-
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@criuser said in JEEP AVENGER:
Τζάμπα είναι, γιατί είναι Jeep και όχι τογιότα...
Τζιπ δεν ειναι, Γαλλόχρεπο ειναι με σήμα της τζιπ. Οπότε για αυτά που προσφέρει (ποιότητα, χώρους, μηχανικά σύνολα, αναρτήσεις, αξιοπιστία) ειναι πάρα πολύ ακριβό. Απλά πουλάει λόγω σήματος, το "κλειδί" που λες και εσύ. Το έχουν πάρει εταιρικό όλες οι γυναίκες στην εταιρία και ένας συνάδελφος ήταν μεταξύ αυτου και του Μίνι...αυτό το κοινό έχει.
Γιατί τι παραπάνω έχουν τα άλλα;
Ολα ψηλωμενα περίπτερα ειναι σαν το Γιαρις κρος ας πουμε. Πέρα απ την αξιοπιστία και οικονομία λόγω υβριδικού συστηματος, τι άλλο έχει να δείξει; Οδική συμπεριφορά; Τιμη;
Και εδώ λόγω ονόματος πουλάει.... Επειδή γράφει Τογιοτα.αναλογα ποια αλλα
κάποια ανταγωνιστικα έχουν καλύτερη οδηγικη συμπεριφορά, κάποια αξιοπιστία κάποια χωρους, κάποια ομορφο εσωτερικο, κάποια καταναλωση.
αλλα ολα προσφερουν κάτι παραπάνω από το πολυ ομορφο κατα τα αλλα avenger
Μονο εμφανιση εχει να επιδείξει το συγκεκριμένο δυστηχώς τιποτα παραπάνω, που ναι ειναι σημαντικη ΚΑΙ αυτη αλλα οχι οταν ειναι εις βάρος ΟΛΩΝ των υπολοίπων
Εις βαρος ολων των υπολοίπων;
Τι εννοεί ο ποιητής;Ο ποιητής εννοεί ότι σε κανέναν τομέα δεν είναι κορυφαίο να το προτιμήσει κανένας από αυτά που ανέφερα.
Θα περίμενα τουλάχιστον σαν jeep να έχει σπουδαίες εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά μπα , ούτε αυτό το έχει .
Ένα μέτριο και κάτω αυτοκινητάκι όμορφο είναι που δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την τιμή του .
Αυτό λέει ο ποιητής.
Για το 4xe όμως; Τι λεει ο ποιητής;.....
Λέει ότι είναι πάλι πιο πολύ μάρκετινγκ παρά πραγματικό 4χ4 . Πολύ μέτριο ως κακο. Ένα Vitara ή ένα duster είναι πολύ πιο 4χ4 αν θες πραγματικά τετρακίνητο.
Όπως ξανά είπα δεν είναι καλό πουθενά
Και για να το κλείσω
Θα αγοράζεις jeep αλλά δεν θα ναι
μονο στην πληρωμή είναι jeepΕίναι πολύ όμορφο όχημα πάντως , το είχα για 4 μέρες όταν βγήκε και το έκανα βόλτες . Τράβαγε τα βλέμματα . Μου άρεσε πάρα πολύ σε εμφάνιση . Αλλά δεν αξίζει τα χρήματα του ειλικρινα
Ξεφεύγει πολύ σε τιμη το τετρακίνητο, αλλά πολύ ομως.
Το ίδιο ομως θα έλεγα και για τα vag. Πληρώνεις ένα σωρό λεφτά και παίρνεις ταπετσαρίες που πέφτουν. Έλεγα πως αυτό είχε σταματήσει, αλλά.... δεν.Δεν είπα καλή κουβέντα πουθενά νομίζω για τα vag. Για το avenger λεγαμε
Οχι, εγώ τα έβαλα ως μέτρο σύγκρισης για την τιμή τους.
Αλλα και το Γιαρις είναι ακριβό με αρχική 24120 στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού που λείπουν αρκετά πράγματα. -
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@criuser said in JEEP AVENGER:
Τζάμπα είναι, γιατί είναι Jeep και όχι τογιότα...
Τζιπ δεν ειναι, Γαλλόχρεπο ειναι με σήμα της τζιπ. Οπότε για αυτά που προσφέρει (ποιότητα, χώρους, μηχανικά σύνολα, αναρτήσεις, αξιοπιστία) ειναι πάρα πολύ ακριβό. Απλά πουλάει λόγω σήματος, το "κλειδί" που λες και εσύ. Το έχουν πάρει εταιρικό όλες οι γυναίκες στην εταιρία και ένας συνάδελφος ήταν μεταξύ αυτου και του Μίνι...αυτό το κοινό έχει.
Γιατί τι παραπάνω έχουν τα άλλα;
Ολα ψηλωμενα περίπτερα ειναι σαν το Γιαρις κρος ας πουμε. Πέρα απ την αξιοπιστία και οικονομία λόγω υβριδικού συστηματος, τι άλλο έχει να δείξει; Οδική συμπεριφορά; Τιμη;
Και εδώ λόγω ονόματος πουλάει.... Επειδή γράφει Τογιοτα.αναλογα ποια αλλα
κάποια ανταγωνιστικα έχουν καλύτερη οδηγικη συμπεριφορά, κάποια αξιοπιστία κάποια χωρους, κάποια ομορφο εσωτερικο, κάποια καταναλωση.
αλλα ολα προσφερουν κάτι παραπάνω από το πολυ ομορφο κατα τα αλλα avenger
Μονο εμφανιση εχει να επιδείξει το συγκεκριμένο δυστηχώς τιποτα παραπάνω, που ναι ειναι σημαντικη ΚΑΙ αυτη αλλα οχι οταν ειναι εις βάρος ΟΛΩΝ των υπολοίπων
Εις βαρος ολων των υπολοίπων;
Τι εννοεί ο ποιητής;Ο ποιητής εννοεί ότι σε κανέναν τομέα δεν είναι κορυφαίο να το προτιμήσει κανένας από αυτά που ανέφερα.
Θα περίμενα τουλάχιστον σαν jeep να έχει σπουδαίες εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά μπα , ούτε αυτό το έχει .
Ένα μέτριο και κάτω αυτοκινητάκι όμορφο είναι που δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την τιμή του .
Αυτό λέει ο ποιητής.
Για το 4xe όμως; Τι λεει ο ποιητής;.....
Λέει ότι είναι πάλι πιο πολύ μάρκετινγκ παρά πραγματικό 4χ4 . Πολύ μέτριο ως κακο. Ένα Vitara ή ένα duster είναι πολύ πιο 4χ4 αν θες πραγματικά τετρακίνητο.
Όπως ξανά είπα δεν είναι καλό πουθενά
Και για να το κλείσω
Θα αγοράζεις jeep αλλά δεν θα ναι
μονο στην πληρωμή είναι jeepΕίναι πολύ όμορφο όχημα πάντως , το είχα για 4 μέρες όταν βγήκε και το έκανα βόλτες . Τράβαγε τα βλέμματα . Μου άρεσε πάρα πολύ σε εμφάνιση . Αλλά δεν αξίζει τα χρήματα του ειλικρινα
Ξεφεύγει πολύ σε τιμη το τετρακίνητο, αλλά πολύ ομως.
Το ίδιο ομως θα έλεγα και για τα vag. Πληρώνεις ένα σωρό λεφτά και παίρνεις ταπετσαρίες που πέφτουν. Έλεγα πως αυτό είχε σταματήσει, αλλά.... δεν.Δεν είπα καλή κουβέντα πουθενά νομίζω για τα vag. Για το avenger λεγαμε
Οχι, εγώ τα έβαλα ως μέτρο σύγκρισης για την τιμή τους.
Αλλα και το Γιαρις είναι ακριβό με αρχική 24120 στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού που λείπουν αρκετά πράγματα.το yaris ειναι ομως κορυφαιο σε κάποια θεματα. Εγω τα σιχαινομαι τα toyota αλλα δεν παύει να έχουν εξαιρετικη καταναλωση με κορυφαιο συστημα hybrid και αξιοπιστια. Οποτε παιρνεις κάτι που ειναι κορυφαιο σε κάποιους τομεις
στα vag επισης παίρνεις μια στιβαρη κατασκευη με παρα πολύ ωραιο εσωτερικο με εξαιρετική εργονομία.
Στο avenger ομως δεν παίρνεις τιποτα που να ειναι κορυφη, οποτε δεν το δικαιολογω
-
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@criuser said in JEEP AVENGER:
Τζάμπα είναι, γιατί είναι Jeep και όχι τογιότα...
