-
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
@anapofasistos said in SUV/Crossovers Forum:
Κάπως έτσι είχα κινηθεί και εγώ με τη μόνη διαφορά ότι είχα δει και το Alfa Romeo Tonale και τελικά κατέληξα εκεί. Επιπλέον έχω δει ότι παίζουν και κάποιες πολύ καλές τελευταία οπότε αξίζει τον κόπο να ρίξει μια ματιά
Η αλήθεια είναι ότι την Tonale δεν την σκέφτηκα καθόλου.
Όπως και να έχει, μάλλον έχει καταλήξει μεταξύ Terramar και Χ1.Χώρια που το Terramar άρεσε πάρα πολύ και στη δικιά μου, οπότε συζητώντας τα με την αδερφή μου την ψήνει να καταλήξει σε αυτό.

Εννοείται ότι όταν τέθηκε εγκυκλοπαιδικά το δίλλημα για εμάς, να μαστε καλά και να μπορέσουμε με το καλό να ανανεώσουμε το leasing, με κοίταξε με το κλασικό βλέμμα της παντόφλας και μου εξήγησε ότι η επιλογή μου μπορεί να είναι μόνο μία. Χαχαχα...
Με εντυπωσίασε όμως κι εμένα το αυτοκίνητο.Δεν έχω μετοχές αλλά δεν έχει να χάσει κάτι. Το σίγουρο είναι ότι εμφανισιακά και εσωτερικό θα της αρέσει σίγουρα
-
Ρε συ, η αδερφή σου έχει πολύ σωστά κριτήρια. Μάλλον έχει να κάνει με το γονίδιο.
-
Ήταν φύση αδύνατο να επιλέξει γυναίκα Tiguan απέναντι στο Terramar. Το X1 και οι high trimm εκδώσεις της Tonale θα είχαν εκθετικά μεγαλύτερες ελπίδες!
Και τεράστια αλήθεια για το 3008. Το τελευταίο f/l της προηγούμενης γενιάς ήταν μακράν ομορφότερο, εξωτερικά, από το τωρινό. Στο παρόν διακρίνω μια σχεδιαστική υπερπροσπάθεια η οποία φλερτάρει με το κίτς στην εξωτερική του σχεδίαση. Έφαγε και το EAT8 η μαρμάγκα οπότε καληνύχτα καλή τύχη σε αγαπώ....
-
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
4η θέση: 3008. Μου είπε ότι προτιμάει το δικό μου από το καινουργιο.
Μακράν πιο ωραίο το δικό σου!! Το εχω γράψει πολλές φορές το καινούργιο είναι μια πολύ κακή αντιγραφή της Χ4. Πάρα είναι ογκώδες και μη αρμονική σχεδιάση.
-
@fanis75 said in SUV/Crossovers Forum:
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
4η θέση: 3008. Μου είπε ότι προτιμάει το δικό μου από το καινουργιο.
Μακράν πιο ωραίο το δικό σου!! Το εχω γράψει πολλές φορές το καινούργιο είναι μια πολύ κακή αντιγραφή της Χ4. Πάρα είναι ογκώδες και μη αρμονική σχεδιάση.
Πρωτη φορά το είδα σήμερα σε μια διασταύρωση σε ένα ιδιαίτερο πράσινο μπεζ ανοικτό χρώμα, αν μη τι άλλο ξεχωρίζει πάντως
-
Τιγκουάν που να περάσει το 3008 σε ομορφιά, δεν θα σχεδιαστεί ποτέ, γιατί είναι διαφορετικά τα κριτήρια των υποψηφίων αγοραστών τους.
-
@criuser said in SUV/Crossovers Forum:
Τιγκουάν που να περάσει το 3008 σε ομορφιά, δεν θα σχεδιαστεί ποτέ, γιατί είναι διαφορετικά τα κριτήρια των υποψηφίων αγοραστών τους.
+1
-
@criuser said in SUV/Crossovers Forum:
Τιγκουάν που να περάσει το 3008 σε ομορφιά, δεν θα σχεδιαστεί ποτέ, γιατί είναι διαφορετικά τα κριτήρια των υποψηφίων αγοραστών τους.
Νταξ, δεν είναι και Bentley το 3008
-
Αυτό που εννοεί είναι ότι παρά την όποια προσπάθεια στο mkiii το Tig παραμένει σχεδιαστικά στη safe zone του αγοραστικού του κοινού, ήτοι του συντηρητικού οικογενειάρχη.
Το 3008 ήταν το suv που ξεχώρισε με την εμφάνισή δίνοντας το κάτι παραπάνω. Έπιασε pick στο f/l του προηγούμενου και τώρα που η καμπύλη του Γκάους άρχισε να φθίνει "παραέγινε". Απλά πράγματα.
Προσωπικά όσες φορές και να το δω απο κοντά δεν με αφήνει απλά αδιάφορο, με ξενίζει. Για να μην πω ξινίζει. Δεν ξέρω γιατί, ενώ μέχρι την έρευνα αγοράς μου το γουσταρα εμφανισιακά, άρχισε να μου κάνει λίγο ατσούμπαλο και το 408. Και εκείνο το 2008 θεωρούσα όμορφο μέχρι που είδα live κόκκινη Junior. Από το πρώην PSA πλέον πολύ όμορφα θεωρώ τα f/l C4 & C3 ενώ ομοίως μου αρέσει που στις πρώτες φωτογραφίες το επόμενο C5 ac. Είδα προχθές το c4 hatch f/l στο δρόμο σε εκείνο το ακαταμάχητο κόκκινο. Πλυμένο γυαλισμένο ένα κουκλάκι σε 4 τροχούς ρε φίλε....
-
@sabas_thess said in SUV/Crossovers Forum:
Αυτό που εννοεί είναι ότι παρά την όποια προσπάθεια στο mkiii το Tig παραμένει σχεδιαστικά στη safe zone του αγοραστικού του κοινού, ήτοι του συντηρητικού οικογενειάρχη.
Το 3008 ήταν το suv που ξεχώρισε με την εμφάνισή δίνοντας το κάτι παραπάνω. Έπιασε pick στο f/l του προηγούμενου και τώρα που η καμπύλη του Γκάους άρχισε να φθίνει "παραέγινε". Απλά πράγματα.
Προσωπικά όσες φορές και να το δω απο κοντά δεν με αφήνει απλά αδιάφορο, με ξενίζει. Για να μην πω ξινίζει. Δεν ξέρω γιατί, ενώ μέχρι την έρευνα αγοράς μου το γουσταρα εμφανισιακά, άρχισε να μου κάνει λίγο ατσούμπαλο και το 408. Και εκείνο το 2008 θεωρούσα όμορφο μέχρι που είδα live κόκκινη Junior. Από το πρώην PSA πλέον πολύ όμορφα θεωρώ τα f/l C4 & C3 ενώ ομοίως μου αρέσει που στις πρώτες φωτογραφίες το επόμενο C5 ac. Είδα προχθές το c4 hatch f/l στο δρόμο σε εκείνο το ακαταμάχητο κόκκινο. Πλυμένο γυαλισμένο ένα κουκλάκι σε 4 τροχούς ρε φίλε....
Συμφωνώ σε όλα.
Νομίζω το 3008 το έφαγε το ενδιαφέρον της εταιρείας για το 5008 το καινούργιο που όντως είναι πολύ πιο όμορφο από το προηγούμενο που έμοιαζε βανάκι.
Το έχει τέστ το autotriti.
Επίσης έχουν ένα περιορισμό στο 3008 να μην είναι πολύ μακρύ για να έχει λόγο το 5008, ενώ τα αδέλφια του Γκράντλαντ και 5 αιρκρος είναι μακρύτερα και ανάμεσα στα 3008 και 5008 σε μήκος, ενώ το 3008 εξυπηρετεί και αυτούς που θέλουν κουπέ σουβ.
Το C4 facelift έδειξε το αυτοκίνητο που έπρεπε να φτιάξουν από την αρχή στην όψη.
Φήμες εκείνης της εποχής έλεγαν ότι δεν είχαν τρόπο να χωρέσουν αλλιώς τα φανάρια λέντ και έβαλαν αυτά τα τεράστια φανάρια που μετά τα μάζεψαν.
