Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αστικές συγκοινωνίες και Επεκταση Μετρό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αστικές συγκοινωνίες και Επεκταση Μετρό
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 21 / 21
    Περί αυτοκίνησης
    8
    415
    1275
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Το πιο σωστό είναι να λειτουργήσει ένα σύστημα P+R (Park and Ride) όπως σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις. Αλλά αυτό απαιτεί σχεδιασμό και επενδύσεις, πράγματα που σπανίζουν στην Ελλάδα.

      Πριν χρόνια, σε επίσκεψη μου στην Ολλανδία, μέναμε έξω από την Ουτρέχτη και όταν θέλαμε να πάμε στο Amsterdam, παρκάραμε το αυτοκίνητο κάτω από το γήπεδο του Ajax και πέρναμε το μετρό. Μου είχε κάνει εντύπωση η οργάνωση, όπου με ένα εισιτήριο είχες στάθμευση και διαδρομή μετ' επιστροφής για ως 5 άτομα, σε εξευτελιστική τιμή, ακόμη και για τα δεδομένα της Ελλάδας. Γύρω από την πόλη υπήρχαν καμιά δεκαριά σταθμοί P+R, οπότε από όποια κατεύθυνση και να ερχόσουν, εύρισκες χώρο στάθμευσης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        P+R υπάρχει στις στάσεις του προαστιακού σε διάφορες περιοχές της Αττικής και εκεί μετά σου σκίζουν το αμάξι οι γνωστοί...

        Υπόγειο πάρκινγκ με μειωμένο κόστος με την επίδειξη του εισιτηρίου του μετρό υπάρχει στου Φιξ και στο Νομισματοκοπείο και σε άλλα πιθανόν που δεν ξέρω , ενώ επίγειο υπάρχει στο Χαλάνδρι . Πλέον τέτοια θα γίνουν και αυτά σε Πλακεντίας και Κατεχάκη .

        Επειδή μένω πολύ κοντά σε σταθμό , θέσεις με περπάτημα 5-10 λεπτά υπάρχουν . Αλλά όταν όλοι θέλουν να φύγουν 5 λεπτά από το σπίτι τους , να παρκάρουν στην είσοδο του σταθμού και οι άλλοι να πάνε να .... , τότε προφανώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα .

        Αλλά από τζάμπα μάγκες έχουμε γεμίσει σε αυτή την χώρα . Το ίδιο γίνεται παντού . Πλήρης ασυδοσία γιατί όλοι είναι ιδιοκτήτες της άπλ και έχουν σημαντικά ραντεβού για να ασχοληθούν με την πλέμπα που μένει κοντά στους σταθμούς ή στο κέντρο ή έχει πάρκινγκ που το κλείνουμε χαλαρά .

        Εγώ όταν διαπιστώνω αντικοινωνικές συμπεριφορές , γίνομαι ανάλογα αντικοινωνικός .

        Αλλωστε τα ποδαράκια μας μπορούμε να τα χρησιμοποιούμε και λίγο .

        Προχτές κάποιος αητός πήγαινε ανάποδα σε μονόδρομο κοντά στον σταθμό , για να μην κάνει ένα τετράγωνο παραπάνω. Τελικά το πήγε το τετράγωνο με την όπισθεν , γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να τον αφήσω να περάσει .

        Η ασυδοσία με ενοχλεί αφάνταστα , όπως και οι ψευτομαγκιές .

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emil last edited by

          Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με το παραπάνω post. Και να προσθέσω ότι κάποιοι κάφροι θεωρούν και φυσιολογικά αυτά που κάνουν και ζητούν και τον λόγο που εκνευριζόμαστε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • xenos
            xenos last edited by

            Παντως γυρω απο στασεις προαστειαξου εχω δει αρκετες φορες σπασμενα παραθυρα αυτοκινητων. Ειναι τελειως αποστατευτα, μακρυα απο κινηση/κοσμο κ τα τιμουν. Εγω δεν θα το αφηνα ευκολα.
            Στο μετρο δουκισης το ξεφτιλιζουν κ λιγπ με το παρκαρισμα στην τριγυρω περιοχη, παρκαρουν οπως να ναι προκειμενου να μην περπατησουν 1’ παραπανω.

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • V
              vagkirk @andya3 last edited by

              @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

              Κι εγώ το Άγιο Μετρό χρησιμοποιώ κυρίως

              Γιατί και το μετρό μπουρδέλο δεν έχει καταντήσει;

              Σπάνια κάνα ΣΚ το έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία 5-6 χρόνια και πάλι πήζει, AC δεν νομίζω πως έχω πετύχει.

              Θυμάμαι κάποια στιγμή είχα προλάβει πινακίδες με αντίστροφη χρονομέτρηση για τον επόμενο συρμό, και όντως ήταν καλή η κατάσταση τότε, πλέον νομίζω πως έχουν μείνει τα μισά δρομολόγια.

              Δεν θέλω να φανταστώ πως θα είναι καθημερινά σε ώρες αιχμής η κατάσταση.

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                andya3 @vagkirk last edited by

                @vagkirk said in Toyota Corolla Cross:

                @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                Κι εγώ το Άγιο Μετρό χρησιμοποιώ κυρίως

                Γιατί και το μετρό μπουρδέλο δεν έχει καταντήσει;

                Σπάνια κάνα ΣΚ το έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία 5-6 χρόνια και πάλι πήζει, AC δεν νομίζω πως έχω πετύχει.

                Θυμάμαι κάποια στιγμή είχα προλάβει πινακίδες με αντίστροφη χρονομέτρηση για τον επόμενο συρμό, και όντως ήταν καλή η κατάσταση τότε, πλέον νομίζω πως έχουν μείνει τα μισά δρομολόγια.

                Δεν θέλω να φανταστώ πως θα είναι καθημερινά σε ώρες αιχμής η κατάσταση.

                Το μετρό είναι μονόδρομος για το κυκλοφοριακό. Πολύ τακτικά δρομολόγια και γρήγορες μετακινήσεις. Μακάρι να επεκταθεί παντού, σε όλη την πόλη.

                Όποιον τον ενοχλεί η πολυκοσμία να αγοράσει Toyota ή να πληρώσει ταξί. 😁

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • V
                  v_a @andya3 last edited by

                  @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                  @vagkirk said in Toyota Corolla Cross:

                  @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                  Κι εγώ το Άγιο Μετρό χρησιμοποιώ κυρίως

                  Γιατί και το μετρό μπουρδέλο δεν έχει καταντήσει;

                  Σπάνια κάνα ΣΚ το έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία 5-6 χρόνια και πάλι πήζει, AC δεν νομίζω πως έχω πετύχει.

                  Θυμάμαι κάποια στιγμή είχα προλάβει πινακίδες με αντίστροφη χρονομέτρηση για τον επόμενο συρμό, και όντως ήταν καλή η κατάσταση τότε, πλέον νομίζω πως έχουν μείνει τα μισά δρομολόγια.

                  Δεν θέλω να φανταστώ πως θα είναι καθημερινά σε ώρες αιχμής η κατάσταση.

                  Το μετρό είναι μονόδρομος για το κυκλοφοριακό. Πολύ τακτικά δρομολόγια και γρήγορες μετακινήσεις. Μακάρι να επεκταθεί παντού, σε όλη την πόλη.

                  Όποιον τον ενοχλεί η πολυκοσμία να αγοράσει Toyota ή να πληρώσει ταξί. 😁

                  Ισχύει. Δεν υπάρχει άλλη λύση.
                  Ή μετρο παντού
                  Ή θα ζήσουμε στα επόμενα χρόνια εικόνες Ινδίας

                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • I
                    ilias-a @v_a last edited by

                    @v_a said in Toyota Corolla Cross:

                    @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                    @vagkirk said in Toyota Corolla Cross:

                    @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                    Κι εγώ το Άγιο Μετρό χρησιμοποιώ κυρίως

                    Γιατί και το μετρό μπουρδέλο δεν έχει καταντήσει;

                    Σπάνια κάνα ΣΚ το έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία 5-6 χρόνια και πάλι πήζει, AC δεν νομίζω πως έχω πετύχει.

                    Θυμάμαι κάποια στιγμή είχα προλάβει πινακίδες με αντίστροφη χρονομέτρηση για τον επόμενο συρμό, και όντως ήταν καλή η κατάσταση τότε, πλέον νομίζω πως έχουν μείνει τα μισά δρομολόγια.

                    Δεν θέλω να φανταστώ πως θα είναι καθημερινά σε ώρες αιχμής η κατάσταση.

                    Το μετρό είναι μονόδρομος για το κυκλοφοριακό. Πολύ τακτικά δρομολόγια και γρήγορες μετακινήσεις. Μακάρι να επεκταθεί παντού, σε όλη την πόλη.

                    Όποιον τον ενοχλεί η πολυκοσμία να αγοράσει Toyota ή να πληρώσει ταξί. 😁

                    Ισχύει. Δεν υπάρχει άλλη λύση.
                    Ή μετρο παντού
                    Ή θα ζήσουμε στα επόμενα χρόνια εικόνες Ινδίας

                    Δικυκλα.

                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Το μετρό παντού πόσο πιθανο το βλέπετε στην Αθήνα?
                      Μιλάω για αυτο τον αιωνα.

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 @kostis20 last edited by

                        @kostis20 said in Toyota Corolla Cross:

                        Το μετρό παντού πόσο πιθανο το βλέπετε στην Αθήνα?
                        Μιλάω για αυτο τον αιωνα.

                        Μην το βλέπεις έτσι. Για κάθε νέο σταθμό που γίνεται θα εξυπηρετούνται κάποιες χιλιάδες άνθρωποι. Κι αν έχουν το μυαλό τους στο κεφάλι τους, θα το χρησιμοποιούν και τα χιλιάδες αυτοκίνητά τους θα μένουν παρκαρισμένα αντί να επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          93669e68-adc0-4472-b76c-6dd2409f71ab-image.png

                          8a40268e-a0b8-46d6-bb32-9ccbcae6ea78-image.png

                          Νομίζω ότι μέχρι το 2030 που θα τελειώσει η πρώτη φάση της γραμμής 4, έχουμε προχωρήσει αρκετά στο Μετρό σαν πόλη και βέβαια με την συνέχεια της από Κατεχάκη προς Μαρούσι, έχει κλείσει ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος στα βόρεια.

                          Αλλες επεκτάσεις μετά το Περιστέρι, ή προς την Γλυφάδα, ίσως γίνουν αργότερα, ή υπάρχουν και εναλλακτικές διαδρομές.

                          Βασικά θα πρέπει να δούμε τώρα με τα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα πράγματα διαφορετικά, ακόμα και σαν τροφοδότες του μετρό.

                          Απλά έπρεπε να έχουμε πάρει και άλλους συρμούς, ώστε σε ώρα αιχμής το τρένο να έχει συχνότητα 90-120 δευτερολέπτων, τουλάχιστον στο κεντρικό τμήμα της πόλης.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            To πρόβλημα με το μετρό ειναι ότι δεν πάει σε πάρα πολλές περιοχές, οπότε βολεύει μόνο οσους κινούνται όπου υπάρχει. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο για να καλύψει όλες τις περιοχές που έχει γραφεία. Γιατι εαν π.χ. πρέπει να πάρω 2 μετρό και 1 λεωφορείο για να πάω στην δουλεία μου, δλδ. 90', χίλιες φορές να πάω με το αμάξι σε 45'.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              criuser last edited by criuser

                              To βασικό είναι η γραμμή της Κηφισίας, που σε συνδυασμό με το τέλος του έργου της υπογειοποίησης στον σταθμό Λαρίσης και την δημιουργία 4πλού διαδρόμου, θα μπορεί να έχει τρένα Κορωπί - Σταθμός Λαρίσης 2 την ώρα, Αεροδρόμιο - Πειραιά άλλα 2, οπότε θα έχουμε ανά 15 λεπτά τρένο και Πλακεντίας - Ανω Λιόσια άλλα 2 οπότε στο τμήμα Πλακεντίας - Νερατζιώτισσα θα έχουμε ανά 10 λεπτά.

                              Ταυτόχρονα το τρένο για Χαλκίδα/Λειβαδιά θα είναι ανά ώρα και για Αφίδνες πάλι ανά ώρα, οπότε ανά μισή ώρα θα έχουμε τρένο από Αφίδνες μέχρι Σταθμό Λαρίσης.

                              Αλλά θέλει και αστυνόμευση το θέμα, σε ηλεκτρικό και τρένο.

                              Τέλος το οφ τόπικ.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                v_a @ilias-a last edited by

                                @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                @v_a said in Toyota Corolla Cross:

                                @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                @vagkirk said in Toyota Corolla Cross:

                                @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                Κι εγώ το Άγιο Μετρό χρησιμοποιώ κυρίως

                                Γιατί και το μετρό μπουρδέλο δεν έχει καταντήσει;

                                Σπάνια κάνα ΣΚ το έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία 5-6 χρόνια και πάλι πήζει, AC δεν νομίζω πως έχω πετύχει.

                                Θυμάμαι κάποια στιγμή είχα προλάβει πινακίδες με αντίστροφη χρονομέτρηση για τον επόμενο συρμό, και όντως ήταν καλή η κατάσταση τότε, πλέον νομίζω πως έχουν μείνει τα μισά δρομολόγια.

                                Δεν θέλω να φανταστώ πως θα είναι καθημερινά σε ώρες αιχμής η κατάσταση.

                                Το μετρό είναι μονόδρομος για το κυκλοφοριακό. Πολύ τακτικά δρομολόγια και γρήγορες μετακινήσεις. Μακάρι να επεκταθεί παντού, σε όλη την πόλη.

                                Όποιον τον ενοχλεί η πολυκοσμία να αγοράσει Toyota ή να πληρώσει ταξί. 😁

                                Ισχύει. Δεν υπάρχει άλλη λύση.
                                Ή μετρο παντού
                                Ή θα ζήσουμε στα επόμενα χρόνια εικόνες Ινδίας

                                Δικυκλα.

                                Αυτά είχα στο μυαλό μου λέγοντας Ινδία 🤣

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kostis20 @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                                  To πρόβλημα με το μετρό ειναι ότι δεν πάει σε πάρα πολλές περιοχές, οπότε βολεύει μόνο οσους κινούνται όπου υπάρχει. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο για να καλύψει όλες τις περιοχές που έχει γραφεία. Γιατι εαν π.χ. πρέπει να πάρω 2 μετρό και 1 λεωφορείο για να πάω στην δουλεία μου, δλδ. 90', χίλιες φορές να πάω με το αμάξι σε 45'.

                                  Ακριβώς αυτό.Σε σχέση με το μέγεθος και τον πληθυσμό της Αθήνας η καλυψη ειναι ελάχιστη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A d P
                                    A d P moderator last edited by

                                    This post is deleted!
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 17
                                    • 18
                                    • 19
                                    • 20
                                    • 21
                                    • 21 / 21
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr