Με μια (αρκετά γρήγορη είναι η αλήθεια, μπορεί να μου διέφυγε) ανάγνωση στον ΚΟΚ (2007 έκδοση έχω) δεν βρήκα κάτι για απέναντι της εισόδου παρκάρισμα. Θα μου πείτε, αν είναι στενός ο δρόμος, τι θα κάνει ο άλλος; Δεν θα φτιάξει πάρκινγκ; Παρόλα αυτά, δεν βρήκα κάτι...
Best posts made by emil
-
RE: Νομοθεσία περί πάρκινγκ
-
RE: Δακτύλιος
Παλιά απαγόρευαν την μετακίνηση από νομό σε νομό μην τυχόν κολλήσει ο κορονοιός από τα αυτοκίνητα στα διόδια, τώρα που είναι στην Αθήνα δισεκατομμύρια αυτοκίνητα το ένα δίπλα στο άλλο δεν υπάρχει κίνδυνος.
Αυτό είχες καταλάβει ότι ήταν το πρόβλημα των μετακινήσεων σε άλλους νομούς; Να κολλήσει κανείς COVID στα διόδια;
Latest posts made by emil
-
RE: Δακτύλιος
Παλιά απαγόρευαν την μετακίνηση από νομό σε νομό μην τυχόν κολλήσει ο κορονοιός από τα αυτοκίνητα στα διόδια, τώρα που είναι στην Αθήνα δισεκατομμύρια αυτοκίνητα το ένα δίπλα στο άλλο δεν υπάρχει κίνδυνος.
Αυτό είχες καταλάβει ότι ήταν το πρόβλημα των μετακινήσεων σε άλλους νομούς; Να κολλήσει κανείς COVID στα διόδια;
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Κάτσε emil, εδώ τώρα ανακατωσαμε και πρόσφυγες, αρχίζει να έχει πλάκα...
Χαμπάρι δεν πήρα, δεν πρόσεξα τον τίτλο...
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Τα περί τρίχας (140-160) που γίνονται τριχιά (200 φτάσαμε αισίως) φαντάζομαι είναι γνωστά, έτσι;
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Αν η λύση για τους οικογενειάρχες και με το νού τους στα μικρά παιδιά τους είναι οι ταχύτητες 140-150 ή και παραπάνω, πάω πάσο...
Εντάξει είναι παράνομες, αλλά - σοβαρά τώρα - θεωρούνται υπερβολικές (μέχρι τα 150, μην το παρακάνουμε κιόλας) για τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους μας;
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Καλά, σε εμάς δεν ήταν και δεν είναι τόσο ακριβή στις ώρες τους, αλλά σε αυτό το τέταρτο μπορεί να προλάβουν να έχουν ξυπνήσει και να φάμε τέτοια γκρίνια που θα ευχόμασταν να πήγαινα με 180, όχι με 140...
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Δεν είναι τόσο κρίσιμη διαφορά το αν σετάρεις το cruise control 10-15-20 χλμ παραπάνω, η διαφορά πραγματικής μέσης ωριαίας ταχύτητας αν υπολογιστεί από καταγραφικό από πόρτα σε πόρτα (με τα σταμάτα-ξεκίνα διοδίων και των όποιοων φαναριών στις εξόδους-εισόδους αφετηρίας και προορισμού κλπ.) δεν θα φτάνει καν το τεταρτάκι που περιγράφεται, αμελητέος χρόνος σε κάθε περίπτωση για να υποστηρίξει είτε τα 120 είτε τα 140 σαν κέρδος χρόνου, καθώς οτιδήποτε όπως μια επιπλέονστάση για τσίσα ή καφέ ή π.χ. τσιγάρο, έχει αποσβέσει αυτό το χρόνο.
Οι υπόλοιπες καθυστερήσεις «από πόρτα σε πόρτα» είναι οι ίδιες και ανεξάρτητες από την μέση ταχύτητα. Το τεταρτάκι είναι ενδεικτικό στα 200 χλμ που συνήθως κάνω χωρίς στάση . Στα 350 χλμ που αναφέρει συνμοφορουμίτης η διαφορά 120 με 140 είναι 25 λεπτά στις 2½ ώρες με 140. Γενικότερα, η διαφορά από 120 στα 140 εξασφαλίζει χρόνο ίσο με το 1/6 (ένα έκτο) του τελικού χρόνου και είναι, επαναλαμβάνω, ανεξάρτητη από τυχόν στάσεις και καθυστερήσεις και άρα ίδιος για τις ίδιες στάσεις και καθυστερήσεις. Γενικά εξασφαλίζεται χρόνος ίσος με την μεγαλύτερη ταχύτητα μείον την μικρότερη προς την μικρότερη (π.χ. από 120 στα 150 χλμ είναι ένα τέταρτο του χρόνου ή 25%, δεν το λες και λίγο).
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Νομίζω παρατηρεί κανείς τον κοινό κρίσιμο παράγοντα...
-
RE: Φθηνά parking γύρω από το κέντρο
Κάτσε, ψάχνεις πιο φτηνά από Polis; Ελπίζω να εννοείς μακροχρόνια μίσθωση...
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Τα τελευταία χρόνια ταξιδεύω πάντα εντός των ορίων ταχύτητας με αποτέλεσμα να ταξιδεύω πολύ πιο ξεκούραστα και 20-30% πιο οικονομικά, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν είναι αρκετά τα 120 άντε 130 km/h και ποιο το κέρδος των 10-20 ή παραπάνω χιλιομέτρων την ώρα; πέρα απ΄ τις πιθανές κλήσεις, το κέρδος σε χρόνο είναι ασήμαντο... τελευταία φορά που το πάτησα ήταν το '16 εκτός Ελλάδος, σε ολοκαίνουριο κομμάτι δρόμου σε νυχτερινό ταξίδι ατέλειωτης ευθείας 500+ χιλιομέτρων, με καινούριο το Μάζντα μου που ήθελα να τεστάρω, τσίμπησα 2-3 τικετάκια και ησύχασα
Καταλαβαίνω να παρασυρθεί ή να γουστάρει κάποιος γρήγορα στροφιλίκια, αλλά στον αυτοκινητόδρομο δεν έχει κανένα νόημα...
Για εμένα με τα παιδιά πίσω αυτό το τεταρτάκι στα 200 χιλιόμετρα ανάμεσα στα 120 (1 ώρα 40 λεπτά) και στα 140 και κάτι ψιλά (1 ώρα 25 λεπτά) μπορεί να με γλιτώσει από αρκετή γκρίνια χωρίς να εκτινάζει την κατανάλωση του diesel. Για παραπάνω χιλιόμετρα προφανώς ενισχύεται το κέρδος, οπότε ο καθένας κάνει μια ανάλυση κόστους οφέλους και αποφασίζει.
Φυσικά, αν θέλει να είναι νομοταγής έστω και για 10 επιπλέον (140 από 130) χλμ/ώρα, δεν το συζητάμε, σεβαστό.