δεν υπάρχει ενδεχόμενο να φύγω ταξίδι που να χρειάζομαι φόρτιση στο ενδιάμεσο, θα μου χαλάσει την ηρεμία μου γιατί θα αγχωθώ! Εκεί λοιπόν θα πάρω το Tucson, που είναι και ο λόγος που αγοράστηκε - ταχυτητούλες με το χέρι, βενζινούλα παραδοσιακή και πάρε τα 10αρια καταναλωση αλλά αισθάνομαι μια αρχοντιά και μια σιγουριά με αυτό.Τώρα σε οτι αφορα την οδηγηση, επειδή είχα φουλ υβριδικό (JUKE Hybrid) πριν το inster, στην πόλη έχει αρκετά μικρή διαφορά. Υπαρκτή βέβαια αλλά πολλή λιγότερη από ένα θερμικό. Το μεγαλύτερο πλας είναι η ανυπαρξία αλλαγών στη μετάδοση. Μία ταχύτητα μπρος, μία πίσω και τέλος. Αυτό δε συγκρίνεται με τίποτα άλλο (CVT, DSG etc.)
Για το κομμάτι των σερβις, έχετε δίκιο, δεν το υπολόγισα και είναι και αυτό σημαντικό. Μόνο και μόνο τα λάδια είναι το μινιμουμ 150 Ευρω το χρόνο. Αν βάλουμε και τα τακάκια, γιατί με το One pedal έχω ξεχάσει τι σημαίνει πεντάλ φρένου, ανεβαίνει το όφελος.
Σε οτι αφορά τον πάροχο ενέργειας, έχω το κλασικό της ΔΕΗ με σταθερή τιμή 0,14. Για λόγους φόρων κλπ, υπολογίζω κιλοβατώρα στα 0,20 -0,23 στους υπολογισμούς μου. Σκέφτομαι μήπως αλλάξω γιατί πλεόν υπάρχουν και με 0,10/kwh που όσο να πεις είναι μία σχετική διαφορά.
-
@fanis75 said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
καμμια παρεξηγηση, αλλα ειλικρινα θεωρω (οπως εχω πει και στο παρελθον) λαθος την προσεγγιση "αγοραζω ηλεκτρικο για να κανω οικονομια". Για εμενα θα επρεπε να ειναι "προτιμω την οδηγηση ηλεκτρικου οχηματος και ως bonus εχουμε χαμηλοτερα εξοδα".
ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Χρόνια το λέω αυτό! Η οικονομία είναι το μπόνους, η "παρενέργεια" , όχι ο βασικός λόγος αγορας BEV, oύτε κριτήριο αγοράς.
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
Αν κατσει καποιος (που εχει ηδη αυτοκινητο) να ψαχνει τι πενταροδεκαρες θα γλυτωσει σε 10 χρονια χρησης, ωστε να δικαιολογησει στον εαυτο του τηναγορα του ηλεκτρικου (χωρις επιδοτηση μαλιστα) τοτε δεν θα του αρεσουν τα αποτελεσματα.
Η πιο οικονομικη λυση θα ειναι μαλλον να μεινει με το υπαρχον οχημα του.
Πέστα Χρυσόστομε....επιτέλους!! το να δώσει κάποιος 30Κ για να κάνει οικονομία ειναι απλά ΑΣΤΕΙΟ!!Ε τότε δεν έχεις λόγο να προτιμήσεις αμιγώς ηλεκτρικό από κάποιο σωστό υβριδικό
-
@iceman7 said in Hyundai Inster (2024):
Ε τότε δεν έχεις λόγο να προτιμήσεις αμιγώς ηλεκτρικό από κάποιο σωστό υβριδικό
Φυσικά και έχεις, δεκάδες λόγους μάλιστα!! Τα έχουμε γράψει άπειρες φορές, με σημνατικότερο λόγο την κατά πολύ ανώτερη εμπειρία οδήγησης, ειδικά σε σύγκριση με αμάξια ιδιών χρημάτων. π.χ. στα λεφτά του Τέσλα, δεν υπάρχει σεντάν που να συγκριθεί μαζί του, σε τίποτα! Άλλο παράδειγμα: με 100.000 που κάνει η Taycan, απλά δεν μπορείς να αγοράσεις άλλη Πόρσε, χωρίς να λάβουμε υπόψιν τις επιδόσεις.
