-
@zaxosm said in KIA SPORTAGE 2021:
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
@zaxosm said in KIA SPORTAGE 2021:
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
@zaxosm said in KIA SPORTAGE 2021:
@jamesd said in KIA SPORTAGE 2021:
Το ίδιο πήρε το αυτί μου για το Tucson. Και στην τελική τι να το κάνεις το mhev για να καίει το ίδιο με το απλό και να έχεις και τον μπελά του να μην χαλάσει η 48v.
Έχει ακουστεί και για το Tucson σωστά. To 48v όμως έχω την αίσθηση βοηθά αρκετά στο turbo lag.
Καμία συμμετοχή στην κατανάλωση εννοείται. Τρικ για τους ρύπους και μόνο. Και να μπαίνουμε δακτύλιο
Το τουσον mild hybrid μπαίνει δακτύλιο; Εκπέμπει κάτω από 145 γραμ;
Μπαινει δακτυλιο γιατι η αδεια λεει υβριδικο!
υποτίθεται ότι αν είναι μετά από 2020 πρέπει να έχει κάτω από 145 δεν νομίζω να φτάνει να λέει υβριδικό...
Οταν ειναι υβριδικο δεν αναφερει ρυπους καν. Εγω εχω το εγγραφο το περσινο. Θα δουμε αν ισχύσει και φετος.
Θα τα φτιάξει...ο Μητσοτάκης!!!
-
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
@zaxosm said in KIA SPORTAGE 2021:
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
@zaxosm said in KIA SPORTAGE 2021:
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
@zaxosm said in KIA SPORTAGE 2021:
@jamesd said in KIA SPORTAGE 2021:
Το ίδιο πήρε το αυτί μου για το Tucson. Και στην τελική τι να το κάνεις το mhev για να καίει το ίδιο με το απλό και να έχεις και τον μπελά του να μην χαλάσει η 48v.
Έχει ακουστεί και για το Tucson σωστά. To 48v όμως έχω την αίσθηση βοηθά αρκετά στο turbo lag.
Καμία συμμετοχή στην κατανάλωση εννοείται. Τρικ για τους ρύπους και μόνο. Και να μπαίνουμε δακτύλιο
Το τουσον mild hybrid μπαίνει δακτύλιο; Εκπέμπει κάτω από 145 γραμ;
Μπαινει δακτυλιο γιατι η αδεια λεει υβριδικο!
υποτίθεται ότι αν είναι μετά από 2020 πρέπει να έχει κάτω από 145 δεν νομίζω να φτάνει να λέει υβριδικό...
Οταν ειναι υβριδικο δεν αναφερει ρυπους καν. Εγω εχω το εγγραφο το περσινο. Θα δουμε αν ισχύσει και φετος.
Θα τα φτιάξει...ο Μητσοτάκης!!!
Χαχα κοιτα προσωπικα δεν με πολυ αφορα γιατι δακτυλιο θα μπω με το tucson μονο σε εκτακτες περιπτωσεις. Αλλα αυτο το υβριδικο στην αδεια δινει καποια αβανταζ - οχι ουσιας αλλα πρακτικα.
Οσο βεβαια δε διαχωριζουν τα mild απο τα full hybrid.Για μενα η περισσοτερη ουσια ειναι στην υποστηριξη που δινει το συστημα σε χαμηλα φορτια. Δεδομενου του βαρους του, σιγουρα παιζει βοηθητικο ρολο να μην κρεμαει ο κινητήρας.
Θα ηθελα βεβαια να δω πως ειναι η οδηγηση χωρις το mild hybrid αν ετσι ερθει πλεον για να εχω αμεση συγκριση.
-
35 χιλιάρικα στην Γερμανία (με 19% ΦΠΑ), για την βασική έκδοση βενζίνης...
Ήλπιζα να είναι αστείο, αλλά διαπίστωσα ότι πράγματι αυτή είναι η τιμή του.
Αυτά βλέπουν οι Κινέζοι και γελάνε! Σε αυτά τα λεφτά προσφέρουν D-SUV PHEV με full εξοπλισμό. -
Καλά άμα έρθει με αύξηση το fl θα πάει απατο παρότι έχει κάνει πιο εύπεπτη την μάσκα του. Η κια φυσικά πηγαίνει καλά στην Ελλάδα με αύξηση σημαντική σε σχέση με πέρυσι το μοντέλο όμως ενώ έξω πάει καλά εδώ είναι πάντα στην σκιά του τουσον και ποτέ δεν έχει χαιπαρει παροτι θεωρητικά έχει τα προσόντα.
Εννοείται mg και byd και σιγά σιγά και οι υπόλοιποι Κινέζοι έχουν κάνει ζημιά σε αυτά τα vfm μέχρι χθες suv που ήταν εναλλακτικές των πριμιουμ μαρκων.
Έτσι κι αλλιώς χιουνται/κια είχαν ακριβεινει την τελευταία 5ετια αλλά πλέον με την έλευση των Κινέζων δείχνουν εντυπωσιακά ακριβά και μάλλον χωρίς λόγο.
Δεν μπορεί το σπορτατζ, με τον ενεργοβορο κινητήρα που καίει περισσότερο από την ν ανταγωνισμό με υβριδισμο μόνο στα χαρτιά με αμφιλεγόμενη εμφάνιση και με μέτριο εσωτερικό στην πρώτη έκδοση να ξεκινά από 30Κ και το υβριδικό που και αυτό καίει παραπάνω από τον ανταγωνισμό να ξεκινά από από 38.5Κ !
Έφτασε το σπορτατζ σε τιμές φτηνής χ1 χωρίς όμως το στάτους και την αίγλη της... -
@zaxosm said in KIA SPORTAGE 2021:
@jamesd said in KIA SPORTAGE 2021:
Το ίδιο πήρε το αυτί μου για το Tucson. Και στην τελική τι να το κάνεις το mhev για να καίει το ίδιο με το απλό και να έχεις και τον μπελά του να μην χαλάσει η 48v.
Έχει ακουστεί και για το Tucson σωστά. To 48v όμως έχω την αίσθηση βοηθά αρκετά στο turbo lag.
Καμία συμμετοχή στην κατανάλωση εννοείται. Τρικ για τους ρύπους και μόνο. Και να μπαίνουμε δακτύλιο
Σαφώς και πριμοδοτεί, ειδικά στο Sport πρόγραμμα.
-
Εμφανίστηκε το νέο σπορτατζ. Από 30990 . Συνεχίζει να έχει ντίζελ. Φουλ υβριδικό με 239 άλογα , δεν βλέπω phev.
3 εκδόσεις από 2 που είχε τελευταία.
https://www.kia.com/gr/nea-modela/sportage-my26/prodiagrafes/ -
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
Εμφανίστηκε το νέο σπορτατζ. Από 30990 . Συνεχίζει να έχει ντίζελ. Φουλ υβριδικό με 239 άλογα , δεν βλέπω phev.
3 εκδόσεις από 2 που είχε τελευταία.
https://www.kia.com/gr/nea-modela/sportage-my26/prodiagrafes/Καλές τιμούλες για το HEV. Αν και σε λίγους μήνες θα κυκλοφορήσει η δεύτερη γενιά του υβριδικού συστήματος.
-
@vdx said in KIA SPORTAGE 2021:
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
Εμφανίστηκε το νέο σπορτατζ. Από 30990 . Συνεχίζει να έχει ντίζελ. Φουλ υβριδικό με 239 άλογα , δεν βλέπω phev.
3 εκδόσεις από 2 που είχε τελευταία.
https://www.kia.com/gr/nea-modela/sportage-my26/prodiagrafes/Καλές τιμούλες για το HEV. Αν και σε λίγους μήνες θα κυκλοφορήσει η δεύτερη γενιά του υβριδικού συστήματος.
Στην gt line hev είναι +2000 από το n line tucson αντίστοιχα και στο δικινητο και στο τετρακινητο.
Ίσως πάντα λίγο πιο φορτωμένο το σπορτατζ.
Μου κάνει εντύπωση που δεν ανακοινώθηκε phev. Το τουσον έχει κανονικά. -
Καλή και η τιμή για το diesel. Δε βλέπω να λείπει κάτι σημαντικό από την βασική έκδοση με τα 32 χιλιάρικα (μαζί με χρώμα). Μου άρεσε που πρόσθεσε από την βασική έκδοση και τον ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη. Παλιότερα έπρεπε να ανέβεις έκδοση.
-
Οι τιμές του πλήρους υβριδικού πάντως έρχονται απέναντι στη cc ( τη δίλιτρη), δε ξέρω από εξοπλισμούς τι γίνεται (μάλλον "χάνει¨).
Είναι λίγο προχειροφτιαγμένη η σελίδα τους όπως και ο διαμορφωτής. Όταν επιλέγεις διαμόρφωση του πλήρους υβριδικού αναφέρει κατά λέξη : εξοπλισμός της gt line επιπλέον της titanium : ABS (Anti-lock Braking System) - Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών, ESC (Electronic Stability Control) - Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας !!!
Στη σύνοψη αποτελέσματος , διορθώνεται , και αναφέρει τον αναλυτικό εξοπλισμό της έκδοσης που επιλέγεις.
-
Ένα μπουρδέλο είναι η KIA στην Ελλάδα γενικότερα. Κρίμα γιατί είναι καλά και όμορφα αυτοκίνητα..
-
@civil357 said in KIA SPORTAGE 2021:
μούς τι γίνεται (μάλλον "χάνει¨).
Είναι λίγο προχειροφτιαγμένη η σελίδα τους όπως και ο διαμορφωτής. Όταν επιλέγεις διαμόρφωση του πλήρους υβριδικού αναφέρει κατά λέξη : εξοπλισμός της gt line επιπλέον της titanium : ABS (Anti-lock Braking System) - Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών, ESC (Electronic Stability Control) - Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας !!!
Στη σύνοψη αποτελέσματος , διορθώνεται , και αναφέρει τον αναλυτικό εξοπλισμό της έκδοσης πμε τα φωτα στη γωνια, ευκολα πας για 3χιλιαρα ζημια... ειναι απο τις πιο ακριβες φαναρτζοδουλειες και το εκαναν το πιο επιρρεπές σε αυτες
-
Προσωπικά το βρίσκω πολύ φορτωμένο σχέδιο , και το φόρτωσαν ακόμα πιο πολύ με τα καινούργια φώτα. Κουραστικό , αλλά γούστα είναι αυτά επιμένω.
Άντε το εξωτερικό δε θα το βλέπω, εκείνο το τιμόνι (που θα το βλέπεις κάθε μέρα) που έβαλαν τι όνειρο είδαν ;;;; Είναι άσχημο!!!!
-
Το επίσης πολύ περίεργο είναι ότι οι KEK δεν έχουν πια MHEV, άρα δεν μπαίνουν πια ελεύθερα στον δακτύλιο και επίσης δεν έχουν επιλογή τετρακίνησης.
Ειδικά το 2ο σημαντικό για κάποιους.
-
@dm-0 said in KIA SPORTAGE 2021:
@civil357 said in KIA SPORTAGE 2021:
μούς τι γίνεται (μάλλον "χάνει¨).
Είναι λίγο προχειροφτιαγμένη η σελίδα τους όπως και ο διαμορφωτής. Όταν επιλέγεις διαμόρφωση του πλήρους υβριδικού αναφέρει κατά λέξη : εξοπλισμός της gt line επιπλέον της titanium : ABS (Anti-lock Braking System) - Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών, ESC (Electronic Stability Control) - Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας !!!
Στη σύνοψη αποτελέσματος , διορθώνεται , και αναφέρει τον αναλυτικό εξοπλισμό της έκδοσης πμε τα φωτα στη γωνια, ευκολα πας για 3χιλιαρα ζημια... ειναι απο τις πιο ακριβες φαναρτζοδουλειες και το εκαναν το πιο επιρρεπές σε αυτες
Έχω καταλήξει ότι εσκεμμένα τουσον και σπορτατζ έχουν έτσι τα φανάρια για να πλουτίσουν στα ανταλλακτικά...πιο αμάξι δεν έχει βρει σε αυτές τις γωνίες έστω και γρατζουνιά;
Αλλο όμως να βρίσκει ο προφυλακτήρας και άλλο η φωτιζόμενη επιφάνεια!
Και ζημιά να μην κάνεις μόνο και μόνο που θα ανάβει και θα αποκαλύπτεται η γρατζουνιά φτάνει...
Δεν ξέρω μιλάμε για αμάξια 4-5 γενιάς με 20ετια και βάλε στην πλάτη τους και διαρκώς πειραματισμοί στον σχεδιασμό... -
Στην Ελλάδα το νέο Kia Sportage – Οι τιμές του SUV
https://www.4troxoi.gr/agora/stin-ellada-to-neo-kia-sportage-oi-times-toy-suv/
-
Έξυπνη κίνηση να βάλει σε χαμηλή τιμή τους προβληματικους ντίζελ.κατα τα άλλα μια από τα ίδια.Τα φανάρια σκόπιμα τόσο εκτεθειμένα στα πλάγια (5000 το ένα κάνει λογικό).Το μόνο που αξίζει εδώ είναι το hybrid με εξαρι αυτόματο, η βασική έκδοση καθώς στην platinum οι διαφορές στον εξοπλισμό είναι ελάχιστες.Μεγαλο αρνητικό η απουσία BCA που είναι υποχρεωτική στην ευρωπη
-
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
@dm-0 said in KIA SPORTAGE 2021:
@civil357 said in KIA SPORTAGE 2021:
μούς τι γίνεται (μάλλον "χάνει¨).
Είναι λίγο προχειροφτιαγμένη η σελίδα τους όπως και ο διαμορφωτής. Όταν επιλέγεις διαμόρφωση του πλήρους υβριδικού αναφέρει κατά λέξη : εξοπλισμός της gt line επιπλέον της titanium : ABS (Anti-lock Braking System) - Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών, ESC (Electronic Stability Control) - Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας !!!
Στη σύνοψη αποτελέσματος , διορθώνεται , και αναφέρει τον αναλυτικό εξοπλισμό της έκδοσης πμε τα φωτα στη γωνια, ευκολα πας για 3χιλιαρα ζημια... ειναι απο τις πιο ακριβες φαναρτζοδουλειες και το εκαναν το πιο επιρρεπές σε αυτες
Έχω καταλήξει ότι εσκεμμένα τουσον και σπορτατζ έχουν έτσι τα φανάρια για να πλουτίσουν στα ανταλλακτικά...πιο αμάξι δεν έχει βρει σε αυτές τις γωνίες έστω και γρατζουνιά;
Αλλο όμως να βρίσκει ο προφυλακτήρας και άλλο η φωτιζόμενη επιφάνεια!
Και ζημιά να μην κάνεις μόνο και μόνο που θα ανάβει και θα αποκαλύπτεται η γρατζουνιά φτάνει...
Δεν ξέρω μιλάμε για αμάξια 4-5 γενιάς με 20ετια και βάλε στην πλάτη τους και διαρκώς πειραματισμοί στον σχεδιασμό...Την καλύτερη δουλειά την έχουν κάνει στο Kona, που έχουν βάλει τα φώτα εμπρός πίσω, πάνω στις άκρες από τα φτερά! Για να είναι σίγουροι ότι δεν θα γλιτώσεις το σπάσιμο με το παραμικρό ακούμπημα!
-
@chris__7 said in KIA SPORTAGE 2021:
Έξυπνη κίνηση να βάλει σε χαμηλή τιμή τους προβληματικους ντίζελ.κατα τα άλλα μια από τα ίδια.Τα φανάρια σκόπιμα τόσο εκτεθειμένα στα πλάγια (5000 το ένα κάνει λογικό).Το μόνο που αξίζει εδώ είναι το hybrid με εξαρι αυτόματο, η βασική έκδοση καθώς στην platinum οι διαφορές στον εξοπλισμό είναι ελάχιστες.Μεγαλο αρνητικό η απουσία BCA που είναι υποχρεωτική στην ευρωπη
Στα 35000€ η platinum hev είναι ευκαιρία
239 ps
6αρι αυτόματο
Σε σχέση με την επόμενη titanium, έχει 17αρες αντί 18 αρες και 2ζωνικο αντί για 3ζωνικο κλιματισμό....και δεν έχει αυτόματο παράθυρο συνοδηγού
Bs έχει μόνο η GT-LINE (42500€)Και όποιος γουστάρει τετρακίνηση+2500€.....το QQ θα έχει σοβαρό θέμα με αυτές τις τιμές, αλλά και το cc θα χάσει πελατεία.
(Το φθινόπωρο του 2023, πήρα προσφορά για GT-LINE 1,6T 150PS, 7DCT 39000€)
-
Σύγκριση εκδόσεων
KIA SPORTAGE 2021