-
Το κασκαι ήταν βασιλιάς όσο κυκλοφορούσε τους ντίζελ 1.5 και 1.6...και μπορούσες με 22 ως 30Κ να πάρεις ένα ολοκληρωμένο για την εποχή του αμάξι. Όταν άρχισε να πουλιέται από 30Κ και πάνω έχασε το κοινό του...
Φυσικά ποιοτικά το αμάξι που κυκλοφορεί τώρα είναι πολύ πιο ποιοτικό από το αμάξι της περιόδου 2010-2020 που μοσχοπουλουσε...μετά μπήκαν στην μέση και οι νέες τεχνολογίες που εκτόξευσαν τις τιμές τελείως...
Πλέον όμως με 40Κ παίρνεις phev όχι απλά υβριδικό και εκεί είναι που πιέζεται πολύ το κασκαι. -
Δεν ξέρω πόσο αγοράζονται από ιδιώτες τα Phev σε άλλες περιοχές (κυρίως Αθήνα), πάντως Θεσσαλονίκη και επαρχία που κατοικώ, μόνο σε leasing τα βλέπω, οπότε για τον μέσο αγοραστή δεν ξέρω πόσο θεωρείτια ανταγωνιστικό. Πολλοί δεν έοχυν την δυνατότητα φόρτισης, βέβαια πλέον εμφανίζονται φορτιστές οπότε μπορεί να αλλάξει αυτό.
-
Καλά τα phev έχουν νόημα αν έχεις φόρτιση σε σπίτι ή δουλειά. Αν αρχίζεις να φορτιζεις δημόσια ανεβαίνουν τα κόστη. Πέρα από τα εταιρικά κίνητρα, πλέον με τιμές στα 32-35Κ έχει νόημα και η αγορά ιδιώτη εφόσον μπορείς να φορτιζεις στο σπίτι. Με τιμές από 45Κ που είχαν μέχρι πρότινος ήταν όντως τελείως ασύμφορα.
Αλλά πλέον με 32-35Κ παίρνεις τρελό εξοπλισμό και πολλά πολλα άλογα... -
@tkin73 said in Nissan Qashqai 2021:
Καλά τα phev έχουν νόημα αν έχεις φόρτιση σε σπίτι ή δουλειά. Αν αρχίζεις να φορτιζεις δημόσια ανεβαίνουν τα κόστη. Πέρα από τα εταιρικά κίνητρα, πλέον με τιμές στα 32-35Κ έχει νόημα και η αγορά ιδιώτη εφόσον μπορείς να φορτιζεις στο σπίτι. Με τιμές από 45Κ που είχαν μέχρι πρότινος ήταν όντως τελείως ασύμφορα.
Αλλά πλέον με 32-35Κ παίρνεις τρελό εξοπλισμό και πολλά πολλα άλογα...Αν δεν κανιβαλίζει τελείως (πολύ δύσκολα) τον χώρο αποσκευών, θα προτιμούσα ένα phev Corolla hatchback, από το full hybrid!
Η μεγαλύτερη μπαταρία (αν γεμίσει σε κάποια κατηφορική διαδρομή) θα δώσει και περισσότερα άλογα και μεγαλύτερη αυτονομία!
Τώρα όταν γεμίσει η μπαταρία η παραπάνω ενέργεια πάει χαμένη!
Αντίστοιχα και για το qq η οποιοδήποτε άλλο, -
-
Nissan: με τον νέο Epower, ZR15DDTe, υπερηχητικό, cold spray, φτάσαμε την θερμοδυναική απόδοση στο 42 τοις εκατό.
Κινέζοι: με έναν παλιό κινητήρα της Nissan φτάσαμε στο 47 τοις εκατό.
-
Νομίζω την κορυφαία θερμοδυναμική απόδοση έχει ο 1.8 κινητήρας βάσης των Toyota hev αλλά δεν θυμάμαι το ακριβές ποσοστό.
-
@sabas_thess said in Nissan Qashqai 2021:
Νομίζω την κορυφαία θερμοδυναμική απόδοση έχει ο 1.8 κινητήρας βάσης των Toyota hev αλλά δεν θυμάμαι το ακριβές ποσοστό.
47.26% οι άνθρωποι είναι για γέλια, το ,26 τους μάρανε.
-
Στο υπάρχων e-power η ΜΕΚ έχει απόδοση 39%.
Στο hev της Honda είναι 40,5% η θερμοδ. απόδοση του 1.5Ο 1.8 της Toyota έχει επίσης 42%, όπως κι ο νέος e-power.
-
Offtopic
Θερμική απόδοση. Θερμοδυναμική είναι κάτι άλλο.Το 47 % που λένε οι Κινέζοι είναι εξωπραγματικό για κινητήρες βενζίνης παραγωγής.
Toyota, Honda κ.τ.λ. τελευταία φορά που είπαν νούμερα ήταν στο 41 %.
-
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
Στο υπάρχων e-power η ΜΕΚ έχει απόδοση 39%.
Στο hev της Honda είναι 40,5% η θερμοδ.* απόδοση του 1.5Ο 1.8 της Toyota έχει επίσης 42%, όπως κι ο νέος e-power.
Edit: *θερμική απόδοση
-
Nissan Qashqai: Τα μυστικά του υβριδικού συστήματος e-Power
-
δεν είναι πάντως εξκάθαρο πότε θα μπει στην παραγωγή η τρίτη γενιά.
-
@kger said in Nissan Qashqai 2021:
δεν είναι πάντως εξκάθαρο πότε θα μπει στην παραγωγή η τρίτη γενιά.
Έχει μπει ήδη στην παραγωγή.
Στην Αγγλία μέσα στον Σεπτέμβριο, παραλαμβάνουν τα πρώτα με τους 205hp (στο αγγλικό forum, ένας παρέλαβε 2/9) -
Δεν ξέρω με ποιόν ακριβώς τρόπο μετράνε στον wltp αλλά μάλλον συμβαίνει το εξής, τα hev ξεκινάνε τον κύκλο με την μπαταρία έστω στο 80%. Χρησιμοποιούν τον θερμικό, ανακτούν ενέργεια, περιμένουν στο φανάρι, κλπ. Στο τέλος του κύκλου υπολογίζουν πόσο καύσιμο καταναλώθηκε.
Ωραία, που είναι το λάθος; κανονικά θα έπρεπε στο τέλος να καταλήγουν με 80% μπαταρία, αλλά μάλλον κάτι τέτοιο δεν απαιτείται και δεν ελέγχεται. Το αποτέλεσμα είναι τα hev με μεγάλες μπαταρίες να βγάζουν εξαιρετικά αποτελέσματα τα οποία όμως δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, είναι σαν τα 0,9λ των phev. Θα μου πείτε είναι τόσο ηλίθιοι αυτοί που έχουν προγραμματίσει τον wltp? πολύ πιθανό.
Όσο καλή δουλειά και αν έχουν κάνει με το epower δεν υπάρχει περίπτωση το συγκεκριμένο να καίει τόσο λίγο καύσιμο όσο το βγάζει ο wltp κύκλος, το ίδιο συμβαίνει και στο 1.8 hev της renault που και εκεί έχουμε μεγάλη μπαταρία, αλλά στην περίπτωση της Nissan με τις 2,1 kwh στρεβλώνεται αρκετά η κατάσταση.
-
Me το Χtrail τι γίνετε αραγε?Θα γίνει FL?Ποτε θα μπει το καινούρiο epower?
-
Στην Ελλάδα το Nissan Qashqai με την αυτονομία των 1.200 χλμ. (+τιμές)
1.5lt e-Power 204 PS Unique – 38.590 ευρώ
1.5lt e-Power 204 PS Ν-Connecta – 40.590 ευρώ
1.5lt e-Power 204 PS Ν-Connecta Feel – 42.590 ευρώ
1.5lt e-Power 204 PS Ν-Design – 43.590 ευρώ
1.5lt e-Power 204 PS Tekna – 44.590 ευρώ
1.5lt e-Power 204 PS Tekna plus– 46.590 ευρώhttps://www.4troxoi.gr/agora/stin-ellada-to-nissan-qashqai-me-tin-aytonomia-ton-1-200-chlm-times/
-
Μήπως παραξεφύγαμε? Όλες οι εκδόσεις πλην μιας είναι πάνω από 40 χιλιάρικα!

-
Ολοι πουλάνε τρελέ αδερφέ.Μακαρι λουκέτο
-
@billy84 said in Nissan Qashqai 2021:
Μήπως παραξεφύγαμε? Όλες οι εκδόσεις πλην μιας είναι πάνω από 40 χιλιάρικα!

Άκλαφτο θα πάει. Ίσως να έχει προοπτικές σε άλλες αγορές, ή απλά να βασίζεται στο όνομα QQ, αλλά για πόσο ακόμη;
Το προηγούμενο βγήκε αναξιόπιστο, είναι ακριβό, ενώ εδώ έχεις την Corolla Cross που είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστη, φτηνότερη και έχει πλέον και 11 χρόνια εγγύηση. Συν φυσικά όλους τους Κινέζους που πλέον θα φέρουν πολλά μοντέλα σε PHEV εκδόσεις και χωρίς να υπόκεινται σε δασμούς.
Στην ΔΕΘ είχα μπει στο BYD Seal U DM-i με τελική στα 36 χιλιάρικα, ενώ υπήρχε και το QQ. Τι ακριβώς να συγκρίνει κανείς; Χώρους, πολυτέλεια, εξοπλισμό;
Nissan Qashqai 2021