-
Λοιπόν, ένα μέρος της συζήτησης είχε ξεκινήσει στο νήμα Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά.
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Υ.Γ. Πάντως μου είχε μπει που μου είχε μπει το μικρόβιο για ηλεκτρικό αν οι προϋποθέσεις είναι τέτοιες ώστε να μπορέσω να ξανά μισθώσω αυτοκίνητο, τώρα μου ενισχύθηκε.
Για να μη σπαμάρω όμως εκεί με off topic, είπα να συνεχίσω εδώ μιας και οι επιλογές όλες αφορούν φυσικά SUV.
Τελείωσε ο πρώτος κύκλος που αφορούσε την επίσκεψη της οικογένειας στις εκθέσεις για να δούμε αυτοκίνητα και να αποφασίσουμε τι να δώσουμε στην εταιρεία που εργάζομαι για να στείλει στη leasing και να πάρουμε προσφορές.
Όλα είναι ηλεκτρικά εκτός από ένα που είναι PHEV και ξέρουμε με σιγουριά ότι βγάζει κάτω από 50 g/km CO² μετρημένο με το Euro 6e-bis και φυσικά το βασικό είναι πως όλα είναι μοντέλα που "υπολογίζω" ότι πιθανόν να πάρω προσφορά που θα μπορώ να υποστηρίξω οικονομικά.
Σίγουρα δεν ξέρω ακόμη τι προσφορές θα πάρω αλλά από το site της leasing παίρνω μια μικρή ιδέα, υπολογίζοντας ότι οι τιμές θα είναι μικρότερες γιατί η εταιρεία μου έχει έκπτωση και δίνει και ένα ποσό ως προκαταβολή.
Με βάση αυτό κινήθηκα και πήγαμε να δούμε τα παρακάτω μοντέλα.
Ελπίζω να μην πέφτω πολύ έξω και φάω τίποτα ήττες.
1) Cupra Tavascan (Endurance).
Πανέμορφο αυτοκίνητο μέσα έξω και στην έκδοση Endurance έχει όλα όσα θα ήθελα και που πάνω κάτω έχω τώρα και στο 3008.
Το μόνο που θα ζήλευα από την πιο πλούσια έκδοση (Adrenaline) είναι τα matrix led.
Ίσως δε θα τολμήσω όμως να πάρω προσφορά και για την πλούσια έκδοση γιατί έχω την εντύπωση ότι θα βγει παράλογα ακριβό ακόμη και στην Endurance και θα εξηγήσω στο τέλος γιατί γράφω "παράλογα".
Η αντλία θερμότητας δεν είναι σε καμία έκδοση στάνταρ και μπορείς να τη βάλεις μόνο ως μέρος πακέτου (Winter Pack) και όχι μόνη της.
Αν οικονομικά μπορέσω να το καλύψω είναι η πρώτη επιλογή και η δική μου και της οικογένειας.
Στιλάτο, με χώρους, καλό εξοπλισμό και αρκετά καλή αυτονομία.
Μπαταρία 77.0 kWh net και διαβάζω για 445 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 173 Wh/km Efficiency.2) Audi Q4 e-Tron (Adnanced 45).
Εξωτερικά μου αρέσει πολύ. Επίσης στο εσωτερικό πολύ καλοί χώροι καμπίνας και αποσκευών.
Δε μου αρέσει το στιλ της κονσόλας και το βαθύ κόψιμο που κάνει για τις ποτηροθήκες μεταξύ της ιπτάμενης κονσόλας και του υποβραχιόνιου. Το ίδιο και στην κυρά.
Γενικά ο σχεδιασμός του ταμπλό παραπέμπει σε πιο παλιό στυλ. Επίσης διάβασα ότι μάλλον θα φάει facelift μέσα έξω για να έρθει στην πιο νέα σχεδιαστική γραμμή της Audi.
Μπαταρία 77.0 kWh net, 420 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 183 Wh/km Efficiency.
Δεν υπάρχει λόγος να το προτιμήσω αφού υπάρχει το Tavascan όπου πιθανόν να έχουν και παρόμοιο μίσθωμα, για να μην πω ακριβότερο στο Q4, μιας και Audi είναι αυτή, κάνα πακέτο έξτρα θα το χρειάζεται.3) Volvo EC40 (Plus) (Single Motor Extended Range).
Απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες από όλη την οικογένεια κυρίως λόγω χώρων και παλαιότητας σχεδίασης στο εσωτερικό. Μας φάνηκε ότι ήμασταν αρκετά στρυμωγμένοι σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Λογικά θα είναι και πανάκριβο.
Μπαταρία 79.0 kWh net, 420 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 188 Wh/km Efficiency.4) Peugeot e-3008 (GT) (Standard Range).
Στην οικογένεια αρέσει περισσότερο το δικό μας από το καινούργιο και δεν τους είδα να ψήνονται και πολύ.
Εγώ από την άλλη δεν έχω πρόβλημα, μου αρέσει το καινούργιο, απλά είπα να πάω και σε κάποια άλλη μάρκα.
Επίσης η ποιότητα στο εσωτερικό παρότι είναι καλή, δεν είναι στα ίδια επίπεδα με το δικό μου αλλά λίγο πιο κάτω. Φάουλ της Peugeot αυτό.
Χώρια που η leasing το βγάζει σε κοντινό μίσθωμα με το Model Y. Είπαμε καλύτερο αυτοκίνητο το Λιοντάρι
αλλά όχι κι έτσι. 
Μπαταρία 73.0 kWh net, 380 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 192 Wh/km Efficiency.5) Tesla Model Y (Single Motor - Long Range).
Καλό αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους και κυρίως αποσκευών. Βέβαια είναι το μεγαλύτερο σε διαστάσεις από όλα όσα είδαμε καθότι ανήκει στη D κατηγορία και όχι στη C.
Premium δεν το λες αλλά η ποιότητα στα υλικά στο εσωτερικό είναι καλή.
Άδειο τελείως όμως, με μια μεγάλη κεντρική οθόνη που γίνονται όλα από εκεί και που τα βλέπεις όλα εκεί και αυτό είναι όλο. Ούτε οθόνη πίσω από το τιμόνι, ούτε head up dispaly, ούτε τίποτα άλλο.
Δυστυχώς εμένα αυτό το στυλ απλά δε μου κάνει και πολύ. Τουλάχιστον τα υπόλοιπα είχαν και κάποια λίγα πλήκτρα να κάνεις μια δυο λειτουργίες είτε στο τιμόνι, είτε σε μοχλούς, είτε στην κονσόλα και όχι ένα δύο κουμπάκια και άλλα δύο πολυλειτουργικά που χρειάζονται συνδυασμοί για να κάνουν κάτι.
Το σινιάλο της μεγάλης σκάλας βρίσκεται σε κουμπάκι στο τιμόνι. Για ποιο λόγο; Αφού έβαλαν στο Y ένα ριμαδομοχλό για τα φλας (πάλι καλά), γιατί δεν έβαζαν το σινιάλο εκεί όπως το έχουν όλα τα αυτοκίνητα και έχει συνηθίσει όλος ο κόσμος;
Μια καινοτομία πρέπει να έχει και νόημα και να προσφέρει κάποια ευκολία ή εργονομία. Όχι να την κάνεις απλά για να την κάνεις. Δεν είναι τηλεχειριστήριο του PS το αυτοκίνητο.
Παρεμπιπτόντως έναν μοχλό έβαλαν. Αυτόν μόνο αριστερά. Δεξιά τίποτα. Υαλοκαθαριστήρες και νερό τα κάνεις πάλι από κουμπάκι. Σοβαρή καινοτομία, τι να πω. Κλάιν.
Επίσης με έχει θορυβήσει πολύ το θέμα με τις πόρτες, το οποίο προσωπικά θεωρώ μεγάλο φάουλ ασφάλειας και λειτουργικότητας.
Όλα τα παραπάνω μου χαλάνε την εντύπωση για ένα κατά τα άλλα ομολογουμένως καλό αυτοκίνητο.
Μάλλον δεν είναι για εμένα. Ούτε η οικογένεια ψήθηκε και πολύ, αλλά περισσότερο για άλλους λόγους που έχουν να κάνουν με το εμφανισιακό, αν και στα παιδιά άρεσε η οθόνη που έχει πίσω.
Δε ρώτησα αν είναι στάνταρ ή έξτρα εξοπλισμός.
Μπαταρία 75.0 kWh net, 470 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 160 Wh/km Efficiency.
Φαντάζομαι ότι έχει αντλία θερμότητας στάνταρ ή όχι;6) Ford Explorer (Premium) (Single Motor - Entended Range).
Η αποκάλυψη!!! Μετά το Tavascan είναι το αυτοκίνητο που άρεσε περισσότερο σε όλους. Δεν το περιμέναμε καν ότι θα συμβεί αυτό. Περάσαμε από τη Ford απλά γιατί στον Configurator της leasing βγαίνει φθηνότερο από τα υπόλοιπα και τελικά κοιταζόμασταν μεταξύ μας.
Φοβεροί χώροι μέσα. Πίσω τα παιδιά παίζουν μπάλα, αλλά και μπροστά νιώθεις πολύ άνετα. Και παρόλα αυτά σε διαστάσεις είναι το πιο μαζεμένο από όλα.
Όμορφο εσωτερικό, ταμπλό, κονσόλα, κτλ και με τεράστιους χώρους κάτω από την κεντρική κονσόλα. Εντάξει έχει τα περισσότερα σκληρά πλαστικά από όλα, όμως οι ποιότητα τους και η συναρμογή τους είναι πολύ καλή και αυτό το ισοσκελίζει σε κάποιο βαθμό.
Υπέρ φουλ εξοπλισμένη η Premium έκδοση (πιο πολύ και από το 3008) και μάλιστα βάζοντας και το πακέτο Driver Assistance Pack, την αντλία θερμότητας και το ηχοσύστημα B&O, συνεχίζει και βγαίνει το αυτοκίνητο με το μικρότερο μίσθωμα στον configurator της leasing. Να δω λοιπόν τη προσφορά θα πάρω γι' αυτό.
Έβαλε πολύ γερή υποψηφιότητα!
Χώρος αποσκευών μικρότερος από τα υπόλοιπα (470 λίτρα) αλλά σίγουρα μεγαλύτερος από τα 400 που έχω τώρα στο 3008.
Έχει και καλή εμβέλεια.
Μπαταρία 77.0 kWh net, 435 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 177 Wh/km Efficiency.
Σε βίντεο με reviews που κάθισα και είδα μετά, παίρνει στο σύνολο πολύ καλές και θετικές κριτικές.7) Skoda Elroq (85).
Η δεύτερη αποκάλυψη!! Βασικά μοιάζει και μάλλον είναι ξαδερφάκι με το Explorer καθότι μοιράζονται και την ίδια πλατφόρμα.
Το ίδιο μεγάλους χώρους μέσα και λίγο καλύτερη ποιότητα στα υλικά από το Explorer. Ωραίο εσωτερικό και χώρος αποσκευών 470 λίτρα και εδώ, καθώς και το ίδιο μαζεμένες διαστάσεις με το Ford.
Εκπλαγήκαμε ευχάριστα και σε αυτή την περίπτωση, ενώ στην αρχή η οικογένεια φαινόταν επιφυλακτική πριν το δούμε.
Δεν ξέρουμε αν εξωτερικά αλλά και γενικά μας αρέσει περισσότερο το Explorer ή αυτό.
Χρειάζεται να βάλεις επάνω το πακέτο Plus και την αντλία θερμότητας, όπου όπως και στο Ford προσφέρεται και μόνη της και όχι ως μέρος πακέτου όπως στο Tavascan.
Πρέπει να βγαίνει το δεύτερο πιο φθηνό σε μίσθωμα μετά το Ford.
Εμβέλεια και efficiency το ίδιο και λίγο καλύτερα από το Explorer.
Μπαταρία 77.0 kWh net, 450 km αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και 171 Wh/km Efficiency.
Σοβαρή υποψηφιότητα και αυτό. Θετικές οι κριτικές που κάθισα και είδα επίσης και γι΄ αυτό.8) Toyota C-HR Plus (Style).
Είπα να του δώσω μια ευκαιρία
αλλά τελικά τρώει άκυρο γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει στις εκθέσεις ακόμη για να το δεις. Όπως μας ενημέρωσαν, από Δεκέμβρη και βάλε.
ΟΚ, ευχαριστώ πολύ.
Μας λέει ο πωλητής: "Υπάρχει μεν διαθέσιμο για παραγγελία αλλά μπορείτε να το δείτε μόνο στην ιστοσελίδα".
Ρε φίλε, εδώ παπούτσια και αν δεν τα ξέρω ή δεν τα έχω δει ή δεν τα έχω φορέσει πρώτα, δεν τα παραγγέλνω από το Internet και θα παραγγείλω αυτοκίνητο; Κλάιν.
Όχι τίποτα άλλο αλλά φαίνεται ότι έχει καλά χαρακτηριστικά και εξοπλισμό και μάλιστα αντλία θερμότητας στάνταρ αλλά χαρήκαμε πολύ και τα δέοντα στη κυρία μαμά σας.
Δε βρίσκω καν στοιχεία για εμβέλεια πραγματικών συνθηκών και efficiency.
Μιας και ήμασταν εκεί, μπήκα και έριξα μια ματιά στο C-HR. Ωραίο αλλά λίγο στενάχωρο και τα πλαστικά δεν είναι τόσο ότι σε κάποια σημεία είναι σκληρά αλλά ότι η ποιότητα τους δεν είναι καλή καθώς και ότι τα ακουμπάς ή τα κουνάς και τρίζουν. Σε καινούργιο αυτοκίνητο μέσα στην έκθεση. Συναρμογή της πλάκας εντελώς.9) Audi Q3 PHEV.
Το μοναδικό μη ηλεκτρικό της υπόθεσης, αλλά και το μοναδικό phev μιας και είναι το μόνο που γνωρίζουμε με σιγουριά ότι με Euro 6e-bis βγάζει κάτω από 50 g/km CO².
Αυτοκινητάρα, πολύ όμορφο μέσα έξω και ποιοτικό. Έρωτας σκέτος, όμως υπάρχουν κάποια "αλλά".- Αρχικά πρέπει να διαπιστώσω τί γίνεται όταν θα ενεργοποιηθεί το Euro 6e-bis-FCM το 2028 και αν θα ισχύει μόνο για τα αυτοκίνητα που θα παράγονται με ημερομηνία 01/01/2028 ή θα πουν φέρτε και όλα τα προηγούμενα να τους αλλάξουμε τους ρύπους στην άδεια και να τον πιουν όλοι οι μισθωτές ανά τας Ευρώπας παίρνοντας τ' @@ του Καράμπελα.
Θα μιλήσω με τη leasin να δω αν έχει να μου δώσει σίγουρη απάντηση. - Δεν ξέρω τι προσφορά για μίσθωμα θα μου δώσει, γιατί το κόβω να είναι ψηλό. Και επειδή είναι Audi και πιθανόν θα θέλει και τα έξτρα του δεν ξέρω που μπορεί να φτάσει. Θα δούμε όμως.
- Πολύ μικρός χώρος αποσκευών 375 λίτρα (γελάει ο κόσμος). Στο Golf είχα 360 και στο 3008 έχω 400.
Πραγματικά ποιος ήταν αυτός που σκέφτηκε να βάλουν στάνταρ στη καινούργια γενιά το ηχοσύστημα με το subwoofer και να χαραμίσουν χώρο αποσκευών ακόμη και στις εκδόσεις με τον 1.5;
Στην Audi είναι έξτρα εξοπλισμός σχεδόν τα πάντα (μέχρι τα πατάκια που λέει ο λόγος) και αυτοί σκέφτηκαν να βάλουν στάνταρ κάτι που μειώνει το χώρο αποσκευών. Ότι να ναι.
Πιθανό deal breaker.
Το Terramar PHEV που είναι ίδια αυτοκίνητα έχει 400 λίτρα. Κρίμα που δεν έχει ομολογκαριστεί ακόμη με το Euro 6e-bis για να ξέρω με σιγουριά από τώρα ότι θα βγάλει κάτω από 50 g/km CO².
Αυτά τα ολίγα προς παρόν.

