-
Ποια Οστραλ και κολοκύθια τουμπανα, εδώ λέμε για αυτοκίνητα καταξιωμένα δεκαετίες, ορόσημα της κατηγορίας τους όπως το Tiguan.
Καλό και το Sportage δεν λέω αλλά όταν βάλεις το VW δίπλα του θέλεις σοβαρή έκπτωση για να πας ταμείο.
-
@vagkirk said in VW Tiguan 2024:
Ποια Οστραλ και κολοκύθια τουμπανα, εδώ λέμε για αυτοκίνητα καταξιωμένα δεκαετίες, ορόσημα της κατηγορίας τους όπως το Tiguan.
Καλό και το Sportage δεν λέω αλλά όταν βάλεις το VW δίπλα του θέλεις σοβαρή έκπτωση για να πας ταμείο.
Το θέμα είναι να μη πας ταμείο για κάνα dsg και κλαις με μαύρο δακρυ
-
@vagkirk said in VW Tiguan 2024:
Καλό και το Sportage δεν λέω αλλά όταν βάλεις το VW δίπλα του θέλεις σοβαρή έκπτωση για να πας ταμείο
Δε γίνεται να μη μπεις σε σκέψη όταν στα 38κ το τιγκουαν έχει καμία 90αρια άλογα λιγότερα, και κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα.
Δε λέω ποίο θα επιλέξεις, αλλά στα χαρτιά είναι δελεαστικοτατος ο Κορεάτης, αν και κακασχημος ( γούστα είναι αυτά).
-
Τα "άλογα" είναι και θέμα χρήσης από τη στιγμή που τα 150 του eTsi είναι αρκετά για να κινήσουν εύκολα το αμάξωμα. Όταν το 80% της χρήσης είναι απλό μεταφορικό μέσο το οποίο κινείται στα νόμιμα όρια το 80 παραπάνω άλογα δεν μου λένε κάτι. Το Sportage αξίζει 4κίνητο GT-line mHev.
-
Το Tucson hev limited στα 38.5Κ με 215hp ή 245hp (επερχόμενο) παίζει να είναι καλύτερο deal από το Tiguan. Άλλη φιλοσοφία βέβαια αλλά εξαιρετικά άνετο (με κάπως ασαφές τιμόνι το οποίο συγχωρείς εύκολα).
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Τα "άλογα" είναι και θέμα χρήσης από τη στιγμή που τα 150 του eTsi είναι αρκετά για να κινήσουν εύκολα το αμάξωμα. Όταν το 80% της χρήσης είναι απλό μεταφορικό μέσο το οποίο κινείται στα νόμιμα όρια το 80 παραπάνω άλογα δεν μου λένε κάτι. Το Sportage αξίζει 4κίνητο GT-line mHev.
Νομίζω
- Δεν υπάρχει άλλο mhev (48V) γενικά.
- Επίσης GT-line μόνο hev
- Όπως και τετρακίνητο μόνο hev.
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του Tiguan, είναι ότι κρατάει τιμή στα μεταχειρισμένα.
Δείτε αγγελίες (εμπόρων) Tiguan και Sportage και θα καταλάβετε τι εννοώ. -
Σοβαρά τώρα; Ε τότε δεν υφίσταται επιλογή Sportage...
-
Οι Κορεάτες έχουν καλή μεταπώληση στα μικρομεσαία, λόγω υποτίθεται αξιοπιστίας.
Στα πιο ακριβά τα κριτήρια είναι άλλα.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Δεν διαφωνώ καθόλου για το πόσο αξιόλογο όχημα είναι το Sportage είτε HEV είτε mHEV. Η μηδενιστική προσέγγιση του Tiguan, ειδικά όταν συγκρίνονται τα δύο, μπορεί όμως να μου προκαλέσει ανεύρυσμα....
Σε συναρτηση με την τιμη του μιλαμε παντα ,το HEV ειναι εξoπλισμος κοντα στο 5χιλιαρο και με πραγματικη οικονομια στο καυσιμο οχι απλα για να το λεει το ταμπελακι.Ειμαι σιγουρος (επειδη θυμαμαι οτι ειχες κανει βαθια αναλυση οταν πηρες το αμαξι) οτι αν το επαιρνες τωρα θα ειχες καταληξει στο sportage και ας εχανες λιγο απο το αρχοντικο πατημα του tig.
Θεωρητικη συζητηση βεβαια ,τοτε δεν υπηρχε σαν επιλογη καν.
Δεν θυμαμαι αμαξι που να εχει τετοια πτωση τιμης παντως και μαλιστα με facelift upgrade.