Τζιπ δεν ειναι, Γαλλόχρεπο ειναι με σήμα της τζιπ. Οπότε για αυτά που προσφέρει (ποιότητα, χώρους, μηχανικά σύνολα, αναρτήσεις, αξιοπιστία) ειναι πάρα πολύ ακριβό. Απλά πουλάει λόγω σήματος, το "κλειδί" που λες και εσύ. Το έχουν πάρει εταιρικό όλες οι γυναίκες στην εταιρία και ένας συνάδελφος ήταν μεταξύ αυτου και του Μίνι...αυτό το κοινό έχει.
Γιατί τι παραπάνω έχουν τα άλλα;
Ολα ψηλωμενα περίπτερα ειναι σαν το Γιαρις κρος ας πουμε. Πέρα απ την αξιοπιστία και οικονομία λόγω υβριδικού συστηματος, τι άλλο έχει να δείξει; Οδική συμπεριφορά; Τιμη;
Και εδώ λόγω ονόματος πουλάει.... Επειδή γράφει Τογιοτα.αναλογα ποια αλλα
κάποια ανταγωνιστικα έχουν καλύτερη οδηγικη συμπεριφορά, κάποια αξιοπιστία κάποια χωρους, κάποια ομορφο εσωτερικο, κάποια καταναλωση.
αλλα ολα προσφερουν κάτι παραπάνω από το πολυ ομορφο κατα τα αλλα avenger
Μονο εμφανιση εχει να επιδείξει το συγκεκριμένο δυστηχώς τιποτα παραπάνω, που ναι ειναι σημαντικη ΚΑΙ αυτη αλλα οχι οταν ειναι εις βάρος ΟΛΩΝ των υπολοίπων
Εις βαρος ολων των υπολοίπων;
Τι εννοεί ο ποιητής;Ο ποιητής εννοεί ότι σε κανέναν τομέα δεν είναι κορυφαίο να το προτιμήσει κανένας από αυτά που ανέφερα.
Θα περίμενα τουλάχιστον σαν jeep να έχει σπουδαίες εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά μπα , ούτε αυτό το έχει .
Ένα μέτριο και κάτω αυτοκινητάκι όμορφο είναι που δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την τιμή του .
Αυτό λέει ο ποιητής.
Για το 4xe όμως; Τι λεει ο ποιητής;.....
Λέει ότι είναι πάλι πιο πολύ μάρκετινγκ παρά πραγματικό 4χ4 . Πολύ μέτριο ως κακο. Ένα Vitara ή ένα duster είναι πολύ πιο 4χ4 αν θες πραγματικά τετρακίνητο.
Όπως ξανά είπα δεν είναι καλό πουθενά
Και για να το κλείσω
Θα αγοράζεις jeep αλλά δεν θα ναι
μονο στην πληρωμή είναι jeepΕίναι πολύ όμορφο όχημα πάντως , το είχα για 4 μέρες όταν βγήκε και το έκανα βόλτες . Τράβαγε τα βλέμματα . Μου άρεσε πάρα πολύ σε εμφάνιση . Αλλά δεν αξίζει τα χρήματα του ειλικρινα
Ξεφεύγει πολύ σε τιμη το τετρακίνητο, αλλά πολύ ομως.
Το ίδιο ομως θα έλεγα και για τα vag. Πληρώνεις ένα σωρό λεφτά και παίρνεις ταπετσαρίες που πέφτουν. Έλεγα πως αυτό είχε σταματήσει, αλλά.... δεν.Δεν είπα καλή κουβέντα πουθενά νομίζω για τα vag. Για το avenger λεγαμε
Οχι, εγώ τα έβαλα ως μέτρο σύγκρισης για την τιμή τους.
Αλλα και το Γιαρις είναι ακριβό με αρχική 24120 στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού που λείπουν αρκετά πράγματα.το yaris ειναι ομως κορυφαιο σε κάποια θεματα. Εγω τα σιχαινομαι τα toyota αλλα δεν παύει να έχουν εξαιρετικη καταναλωση με κορυφαιο συστημα hybrid και αξιοπιστια. Οποτε παιρνεις κάτι που ειναι κορυφαιο σε κάποιους τομεις
στα vag επισης παίρνεις μια στιβαρη κατασκευη με παρα πολύ ωραιο εσωτερικο με εξαιρετική εργονομία.
Στο avenger ομως δεν παίρνεις τιποτα που να ειναι κορυφη, οποτε δεν το δικαιολογω
Στα 23000 καλή είναι η τιμή αλλά στα 21 θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερη.
Έχω Τογιοτα 15 χρόνια δε σπάει δε χαλάει αλλά η Τογιοτα πατάει στο όνομά της, όχι άδικα, και βαράει τις τιμές και σαν αγορά και σαν after sales λες και πήρα Mercedes.
Θα το σκεφτώ πολύ αν θα ξαναπάρω, άσε που έκαναν ακόμη κι αυτό το έρμο το Αιγκο υβριδικο.
Για το vag τώρα μετά από 20 χρόνια κατοχής δυο volkswagen, δεν ξαναγυριζω επ ουδενί πισω, ουτε στην vw αλλά ούτε και στα υποκατάστηματα της. Απαράδεκτη ποιότητα και απαράδεκτη εγγύηση,ενώ τα προβλήματα ποιότητας συνεχιζονται.
Εν τέλει στην κατηγορία του avenger η πιο τίμιες επιλογές έρχονται από την Κορεα.Και τιμή έχουν και αξιοπιστία. Το avenger εγώ το θεωρώ ένα καλό αυτοκινητάκι που τα κάνει όλα απλά καλά,δεν είναι κορυφαίο κάπου και αυτό είναι που με δελεάζει,σε περίπτωση που.... αλλά τη Ρένα μου δεν την αλλαζω, προς το παρόν. Αμτε να δουμε καο την νεα μούσα το Σεπτέμβρη. -
Το 4xe θα ταν ενδιαφερον κοντα στα 28χιλ απ την αποψη οτι δεν υπαρχουν πολλα 4×4 στην αγορα..Αλλα 35χιλ το ξεφτιλισαν
-
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@criuser said in JEEP AVENGER:
Τζάμπα είναι, γιατί είναι Jeep και όχι τογιότα...
Τζιπ δεν ειναι, Γαλλόχρεπο ειναι με σήμα της τζιπ. Οπότε για αυτά που προσφέρει (ποιότητα, χώρους, μηχανικά σύνολα, αναρτήσεις, αξιοπιστία) ειναι πάρα πολύ ακριβό. Απλά πουλάει λόγω σήματος, το "κλειδί" που λες και εσύ. Το έχουν πάρει εταιρικό όλες οι γυναίκες στην εταιρία και ένας συνάδελφος ήταν μεταξύ αυτου και του Μίνι...αυτό το κοινό έχει.
Γιατί τι παραπάνω έχουν τα άλλα;
Ολα ψηλωμενα περίπτερα ειναι σαν το Γιαρις κρος ας πουμε. Πέρα απ την αξιοπιστία και οικονομία λόγω υβριδικού συστηματος, τι άλλο έχει να δείξει; Οδική συμπεριφορά; Τιμη;
Και εδώ λόγω ονόματος πουλάει.... Επειδή γράφει Τογιοτα.αναλογα ποια αλλα
κάποια ανταγωνιστικα έχουν καλύτερη οδηγικη συμπεριφορά, κάποια αξιοπιστία κάποια χωρους, κάποια ομορφο εσωτερικο, κάποια καταναλωση.
αλλα ολα προσφερουν κάτι παραπάνω από το πολυ ομορφο κατα τα αλλα avenger
Μονο εμφανιση εχει να επιδείξει το συγκεκριμένο δυστηχώς τιποτα παραπάνω, που ναι ειναι σημαντικη ΚΑΙ αυτη αλλα οχι οταν ειναι εις βάρος ΟΛΩΝ των υπολοίπων
Εις βαρος ολων των υπολοίπων;
Τι εννοεί ο ποιητής;Ο ποιητής εννοεί ότι σε κανέναν τομέα δεν είναι κορυφαίο να το προτιμήσει κανένας από αυτά που ανέφερα.
Θα περίμενα τουλάχιστον σαν jeep να έχει σπουδαίες εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά μπα , ούτε αυτό το έχει .
Ένα μέτριο και κάτω αυτοκινητάκι όμορφο είναι που δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την τιμή του .
Αυτό λέει ο ποιητής.
Για το 4xe όμως; Τι λεει ο ποιητής;.....
Λέει ότι είναι πάλι πιο πολύ μάρκετινγκ παρά πραγματικό 4χ4 . Πολύ μέτριο ως κακο. Ένα Vitara ή ένα duster είναι πολύ πιο 4χ4 αν θες πραγματικά τετρακίνητο.
Όπως ξανά είπα δεν είναι καλό πουθενά
Και για να το κλείσω
Θα αγοράζεις jeep αλλά δεν θα ναι
μονο στην πληρωμή είναι jeepΕίναι πολύ όμορφο όχημα πάντως , το είχα για 4 μέρες όταν βγήκε και το έκανα βόλτες . Τράβαγε τα βλέμματα . Μου άρεσε πάρα πολύ σε εμφάνιση . Αλλά δεν αξίζει τα χρήματα του ειλικρινα
Ξεφεύγει πολύ σε τιμη το τετρακίνητο, αλλά πολύ ομως.
Το ίδιο ομως θα έλεγα και για τα vag. Πληρώνεις ένα σωρό λεφτά και παίρνεις ταπετσαρίες που πέφτουν. Έλεγα πως αυτό είχε σταματήσει, αλλά.... δεν.Δεν είπα καλή κουβέντα πουθενά νομίζω για τα vag. Για το avenger λεγαμε
Οχι, εγώ τα έβαλα ως μέτρο σύγκρισης για την τιμή τους.
Αλλα και το Γιαρις είναι ακριβό με αρχική 24120 στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού που λείπουν αρκετά πράγματα.το yaris ειναι ομως κορυφαιο σε κάποια θεματα. Εγω τα σιχαινομαι τα toyota αλλα δεν παύει να έχουν εξαιρετικη καταναλωση με κορυφαιο συστημα hybrid και αξιοπιστια. Οποτε παιρνεις κάτι που ειναι κορυφαιο σε κάποιους τομεις
στα vag επισης παίρνεις μια στιβαρη κατασκευη με παρα πολύ ωραιο εσωτερικο με εξαιρετική εργονομία.
Στο avenger ομως δεν παίρνεις τιποτα που να ειναι κορυφη, οποτε δεν το δικαιολογω
Στα 23000 καλή είναι η τιμή αλλά στα 21 θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερη.
Έχω Τογιοτα 15 χρόνια δε σπάει δε χαλάει αλλά η Τογιοτα πατάει στο όνομά της, όχι άδικα, και βαράει τις τιμές και σαν αγορά και σαν after sales λες και πήρα Mercedes.
Θα το σκεφτώ πολύ αν θα ξαναπάρω, άσε που έκαναν ακόμη κι αυτό το έρμο το Αιγκο υβριδικο.
Για το vag τώρα μετά από 20 χρόνια κατοχής δυο volkswagen, δεν ξαναγυριζω επ ουδενί πισω, ουτε στην vw αλλά ούτε και στα υποκατάστηματα της. Απαράδεκτη ποιότητα και απαράδεκτη εγγύηση,ενώ τα προβλήματα ποιότητας συνεχιζονται.
Εν τέλει στην κατηγορία του avenger η πιο τίμιες επιλογές έρχονται από την Κορεα.Και τιμή έχουν και αξιοπιστία. Το avenger εγώ το θεωρώ ένα καλό αυτοκινητάκι που τα κάνει όλα απλά καλά,δεν είναι κορυφαίο κάπου και αυτό είναι που με δελεάζει,σε περίπτωση που.... αλλά τη Ρένα μου δεν την αλλαζω, προς το παρόν. Αμτε να δουμε καο την νεα μούσα το Σεπτέμβρη.Το αμαξι αυτό είναι να εχει 20 χιλιάρικα οχι παραπάνω. και αυτό λόγω εμφανισης
τα toyota τα βρίσκω και ασχημα και αντικουκου . Δεν ειναι αυτοκίνητα για αυτούς που τους αρέσουν τα αυτοκινητα για μένα. Ειναι για αυτούς που θέλουν ενα φτηνο στην συντηρηση και στην καταναλωση μεσο με πολλα μειονεχτηματα οπως φτηνιαρικο εσωτερικο, χωρους και πορτες που πίσω ανοιγουν 5 μοιρες για να εχεις κανει διαιτα κτλ. Αλλα 2-3 πραγματα που κανουν ειναι κορυφη και αν τα θελεις για αυτό ειναι οτι καλύτερο
VW πρακτικοτητα και εργονομια με ωραιο εσωτερικο αλλα απαραδεκτες εγγυησεις και service πανακριβα και θελουν να κοροιδευουν τον πελάτη. Αν καιει ο κινητηρας λάδι ειναι πάντα φυσιολικο και μεσα στις προδιαγραφες και αν κάτι χαλάσει στην εγγυηση φταίει για κάποιο λόγο πάντα ο πελάτης και ποτε η VW. Απαράδεκτοι
Τα κορεατικα ειναι τιμιοτερα αλλα εχουν και αυτα θέματα σε αλλα πράγματα οπως πολύ υψηλη καταναλωση τα μοτερ τους και πολύ μετριο υβριδικο συστημα
ΟΛΑ τα αυτοκίνητα εχουν μειον και συν. Ομως το θεμα ειναι οτι οταν διαλέγουμε κάτι βαζουμε τις προταιρεοτητες μας και αν μη τι άλλο θέλουμε το καινούργιο μας όχημα σε κάποιους τομείς να διαπρεπει σε σχεση με τον ανταγωνισμο
και εδω μπαινει το avenger που διαλεξανε να μην διαπρέπει σε τιποτα παρα μόνο σε εμφανιση. Με τιμη ομως που δεν παραπέμπει σε ενα μετριοτατο αυτοκίνητο. Και με αυτό θα πορευτούν. Απευθυνονται σε αυτούς που περνουν ενα αμαξι μονο γιατι ειναι ομορφο (και υπάρχουν πολλοι/ες που το κάνουν αυτό)
-
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@criuser said in JEEP AVENGER:
Τζάμπα είναι, γιατί είναι Jeep και όχι τογιότα...
Τζιπ δεν ειναι, Γαλλόχρεπο ειναι με σήμα της τζιπ. Οπότε για αυτά που προσφέρει (ποιότητα, χώρους, μηχανικά σύνολα, αναρτήσεις, αξιοπιστία) ειναι πάρα πολύ ακριβό. Απλά πουλάει λόγω σήματος, το "κλειδί" που λες και εσύ. Το έχουν πάρει εταιρικό όλες οι γυναίκες στην εταιρία και ένας συνάδελφος ήταν μεταξύ αυτου και του Μίνι...αυτό το κοινό έχει.
Γιατί τι παραπάνω έχουν τα άλλα;
Ολα ψηλωμενα περίπτερα ειναι σαν το Γιαρις κρος ας πουμε. Πέρα απ την αξιοπιστία και οικονομία λόγω υβριδικού συστηματος, τι άλλο έχει να δείξει; Οδική συμπεριφορά; Τιμη;
Και εδώ λόγω ονόματος πουλάει.... Επειδή γράφει Τογιοτα.αναλογα ποια αλλα
κάποια ανταγωνιστικα έχουν καλύτερη οδηγικη συμπεριφορά, κάποια αξιοπιστία κάποια χωρους, κάποια ομορφο εσωτερικο, κάποια καταναλωση.
αλλα ολα προσφερουν κάτι παραπάνω από το πολυ ομορφο κατα τα αλλα avenger
Μονο εμφανιση εχει να επιδείξει το συγκεκριμένο δυστηχώς τιποτα παραπάνω, που ναι ειναι σημαντικη ΚΑΙ αυτη αλλα οχι οταν ειναι εις βάρος ΟΛΩΝ των υπολοίπων
Εις βαρος ολων των υπολοίπων;
Τι εννοεί ο ποιητής;Ο ποιητής εννοεί ότι σε κανέναν τομέα δεν είναι κορυφαίο να το προτιμήσει κανένας από αυτά που ανέφερα.
Θα περίμενα τουλάχιστον σαν jeep να έχει σπουδαίες εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά μπα , ούτε αυτό το έχει .
Ένα μέτριο και κάτω αυτοκινητάκι όμορφο είναι που δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την τιμή του .
Αυτό λέει ο ποιητής.
Για το 4xe όμως; Τι λεει ο ποιητής;.....
Λέει ότι είναι πάλι πιο πολύ μάρκετινγκ παρά πραγματικό 4χ4 . Πολύ μέτριο ως κακο. Ένα Vitara ή ένα duster είναι πολύ πιο 4χ4 αν θες πραγματικά τετρακίνητο.
Όπως ξανά είπα δεν είναι καλό πουθενά
Και για να το κλείσω
Θα αγοράζεις jeep αλλά δεν θα ναι
μονο στην πληρωμή είναι jeepΕίναι πολύ όμορφο όχημα πάντως , το είχα για 4 μέρες όταν βγήκε και το έκανα βόλτες . Τράβαγε τα βλέμματα . Μου άρεσε πάρα πολύ σε εμφάνιση . Αλλά δεν αξίζει τα χρήματα του ειλικρινα
Ξεφεύγει πολύ σε τιμη το τετρακίνητο, αλλά πολύ ομως.
Το ίδιο ομως θα έλεγα και για τα vag. Πληρώνεις ένα σωρό λεφτά και παίρνεις ταπετσαρίες που πέφτουν. Έλεγα πως αυτό είχε σταματήσει, αλλά.... δεν.Δεν είπα καλή κουβέντα πουθενά νομίζω για τα vag. Για το avenger λεγαμε
Οχι, εγώ τα έβαλα ως μέτρο σύγκρισης για την τιμή τους.
Αλλα και το Γιαρις είναι ακριβό με αρχική 24120 στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού που λείπουν αρκετά πράγματα.το yaris ειναι ομως κορυφαιο σε κάποια θεματα. Εγω τα σιχαινομαι τα toyota αλλα δεν παύει να έχουν εξαιρετικη καταναλωση με κορυφαιο συστημα hybrid και αξιοπιστια. Οποτε παιρνεις κάτι που ειναι κορυφαιο σε κάποιους τομεις
στα vag επισης παίρνεις μια στιβαρη κατασκευη με παρα πολύ ωραιο εσωτερικο με εξαιρετική εργονομία.
Στο avenger ομως δεν παίρνεις τιποτα που να ειναι κορυφη, οποτε δεν το δικαιολογω
Στα 23000 καλή είναι η τιμή αλλά στα 21 θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερη.
Έχω Τογιοτα 15 χρόνια δε σπάει δε χαλάει αλλά η Τογιοτα πατάει στο όνομά της, όχι άδικα, και βαράει τις τιμές και σαν αγορά και σαν after sales λες και πήρα Mercedes.
Θα το σκεφτώ πολύ αν θα ξαναπάρω, άσε που έκαναν ακόμη κι αυτό το έρμο το Αιγκο υβριδικο.
Για το vag τώρα μετά από 20 χρόνια κατοχής δυο volkswagen, δεν ξαναγυριζω επ ουδενί πισω, ουτε στην vw αλλά ούτε και στα υποκατάστηματα της. Απαράδεκτη ποιότητα και απαράδεκτη εγγύηση,ενώ τα προβλήματα ποιότητας συνεχιζονται.
Εν τέλει στην κατηγορία του avenger η πιο τίμιες επιλογές έρχονται από την Κορεα.Και τιμή έχουν και αξιοπιστία. Το avenger εγώ το θεωρώ ένα καλό αυτοκινητάκι που τα κάνει όλα απλά καλά,δεν είναι κορυφαίο κάπου και αυτό είναι που με δελεάζει,σε περίπτωση που.... αλλά τη Ρένα μου δεν την αλλαζω, προς το παρόν. Αμτε να δουμε καο την νεα μούσα το Σεπτέμβρη.Το αμαξι αυτό είναι να εχει 20 χιλιάρικα οχι παραπάνω. και αυτό λόγω εμφανισης
τα toyota τα βρίσκω και ασχημα και αντικουκου . Δεν ειναι αυτοκίνητα για αυτούς που τους αρέσουν τα αυτοκινητα για μένα. Ειναι για αυτούς που θέλουν ενα φτηνο στην συντηρηση και στην καταναλωση μεσο με πολλα μειονεχτηματα οπως φτηνιαρικο εσωτερικο, χωρους και πορτες που πίσω ανοιγουν 5 μοιρες για να εχεις κανει διαιτα κτλ. Αλλα 2-3 πραγματα που κανουν ειναι κορυφη και αν τα θελεις για αυτό ειναι οτι καλύτερο
VW πρακτικοτητα και εργονομια με ωραιο εσωτερικο αλλα απαραδεκτες εγγυησεις και service πανακριβα και θελουν να κοροιδευουν τον πελάτη. Αν καιει ο κινητηρας λάδι ειναι πάντα φυσιολικο και μεσα στις προδιαγραφες και αν κάτι χαλάσει στην εγγυηση φταίει για κάποιο λόγο πάντα ο πελάτης και ποτε η VW. Απαράδεκτοι
Τα κορεατικα ειναι τιμιοτερα αλλα εχουν και αυτα θέματα σε αλλα πράγματα οπως πολύ υψηλη καταναλωση τα μοτερ τους και πολύ μετριο υβριδικο συστημα
ΟΛΑ τα αυτοκίνητα εχουν μειον και συν. Ομως το θεμα ειναι οτι οταν διαλέγουμε κάτι βαζουμε τις προταιρεοτητες μας και αν μη τι άλλο θέλουμε το καινούργιο μας όχημα σε κάποιους τομείς να διαπρεπει σε σχεση με τον ανταγωνισμο
και εδω μπαινει το avenger που διαλεξανε να μην διαπρέπει σε τιποτα παρα μόνο σε εμφανιση. Με τιμη ομως που δεν παραπέμπει σε ενα μετριοτατο αυτοκίνητο. Και με αυτό θα πορευτούν. Απευθυνονται σε αυτούς που περνουν ενα αμαξι μονο γιατι ειναι ομορφο (και υπάρχουν πολλοι/ες που το κάνουν αυτό)
Devil's advocate
Άρα και το Avenger είναι κορυφή σε κάτι (εμφάνιση) -
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@criuser said in JEEP AVENGER:
Τζάμπα είναι, γιατί είναι Jeep και όχι τογιότα...
Τζιπ δεν ειναι, Γαλλόχρεπο ειναι με σήμα της τζιπ. Οπότε για αυτά που προσφέρει (ποιότητα, χώρους, μηχανικά σύνολα, αναρτήσεις, αξιοπιστία) ειναι πάρα πολύ ακριβό. Απλά πουλάει λόγω σήματος, το "κλειδί" που λες και εσύ. Το έχουν πάρει εταιρικό όλες οι γυναίκες στην εταιρία και ένας συνάδελφος ήταν μεταξύ αυτου και του Μίνι...αυτό το κοινό έχει.
Γιατί τι παραπάνω έχουν τα άλλα;
Ολα ψηλωμενα περίπτερα ειναι σαν το Γιαρις κρος ας πουμε. Πέρα απ την αξιοπιστία και οικονομία λόγω υβριδικού συστηματος, τι άλλο έχει να δείξει; Οδική συμπεριφορά; Τιμη;
Και εδώ λόγω ονόματος πουλάει.... Επειδή γράφει Τογιοτα.αναλογα ποια αλλα
κάποια ανταγωνιστικα έχουν καλύτερη οδηγικη συμπεριφορά, κάποια αξιοπιστία κάποια χωρους, κάποια ομορφο εσωτερικο, κάποια καταναλωση.
αλλα ολα προσφερουν κάτι παραπάνω από το πολυ ομορφο κατα τα αλλα avenger
Μονο εμφανιση εχει να επιδείξει το συγκεκριμένο δυστηχώς τιποτα παραπάνω, που ναι ειναι σημαντικη ΚΑΙ αυτη αλλα οχι οταν ειναι εις βάρος ΟΛΩΝ των υπολοίπων
Εις βαρος ολων των υπολοίπων;
Τι εννοεί ο ποιητής;Ο ποιητής εννοεί ότι σε κανέναν τομέα δεν είναι κορυφαίο να το προτιμήσει κανένας από αυτά που ανέφερα.
Θα περίμενα τουλάχιστον σαν jeep να έχει σπουδαίες εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά μπα , ούτε αυτό το έχει .
Ένα μέτριο και κάτω αυτοκινητάκι όμορφο είναι που δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την τιμή του .
Αυτό λέει ο ποιητής.
Για το 4xe όμως; Τι λεει ο ποιητής;.....
Λέει ότι είναι πάλι πιο πολύ μάρκετινγκ παρά πραγματικό 4χ4 . Πολύ μέτριο ως κακο. Ένα Vitara ή ένα duster είναι πολύ πιο 4χ4 αν θες πραγματικά τετρακίνητο.
Όπως ξανά είπα δεν είναι καλό πουθενά
Και για να το κλείσω
Θα αγοράζεις jeep αλλά δεν θα ναι
μονο στην πληρωμή είναι jeepΕίναι πολύ όμορφο όχημα πάντως , το είχα για 4 μέρες όταν βγήκε και το έκανα βόλτες . Τράβαγε τα βλέμματα . Μου άρεσε πάρα πολύ σε εμφάνιση . Αλλά δεν αξίζει τα χρήματα του ειλικρινα
Ξεφεύγει πολύ σε τιμη το τετρακίνητο, αλλά πολύ ομως.
Το ίδιο ομως θα έλεγα και για τα vag. Πληρώνεις ένα σωρό λεφτά και παίρνεις ταπετσαρίες που πέφτουν. Έλεγα πως αυτό είχε σταματήσει, αλλά.... δεν.Δεν είπα καλή κουβέντα πουθενά νομίζω για τα vag. Για το avenger λεγαμε
Οχι, εγώ τα έβαλα ως μέτρο σύγκρισης για την τιμή τους.
Αλλα και το Γιαρις είναι ακριβό με αρχική 24120 στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού που λείπουν αρκετά πράγματα.το yaris ειναι ομως κορυφαιο σε κάποια θεματα. Εγω τα σιχαινομαι τα toyota αλλα δεν παύει να έχουν εξαιρετικη καταναλωση με κορυφαιο συστημα hybrid και αξιοπιστια. Οποτε παιρνεις κάτι που ειναι κορυφαιο σε κάποιους τομεις
στα vag επισης παίρνεις μια στιβαρη κατασκευη με παρα πολύ ωραιο εσωτερικο με εξαιρετική εργονομία.
Στο avenger ομως δεν παίρνεις τιποτα που να ειναι κορυφη, οποτε δεν το δικαιολογω
Στα 23000 καλή είναι η τιμή αλλά στα 21 θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερη.
Έχω Τογιοτα 15 χρόνια δε σπάει δε χαλάει αλλά η Τογιοτα πατάει στο όνομά της, όχι άδικα, και βαράει τις τιμές και σαν αγορά και σαν after sales λες και πήρα Mercedes.
Θα το σκεφτώ πολύ αν θα ξαναπάρω, άσε που έκαναν ακόμη κι αυτό το έρμο το Αιγκο υβριδικο.
Για το vag τώρα μετά από 20 χρόνια κατοχής δυο volkswagen, δεν ξαναγυριζω επ ουδενί πισω, ουτε στην vw αλλά ούτε και στα υποκατάστηματα της. Απαράδεκτη ποιότητα και απαράδεκτη εγγύηση,ενώ τα προβλήματα ποιότητας συνεχιζονται.
Εν τέλει στην κατηγορία του avenger η πιο τίμιες επιλογές έρχονται από την Κορεα.Και τιμή έχουν και αξιοπιστία. Το avenger εγώ το θεωρώ ένα καλό αυτοκινητάκι που τα κάνει όλα απλά καλά,δεν είναι κορυφαίο κάπου και αυτό είναι που με δελεάζει,σε περίπτωση που.... αλλά τη Ρένα μου δεν την αλλαζω, προς το παρόν. Αμτε να δουμε καο την νεα μούσα το Σεπτέμβρη.Το αμαξι αυτό είναι να εχει 20 χιλιάρικα οχι παραπάνω. και αυτό λόγω εμφανισης
τα toyota τα βρίσκω και ασχημα και αντικουκου . Δεν ειναι αυτοκίνητα για αυτούς που τους αρέσουν τα αυτοκινητα για μένα. Ειναι για αυτούς που θέλουν ενα φτηνο στην συντηρηση και στην καταναλωση μεσο με πολλα μειονεχτηματα οπως φτηνιαρικο εσωτερικο, χωρους και πορτες που πίσω ανοιγουν 5 μοιρες για να εχεις κανει διαιτα κτλ. Αλλα 2-3 πραγματα που κανουν ειναι κορυφη και αν τα θελεις για αυτό ειναι οτι καλύτερο
VW πρακτικοτητα και εργονομια με ωραιο εσωτερικο αλλα απαραδεκτες εγγυησεις και service πανακριβα και θελουν να κοροιδευουν τον πελάτη. Αν καιει ο κινητηρας λάδι ειναι πάντα φυσιολικο και μεσα στις προδιαγραφες και αν κάτι χαλάσει στην εγγυηση φταίει για κάποιο λόγο πάντα ο πελάτης και ποτε η VW. Απαράδεκτοι
Τα κορεατικα ειναι τιμιοτερα αλλα εχουν και αυτα θέματα σε αλλα πράγματα οπως πολύ υψηλη καταναλωση τα μοτερ τους και πολύ μετριο υβριδικο συστημα
ΟΛΑ τα αυτοκίνητα εχουν μειον και συν. Ομως το θεμα ειναι οτι οταν διαλέγουμε κάτι βαζουμε τις προταιρεοτητες μας και αν μη τι άλλο θέλουμε το καινούργιο μας όχημα σε κάποιους τομείς να διαπρεπει σε σχεση με τον ανταγωνισμο
και εδω μπαινει το avenger που διαλεξανε να μην διαπρέπει σε τιποτα παρα μόνο σε εμφανιση. Με τιμη ομως που δεν παραπέμπει σε ενα μετριοτατο αυτοκίνητο. Και με αυτό θα πορευτούν. Απευθυνονται σε αυτούς που περνουν ενα αμαξι μονο γιατι ειναι ομορφο (και υπάρχουν πολλοι/ες που το κάνουν αυτό)
Τα Τογιοτα έχουν ακριβά σερβις θα το επαναλάβω.Ηδη στράφηκα σε ανεξάρτητο συνεργείο, αφού πλέον έχουν λήξει ολες οι εγγυησεις.
Στην Ρενο βλέπω καλύτερες τιμές, σε τοπικό επίπεδο τουλαχιστον.
Οταν το νέο grande panda έχει 20 χιλιάρικα πως θα ζητήσει άλλα τόσα για το avenger;
Συμφωνώ ότι ΟΛΑ κάπου χάνεις κάπου κερδιζεις.
Αυτό που δε μ αρέσει είναι να θάβουμε ένα αυτοκίνητο που για κάποιον αλλον είναι κορυφή.
Μια τελευταία άποψη αν μου επιτρέπετε. Στην κατηγορια του avenger υπάρχει και το παρεξηγημένο juke. Κι αυτό με τη σειρά του το θεωρώ μια καλή επιλογη. Σε όσους αρέσει τουλαχιστον. Εμένα ναι μ αρέσει γιατί ξεφεύγει απ το κλισε των κουτιών με ρόδες οπως τα vag, yaris cross, avenger κτλ.
Κι εγώ είμαι από αυτούς που τους αρέσει η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου μου. Δεν είναι όμως η προτεραιότητα μου. -
@cirus said in JEEP AVENGER:
τα toyota τα βρίσκω και ασχημα και αντικουκου . Δεν ειναι αυτοκίνητα για αυτούς που τους αρέσουν τα αυτοκινητα για μένα. Ειναι για αυτούς που θέλουν ενα φτηνο στην συντηρηση και στην καταναλωση μεσο με πολλα μειονεχτηματα οπως φτηνιαρικο εσωτερικο, χωρους και πορτες που πίσω ανοιγουν 5 μοιρες για να εχεις κανει διαιτα κτλ. Αλλα 2-3 πραγματα που κανουν ειναι κορυφη και αν τα θελεις για αυτό ειναι οτι καλύτερο
Σωστά όλα αυτά, αλλά ισχύουν μόνο για το Γιάρις. Όλα τα άλλα Τογιότα δεν ειναι έτσι. Απλά έχει επικρατήσει (μάλλον λόγω τιμής και φτώχειας!), όταν λέμε τογιότα όλοι να σκέφτονται το γιάρις. Τα πιο μεγάλα και χώρους έχουν και κανονικά ανοίγουν οι πόρτες και απόλα.
-
@a-d-p said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@criuser said in JEEP AVENGER:
Τζάμπα είναι, γιατί είναι Jeep και όχι τογιότα...
Τζιπ δεν ειναι, Γαλλόχρεπο ειναι με σήμα της τζιπ. Οπότε για αυτά που προσφέρει (ποιότητα, χώρους, μηχανικά σύνολα, αναρτήσεις, αξιοπιστία) ειναι πάρα πολύ ακριβό. Απλά πουλάει λόγω σήματος, το "κλειδί" που λες και εσύ. Το έχουν πάρει εταιρικό όλες οι γυναίκες στην εταιρία και ένας συνάδελφος ήταν μεταξύ αυτου και του Μίνι...αυτό το κοινό έχει.
Γιατί τι παραπάνω έχουν τα άλλα;
Ολα ψηλωμενα περίπτερα ειναι σαν το Γιαρις κρος ας πουμε. Πέρα απ την αξιοπιστία και οικονομία λόγω υβριδικού συστηματος, τι άλλο έχει να δείξει; Οδική συμπεριφορά; Τιμη;
Και εδώ λόγω ονόματος πουλάει.... Επειδή γράφει Τογιοτα.αναλογα ποια αλλα
κάποια ανταγωνιστικα έχουν καλύτερη οδηγικη συμπεριφορά, κάποια αξιοπιστία κάποια χωρους, κάποια ομορφο εσωτερικο, κάποια καταναλωση.
αλλα ολα προσφερουν κάτι παραπάνω από το πολυ ομορφο κατα τα αλλα avenger
Μονο εμφανιση εχει να επιδείξει το συγκεκριμένο δυστηχώς τιποτα παραπάνω, που ναι ειναι σημαντικη ΚΑΙ αυτη αλλα οχι οταν ειναι εις βάρος ΟΛΩΝ των υπολοίπων
Εις βαρος ολων των υπολοίπων;
Τι εννοεί ο ποιητής;Ο ποιητής εννοεί ότι σε κανέναν τομέα δεν είναι κορυφαίο να το προτιμήσει κανένας από αυτά που ανέφερα.
Θα περίμενα τουλάχιστον σαν jeep να έχει σπουδαίες εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά μπα , ούτε αυτό το έχει .
Ένα μέτριο και κάτω αυτοκινητάκι όμορφο είναι που δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την τιμή του .
Αυτό λέει ο ποιητής.
Για το 4xe όμως; Τι λεει ο ποιητής;.....
Λέει ότι είναι πάλι πιο πολύ μάρκετινγκ παρά πραγματικό 4χ4 . Πολύ μέτριο ως κακο. Ένα Vitara ή ένα duster είναι πολύ πιο 4χ4 αν θες πραγματικά τετρακίνητο.
Όπως ξανά είπα δεν είναι καλό πουθενά
Και για να το κλείσω
Θα αγοράζεις jeep αλλά δεν θα ναι
μονο στην πληρωμή είναι jeepΕίναι πολύ όμορφο όχημα πάντως , το είχα για 4 μέρες όταν βγήκε και το έκανα βόλτες . Τράβαγε τα βλέμματα . Μου άρεσε πάρα πολύ σε εμφάνιση . Αλλά δεν αξίζει τα χρήματα του ειλικρινα
Ξεφεύγει πολύ σε τιμη το τετρακίνητο, αλλά πολύ ομως.
Το ίδιο ομως θα έλεγα και για τα vag. Πληρώνεις ένα σωρό λεφτά και παίρνεις ταπετσαρίες που πέφτουν. Έλεγα πως αυτό είχε σταματήσει, αλλά.... δεν.Δεν είπα καλή κουβέντα πουθενά νομίζω για τα vag. Για το avenger λεγαμε
Οχι, εγώ τα έβαλα ως μέτρο σύγκρισης για την τιμή τους.
Αλλα και το Γιαρις είναι ακριβό με αρχική 24120 στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού που λείπουν αρκετά πράγματα.το yaris ειναι ομως κορυφαιο σε κάποια θεματα. Εγω τα σιχαινομαι τα toyota αλλα δεν παύει να έχουν εξαιρετικη καταναλωση με κορυφαιο συστημα hybrid και αξιοπιστια. Οποτε παιρνεις κάτι που ειναι κορυφαιο σε κάποιους τομεις
στα vag επισης παίρνεις μια στιβαρη κατασκευη με παρα πολύ ωραιο εσωτερικο με εξαιρετική εργονομία.
Στο avenger ομως δεν παίρνεις τιποτα που να ειναι κορυφη, οποτε δεν το δικαιολογω
Στα 23000 καλή είναι η τιμή αλλά στα 21 θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερη.
Έχω Τογιοτα 15 χρόνια δε σπάει δε χαλάει αλλά η Τογιοτα πατάει στο όνομά της, όχι άδικα, και βαράει τις τιμές και σαν αγορά και σαν after sales λες και πήρα Mercedes.
Θα το σκεφτώ πολύ αν θα ξαναπάρω, άσε που έκαναν ακόμη κι αυτό το έρμο το Αιγκο υβριδικο.
Για το vag τώρα μετά από 20 χρόνια κατοχής δυο volkswagen, δεν ξαναγυριζω επ ουδενί πισω, ουτε στην vw αλλά ούτε και στα υποκατάστηματα της. Απαράδεκτη ποιότητα και απαράδεκτη εγγύηση,ενώ τα προβλήματα ποιότητας συνεχιζονται.
Εν τέλει στην κατηγορία του avenger η πιο τίμιες επιλογές έρχονται από την Κορεα.Και τιμή έχουν και αξιοπιστία. Το avenger εγώ το θεωρώ ένα καλό αυτοκινητάκι που τα κάνει όλα απλά καλά,δεν είναι κορυφαίο κάπου και αυτό είναι που με δελεάζει,σε περίπτωση που.... αλλά τη Ρένα μου δεν την αλλαζω, προς το παρόν. Αμτε να δουμε καο την νεα μούσα το Σεπτέμβρη.Το αμαξι αυτό είναι να εχει 20 χιλιάρικα οχι παραπάνω. και αυτό λόγω εμφανισης
τα toyota τα βρίσκω και ασχημα και αντικουκου . Δεν ειναι αυτοκίνητα για αυτούς που τους αρέσουν τα αυτοκινητα για μένα. Ειναι για αυτούς που θέλουν ενα φτηνο στην συντηρηση και στην καταναλωση μεσο με πολλα μειονεχτηματα οπως φτηνιαρικο εσωτερικο, χωρους και πορτες που πίσω ανοιγουν 5 μοιρες για να εχεις κανει διαιτα κτλ. Αλλα 2-3 πραγματα που κανουν ειναι κορυφη και αν τα θελεις για αυτό ειναι οτι καλύτερο
VW πρακτικοτητα και εργονομια με ωραιο εσωτερικο αλλα απαραδεκτες εγγυησεις και service πανακριβα και θελουν να κοροιδευουν τον πελάτη. Αν καιει ο κινητηρας λάδι ειναι πάντα φυσιολικο και μεσα στις προδιαγραφες και αν κάτι χαλάσει στην εγγυηση φταίει για κάποιο λόγο πάντα ο πελάτης και ποτε η VW. Απαράδεκτοι
Τα κορεατικα ειναι τιμιοτερα αλλα εχουν και αυτα θέματα σε αλλα πράγματα οπως πολύ υψηλη καταναλωση τα μοτερ τους και πολύ μετριο υβριδικο συστημα
ΟΛΑ τα αυτοκίνητα εχουν μειον και συν. Ομως το θεμα ειναι οτι οταν διαλέγουμε κάτι βαζουμε τις προταιρεοτητες μας και αν μη τι άλλο θέλουμε το καινούργιο μας όχημα σε κάποιους τομείς να διαπρεπει σε σχεση με τον ανταγωνισμο
και εδω μπαινει το avenger που διαλεξανε να μην διαπρέπει σε τιποτα παρα μόνο σε εμφανιση. Με τιμη ομως που δεν παραπέμπει σε ενα μετριοτατο αυτοκίνητο. Και με αυτό θα πορευτούν. Απευθυνονται σε αυτούς που περνουν ενα αμαξι μονο γιατι ειναι ομορφο (και υπάρχουν πολλοι/ες που το κάνουν αυτό)
Devil's advocate
Άρα και το Avenger είναι κορυφή σε κάτι (εμφάνιση)Ειναι στα κορυφαία ναι, το ανεφερα ηδη. Δεν ειναι το πιο ομορφο αλλα ειναι σιγουρα στα καλύτερα
Αλλα αυτό πάλι ειναι στα υποκοιμενικα κριτηρια οποτε...... εγω λέω έτσι , αλλος λέει ειναι ασχημο, δεν βγαινει ακρη
στα αντικειμενικα κορυφη δεν πιάνει πουθενα
-
@ad276 said in JEEP AVENGER:
Τα Τογιοτα έχουν ακριβά σερβις θα το επαναλάβω.
Το αντίθετο θα έλεγα. Από τόσε μάρκες αυτοκινήτων που έχω αλλάξει, τα πιο φτηνά σέρβις έχει το Τογιότα και από όσα είχα με διαφορά πιο ακριβά η bmw.
-
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
τα toyota τα βρίσκω και ασχημα και αντικουκου . Δεν ειναι αυτοκίνητα για αυτούς που τους αρέσουν τα αυτοκινητα για μένα. Ειναι για αυτούς που θέλουν ενα φτηνο στην συντηρηση και στην καταναλωση μεσο με πολλα μειονεχτηματα οπως φτηνιαρικο εσωτερικο, χωρους και πορτες που πίσω ανοιγουν 5 μοιρες για να εχεις κανει διαιτα κτλ. Αλλα 2-3 πραγματα που κανουν ειναι κορυφη και αν τα θελεις για αυτό ειναι οτι καλύτερο
Σωστά όλα αυτά, αλλά ισχύουν μόνο για το Γιάρις. Όλα τα άλλα Τογιότα δεν ειναι έτσι. Απλά έχει επικρατήσει (μάλλον λόγω τιμής και φτώχειας!), όταν λέμε τογιότα όλοι να σκέφτονται το γιάρις. Τα πιο μεγάλα και χώρους έχουν και κανονικά ανοίγουν οι πόρτες και απόλα.
rav4, land cruiser κτλ δεν ειναι φτηνιαρικα, ειναι αμαξαρες.
Μιλάω για τα προσιτα στον πολύ κόσμο και με τις πολλες πωλήσεις οπως το yaris cross, corrola cross κυριως
-
@cirus said in JEEP AVENGER:
rav4, land cruiser κτλ δεν ειναι φτηνιαρικα, ειναι αμαξαρες.
Μιλάω για τα προσιτα στον πολύ κόσμο και με τις πολλες πωλήσεις οπως το yaris cross, corrola cross κυριως
όπως είπα, μόνο στο γιάρις ισχύουν όλα αυτά. Ακόμα και στο Κορόλα η ποιότητα ειναι αποδεκτή (στο ΗΒ ειναι κορυφαία), οι πόρτες ανοίγουν κανονικά και πλέον στα 34Κ ο εξοπλισμός ειναι υπερ-πλήρης.
-
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
rav4, land cruiser κτλ δεν ειναι φτηνιαρικα, ειναι αμαξαρες.
Μιλάω για τα προσιτα στον πολύ κόσμο και με τις πολλες πωλήσεις οπως το yaris cross, corrola cross κυριως
όπως είπα, μόνο στο γιάρις ισχύουν όλα αυτά. Ακόμα και στο Κορόλα η ποιότητα ειναι αποδεκτή (στο ΗΒ ειναι κορυφαία), οι πόρτες ανοίγουν κανονικά και πλέον στα 34Κ ο εξοπλισμός ειναι υπερ-πλήρης.
καλα ενταξει κρατα την γνωμη σου, κραταω την δική μου. ποιοτητα καλή ΔΕΝ εχει το corolla cross. Αλλο το για τα χρηματα του ειναι αποδεκτη αλλο το καλή. Καλή δεν ειναι σίγουρα για μένα. Μιλαω για τα πλαστικα και τα ψιψιψονια οχι για ποιοτητα σε μηχανικά μερη
-
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
Τα Τογιοτα έχουν ακριβά σερβις θα το επαναλάβω.
Το αντίθετο θα έλεγα. Από τόσες μάρκες αυτοκινήτων που έχω αλλάξει, τα πιο φτηνά σέρβις έχει το Τογιότα και από όσα είχα με διαφορά πιο ακριβά η bmw.
Εγω πάλι το αντίθετο. Τογιοτα πήρα όχι Μερσεντες.
-
@ad276 said in JEEP AVENGER:
Εγω πάλι το αντίθετο. Τογιοτα πήρα όχι Μερσεντες.
Μα δεν συγκρίνω με μερτσέντες. Αλλά με τογιότα πληρώνω πιο φτηνό σέρβις από ότι με: Ford, VW, Fiat, Alfa Romeo, Mini.
-
@cirus said in JEEP AVENGER:
καλα ενταξει κρατα την γνωμη σου, κραταω την δική μου. ποιοτητα καλή ΔΕΝ εχει το corolla cross. Αλλο το για τα χρηματα του ειναι αποδεκτη αλλο το καλή. Καλή δεν ειναι σίγουρα για μένα. Μιλαω για τα πλαστικα και τα ψιψιψονια οχι για ποιοτητα σε μηχανικά μερη
To cross εχει καλη, το ΗΒ κορυφαία. Το ΚΚ ειναι στον μέσο όρο, όπως ειναι και το Κούγκα π.χ. Πορφανώς δεν ειναι φαου βε.
-
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
Εγω πάλι το αντίθετο. Τογιοτα πήρα όχι Μερσεντες.
Μα δεν συγκρίνω με μερτσέντες. Αλλά με τογιότα πληρώνω πιο φτηνό σέρβις από ότι με: Ford, VW, Fiat, Alfa Romeo, Mini.
Mα δε κάνω σύγκριση.
-
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
Εγω πάλι το αντίθετο. Τογιοτα πήρα όχι Μερσεντες.
Μα δεν συγκρίνω με μερτσέντες. Αλλά με τογιότα πληρώνω πιο φτηνό σέρβις από ότι με: Ford, VW, Fiat, Alfa Romeo, Mini.
Συμφωνώ και δίνω ένα παράδειγμα.
Έκανα χθες το service των 75.000 km σε εξουσιοδοτημένο Toyota στα 195 ευρώ με γνήσιο 5λιτρο λαδι Toyota 0W-16, Hybrid Health Check και λοιπούς ελέγχους (με έκπτωση 10% στα ανταλλακτικά).
Με λαδι 0-20 βαρέλι θα πλήρωνα γύρω στα 150 ευρώ, ενώ εάν πήγαινα δικά μου λάδια, όπως κάνουν αρκετοί, θα έβγαινε ακόμη φτηνότερα, αλλά στην απόδειξη θα έγραφε (σωστά) "λαδια πελάτη".
Δηλαδή πόσο πιο κάτω πρέπει να χρεώνει η Toyota, οταν οι Γερμανοί (premium και μη) χρεώνουν για απλά service κάτι 500ρες-600ρες (συνήθως με πολύ φτηνότερα λαδια 5-30) και οι λιγοστοί πλεον ιδιοκτήτες τους (γιατί πουλάνε κυρίως leasing) ψάχνονται από το πρώτο service να πάνε το καινούριο αυτοκινητό τους σε εξειδικευμένο (και οχι εξουσιοδοτημένο) συνεργείο; -
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
καλα ενταξει κρατα την γνωμη σου, κραταω την δική μου. ποιοτητα καλή ΔΕΝ εχει το corolla cross. Αλλο το για τα χρηματα του ειναι αποδεκτη αλλο το καλή. Καλή δεν ειναι σίγουρα για μένα. Μιλαω για τα πλαστικα και τα ψιψιψονια οχι για ποιοτητα σε μηχανικά μερη
To cross εχει καλη, το ΗΒ κορυφαία. Το ΚΚ ειναι στον μέσο όρο, όπως ειναι και το Κούγκα π.χ. Πορφανώς δεν ειναι φαου βε.
Το CC μέσα είναι χάλια μαύρα. Είχα μπει σε ένα στη θέση του συνοδηγού. Μου το εκθείαζε ο ιδιοκτήτης, εγώ είχα κόψει φλέβες από τη γυφτιά και την ασχήμια της Toyota, αλλά δεν ήθελα να τον στεναχωρήσω και του έλεγα με βαριά καρδιά τι ωραίο που είναι.
Τεσπα, όλα σχετικά είναι, άμα του αρέσει του ιδιοκτήτη το αυτοκίνητό του, οι γνώμες των άλλων δεν έχουν σημασία. -
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
@ad276 said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@criuser said in JEEP AVENGER:
Τζάμπα είναι, γιατί είναι Jeep και όχι τογιότα...