Υ.Γ.1 Θεωρείτε τελικά την αντλία θερμότητας απαιτούμενη σε ένα ηλεκτρικό; Γιατί όλοι λένε ότι είναι. Η χρησιμότητα της φαίνεται περισσότερο μόνο το χειμώνα που θέλεις ζέστη ή είναι το ίδιο χρήσιμη και το καλοκαίρι;
Πιστεύω πως είναι και το καλοκαίρι αλλά στην ουσία δεν έχω ιδέα.
Όσοι έχετε ηλεκτρικά πείτε.Υ.Γ.2 Αυτό που θέλω να εξηγήσω με το "παράλογα" ακριβό που έγραψα, είναι ότι ότι το Tavascan με λιανική τιμή πώλησης 49Κ, φαίνεται να έχει αρκετά υψηλότερο μίσθωμα από άλλα αυτοκίνητα με υψηλότερες τιμές λιανικής. Δεν ξέρω με τι σκεπτικό βγάζουν το ύψος των μισθωμάτων οι εταιρείες leasing.
Το ίδιο και τα BYD τα οποία έχουν δυσανάλογα υψηλό μίσθωμα σε σχέση με τη λιανική τιμή τους. Αλλά άντε πες αυτά είναι Κινέζικα και υπάρχει ακόμη η δυσπιστία του κόσμου και τι θα τα κάνουν μετά οι εταιρείες. Για κάποια άλλα όμως δεν το καταλαβαίνω. - Αρχικά πρέπει να διαπιστώσω τί γίνεται όταν θα ενεργοποιηθεί το Euro 6e-bis-FCM το 2028 και αν θα ισχύει μόνο για τα αυτοκίνητα που θα παράγονται με ημερομηνία 01/01/2028 ή θα πουν φέρτε και όλα τα προηγούμενα να τους αλλάξουμε τους ρύπους στην άδεια και να τον πιουν όλοι οι μισθωτές ανά τας Ευρώπας παίρνοντας τ' @@ του Καράμπελα.
-
Εξαιρετικό ποστ.

-
Είναι η ιδέα μου ή πρακτικά τα τέσσερα από τα οκτώ ηλεκτρικά είναι επί της ουσίας το ίδιο αυτοκίνητο;

-
@axel12p said in SUV/Crossovers Forum:
Είναι η ιδέα μου ή πρακτικά τα τέσσερα από τα οκτώ ηλεκτρικά είναι επί της ουσίας το ίδιο αυτοκίνητο;

Δεν είναι η ιδέα σου.
Πατάνε πάνω στην πλατφόρμα του VAG. -
Το Φόρντ μου αρέσει και μένα.
Αλλά επειδή η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μεγάλη απόφαση, για μένα πριν σκεφτείς να το πάρεις, θα σου πρότεινα να νοικιάσεις κάποιο ηλεκτρικό από αυτά, τουλάχιστον για μία εβδομάδα, να πας ένα ταξίδι, ιδανικό να το έχεις για 2 ΠΣΚ που θα ταξιδέψεις και να δεις αν αντέχεις την όλη διαδικασία.
-
@criuser said in SUV/Crossovers Forum:
Το Φόρντ μου αρέσει και μένα.
Αλλά επειδή η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μεγάλη απόφαση, για μένα πριν σκεφτείς να το πάρεις, θα σου πρότεινα να νοικιάσεις κάποιο ηλεκτρικό από αυτά, τουλάχιστον για μία εβδομάδα, να πας ένα ταξίδι, ιδανικό να το έχεις για 2 ΠΣΚ που θα ταξιδέψεις και να δεις αν αντέχεις την όλη διαδικασία.
Το έχω σκεφτεί κι εγώ.
Από την άλλη, αν δε μου βγει για phev, η μίσθωση ηλεκτρικού είναι σχεδόν μονόδρομος, διότι όλα τα βενζινοκίνητα σε αυτή την κατηγορία έχουν μεγάλο εταιρικό φόρο.
Φαντάσου ότι το καινούργιο 3008 1.2 GT με λιανική τιμή προ φόρων 29.460€, μου βγάζει περίπου 4 χιλιάρικα εταιρικό φόρο το χρόνο.