Μαλλον τους εχουν τρομαξει οι κινεζοι -
@vagkirk said in VW Tiguan 2024:
Ποια Οστραλ και κολοκύθια τουμπανα, εδώ λέμε για αυτοκίνητα καταξιωμένα δεκαετίες, ορόσημα της κατηγορίας τους όπως το Tiguan.
Καλό και το Sportage δεν λέω αλλά όταν βάλεις το VW δίπλα του θέλεις σοβαρή έκπτωση για να πας ταμείο.
Το sportage ειναι καμια 15αρια χρονια πιο παλιουρας απο το tig.
-
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του Tiguan, είναι ότι κρατάει τιμή στα μεταχειρισμένα.
Δείτε αγγελίες (εμπόρων) Tiguan και Sportage και θα καταλάβετε τι εννοώ.Εχεις υπολογισει την διαφορα τιμης που ειχαν οταν αγοραστηκαν καινουργια?Το tiguan ηταν κανενα 4χιλιαρο ακριβοτερο.
-
@evmenis said in VW Tiguan 2024:
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του Tiguan, είναι ότι κρατάει τιμή στα μεταχειρισμένα.
Δείτε αγγελίες (εμπόρων) Tiguan και Sportage και θα καταλάβετε τι εννοώ.Εχεις υπολογισει την διαφορα τιμης που ειχαν οταν αγοραστηκαν καινουργια?Το tiguan ηταν κανενα 4χιλιαρο ακριβοτερο.
Καλά, μην νομίζεις ότι έκανα και διδακτορικό,
απλώς παρακολουθώ τις αγγελίες τους στο car 1,5 χρόνο. Η σωστή σύγκριση γίνεται με ίδιας αξίας αυτοκίνητο, γιατί άλλο κοινό αγοράζει 20 και άλλο στα 25, όπως επίσης άλλο στα 30 και άλλο στα 35.
Σημείωση: Tiguan δεν έχω και αν αγόραζα τώρα το πιθανότερο θα ήταν Sportage hev platinum, γιατί καλύπτει τις ελάχιστες απαιτήσεις μας. Οπότε θεωρώ ότι δεν μεροληπτώ.Αλλά, η μεγάλη μάζα τα θεωρεί υπερτιμημένα. πχ. Το φθινόπωρο του 2023 που ήμασταν σε αναζήτηση, άρεσε στη σύζυγο το Sportage GT-LINE, είχε τότε 39000+ (150ps 7dct), αλλά είπε το κλασικό: δεν δίνω 39 χιλιάρικα για Kia
Αντίστοιχα το Tiguan r-line κόστιζε 38000€, στα τελειώματα του και με 3000€ έκπτωση. Εκεί τα έδινε.
-
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
Το φθινόπωρο του 2023 που ήμασταν σε αναζήτηση, άρεσε στη σύζυγο το Sportage GT-LINE, είχε τότε 39000+ (150ps 7dct), αλλά είπε το κλασικό: δεν δίνω 39 χιλιάρικα για KiaΑντίστοιχα το Tiguan r-line κόστιζε 38000€, στα τελειώματα του και με 3000€ έκπτωση. Εκεί τα έδινε
.
Και πως καταλήξατε σε T- Roc ; Δεν είναι μικρότερο;
-
@famas said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
Το φθινόπωρο του 2023 που ήμασταν σε αναζήτηση, άρεσε στη σύζυγο το Sportage GT-LINE, είχε τότε 39000+ (150ps 7dct), αλλά είπε το κλασικό: δεν δίνω 39 χιλιάρικα για KiaΑντίστοιχα το Tiguan r-line κόστιζε 38000€, στα τελειώματα του και με 3000€ έκπτωση. Εκεί τα έδινε
.
Και πως καταλήξατε σε T- Roc ; Δεν είναι μικρότερο;
Μεγάλη (πονεμένη 🥲🥲) ιστορία, την έχω αναφέρει 2-3 φόρες.
To cut a long story short:- Οι γυναίκες δεν έχουν αίσθηση του χώρου και των διαστάσεων
- Όσο έβλεπε τα απλά T-Roc, στις εκθέσεις, δεν τις άρεσαν και δεν χωρούσε (φαινόμενο @criuser , αλλά feminine
), μόλις είδε την έκδοση r-line και την ερωτεύτηκε , χωρούσε μέχρι και στο πορτμπαγκάζ
. Μετά της φαινόταν "γεροντιστικο" το Tiguan
(το είπε μέσα στην Καρεντα)
- Είχε παρουσιαστεί από τους YouTubers το Tiguan 3, οπότε "δεν θα πάρουμε και το παλιό "
. Για το καινούριο δεν θα έφταναν τα χρήματα (43000€ ξεκίνησε την άνοιξη του 2024).
Οπότε ακυρώθηκε το λευκό Tiguan r-line 🥹🥲 και έγινε λευκό T-Roc r-line.(37500 και 34200 οι τιμές τους, ίσως το χειρότερο deal που έχω κάνει).
Τώρα μου λέει να βάλουμε μπαγκαζιερα
-
Για αυτό πρώτα διαλέγουμε εμείς τα αμάξια και μετά πάμε τις γυναίκες να δούνε ΜΟΝΟ αυτά που έχουμε διαλέξει.
Σε ανάγκη έχουμε καβάτζα και ένα εντελώς χάλια, για να το απορρίψει..
-
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@famas said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
Το φθινόπωρο του 2023 που ήμασταν σε αναζήτηση, άρεσε στη σύζυγο το Sportage GT-LINE, είχε τότε 39000+ (150ps 7dct), αλλά είπε το κλασικό: δεν δίνω 39 χιλιάρικα για KiaΑντίστοιχα το Tiguan r-line κόστιζε 38000€, στα τελειώματα του και με 3000€ έκπτωση. Εκεί τα έδινε
.
Και πως καταλήξατε σε T- Roc ; Δεν είναι μικρότερο;
Μεγάλη (πονεμένη 🥲🥲) ιστορία, την έχω αναφέρει 2-3 φόρες.
To cut a long story short:- Οι γυναίκες δεν έχουν αίσθηση του χώρου και των διαστάσεων
- Όσο έβλεπε τα απλά T-Roc, στις εκθέσεις, δεν τις άρεσαν και δεν χωρούσε (φαινόμενο @criuser , αλλά feminine
), μόλις είδε την έκδοση r-line και την ερωτεύτηκε , χωρούσε μέχρι και στο πορτμπαγκάζ
. Μετά της φαινόταν "γεροντιστικο" το Tiguan
(το είπε μέσα στην Καρεντα)
- Είχε παρουσιαστεί από τους YouTubers το Tiguan 3, οπότε "δεν θα πάρουμε και το παλιό "
. Για το καινούριο δεν θα έφταναν τα χρήματα (43000€ ξεκίνησε την άνοιξη του 2024).
Οπότε ακυρώθηκε το λευκό Tiguan r-line 🥹🥲 και έγινε λευκό T-Roc r-line.(37500 και 34200 οι τιμές τους, ίσως το χειρότερο deal που έχω κάνει).
Τώρα μου λέει να βάλουμε μπαγκαζιερα
ενα καθημερινο οικογενειακο αριστουργημα. Απο αυτα που σε κανει να σκεφτεσαι μηπως να απαρνηθεις τις γυναικες γενικα
-
Αν δεν υπήρχαν οι γυναίκες δεν θα είχαν αξία τα χρήματα...
Α. Ω.
-
@criuser said in VW Tiguan 2024:
Αν δεν υπήρχαν οι γυναίκες δεν θα είχαν αξία τα χρήματα...
Α. Ω.
οντως, γιατι θα ειχαμε τοσα πολλα που δεν θα ξεραμε τι να τα κανουμε.
-
@evmenis said in VW Tiguan 2024:
@vagkirk said in VW Tiguan 2024:
Ποια Οστραλ και κολοκύθια τουμπανα, εδώ λέμε για αυτοκίνητα καταξιωμένα δεκαετίες, ορόσημα της κατηγορίας τους όπως το Tiguan.
Καλό και το Sportage δεν λέω αλλά όταν βάλεις το VW δίπλα του θέλεις σοβαρή έκπτωση για να πας ταμείο.
Το sportage ειναι καμια 15αρια χρονια πιο παλιουρας απο το tig.
Ε καλά τώρα μιλάς για το Sportage τις εποχές που αν είχες Kia σε λυπόταν ο γείτονας σου , ένα αυτοκίνητο που ήταν σε ποιότητα και οδήγηση σαν αγροτικό Datsun.
Μιλάμε για την κατηγορία μοδάτα πρακτικά SUV όπως την ξεκίνησε το RAV 4 αλλά επειδή είχε σηματακι Toyota την απογείωσε και την έκανε lifestyle το πρώτο Tiguan.
Πάρε 1.4 Tsi , πάρε DSG , πάρε 4motion, πάρε και 2.0 TSI 200 άλογα σε hot εκδόσεις, πάρε και μικρά και μεγάλα TDI , έστριβε και σαν Golf, καθιέρωσε ουσιαστικά αυτό που λέμε SUV για τις μάζες σήμερα 20 χρόνια μετά.
-
Νόμιζα ότι η αιτία του κακού των suv ήταν το qq.
VW Tiguan 2024