Γενικά η εμπειρία οδήγησης ενός BEV ειναι 100 φορές ανώτερη ενός θερμικού και 10 ενός καλού υβριδικού.
-
@fanis75 said in Hyundai Inster (2024):
@iceman7 said in Hyundai Inster (2024):
Ε τότε δεν έχεις λόγο να προτιμήσεις αμιγώς ηλεκτρικό από κάποιο σωστό υβριδικό
Φυσικά και έχεις, δεκάδες λόγους μάλιστα!! Τα έχουμε γράψει άπειρες φορές, με σημνατικότερο λόγο την κατά πολύ ανώτερη εμπειρία οδήγησης, ειδικά σε σύγκριση με αμάξια ιδιών χρημάτων. π.χ. στα λεφτά του Τέσλα, δεν υπάρχει σεντάν που να συγκριθεί μαζί του, σε τίποτα! Άλλο παράδειγμα: με 100.000 που κάνει η Taycan, απλά δεν μπορείς να αγοράσεις άλλη Πόρσε, χωρίς να λάβουμε υπόψιν τις επιδόσεις.
Γενικά η εμπειρία οδήγησης ενός BEV ειναι 100 φορές ανώτερη ενός θερμικού και 10 ενός καλού υβριδικού.
Εσύ το λες. Εγω που έχω και από τα 2 καθημερινά μετράει μόνο το μέγεθος.
Με το μικρό υβριδικό πάω 85+% ηλεκτρικά πάμφθηνα.
Δεν χρειάζεται να κουβαλώ τη μαούνα μαζί -
@iceman7 said in Hyundai Inster (2024):
Εσύ το λες. Εγω που έχω και από τα 2 καθημερινά μετράει μόνο το μέγεθος.
Με το μικρό υβριδικό πάω 85+% ηλεκτρικά πάμφθηνα.
Δεν χρειάζεται να κουβαλώ τη μαούνα μαζίEσύ όλα αυτά και δεκτά, αλλά ειναι υποκειμενικά. Εσύ πας με το μικρό, άλλος θελει να πηγάινει με την 911 και άλλο με την 7άρα στο πίσω κάθισμα και σωφέρ.
Αλλά εδώ μιλάμε για αντικειμενικους λόγους, αυτο ρώτησες και απάντησα. Το να μην σου αρέσουν ή ταιριάζουν απόλυτα σεβαστό, αλλά ειναι καθαρά υποκειμενικό.
-
Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Η διαφορά έχεται σε αυτό που δια-τυμπανίζω πολλές φορές, που είναι οι χώροι του Inster - όπου είναι εντυπωσιακοί.
Μετά σίγουρα έρχεται η παθητική ασφάλεια όπου είναι συγκριτικά μελανό σημείο για το Inster καθώς και η μπαταρία LFP του Surf που - θεωρείται - πιο ασφαλής.
Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Η διαφορά έχεται σε αυτό που δια-τυμπανίζω πολλές φορές, που είναι οι χώροι του Inster - όπου είναι εντυπωσιακοί.
Μετά σίγουρα έρχεται η παθητική ασφάλεια όπου είναι συγκριτικά μελανό σημείο για το Inster καθώς και η μπαταρία LFP του Surf που - θεωρείται - πιο ασφαλής.
Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.
Ειναι απλά τα 2 καλύτερα μικρά ηλεκτρικα
Τριτο λίγο χειροτερο αλλα καλύτερο και από τα 2 σε τιμη ειναι το leapmotor t03
Βασικα αυτές ειναι οι επιλογές που εχει κάποιος σε μικρο ηλεκτρικο. Το παλιο spring ειναι μια χαζομαρα και περιμενουμε να δουμε το νεο μηπως αξίζει
Μιλαω για μικρα αμαξια δεν βαζω μεσα τα microcar
-
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Η διαφορά έχεται σε αυτό που δια-τυμπανίζω πολλές φορές, που είναι οι χώροι του Inster - όπου είναι εντυπωσιακοί.
Μετά σίγουρα έρχεται η παθητική ασφάλεια όπου είναι συγκριτικά μελανό σημείο για το Inster καθώς και η μπαταρία LFP του Surf που - θεωρείται - πιο ασφαλής.
Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.
Ειναι απλά τα 2 καλύτερα μικρά ηλεκτρικα
Τριτο λίγο χειροτερο αλλα καλύτερο και από τα 2 σε τιμη ειναι το leapmotor t03
Βασικα αυτές ειναι οι επιλογές που εχει κάποιος σε μικρο ηλεκτρικο. Το παλιο spring ειναι μια χαζομαρα και περιμενουμε να δουμε το νεο μηπως αξίζει
Μιλαω για μικρα αμαξια δεν βαζω μεσα τα microcar
Το leapmotor με έβαλε σε αυτή τη λογική Και γι ατην τιμή του συγχωρείς τις αδυναμίες! Αν είχα περιορισμό στο budget θα ήταν η τελική μου επιλογή και όταν πήρα το inster δεν υπήρχε το Surf.
Εμένα μου αρέσει και το renault 5 αλλά η τιμή είναι στο Θεό με ένα αξιοπρεπή εξοπλισμό και οι χώροι πίσω είναι πάρα πολύ περιοριστικοί.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Η διαφορά έχεται σε αυτό που δια-τυμπανίζω πολλές φορές, που είναι οι χώροι του Inster - όπου είναι εντυπωσιακοί.
Μετά σίγουρα έρχεται η παθητική ασφάλεια όπου είναι συγκριτικά μελανό σημείο για το Inster καθώς και η μπαταρία LFP του Surf που - θεωρείται - πιο ασφαλής.
Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.
Ειναι απλά τα 2 καλύτερα μικρά ηλεκτρικα
Τριτο λίγο χειροτερο αλλα καλύτερο και από τα 2 σε τιμη ειναι το leapmotor t03
Βασικα αυτές ειναι οι επιλογές που εχει κάποιος σε μικρο ηλεκτρικο. Το παλιο spring ειναι μια χαζομαρα και περιμενουμε να δουμε το νεο μηπως αξίζει
Μιλαω για μικρα αμαξια δεν βαζω μεσα τα microcar
Το leapmotor με έβαλε σε αυτή τη λογική Και γι ατην τιμή του συγχωρείς τις αδυναμίες! Αν είχα περιορισμό στο budget θα ήταν η τελική μου επιλογή και όταν πήρα το inster δεν υπήρχε το Surf.
Εμένα μου αρέσει και το renault 5 αλλά η τιμή είναι στο Θεό με ένα αξιοπρεπή εξοπλισμό και οι χώροι πίσω είναι πάρα πολύ περιοριστικοί.
βρε και μενα μου αρεσει το renault 5 και πολλα αλλα Ευρωπαικα.
Ειναι πολύ πιο ομορφα συνηθως και από τα κινεζικα και από τα κορεατικα οπως το inster που έχεις. (sorry αλλα νομιζω οτι στο design δεν παιζονται οι ευρωπαιοι)
Το κακό ειναι η τιμη τους για αυτά που προσφέρουν και δεν τα εξεταζω καν. Καλα το e C3 ειναι και μαπα εντελως ακομα και ιδια τιμη να είχε με τα κινεζικα.
