-
Άσχετο με τα των ελαστικών αλλά ένα άρθρο που διάβασα σήμερα το πρωί έγραφε ότι το επόμενο Tucson θαρθει αποκλειστικά phev σαν το Santafe...
-
@dimau said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.
ζάντες 17 έως 19 , θέλει 2,4 BAR ή 35 psi , και σφίξιμο στα 100 Nm
Το θεμα ειναι πως στα 2,4 bar δεν μου εσβηνε η ενδειξη απωλειας μετα απο αρκετα χλμ. Οποτε προσθεσα ως τα 2,5bar και εσβησε.
By the way, σημερα εκανα και την ενδιαμεση αλλαγη λαδιων (οχι φιλτρου) στα 8+ χιλιαδες χλμ. Βαλαμε τα castrol edge 0w20 c5 και αισθανομαι ξανα το μοτερακι ηρεμο και βελουδινο! Χωρις φιλτρο πηραμε 4 λιτρα ακριβως ενω αφαιρεσαμε 3,85. Που σημαινει πως ειχαμε καψει αισιως καπου στα 150ml λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα. Ο μετρητης ηταν λιγο κατω απο τη μεση.
Το θεωρω φυσιολογικο μιας και ειναι η πρωτη αλλαγη μετα την αγορα. Ειδωμεν τωρα στα 15000χλμ που θα κατσει η μπιλια.
Και κατι αρνητικο, δεν εχεις τροπο να δεις απο μεσα απο το αυτοκινητο ποσο λαδι εχει το μοτερ μεσα. Οχι οτι ειναι κατι βασικο απλα μου εκανε εντυπωση.
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimau said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.
ζάντες 17 έως 19 , θέλει 2,4 BAR ή 35 psi , και σφίξιμο στα 100 Nm
Το θεμα ειναι πως στα 2,4 bar δεν μου εσβηνε η ενδειξη απωλειας μετα απο αρκετα χλμ. Οποτε προσθεσα ως τα 2,5bar και εσβησε.
By the way, σημερα εκανα και την ενδιαμεση αλλαγη λαδιων (οχι φιλτρου) στα 8+ χιλιαδες χλμ. Βαλαμε τα castrol edge 0w20 c5 και αισθανομαι ξανα το μοτερακι ηρεμο και βελουδινο! Χωρις φιλτρο πηραμε 4 λιτρα ακριβως ενω αφαιρεσαμε 3,85. Που σημαινει πως ειχαμε καψει αισιως καπου στα 150ml λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα. Ο μετρητης ηταν λιγο κατω απο τη μεση.
Το θεωρω φυσιολογικο μιας και ειναι η πρωτη αλλαγη μετα την αγορα. Ειδωμεν τωρα στα 15000χλμ που θα κατσει η μπιλια.
Και κατι αρνητικο, δεν εχεις τροπο να δεις απο μεσα απο το αυτοκινητο ποσο λαδι εχει το μοτερ μεσα. Οχι οτι ειναι κατι βασικο απλα μου εκανε εντυπωση.
1η αλλαγή μετά το στρώσιμο και δεν άλλαξες φίλτρο; Γιατί;
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimau said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.
ζάντες 17 έως 19 , θέλει 2,4 BAR ή 35 psi , και σφίξιμο στα 100 Nm
Το θεμα ειναι πως στα 2,4 bar δεν μου εσβηνε η ενδειξη απωλειας μετα απο αρκετα χλμ. Οποτε προσθεσα ως τα 2,5bar και εσβησε.
By the way, σημερα εκανα και την ενδιαμεση αλλαγη λαδιων (οχι φιλτρου) στα 8+ χιλιαδες χλμ. Βαλαμε τα castrol edge 0w20 c5 και αισθανομαι ξανα το μοτερακι ηρεμο και βελουδινο! Χωρις φιλτρο πηραμε 4 λιτρα ακριβως ενω αφαιρεσαμε 3,85. Που σημαινει πως ειχαμε καψει αισιως καπου στα 150ml λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα. Ο μετρητης ηταν λιγο κατω απο τη μεση.
Το θεωρω φυσιολογικο μιας και ειναι η πρωτη αλλαγη μετα την αγορα. Ειδωμεν τωρα στα 15000χλμ που θα κατσει η μπιλια.
Και κατι αρνητικο, δεν εχεις τροπο να δεις απο μεσα απο το αυτοκινητο ποσο λαδι εχει το μοτερ μεσα. Οχι οτι ειναι κατι βασικο απλα μου εκανε εντυπωση.
1η αλλαγή μετά το στρώσιμο και δεν άλλαξες φίλτρο; Γιατί;
Μα την κυρια αλλαγή θα την κανω στα 15000 με το πρωτο σερβις. Αυτο το κανω παντα για ψυχολογικους λογους. Ρουφαω τα παλια και βαζω καινουρια στα μισα χλμ απο οτι λεει ο κατασκευαστης.
Δεν ηξερα πως ειναι τοσο θεμα το να μην αλλαζω και το φιλτρο στην ενδιαμεση.
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimau said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.
ζάντες 17 έως 19 , θέλει 2,4 BAR ή 35 psi , και σφίξιμο στα 100 Nm
Το θεμα ειναι πως στα 2,4 bar δεν μου εσβηνε η ενδειξη απωλειας μετα απο αρκετα χλμ. Οποτε προσθεσα ως τα 2,5bar και εσβησε.
By the way, σημερα εκανα και την ενδιαμεση αλλαγη λαδιων (οχι φιλτρου) στα 8+ χιλιαδες χλμ. Βαλαμε τα castrol edge 0w20 c5 και αισθανομαι ξανα το μοτερακι ηρεμο και βελουδινο! Χωρις φιλτρο πηραμε 4 λιτρα ακριβως ενω αφαιρεσαμε 3,85. Που σημαινει πως ειχαμε καψει αισιως καπου στα 150ml λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα. Ο μετρητης ηταν λιγο κατω απο τη μεση.
Το θεωρω φυσιολογικο μιας και ειναι η πρωτη αλλαγη μετα την αγορα. Ειδωμεν τωρα στα 15000χλμ που θα κατσει η μπιλια.
Και κατι αρνητικο, δεν εχεις τροπο να δεις απο μεσα απο το αυτοκινητο ποσο λαδι εχει το μοτερ μεσα. Οχι οτι ειναι κατι βασικο απλα μου εκανε εντυπωση.
1η αλλαγή μετά το στρώσιμο και δεν άλλαξες φίλτρο; Γιατί;
Μα την κυρια αλλαγή θα την κανω στα 15000 με το πρωτο σερβις. Αυτο το κανω παντα για ψυχολογικους λογους. Ρουφαω τα παλια και βαζω καινουρια στα μισα χλμ απο οτι λεει ο κατασκευαστης.
Δεν ηξερα πως ειναι τοσο θεμα το να μην αλλαζω και το φιλτρο στην ενδιαμεση.
Η σωστή αλλαγή είναι στα 1500 για να φύγουν ρινίσματα και κόλλες. Εγώ μετά αλλάζω κάθε 6 μήνες που σε εμένα είναι γύρω στα 7000km. Εσυ που έχεις το Inster για τα αστικά είσαι ΟΚ θεωρώ και για μεγαλύτερες αλλαγές. Πάντα όμως με φίλτρο.
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimau said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.
ζάντες 17 έως 19 , θέλει 2,4 BAR ή 35 psi , και σφίξιμο στα 100 Nm
Το θεμα ειναι πως στα 2,4 bar δεν μου εσβηνε η ενδειξη απωλειας μετα απο αρκετα χλμ. Οποτε προσθεσα ως τα 2,5bar και εσβησε.
By the way, σημερα εκανα και την ενδιαμεση αλλαγη λαδιων (οχι φιλτρου) στα 8+ χιλιαδες χλμ. Βαλαμε τα castrol edge 0w20 c5 και αισθανομαι ξανα το μοτερακι ηρεμο και βελουδινο! Χωρις φιλτρο πηραμε 4 λιτρα ακριβως ενω αφαιρεσαμε 3,85. Που σημαινει πως ειχαμε καψει αισιως καπου στα 150ml λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα. Ο μετρητης ηταν λιγο κατω απο τη μεση.
Το θεωρω φυσιολογικο μιας και ειναι η πρωτη αλλαγη μετα την αγορα. Ειδωμεν τωρα στα 15000χλμ που θα κατσει η μπιλια.
Και κατι αρνητικο, δεν εχεις τροπο να δεις απο μεσα απο το αυτοκινητο ποσο λαδι εχει το μοτερ μεσα. Οχι οτι ειναι κατι βασικο απλα μου εκανε εντυπωση.
1η αλλαγή μετά το στρώσιμο και δεν άλλαξες φίλτρο; Γιατί;
Μα την κυρια αλλαγή θα την κανω στα 15000 με το πρωτο σερβις. Αυτο το κανω παντα για ψυχολογικους λογους. Ρουφαω τα παλια και βαζω καινουρια στα μισα χλμ απο οτι λεει ο κατασκευαστης.
Δεν ηξερα πως ειναι τοσο θεμα το να μην αλλαζω και το φιλτρο στην ενδιαμεση.
Η σωστή αλλαγή είναι στα 1500 για να φύγουν ρινίσματα και κόλλες. Εγώ μετά αλλάζω κάθε 6 μήνες που σε εμένα είναι γύρω στα 7000km. Εσυ που έχεις το Inster για τα αστικά είσαι ΟΚ θεωρώ και για μεγαλύτερες αλλαγές. Πάντα όμως με φίλτρο.
Το ακουω. Απλα μεσα στη πολη να εχει κανει 500χλμ μαξ και κατα βαση εκτος κεντρου οποτε θεωρω πως ζορισμενα δεν ειναι.
Και αυτο ακριβως γιατι το inster ειναι ο βασιλιας της πολης.
Απλα δεν ξερω ψυχολογικα κανω αυτη την ενδιαμεση χωρις ωστοσο οπως ανεφερα να παραλειπω τα main service. Βεβαια δεν εκανα ολικη αλλαγη στα 1500χλμ οπως εσυ γιατι πιστευα πως πλεον δε χρειαζεται. Το ειχα ακουσει παλια βεβαια.
Τεσπα τωρα εγινε οπως εγινε! Ψυχολογικα αναθαρρησα με την ηρεμια που απεκτησε παλι το μοτορι. Ε και με τον ρυθμο που το παμε σε 4 μηνες μπαινουμε για πρωτο σερβις. Δεν ειναι και τοσο μακρια.
-
Ευχαριστη έκπληξη το tucson, αρνητική έκπληξη, για μένα τουλάχιστον που περίμενα ότι θα βγει πρώτο, το forester,
-
Και εντυπωσιακό το CX-5 στην ανηφόρα! Με κάνει να μετανιώνω που δεν πήρα το AWD CX-30.
Το Subaru απογοήτευση στα συγκεκριμένα τεστ. -
Το όνομα δε λεει τπτ. Πρέπει να διατηρείται και η καλη συνταγη.
-
Σήμερα μιλάμε για καταναλώσεις. Και αυτό γιατί? Γιατί έκατσε η φάση αυτή τη βδομάδα να κινώ το tucson στην πόλη αντί του inster.
Σαν συμπέρασμα, αυτό που έχω να πω, είναι πως έυκολα γίνεσαι κολλητάρι με τον βενζινά!

Οι διαδρομές δαχτυλίδι κέντρο και πίσω!
Αc always on γιατί έχουμε καλομάθει και σχετικά ήρεμη οδήγηση και με πολλά μποτιλιαρίσματα - σταμάτα ξεκίνα.
Δευτέρα, Τρίτη συνηθισμένος πάντα στη λειτουργία sport στα ταξίδια, το έβαζα εκεί, φτάσαμε έυκολα 12-13λ/100 σε μέση κατανάλωση - ίσως και κάτι παραπάνω.
Τετάρτη λοιπόν λέω ας το βάλω στο eco να δούμε. Αντιμετώπισα απευθείας τη νωχελικότητα - που δε μου είχε λείψει καθόλου βέβαια - αλλά για την πόλη ταιριάζει γάντι, και αυτό φάνηκε στα νούμερα. Βγήκαμε στα 10-11λ/100 που πρακτικά δείχνει μια διαφορά που θεωρώ είναι τουλάχιστον 2λ/100km. Για μονοψήφια νούμερα δεν το συζητάω......
Βέβαια για να λέμε και τα πράγματα όπως ειναι, γενικά για τον όγκο του, μια χαρά είναι η κατανάλωση και σίγουρα δε βοηθάει το χειροκίνητο κιβώτιο στην πόλη.
Το mild-hybrid - η μόνη δουλειά που αντιλαμβάνομαι πως κάνει είναι να μην κρεμάει ο κινητήρας, σε ανηφόρες με 2α και χαμηλές στροφές όπου εντοπίζω χαοτική διαφορά με το t-cross 1.0tsi που είχα παλιότερα και έπρεπε εύκολα να βάζω 1η στα ίδια κομμάτια.
Προφανώς η πόλη δεν είναι το στοιχείο του γενικά. Μου λείπει αφόρητα το inster!
-
Δαχτυλιδι-Κέντρο πήγες και εσύ στην 2η χειρότερη διαδρομή της Αττικής μετά τον Κηφισό.

Αναμενόμενα νούμερα πάντως. -
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Σήμερα μιλάμε για καταναλώσεις. Και αυτό γιατί? Γιατί έκατσε η φάση αυτή τη βδομάδα να κινώ το tucson στην πόλη αντί του inster.
Σαν συμπέρασμα, αυτό που έχω να πω, είναι πως έυκολα γίνεσαι κολλητάρι με τον βενζινά!

Οι διαδρομές δαχτυλίδι κέντρο και πίσω!
Αc always on γιατί έχουμε καλομάθει και σχετικά ήρεμη οδήγηση και με πολλά μποτιλιαρίσματα - σταμάτα ξεκίνα.
Δευτέρα, Τρίτη συνηθισμένος πάντα στη λειτουργία sport στα ταξίδια, το έβαζα εκεί, φτάσαμε έυκολα 12-13λ/100 σε μέση κατανάλωση - ίσως και κάτι παραπάνω.
Τετάρτη λοιπόν λέω ας το βάλω στο eco να δούμε. Αντιμετώπισα απευθείας τη νωχελικότητα - που δε μου είχε λείψει καθόλου βέβαια - αλλά για την πόλη ταιριάζει γάντι, και αυτό φάνηκε στα νούμερα. Βγήκαμε στα 10-11λ/100 που πρακτικά δείχνει μια διαφορά που θεωρώ είναι τουλάχιστον 2λ/100km. Για μονοψήφια νούμερα δεν το συζητάω......
Βέβαια για να λέμε και τα πράγματα όπως ειναι, γενικά για τον όγκο του, μια χαρά είναι η κατανάλωση και σίγουρα δε βοηθάει το χειροκίνητο κιβώτιο στην πόλη.
Το mild-hybrid - η μόνη δουλειά που αντιλαμβάνομαι πως κάνει είναι να μην κρεμάει ο κινητήρας, σε ανηφόρες με 2α και χαμηλές στροφές όπου εντοπίζω χαοτική διαφορά με το t-cross 1.0tsi που είχα παλιότερα και έπρεπε εύκολα να βάζω 1η στα ίδια κομμάτια.
Προφανώς η πόλη δεν είναι το στοιχείο του γενικά. Μου λείπει αφόρητα το inster!
εσυ που εχεις και τα δυο πρεπει πραγματικα να σου κακοφαινεται οταν πας σε βενζιναδικο και σταζεις 50αρικακι για καυσιμο.
Εννοειται οτι το Inster ειναι στον στοιχειο του εντος της πολης, ακομα και αν ηταν βενζινοκινητο. Το γεγονος οτι ειναι ηλεκτρικο, με οτι αυτο σημαινει για την εμπειρια χρησης, καθιστα ακομα πιο θετικη υπερ του τη συγκριση.
Επισης, ευγε που γραφεις πραγματικα νουμερα καταναλωσης, διοτι κατα καιρους (οχι σε αυτο το νημα συγκεκριμενα) εχουμε διαβασει τεραστιες φιδιέ
. -
@babisstinson said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δαχτυλιδι-Κέντρο πήγες και εσύ στην 2η χειρότερη διαδρομή της Αττικής μετά τον Κηφισό.

Αναμενόμενα νούμερα πάντως.εχεις δικιο, αλλα σε τετοιες διαδρομες αναφερομαστε οταν λεμε "καταναλωση μεσα στην πολη". Οχι το ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ της κηφισιας στις 03:00

-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δευτέρα, Τρίτη συνηθισμένος πάντα στη λειτουργία sport στα ταξίδια, το έβαζα εκεί, φτάσαμε έυκολα 12-13λ/100 σε μέση κατανάλωση - ίσως και κάτι παραπάνω.
Τετάρτη λοιπόν λέω ας το βάλω στο eco να δούμε. Αντιμετώπισα απευθείας τη νωχελικότητα - που δε μου είχε λείψει καθόλου βέβαια - αλλά για την πόλη ταιριάζει γάντι, και αυτό φάνηκε στα νούμερα. Βγήκαμε στα 10-11λ/100 που πρακτικά δείχνει μια διαφορά που θεωρώ είναι τουλάχιστον 2λ/100km. Για μονοψήφια νούμερα δεν το συζητάω......
Ακριβώς....έτσι ειναι η κατάσταση (τέτοια νούμερα ειχα με το Κούγκα). Οπότε μην απορούμε πως πουλάνε τα Τογιότα, οταν το 2λιτρο με τα 200 άλογα σε τέτοιες συνθήκες έχει 4αρια.
Και όπως λέει ο Ντετόλ πολύ σωστα "τέτοιες συνθήκες εννοούμε όταν λέμε κίνηση" αφού ο περισσότερο κόσμος πηγαινοέρχεται στην δουλειά με αυτές τις συνθήκες.
-
@dettol said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@babisstinson said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δαχτυλιδι-Κέντρο πήγες και εσύ στην 2η χειρότερη διαδρομή της Αττικής μετά τον Κηφισό.

