-
Το πιο σωστό είναι να λειτουργήσει ένα σύστημα P+R (Park and Ride) όπως σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις. Αλλά αυτό απαιτεί σχεδιασμό και επενδύσεις, πράγματα που σπανίζουν στην Ελλάδα.
Πριν χρόνια, σε επίσκεψη μου στην Ολλανδία, μέναμε έξω από την Ουτρέχτη και όταν θέλαμε να πάμε στο Amsterdam, παρκάραμε το αυτοκίνητο κάτω από το γήπεδο του Ajax και πέρναμε το μετρό. Μου είχε κάνει εντύπωση η οργάνωση, όπου με ένα εισιτήριο είχες στάθμευση και διαδρομή μετ' επιστροφής για ως 5 άτομα, σε εξευτελιστική τιμή, ακόμη και για τα δεδομένα της Ελλάδας. Γύρω από την πόλη υπήρχαν καμιά δεκαριά σταθμοί P+R, οπότε από όποια κατεύθυνση και να ερχόσουν, εύρισκες χώρο στάθμευσης.
-
P+R υπάρχει στις στάσεις του προαστιακού σε διάφορες περιοχές της Αττικής και εκεί μετά σου σκίζουν το αμάξι οι γνωστοί...
Υπόγειο πάρκινγκ με μειωμένο κόστος με την επίδειξη του εισιτηρίου του μετρό υπάρχει στου Φιξ και στο Νομισματοκοπείο και σε άλλα πιθανόν που δεν ξέρω , ενώ επίγειο υπάρχει στο Χαλάνδρι . Πλέον τέτοια θα γίνουν και αυτά σε Πλακεντίας και Κατεχάκη .
Επειδή μένω πολύ κοντά σε σταθμό , θέσεις με περπάτημα 5-10 λεπτά υπάρχουν . Αλλά όταν όλοι θέλουν να φύγουν 5 λεπτά από το σπίτι τους , να παρκάρουν στην είσοδο του σταθμού και οι άλλοι να πάνε να .... , τότε προφανώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα .
Αλλά από τζάμπα μάγκες έχουμε γεμίσει σε αυτή την χώρα . Το ίδιο γίνεται παντού . Πλήρης ασυδοσία γιατί όλοι είναι ιδιοκτήτες της άπλ και έχουν σημαντικά ραντεβού για να ασχοληθούν με την πλέμπα που μένει κοντά στους σταθμούς ή στο κέντρο ή έχει πάρκινγκ που το κλείνουμε χαλαρά .
Εγώ όταν διαπιστώνω αντικοινωνικές συμπεριφορές , γίνομαι ανάλογα αντικοινωνικός .
Αλλωστε τα ποδαράκια μας μπορούμε να τα χρησιμοποιούμε και λίγο .
Προχτές κάποιος αητός πήγαινε ανάποδα σε μονόδρομο κοντά στον σταθμό , για να μην κάνει ένα τετράγωνο παραπάνω. Τελικά το πήγε το τετράγωνο με την όπισθεν , γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να τον αφήσω να περάσει .
Η ασυδοσία με ενοχλεί αφάνταστα , όπως και οι ψευτομαγκιές .
-
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με το παραπάνω post. Και να προσθέσω ότι κάποιοι κάφροι θεωρούν και φυσιολογικά αυτά που κάνουν και ζητούν και τον λόγο που εκνευριζόμαστε...
-
Παντως γυρω απο στασεις προαστειαξου εχω δει αρκετες φορες σπασμενα παραθυρα αυτοκινητων. Ειναι τελειως αποστατευτα, μακρυα απο κινηση/κοσμο κ τα τιμουν. Εγω δεν θα το αφηνα ευκολα.
Στο μετρο δουκισης το ξεφτιλιζουν κ λιγπ με το παρκαρισμα στην τριγυρω περιοχη, παρκαρουν οπως να ναι προκειμενου να μην περπατησουν 1’ παραπανω. -
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Κι εγώ το Άγιο Μετρό χρησιμοποιώ κυρίως
Γιατί και το μετρό μπουρδέλο δεν έχει καταντήσει;
Σπάνια κάνα ΣΚ το έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία 5-6 χρόνια και πάλι πήζει, AC δεν νομίζω πως έχω πετύχει.
Θυμάμαι κάποια στιγμή είχα προλάβει πινακίδες με αντίστροφη χρονομέτρηση για τον επόμενο συρμό, και όντως ήταν καλή η κατάσταση τότε, πλέον νομίζω πως έχουν μείνει τα μισά δρομολόγια.
Δεν θέλω να φανταστώ πως θα είναι καθημερινά σε ώρες αιχμής η κατάσταση.
-
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Κι εγώ το Άγιο Μετρό χρησιμοποιώ κυρίως
Γιατί και το μετρό μπουρδέλο δεν έχει καταντήσει;
Σπάνια κάνα ΣΚ το έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία 5-6 χρόνια και πάλι πήζει, AC δεν νομίζω πως έχω πετύχει.
Θυμάμαι κάποια στιγμή είχα προλάβει πινακίδες με αντίστροφη χρονομέτρηση για τον επόμενο συρμό, και όντως ήταν καλή η κατάσταση τότε, πλέον νομίζω πως έχουν μείνει τα μισά δρομολόγια.
Δεν θέλω να φανταστώ πως θα είναι καθημερινά σε ώρες αιχμής η κατάσταση.
Το μετρό είναι μονόδρομος για το κυκλοφοριακό. Πολύ τακτικά δρομολόγια και γρήγορες μετακινήσεις. Μακάρι να επεκταθεί παντού, σε όλη την πόλη.
Όποιον τον ενοχλεί η πολυκοσμία να αγοράσει Toyota ή να πληρώσει ταξί.

-
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Κι εγώ το Άγιο Μετρό χρησιμοποιώ κυρίως
Γιατί και το μετρό μπουρδέλο δεν έχει καταντήσει;
Σπάνια κάνα ΣΚ το έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία 5-6 χρόνια και πάλι πήζει, AC δεν νομίζω πως έχω πετύχει.
Θυμάμαι κάποια στιγμή είχα προλάβει πινακίδες με αντίστροφη χρονομέτρηση για τον επόμενο συρμό, και όντως ήταν καλή η κατάσταση τότε, πλέον νομίζω πως έχουν μείνει τα μισά δρομολόγια.
Δεν θέλω να φανταστώ πως θα είναι καθημερινά σε ώρες αιχμής η κατάσταση.
Το μετρό είναι μονόδρομος για το κυκλοφοριακό. Πολύ τακτικά δρομολόγια και γρήγορες μετακινήσεις. Μακάρι να επεκταθεί παντού, σε όλη την πόλη.
Όποιον τον ενοχλεί η πολυκοσμία να αγοράσει Toyota ή να πληρώσει ταξί.

Ισχύει. Δεν υπάρχει άλλη λύση.
Ή μετρο παντού
Ή θα ζήσουμε στα επόμενα χρόνια εικόνες Ινδίας -
@v_a said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Κι εγώ το Άγιο Μετρό χρησιμοποιώ κυρίως
Γιατί και το μετρό μπουρδέλο δεν έχει καταντήσει;
Σπάνια κάνα ΣΚ το έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία 5-6 χρόνια και πάλι πήζει, AC δεν νομίζω πως έχω πετύχει.
Θυμάμαι κάποια στιγμή είχα προλάβει πινακίδες με αντίστροφη χρονομέτρηση για τον επόμενο συρμό, και όντως ήταν καλή η κατάσταση τότε, πλέον νομίζω πως έχουν μείνει τα μισά δρομολόγια.
Δεν θέλω να φανταστώ πως θα είναι καθημερινά σε ώρες αιχμής η κατάσταση.
Το μετρό είναι μονόδρομος για το κυκλοφοριακό. Πολύ τακτικά δρομολόγια και γρήγορες μετακινήσεις. Μακάρι να επεκταθεί παντού, σε όλη την πόλη.
Όποιον τον ενοχλεί η πολυκοσμία να αγοράσει Toyota ή να πληρώσει ταξί.

Ισχύει. Δεν υπάρχει άλλη λύση.
Ή μετρο παντού
Ή θα ζήσουμε στα επόμενα χρόνια εικόνες ΙνδίαςΔικυκλα.
-
Το μετρό παντού πόσο πιθανο το βλέπετε στην Αθήνα?
Μιλάω για αυτο τον αιωνα. -
@kostis20 said in Toyota Corolla Cross:
Το μετρό παντού πόσο πιθανο το βλέπετε στην Αθήνα?
Μιλάω για αυτο τον αιωνα.Μην το βλέπεις έτσι. Για κάθε νέο σταθμό που γίνεται θα εξυπηρετούνται κάποιες χιλιάδες άνθρωποι. Κι αν έχουν το μυαλό τους στο κεφάλι τους, θα το χρησιμοποιούν και τα χιλιάδες αυτοκίνητά τους θα μένουν παρκαρισμένα αντί να επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό.
-


Νομίζω ότι μέχρι το 2030 που θα τελειώσει η πρώτη φάση της γραμμής 4, έχουμε προχωρήσει αρκετά στο Μετρό σαν πόλη και βέβαια με την συνέχεια της από Κατεχάκη προς Μαρούσι, έχει κλείσει ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος στα βόρεια.
Αλλες επεκτάσεις μετά το Περιστέρι, ή προς την Γλυφάδα, ίσως γίνουν αργότερα, ή υπάρχουν και εναλλακτικές διαδρομές.
Βασικά θα πρέπει να δούμε τώρα με τα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα πράγματα διαφορετικά, ακόμα και σαν τροφοδότες του μετρό.
Απλά έπρεπε να έχουμε πάρει και άλλους συρμούς, ώστε σε ώρα αιχμής το τρένο να έχει συχνότητα 90-120 δευτερολέπτων, τουλάχιστον στο κεντρικό τμήμα της πόλης.
-
To πρόβλημα με το μετρό ειναι ότι δεν πάει σε πάρα πολλές περιοχές, οπότε βολεύει μόνο οσους κινούνται όπου υπάρχει. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο για να καλύψει όλες τις περιοχές που έχει γραφεία. Γιατι εαν π.χ. πρέπει να πάρω 2 μετρό και 1 λεωφορείο για να πάω στην δουλεία μου, δλδ. 90', χίλιες φορές να πάω με το αμάξι σε 45'.
-
To βασικό είναι η γραμμή της Κηφισίας, που σε συνδυασμό με το τέλος του έργου της υπογειοποίησης στον σταθμό Λαρίσης και την δημιουργία 4πλού διαδρόμου, θα μπορεί να έχει τρένα Κορωπί - Σταθμός Λαρίσης 2 την ώρα, Αεροδρόμιο - Πειραιά άλλα 2, οπότε θα έχουμε ανά 15 λεπτά τρένο και Πλακεντίας - Ανω Λιόσια άλλα 2 οπότε στο τμήμα Πλακεντίας - Νερατζιώτισσα θα έχουμε ανά 10 λεπτά.
Ταυτόχρονα το τρένο για Χαλκίδα/Λειβαδιά θα είναι ανά ώρα και για Αφίδνες πάλι ανά ώρα, οπότε ανά μισή ώρα θα έχουμε τρένο από Αφίδνες μέχρι Σταθμό Λαρίσης.
Αλλά θέλει και αστυνόμευση το θέμα, σε ηλεκτρικό και τρένο.
Τέλος το οφ τόπικ.
-
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@v_a said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Κι εγώ το Άγιο Μετρό χρησιμοποιώ κυρίως
Γιατί και το μετρό μπουρδέλο δεν έχει καταντήσει;
Σπάνια κάνα ΣΚ το έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία 5-6 χρόνια και πάλι πήζει, AC δεν νομίζω πως έχω πετύχει.
Θυμάμαι κάποια στιγμή είχα προλάβει πινακίδες με αντίστροφη χρονομέτρηση για τον επόμενο συρμό, και όντως ήταν καλή η κατάσταση τότε, πλέον νομίζω πως έχουν μείνει τα μισά δρομολόγια.
Δεν θέλω να φανταστώ πως θα είναι καθημερινά σε ώρες αιχμής η κατάσταση.
Το μετρό είναι μονόδρομος για το κυκλοφοριακό. Πολύ τακτικά δρομολόγια και γρήγορες μετακινήσεις. Μακάρι να επεκταθεί παντού, σε όλη την πόλη.
Όποιον τον ενοχλεί η πολυκοσμία να αγοράσει Toyota ή να πληρώσει ταξί.

Ισχύει. Δεν υπάρχει άλλη λύση.
Ή μετρο παντού
Ή θα ζήσουμε στα επόμενα χρόνια εικόνες ΙνδίαςΔικυκλα.
Αυτά είχα στο μυαλό μου λέγοντας Ινδία

-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
To πρόβλημα με το μετρό ειναι ότι δεν πάει σε πάρα πολλές περιοχές, οπότε βολεύει μόνο οσους κινούνται όπου υπάρχει. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο για να καλύψει όλες τις περιοχές που έχει γραφεία. Γιατι εαν π.χ. πρέπει να πάρω 2 μετρό και 1 λεωφορείο για να πάω στην δουλεία μου, δλδ. 90', χίλιες φορές να πάω με το αμάξι σε 45'.
Ακριβώς αυτό.Σε σχέση με το μέγεθος και τον πληθυσμό της Αθήνας η καλυψη ειναι ελάχιστη.
-
This post is deleted!
Αστικές συγκοινωνίες και Επεκταση Μετρό