Θα πρέπει να πάω σε πολύ μικρότερο και φθηνότερο για να έχω ανεκτό εταιρικό φόρο. -
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Λοιπόν, ένα μέρος της συζήτησης είχε ξεκινήσει στο νήμα Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά...
Εγώ απο αυτά που είδες και χωρίς να έχω ιδιαίτερη γνώση στο κομμάτι των ηλεκτρικών, για το γαμώτο της υπόθεσης θα πήγαινα μάλλον στο Tesla καθώς στο συγκεκριμένο κομμάτι είναι μπροστά. Αν είσαι διατεθειμένος και οκ με το οτι είναι βαρετό μέσα / έξω, νομίζω χαμένος δεν θα βγείς.
Τα Audi μετά τις σχεδιαστικές αλλαγές μέσα/έξω είναι debatable, αν σου αρέσει το που το έχει πάει σε αυτόν τον τομέα η εταιρεία θα είναι αμαξάρες κατα τα άλλα.
Μεταξύ Tavascan και Explorer θα ήμουν στην θέση σου αν επέκλεια το Model Y, το πρώτο ειδικά εξωτερικά είναι όμορφο κι ιδιαίτερο.
-
Εγώ θα επέλεγα αυτό με την μικρότερη επιβάρυνση,


-
@a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:
Εγώ θα επέλεγα αυτό με την μικρότερη επιβάρυνση,


Και η παντόφλ... εχμμμ... κυρά, αυτό μου λέει.
"Έκανες το κομμάτι σου τέσσερα χρόνια με το 3008, τώρα έτσι και μπορέσουμε τελικά να μισθώσουμε, θα πάμε στο φθηνότερο".
Εντάξει δεν την αδικώ. Κάπου έχει δίκιο, καθότι η ίδια είναι "σχεδόν" άνεργη αυτή τη στιγμή, η ζωή έχει ακριβύνει αρκετά και τα έξοδα έχουν ανέβει πολύ, ιδίως με τα φροντιστήρια της μικρής που φέτος δίνει πανελλήνιες.
Βέβαια το Μάη τα φροντιστήρια τελειώνουν και οι σχολές που θέλει να περάσει υπάρχουν μόνο στην Αθήνα, οπότε αν τα καταφέρει η φοιτητική ζωή θα έχει τρομερά λιγότερα έξοδα.
Αν δεν τα καταφέρει τον ήπιαμε γιατί τα έξοδα θα συνεχιστούν.
Όπως και να έχει, μεγαλώνει και ο μικρός και γενικώς τα κόστη διαβίωσης έχουν ανέβει πλέον.
Εκτός αυτού, αποφάσισε η κυρά να πάει επιτέλους μετά από τόσα χρόνια να βγάλει δίπλωμα, οπότε προσλέβει και στην απόκτηση κάποιου μικρού αρκετά φθηνού μεταχειρισμένου.
Εκτός και αν συμβιβαστεί με το 25ετιας παροπλισμένο Fabia του πεθερού μου.
Βέβαια αν καταφέρει και βρει μια κανονική και μόνιμη δουλειά, τότε πολλά θα αλλάξουν αλλά εννοείται ότι κινείσαι και σχεδιάζεις με αυτά που έχεις και όχι με αυτά που μπορεί να έχεις.Σε κάθε περίπτωση είναι αυτονόητο ότι δεν θα διακινδυνεύσω το οικογενειακό εισόδημα. Έχω θέσει συγκεκριμένο μπάτζετ.
Με έκπτωση 5.500€ λέει το Tavascan. Λέτε να κατεβάσει το μίσθωμα και η leasing; Χαχαχα...

-
Ολα όσα λες θα ξεκαθαρίσουν, αν δοκιμάσεις την επιλογή του ηλεκτρικού πριν υπογράψεις συμβάσεις.
Δες αν το αντέχεις, γιατί με το 3008 τα ταξιδάκια τα έκανες.
Επίσης από την στιγμή που η κόρη τελειώνει το σχολείο, μαζί σας θα έρχεται σπάνια.
Αρα για μένα ψάξε ποια υβριδικά σου βγάζουν χαμηλότερο ή μηδενικό εταιρικό φόρο.
Εστω και αν πας σε μικρότερο εξοπλισμό.
SUV/Crossovers Forum