Τζιπ δεν ειναι, Γαλλόχρεπο ειναι με σήμα της τζιπ. Οπότε για αυτά που προσφέρει (ποιότητα, χώρους, μηχανικά σύνολα, αναρτήσεις, αξιοπιστία) ειναι πάρα πολύ ακριβό. Απλά πουλάει λόγω σήματος, το "κλειδί" που λες και εσύ. Το έχουν πάρει εταιρικό όλες οι γυναίκες στην εταιρία και ένας συνάδελφος ήταν μεταξύ αυτου και του Μίνι...αυτό το κοινό έχει.
Γιατί τι παραπάνω έχουν τα άλλα;
Ολα ψηλωμενα περίπτερα ειναι σαν το Γιαρις κρος ας πουμε. Πέρα απ την αξιοπιστία και οικονομία λόγω υβριδικού συστηματος, τι άλλο έχει να δείξει; Οδική συμπεριφορά; Τιμη;
Και εδώ λόγω ονόματος πουλάει.... Επειδή γράφει Τογιοτα.αναλογα ποια αλλα
κάποια ανταγωνιστικα έχουν καλύτερη οδηγικη συμπεριφορά, κάποια αξιοπιστία κάποια χωρους, κάποια ομορφο εσωτερικο, κάποια καταναλωση.
αλλα ολα προσφερουν κάτι παραπάνω από το πολυ ομορφο κατα τα αλλα avenger
Μονο εμφανιση εχει να επιδείξει το συγκεκριμένο δυστηχώς τιποτα παραπάνω, που ναι ειναι σημαντικη ΚΑΙ αυτη αλλα οχι οταν ειναι εις βάρος ΟΛΩΝ των υπολοίπων
Εις βαρος ολων των υπολοίπων;
Τι εννοεί ο ποιητής;Ο ποιητής εννοεί ότι σε κανέναν τομέα δεν είναι κορυφαίο να το προτιμήσει κανένας από αυτά που ανέφερα.
Θα περίμενα τουλάχιστον σαν jeep να έχει σπουδαίες εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά μπα , ούτε αυτό το έχει .
Ένα μέτριο και κάτω αυτοκινητάκι όμορφο είναι που δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την τιμή του .
Αυτό λέει ο ποιητής.
Για το 4xe όμως; Τι λεει ο ποιητής;.....
Λέει ότι είναι πάλι πιο πολύ μάρκετινγκ παρά πραγματικό 4χ4 . Πολύ μέτριο ως κακο. Ένα Vitara ή ένα duster είναι πολύ πιο 4χ4 αν θες πραγματικά τετρακίνητο.
Όπως ξανά είπα δεν είναι καλό πουθενά
Και για να το κλείσω
Θα αγοράζεις jeep αλλά δεν θα ναι
μονο στην πληρωμή είναι jeepΕίναι πολύ όμορφο όχημα πάντως , το είχα για 4 μέρες όταν βγήκε και το έκανα βόλτες . Τράβαγε τα βλέμματα . Μου άρεσε πάρα πολύ σε εμφάνιση . Αλλά δεν αξίζει τα χρήματα του ειλικρινα
Ξεφεύγει πολύ σε τιμη το τετρακίνητο, αλλά πολύ ομως.
Το ίδιο ομως θα έλεγα και για τα vag. Πληρώνεις ένα σωρό λεφτά και παίρνεις ταπετσαρίες που πέφτουν. Έλεγα πως αυτό είχε σταματήσει, αλλά.... δεν.Δεν είπα καλή κουβέντα πουθενά νομίζω για τα vag. Για το avenger λεγαμε
Οχι, εγώ τα έβαλα ως μέτρο σύγκρισης για την τιμή τους.
Αλλα και το Γιαρις είναι ακριβό με αρχική 24120 στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού που λείπουν αρκετά πράγματα.το yaris ειναι ομως κορυφαιο σε κάποια θεματα. Εγω τα σιχαινομαι τα toyota αλλα δεν παύει να έχουν εξαιρετικη καταναλωση με κορυφαιο συστημα hybrid και αξιοπιστια. Οποτε παιρνεις κάτι που ειναι κορυφαιο σε κάποιους τομεις
στα vag επισης παίρνεις μια στιβαρη κατασκευη με παρα πολύ ωραιο εσωτερικο με εξαιρετική εργονομία.
Στο avenger ομως δεν παίρνεις τιποτα που να ειναι κορυφη, οποτε δεν το δικαιολογω
Στα 23000 καλή είναι η τιμή αλλά στα 21 θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερη.
Έχω Τογιοτα 15 χρόνια δε σπάει δε χαλάει αλλά η Τογιοτα πατάει στο όνομά της, όχι άδικα, και βαράει τις τιμές και σαν αγορά και σαν after sales λες και πήρα Mercedes.
Θα το σκεφτώ πολύ αν θα ξαναπάρω, άσε που έκαναν ακόμη κι αυτό το έρμο το Αιγκο υβριδικο.
Για το vag τώρα μετά από 20 χρόνια κατοχής δυο volkswagen, δεν ξαναγυριζω επ ουδενί πισω, ουτε στην vw αλλά ούτε και στα υποκατάστηματα της. Απαράδεκτη ποιότητα και απαράδεκτη εγγύηση,ενώ τα προβλήματα ποιότητας συνεχιζονται.
Εν τέλει στην κατηγορία του avenger η πιο τίμιες επιλογές έρχονται από την Κορεα.Και τιμή έχουν και αξιοπιστία. Το avenger εγώ το θεωρώ ένα καλό αυτοκινητάκι που τα κάνει όλα απλά καλά,δεν είναι κορυφαίο κάπου και αυτό είναι που με δελεάζει,σε περίπτωση που.... αλλά τη Ρένα μου δεν την αλλαζω, προς το παρόν. Αμτε να δουμε καο την νεα μούσα το Σεπτέμβρη.Το αμαξι αυτό είναι να εχει 20 χιλιάρικα οχι παραπάνω. και αυτό λόγω εμφανισης
τα toyota τα βρίσκω και ασχημα και αντικουκου . Δεν ειναι αυτοκίνητα για αυτούς που τους αρέσουν τα αυτοκινητα για μένα. Ειναι για αυτούς που θέλουν ενα φτηνο στην συντηρηση και στην καταναλωση μεσο με πολλα μειονεχτηματα οπως φτηνιαρικο εσωτερικο, χωρους και πορτες που πίσω ανοιγουν 5 μοιρες για να εχεις κανει διαιτα κτλ. Αλλα 2-3 πραγματα που κανουν ειναι κορυφη και αν τα θελεις για αυτό ειναι οτι καλύτερο
VW πρακτικοτητα και εργονομια με ωραιο εσωτερικο αλλα απαραδεκτες εγγυησεις και service πανακριβα και θελουν να κοροιδευουν τον πελάτη. Αν καιει ο κινητηρας λάδι ειναι πάντα φυσιολικο και μεσα στις προδιαγραφες και αν κάτι χαλάσει στην εγγυηση φταίει για κάποιο λόγο πάντα ο πελάτης και ποτε η VW. Απαράδεκτοι
Τα κορεατικα ειναι τιμιοτερα αλλα εχουν και αυτα θέματα σε αλλα πράγματα οπως πολύ υψηλη καταναλωση τα μοτερ τους και πολύ μετριο υβριδικο συστημα
ΟΛΑ τα αυτοκίνητα εχουν μειον και συν. Ομως το θεμα ειναι οτι οταν διαλέγουμε κάτι βαζουμε τις προταιρεοτητες μας και αν μη τι άλλο θέλουμε το καινούργιο μας όχημα σε κάποιους τομείς να διαπρεπει σε σχεση με τον ανταγωνισμο
και εδω μπαινει το avenger που διαλεξανε να μην διαπρέπει σε τιποτα παρα μόνο σε εμφανιση. Με τιμη ομως που δεν παραπέμπει σε ενα μετριοτατο αυτοκίνητο. Και με αυτό θα πορευτούν. Απευθυνονται σε αυτούς που περνουν ενα αμαξι μονο γιατι ειναι ομορφο (και υπάρχουν πολλοι/ες που το κάνουν αυτό)
Τα Τογιοτα έχουν ακριβά σερβις θα το επαναλάβω.Ηδη στράφηκα σε ανεξάρτητο συνεργείο, αφού πλέον έχουν λήξει ολες οι εγγυησεις.
.Μετά από 20 χρόνια κατοχής VW σου φαίνονται ακριβά τα σέρβις των Toyota;
Προφανώς πήγαινες σε ανεξάρτητο μετά την εγγύηση, ενώ με τα Toyota αναγκαστικά 10 χρόνια αντιπροσωπεία;
JEEP AVENGER