-
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
καλα ενταξει κρατα την γνωμη σου, κραταω την δική μου. ποιοτητα καλή ΔΕΝ εχει το corolla cross. Αλλο το για τα χρηματα του ειναι αποδεκτη αλλο το καλή. Καλή δεν ειναι σίγουρα για μένα. Μιλαω για τα πλαστικα και τα ψιψιψονια οχι για ποιοτητα σε μηχανικά μερη
To cross εχει καλη, το ΗΒ κορυφαία. Το ΚΚ ειναι στον μέσο όρο, όπως ειναι και το Κούγκα π.χ. Πορφανώς δεν ειναι φαου βε.
καλή δεν εχει. ουτε τα ford εχουν τιποτα το σπουδαιο σε ποιοτητα ειναι στο μεσο ορο (η VAG σε αυτό ειναι πολύ καλή και σε εργονομια επίσης) αλλα το cc ειναι πιο κάτω απο αυτό
-
@andya3 said in JEEP AVENGER:
Το CC μέσα είναι χάλια μαύρα.
Γούστα ειναι αυτά. Χάλια σε εμφάνιση είναι καθαρά προσωπικό, εμένα μου αρέσει. Ποιοτικά ειναι όπως ειπα στον ΜΟ, δεν ειναι φαου βε, αλλά ειναι αντίστοιχο των φορντ, σιτροεν, κλπ. Δεν πήγε ποτέ να το παίξει πριμιο, υπάρχει η Λέξους για αυτό που τα πατάει όλα κάτω σε ποιότητα!
-
Το Αβέντζερ είναι ωραίο και πουλάει.
Οπως πούλαγε το περίεργο Πούμα όταν ήρθε.
Αντίθετα το 600 που δεν λέει κάτι οπτικά δεν το παίρνει κανείς.
Τζίπ και 20000 δεν γίνεται...
Να ξαναμιλήσω για τις τιμές του Πούμα ?
-
@a-d-p said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@criuser said in JEEP AVENGER:
Τζάμπα είναι, γιατί είναι Jeep και όχι τογιότα...

Τζιπ δεν ειναι, Γαλλόχρεπο ειναι με σήμα της τζιπ. Οπότε για αυτά που προσφέρει (ποιότητα, χώρους, μηχανικά σύνολα, αναρτήσεις, αξιοπιστία) ειναι πάρα πολύ ακριβό. Απλά πουλάει λόγω σήματος, το "κλειδί" που λες και εσύ. Το έχουν πάρει εταιρικό όλες οι γυναίκες στην εταιρία και ένας συνάδελφος ήταν μεταξύ αυτου και του Μίνι...αυτό το κοινό έχει.
Γιατί τι παραπάνω έχουν τα άλλα;
Ολα ψηλωμενα περίπτερα ειναι σαν το Γιαρις κρος ας πουμε. Πέρα απ την αξιοπιστία και οικονομία λόγω υβριδικού συστηματος, τι άλλο έχει να δείξει; Οδική συμπεριφορά; Τιμη;
Και εδώ λόγω ονόματος πουλάει.... Επειδή γράφει Τογιοτα.αναλογα ποια αλλα
κάποια ανταγωνιστικα έχουν καλύτερη οδηγικη συμπεριφορά, κάποια αξιοπιστία κάποια χωρους, κάποια ομορφο εσωτερικο, κάποια καταναλωση.
αλλα ολα προσφερουν κάτι παραπάνω από το πολυ ομορφο κατα τα αλλα avenger
Μονο εμφανιση εχει να επιδείξει το συγκεκριμένο δυστηχώς τιποτα παραπάνω, που ναι ειναι σημαντικη ΚΑΙ αυτη αλλα οχι οταν ειναι εις βάρος ΟΛΩΝ των υπολοίπων
Εις βαρος ολων των υπολοίπων;
Τι εννοεί ο ποιητής;Ο ποιητής εννοεί ότι σε κανέναν τομέα δεν είναι κορυφαίο να το προτιμήσει κανένας από αυτά που ανέφερα.
Θα περίμενα τουλάχιστον σαν jeep να έχει σπουδαίες εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά μπα , ούτε αυτό το έχει .
Ένα μέτριο και κάτω αυτοκινητάκι όμορφο είναι που δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την τιμή του .
Αυτό λέει ο ποιητής.
Για το 4xe όμως; Τι λεει ο ποιητής;.....

Λέει ότι είναι πάλι πιο πολύ μάρκετινγκ παρά πραγματικό 4χ4 . Πολύ μέτριο ως κακο. Ένα Vitara ή ένα duster είναι πολύ πιο 4χ4 αν θες πραγματικά τετρακίνητο.
Όπως ξανά είπα δεν είναι καλό πουθενά
Και για να το κλείσω
Θα αγοράζεις jeep αλλά δεν θα ναι
μονο στην πληρωμή είναι jeepΕίναι πολύ όμορφο όχημα πάντως , το είχα για 4 μέρες όταν βγήκε και το έκανα βόλτες . Τράβαγε τα βλέμματα . Μου άρεσε πάρα πολύ σε εμφάνιση . Αλλά δεν αξίζει τα χρήματα του ειλικρινα
Ξεφεύγει πολύ σε τιμη το τετρακίνητο, αλλά πολύ ομως.
Το ίδιο ομως θα έλεγα και για τα vag. Πληρώνεις ένα σωρό λεφτά και παίρνεις ταπετσαρίες που πέφτουν. Έλεγα πως αυτό είχε σταματήσει, αλλά.... δεν.Δεν είπα καλή κουβέντα πουθενά νομίζω για τα vag. Για το avenger λεγαμε
Οχι, εγώ τα έβαλα ως μέτρο σύγκρισης για την τιμή τους.
Αλλα και το Γιαρις είναι ακριβό με αρχική 24120 στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού που λείπουν αρκετά πράγματα.το yaris ειναι ομως κορυφαιο σε κάποια θεματα. Εγω τα σιχαινομαι τα toyota αλλα δεν παύει να έχουν εξαιρετικη καταναλωση με κορυφαιο συστημα hybrid και αξιοπιστια. Οποτε παιρνεις κάτι που ειναι κορυφαιο σε κάποιους τομεις
στα vag επισης παίρνεις μια στιβαρη κατασκευη με παρα πολύ ωραιο εσωτερικο με εξαιρετική εργονομία.
Στο avenger ομως δεν παίρνεις τιποτα που να ειναι κορυφη, οποτε δεν το δικαιολογω
Στα 23000 καλή είναι η τιμή αλλά στα 21 θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερη.
Έχω Τογιοτα 15 χρόνια δε σπάει δε χαλάει αλλά η Τογιοτα πατάει στο όνομά της, όχι άδικα, και βαράει τις τιμές και σαν αγορά και σαν after sales λες και πήρα Mercedes.
Θα το σκεφτώ πολύ αν θα ξαναπάρω, άσε που έκαναν ακόμη κι αυτό το έρμο το Αιγκο υβριδικο.
Για το vag τώρα μετά από 20 χρόνια κατοχής δυο volkswagen, δεν ξαναγυριζω επ ουδενί πισω, ουτε στην vw αλλά ούτε και στα υποκατάστηματα της. Απαράδεκτη ποιότητα και απαράδεκτη εγγύηση,ενώ τα προβλήματα ποιότητας συνεχιζονται.
Εν τέλει στην κατηγορία του avenger η πιο τίμιες επιλογές έρχονται από την Κορεα.Και τιμή έχουν και αξιοπιστία. Το avenger εγώ το θεωρώ ένα καλό αυτοκινητάκι που τα κάνει όλα απλά καλά,δεν είναι κορυφαίο κάπου και αυτό είναι που με δελεάζει,σε περίπτωση που.... αλλά τη Ρένα μου δεν την αλλαζω, προς το παρόν. Αμτε να δουμε καο την νεα μούσα το Σεπτέμβρη.Το αμαξι αυτό είναι να εχει 20 χιλιάρικα οχι παραπάνω. και αυτό λόγω εμφανισης
τα toyota τα βρίσκω και ασχημα και αντικουκου . Δεν ειναι αυτοκίνητα για αυτούς που τους αρέσουν τα αυτοκινητα για μένα. Ειναι για αυτούς που θέλουν ενα φτηνο στην συντηρηση και στην καταναλωση μεσο με πολλα μειονεχτηματα οπως φτηνιαρικο εσωτερικο, χωρους και πορτες που πίσω ανοιγουν 5 μοιρες για να εχεις κανει διαιτα κτλ. Αλλα 2-3 πραγματα που κανουν ειναι κορυφη και αν τα θελεις για αυτό ειναι οτι καλύτερο
VW πρακτικοτητα και εργονομια με ωραιο εσωτερικο αλλα απαραδεκτες εγγυησεις και service πανακριβα και θελουν να κοροιδευουν τον πελάτη. Αν καιει ο κινητηρας λάδι ειναι πάντα φυσιολικο και μεσα στις προδιαγραφες και αν κάτι χαλάσει στην εγγυηση φταίει για κάποιο λόγο πάντα ο πελάτης και ποτε η VW. Απαράδεκτοι
Τα κορεατικα ειναι τιμιοτερα αλλα εχουν και αυτα θέματα σε αλλα πράγματα οπως πολύ υψηλη καταναλωση τα μοτερ τους και πολύ μετριο υβριδικο συστημα
ΟΛΑ τα αυτοκίνητα εχουν μειον και συν. Ομως το θεμα ειναι οτι οταν διαλέγουμε κάτι βαζουμε τις προταιρεοτητες μας και αν μη τι άλλο θέλουμε το καινούργιο μας όχημα σε κάποιους τομείς να διαπρεπει σε σχεση με τον ανταγωνισμο
και εδω μπαινει το avenger που διαλεξανε να μην διαπρέπει σε τιποτα παρα μόνο σε εμφανιση. Με τιμη ομως που δεν παραπέμπει σε ενα μετριοτατο αυτοκίνητο. Και με αυτό θα πορευτούν. Απευθυνονται σε αυτούς που περνουν ενα αμαξι μονο γιατι ειναι ομορφο (και υπάρχουν πολλοι/ες που το κάνουν αυτό)

Τα Τογιοτα έχουν ακριβά σερβις θα το επαναλάβω.Ηδη στράφηκα σε ανεξάρτητο συνεργείο, αφού πλέον έχουν λήξει ολες οι εγγυησεις.
.Μετά από 20 χρόνια κατοχής VW σου φαίνονται ακριβά τα σέρβις των Toyota;



Προφανώς πήγαινες σε ανεξάρτητο μετά την εγγύηση, ενώ με τα Toyota αναγκαστικά 10 χρόνια αντιπροσωπεία;Εδω στη Σύρο δεν υπάρχει επίσημη vw όλα είναι αγορασμένα από τοπικά συνεργεία που απλως συνεργάζονται με κάθετες μοναδες της Αθηνας. Τα δικα μου ήταν από καρεντα και autoclub (Ν. Φιλαδέλφεια). Η Τογιοτα είναι επίσημη. Η Ρενο πάλι έρχεται μέσω automotivo.
-
@cirus said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
καλα ενταξει κρατα την γνωμη σου, κραταω την δική μου. ποιοτητα καλή ΔΕΝ εχει το corolla cross. Αλλο το για τα χρηματα του ειναι αποδεκτη αλλο το καλή. Καλή δεν ειναι σίγουρα για μένα. Μιλαω για τα πλαστικα και τα ψιψιψονια οχι για ποιοτητα σε μηχανικά μερη
To cross εχει καλη, το ΗΒ κορυφαία. Το ΚΚ ειναι στον μέσο όρο, όπως ειναι και το Κούγκα π.χ. Πορφανώς δεν ειναι φαου βε.
καλή δεν εχει. ουτε τα ford εχουν τιποτα το σπουδαιο σε ποιοτητα ειναι στο μεσο ορο (η VAG σε αυτό ειναι πολύ καλή και σε εργονομια επίσης) αλλα το cc ειναι πιο κάτω απο αυτό
Ποιότητα και vag δεν πάνε μαζί.
Τα 5 πρώτα Χρόνια του Γκολφ απλά δε συγκρίνονται με τα 5 χρόνια του Κλιο. Κλασεις ανώτερο το Γαλλικο.
Σε 5 χρόνια στο Γκολφ είχα αλλάξει το καπάκι στο λεβιέ ταχυτήτων και το λάστιχο περιμετρικά της πόρτας του οδηγού που ξεκόλλησε, ενώ οι ταπετσαριες, το ταμπλο και το τιμόνι είχαν ήδη αρχίσει να έχουν φθορές. Στο Κλιο.... απολύτως τίποτα δεν συμβαίνει. -
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
καλα ενταξει κρατα την γνωμη σου, κραταω την δική μου. ποιοτητα καλή ΔΕΝ εχει το corolla cross. Αλλο το για τα χρηματα του ειναι αποδεκτη αλλο το καλή. Καλή δεν ειναι σίγουρα για μένα. Μιλαω για τα πλαστικα και τα ψιψιψονια οχι για ποιοτητα σε μηχανικά μερη
To cross εχει καλη, το ΗΒ κορυφαία. Το ΚΚ ειναι στον μέσο όρο, όπως ειναι και το Κούγκα π.χ. Πορφανώς δεν ειναι φαου βε.
καλή δεν εχει. ουτε τα ford εχουν τιποτα το σπουδαιο σε ποιοτητα ειναι στο μεσο ορο (η VAG σε αυτό ειναι πολύ καλή και σε εργονομια επίσης) αλλα το cc ειναι πιο κάτω απο αυτό
Ποιότητα και vag δεν πάνε μαζί.
Τα 5 πρώτα Χρόνια του Γκολφ απλά δε συγκρίνονται με τα 5 χρόνια του Κλιο. Κλασεις ανώτερο το Γαλλικο.
Σε 5 χρόνια στο Γκολφ είχα αλλάξει το καπάκι στο λεβιέ ταχυτήτων και το λάστιχο περιμετρικά της πόρτας του οδηγού που ξεκόλλησε, ενώ οι ταπετσαριες, το ταμπλο και το τιμόνι είχαν ήδη αρχίσει να έχουν φθορές. Στο Κλιο.... απολύτως τίποτα δεν συμβαίνει.Συμφωνώ. Μιλάω για την ποιότητα που σου βγάζει στο εσωτερικο από ποιοτικά υλικά.
Πραγματικη ποιότητα και γω προτιμώ Renault. Και καλύτερους κινητηρες
-
@bill_hsd said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
Εγω πάλι το αντίθετο. Τογιοτα πήρα όχι Μερσεντες.
Μα δεν συγκρίνω με μερτσέντες. Αλλά με τογιότα πληρώνω πιο φτηνό σέρβις από ότι με: Ford, VW, Fiat, Alfa Romeo, Mini.
Συμφωνώ και δίνω ένα παράδειγμα.
Έκανα χθες το service των 75.000 km σε εξουσιοδοτημένο Toyota στα 195 ευρώ με γνήσιο 5λιτρο λαδι Toyota 0W-16, Hybrid Health Check και λοιπούς ελέγχους (με έκπτωση 10% στα ανταλλακτικά).
Με λαδι 0-20 βαρέλι θα πλήρωνα γύρω στα 150 ευρώ, ενώ εάν πήγαινα δικά μου λάδια, όπως κάνουν αρκετοί, θα έβγαινε ακόμη φτηνότερα, αλλά στην απόδειξη θα έγραφε (σωστά) "λαδια πελάτη".
Δηλαδή πόσο πιο κάτω πρέπει να χρεώνει η Toyota, οταν οι Γερμανοί (premium και μη) χρεώνουν για απλά service κάτι 500ρες-600ρες (συνήθως με πολύ φτηνότερα λαδια 5-30) και οι λιγοστοί πλεον ιδιοκτήτες τους (γιατί πουλάνε κυρίως leasing) ψάχνονται από το πρώτο service να πάνε το καινούριο αυτοκινητό τους σε εξειδικευμένο (και οχι εξουσιοδοτημένο) συνεργείο;200 euro με έκπτωση για αλλαγή λαδιων και φίλτρο φυσικά και είναι πολλά εκτός αν έκανες και κάτι άλλο που δεν μας λες. Το λοιποί έλεγχοι το προσπερνάω, απλά δικαιολογούν την υψηλή τιμή. Η ford χρεώνει σαφώς λιγότερα για τα ίδια πράγματα με γνήσιο λάδι Castrol 5w20. Για vag να μιλήσουν οι κατοχοι
Τα 500αρικα ισχύουν πιθανόν σε Merc BMW, εκεί τα συγκρίνεις με lexus όχι με Toyota
-
@bill_hsd said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
Εγω πάλι το αντίθετο. Τογιοτα πήρα όχι Μερσεντες.
Μα δεν συγκρίνω με μερτσέντες. Αλλά με τογιότα πληρώνω πιο φτηνό σέρβις από ότι με: Ford, VW, Fiat, Alfa Romeo, Mini.
Συμφωνώ και δίνω ένα παράδειγμα.
Έκανα χθες το service των 75.000 km σε εξουσιοδοτημένο Toyota στα 195 ευρώ με γνήσιο 5λιτρο λαδι Toyota 0W-16, Hybrid Health Check και λοιπούς ελέγχους (με έκπτωση 10% στα ανταλλακτικά).
Με λαδι 0-20 βαρέλι θα πλήρωνα γύρω στα 150 ευρώ, ενώ εάν πήγαινα δικά μου λάδια, όπως κάνουν αρκετοί, θα έβγαινε ακόμη φτηνότερα, αλλά στην απόδειξη θα έγραφε (σωστά) "λαδια πελάτη".
Δηλαδή πόσο πιο κάτω πρέπει να χρεώνει η Toyota, οταν οι Γερμανοί (premium και μη) χρεώνουν για απλά service κάτι 500ρες-600ρες (συνήθως με πολύ φτηνότερα λαδια 5-30) και οι λιγοστοί πλεον ιδιοκτήτες τους (γιατί πουλάνε κυρίως leasing) ψάχνονται από το πρώτο service να πάνε το καινούριο αυτοκινητό τους σε εξειδικευμένο (και οχι εξουσιοδοτημένο) συνεργείο;Sorry, ειναι φθηνά 195 (χωρίς ΦΠΑ;) μόνο για λάδια;
-
Το Jeep Avenger έγινε φθηνότερο – Η νέα τιμή του στην Ελλάδα
Η εισαγωγική έκδοση 1.2T 100 PS Longitude με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων έχει τιμή 21.990 ευρώ (όφελος 2.000 ευρώ). Στην υβριδική έκδοση e-Hybrid με τους 110 PS και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το επίπεδο εξοπλισμού Longitude Business με τιμή 25.000 ευρώ και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας όπως όλα τα Avenger e-Hybrid. Παράλληλα έχει ΛΤΠΦ κάτω από 20.000 ευρώ, κάτι που ισοδυναμεί με μηδενικό φόρο για τη χρήση του ως εταιρικό αυτοκίνητο.
Με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, το Avenger 4xe Upland ξεκινάει από τις 33.690 ευρώ, ενώ η συλλεκτική έκδοση 4xe The North Face από τις 41.190 ευρώ, αμφότερες με όφελος 800 ευρώ.
https://www.4troxoi.gr/agora/to-jeep-avenger-egine-fthinotero-i-nea-timi-toy-stin-ellada/
-
@a-d-p said in JEEP AVENGER:
Το Jeep Avenger έγινε φθηνότερο – Η νέα τιμή του στην Ελλάδα
Η εισαγωγική έκδοση 1.2T 100 PS Longitude με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων έχει τιμή 21.990 ευρώ (όφελος 2.000 ευρώ). Στην υβριδική έκδοση e-Hybrid με τους 110 PS και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το επίπεδο εξοπλισμού Longitude Business με τιμή 25.000 ευρώ και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας όπως όλα τα Avenger e-Hybrid. Παράλληλα έχει ΛΤΠΦ κάτω από 20.000 ευρώ, κάτι που ισοδυναμεί με μηδενικό φόρο για τη χρήση του ως εταιρικό αυτοκίνητο.
Με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, το Avenger 4xe Upland ξεκινάει από τις 33.690 ευρώ, ενώ η συλλεκτική έκδοση 4xe The North Face από τις 41.190 ευρώ, αμφότερες με όφελος 800 ευρώ.
https://www.4troxoi.gr/agora/to-jeep-avenger-egine-fthinotero-i-nea-timi-toy-stin-ellada/
Το site της Jeep πάντως γράφει για προσφορά στα 22.990.
Και είναι ωραίο το άτιμο, αξίζει τι ρισκο ; -
Jeep Avenger 4xe The North Face: Οδοιπορικό στη Μήλο
https://www.4troxoi.gr/dokimes/odoiporika/jeep-avenger-4xe-the-north-face-odoiporiko-sti-milo/
-
Το νέο Jeep Avenger 4xe είναι από τα λίγα εναπομείναντα τετρακίνητα B-SUV της αγοράς και η αμερικανική μάρκα κατάφερε να δημιουργήσει ένα εξαιρετικό συνολικά αυτοκίνητο, με μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες, δίχως να απωλέσει επ’ ουδενί και τον ασφάλτινο χαρακτήρα του. Είναι ένα από τα ελάχιστα B-SUV που μπορούν να υποστηρίξουν με συνέπεια τον τίτλο του «off-road».
-
@a-d-p said in JEEP AVENGER:
Το νέο Jeep Avenger 4xe είναι από τα λίγα εναπομείναντα τετρακίνητα B-SUV της αγοράς και η αμερικανική μάρκα κατάφερε να δημιουργήσει ένα εξαιρετικό συνολικά αυτοκίνητο, με μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες, δίχως να απωλέσει επ’ ουδενί και τον ασφάλτινο χαρακτήρα του. Είναι ένα από τα ελάχιστα B-SUV που μπορούν να υποστηρίξουν με συνέπεια τον τίτλο του «off-road».
Το πιο ενδιαφέρον μικρό SUV
-
Ενδιαφέρον είναι αλλα η ποιοτητα κατασκευης του μέσα σας αρεσει?Οδηγησα σπροχθες ενα και δεν μου αφησε πολυ καλη αισθηση κυλισης ,σαν οδηγικά αδιάφορο.είναι αναμεσα σε αυτα που σκεφτομαι και το περιμενα καλύτερο
-
Είναι μικρό, είναι μέτριο μέσα, αλλά είναι Τζίπ.
Οπως το γιάρις κρος ξεκινάει από 25000 με μέτρια ποιότητα κατασκευής.
Να μην μιλήσουμε για Μίνι.
Αλλιώς κοιτάς το αδερφάκι του το 600 που έχει καλύτερη ποιότητα και καλύτερη τιμή.
Αλλά είναι φίατ.
-
Εμενα μου αρεσει παρα πολυ εμφανησιακα, ωστοσο οι χωροι ειναι ανυπαρκτοι. Εγω ειμαι 1.88 και δεν χωραγα πισω ουτε να μπω. Δυσκολευομουν στο μπες βγες στη θεση οδηγου και αισθανομουν σαν καπως να πιεζομαι.
Οδηγικα ηταν ωραιο ειχα δοκιμασει το ηλεκτρικο και ειχε ωραια ποιοτητα κυλισης. Τραβαγε και τα βλεμματα!
-
@giatros01 said in JEEP AVENGER:
Ενδιαφέρον είναι αλλα η ποιοτητα κατασκευης του μέσα σας αρεσει?Οδηγησα σπροχθες ενα και δεν μου αφησε πολυ καλη αισθηση κυλισης ,σαν οδηγικά αδιάφορο.είναι αναμεσα σε αυτα που σκεφτομαι και το περιμενα καλύτερο
Μεγάλη διαφορά από την AR JUNIOR?
Ρωτάω γιατί είναι ίδια πλατφόρμα -
-
-
@a-d-p said in JEEP AVENGER:
@giatros01 said in JEEP AVENGER:
Ενδιαφέρον είναι αλλα η ποιοτητα κατασκευης του μέσα σας αρεσει?Οδηγησα σπροχθες ενα και δεν μου αφησε πολυ καλη αισθηση κυλισης ,σαν οδηγικά αδιάφορο.είναι αναμεσα σε αυτα που σκεφτομαι και το περιμενα καλύτερο
Μεγάλη διαφορά από την AR JUNIOR?
Ρωτάω γιατί είναι ίδια πλατφόρμαοχι πολύ μεγάλη αλλά ακόμα ποιο πλαστικό η AR είναι ενα σκαλοπάτι πανω
JEEP AVENGER