-
@dg79 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αναφέρθηκε χθες ότι στα ηλεκτρικά δε ξέρεις τι πληρώνεις, ενώ στα πρατήρια υγρών καυσίμων τα πράματα είναι πιο ξεκάθαρα, ειδικά για νεότερα μοντέλα που έχουν κάποιο σύστημα υπολογισμού ποσότητας καυσίμου που μπαίνει στο ρεζερβουάρ.
Έχω όμως απορία, γιατί συνεχώς διαβάζω για πρόστιμα και λουκέτα σε πρατήρια. Μια απλή αναζήτηση στο γούγλι βγάζει άπειρα αποτελέσματα.
Πειραγμένες αντλίες, πειραγμένο λογισμικό στο σύστημα εισροών - εκροών, νοθεία με διαλύτες ή με χαμηλότερης ποιότητας βενζίνες, ναυτιλιακό πετρέλαιο κοκ.
Είναι πρόσφατη δε η είδηση για το κύκλωμα που έκανε εισαγωγές χημικών διαλυτών και νόθευε βενζίνη:
"Μόνο για το 2025, διακινήθηκαν παράνομα πάνω από 1.340.000 λίτρα βενζίνης και περισσότερα από 212.000 λίτρα χημικών διαλυτών". "Λαμβάνοντας υπόψη την ποσότητα των καυσίμων που διακινήθηκαν και που αναφέρθηκαν παραπάνω και εκτιμώντας ότι ένα κοινό ρεζερβουάρ γεμίζει με πενήντα λίτρα, πάνω από 30.000 οχήματα εφοδιάστηκαν στην περίοδο αυτή με λαθραίο νοθευμένο και ελλιπές καύσιμο".
Αυτά είναι νούμερα μόνο από το 2025 και μόνο για τα οποία έχουν στοιχεία οι αρχές. Ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερα τα νούμερα και να μη μπορούν να το αποδείξουν. Και αυτή είναι μόνο μια περίπτωση.
Δηλαδή είστε οκ με αυτή τη κατάσταση; Ή μήπως μεγαλώσατε έτσι και το θεωρείτε φυσιολογικό κάθε φορά που πάτε για καύσιμο να υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να σας κλέβουν ή/και να προκαλέσουν ζημιά στο αυτοκίνητό σας;
Και μας πειράζει αν έχει απώλειες το καλώδιο φόρτισης του ηλεκτρικού;Υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια το fuel.gr που μας δίνει τα πρατήρια, τις τιμές τους, αλλά και το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς σε όλη την χώρα, όπως και σύγκριση τιμών, αν είναι ακριβό ή φτηνό κλπ.
Αρα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε από την μια την πολυπλοκότητα των ηλεκτρικών που θέλουν σχέδιο εκστρατείας για να πάνε και να έλθουν μέχρι το Ναύπλιο, με τα θερμικά που ξέρουν ήδη σε ποιους μπορούν να γεμίσουν στην γειτονιά τους με ένα κοίταγμα 10 -30 δευτερολέπτων.
-
Πάνε να φουλάρεις... ξυλόλιο
-
Ναι το εταιρικό πρατήριο που φουλάρω εδώ και χρόνια, θα ασχοληθεί με ψίχουλα.
Γιατί να μην κλέβουν τότε και οι φορτιστές στις κβω που χρεώνουν ? Η στην ταχύτητα φόρτισης, ή όπου αλλού.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι το εταιρικό πρατήριο που φουλάρω εδώ και χρόνια, θα ασχοληθεί με ψίχουλα.
Όταν ζούσα στην Αθήνα είχαν πιάσει ΔΥΟ εταιρικά με πειραγμένες αντλίες. Και τα δύο ήταν πάνω στον δρόμο μου, αλλά μόνο το ένα ήταν τόσο πειραγμένο που κατάλαβα αμέσως ότι κάτι δεν πάει καλά.
-
Ignorance is a bliss
Διακινούνται εκατομμύρια λίτρα νοθευμένων καυσίμων αλλά ο κρουζερ βρήκε το τίμιο μαγαζι. -
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι το εταιρικό πρατήριο που φουλάρω εδώ και χρόνια, θα ασχοληθεί με ψίχουλα.
Γιατί να μην κλέβουν τότε και οι φορτιστές στις κβω που χρεώνουν ? Η στην ταχύτητα φόρτισης, ή όπου αλλού.
ωχου ρε βασιλη. Λες χαζομαρες τωρα για να μην παραδεχτεις οτι στο συγκεκριμενο θεμα εχεις αδικο. Λες και πρωτη φορα ακους στην ελλαδα οτι τα πρατηρια βενζινης "κλεβουν".
-
Δεν κλεβουν ολα τα πρατηρια.
Πιστευω οτι ο καθενας στην περιοχη του γνωριζει τα υποπτα. -
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αρα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε από την μια την πολυπλοκότητα των ηλεκτρικών που θέλουν σχέδιο εκστρατείας για να πάνε και να έλθουν μέχρι το Ναύπλιο,
Ναύπλιο ειδικά πάνε και έρχονται χωρις καν να ασχοληθούν με φόρτιση! Βρές άλλον προορισμό - ξλεω Καβάλα με 3-4 στάσεις, αφού τελικά τα ηλεκτρικά έχουν αυτονομία στελάντις, κάπου 100χλμ!
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dg79 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αναφέρθηκε χθες ότι στα ηλεκτρικά δε ξέρεις τι πληρώνεις, ενώ στα πρατήρια υγρών καυσίμων τα πράματα είναι πιο ξεκάθαρα, ειδικά για νεότερα μοντέλα που έχουν κάποιο σύστημα υπολογισμού ποσότητας καυσίμου που μπαίνει στο ρεζερβουάρ.
Έχω όμως απορία, γιατί συνεχώς διαβάζω για πρόστιμα και λουκέτα σε πρατήρια. Μια απλή αναζήτηση στο γούγλι βγάζει άπειρα αποτελέσματα.
Πειραγμένες αντλίες, πειραγμένο λογισμικό στο σύστημα εισροών - εκροών, νοθεία με διαλύτες ή με χαμηλότερης ποιότητας βενζίνες, ναυτιλιακό πετρέλαιο κοκ.
Είναι πρόσφατη δε η είδηση για το κύκλωμα που έκανε εισαγωγές χημικών διαλυτών και νόθευε βενζίνη:
"Μόνο για το 2025, διακινήθηκαν παράνομα πάνω από 1.340.000 λίτρα βενζίνης και περισσότερα από 212.000 λίτρα χημικών διαλυτών". "Λαμβάνοντας υπόψη την ποσότητα των καυσίμων που διακινήθηκαν και που αναφέρθηκαν παραπάνω και εκτιμώντας ότι ένα κοινό ρεζερβουάρ γεμίζει με πενήντα λίτρα, πάνω από 30.000 οχήματα εφοδιάστηκαν στην περίοδο αυτή με λαθραίο νοθευμένο και ελλιπές καύσιμο".
Αυτά είναι νούμερα μόνο από το 2025 και μόνο για τα οποία έχουν στοιχεία οι αρχές. Ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερα τα νούμερα και να μη μπορούν να το αποδείξουν. Και αυτή είναι μόνο μια περίπτωση.
Δηλαδή είστε οκ με αυτή τη κατάσταση; Ή μήπως μεγαλώσατε έτσι και το θεωρείτε φυσιολογικό κάθε φορά που πάτε για καύσιμο να υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να σας κλέβουν ή/και να προκαλέσουν ζημιά στο αυτοκίνητό σας;
Και μας πειράζει αν έχει απώλειες το καλώδιο φόρτισης του ηλεκτρικού;Υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια το fuel.gr που μας δίνει τα πρατήρια, τις τιμές τους, αλλά και το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς σε όλη την χώρα, όπως και σύγκριση τιμών, αν είναι ακριβό ή φτηνό κλπ.
Αρα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε από την μια την πολυπλοκότητα των ηλεκτρικών που θέλουν σχέδιο εκστρατείας για να πάνε και να έλθουν μέχρι το Ναύπλιο, με τα θερμικά που ξέρουν ήδη σε ποιους μπορούν να γεμίσουν στην γειτονιά τους με ένα κοίταγμα 10 -30 δευτερολέπτων.
Συμφωνω, βαζω στο ιδιο εταιρικο βενζινη πανω απο 10 χρονια σε 2αμαξια και 2 μηχανες. Δεν ειχα κανενα προβλημα και εχω παει και με μπιτονι να βαλω για γεννητρια βενζινης. Το φτηνο ειναι και ακριβο...
-
Ξεκάθαρη η αυτοκινητοβιομηχανία: «Είναι αδύνατο να πουλάμε μόνο ηλεκτρικά το 2035»
-
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ξεκάθαρη η αυτοκινητοβιομηχανία: «Είναι αδύνατο να πουλάμε μόνο ηλεκτρικά το 2035»
19% κατω η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανια
https://www.capital.gr/diethni/3949742/germania-epideinonetai-i-ufesi-sti-biomixaniki-paragogi-logo-tis-krisis-sta-autokinita/
Η ακροδεξιά στη Γερμανια πέρασε πρώτη, στις επόμενες θα βγάλει καγκελάριο. -
Από το προηγούμενο λινκ:
Η Mercedes και οι Γερμανοί ανταγωνιστές της χάνουν έδαφος στην Κίνα από εγχώριους ανταγωνιστές, όπως η BYD και η Xiaomi, των οποίων τα ηλεκτρικά οχήματα με τα πολλά χαρακτηριστικά τους είναι χαμηλότερα σε τιμές.
Είναι απίστευτο το μαλλί που έχουν ήδη κλάσει οι Γερμανοί με την νεοφώτιστη Σιαόμι ότο. Η οποία ιδρύθηκε το 2021, έχει βγάλει 1 μόνο ηλεκτρικό ιχ, το σεντάν SU7 το 2024, ενώ μόλις πριν από μερικές εβδομάδες ξεκίνησε την παραγωγή και ενός κροσσόβερ, του YU7. Δηλαδή δεν έχει γκάμα. Ακόμη. Παρόλα αυτά την βάζουν στην ίδια γραμμή με τους Μπιντέδες που πουλάνε 4,2 μιλλούνια αυτοκίνητα το χρόνο, άσχετα αν οι Σιαόμι έχει πουλήσει μόνο 135.000 τεμάχια μέχρι στιγμής!
Νταξ' το ΥU7 έλαβε 196.000 προκαταβολές για παραγγελία μέσα σε 3' (=180 δευτερόλεπτα!) από το άνοιγμα της πλατφόρμας παρουσίασής του, αλλά οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μετά από ...1 χρόνο.
ΙΜΟ, αυτά είναι πρόκριμα για τις σκηνές σεξ που θα ακολουθήσουν. -
Τα έχουμε πει πολλές φορές, άμα θέλουν οι Ευρωπαίοι να επιβιώσουν ας δώσουν άμεσα καλά μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως αυτό το νέο μικρό που μας λιβανιζει συνέχεια η VW (ID2) σε χαμηλή τιμή και ας μπαίνει μέσα από πλευράς κόστους για κάποια χρόνια.
Ας αποφασίσουν οι μέτοχοι πως θα ματώσουν μια δεκαετία αν θέλουν να επιβιώσουν.
Και από την άλλη να βάλουν στο φουλ τις μηχανές και να βγάζουν μόνο τον 2.0TDI με mild hybrid και να τον βάζουν από το up μέχρι το Q8
Ή τον 1.5 TSI με υγραέριο mild hybrid, η Dacia πως το κάνει;
-
Η ευρωπαϊκή επιχειρηματικότητα (όπως και η αμερικανική) προτιμά να τα φουντάρει όλα και τα λεφτά να τα ρίξουν σε A.I. φούσκες και κρυπτονομίσματα και φιντεκ παπ@ριες.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Η ευρωπαϊκή επιχειρηματικότητα (όπως και η αμερικανική) προτιμά να τα φουντάρει όλα και τα λεφτά να τα ρίξουν σε A.I. φούσκες και κρυπτονομίσματα και φιντεκ παπ@ριες.
Δυστυχώς ο περίφημος καπιταλισμός έχει καταντήσει απλά τζόγος... Όταν ήμουν μικρός είχα προσθέσει "χρηματιστήριο" στη "Μονόπολυ". Ήταν σαφές ότι από ένα σημείο και μετά ουδείς ασχολούνταν με τα ακίνητα, μόνο τζόγαρε στις μετοχές.
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι το εταιρικό πρατήριο που φουλάρω εδώ και χρόνια, θα ασχοληθεί με ψίχουλα.
Γιατί να μην κλέβουν τότε και οι φορτιστές στις κβω που χρεώνουν ? Η στην ταχύτητα φόρτισης, ή όπου αλλού.
ωχου ρε βασιλη. Λες χαζομαρες τωρα για να μην παραδεχτεις οτι στο συγκεκριμενο θεμα εχεις αδικο. Λες και πρωτη φορα ακους στην ελλαδα οτι τα πρατηρια βενζινης "κλεβουν".
Στην πραγματικότητα 1/4 πρατήρια κλέβει στην ποσότητα, ας ελπίσουμε να κλέβουν μόνο στην ποσότητα και όχι στην ποιότητα
-
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην πραγματικότητα 1/4 πρατήρια κλέβει στην ποσότητα, ας ελπίσουμε να κλέβουν μόνο στην ποσότητα και όχι στην ποιότητα
Αυτο ευχομαι παντα κανε οσο κλεψιμο θελεις απλως μην μου νοθευσεις.
Για το αρχικο τοπικ
1.3 JTDm (Multijet 1.3 Gen 1 90HP VGT EURO 4) 80% 20% δρομος πολη μεση καταναλωση 4.6L/100km με ταχυτητες 100-110-120, χωρις ιδιαιτερη προσοχη
-
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι το εταιρικό πρατήριο που φουλάρω εδώ και χρόνια, θα ασχοληθεί με ψίχουλα.
Γιατί να μην κλέβουν τότε και οι φορτιστές στις κβω που χρεώνουν ? Η στην ταχύτητα φόρτισης, ή όπου αλλού.
ωχου ρε βασιλη. Λες χαζομαρες τωρα για να μην παραδεχτεις οτι στο συγκεκριμενο θεμα εχεις αδικο. Λες και πρωτη φορα ακους στην ελλαδα οτι τα πρατηρια βενζινης "κλεβουν".
Στην πραγματικότητα 1/4 πρατήρια κλέβει στην ποσότητα, ας ελπίσουμε να κλέβουν μόνο στην ποσότητα και όχι στην ποιότητα
Για το θέμα μίλησε ο κ. Γιάννης Αληγιζάκης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος στο πλαίσιο ενός πάνελ στο Οκονομικό Φόρουμ των Δελφών και παρουσίασε επίσημα στοιχεία.
Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, το 29% των πρατηρίων στην Αθήνα κλέβουν στην αντλία, ενώ στη Θεσσαλονίκη το αντίστοιχο ποσοστό είναι 17%. Μάλιστα, την τελευταία δεκαετία ο αριθμός τους έχει αυξηθεί σημαντικά, αφού το 2016 στην Αθήνα το ποσοστό ήταν 15% και στη Θεσσαλονίκη 11%. Δηλαδή στην Αθήνα διπλασιάστηκε ο αριθμός των πρατηρίων που κλέβουν στην αντλία.
Συνεχίζοντας, ο κ. Αλιγιζάκης ανέφερε ότι κατά μέσο όρο το ποσοστό που κλέβουν οι αντλίες είναι 18%. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που πάμε σε ένα από αυτά τα πρατήρια, σχεδόν 1 στα 5 ευρώ που δίνουμε πάνε χαμένα.https://www.gocar.gr/news/feed/50071,Pws_klevei_prathrio_Xaneis_15_eyrw_gemis.html
-
Αυτοκίνητα ντίζελ: Γιατί θα γίνουν ακριβότερα μετά το 2025;
-
Μπαταριο-Τηλεκατευθυνόμενοι και βενζινοΛΟΑΤΚΙ, θα σέβεστε !!
Και έχει κινηθεί και καμία 50 km από το φουλάρισμα !!
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά