-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αντί για ID.2 δε θα βγάλει το ηλεκτρικό Polo που παρουσίασε;
Ή τα έχω καταλάβει λάθος;το id2 ειναι το ηλεκτρικο polo.
το οποίο αν θυμάμαι καλά αναφέρεται για κάπου στο 26? μην εχει βγει και τρίτο dolphin Μεχρι τοτε
-
Και έχουν προγραμματιστεί να βγουν και αντίστοιχα Skoda και Cupra, σωστά;
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αντί για ID.2 δε θα βγάλει το ηλεκτρικό Polo που παρουσίασε;
Ή τα έχω καταλάβει λάθος;το id2 ειναι το ηλεκτρικο polo.
το οποίο αν θυμάμαι καλά αναφέρεται για κάπου στο 26? μην εχει βγει και τρίτο dolphin Μεχρι τοτε
ηταν για τελος του 25, αλλα πηρε παραταση για Μαρτιο (αν θυμαμαι καλα) 2026. Κατσε μην τελικα παει για 2027
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αντί για ID.2 δε θα βγάλει το ηλεκτρικό Polo που παρουσίασε;
Ή τα έχω καταλάβει λάθος;το id2 ειναι το ηλεκτρικο polo.
το οποίο αν θυμάμαι καλά αναφέρεται για κάπου στο 26? μην εχει βγει και τρίτο dolphin Μεχρι τοτε
ηταν για τελος του 25, αλλα πηρε παραταση για Μαρτιο (αν θυμαμαι καλα) 2026. Κατσε μην τελικα παει για 2027
Είναι πολύ δισκινήτοι. Θυμάστε τι έλεγε ένας πρώην σχεδιαστής, μηχανικός τι ήταν, που πλέον δουλεύει Κίνα, ε; Ότι αλλάζουν πχ το εικονίδιο για τα δέντρα στο gps και κάνουν 100.000 χλμ για να τεσταρουν ότι πέτυχε η αλλαγή.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κατσε μην τελικα παει για 2027
μάλλον για εκεί πάει, δεν υπάρχει περίπτωση με τους ρυθμούς που κινείται η VW να πιάσει τον ανταγνωισμό
-
Το ID.2 είχανε πει για παραδόσεις σε ένα χρόνο από τώρα (Φθινόπωρο 2026) και το ID.1 πάει για 2027.
Προφανώς έχουν μείνει πολύ πίσω όχι μόνο σε σχέση με τους Κινέζους, που είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο σε ότι αφορά τα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και σε σχέση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους κατασκευαστές. -
Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις 940 δικαιούχων
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/kinoymai-ilektrika-3-nees-epidotiseis-940-dikaioychon/
-
@axel12p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ID.2 είχανε πει για παραδόσεις σε ένα χρόνο από τώρα (Φθινόπωρο 2026) και το ID.1 πάει για 2027.
Καλά κάνουν γιατί δεν μπορούν να πιάσουν ακόμη τους Κινέζους και την κορυφαία Tesla στα ηλεκτρικά.
Τι να βγάλουν, ηλεκτρικά σαν της Stellantis που γελάνε τα μπετά και να εξαϋλώσουν εντελώς το Brand name τους;
Το θέμα είναι με τις Ευρωπαϊκές πολιτικές πως έχασαν πολύ χρόνο και δεν κατέληξαν σε μια σωστή στρατηγική, ούτε HEV , ούτε Phev, ούτε καλά ηλεκτρικά φτιάχνουν, δεν ξέρουν που πατάνε.
Και έρχονται από πάνω τελευταία τα Κινεζακια εκτός από ηλεκτρικά με δεκάδες προτάσεις Phev, και ακόμη και με HEV οι κερατάδες να καλύψουν κενά και να κάνουν μπαχαλο την αγορά.
Ακόμη και απλούς θερμικούς με τουρμπακια έφεραν οι σατανάδες!
Εγώ αν ήμουν στη VAG θα τους έβαζα να παράγουν μόνο τον 2.0TDI mhev και να τον βάζουν από το Polo μέχρι το Α8 για οικονομίες κλίμακας και θα προσλάμβανα τους μηχανικούς των Κινέζων και της Tesla να μου αναπτύξουν τα ηλεκτρικά μέχρι το 2035.
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
... και θα προσλάμβανα τους μηχανικούς των Κινέζων και της Tesla να μου αναπτύξουν τα ηλεκτρικά μέχρι το 2035.
τους ρωτάς αν θέλουν να έρθουν να δουλέψουν για τους ευρωπαίους? αμφιβάλλω αν κορυφαίοι επιστήμονες και επαγγελματίες θα ερχόντουσαν στην Ευρώπη για να κάνουν καριέρα, πλέον η βιομηχανική παραγωγή και όλα τα οφέλη αυτής, μετακομίζουν στην Ασία μεριά. Ακόμα και κινέζικα πανεπιστήμια, αναζητούν μυαλά μαθητές από Ευρώπη και άλλες χώρες και τους προσφέρουν ανταγωνιστικά οφέλη για να σπουδάσουν εκεί. Η Ευρώπη της Ούρσουλας δεν έχει να δώσει κάτι πλέον σε κανέναν, εκτός από την δήθεν πολεμική βιομηχανία που στήνουν για να καλύψουν την πολιτική αδυναμία τους οι πολιτικοί τύπου Μακρόν, Μερτζ, Στάρμερ και φυσικά δνε έχουν κανέναν ενδοιασμό να μας εμπλέξουν όλους άμεσα στον πόλεμο της Ουκρανίας για να σωθούν οι ίδιοι. Η Ευρώπη της δημοκρατίας και της ελευθερίας αποκλείει πολιτικούς από εκλογές στην Ρουμανία και προσπαθεί να νοθεύσει τις εκλογές στην Μολδαβία.
-
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
Εγώ αν ήμουν στη VAG θα τους έβαζα να παράγουν μόνο τον 2.0TDI mhev και να τον βάζουν από το Polo μέχρι το Α8 για οικονομίες κλίμακας ...
Ούτε ο Rudolf Diesel δεν θα υποστήριζε κάτι τέτοιο σήμερα.
-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το βάζω εδώ, μιας και συζητούσατε για τη CLA.
στο video αναφέρει ότι θα ακολουθήσει νέα lfp μπαταρία 78kwh, πολύ καλό νέο, φαντάζομαι δεν είχαν χώρο για μεγαλύτερη
-
Αυτοί πιστεύουν πως κάθε χρόνο θα πουλάνε οι αγοραστές το αμάξι και θα προπαραγγέλνουν το καινούργιο με τη λίγο καλύτερη μπαταρία κλπ, όπως στα κινητά;
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτοί πιστεύουν πως κάθε χρόνο θα πουλάνε οι αγοραστές το αμάξι και θα προπαραγγέλνουν το καινούργιο με τη λίγο καλύτερη μπαταρία κλπ, όπως στα κινητά;
Με το ληζινγκ που σε πάνε υποχρεωτικά αυτό θα γίνεται.
Ιδιοκτησία αμαξιού είναι άλλωστε μαλακια από μόνη της στη ζούγκλα με τα ορκ που ζούμε.
Ληζινγκ και αλλαγή στο πρώτο στραπατσάρισμα …. Ή όποτε σου καυλωσει -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με το ληζινγκ που σε πάνε υποχρεωτικά αυτό θα γίνεται.
Ιδιοκτησία αμαξιού είναι άλλωστε μαλακια από μόνη της στη ζούγκλα με τα ορκ που ζούμε.
Ληζινγκ και αλλαγή στο πρώτο στραπατσάρισμα …. Ή όποτε σου καυλωσειυποχρεωτικά δεν μας πάνε, απλά είναι μία διέξοδος για να πάρεις καινούργιο αμάξι χωρίς να δώσεις μεγάλο κεφάλαιο στην αρχή, και να πληρώσεις βέβαια αρκετά χρήματα παραπάνω στο τέλος. επειδή έχω leasing και τα έχω όλα υπολογισμένα μέχρι ευρώ, θα πω ότι το leasing είναι αρκετά ακριβό στην Ελλάδα πλέον και οι τιμές μετά το 21 δεν συμφέρουν ακόμα και να βάλει κάποιος τα ακριβά επιτόκια των αντιπροσώπων που φτάνουν ή ξεπερνάνε το 10%. Οποτε, εκτός αν βρεθεί κάποια προσφορά δελεαστική, που βγαίνουν ενίοτε (σε stock αμάξια η πριν αλλαγών μοντέλου, χωρις δυνατότητα επιλογής εξοπλισμού) ή υπάρχει κάποιο φορολογικό όφελος μέσω κάποια εταιρίας, ΜΑΚΡΥΑ!!! οταν ειναι να πληρώσεις στην 4ετια το 80-85% του κόστους αυτοκινήτου, και να μείνεις και χωρίς όχημα στο τέλος, δεν βλέπω κανένα πραγματικό όφελος.
-
Οι αναπτυσσόμενες χώρες αγκαλιάζουν την ηλεκτροκίνηση
Εντελώς αθόρυβα, πολλές αναπτυσσόμενες χώρες σε Ασία, Αφρική και Λατινική Αμερική παρουσιάζουν αξιοσημείωτους ρυθμούς υιοθέτησης της ηλεκτροκίνησης. Η τάση αυτή δεν υποστηρίζεται από την αγορά πολυτελών SUV, αλλά από την ανάγκη για φθηνότερη και πιο σταθερή μετακίνηση.
Στοιχεία του BloombergNEF δείχνουν πως σε χώρες όπως η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, η Ινδία, η Τουρκία, η Ινδονησία, η Μαλαισία και το Νεπάλ, τα ηλεκτρικά δίκυκλα, τρίκυκλα και μικρά αυτοκίνητα κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Η στροφή αυτή δεν είναι απλά μια περιβαλλοντική ευαισθησία, αλλά μια ψύχραιμη οικονομική απόφαση με πολλαπλά οφέλη για τις εθνικές τους οικονομίες.
Πέρα από τα μακροοικονομικά οφέλη, οι λόγοι για την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος σε πολλές από τις φτωχότερες χώρες του κόσμου είναι συχνά καθαρά πρακτικοί. Το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας για τη φόρτιση είναι συντριπτικά χαμηλότερο από το κόστος της βενζίνης για την ίδια απόσταση.
Για έναν επαγγελματία οδηγό ταξί ή έναν εργαζόμενο που χρησιμοποιεί καθημερινά το δίκυκλό του, η διαφορά αυτή μεταφράζεται σε σημαντική αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος. Η εξοικονόμηση από το καύσιμο και τη συντήρηση αντισταθμίζει γρήγορα την όποια διαφορά στο αρχικό κόστος αγοράς. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχει διαφορά στην τιμή ανάμεσα σε ένα θερμικό και ένα ηλεκτρικό όχημα, αφενός επειδή έχουν πέσει δραματικά οι τιμές των μπαταριών, αφετέρου επειδή αυξάνεται διαρκώς ο όγκος παραγωγής, άρα επιτυγχάνονται οικονομίες κλίμακας.
Σε πόλεις όπως το Σαντιάγο της Χιλής ή η Μπογκοτά της Κολομβίας, οι στόλοι των δημόσιων λεωφορείων εξηλεκτρίζονται με ταχείς ρυθμούς. Η απόφαση αυτή μειώνει τη λειτουργική δαπάνη για τις δημόσιες συγκοινωνίες, βελτιώνει την ποιότητα του αέρα στις πόλεις και αποσυνδέει τις μετακινήσεις από τις διακυμάνσεις της τιμής του diesel.
Στην Τουρκία, το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στις πωλήσεις έφτασε το 13% το πρώτο τρίμηνο, ποσοστό διπλάσιο από αγορές όπως η Ισπανία. Στην Ινδονησία, το αντίστοιχο μερίδιο ήταν 7,4%, παραπλήσιο με αυτό των Ηνωμένων Πολιτειών, ενώ στη Μαλαισία άγγιξε το 8,6%.
Ακόμα πιο εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία από το Νεπάλ, όπου τα ηλεκτρικά οχήματα έφτασαν το 76% των πωλήσεων σε συγκεκριμένες κατηγορίες. Η χώρα, αξιοποιώντας την καθαρή ενέργεια από υδροηλεκτρικά εργοστάσια, μετατρέπεται ταχύτατα σε ένα πρότυπο βιώσιμων μεταφορών για την ευρύτερη περιοχή.
Η δυναμική που αναπτύσσεται στις αναπτυσσόμενες χώρες έχει ήδη αρχίσει να επηρεάζει την παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου. Σύμφωνα με το BloombergNEF, τα ηλεκτρικά οχήματα κάθε τύπου μειώνουν ήδη τις απαιτήσεις ήδη κατά περίπου 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου ημερησίως, ενώ μέχρι το 2030 το όφελος αναμένεται να φτάνει τα 5,3 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως. Με πιο απλά λόγια, κάθε μέρα θα χρειάζεται να βγάζουμε από τη γη λιγότερο πετρέλαιο που θα αντιστοιχεί σε 5,3 εκατομμύρια βαρέλια.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι αν θέλει ένα κράτος να προχωρήσει στην ηλεκτροκίνηση, ούτε πολλοί δημόσιοι φορτιστές χρειάζονται (έχει το Τατζικιστάν και το Τζιμπουτί σοβαρό δημόσιο δίκτυο φορτιστών
), ούτε επιδοτήσεις. Φθηνό ρεύμα να έχουμε, κάτω από 10 λεπτά τελική για παράδειγμα. Να δεις τότε πως θα γεμίσουν οι πόλεις ηλεκτρικά. Αν μπορεί ο μέσος οδηγός να καλύπτει τα ετήσια έξοδα κίνησής του με κάτω από 200 ευρώ, θα κάνει χωρίς δεύτερη σκέψη τους λιγοστούς συμβιβασμούς.
ΥΓ 2024, το 35% των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Παλαιστίνη ήταν ηλεκτρικά;!;!;!
-
Άντε, να γίνουμε κι εμείς κάποια στιγμή αναπτυσσόμενη χώρα, να αρχίσουμε να παίρνουμε ηλεκτρικά.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης