Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV/Crossovers Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV/Crossovers Forum
    • 1
    • 2
    • 315
    • 316
    • 317
    • 318
    • 319
    • 320
    • 317 / 320
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    100
    6389
    88890
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • katafractos17
      katafractos17 @criuser last edited by katafractos17

      @criuser said in SUV/Crossovers Forum:

      Αρα για μένα ψάξε ποια υβριδικά σου βγάζουν χαμηλότερο ή μηδενικό εταιρικό φόρο.

      Μηδενικός εταιρικός φόρος, μόνο με ηλεκτρικό η phev υπό τις συνθήκες που συζητάμε. Δηλαδή με CO² κάτω από 50 g/km και λ.τ.π.φ κάτω από 40Κ.
      Όλα τα υπόλοιπα στην περίπτωσή μου θεωρούνται παροχή σε είδος, η οποία αυξάνει το ετήσιο εισόδημα και έχουν εταιρικό φόρο, ο οποίος εξαρτάται αποκλειστικά από τη λ.τ.π.φ. ασχέτως υβριδικότητας, ρύπων, κτλ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @katafractos17 last edited by

        @katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:

        Υ.Γ.2 Αυτό που θέλω να εξηγήσω με το "παράλογα" ακριβό που έγραψα, είναι ότι ότι το Tavascan με λιανική τιμή πώλησης 49Κ, φαίνεται να έχει αρκετά υψηλότερο μίσθωμα από άλλα αυτοκίνητα με υψηλότερες τιμές λιανικής. Δεν ξέρω με τι σκεπτικό βγάζουν το ύψος των μισθωμάτων οι εταιρείες leasing.
        Το ίδιο και τα BYD τα οποία έχουν δυσανάλογα υψηλό μίσθωμα σε σχέση με τη λιανική τιμή τους. Αλλά άντε πες αυτά είναι Κινέζικα και υπάρχει ακόμη η δυσπιστία του κόσμου και τι θα τα κάνουν μετά οι εταιρείες. Για κάποια άλλα όμως δεν το καταλαβαίνω.

        Σου φαίνεται παράλογο, γιατι κοιτάς τις τιμές λιανικής και όχι τις τιμές χονδρικής που αγοράζουν οι εταιρίες ληζινγκ. Οπότε 2 αμάξια με φαινομενικά ίδια τιμη, μπορεί ν λήζινγκνα τα αγοράζειμε διαφορά από 10% έως και 40%! Αυτός είναι ο κύριως λόγος της διαφοράς του μισθώματος (όπως π.χ είχαν πάρει κοψοχρονιά τα ηλεκτρικάστελάντις με την μικρή μπαταρία που είχαν σταματήσει να βγαίνουν και είχανμείνει στοκ εδώ κανα χρόνο). Ο 2ος λόγος ειναι η αξία μεταπώλησης και η υπολειματική αξία στο τέλος του μισθώματος, που έχει σχέση με τις αποσβέσεις.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • C
          civil357 last edited by

          Η ayvens , έχει βγάλει ήδη προσφορά για Audi Q3 Advanced E-hybrid S tronic Premium Pack, η οποία είναι λίγο φθηνότερη από X1 25e xline. Δεν έχω ιδέα από εξοπλισμούς , αλλά αυτή η έκδοση λογικά θα κυκλοφορήσει σε leasing σε όλες τις εταιρίες.
          Πιθανόν να μην είναι η εταιρία που συνεργάζεσαι , αλλά το βάζω ενδεικτικά, η λογική λέει ότι παρόμοιες διαφορές θα έχουν και οι λοιπές εταιρίες όταν αρχίσουν τη διάθεσή του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dg79 last edited by

            Μία άλλη οικονομική πρόταση είναι και αυτή με 346 ευρώ χωρίς ΦΠΑ, 429 ευρώ με ΦΠΑ.
            Μπαταρία 68,8 kWh, 485Km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP
            Λιτό το εσωτερικό, τεσλίζει ελαφρώς.
            Από όμιλο Βασιλάκη

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • V
              vagkirk @katafractos17 last edited by

              @katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:

              Με βάση αυτό κινήθηκα και πήγαμε να δούμε τα παρακάτω μοντέλα.

              Explorer και Elroc ρε γαμωτο μου κάνουν υποβάθμιση σε σχέση με το υπέροχο 3008 που οδηγείς τώρα.

              Το Tavascan είναι εντυπωσιακό αλλά πολύ επιθετικό, sport σχεδιαστικά για οικογενειάρχη, καλά η έλλειψη αντλίας θερμότητας είναι για γέλια σε αυτά τα χρήματα.

              Το νέο Q3 δεν μου αρέσει σχεδιαστικά, το Q4 πιο ωραίο αλλά γενικά τα νέα Audi μου βγάζουν μόνο μια αίσθηση ποζεριας, τα παίρνεις μόνο για το κλειδί, δεν έχουν κάτι παραπάνω σε ουσία από τα ξαδέρφια τους στο VAG

              Αλήθεια το Tiguan δεν έρχεται σε Phev έκδοση που να σε καλύπτει στο φορολογικό;
              Το ιδανικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

              Αν θες premium και ουσία νομίζω μόνο η X1 αξίζει, περίμενε λίγο για έκδοση που να ταιριάζει στο νέο πλαίσιο των ρύπων ή διόρθωση του φορολογικού.

              Επίσης δεν θα ξεγραφα ακόμη το CHR + , θεωρώ πως θα είναι το καλύτερο ηλεκτρικό από τα υπόλοιπα, με τον καλύτερο εξοπλισμό στην τιμή του και σχεδιαστικά το πιο μοντέρνο και ισορροπημένο, η ιδανική μετάβαση από το 3008.

              Μην γίνεσαι κακεντρεχης με τα πλαστικά και τους χώρους του CHR επειδή είσαι προκατειλημμένος από τον fanboyσμο των κατόχων Toyota,το + λογικά είναι άλλο αυτοκίνητο.

              Άσε που νομίζω πως πρέπει να ξεκινήσεις να τα οδηγείς, φοβάμαι μην ξενερώσει οδηγικά μετά το 3008 , και να ξέρεις σου βάζω στοίχημα πως το καλύτερο οδηγικά θα είναι το Toyota!

              Ακόμη και αν δεν έχει βγεί το CHR+ , μετά από αυτά που θα οδηγήσεις κάνε ένα test drive το μικρό CHR , θα εντυπωσιαστείς με την κλασική γαλλική ποιότητα κύλισης , τιμόνι και κράτημα.

              D katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimsabas @vagkirk last edited by

                Οι Κινέζοι, που έχουν τόσα ντόπια μοντέλα, ψωνίζουν κάργα Model Y και συ το έχεις σχεδόν ξεγραμμένο.

                https://www.teslarati.com/tesla-china-comeback-retail-sales-hit-second-highest-month-of-2025/

                https://cartalk.gr/

                katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • K
                  kapelis last edited by kapelis

                  Είμαι και εγώ ακριβώς στην ολόιδια φάση. Πότε θέλεις να παραλάβεις? Το wallbox σπιτιού θα το βάλεις μόνος σου? Capri, enyaq 85, id4 pro more? Το tavascan παράγεται Κίνα, θέλει 5 μήνες delivery, αν θέλεις το χρυσαφί που είναι και το πιο φθηνό. Η URUS της φτώχειας!!! Αν το δώσεις στη γυναίκα σου θα την κοζαρουν άπαντες.

                  ΥΓ Το Chr έχει φορο πολυτελείας. Μικρό πλέον νομίζω.

                  katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dg79 last edited by

                    Επίσης υπάρχουν τα κορεάτικα, ioniq 5 και ev6, δε ξέρω αν τα τσεκάρατε. Από τα πολύ καλά ηλεκτρικά, με πολύ καλή ταχύτητα φόρτισης, που τα κάνει και ταξιδιάρικα. Δε θυμάμαι να έχω δει ή διαβάσει αρνητικό τεστ για αυτά.

                    Το ev-database έχει ένα πολύ καλό μέτρο σύγκρισης, όσον αφορά την ικανότητα ταξιδιού ενός ηλεκτρικού, το long distance suitability.
                    Σε αυτό αν βάλεις σε σύγκριση πχ ioniq 5, model y, enyaq 85 και tavascan βλέπεις ότι ναι μεν το ioniq βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα στο πρώτο σκέλος, αλλά λόγω της πολύ καλής ταχύτητας φόρτισης, σε δεκαπέντε λεπτά κερδίζει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα, ακόμα και από model y. Αποτέλεσμα: 560χλμ για το ioniq 5, 467 χλμ για το tavascan.
                    Περίπου ίδια νούμερα έχει και ο άλλος κορεάτης.

                    Δηλαδή μπαταρία και efficiency δε μας δίνουν πλήρη εικόνα για την ικανότητα ενός ηλεκτρικού για ταξίδια, αν δε λάβουμε υπόψη τη ταχύτητα φόρτισης (όχι μόνο τη μέγιστη, αλλά τη μέση ταχύτητα)

                    D katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                    • D
                      dettol @dg79 last edited by

                      @dg79 said in SUV/Crossovers Forum:

                      Επίσης υπάρχουν τα κορεάτικα, ioniq 5 και ev6, δε ξέρω αν τα τσεκάρατε. Από τα πολύ καλά ηλεκτρικά, με πολύ καλή ταχύτητα φόρτισης, που τα κάνει και ταξιδιάρικα. Δε θυμάμαι να έχω δει ή διαβάσει αρνητικό τεστ για αυτά.

                      Το ev-database έχει ένα πολύ καλό μέτρο σύγκρισης, όσον αφορά την ικανότητα ταξιδιού ενός ηλεκτρικού, το long distance suitability.
                      Σε αυτό αν βάλεις σε σύγκριση πχ ioniq 5, model y, enyaq 85 και tavascan βλέπεις ότι ναι μεν το ioniq βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα στο πρώτο σκέλος, αλλά λόγω της πολύ καλής ταχύτητας φόρτισης, σε δεκαπέντε λεπτά κερδίζει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα, ακόμα και από model y. Αποτέλεσμα: 560χλμ για το ioniq 5, 467 χλμ για το tavascan.
                      Περίπου ίδια νούμερα έχει και ο άλλος κορεάτης.

                      Δηλαδή μπαταρία και efficiency δε μας δίνουν πλήρη εικόνα για την ικανότητα ενός ηλεκτρικού για ταξίδια, αν δε λάβουμε υπόψη τη ταχύτητα φόρτισης (όχι μόνο τη μέγιστη, αλλά τη μέση ταχύτητα)

                      αρκει να βρισκεις 800v φορτιστες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • D
                        dettol @katafractos17 last edited by dettol

                        @katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:

                        Λοιπόν, ένα μέρος της συζήτησης είχε ξεκινήσει στο νήμα Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά.

