-
με πρηξανε να ρωταω στο on parts να μη σηκωνουν το τηλεφωνο με τιποτε και οταν πηγα κατι κοπελιτσες που δεν ξερανε τιποτε. Οποτε λεω ασε τα γνησια καλυτερα για 20 ευρω παραπανω δε θα σωθω
-
@antonn said in TOYOTA AYGO X:
με πρηξανε να ρωταω στο on parts να μη σηκωνουν το τηλεφωνο με τιποτε και οταν πηγα κατι κοπελιτσες που δεν ξερανε τιποτε. Οποτε λεω ασε τα γνησια καλυτερα για 20 ευρω παραπανω δε θα σωθω
Αττικη εισαι?
-
@ataim said in TOYOTA AYGO X:
@lap said in TOYOTA AYGO X:
@ataim ψάξε ρε συ που τα ξέρεις αυτά, εάν έχει ενδαδαπεδια μπαταρία. Για εμένα αυτό θα ήταν κορυφή για την κατηγορία. Αυξάνει και την ακαμψία του πλαισίου ενώ χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου
For the first time in a Toyota hybrid, the two stacks of battery cells are positioned alongside each other across the width of the floor in a longitudinal lay-out beneath the rear seats. Other Toyota hybrids use a parallel configuration, which requires a longer space. Smart packaging also sees the auxiliary battery moved under the load compartment, avoiding any loss of storage capacity.
Κάτω από τα πίσω καθίσματα με ό,τι και αν σημαίνει αυτό.
Στο yaris ειναι κάτω από το πίσω κάθισμα και στη θέση πίσω από τον οδηγό έχει και εξαερισμό της μπαταρίας. Όταν το είχα πάρει ο πωλητής μου είπε να μην βάζω σακουλες κτλ όταν το φορτώνω εκεί και να μην κλείνω τις γρίλιες
-
-
@antonn said in TOYOTA AYGO X:
@ilias-a said in TOYOTA AYGO X:
Αττικη εισαι?
Ναι Αθηνα!
Δοκιμασε τον την επομενη φορα ισως σε συμφερει, για τακακια σε TEXTAR θα ηταν η πρωτη μου επιλογη.
https://amorteam.gr/
Οτι χρειαστεις σε φρενα, αναρτηση, αναλωσιμα, βασεις μηχανης-διαφορικου-σαζμαν κλπ. -
ευχαριστω, εχει πολυ καλες κριτικες!
-
Πρώτο review της FH έκδοσης
Youtube Video -
Με πρόλαβες ...
Έρχεται με φόρα !
Πρώτη φορά καλλίτερες επιδόσεις με την καλλίτερη οικονομία ever!
Επίσης μάθαμε οτι η μαμά της Λία εχει aygo
Στο 13:20 η Λία μας δείχνει πόσο απλή είναι η απενεργοποίηση της ειδοποίησης για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας ... όπως στα Tesla! -
@monman2 said in TOYOTA AYGO X:
Με πρόλαβες ...
Έρχεται με φόρα !
Πρώτη φορά καλλίτερες επιδόσεις με την καλλίτερη οικονομία ever!
Επίσης μάθαμε οτι η μαμά της Λία εχει aygo
Στο 13:20 η Λία μας δείχνει πόσο απλή είναι η απενεργοποίηση της ειδοποίησης για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας ... όπως στα Tesla!Και ο πατέρας της έχει Yaris cross.
-
@a-d-p said in TOYOTA AYGO X:
@monman2 said in TOYOTA AYGO X:
Με πρόλαβες ...
Έρχεται με φόρα !
Πρώτη φορά καλλίτερες επιδόσεις με την καλλίτερη οικονομία ever!
Επίσης μάθαμε οτι η μαμά της Λία εχει aygo
Στο 13:20 η Λία μας δείχνει πόσο απλή είναι η απενεργοποίηση της ειδοποίησης για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας ... όπως στα Tesla!Και ο πατέρας της έχει Yaris cross.
Κορίτσι για σπίτι, μεγαλωμένο με τις αρχές της αξιοπιστίας και της μακροχρόνιας συμβίωσης χωρίς προβλήματα
-
Εχει τρομερα εκφραστικα ματια.
-
@monman2 said in TOYOTA AYGO X:
Με πρόλαβες ...
Έρχεται με φόρα !Mακράν ό,τι καλυτερο για αυτοκίνητο πόλης. Καιει λιγότερο από παπί, ειναι γρήγορο και χωράει παντού. Τσεκ-ματ από την Τογιότα.
-
Πολύ ωραίο! Πόσο κοστίζει;
-
@lap said in TOYOTA AYGO X:
Πόσο κοστίζει;
- Aδιάφορο
- Κανείς δεν ξέρει ακόμα, τουλάχιστον στην Ελλάδα. Τέλος έτους αρχίζει εμπορική πορεία.
-
Μπορούμε εύκολα να μαντέψουμε την τιμή, γιατί αν τώρα ξεκινάει από 16 χιλιάρικα με βενζίνη, θα έλεγα να προσθέσεις 5000 ευρώ, οπότε κάπου κοντά στα 20.... Πάρα πολλά λεφτά...
-
@lap said in TOYOTA AYGO X:
Πολύ ωραίο! Πόσο κοστίζει;
Πουλάς αυτό που έχεις κανα 12άρι , βάζεις άλλα τόσα και παίρνεις το soft top τουλάχιστον να λες ότι έχεις κάμπριο ... θα βλέπεις και τα φανάρια πιο καλά χρήσιμο με τον νεο ΚΟΚ.
-
Σχολιάζω, ο Τόμας έχει αδυνατίσει και άλλο; πρέπει να φάει λίγο αυτό το παιδί. Το εσωτερικό του aygo παραμένει απαράδεκτο, σαν να βλέπεις στάρλετ από το 1990. Δηλαδή είναι τελείως ανίκανοι να σχεδιάσουν ένα όμορφο εσωτερικο; και δεν μιλάω για τα υλικά τα οποία είναι χάλια, μιλάω για την γενικότερη σχεδίαση, ας δουν inster, renault 5, και άλλα μικρά τα οποία χωρίς να έχουν ωραία υλικά τα εσωτερικά τους είναι μοντέρνα.
Από εκεί και πέρα η Toyota φαίνεται να έχει κάνει πάλι τα μαγικά της με την ανάρτηση και το αυτοκίνητο να είναι πολύ άνετο, ειδικά για εντός πόλης έχει ιδανικό μέγεθος. Αλλά και στον αυτοκινητόδρομο δεν ακούγεται τίποτα, ίσως είναι πιο ήσυχο από το yaris, και ο κινητήρας φαίνεται σαν να μην κάνει τόσο θόρυβο.
Για την κατανάλωση τώρα έχουμε φτάσει σε οριακό σημείο, σίγουρα θα είναι το πιο οικονομικό που κυκλοφορεί, όμως το όριο των 3λ πραγματικής κατανάλωσης καυσίμου δύσκολα θα σπάσει. Θες πρίζα.
Θέλει μια καλή τιμή για να σαρώσει.
-
@nikonino said in TOYOTA AYGO X:
Μπορούμε εύκολα να μαντέψουμε την τιμή, γιατί αν τώρα ξεκινάει από 16 χιλιάρικα με βενζίνη, θα έλεγα να προσθέσεις 5000 ευρώ, οπότε κάπου κοντά στα 20.... Πάρα πολλά λεφτά...
Δεν το ξέρουμε, αφού έχει μειωμένο ΕΤΤ, άρα ένα μέρος της αύξησης το κερδίζει από φόρους. Εκτιμώ γύρω στα 18 αρχική τιμή και μια έκδοση της προκοπής γύρω στα 20-21 με την τοπ στα 25.
-
Αν ξεκινάει απο τα 18 χιλιάρικα - ας εχει και σιδερένια ζάντα - θα γίνει ανάρπαστο
-
@nikonino said in TOYOTA AYGO X:
Μπορούμε εύκολα να μαντέψουμε την τιμή, γιατί αν τώρα ξεκινάει από 16 χιλιάρικα με βενζίνη, θα έλεγα να προσθέσεις 5000 ευρώ, οπότε κάπου κοντά στα 20.... Πάρα πολλά λεφτά...
Εάν με 20Κ έχεις hev αυτοκίνητο πόλης που κινείται με κατανάλωση 3λ. λογικά θα πουλήσει πολύ, αφενός διότι τα ηλεκτρικά πόλης έχουν αστεία αυτονομία παιδικού αυτοκινήτου, δηλαδή φορτίζεις σίγουρα 2-3 φορές εβδομαδιαίως, οπότε χωρίς οικιακή φόρτιση βασανίζεσαι και σου βγαίνει πιο ακριβή η μετακίνηση από ότι με το aygo, αφετέρου εάν σε έκτακτη ανάγκη χρειαστείς να βγεις εθνική μπορείς να το κάνεις, ενώ με το ηλεκτρικό πόλης θα πρέπει να φορτίσεις 5 φορές μέχρι την άφιξη σου.
Σήμερα για να φθάσω στον τόπο εργασίας έκανα 1 ώρα και 45 λεπτά. Αδιανόητη κίνηση, πλέον δεν κινείται τίποτα σε αστικό ιστό. Οπότε μόνο hev και ηλεκτρικά μπορούν να επιβιώσουν σε τέτοιες συνθήκες ακινησίας. Με το cc έφθασα με 4,8 λ. κατανάλωση. Με οποιοδήποτε άλλο θερμικό αυτού του μεγέθους θα έπαιζα για πλάκα στα 10λ. Με το aygo θα έφθανα με 3+λίτρα. Οι διαφορές για ανθρώπους που μετακινούνται σε αστικό ιστό είναι τεράστιες και οι φθορές σε τέτοιες συνθήκες μεγάλες σε κιβώτια, κινητήρα, ενώ αντιθέτως το hev και ev κινείται ξεκούραστα και χωρίς φθορές.
TOYOTA AYGO X