το t03 καλό χρυσο για την τιμη του εξαιρετικο αλλα ειναι κακασχημο
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Εμένα μου αρέσει και το renault 5 αλλά η τιμή είναι στο Θεό με ένα αξιοπρεπή εξοπλισμό και οι χώροι πίσω είναι πάρα πολύ merchandising
Για δοκίμασε να βάλεις τους δύο ευσωμους συναδέλφους να κάτσουν πίσω στο 5αρι

Κανονικά 2+2 θέσεων έπρεπε να θεωρείται -
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Η διαφορά έχεται σε αυτό που δια-τυμπανίζω πολλές φορές, που είναι οι χώροι του Inster - όπου είναι εντυπωσιακοί.
Μετά σίγουρα έρχεται η παθητική ασφάλεια όπου είναι συγκριτικά μελανό σημείο για το Inster καθώς και η μπαταρία LFP του Surf που - θεωρείται - πιο ασφαλής.
Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.
Ειναι απλά τα 2 καλύτερα μικρά ηλεκτρικα
Τριτο λίγο χειροτερο αλλα καλύτερο και από τα 2 σε τιμη ειναι το leapmotor t03
Βασικα αυτές ειναι οι επιλογές που εχει κάποιος σε μικρο ηλεκτρικο. Το παλιο spring ειναι μια χαζομαρα και περιμενουμε να δουμε το νεο μηπως αξίζει
Μιλαω για μικρα αμαξια δεν βαζω μεσα τα microcar
Το leapmotor με έβαλε σε αυτή τη λογική Και γι ατην τιμή του συγχωρείς τις αδυναμίες! Αν είχα περιορισμό στο budget θα ήταν η τελική μου επιλογή και όταν πήρα το inster δεν υπήρχε το Surf.
Εμένα μου αρέσει και το renault 5 αλλά η τιμή είναι στο Θεό με ένα αξιοπρεπή εξοπλισμό και οι χώροι πίσω είναι πάρα πολύ περιοριστικοί.
Και εμένα μου φαίνεται πανέμορφο το 5άρι (είμαι και συναισθηματικά δεμένος μαζί του), αν όμως ήταν να επιλέξω και εγώ το Inster θα επέλεγα. Θεωρώ ότι είναι το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης!
-
Δεν το φέρνουν με ηλιοροφή που αναφέρεται στο ελληνικό site ;
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.
Έχεις πάρει την έκδοση που κουνιούνται κ τα πίσω καθίσματα;
Εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Αν ήταν λιγότερο κουβαδάκι θα με κέρδιζε κι εμένα, αλλά άσχετα απο τα γούστα μου, είναι 10/10. Εντυπωσιάστηκα.
imo πολυ καλυτερο απο δελφίνι. -
@jousis said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Τις προηγούμενες μέρες μετέφερα 3 συναδέλφους. Οι δύο πιο εύσωμοι κάθισαν πίσω (εσκεμμένα) και ήταν εντυπωσιακά άνετα. Αρκετά πιο άνετα από μπροστά όπου ο ένας που το δοκίμασε διαμαρτυρήθηκε για την κεντρική κονσόλα που πιέζει το γόνατο και είναι ομολογουμένως στενά.
Έχεις πάρει την έκδοση που κουνιούνται κ τα πίσω καθίσματα;
Εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Αν ήταν λιγότερο κουβαδάκι θα με κέρδιζε κι εμένα, αλλά άσχετα απο τα γούστα μου, είναι 10/10. Εντυπωσιάστηκα.
imo πολυ καλυτερο απο δελφίνι.Οχι και αυτο ειναι το εντυπωσιακο. Οτι ακομα και με τη σταθερη χωροταξια ολοι χωραμε ανετα! Και τα μπαγκαζια τοσο οσο πρεπει.
Το μονο δεσμευτικο ειναι οτι μπροστα δεν καθονται ανετα ευτραφης ανθρωποι. Ειναι αρκετα στενο με τη μεσαια κονσολα να ειναι πολυ πλατια οποτε τα ποδια πιεζονται.
-
Φαντάσου δλδ τί πάρτυ θα γίνεται με την άλλη έκδοση

Το έχω δει ήδη 2-3 φορές στον δρόμο, εντυπωσιακό (εμένα δεν μου αρέσει, αλλά άσχετο).
Μακράν το καλύτερο πολης για εμένα. Μακάρι να ξεπουλήσει να βγάλουν κι άλλα τέτοια.
Του κάνω τρελή διαφήμιση σε φίλους.Στην εθνική που το πας πως σου φαίνεται (τώρα διαβάζω τα πίσω, αν το είπες ήδη αγνόησε);
-
@jousis said in Hyundai Inster (2024):
Φαντάσου δλδ τί πάρτυ θα γίνεται με την άλλη έκδοση

Το έχω δει ήδη 2-3 φορές στον δρόμο, εντυπωσιακό (εμένα δεν μου αρέσει, αλλά άσχετο).
Μακράν το καλύτερο πολης για εμένα. Μακάρι να ξεπουλήσει να βγάλουν κι άλλα τέτοια.
Του κάνω τρελή διαφήμιση σε φίλους.Στην εθνική που το πας πως σου φαίνεται (τώρα διαβάζω τα πίσω, αν το είπες ήδη αγνόησε);
Είναι all arounder το inster.
Στην εθνική πάει αρκετά καλά και σταθερά, δεν το επηράζουν καθόλου οι άνεμοι ή οι υψηλές ταχύτητες και γενικά αισθάνομαι μία ασφάλεια παρά το μέγεθος. Γκάζι έχει υπέραρκετό, φτάνει τα 140 που είναι και η τελική του (42kw version) πάρα πολύ έυκολα. Σε στροφές που το έχω πιέσει εκεί στο Άστρος μέχρι Νάυπλιο είναι αρκετά προβλέψιμο αλλά δεν εμπνέει καθόλου για γρήγορη οδήγηση - παίρνει κλίσεις που γίνονται αισθητές.
Απο εκεί και πέρα για να είμαι ειλικρινής δεν έχω κάνει ταξίδι πιο μακριά από το Άστρος γιατί σκόπιμα δεν θέλω να βάζω στο κεφάλι μου τη φόρτιση ως παράγοντα στο ταξίδι και αν θες δεν θέλω να έχω το άγχος που ενδεχομένως να μου προκαλέσει ένας δημόσιος φορτιστής που δεν δουλεύει. Κακά τα ψέματα η αυτονομία είναι περιορισμένη - σε ανοικτό δρόμο μαξ 250 χιλιόμετρα και λόγω μπαταρίας NMC στα 7000 χιλιόμετρα που έχω πλέον το έχω πάει στο 100% 4 φορές εκ των οποίων η μία ήταν όταν το παρέλαβα. Παίζω κατά βασή μεταξύ 30 και 80% όπου βγάζει περίπου 160-180χλμ σε αστική και περιαστική χρήση με κόστος κάπου στα 4 Ευρώ με φόρτιση αποκλειστικά στο σπίτι.
Ίσως κάποια στιγμή επιχειρήσω και κάτι μεγαλύτερο αλλά δεν είναι στα άμεσα σχέδια.
Αυτό που θέλω τώρα να δω είναι πως επηρεάζεται η αυτονομία με τη θέρμανση καθώς δεν έχει αντλία θερμότητας και ακούω πως ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση. Ίδωμεν!
Τρομερό ατού είναι το i-pedal το οποίο ρυθμίζεται σε 4 φάσεις με την τέταρτη να είναι και ουσιαστικά ένα είδος φρένου. Σπάνια ακουμπάω το φρένο σε αυτό το mode, και θεωρώ αφενός ότι είναι πολύ ξεκούραστο για μένα και αφετέρου πολύ καλό και για τη μακροζωία του συστήματος φρένων.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@jousis said in Hyundai Inster (2024):
Φαντάσου δλδ τί πάρτυ θα γίνεται με την άλλη έκδοση

Το έχω δει ήδη 2-3 φορές στον δρόμο, εντυπωσιακό (εμένα δεν μου αρέσει, αλλά άσχετο).
Μακράν το καλύτερο πολης για εμένα. Μακάρι να ξεπουλήσει να βγάλουν κι άλλα τέτοια.
Του κάνω τρελή διαφήμιση σε φίλους.Στην εθνική που το πας πως σου φαίνεται (τώρα διαβάζω τα πίσω, αν το είπες ήδη αγνόησε);
Είναι all arounder το inster.
Στην εθνική πάει αρκετά καλά και σταθερά, δεν το επηράζουν καθόλου οι άνεμοι ή οι υψηλές ταχύτητες και γενικά αισθάνομαι μία ασφάλεια παρά το μέγεθος. Γκάζι έχει υπέραρκετό, φτάνει τα 140 που είναι και η τελική του (42kw version) πάρα πολύ έυκολα. Σε στροφές που το έχω πιέσει εκεί στο Άστρος μέχρι Νάυπλιο είναι αρκετά προβλέψιμο αλλά δεν εμπνέει καθόλου για γρήγορη οδήγηση - παίρνει κλίσεις που γίνονται αισθητές.
Απο εκεί και πέρα για να είμαι ειλικρινής δεν έχω κάνει ταξίδι πιο μακριά από το Άστρος γιατί σκόπιμα δεν θέλω να βάζω στο κεφάλι μου τη φόρτιση ως παράγοντα στο ταξίδι και αν θες δεν θέλω να έχω το άγχος που ενδεχομένως να μου προκαλέσει ένας δημόσιος φορτιστής που δεν δουλεύει. Κακά τα ψέματα η αυτονομία είναι περιορισμένη - σε ανοικτό δρόμο μαξ 250 χιλιόμετρα και λόγω μπαταρίας NMC στα 7000 χιλιόμετρα που έχω πλέον το έχω πάει στο 100% 4 φορές εκ των οποίων η μία ήταν όταν το παρέλαβα. Παίζω κατά βασή μεταξύ 30 και 80% όπου βγάζει περίπου 160-180χλμ σε αστική και περιαστική χρήση με κόστος κάπου στα 4 Ευρώ με φόρτιση αποκλειστικά στο σπίτι.
Ίσως κάποια στιγμή επιχειρήσω και κάτι μεγαλύτερο αλλά δεν είναι στα άμεσα σχέδια.
Αυτό που θέλω τώρα να δω είναι πως επηρεάζεται η αυτονομία με τη θέρμανση καθώς δεν έχει αντλία θερμότητας και ακούω πως ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση. Ίδωμεν!
Τρομερό ατού είναι το i-pedal το οποίο ρυθμίζεται σε 4 φάσεις με την τέταρτη να είναι και ουσιαστικά ένα είδος φρένου. Σπάνια ακουμπάω το φρένο σε αυτό το mode, και θεωρώ αφενός ότι είναι πολύ ξεκούραστο για μένα και αφετέρου πολύ καλό και για τη μακροζωία του συστήματος φρένων.
δεν ειναι το αμαξι για ταξιδια, γιατι να παιδευεσαι από την στιγμη που έχεις αλλο καλό αμαξι για ταξίδια.
ενταξει να το κανεις μια φορα να το δεις από περιεργεια λογικο και γενικα φυσικα και μπορεις να το κάνεις με στασεις αλλα δεν εχει νοημα
το Tucson που εχεις για ταξιδι ειναι απλα 1000φορες καλύτερο σε αυτό
Για την πόλη και για κοντινες αποστασεις (τυπου χαλκιδα) οκ , μετα για αυτους που εχουν ενα κανονικο αμαξι ειναι απλα παιδεμα
την οικονομία την κάνεις μεσα στην πολη που κάνεις τα πολλα χιλιομετρα. Για ταξιδια που ειναι λίγα το χρόνο δεν παιζει κανενα ρολο ποσο καιει το κανονικο σου αμαξι, κλαιν, σιγα ποσα ταξιδια να κανεις και σιγα το ποσο που θα εξοικονομησεις
Φιλικα τα λέω παντα, μην παρεξηγηθω
Hyundai Inster (2024)