                        @katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        Υ.Γ. Πάντως μου είχε μπει που μου είχε μπει το μικρόβιο για ηλεκτρικό αν οι προϋποθέσεις είναι τέτοιες ώστε να μπορέσω να ξανά μισθώσω αυτοκίνητο, τώρα μου ενισχύθηκε.

                        Για να μη σπαμάρω όμως εκεί με off topic, είπα να συνεχίσω εδώ μιας και οι επιλογές όλες αφορούν φυσικά SUV.

                        Τελείωσε ο πρώτος κύκλος που αφορούσε την επίσκεψη της οικογένειας στις εκθέσεις για να δούμε αυτοκίνητα και να αποφασίσουμε τι να δώσουμε στην εταιρεία που εργάζομαι για να στείλει στη leasing και να πάρουμε προσφορές.
                        Όλα είναι ηλεκτρικά εκτός από ένα που είναι PHEV και ξέρουμε με σιγουριά ότι βγάζει κάτω από 50 g/km CO² μετρημένο με το Euro 6e-bis και φυσικά το βασικό είναι πως όλα είναι μοντέλα που "υπολογίζω" ότι πιθανόν να πάρω προσφορά που θα μπορώ να υποστηρίξω οικονομικά.
                        Σίγουρα δεν ξέρω ακόμη τι προσφορές θα πάρω αλλά από το site της leasing παίρνω μια μικρή ιδέα, υπολογίζοντας ότι οι τιμές θα είναι μικρότερες γιατί η εταιρεία μου έχει έκπτωση και δίνει και ένα ποσό ως προκαταβολή.
                        Με βάση αυτό κινήθηκα και πήγαμε να δούμε τα παρακάτω μοντέλα.
                        Ελπίζω να μην πέφτω πολύ έξω και φάω τίποτα ήττες. 😁

                        1) Cupra Tavascan (Endurance).
                        Πανέμορφο αυτοκίνητο μέσα έξω και στην έκδοση Endurance έχει όλα όσα θα ήθελα και που πάνω κάτω έχω τώρα και στο 3008.
                        Το μόνο που θα ζήλευα από την πιο πλούσια έκδοση (Adrenaline) είναι τα matrix led.
                        Ίσως δε θα τολμήσω όμως να πάρω προσφορά και για την πλούσια έκδοση γιατί έχω την εντύπωση ότι θα βγει παράλογα ακριβό ακόμη και στην Endurance και θα εξηγήσω στο τέλος γιατί γράφω "παράλογα".
                        Η αντλία θερμότητας δεν είναι σε καμία έκδοση στάνταρ και μπορείς να τη βάλεις μόνο ως μέρος πακέτου (Winter Pack) και όχι μόνη της. 😒
                        Αν οικονομικά μπορέσω να το καλύψω είναι η πρώτη επιλογή και η δική μου και της οικογένειας.
                        Στιλάτο, με χώρους, καλό εξοπλισμό και αρκετά καλή αυτονομία.
                        Μπαταρία 77.0 kWh net και διαβάζω για 445 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 173 Wh/km Efficiency.

                        2) Audi Q4 e-Tron (Adnanced 45).
                        Εξωτερικά μου αρέσει πολύ. Επίσης στο εσωτερικό πολύ καλοί χώροι καμπίνας και αποσκευών.
                        Δε μου αρέσει το στιλ της κονσόλας και το βαθύ κόψιμο που κάνει για τις ποτηροθήκες μεταξύ της ιπτάμενης κονσόλας και του υποβραχιόνιου. Το ίδιο και στην κυρά.
                        Γενικά ο σχεδιασμός του ταμπλό παραπέμπει σε πιο παλιό στυλ. Επίσης διάβασα ότι μάλλον θα φάει facelift μέσα έξω για να έρθει στην πιο νέα σχεδιαστική γραμμή της Audi.
                        Μπαταρία 77.0 kWh net, 420 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 183 Wh/km Efficiency.
                        Δεν υπάρχει λόγος να το προτιμήσω αφού υπάρχει το Tavascan όπου πιθανόν να έχουν και παρόμοιο μίσθωμα, για να μην πω ακριβότερο στο Q4, μιας και Audi είναι αυτή, κάνα πακέτο έξτρα θα το χρειάζεται.

                        3) Volvo EC40 (Plus) (Single Motor Extended Range).
                        Απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες από όλη την οικογένεια κυρίως λόγω χώρων και παλαιότητας σχεδίασης στο εσωτερικό. Μας φάνηκε ότι ήμασταν αρκετά στρυμωγμένοι σε σχέση με τα υπόλοιπα.
                        Λογικά θα είναι και πανάκριβο.
                        Μπαταρία 79.0 kWh net, 420 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 188 Wh/km Efficiency.

