-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@dg79 said in Hyundai Inster (2024):
Υπάρχει όμως και ένα όριο κατανάλωσης, που πάνω από αυτό αλλάζει η τιμή της κιλοβατώρας ή/και των ρυθμιζόμενων χρεώσεων;
Καλά θυμάμαι;
Ή αυτό εξαρτάται από τον πάροχο και σε ποιο πρόγραμμα είσαι;αν εισαι σε σταθερο προγραμμα, η τιμη της κβω δεν αλλαζει. Οι ρυθμιζομενες οντως αλλαζουν, αλλα παει κλιμακωτα. Η τελικη επιβαρυνση εξαρταται απο την καταναλωση που εχει τελικα το νοικοκυριο, ΑΛΛΑ μειωνονται πολυ στο νυχτερινο τιμολογιο.
Οι ρυθμιζομενες χρεωσεις δεν εξαρτωνται απο τον εκαστοτε παροχο αλλα ειναι του δικτυου (αδμηε και δεδδηε) επομενως δεν υπαρχει καμμια διαφοροποιηση.Αναλυτικα ολες οι χρεωσεις εδω
https://www.raaey.gr/energeia/katanalotes/times-kai-xreoseis/
Μπορειτε να τα δειτε και στον λογαριασμο ρευματος σας. Στης ΔΕΗ τουλαχιστον φαινονται αναλυτικα οι χρεωσεις.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η ερώτηση έγινε ώστε να είναι ρεαλιστικός ο υπολογισμός αν είναι κάποιος στον προβληματισμό lpg vs hybrid vs ηλεκτρικό
-
@ss_76 said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@dg79 said in Hyundai Inster (2024):
Υπάρχει όμως και ένα όριο κατανάλωσης, που πάνω από αυτό αλλάζει η τιμή της κιλοβατώρας ή/και των ρυθμιζόμενων χρεώσεων;
Καλά θυμάμαι;
Ή αυτό εξαρτάται από τον πάροχο και σε ποιο πρόγραμμα είσαι;αν εισαι σε σταθερο προγραμμα, η τιμη της κβω δεν αλλαζει. Οι ρυθμιζομενες οντως αλλαζουν, αλλα παει κλιμακωτα. Η τελικη επιβαρυνση εξαρταται απο την καταναλωση που εχει τελικα το νοικοκυριο, ΑΛΛΑ μειωνονται πολυ στο νυχτερινο τιμολογιο.
Οι ρυθμιζομενες χρεωσεις δεν εξαρτωνται απο τον εκαστοτε παροχο αλλα ειναι του δικτυου (αδμηε και δεδδηε) επομενως δεν υπαρχει καμμια διαφοροποιηση.Αναλυτικα ολες οι χρεωσεις εδω
https://www.raaey.gr/energeia/katanalotes/times-kai-xreoseis/
Μπορειτε να τα δειτε και στον λογαριασμο ρευματος σας. Στης ΔΕΗ τουλαχιστον φαινονται αναλυτικα οι χρεωσεις.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η ερώτηση έγινε ώστε να είναι ρεαλιστικός ο υπολογισμός αν είναι κάποιος στον προβληματισμό lpg vs hybrid vs ηλεκτρικό
καμμια παρεξηγηση, αλλα ειλικρινα θεωρω (οπως εχω πει και στο παρελθον) λαθος την προσεγγιση "αγοραζω ηλεκτρικο για να κανω οικονομια". Για εμενα θα επρεπε να ειναι "προτιμω την οδηγηση ηλεκτρικου οχηματος και ως bonus εχουμε χαμηλοτερα εξοδα".
Αν κατσει καποιος (που εχει ηδη αυτοκινητο) να ψαχνει τι πενταροδεκαρες θα γλυτωσει σε 10 χρονια χρησης, ωστε να δικαιολογησει στον εαυτο του τηναγορα του ηλεκτρικου (χωρις επιδοτηση μαλιστα) τοτε δεν θα του αρεσουν τα αποτελεσματα.
Η πιο οικονομικη λυση θα ειναι μαλλον να μεινει με το υπαρχον οχημα του. -
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
καμμια παρεξηγηση, αλλα ειλικρινα θεωρω (οπως εχω πει και στο παρελθον) λαθος την προσεγγιση "αγοραζω ηλεκτρικο για να κανω οικονομια". Για εμενα θα επρεπε να ειναι "προτιμω την οδηγηση ηλεκτρικου οχηματος και ως bonus εχουμε χαμηλοτερα εξοδα".
ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Χρόνια το λέω αυτό! Η οικονομία είναι το μπόνους, η "παρενέργεια" , όχι ο βασικός λόγος αγορας BEV, oύτε κριτήριο αγοράς.
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
Αν κατσει καποιος (που εχει ηδη αυτοκινητο) να ψαχνει τι πενταροδεκαρες θα γλυτωσει σε 10 χρονια χρησης, ωστε να δικαιολογησει στον εαυτο του τηναγορα του ηλεκτρικου (χωρις επιδοτηση μαλιστα) τοτε δεν θα του αρεσουν τα αποτελεσματα.
Η πιο οικονομικη λυση θα ειναι μαλλον να μεινει με το υπαρχον οχημα του.
Πέστα Χρυσόστομε....επιτέλους!! το να δώσει κάποιος 30Κ για να κάνει οικονομία ειναι απλά ΑΣΤΕΙΟ!! -
Πήρε φωτιά το νήμα! Εύγε!
Αρχικά, σωστά αναφέρθηκε δεν έβαλα τα χιλιόμετρα υπολογισμού. Πάντα για χάριν ευκολίας βάζω τα 15000χλμ παρότι ποτέ δεν το τηρώ και καταλήγω με 20-25000 χλμ.
Για να είμαι ειλικρινής εξ αρχής δεν σκέφτηκα την επιδότηση. Αν την σκεφτόμουν σοβαρά θα έπαιρνα άλλη κατηγορία και αυτό γιατι με βάση την προηγούμενη επιδότηση με ένα αυτοκίνητο αξίας προ φόρων 25000 Ευρω έπαιρνες 9000 Ευρω επιδότηση ενώ σε μενα που ήταν 18000 έβγαινε αν θυμάμαι σωστά κάπου στα 5000. Αυτό που έλεγα, αν είνα να έρθει καλώς να έρθει να πληρώσω και το δάνειο να φύγει. Τώρα απλά ζω με αυτό. Χαμηλότοκο είναι οπότε it is what it is.
Το inster μας καλύπτει για το 80% των μετακινήσεων που είναι το εξοχικό στο Νάυπλιο και οι αστικές μετακινήσεις. Και μας καλύπτει στο 100% ακόμα και με την μικρή μπαταρία που έχω εγώ.
Προσωπικά, δεν έχω φορτίσει ποτέ εκτός σπιτιού. Αυτό θα γίνει μόνο σε εξαιρετική περίπτωση. Δεν υπάρχει ενδεχόμενο να φύγω ταξίδι που να χρειάζομαι φόρτιση στο ενδιάμεσο, θα μου χαλάσει την ηρεμία μου γιατί θα αγχωθώ! Εκεί λοιπόν θα πάρω το Tucson, που είναι και ο λόγος που αγοράστηκε - ταχυτητούλες με το χέρι, βενζινούλα παραδοσιακή και πάρε τα 10αρια καταναλωση αλλά αισθάνομαι μια αρχοντιά και μια σιγουριά με αυτό.Τώρα σε οτι αφορα την οδηγηση, επειδή είχα φουλ υβριδικό (JUKE Hybrid) πριν το inster, στην πόλη έχει αρκετά μικρή διαφορά. Υπαρκτή βέβαια αλλά πολλή λιγότερη από ένα θερμικό. Το μεγαλύτερο πλας είναι η ανυπαρξία αλλαγών στη μετάδοση. Μία ταχύτητα μπρος, μία πίσω και τέλος. Αυτό δε συγκρίνεται με τίποτα άλλο (CVT, DSG etc.)
Για το κομμάτι των σερβις, έχετε δίκιο, δεν το υπολόγισα και είναι και αυτό σημαντικό. Μόνο και μόνο τα λάδια είναι το μινιμουμ 150 Ευρω το χρόνο. Αν βάλουμε και τα τακάκια, γιατί με το One pedal έχω ξεχάσει τι σημαίνει πεντάλ φρένου, ανεβαίνει το όφελος.
Σε οτι αφορά τον πάροχο ενέργειας, έχω το κλασικό της ΔΕΗ με σταθερή τιμή 0,14. Για λόγους φόρων κλπ, υπολογίζω κιλοβατώρα στα 0,20 -0,23 στους υπολογισμούς μου. Σκέφτομαι μήπως αλλάξω γιατί πλεόν υπάρχουν και με 0,10/kwh που όσο να πεις είναι μία σχετική διαφορά.
-
@fanis75 said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
καμμια παρεξηγηση, αλλα ειλικρινα θεωρω (οπως εχω πει και στο παρελθον) λαθος την προσεγγιση "αγοραζω ηλεκτρικο για να κανω οικονομια". Για εμενα θα επρεπε να ειναι "προτιμω την οδηγηση ηλεκτρικου οχηματος και ως bonus εχουμε χαμηλοτερα εξοδα".
ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Χρόνια το λέω αυτό! Η οικονομία είναι το μπόνους, η "παρενέργεια" , όχι ο βασικός λόγος αγορας BEV, oύτε κριτήριο αγοράς.
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
Αν κατσει καποιος (που εχει ηδη αυτοκινητο) να ψαχνει τι πενταροδεκαρες θα γλυτωσει σε 10 χρονια χρησης, ωστε να δικαιολογησει στον εαυτο του τηναγορα του ηλεκτρικου (χωρις επιδοτηση μαλιστα) τοτε δεν θα του αρεσουν τα αποτελεσματα.
Η πιο οικονομικη λυση θα ειναι μαλλον να μεινει με το υπαρχον οχημα του.
Πέστα Χρυσόστομε....επιτέλους!! το να δώσει κάποιος 30Κ για να κάνει οικονομία ειναι απλά ΑΣΤΕΙΟ!!Ε τότε δεν έχεις λόγο να προτιμήσεις αμιγώς ηλεκτρικό από κάποιο σωστό υβριδικό
-
@iceman7 said in Hyundai Inster (2024):
Ε τότε δεν έχεις λόγο να προτιμήσεις αμιγώς ηλεκτρικό από κάποιο σωστό υβριδικό
Φυσικά και έχεις, δεκάδες λόγους μάλιστα!! Τα έχουμε γράψει άπειρες φορές, με σημνατικότερο λόγο την κατά πολύ ανώτερη εμπειρία οδήγησης, ειδικά σε σύγκριση με αμάξια ιδιών χρημάτων. π.χ. στα λεφτά του Τέσλα, δεν υπάρχει σεντάν που να συγκριθεί μαζί του, σε τίποτα! Άλλο παράδειγμα: με 100.000 που κάνει η Taycan, απλά δεν μπορείς να αγοράσεις άλλη Πόρσε, χωρίς να λάβουμε υπόψιν τις επιδόσεις.
Γενικά η εμπειρία οδήγησης ενός BEV ειναι 100 φορές ανώτερη ενός θερμικού και 10 ενός καλού υβριδικού.
-
@fanis75 said in Hyundai Inster (2024):
@iceman7 said in Hyundai Inster (2024):
Ε τότε δεν έχεις λόγο να προτιμήσεις αμιγώς ηλεκτρικό από κάποιο σωστό υβριδικό
Φυσικά και έχεις, δεκάδες λόγους μάλιστα!! Τα έχουμε γράψει άπειρες φορές, με σημνατικότερο λόγο την κατά πολύ ανώτερη εμπειρία οδήγησης, ειδικά σε σύγκριση με αμάξια ιδιών χρημάτων. π.χ. στα λεφτά του Τέσλα, δεν υπάρχει σεντάν που να συγκριθεί μαζί του, σε τίποτα! Άλλο παράδειγμα: με 100.000 που κάνει η Taycan, απλά δεν μπορείς να αγοράσεις άλλη Πόρσε, χωρίς να λάβουμε υπόψιν τις επιδόσεις.
Γενικά η εμπειρία οδήγησης ενός BEV ειναι 100 φορές ανώτερη ενός θερμικού και 10 ενός καλού υβριδικού.
Εσύ το λες. Εγω που έχω και από τα 2 καθημερινά μετράει μόνο το μέγεθος.
Με το μικρό υβριδικό πάω 85+% ηλεκτρικά πάμφθηνα.
Δεν χρειάζεται να κουβαλώ τη μαούνα μαζί -
@iceman7 said in Hyundai Inster (2024):
Εσύ το λες. Εγω που έχω και από τα 2 καθημερινά μετράει μόνο το μέγεθος.
Με το μικρό υβριδικό πάω 85+% ηλεκτρικά πάμφθηνα.
Δεν χρειάζεται να κουβαλώ τη μαούνα μαζίEσύ όλα αυτά και δεκτά, αλλά ειναι υποκειμενικά. Εσύ πας με το μικρό, άλλος θελει να πηγάινει με την 911 και άλλο με την 7άρα στο πίσω κάθισμα και σωφέρ.
Αλλά εδώ μιλάμε για αντικειμενικους λόγους, αυτο ρώτησες και απάντησα. Το να μην σου αρέσουν ή ταιριάζουν απόλυτα σεβαστό, αλλά ειναι καθαρά υποκειμενικό.
Hyundai Inster (2024)