Αναμενόμενα νούμερα πάντως.εχεις δικιο, αλλα σε τετοιες διαδρομες αναφερομαστε οταν λεμε "καταναλωση μεσα στην πολη". Οχι το ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ της κηφισιας στις 03:00

Όχι!!!! Αυτό δεν είναι κίνηση σε πόλη!!!
Αυτό είναι ακινησία σε πόλη!!!
Κίνηση σε πόλη είναι πχ το κατέβασμα της Αχαρνών, της Πατησίων, το ανέβασμα της Αλεξάνδρας!
Εκεί θα δει μονοψήφια! Ψηλά μονοψήφια, αλλά μονοψήφια. -
@nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dettol said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@babisstinson said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δαχτυλιδι-Κέντρο πήγες και εσύ στην 2η χειρότερη διαδρομή της Αττικής μετά τον Κηφισό.

Αναμενόμενα νούμερα πάντως.εχεις δικιο, αλλα σε τετοιες διαδρομες αναφερομαστε οταν λεμε "καταναλωση μεσα στην πολη". Οχι το ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ της κηφισιας στις 03:00

Όχι!!!! Αυτό δεν είναι κίνηση σε πόλη!!!
Αυτό είναι ακινησία σε πόλη!!!
Κίνηση σε πόλη είναι πχ το κατέβασμα της Αχαρνών, της Πατησίων, το ανέβασμα της Αλεξάνδρας!
Εκεί θα δει μονοψήφια! Ψηλά μονοψήφια, αλλά μονοψήφια.δεν ξερω πως θα το ονομασεις, αλλα ΑΥΤΟ ειναι η καθημερινοτητα στην αθηνα. Δεν λεω οτι πρεπει οι κατασκευαστες να αλλαξουν τον τροπο που μετρουν τις καταναλωσεις τους επειδη στους δρομους μας επικρατει χαος. Καλο θα ηταν ομως οταν καποιος εδω λεει περιχαρης "η αμαξαρα μου καει μισο λιτρο στα 800 χλμ" να μας λεει τις πραγματικες συνθηκες κινησης ή (πιο σωστα ακομα) τον μεσο ορο ταχυτητας. Στις συνθηκες πραγματικης αστικης κινησης που αναφεραμε, δυστυχως ο ΜΟ ειναι εως 20km/h
Σε αυτες λοιπον τις πραγματικες συνθηκες, ολες οι μορφες εξηλεκτρισμενων οχηματων (full hybrids), phev, ev), λαμπουν. -
Πολυ υψηλές καταναλώσεις ...Εγω κάνω Μαρουσι -Πυργο Αθηνών 3 μέρες τη βδομάδα και με τίποτα δε βλεπω τοσο υψηλα νουμερα...Με το cx30.
-
@kostis20 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Πολυ υψηλές καταναλώσεις ...Εγω κάνω Μαρουσι -Πυργο Αθηνών 3 μέρες τη βδομάδα και με τίποτα δε βλεπω τοσο υψηλα νουμερα...Με το cx30.
Ατμόσφαιρα γαρ - λογικό να μην βλέπεις τόσο υψηλά νούμερα.
-
@dettol said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dettol said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@babisstinson said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δαχτυλιδι-Κέντρο πήγες και εσύ στην 2η χειρότερη διαδρομή της Αττικής μετά τον Κηφισό.

Αναμενόμενα νούμερα πάντως.εχεις δικιο, αλλα σε τετοιες διαδρομες αναφερομαστε οταν λεμε "καταναλωση μεσα στην πολη". Οχι το ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ της κηφισιας στις 03:00

δεν ξερω πως θα το ονομασεις, αλλα ΑΥΤΟ ειναι η καθημερινοτητα στην αθηνα. Δεν λεω οτι πρεπει οι κατασκευαστες να αλλαξουν τον τροπο που μετρουν τις καταναλωσεις τους επειδη στους δρομους μας επικρατει χαος. Καλο θα ηταν ομως οταν καποιος εδω λεει περιχαρης "η αμαξαρα μου καει μισο λιτρο στα 800 χλμ" να μας λεει τις πραγματικες συνθηκες κινησης ή (πιο σωστα ακομα) τον μεσο ορο ταχυτητας. Στις συνθηκες πραγματικης αστικης κινησης που αναφεραμε, δυστυχως ο ΜΟ ειναι εως 20km/h
Σε αυτες λοιπον τις πραγματικες συνθηκες, ολες οι μορφες εξηλεκτρισμενων οχηματων (full hybrids), phev, ev), λαμπουν.Ξέρω ότι αυτές είναι οι πραγματικές συνθήκες στην Αθήνα! Στην Αθήνα μένω!
Απλά θεωρώ ότι το ποτάμι και η Κηφισίας είναι πιο περίεργες - δύσκολες κλπ σε σχέση με άλλους δρόμους της Αθήνας που χαρακτηρίζονται ως δρόμοι με κίνηση.
Σηκώνει διαχωρισμό από αυτούς τους άλλους δρόμους, που όπως είπες ο ΜΟ ταχύτητας είναι κάτω από 20χλμ/ώρα, (όπως αυτούς που ανέφερα παραπάνω που εκεί ο ΜΟ ταχύτητας είναι λίγο παραπάνω από 20χλμ/ώρα) για αυτό και τις ξεχώρισα!Να θυμίσω ότι για να γλιτώσω την κίνηση στο ποτάμι πηγαινοέρχονται στην δουλειά με ποδήλατο!
-
@nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dettol said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dettol said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@babisstinson said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δαχτυλιδι-Κέντρο πήγες και εσύ στην 2η χειρότερη διαδρομή της Αττικής μετά τον Κηφισό.

Αναμενόμενα νούμερα πάντως.εχεις δικιο, αλλα σε τετοιες διαδρομες αναφερομαστε οταν λεμε "καταναλωση μεσα στην πολη". Οχι το ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ της κηφισιας στις 03:00

δεν ξερω πως θα το ονομασεις, αλλα ΑΥΤΟ ειναι η καθημερινοτητα στην αθηνα. Δεν λεω οτι πρεπει οι κατασκευαστες να αλλαξουν τον τροπο που μετρουν τις καταναλωσεις τους επειδη στους δρομους μας επικρατει χαος. Καλο θα ηταν ομως οταν καποιος εδω λεει περιχαρης "η αμαξαρα μου καει μισο λιτρο στα 800 χλμ" να μας λεει τις πραγματικες συνθηκες κινησης ή (πιο σωστα ακομα) τον μεσο ορο ταχυτητας. Στις συνθηκες πραγματικης αστικης κινησης που αναφεραμε, δυστυχως ο ΜΟ ειναι εως 20km/h
Σε αυτες λοιπον τις πραγματικες συνθηκες, ολες οι μορφες εξηλεκτρισμενων οχηματων (full hybrids), phev, ev), λαμπουν.Ξέρω ότι αυτές είναι οι πραγματικές συνθήκες στην Αθήνα! Στην Αθήνα μένω!
Απλά θεωρώ ότι το ποτάμι και η Κηφισίας είναι πιο περίεργες - δύσκολες κλπ σε σχέση με άλλους δρόμους της Αθήνας που χαρακτηρίζονται ως δρόμοι με κίνηση.
Σηκώνει διαχωρισμό από αυτούς τους άλλους δρόμους, που όπως είπες ο ΜΟ ταχύτητας είναι κάτω από 20χλμ/ώρα, (όπως αυτούς που ανέφερα παραπάνω που εκεί ο ΜΟ ταχύτητας είναι λίγο παραπάνω από 20χλμ/ώρα) για αυτό και τις ξεχώρισα!Να θυμίσω ότι για να γλιτώσω την κίνηση στο ποτάμι πηγαινοέρχονται στην δουλειά με ποδήλατο!
μα τις ωρες που πανε οι περισσοτεροιστην εργασια τους, τετοιες ειναι οι συνθηκες ανεξαρτητως οδου. Πατησιων και αχαρνων ειναι καλυτερα νομιζεις;
εκοψα επισης το αυτοκινητο και πηγαινοερχομαι με ΜΜΜ
Hyundai Tucson NX4 (2020)