-
@lap said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Πάρε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο λέμε και ξεκόλλα με τα παλιοσίδερα
Έστω μια μεταχειρισμένη mercedes αφού δεν σου αρέσουν άλλες εταιρίες.
Αυτό είναι το μελλοντικό ερώτημα λαπ , ποιο από τα δύο είναι -θα είναι καλύτερο? Οι τιμές τους φαίνεται να κινούνται-θα κινούνται κοντά.
Μου αρέσουν οι πληθωρικές μιλφαρες τι να κάνουμε, όσο πιο πολλά προσόντα έχουν τόσο το καλύτερο :-). -
@w202-amg said in MERCEDES-BENZ FORUM:
W221 s class airmatic vs w213 e class συμβατική ή αερανάρτηση.
Πιστεύετε - έχετε μπει πως η μεταγενέστερη Ε έκλεισε το gap σε τομείς όπως σασί - ανάρτηση από την παλαιότερη S class? Ψάχνω στοιχεία αλλά δεν βρίσκω κάτι ουσιώδες από το " πιο καινούργια υλικά και σχεδιασμός άρα καλύτερη η Ε".
Τι λέτε?Στείλε PM σε Χ. Βαφειά στο ινσταγκραμ ή dpg7000, μπορεί και να απαντήσει, πιθανώς θα τις έχουν οδηγήσει. Ειδικά ο πρόεδρος είναι ορκισμένος μερσεντάκιας
-
@babisstinson said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@w202-amg said in MERCEDES-BENZ FORUM:
W221 s class airmatic vs w213 e class συμβατική ή αερανάρτηση.
Πιστεύετε - έχετε μπει πως η μεταγενέστερη Ε έκλεισε το gap σε τομείς όπως σασί - ανάρτηση από την παλαιότερη S class? Ψάχνω στοιχεία αλλά δεν βρίσκω κάτι ουσιώδες από το " πιο καινούργια υλικά και σχεδιασμός άρα καλύτερη η Ε".
Τι λέτε?Στείλε PM σε Χ. Βαφειά στο ινσταγκραμ ή dpg7000, μπορεί και να απαντήσει, πιθανώς θα τις έχουν οδηγήσει. Ειδικά ο πρόεδρος είναι ορκισμένος μερσεντάκιας
Ο πρόεδρος θα τα έχει ξεπατωσει
βλέπω να γίνομαι ο πρόεδρος των φτωχών μερκ🥹
-
@w202-amg said in MERCEDES-BENZ FORUM:
W221 s class airmatic vs w213 e class συμβατική ή αερανάρτηση.
Πιστεύετε - έχετε μπει πως η μεταγενέστερη Ε έκλεισε το gap σε τομείς όπως σασί - ανάρτηση από την παλαιότερη S class? Ψάχνω στοιχεία αλλά δεν βρίσκω κάτι ουσιώδες από το " πιο καινούργια υλικά και σχεδιασμός άρα καλύτερη η Ε".
Τι λέτε?Αυτά είναι σοβαρά αυτοκίνητα και ασχέτως του τι λέει ο lap είναι σαφώς ανώτερα από νεότερα μικρά. Είναι όμως και πολύ πιο ακριβά στην συντήρηση από ένα νεότερο και μικρότερο (αν και η W213 είναι σχετικά νέα). Ειδικά η S Airmatic θα είναι φαρμακερή (η αεροανάρτηση έχει ακριβή συντήρηση και βλάβες) και θα έχει υψηλότερα πάγια λόγω μεγαλύτερων μοτέρ. Οπότε η λογική λέει E, αλλά καταλαβαίνω ότι η καρδιά μπορεί να λέει S. Όπως πάντα στα μεταχειρισμένα μετράει και σε τι κατάσταση θα βρεις το κάθε μοντέλο. Πάντως είναι κρίμα να τα ταλαιπωρείς σε χωματόδρομους, έχεις το Audi για αυτή τη δουλειά.
-
Το audi θα μείνει είμαστε ενθουσιασμένοι αμφότεροι Δία! Χειμώνα και γούστα αυτό θα κάνει τη δουλειά.
Πρέπει να πάρουμε ένα ακόμη εντός της επόμενης 3 ετίας Μαξ.
W213 ή w221 θα τα σκάσω για διαγνωστικό το οποίο απλά θα κοστίσει πολλαπλάσια από το vcds του αουντι. Το αουντι το συντηρώ στα πλαίσια autodoc αυτό διάγνωση και diy άλλωστε Μ αρέσει απίστευτα.Συνεργειο πάω σε ότι θέλει ανεβατορι μην σκοτωθώ , είμαι φοβητσιαρης. Αν περιμένω ανταλλακτικό δεν παίρνω από Ελλάδα αλλά απέξω πάντα υπάρχει άλλο αμάξι.
Δία μεταξύ τους τι λες? Προς το παρόν είναι σκόρπιες σκέψεις . -
@w202-amg said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Δία μεταξύ τους τι λες?
Δεν έχω προσωπική επαφή με κανένα οπότε η άποψή μου είναι καθαρά θεωρητική. Θα προτιμούσα την Ε λόγω κόστους συντήρησης και επειδή όπως και να το κάνουμε θα είναι πιο καινούριο αυτοκίνητο (όχι σαν μοντέλο, αλλά θα έχει λιγότερα χρόνια στο δρόμο). Βέβαια οι επιδόσεις και η αεροανάρτηση της S είναι δέλεαρ, αλλά έχουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα. Μια καλή μέση λύση θα ήταν μια Ε με μεγάλο μοτέρ, αλλά χωρίς αεροανάρτηση. Έτσι θα έχεις και επιδόσεις (και την μεταξένια λειτουργία και το γουργουρητό ενός εξακύλινδρου), αλλά χωρίς τα έξοδα και της S και της αεροανάρτησης.
-
@realzeus φυσικά δεν έχω αναφέρει το cls, είναι στο μυαλό αλλά εφόσον υπάρχει εκείνη τη στιγμή ...... Ίσως το ιδανικό μερκ μεταξύ ,e και s
-
@w202-amg said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@realzeus φυσικά δεν έχω αναφέρει το cls, είναι στο μυαλό αλλά εφόσον υπάρχει εκείνη τη στιγμή ...... Ίσως το ιδανικό μερκ μεταξύ ,e και s
Ωραίο κι αυτό, πιο σπορ γραμμή. Το θέμα είναι τι θα βρεις σε καλή κατάσταση. Καμιά φορά δεν διαλέγουμε το μοντέλο που ψάχνουμε, αλλά αυτό που βρίσκουμε σε καλή κατάσταση και τιμή.
-
@realzeus said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@w202-amg said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Δία μεταξύ τους τι λες?
Δεν έχω προσωπική επαφή με κανένα οπότε η άποψή μου είναι καθαρά θεωρητική. Θα προτιμούσα την Ε λόγω κόστους συντήρησης και επειδή όπως και να το κάνουμε θα είναι πιο καινούριο αυτοκίνητο (όχι σαν μοντέλο, αλλά θα έχει λιγότερα χρόνια στο δρόμο). Βέβαια οι επιδόσεις και η αεροανάρτηση της S είναι δέλεαρ, αλλά έχουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα. Μια καλή μέση λύση θα ήταν μια Ε με μεγάλο μοτέρ, αλλά χωρίς αεροανάρτηση. Έτσι θα έχεις και επιδόσεις (και την μεταξένια λειτουργία και το γουργουρητό ενός εξακύλινδρου), αλλά χωρίς τα έξοδα και της S και της αεροανάρτησης.
Έχω φάει κόλλημα με την αερανάρτηση πλέον........ Η w213 έχει πολύ εξελιγμένη αερανάρτηση με 2 μπροστά 3 θαλάμους πίσω..... Πρέπει να είναι τοπ. Ότι αμάξι επιλεχθεί θα είναι με ορίζοντα μέχρι να σαπίσει!!! Θα ανοίξω τοπικ κάποια στιγμή έχω άφησε τον πατήρ με golf mk4 και ένα κουραστικό w203 sc ...... Σου έρχεται άλλο αμάξι στο μυαλό σαν το cls ,?
-
@realzeus said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@w202-amg said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@realzeus φυσικά δεν έχω αναφέρει το cls, είναι στο μυαλό αλλά εφόσον υπάρχει εκείνη τη στιγμή ...... Ίσως το ιδανικό μερκ μεταξύ ,e και s
Ωραίο κι αυτό, πιο σπορ γραμμή. Το θέμα είναι τι θα βρεις σε καλή κατάσταση. Καμιά φορά δεν διαλέγουμε το μοντέλο που ψάχνουμε, αλλά αυτό που βρίσκουμε σε καλή κατάσταση και τιμή.
Ήθελα cls 1ης γενιάς και κατέληξα με το allroad συμβιβαστώ και τον πατέρα και εμένα γιατί κακά τα ψέματα κάτω από 15κ όλα ήταν αφημένα και αισχρά κακομεταχείρισημένα εκτός από το θέμα με το γρανάζι.
-
@w202-amg said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@realzeus said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@w202-amg said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Δία μεταξύ τους τι λες?
Δεν έχω προσωπική επαφή με κανένα οπότε η άποψή μου είναι καθαρά θεωρητική. Θα προτιμούσα την Ε λόγω κόστους συντήρησης και επειδή όπως και να το κάνουμε θα είναι πιο καινούριο αυτοκίνητο (όχι σαν μοντέλο, αλλά θα έχει λιγότερα χρόνια στο δρόμο). Βέβαια οι επιδόσεις και η αεροανάρτηση της S είναι δέλεαρ, αλλά έχουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα. Μια καλή μέση λύση θα ήταν μια Ε με μεγάλο μοτέρ, αλλά χωρίς αεροανάρτηση. Έτσι θα έχεις και επιδόσεις (και την μεταξένια λειτουργία και το γουργουρητό ενός εξακύλινδρου), αλλά χωρίς τα έξοδα και της S και της αεροανάρτησης.
Σου έρχεται άλλο αμάξι στο μυαλό σαν το cls ,?
Panamera
-
@tkin73 said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@w202-amg said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@realzeus said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@w202-amg said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Δία μεταξύ τους τι λες?
Δεν έχω προσωπική επαφή με κανένα οπότε η άποψή μου είναι καθαρά θεωρητική. Θα προτιμούσα την Ε λόγω κόστους συντήρησης και επειδή όπως και να το κάνουμε θα είναι πιο καινούριο αυτοκίνητο (όχι σαν μοντέλο, αλλά θα έχει λιγότερα χρόνια στο δρόμο). Βέβαια οι επιδόσεις και η αεροανάρτηση της S είναι δέλεαρ, αλλά έχουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα. Μια καλή μέση λύση θα ήταν μια Ε με μεγάλο μοτέρ, αλλά χωρίς αεροανάρτηση. Έτσι θα έχεις και επιδόσεις (και την μεταξένια λειτουργία και το γουργουρητό ενός εξακύλινδρου), αλλά χωρίς τα έξοδα και της S και της αεροανάρτησης.
Σου έρχεται άλλο αμάξι στο μυαλό σαν το cls ,?
Panamera
Το σκέφτηκα φυσικά!!! Άσχημο -ιδιαιτερο αμάξι ..... λυπάμαι τόσα λεφτά καμμένα σε τεκμήρια αύριο μεθαύριο...... Ανάλογα αν υπάρξει ευκαιρία πιστεύω είναι πάνω από cls ξεκάθαρα!
-
Mercedes-Maybach V12 Edition: Ωδή στην πολυτέλεια
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/mercedes-maybach-v12-edition-odi-stin-teleiotita/
-
Τέλος εποχής για ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/telos-epochis-gia-ilektriko-montelo-tis-mercedes/
-
Ο νέος κινητήρας M252 της Mercedes φέρνει αλλαγές σε όλη τη γκάμα.
Η Mercedes ετοιμάζεται να παρουσιάσει έναν νέο τετρακύλινδρο υβριδικό κινητήρα, ξεκινώντας από τη νέα γενιά της CLA, η οποία ήδη κατασκευάζεται αλλά καθυστέρησε την εμπορική της διάθεση ώστε να δοθεί προτεραιότητα στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Ωστόσο, αυτή η περίοδος αναμονής τελειώνει, καθώς η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να ρίξει στην αγορά τον νέο κινητήρα μέσα στις επόμενες εβδομάδες, λίγο πριν το τέλος του 2025. Ο κινητήρας αυτός, με εσωτερική ονομασία M252, εξελίχθηκε με επένδυση δισεκατομμυρίων ευρώ και φιλοδοξεί να αντικαταστήσει σταδιακά τις υπάρχουσες λύσεις, ακόμα και τα ντίζελ.
Δεν έχει καμία σχέση με προηγούμενες συνεργασίες -όπως για παράδειγμα τους παλιότερους κινητήρες Renault- και συνδυάζει έναν θερμικό κινητήρα 1,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 27 ίππων. Ο τελευταίος τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, με χωρητικότητα 1,3 kWh, και είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων.
Οι εκδόσεις ισχύος είναι τρεις: 136, 163 και 190 ίπποι, με την ισχυρότερη να διαθέτει τετρακίνηση 4MATIC, η οποία εμπλέκεται όταν χρειάζεται στον πίσω άξονα. Παρότι η Mercedes δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τις καταναλώσεις, κάνει λόγο για επιδόσεις αντίστοιχες ενός υβριδικού τύπου PHEV, με μεγάλη αυτονομία και κατανάλωση αντίστοιχη ενός ντίζελ.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική, καθώς η Mercedes σχεδιάζει να μεταφέρει την τεχνολογία που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Volvo και την Geely και σε μεγαλύτερα σύνολα, όπως σε έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων. Ο στόχος είναι να διατηρηθεί η απόδοση χωρίς την επιπλέον πολυπλοκότητα και βάρος των plug-in υβριδικών μονάδων.
Προς το παρόν, ο νέος τετρακύλινδρος M252 θα λειτουργήσει ως «πιλότος». Αν πετύχει εμπορικά και τεχνολογικά, τότε η Mercedes θα δώσει το πράσινο φως και για την εξάπλωση της ίδιας τεχνολογίας και σε πιο ισχυρές εκδόσεις, αφήνοντας τα PHEV μόνο για τις κορυφαίες και πιο ακριβές εκδόσεις των μοντέλων της. Με τον τρόπο αυτό, θα πετύχει καλύτερη σχέση βάρους-αποδοτικότητας και θα παραμείνει εντός των αυστηρών ορίων της προδιαγραφής Euro 7.
-
Αντίστοιχος αυτού της Στελλάντις μου φαίνεται.
-
@vdx said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Ο νέος κινητήρας M252 της Mercedes φέρνει αλλαγές σε όλη τη γκάμα.
Δεν έχει καμία σχέση με προηγούμενες συνεργασίες -όπως για παράδειγμα τους παλιότερους κινητήρες Renault- και συνδυάζει έναν θερμικό κινητήρα 1,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 27 ίππων. Ο τελευταίος τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, με χωρητικότητα 1,3 kWh, και είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων.
Μοιάζει με το σύστημα της stellantis.
Aν είναι υγρού τύπου το κιβώτιο βελτιώνει την κατάσταση. Στα συν (για αποφυγή κραδασμών,ησυχίας κ.λ.π.), ότι λέει για 4κύλινδρο σε αντίθεση με τους Γάλλους που έχουν 3κύλινδρο. -
Stellantis, BMW, MB, Audi, παρόμοια συστήματα.
-
@super-t said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Stellantis, BMW, MB, Audi, παρόμοια συστήματα.
απο προμηθευτη ειναι νομιζω Magna αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν δινει σε ολους που αναφερεις.
-
Stellantis είναι punch κάτι. BMW είναι Magna.
MB δεν ξέρουμε ακόμα. Audi μάλλον είναι δικό τους γιατί είναι και διαφορετική διάταξη.
MERCEDES-BENZ FORUM