-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
Αν έδινε 35130€ η αδελφή μου για το S-cross strong hybrid, παίζει να μην την ξαναμιλουσα
, χίλιες φορές να πληρώνω ΦΠ.
Μετα ποιος θα σε βοηθαγε με τη μπαγκαζιερα?
-
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
Αν έδινε 35130€ η αδελφή μου για το S-cross strong hybrid, παίζει να μην την ξαναμιλουσα
, χίλιες φορές να πληρώνω ΦΠ.
Μετα ποιος θα σε βοηθαγε με τη μπαγκαζιερα?
Έχω και άλλη
Και αδελφό Καταδρομεα (αυτός πήρε το νεο 3008....τον μιλάω)
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Για τους έχοντες δίλιτρα, συμπεριλαμβανομένου εμού, εγκρίθηκε από του υπουργικό η τροποποίηση για τα τεκμήρια και φόρο πολυτελείας για μια δεκαετία (car and motor). Εν προκειμένω το cc λόγω ρύπων έως 122 Co2 θα έχει φόρο πολυτελείας 100 ευρώ πλέον και φυσικά εξακολουθεί η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας.
Αν δε βγει το ΦΕΚ δε μπορείς να είσαι σίγουρος.
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!Η Suzuki μπορεί να υστερεί σε ποιότητα κλπ, αλλά μην συγκρίνεις την τέρμα έκδοση GLX. Η σωστή σύγκριση είναι με gl+ που έχει ακριβώς ό,τι και η βασική έκδοση του Corolla Cross. Επίσης, μιας και το φέρνει η κουβέντα δεν έχει φόρο πολυτελείας το Suzuki και έχει ποιοτικότερη τετρακίνηση. Επίσης, το Suzuki σου πάει η καρδιά να το ξεσκίσεις, ενώ το Corolla Cross να το προσέχεις μην σου πάθει τίποτα με τόσα που θα έχεις δώσει. Α και τέλος, και αυτός ο Ιάπωνας δίνει 10 χρόνια εγγύηση που είναι πολύ σημαντικό.
30300 ευρώ το GL+ με τετρακίνηση και 1.4 μοτέρ και 110 άλογα που σέρνονται με το αυτόματο κιβώτιο...!!!!!
Επίσης το GLX αυτόματο 1,5 με 116 συνολικά άλογα, τιμή 35130 ευρώ με το κλειδί στο χέρι...!!!
Το γκάζι του είναι για να κλαίς..!! Πολλές φορές πρέπει να το βάλεις στα παντς , μήπως και αλλάξεις χειροκίνητα ταχύτητες και πάει λίγο καλύτερα στις επιταχύνσεις για προσπέραση, καμμιά ανηφόρα , κ.λπ....!!!
Με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, που το κκ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ,άρα ο φόρος πολυτελείας πάει αυτόματα ΣΗΜΕΡΑ στα 340 ευρώ, αν αφαιρέσεις τη διαφορά, για τα πέντε πρώτα χρόνια και αν δεις και την κατανάλωση επίσημα στο Σουζούκι, είναι στα 6+ λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Υπολόγισε τώρα στο υβριδικό Τογιότα, πάει πλέον με ανακοίνωση επίσημη από την πολιτεία 70% ως τεκμήριο κάτω, και από 9000 ευρώ περίπου που ήταν, πάει στα 2200 ευρώ περίπου ,με αποτέλεσμα ο φόρος πολυτελείας που υπολογίζεται 5% επί των τεκμηρίων να πηγαίνει αναλογικά κι αυτός κάτω...!!!
Η Ευρώπη μας πιέζει και τα δίλιτρα επανέρχονται...
Αν περάσει αυτός ο νόμος ,όπως το εξήγγειλαν ξανά στην έκθεση φέτος, η αξία των δίλιτρων πιστεύω ότι ανεβαίνει, αν η Ελλάδα ευθυγραμμισθεί με την Ευρώπη πια, δεν θα μας αποσχολούν τα κυβικά, αλλά τα άλογα και οι ρύποι, όπως όλη την Ευρώπη σχεδόν...!!!30300 έχει η αυτόματη GL+ 4WD σε λευκή πέρλα και 35950 η active plus CC 4WD σε λευκή πέρλα, δλδ 5700€ διαφορά, δεν τα λες και λίγα. Αλλά συμφωνώ ότι η κορόλα είναι καλύτερο αυτοκίνητο.
Η v4m έκδοση είναι η δικινητη GL+ με μηχανικό κιβώτιο στα 25-26000€, απο εκεί και πάνω έχει καλύτερες επιλογες.Υπάρχει και έκδοση mhev GLX 6AT 4WD με 110 ίππους στα 33500€.
Γενικά με την μείωση της ισχύος από 129 στους 110 έχασε ένα μεγάλο πλεονέκτημα το Suzuki.Υπάρχει και το GLX 1.5 αυτόματο με 116 άλογα, αυτό είδα και αυτό πήρε η αδερφή μου, επίσης πεθαμένο από γκάζι με παρόμοιο εξοπλισμό, ένα δύο πράγματα παραπάνω, αλλά μικρότερο σκάφος, χειρότερη πίσω ανάρτηση, σε καμμία περίπτωση δεν πάει όπως το κκ. στην άνεση στο δρόμο ,το ξέρω καλά, ποιότητα εσωτερικού δεν φτάνει στο κκ. ούτε και σχεδιαστικά, είναι πιο συντηρητικό και παλιοκαιρίσιο και κόστος στο μαύρο πέρλα όπως το corolla cross που αγόρασα, αυτό κάνει 35.130 με το κλειδί στο χέρι...!!!
Έχει καλύτερη τετρακίνηση, το έγραψα, αλλά δεν το διαπίστωσα στην πράξη πουθενά, μαζί ανεβαίναμε στο βουνό στις ίδιες κακές καιρικές συνθήκες...!!!
Δε βλέπω λοιπόν διαφορά με το κκ. μου στα χρήματα, κάποια κατοστάρικα, εννοείται με το μοτέρ στα 198 άλογα το κκ. και την υβριδική τεχνολογία που δεν μπορεί η Σουζούκι να πλησιάσει...!!!
Αυτά τα γράφω για να συγκρίνουμε σχεδόν όμοια πράγματα, μόνο ίσως δύο τρία πράγματα στον εξοπλισμό να έχει παραπάνω το Σουζούκι, αλλά μειονεκτεί σε τόσα άλλα...!!!
Είναι όντως πιο σκληρό και θα το επέλεγα, μόνο εάν το ήθελα για πιο κάντρυ καταστάσεις, αν π.χ. ζούσα στα βόρεια σε έναν νομό με πολλά χιόνια και παγωνιές...!!!Μα δεν συγκρίνονται αυτά τα 2 αυτοκίνητα, δεν ξέρω ποιος το συνεκρινε... Είναι άλλης κλάσης. Το δικό μου GL+ το 2021 κόστιζε 21κ και αυτό και αν είναι VFM πάντως. Αλλά είναι μια κουβέντα για άλλο νήμα
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!Η Suzuki μπορεί να υστερεί σε ποιότητα κλπ, αλλά μην συγκρίνεις την τέρμα έκδοση GLX. Η σωστή σύγκριση είναι με gl+ που έχει ακριβώς ό,τι και η βασική έκδοση του Corolla Cross. Επίσης, μιας και το φέρνει η κουβέντα δεν έχει φόρο πολυτελείας το Suzuki και έχει ποιοτικότερη τετρακίνηση. Επίσης, το Suzuki σου πάει η καρδιά να το ξεσκίσεις, ενώ το Corolla Cross να το προσέχεις μην σου πάθει τίποτα με τόσα που θα έχεις δώσει. Α και τέλος, και αυτός ο Ιάπωνας δίνει 10 χρόνια εγγύηση που είναι πολύ σημαντικό.
30300 ευρώ το GL+ με τετρακίνηση και 1.4 μοτέρ και 110 άλογα που σέρνονται με το αυτόματο κιβώτιο...!!!!!
Επίσης το GLX αυτόματο 1,5 με 116 συνολικά άλογα, τιμή 35130 ευρώ με το κλειδί στο χέρι...!!!
Το γκάζι του είναι για να κλαίς..!! Πολλές φορές πρέπει να το βάλεις στα παντς , μήπως και αλλάξεις χειροκίνητα ταχύτητες και πάει λίγο καλύτερα στις επιταχύνσεις για προσπέραση, καμμιά ανηφόρα , κ.λπ....!!!
Με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, που το κκ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ,άρα ο φόρος πολυτελείας πάει αυτόματα ΣΗΜΕΡΑ στα 340 ευρώ, αν αφαιρέσεις τη διαφορά, για τα πέντε πρώτα χρόνια και αν δεις και την κατανάλωση επίσημα στο Σουζούκι, είναι στα 6+ λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Υπολόγισε τώρα στο υβριδικό Τογιότα, πάει πλέον με ανακοίνωση επίσημη από την πολιτεία 70% ως τεκμήριο κάτω, και από 9000 ευρώ περίπου που ήταν, πάει στα 2200 ευρώ περίπου ,με αποτέλεσμα ο φόρος πολυτελείας που υπολογίζεται 5% επί των τεκμηρίων να πηγαίνει αναλογικά κι αυτός κάτω...!!!
Η Ευρώπη μας πιέζει και τα δίλιτρα επανέρχονται...
Αν περάσει αυτός ο νόμος ,όπως το εξήγγειλαν ξανά στην έκθεση φέτος, η αξία των δίλιτρων πιστεύω ότι ανεβαίνει, αν η Ελλάδα ευθυγραμμισθεί με την Ευρώπη πια, δεν θα μας αποσχολούν τα κυβικά, αλλά τα άλογα και οι ρύποι, όπως όλη την Ευρώπη σχεδόν...!!!30300 έχει η αυτόματη GL+ 4WD σε λευκή πέρλα και 35950 η active plus CC 4WD σε λευκή πέρλα, δλδ 5700€ διαφορά, δεν τα λες και λίγα. Αλλά συμφωνώ ότι η κορόλα είναι καλύτερο αυτοκίνητο.
Η v4m έκδοση είναι η δικινητη GL+ με μηχανικό κιβώτιο στα 25-26000€, απο εκεί και πάνω έχει καλύτερες επιλογες.Υπάρχει και έκδοση mhev GLX 6AT 4WD με 110 ίππους στα 33500€.
Γενικά με την μείωση της ισχύος από 129 στους 110 έχασε ένα μεγάλο πλεονέκτημα το Suzuki.Υπάρχει και το GLX 1.5 αυτόματο με 116 άλογα, αυτό είδα και αυτό πήρε η αδερφή μου, επίσης πεθαμένο από γκάζι με παρόμοιο εξοπλισμό, ένα δύο πράγματα παραπάνω, αλλά μικρότερο σκάφος, χειρότερη πίσω ανάρτηση, σε καμμία περίπτωση δεν πάει όπως το κκ. στην άνεση στο δρόμο ,το ξέρω καλά, ποιότητα εσωτερικού δεν φτάνει στο κκ. ούτε και σχεδιαστικά, είναι πιο συντηρητικό και παλιοκαιρίσιο και κόστος στο μαύρο πέρλα όπως το corolla cross που αγόρασα, αυτό κάνει 35.130 με το κλειδί στο χέρι...!!!
Έχει καλύτερη τετρακίνηση, το έγραψα, αλλά δεν το διαπίστωσα στην πράξη πουθενά, μαζί ανεβαίναμε στο βουνό στις ίδιες κακές καιρικές συνθήκες...!!!
Δε βλέπω λοιπόν διαφορά με το κκ. μου στα χρήματα, κάποια κατοστάρικα, εννοείται με το μοτέρ στα 198 άλογα το κκ. και την υβριδική τεχνολογία που δεν μπορεί η Σουζούκι να πλησιάσει...!!!
Αυτά τα γράφω για να συγκρίνουμε σχεδόν όμοια πράγματα, μόνο ίσως δύο τρία πράγματα στον εξοπλισμό να έχει παραπάνω το Σουζούκι, αλλά μειονεκτεί σε τόσα άλλα...!!!
Είναι όντως πιο σκληρό και θα το επέλεγα, μόνο εάν το ήθελα για πιο κάντρυ καταστάσεις, αν π.χ. ζούσα στα βόρεια σε έναν νομό με πολλά χιόνια και παγωνιές...!!!Αν έδινε 35130€ η αδελφή μου για το S-cross strong hybrid, παίζει να μην την ξαναμιλουσα
, χίλιες φορές να πληρώνω ΦΠ.
Δεν το έκανε γιαυτό, ήθελε την τετρακίνηση της Σουζούκι, γιατί ανεβαίνει στο βουνό, ήθελε σιγουριά στα χιόνια..!!
-
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!Η Suzuki μπορεί να υστερεί σε ποιότητα κλπ, αλλά μην συγκρίνεις την τέρμα έκδοση GLX. Η σωστή σύγκριση είναι με gl+ που έχει ακριβώς ό,τι και η βασική έκδοση του Corolla Cross. Επίσης, μιας και το φέρνει η κουβέντα δεν έχει φόρο πολυτελείας το Suzuki και έχει ποιοτικότερη τετρακίνηση. Επίσης, το Suzuki σου πάει η καρδιά να το ξεσκίσεις, ενώ το Corolla Cross να το προσέχεις μην σου πάθει τίποτα με τόσα που θα έχεις δώσει. Α και τέλος, και αυτός ο Ιάπωνας δίνει 10 χρόνια εγγύηση που είναι πολύ σημαντικό.
30300 ευρώ το GL+ με τετρακίνηση και 1.4 μοτέρ και 110 άλογα που σέρνονται με το αυτόματο κιβώτιο...!!!!!
Επίσης το GLX αυτόματο 1,5 με 116 συνολικά άλογα, τιμή 35130 ευρώ με το κλειδί στο χέρι...!!!
Το γκάζι του είναι για να κλαίς..!! Πολλές φορές πρέπει να το βάλεις στα παντς , μήπως και αλλάξεις χειροκίνητα ταχύτητες και πάει λίγο καλύτερα στις επιταχύνσεις για προσπέραση, καμμιά ανηφόρα , κ.λπ....!!!
Με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, που το κκ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ,άρα ο φόρος πολυτελείας πάει αυτόματα ΣΗΜΕΡΑ στα 340 ευρώ, αν αφαιρέσεις τη διαφορά, για τα πέντε πρώτα χρόνια και αν δεις και την κατανάλωση επίσημα στο Σουζούκι, είναι στα 6+ λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Υπολόγισε τώρα στο υβριδικό Τογιότα, πάει πλέον με ανακοίνωση επίσημη από την πολιτεία 70% ως τεκμήριο κάτω, και από 9000 ευρώ περίπου που ήταν, πάει στα 2200 ευρώ περίπου ,με αποτέλεσμα ο φόρος πολυτελείας που υπολογίζεται 5% επί των τεκμηρίων να πηγαίνει αναλογικά κι αυτός κάτω...!!!
Η Ευρώπη μας πιέζει και τα δίλιτρα επανέρχονται...
Αν περάσει αυτός ο νόμος ,όπως το εξήγγειλαν ξανά στην έκθεση φέτος, η αξία των δίλιτρων πιστεύω ότι ανεβαίνει, αν η Ελλάδα ευθυγραμμισθεί με την Ευρώπη πια, δεν θα μας αποσχολούν τα κυβικά, αλλά τα άλογα και οι ρύποι, όπως όλη την Ευρώπη σχεδόν...!!!30300 έχει η αυτόματη GL+ 4WD σε λευκή πέρλα και 35950 η active plus CC 4WD σε λευκή πέρλα, δλδ 5700€ διαφορά, δεν τα λες και λίγα. Αλλά συμφωνώ ότι η κορόλα είναι καλύτερο αυτοκίνητο.
Η v4m έκδοση είναι η δικινητη GL+ με μηχανικό κιβώτιο στα 25-26000€, απο εκεί και πάνω έχει καλύτερες επιλογες.Υπάρχει και έκδοση mhev GLX 6AT 4WD με 110 ίππους στα 33500€.
Γενικά με την μείωση της ισχύος από 129 στους 110 έχασε ένα μεγάλο πλεονέκτημα το Suzuki.Υπάρχει και το GLX 1.5 αυτόματο με 116 άλογα, αυτό είδα και αυτό πήρε η αδερφή μου, επίσης πεθαμένο από γκάζι με παρόμοιο εξοπλισμό, ένα δύο πράγματα παραπάνω, αλλά μικρότερο σκάφος, χειρότερη πίσω ανάρτηση, σε καμμία περίπτωση δεν πάει όπως το κκ. στην άνεση στο δρόμο ,το ξέρω καλά, ποιότητα εσωτερικού δεν φτάνει στο κκ. ούτε και σχεδιαστικά, είναι πιο συντηρητικό και παλιοκαιρίσιο και κόστος στο μαύρο πέρλα όπως το corolla cross που αγόρασα, αυτό κάνει 35.130 με το κλειδί στο χέρι...!!!
Έχει καλύτερη τετρακίνηση, το έγραψα, αλλά δεν το διαπίστωσα στην πράξη πουθενά, μαζί ανεβαίναμε στο βουνό στις ίδιες κακές καιρικές συνθήκες...!!!
Δε βλέπω λοιπόν διαφορά με το κκ. μου στα χρήματα, κάποια κατοστάρικα, εννοείται με το μοτέρ στα 198 άλογα το κκ. και την υβριδική τεχνολογία που δεν μπορεί η Σουζούκι να πλησιάσει...!!!
Αυτά τα γράφω για να συγκρίνουμε σχεδόν όμοια πράγματα, μόνο ίσως δύο τρία πράγματα στον εξοπλισμό να έχει παραπάνω το Σουζούκι, αλλά μειονεκτεί σε τόσα άλλα...!!!
Είναι όντως πιο σκληρό και θα το επέλεγα, μόνο εάν το ήθελα για πιο κάντρυ καταστάσεις, αν π.χ. ζούσα στα βόρεια σε έναν ssνομό με πολλά χιόνια και παγωνιές...!!!Μα δεν συγκρίνονται αυτά τα 2 αυτοκίνητα, δεν ξέρω ποιος το συνεκρινε... Είναι άλλης κλάσης. Το δικό μου GL+ το 2021 κόστιζε 21κ και αυτό και αν είναι VFM πάντως. Αλλά είναι μια κουβέντα για άλλο νήμα
Δεν τα συγκρίνω, απλά έλεγα ότι το κκ. κόστιζε πολύ κοντά στο αντίστοιχο Σουζούκι.
Πιο πολύ ήθελα να δικαιολογήσω τις τιμές τους, είναι λίγο διαφορετικά αυτοκίνητα ως προς την φιλοσοφία τους, το καθένα με τα υπέρ και τα κατά του, εξίσου αξιόπιστα...!!!
Έχω δει και το Σουζούκι, οπότε τα ξέρω και τα δύο και έγραψα προηγουμένως σε ποια περίπτωση θα διάλεγα το scross.
Το 21 μάλλον πρόλαβες τις τιμές πριν ανεβούν αν θυμάμαι, κι εγώ κάπου εκεί πήρα το 1,8 corolla hatchback και μετά από 3 χρόνια το πούλησα όσο το είχα αγοράσει...!!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που θα σου πω με σιγουριά επειδή έχω δίλιτρο, είναι πως είναι πολλά τα λεφτά για το 1,8, σε σχέση με όλα αυτά που κουβαλάει..!!!
Και πως αν το αποφάσιζες, ακόμα περισσότερο δεν θα άξιζε να πας παραπάνω από την βασική έκδοση active plus, που έχει σχεδόν τα πάντα..!!!
Ήδη κι εκεί είναι πολλά τα λεφτά, περισσότερο πληρώνεις την υβριδική τεχνολογία, αν αυτό σου φτάνει, τότε πάρτο...!!!Εντωμεταξύ θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα θέλουν τετρακίνητο και θα βλέπουν ότι πρέπει να δώσουν 35 χιλιάδες τουλάχιστον για την βασική έκδοση και σχεδόν 40 για την style.
Αλλά σύμφωνα με τους περισσότερους εδώ μέσα, αξίζουν τα λεφτά για την αξιοπιστία της Toyota. Βρε τους καημένους τους πωλητές, που θα πρέπει να βρουν δικαιολογίες για να αιτιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Για να βρεις όλα αυτά που διαθέτει η Τογιότα στο τετρακίνητο, επειδή το έψαξα, δεν είναι εύκολη περίπτωση με 35500 ευρώ...!!
Φθηνότερα μόνο Ντάτσια και Σουζούκι scross, το Σουζούκι 2000-2500 ευρώ σε παρόμοια έκδοση και εξοπλισμό με μοναδικό καλύτερο προσόν την τετρακίνηση του, σε όλα τα υπόλοιπα, μοτέρ, ποιότητα εσωτερικού κ.λπ..υστερεί του κκ., που παρεμπιπτόντως το corolla cross με το ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει για την τετρακίνηση, η οποία εμπλέκεται ηλεκτρονικά και αυτόματα, μπορεί να μην είναι Σουζούκι, αλλά με έβγαλε τον χειμώνα στα δύσκολα μια χαρά...!!!Η Suzuki μπορεί να υστερεί σε ποιότητα κλπ, αλλά μην συγκρίνεις την τέρμα έκδοση GLX. Η σωστή σύγκριση είναι με gl+ που έχει ακριβώς ό,τι και η βασική έκδοση του Corolla Cross. Επίσης, μιας και το φέρνει η κουβέντα δεν έχει φόρο πολυτελείας το Suzuki και έχει ποιοτικότερη τετρακίνηση. Επίσης, το Suzuki σου πάει η καρδιά να το ξεσκίσεις, ενώ το Corolla Cross να το προσέχεις μην σου πάθει τίποτα με τόσα που θα έχεις δώσει. Α και τέλος, και αυτός ο Ιάπωνας δίνει 10 χρόνια εγγύηση που είναι πολύ σημαντικό.
30300 ευρώ το GL+ με τετρακίνηση και 1.4 μοτέρ και 110 άλογα που σέρνονται με το αυτόματο κιβώτιο...!!!!!
Επίσης το GLX αυτόματο 1,5 με 116 συνολικά άλογα, τιμή 35130 ευρώ με το κλειδί στο χέρι...!!!
Το γκάζι του είναι για να κλαίς..!! Πολλές φορές πρέπει να το βάλεις στα παντς , μήπως και αλλάξεις χειροκίνητα ταχύτητες και πάει λίγο καλύτερα στις επιταχύνσεις για προσπέραση, καμμιά ανηφόρα , κ.λπ....!!!
Με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, που το κκ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ,άρα ο φόρος πολυτελείας πάει αυτόματα ΣΗΜΕΡΑ στα 340 ευρώ, αν αφαιρέσεις τη διαφορά, για τα πέντε πρώτα χρόνια και αν δεις και την κατανάλωση επίσημα στο Σουζούκι, είναι στα 6+ λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Υπολόγισε τώρα στο υβριδικό Τογιότα, πάει πλέον με ανακοίνωση επίσημη από την πολιτεία 70% ως τεκμήριο κάτω, και από 9000 ευρώ περίπου που ήταν, πάει στα 2200 ευρώ περίπου ,με αποτέλεσμα ο φόρος πολυτελείας που υπολογίζεται 5% επί των τεκμηρίων να πηγαίνει αναλογικά κι αυτός κάτω...!!!
Η Ευρώπη μας πιέζει και τα δίλιτρα επανέρχονται...
Αν περάσει αυτός ο νόμος ,όπως το εξήγγειλαν ξανά στην έκθεση φέτος, η αξία των δίλιτρων πιστεύω ότι ανεβαίνει, αν η Ελλάδα ευθυγραμμισθεί με την Ευρώπη πια, δεν θα μας αποσχολούν τα κυβικά, αλλά τα άλογα και οι ρύποι, όπως όλη την Ευρώπη σχεδόν...!!!30300 έχει η αυτόματη GL+ 4WD σε λευκή πέρλα και 35950 η active plus CC 4WD σε λευκή πέρλα, δλδ 5700€ διαφορά, δεν τα λες και λίγα. Αλλά συμφωνώ ότι η κορόλα είναι καλύτερο αυτοκίνητο.
Η v4m έκδοση είναι η δικινητη GL+ με μηχανικό κιβώτιο στα 25-26000€, απο εκεί και πάνω έχει καλύτερες επιλογες.Υπάρχει και έκδοση mhev GLX 6AT 4WD με 110 ίππους στα 33500€.
Γενικά με την μείωση της ισχύος από 129 στους 110 έχασε ένα μεγάλο πλεονέκτημα το Suzuki.Υπάρχει και το GLX 1.5 αυτόματο με 116 άλογα, αυτό είδα και αυτό πήρε η αδερφή μου, επίσης πεθαμένο από γκάζι με παρόμοιο εξοπλισμό, ένα δύο πράγματα παραπάνω, αλλά μικρότερο σκάφος, χειρότερη πίσω ανάρτηση, σε καμμία περίπτωση δεν πάει όπως το κκ. στην άνεση στο δρόμο ,το ξέρω καλά, ποιότητα εσωτερικού δεν φτάνει στο κκ. ούτε και σχεδιαστικά, είναι πιο συντηρητικό και παλιοκαιρίσιο και κόστος στο μαύρο πέρλα όπως το corolla cross που αγόρασα, αυτό κάνει 35.130 με το κλειδί στο χέρι...!!!
Έχει καλύτερη τετρακίνηση, το έγραψα, αλλά δεν το διαπίστωσα στην πράξη πουθενά, μαζί ανεβαίναμε στο βουνό στις ίδιες κακές καιρικές συνθήκες...!!!
Δε βλέπω λοιπόν διαφορά με το κκ. μου στα χρήματα, κάποια κατοστάρικα, εννοείται με το μοτέρ στα 198 άλογα το κκ. και την υβριδική τεχνολογία που δεν μπορεί η Σουζούκι να πλησιάσει...!!!
Αυτά τα γράφω για να συγκρίνουμε σχεδόν όμοια πράγματα, μόνο ίσως δύο τρία πράγματα στον εξοπλισμό να έχει παραπάνω το Σουζούκι, αλλά μειονεκτεί σε τόσα άλλα...!!!
Είναι όντως πιο σκληρό και θα το επέλεγα, μόνο εάν το ήθελα για πιο κάντρυ καταστάσεις, αν π.χ. ζούσα στα βόρεια σε έναν ssνομό με πολλά χιόνια και παγωνιές...!!!Μα δεν συγκρίνονται αυτά τα 2 αυτοκίνητα, δεν ξέρω ποιος το συνεκρινε... Είναι άλλης κλάσης. Το δικό μου GL+ το 2021 κόστιζε 21κ και αυτό και αν είναι VFM πάντως. Αλλά είναι μια κουβέντα για άλλο νήμα
Δεν τα συγκρίνω, απλά έλεγα ότι το κκ. κόστιζε πολύ κοντά στο αντίστοιχο Σουζούκι.
Πιο πολύ ήθελα να δικαιολογήσω τις τιμές τους, είναι λίγο διαφορετικά αυτοκίνητα ως προς την φιλοσοφία τους, το καθένα με τα υπέρ και τα κατά του, εξίσου αξιόπιστα...!!!
Έχω δει και το Σουζούκι, οπότε τα ξέρω και τα δύο και έγραψα προηγουμένως σε ποια περίπτωση θα διάλεγα το scross.
Το 21 μάλλον πρόλαβες τις τιμές πριν ανεβούν αν θυμάμαι, κι εγώ κάπου εκεί πήρα το 1,8 corolla hatchback και μετά από 3 χρόνια το πούλησα όσο το είχα αγοράσει...!!!Μεταξύ μας δεν νομίζω να χρειάζεται καν να σκεφτώ να το πουλήσω...
Toyota Corolla Cross