-
@alexandros-s said in BYD forum:
Να ρωτήσω κάτι πολύ βασικό εδώ. Η Byd είναι καλή κι ωραία αλλά είναι κινέζικη εταιρεία και ως γνωστόν η Ευρώπη προσπαθεί συνεχώς να βάζει εμπόδια στην ανάπτυξη κινεζικών εταιρειών στο έδαφός της. Δε φοβάται ο κάτοχος byd μήπως βρεθεί σε δύσκολη θέση σε μια στιγμή που χρειάζεται πχ ανταλλακτικά, να μη μπορεί να τα βρει λόγω δασμών, κυρώσεων και ένα σωρό άλλων πολιτικών ζητημάτων;
Αλεξανδρε ο Σφακιανακης τα φερνει, δε νομιζω να δημιουργηθει προβλημα με την επαρκεια των ανταλλακτικων ακομα και να μην εχει στο ραφι σε 10-12 εργασιμες θα ειναι εδω.
-
Η BYD έχει ήδη προαναγγείλει 2 εργοστάσια εντός ευρωζώνης. Ήρθε για να μείνει
-
Δε πιστεύω ότι θα βρίσκεις πιο δύσκολα ανταλλακτικό BYD σε σχέση με ένα Mazda για παράδειγμα. Δε ξέρω βέβαια ποιες θα είναι οι τιμές του Σφακιανάκη, και αν εμφανιστούν στην πορεία ιμιτασιόν σε χαμηλότερες τιμές.
-
Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά γενικώς είναι ότι δεν υπάρχει καμία εναλλακτική πλην των επισήμων συνεργείων.
Αν σου κάτσει στραβή και δη εκτός εγγύησης τον ήπιες. -
-
Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά γενικώς είναι ότι δεν υπάρχει καμία εναλλακτική πλην των επισήμων συνεργείων.
Αν σου κάτσει στραβή και δη εκτός εγγύησης τον ήπιες.Ακομα ναι, λογικα αν τελικα επικρατησουν αυτο θα αλλαξει.
Στη Νορβηγία που είναι 10 χρόνια μπροστά στα ηλεκτρικά υπάρχουν πλέον συνεργεία με ειδίκευση στα ηλεκτρικά.
Αναγκαστικά τα συνεργεία θα ακολουθήσουν τη ζήτηση.Πάντως πιστεύω ότι πιο εύκολα και πιο φθηνα θα βρίσκω ανταλλακτικά από Κίνα για το dolphin παρά για ένα made in europe
-
Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά γενικώς είναι ότι δεν υπάρχει καμία εναλλακτική πλην των επισήμων συνεργείων.
Αν σου κάτσει στραβή και δη εκτός εγγύησης τον ήπιες.Ακομα ναι, λογικα αν τελικα επικρατησουν αυτο θα αλλαξει.
Επικράτηση των ηλεκτρικών θα δουν ίσως τα παιδιά μας.
Προς το παρόν φυτοζωούν σε μονοψήφια ποσοστά.
Και η τάση δεν είναι πάντα αυξητική.
Γνωρίζω ολοένα και περισσότερους που μετά από εμπειρία με ηλεκτρικό επιστρέφουν σε θερμικά. Ειδικά όταν δεν χάνουν και λεφτά έχοντας κάνει χρήση της επιδότησης.
Αν δεις στο car υπάρχουν δεκάδες ηλεκτρικά μήνες ολόκληρους ανεβασμένες και ακούνητες.
Εχω και περίπτωση ανθρώπου που γύρισε ενώ είχε και εγκατάσταση οικιακής φόρτισης. Γιατι καλή η οικονομία αλλά πρέπει να μπορείς να πας και ταξίδι ακατουρητος. -
Δε πιστεύω ότι θα βρίσκεις πιο δύσκολα ανταλλακτικό BYD σε σχέση με ένα Mazda για παράδειγμα. Δε ξέρω βέβαια ποιες θα είναι οι τιμές του Σφακιανάκη, και αν εμφανιστούν στην πορεία ιμιτασιόν σε χαμηλότερες τιμές.
Αν ψάξεις σε AliExpress, temu, amazon υπάρχει μεγάλη γκαμα ανταλλακτικών. Δε μιλάω για μπαταρίες ή ηλεκτροκινητήρες (δε το έψαξα) αλλά πχ από κανένα μικρό τρακάρισμα αν χρειαστείς πχ καθρέφτες, φανάρια, υπάρχουν.
-
-
-
-
Εχω και περίπτωση ανθρώπου που γύρισε ενώ είχε και εγκατάσταση οικιακής φόρτισης.
Να πάει στον γιατρό να του πεις!! Ακου εκεί να έχεις ηλεκτρικό και να γυρίσεις πίσω στον ματρακά. Σαν να έχεις αμάξι και να γυρίσεις πίσω στην άμαξα με άλογα, ένα πράγμα.
Εγώ, χωρίς να έχω ηλεκτρικό και μόνο που έχω οδηγήσει αρκετά δεν γυρνάω πίσω στα θερμικά με τίποτα!
-
Εχω και περίπτωση ανθρώπου που γύρισε ενώ είχε και εγκατάσταση οικιακής φόρτισης.
Να πάει στον γιατρό να του πεις!! Ακου εκεί να έχεις ηλεκτρικό και να γυρίσεις πίσω στον ματρακά. Σαν να έχεις αμάξι και να γυρίσεις πίσω στην άμαξα με άλογα, ένα πράγμα.
Εγώ, χωρίς να έχω ηλεκτρικό και μόνο που έχω οδηγήσει αρκετά δεν γυρνάω πίσω στα θερμικά με τίποτα!
-
Οσοι δοκιμαζουν ηλεκτρικο γυριζουν σε ντηζελ. Καλη η οικονομια αλλα μετα θελουν και το range. Το diesel τα δινει και τα δυο.
-
Οσοι δοκιμαζουν ηλεκτρικο γυριζουν σε ντηζελ. Καλη η οικονομια αλλα μετα θελουν και το range. Το diesel τα δινει και τα δυο.
Diesel ρε συ έχει πεθάνει. Για κάνα πωλητή που κάνει 30000 το χρόνο κάνει όσο αντέχει το ad blue.
Αυτοί και αν είναι ματρακαδες.
Το παρόν και το μέλλον αν επιτέλους δωθουν σωστά τα κίνητρα είναι τα υβριδικά.
Τα άμιγως ηλεκτρικά είναι μισά αμάξια. -
Οσοι δοκιμαζουν ηλεκτρικο γυριζουν σε ντηζελ. Καλη η οικονομια αλλα μετα θελουν και το range. Το diesel τα δινει και τα δυο.
Diesel ρε συ έχει πεθάνει. Για κάνα πωλητή που κάνει 30000 το χρόνο κάνει όσο αντέχει το ad blue.
Αυτοί και αν είναι ματρακαδες.
Το παρόν και το μέλλον αν επιτέλους δωθουν σωστά τα κίνητρα είναι τα υβριδικά.
Τα άμιγως ηλεκτρικά είναι μισά αμάξια.Στην πραξη βλεπω πολλα ακριβα BMW και αλλες μαρκες ντηζελ καινουρια αμαξια, επισης και στον Σφακιανακη να πας θα δεις πολλα ντηζελ για παραδοση.
Ακριβως το αντιθετο λοιπον αλλα για οσους μπορουν.
-
Οσοι δοκιμαζουν ηλεκτρικο γυριζουν σε ντηζελ. Καλη η οικονομια αλλα μετα θελουν και το range. Το diesel τα δινει και τα δυο.
Diesel ρε συ έχει πεθάνει. Για κάνα πωλητή που κάνει 30000 το χρόνο κάνει όσο αντέχει το ad blue.
Αυτοί και αν είναι ματρακαδες.
Το παρόν και το μέλλον αν επιτέλους δωθουν σωστά τα κίνητρα είναι τα υβριδικά.
Τα άμιγως ηλεκτρικά είναι μισά αμάξια.Στην πραξη βλεπω πολλα ακριβα BMW και αλλες μαρκες ντηζελ καινουρια αμαξια, επισης και στον Σφακιανακη να πας θα δεις πολλα ντηζελ για παραδοση.
Ακριβως το αντιθετο λοιπον αλλα για οσους μπορουν.
Κακή επιλογή. Θα μπλέξουν με τα ad blue …
Αλλά σάμπως αγοράζουν σχετικοί τα ακροβα αμάξια ; -
Καλύτερα με αντμπλού παρά με ηλεκτρική σκούπα στα αυτιά σου...
-
-
Εχουν σιβιτι ?
BYD forum