                        4) Peugeot e-3008 (GT) (Standard Range).
                        Στην οικογένεια αρέσει περισσότερο το δικό μας από το καινούργιο και δεν τους είδα να ψήνονται και πολύ.
                        Εγώ από την άλλη δεν έχω πρόβλημα, μου αρέσει το καινούργιο, απλά είπα να πάω και σε κάποια άλλη μάρκα.
                        Επίσης η ποιότητα στο εσωτερικό παρότι είναι καλή, δεν είναι στα ίδια επίπεδα με το δικό μου αλλά λίγο πιο κάτω. Φάουλ της Peugeot αυτό.
                        Χώρια που η leasing το βγάζει σε κοντινό μίσθωμα με το Model Y. Είπαμε καλύτερο αυτοκίνητο το Λιοντάρι 😁 αλλά όχι κι έτσι. 😝
                        Μπαταρία 73.0 kWh net, 380 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 192 Wh/km Efficiency.

                        5) Tesla Model Y (Single Motor - Long Range).
                        Καλό αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους και κυρίως αποσκευών. Βέβαια είναι το μεγαλύτερο σε διαστάσεις από όλα όσα είδαμε καθότι ανήκει στη D κατηγορία και όχι στη C.
                        Premium δεν το λες αλλά η ποιότητα στα υλικά στο εσωτερικό είναι καλή.
                        Άδειο τελείως όμως, με μια μεγάλη κεντρική οθόνη που γίνονται όλα από εκεί και που τα βλέπεις όλα εκεί και αυτό είναι όλο. Ούτε οθόνη πίσω από το τιμόνι, ούτε head up dispaly, ούτε τίποτα άλλο.
                        Δυστυχώς εμένα αυτό το στυλ απλά δε μου κάνει και πολύ. Τουλάχιστον τα υπόλοιπα είχαν και κάποια λίγα πλήκτρα να κάνεις μια δυο λειτουργίες είτε στο τιμόνι, είτε σε μοχλούς, είτε στην κονσόλα και όχι ένα δύο κουμπάκια και άλλα δύο πολυλειτουργικά που χρειάζονται συνδυασμοί για να κάνουν κάτι.
                        Το σινιάλο της μεγάλης σκάλας βρίσκεται σε κουμπάκι στο τιμόνι. Για ποιο λόγο; Αφού έβαλαν στο Y ένα ριμαδομοχλό για τα φλας (πάλι καλά), γιατί δεν έβαζαν το σινιάλο εκεί όπως το έχουν όλα τα αυτοκίνητα και έχει συνηθίσει όλος ο κόσμος;
                        Μια καινοτομία πρέπει να έχει και νόημα και να προσφέρει κάποια ευκολία ή εργονομία. Όχι να την κάνεις απλά για να την κάνεις. Δεν είναι τηλεχειριστήριο του PS το αυτοκίνητο.
                        Παρεμπιπτόντως έναν μοχλό έβαλαν. Αυτόν μόνο αριστερά. Δεξιά τίποτα. Υαλοκαθαριστήρες και νερό τα κάνεις πάλι από κουμπάκι. Σοβαρή καινοτομία, τι να πω. Κλάιν.
                        Επίσης με έχει θορυβήσει πολύ το θέμα με τις πόρτες, το οποίο προσωπικά θεωρώ μεγάλο φάουλ ασφάλειας και λειτουργικότητας.
                        Όλα τα παραπάνω μου χαλάνε την εντύπωση για ένα κατά τα άλλα ομολογουμένως καλό αυτοκίνητο.
                        Μάλλον δεν είναι για εμένα. Ούτε η οικογένεια ψήθηκε και πολύ, αλλά περισσότερο για άλλους λόγους που έχουν να κάνουν με το εμφανισιακό, αν και στα παιδιά άρεσε η οθόνη που έχει πίσω. 😁 Δε ρώτησα αν είναι στάνταρ ή έξτρα εξοπλισμός.
                        Μπαταρία 75.0 kWh net, 470 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 160 Wh/km Efficiency.
                        Φαντάζομαι ότι έχει αντλία θερμότητας στάνταρ ή όχι;

                        6) Ford Explorer (Premium) (Single Motor - Entended Range).
                        Η αποκάλυψη!!! Μετά το Tavascan είναι το αυτοκίνητο που άρεσε περισσότερο σε όλους. Δεν το περιμέναμε καν ότι θα συμβεί αυτό. Περάσαμε από τη Ford απλά γιατί στον Configurator της leasing βγαίνει φθηνότερο από τα υπόλοιπα και τελικά κοιταζόμασταν μεταξύ μας.
                        Φοβεροί χώροι μέσα. Πίσω τα παιδιά παίζουν μπάλα, αλλά και μπροστά νιώθεις πολύ άνετα. Και παρόλα αυτά σε διαστάσεις είναι το πιο μαζεμένο από όλα.
                        Όμορφο εσωτερικό, ταμπλό, κονσόλα, κτλ και με τεράστιους χώρους κάτω από την κεντρική κονσόλα. Εντάξει έχει τα περισσότερα σκληρά πλαστικά από όλα, όμως οι ποιότητα τους και η συναρμογή τους είναι πολύ καλή και αυτό το ισοσκελίζει σε κάποιο βαθμό.
                        Υπέρ φουλ εξοπλισμένη η Premium έκδοση (πιο πολύ και από το 3008) και μάλιστα βάζοντας και το πακέτο Driver Assistance Pack, την αντλία θερμότητας και το ηχοσύστημα B&O, συνεχίζει και βγαίνει το αυτοκίνητο με το μικρότερο μίσθωμα στον configurator της leasing. Να δω λοιπόν τη προσφορά θα πάρω γι' αυτό.
                        Έβαλε πολύ γερή υποψηφιότητα!
                        Χώρος αποσκευών μικρότερος από τα υπόλοιπα (470 λίτρα) αλλά σίγουρα μεγαλύτερος από τα 400 που έχω τώρα στο 3008.
                        Έχει και καλή εμβέλεια.
                        Μπαταρία 77.0 kWh net, 435 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 177 Wh/km Efficiency.
                        Σε βίντεο με reviews που κάθισα και είδα μετά, παίρνει στο σύνολο πολύ καλές και θετικές κριτικές.

                        7) Skoda Elroq (85).
                        Η δεύτερη αποκάλυψη!! Βασικά μοιάζει και μάλλον είναι ξαδερφάκι με το Explorer καθότι μοιράζονται και την ίδια πλατφόρμα.
                        Το ίδιο μεγάλους χώρους μέσα και λίγο καλύτερη ποιότητα στα υλικά από το Explorer. Ωραίο εσωτερικό και χώρος αποσκευών 470 λίτρα και εδώ, καθώς και το ίδιο μαζεμένες διαστάσεις με το Ford.
                        Εκπλαγήκαμε ευχάριστα και σε αυτή την περίπτωση, ενώ στην αρχή η οικογένεια φαινόταν επιφυλακτική πριν το δούμε.
                        Δεν ξέρουμε αν εξωτερικά αλλά και γενικά μας αρέσει περισσότερο το Explorer ή αυτό.
                        Χρειάζεται να βάλεις επάνω το πακέτο Plus και την αντλία θερμότητας, όπου όπως και στο Ford προσφέρεται και μόνη της και όχι ως μέρος πακέτου όπως στο Tavascan.
                        Πρέπει να βγαίνει το δεύτερο πιο φθηνό σε μίσθωμα μετά το Ford.
                        Εμβέλεια και efficiency το ίδιο και λίγο καλύτερα από το Explorer.
                        Μπαταρία 77.0 kWh net, 450 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 171 Wh/km Efficiency.
                        Σοβαρή υποψηφιότητα και αυτό. Θετικές οι κριτικές που κάθισα και είδα επίσης και γι΄ αυτό.

                        8) Toyota C-HR Plus (Style).
                        Είπα να του δώσω μια ευκαιρία 😁 αλλά τελικά τρώει άκυρο γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει στις εκθέσεις ακόμη για να το δεις. Όπως μας ενημέρωσαν, από Δεκέμβρη και βάλε.
                        ΟΚ, ευχαριστώ πολύ.
                        Μας λέει ο πωλητής: "Υπάρχει μεν διαθέσιμο για παραγγελία αλλά μπορείτε να το δείτε μόνο στην ιστοσελίδα".
                        Ρε φίλε, εδώ παπούτσια και αν δεν τα ξέρω ή δεν τα έχω δει ή δεν τα έχω φορέσει πρώτα, δεν τα παραγγέλνω από το Internet και θα παραγγείλω αυτοκίνητο; Κλάιν.
                        Όχι τίποτα άλλο αλλά φαίνεται ότι έχει καλά χαρακτηριστικά και εξοπλισμό και μάλιστα αντλία θερμότητας στάνταρ αλλά χαρήκαμε πολύ και τα δέοντα στη κυρία μαμά σας.
                        Δε βρίσκω καν στοιχεία για εμβέλεια πραγματικών συνθηκών και efficiency.
                        Μιας και ήμασταν εκεί, μπήκα και έριξα μια ματιά στο C-HR. Ωραίο αλλά λίγο στενάχωρο και τα πλαστικά δεν είναι τόσο ότι σε κάποια σημεία είναι σκληρά αλλά ότι η ποιότητα τους δεν είναι καλή καθώς και ότι τα ακουμπάς ή τα κουνάς και τρίζουν. Σε καινούργιο αυτοκίνητο μέσα στην έκθεση. Συναρμογή της πλάκας εντελώς.

                        9) Audi Q3 PHEV.
                        Το μοναδικό μη ηλεκτρικό της υπόθεσης, αλλά και το μοναδικό phev μιας και είναι το μόνο που γνωρίζουμε με σιγουριά ότι με Euro 6e-bis βγάζει κάτω από 50 g/km CO².
                        Αυτοκινητάρα, πολύ όμορφο μέσα έξω και ποιοτικό. Έρωτας σκέτος, όμως υπάρχουν κάποια "αλλά".

                        • Αρχικά πρέπει να διαπιστώσω τί γίνεται όταν θα ενεργοποιηθεί το Euro 6e-bis-FCM το 2028 και αν θα ισχύει μόνο για τα αυτοκίνητα που θα παράγονται με ημερομηνία 01/01/2028 ή θα πουν φέρτε και όλα τα προηγούμενα να τους αλλάξουμε τους ρύπους στην άδεια και να τον πιουν όλοι οι μισθωτές ανά τας Ευρώπας παίρνοντας τ' @@ του Καράμπελα.
                          Θα μιλήσω με τη leasin να δω αν έχει να μου δώσει σίγουρη απάντηση.
                        • Δεν ξέρω τι προσφορά για μίσθωμα θα μου δώσει, γιατί το κόβω να είναι ψηλό. Και επειδή είναι Audi και πιθανόν θα θέλει και τα έξτρα του δεν ξέρω που μπορεί να φτάσει. Θα δούμε όμως.
                        • Πολύ μικρός χώρος αποσκευών 375 λίτρα (γελάει ο κόσμος). Στο Golf είχα 360 και στο 3008 έχω 400.
                          Πραγματικά ποιος ήταν αυτός που σκέφτηκε να βάλουν στάνταρ στη καινούργια γενιά το ηχοσύστημα με το subwoofer και να χαραμίσουν χώρο αποσκευών ακόμη και στις εκδόσεις με τον 1.5;
                          Στην Audi είναι έξτρα εξοπλισμός σχεδόν τα πάντα (μέχρι τα πατάκια που λέει ο λόγος) και αυτοί σκέφτηκαν να βάλουν στάνταρ κάτι που μειώνει το χώρο αποσκευών. Ότι να ναι.
                          Πιθανό deal breaker.
                          Το Terramar PHEV που είναι ίδια αυτοκίνητα έχει 400 λίτρα. Κρίμα που δεν έχει ομολογκαριστεί ακόμη με το Euro 6e-bis για να ξέρω με σιγουριά από τώρα ότι θα βγάλει κάτω από 50 g/km CO².

                        Αυτά τα ολίγα προς παρόν. ☺

                        Υ.Γ.1 Θεωρείτε τελικά την αντλία θερμότητας απαιτούμενη σε ένα ηλεκτρικό; Γιατί όλοι λένε ότι είναι. Η χρησιμότητα της φαίνεται περισσότερο μόνο το χειμώνα που θέλεις ζέστη ή είναι το ίδιο χρήσιμη και το καλοκαίρι;
                        Πιστεύω πως είναι και το καλοκαίρι αλλά στην ουσία δεν έχω ιδέα.
                        Όσοι έχετε ηλεκτρικά πείτε.

                        Υ.Γ.2 Αυτό που θέλω να εξηγήσω με το "παράλογα" ακριβό που έγραψα, είναι ότι ότι το Tavascan με λιανική τιμή πώλησης 49Κ, φαίνεται να έχει αρκετά υψηλότερο μίσθωμα από άλλα αυτοκίνητα με υψηλότερες τιμές λιανικής. Δεν ξέρω με τι σκεπτικό βγάζουν το ύψος των μισθωμάτων οι εταιρείες leasing.
                        Το ίδιο και τα BYD τα οποία έχουν δυσανάλογα υψηλό μίσθωμα σε σχέση με τη λιανική τιμή τους. Αλλά άντε πες αυτά είναι Κινέζικα και υπάρχει ακόμη η δυσπιστία του κόσμου και τι θα τα κάνουν μετά οι εταιρείες. Για κάποια άλλα όμως δεν το καταλαβαίνω.

                        εχοντας αφαιρεσει απο την εξισωση το Υ (που προσωπικα ειναι και θα ηταν η πρωτη μου επιλογη σε αυτα τα χρηματα), θα κοιταζα περισσοτερο προς tavascan και elroq. Το q4 ειναι πλεον γερασμενο αμαξι και θεωρω οτι δεν αξιζει. Αν ζεις στην αθηνα, θεωρω οτι δεν χρειαζεται να αγχωθεις με αντλια θερμοτητας. Απο οτι γνωριζω, βοηθαει περισσοτερο σε κρυες θερμοκρασιες. Προφανως και θα ηταν ωραιο να το ειχες, αλλα αν δεν γινεται, δεν πειραζει.

                        Κατα τα αλλα, τα βαγκ εχουν σωστα μεγεθη μπαταριας, καλο efficiency, ενταξει dc φορτιση, πισωκινητα και γενικα ειναι καλα all rounders. To explorer ειναι επισης πανω στην ΜΕΒ της βαγκ, οποτε αν σου αρεσει αυτο το packaging, γιατι οχι; Αφου ειδατε βαγκ, πως και δεν ψαξατε καθολου τα id4, id5;
                        Το τογιοτα θεωρω οτι θα ειναι πιο ενδιαφερουσα επιλογη για καποιον που θα αγορασει και θελει να επωφεληθει απο το ονομα, αξιοπιστια, δικτυο της εταιρειας. Εσυ, στα @@ σου. Παρε οτι σου "γυαλισε" περισσοτερο!

                        Για το φεβ δεν εχω αποψη, καθως δεν με ενδιαφερουν. Αν εξαιρεσεις το πεζω και το βολβο , αποψη μου ειναι πως ολα ειναι καλες επιλογες.

                        A katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dg79 last edited by

                          e0070bb4-f54d-49be-a7e0-9009fb2f72c5-εικόνα.png

                          Νομίζω καλύπτεσαι στις περισσότερες περιοχές (Αττική, Θεσσαλονίκη, Στερεά Ελλάδα, Δυτική Ελλάδα, Ήπειρος, Πελοπόννησος, Κρήτη, Εύβοια, Δυτική - Κεντρική Μακεδονία. Θράκη είναι εκτός.
                          Τέτοιους φορτιστές δε χρειαζόμαστε για τις καθημερινές μας ανάγκες, άλλωστε είναι και οι πιο ακριβοί. Τους θέλουμε μόνο για τα ταξίδια μας και με 300+ χλμ range, νομίζω θα βρεις.
                          Άλλωστε το δίκτυο συνεχώς θα εμπλουτίζεται με περισσότερους φορτιστές (ελπίζουμε).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • C
                            criuser last edited by

                            Κάποιοι έκραζαν που το μικρό και φτηνό E-C3 δεν έχει αντλία θερμότητας, αλλά τώρα δεν πειράζει λένε που δεν έχουν αμάξια πολλπλάσιας αξίας...😊

                            Ωιμέ. Τι σταθερότης απόψεων...😁 😀

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              axel12p last edited by

                              Αυτοί τουλάχιστον έκοψαν από την αντλία για να ανταγωνιστούν τους Κινέζους, δεν έκοψαν και από τα crash tests! 🙂

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dettol @criuser last edited by

                                @criuser said in SUV/Crossovers Forum:

                                Κάποιοι έκραζαν που το μικρό και φτηνό E-C3 δεν έχει αντλία θερμότητας, αλλά τώρα δεν πειράζει λένε που δεν έχουν αμάξια πολλπλάσιας αξίας...😊

                                Ωιμέ. Τι σταθερότης απόψεων...😁 😀

                                Επειδη εχεις μοναδικη ικανοτητα στην παραποιηση της αληθειας, να σου υπενθiμισω οτι το μεγαλο κραξιμο το εφαγε για την αεροψυκτη μπαταρια. Αυτο τουλαχιστον για την ηλεκτρικη του εκδοση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Γιατί γενικά ως αμάξι δεν έχει blind spot, ΑCC, μεσαίο αερόσακο και …..στροφόμετρο

                                  Έχει όμως μαξιλαράκια στα καθίσματα. Λες και είμαστε στο 80

                                  Τώρα που είπα 80….

                                  Εποχές ΠΑΣΟΚ.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol last edited by

                                    Αλλα ας μην βρωμισουμε το νημα με σκουπιδια, ας συνεχισουμε τη συζητηση για σοβαρα αυτοκινητα τα οποια βλεπει ο @katafractos17

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      axel12p @dettol last edited by

                                      @dettol said in SUV/Crossovers Forum:

                                      Κατα τα αλλα, τα βαγκ εχουν σωστα μεγεθη μπαταριας, καλο efficiency, ενταξει dc φορτιση, πισωκινητα και γενικα ειναι καλα all rounders. To explorer ειναι επισης πανω στην ΜΕΒ της βαγκ, οποτε αν σου αρεσει αυτο το packaging, γιατι οχι; Αφου ειδατε βαγκ, πως και δεν ψαξατε καθολου τα id4, id5;

                                      Μου έκανε και εμένα εντύπωση ότι είναι όλα τα μοντέλα του γκρουπ μέσα, εκτός από αυτά της VW, τα οποία μάλιστα τα πάνε και πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ε.Ε.

                                      limited_one katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                      • limited_one
                                        limited_one moderator @axel12p last edited by

                                        @axel12p said in SUV/Crossovers Forum:

                                        @dettol said in SUV/Crossovers Forum:

                                        Κατα τα αλλα, τα βαγκ εχουν σωστα μεγεθη μπαταριας, καλο efficiency, ενταξει dc φορτιση, πισωκινητα και γενικα ειναι καλα all rounders. To explorer ειναι επισης πανω στην ΜΕΒ της βαγκ, οποτε αν σου αρεσει αυτο το packaging, γιατι οχι; Αφου ειδατε βαγκ, πως και δεν ψαξατε καθολου τα id4, id5;

                                        Μου έκανε και εμένα εντύπωση ότι είναι όλα τα μοντέλα του γκρουπ μέσα, εκτός από αυτά της VW, τα οποία μάλιστα τα πάνε και πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ε.Ε.

                                        τα id και το q4 etron είναι τα πιο παλιά του group και λογικά θα έχουν fl το επόμενο διάστημα. Και εγώ δεν θα τα κοίταζα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Τσιμπήσατε άπαντες, με τα γνωστά χιλιοειπωμένα "επιχειρήματα" σας...😁 😀

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 @vagkirk last edited by katafractos17

                                            @vagkirk said in SUV/Crossovers Forum:

                                            @katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:

                                            Με βάση αυτό κινήθηκα και πήγαμε να δούμε τα παρακάτω μοντέλα.

                                            Explorer και Elroc ρε γαμωτο μου κάνουν υποβάθμιση σε σχέση με το υπέροχο 3008 που οδηγείς τώρα.

                                            Το ίδιο συναίσθημα μου έβγαινε κι εμένα και όπως είδες έγραψα ότι αρχικά ήμουν στη φάση απλά να περάσουμε να τα δούμε ως πιθανές οικονομικές προτάσεις, αλλά όταν τα βλέπεις από κοντά αυτό το συναίσθημα φεύγει.
                                            Μπορεί να μην έχουν τη σχεδιαστική φινέτσα του Λιονταριού και έξω και μέσα, με σχεδιασμό λίγο πιο "μονολιθικό" ή "κλασικό", αλλά στα μάτια μου τελικά ήταν ωραία, έχοντας μια διαφορετική γοητεία στην οποία μπορεί να μην κάνει κανείς "ουάου" όπως στο Peugeot αλλά είναι ΟΚ.
                                            Εσωτερικά θα μου λείψει το i-Cockpit και ίσως ο διάκοσμος του 3008, αλλά είναι σε επίπεδα και σχεδιασμό που μου αρέσει, με εξίσου ποιοτικά υλικά και αρκετά πιο άνετα με μεγαλύτερους χώρους, πράγμα που μου έκανε εντύπωση μιας και είναι μόνο κάποια εκατοστά μεγαλύτερα από το 3008 και στις τρεις διαστάσεις.

                                            Είναι πολύ τίμια αυτοκίνητα.
                                            Επίσης βγάζουν πολύ περισσότερα χιλιόμετρα αυτονομίας σε πραγματικές συνθήκες από τη νέα γενιά του ηλεκτρικού 3008.
                                            Για να πάρεις αυτά τα χιλιόμετρα (και λίγο παραπάνω) από το Peugeot πρέπει να πας στην ακριβότερη έκδοση με την 97άρα μπαταρία.

                                            Όπως και να έχει, υποβάθμιση ή όχι, τον καθοριστικό ρόλο θα τον παίξει το οικονομικό.

                                            @vagkirk said in SUV/Crossovers Forum:

                                            Το Tavascan είναι εντυπωσιακό αλλά πολύ επιθετικό, sport σχεδιαστικά για οικογενειάρχη, καλά η έλλειψη αντλίας θερμότητας είναι για γέλια σε αυτά τα χρήματα.

                                            Όντως εντυπωσιακό, επιθετικό και πανέμορφο. Μακάρι να μπορέσω να πάω γι΄αυτό.

                                            @vagkirk said in SUV/Crossovers Forum:

                                            Το νέο Q3 δεν μου αρέσει σχεδιαστικά, το Q4 πιο ωραίο αλλά γενικά τα νέα Audi μου βγάζουν μόνο μια αίσθηση ποζεριας, τα παίρνεις μόνο για το κλειδί, δεν έχουν κάτι παραπάνω σε ουσία από τα ξαδέρφια τους στο VAG

                                            Αλήθεια το Tiguan δεν έρχεται σε Phev έκδοση που να σε καλύπτει στο φορολογικό;
                                            Το ιδανικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

                                            Εμένα τα Audi μου αρέσουν με μικρή υποσημείωση το σχεδιασμό στο εσωτερικό του Q4.
                                            Το Tiguan πράγματι καλό οικογενειακό αυτοκίνητο και καλό αυτοκίνητο γενικώς, αλλά δε μου αρέσει.
                                            Το Terramar κλάσεις πιο όμορφο για εμένα και μέσα και έξω.

                                            @vagkirk said in SUV/Crossovers Forum:

                                            Αν θες premium και ουσία νομίζω μόνο η X1 αξίζει, περίμενε λίγο για έκδοση που να ταιριάζει στο νέο πλαίσιο των ρύπων ή διόρθωση του φορολογικού.

                                            Δυστυχώς η BMW απ΄ ότι ειπώθηκε θα βγάλει κάποια στιγμή μία έκδοση της X1 τελείως γυμνή και με 17άρες ζάντες που μάλλον θα καταφέρει να περάσει το τεστ με κάτω από 50 g/km CO².
                                            Δε θα ήθελα να τη πάρω ποτέ έτσι και δεν έχω το χρόνο να περιμένω αν και πότε θα αλλάξει το όριο ρύπων για τη φοροαπαλλαγή.

                                            @vagkirk said in SUV/Crossovers Forum:

                                            Επίσης δεν θα ξεγραφα ακόμη το CHR + , θεωρώ πως θα είναι το καλύτερο ηλεκτρικό από τα υπόλοιπα, με τον καλύτερο εξοπλισμό στην τιμή του και σχεδιαστικά το πιο μοντέρνο και ισορροπημένο, η ιδανική μετάβαση από το 3008.

                                            Έχει ξεγραφεί λόγο χρονοδιαγράμματος. Θα έρθει πιθανόν Δεκέμβρη στις εκθέσεις οπότε μέχρι να περιμένει το δει κανείς και να γίνει παραγγελία, έχοντας υπόψιν και τους πολύ μεγάλους χρόνους παράδοσης που έχει η Toyota... κλάιν.
                                            Τέλος Φεβρουαρίου τελειώνει το leasing του 3008. Ίσως έχω αργήσει κιόλας αν λάβει κανείς υπόψιν του ότι κάποια από αυτά που κοιτάω έχουν πέντε και έξι μήνες παράδοση.

                                            @vagkirk said in SUV/Crossovers Forum:

                                            Μην γίνεσαι κακεντρεχης με τα πλαστικά και τους χώρους του CHR επειδή είσαι προκατειλημμένος από τον fanboyσμο των κατόχων Toyota,το + λογικά είναι άλλο αυτοκίνητο.

                                            Άσε που νομίζω πως πρέπει να ξεκινήσεις να τα οδηγείς, φοβάμαι μην ξενερώσει οδηγικά μετά το 3008 , και να ξέρεις σου βάζω στοίχημα πως το καλύτερο οδηγικά θα είναι το Toyota!

                                            Ακόμη και αν δεν έχει βγεί το CHR+ , μετά από αυτά που θα οδηγήσεις κάνε ένα test drive το μικρό CHR , θα εντυπωσιαστείς με την κλασική γαλλική ποιότητα κύλισης , τιμόνι και κράτημα.

                                            Μπα, δεν είχα σκοπό για κακεντρέχεια κτλ.
                                            Άλλωστε το έχω πει ότι από Toyota τα αυτοκίνητα που μου αρέσουν είναι το C-HR και το Yaris Cross και που πιθανόν υπό συνθήκες θα τα έπαιρνα. Απλά έγραψα αυτό που διαπίστωσα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 318
                                            • 319
                                            • 320
                                            • 317 / 320
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr