-
Παιδιά τι έγινε εδώ μέσα;
Γιατί δεν μιλάει κανένας;;;
Σας έκαναν λοβοτομή;;;
ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ!!!!!!
Θα το καταλάβετε όταν το δείτε από κοντά σε φτωχότερες εκδόσεις.
Εσωτερικά είναι αυτούσιο το 5 / Micra , είναι αρκετά καλό.
-
@vagkirk said in Renault Clio VI:
Παιδιά τι έγινε εδώ μέσα;
Γιατί δεν μιλάει κανένας;;;
Σας έκαναν λοβοτομή;;;
ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ!!!!!!
Θα το καταλάβετε όταν το δείτε από κοντά σε φτωχότερες εκδόσεις.
Εσωτερικά είναι αυτούσιο το 5 / Micra , είναι αρκετά καλό.
Μια χαρά είναι.... Εμένα μ αρέσει πολύ. Και είμαι κάτοχος του Κλιο 5
-
-
Κακάσχημο και αυτό. Τι στο καλό, ένα όμορφο αυτοκίνητο δε θα κυκλοφορήσει; Να έχουν ένα τόσο όμορφο σχήμα όπως το προηγούμενο κ να το καταντήσουν υβρίδιο σύγχρονης bmw-MG?
-
@nontaskatsaras said in Renault Clio VI:
Κακάσχημο και αυτό. Τι στο καλό, ένα όμορφο αυτοκίνητο δε θα κυκλοφορήσει; Να έχουν ένα τόσο όμορφο σχήμα όπως το προηγούμενο κ να το καταντήσουν υβρίδιο σύγχρονης bmw-MG?
Και εγώ αυτά έλεγα αλλά μετά το video η μοναδική ένσταση που έχω είναι τα πίσω φώτα. Το εσωτερικό είναι υποδειγματικό και αναρωτιέμαι γιατί τα μεγαλύτερα Renault δεν έχουν κάτι αντίστοιχο!
-
@vdx said in Renault Clio VI:
@nontaskatsaras said in Renault Clio VI:
Κακάσχημο και αυτό. Τι στο καλό, ένα όμορφο αυτοκίνητο δε θα κυκλοφορήσει; Να έχουν ένα τόσο όμορφο σχήμα όπως το προηγούμενο κ να το καταντήσουν υβρίδιο σύγχρονης bmw-MG?
Και εγώ αυτά έλεγα αλλά μετά το video η μοναδική ένσταση που έχω είναι τα πίσω φώτα. Το εσωτερικό είναι υποδειγματικό και αναρωτιέμαι γιατί τα μεγαλύτερα Renault δεν έχουν κάτι αντίστοιχο!
Τι υποδειγματικό ρε συ, μία απ' τα ίδια είναι, μονοχνωτο και ξενερωτο. Απογοητεύτηκα!
-
Ατμοσφαιρικός 1800 κυβικά, 4κυλινδρος. Υβριδικό σύστημα χωρίς τούρμπο; Σωστές βάσεις η Renault και το αμάξι δείχνει διαφορετικό. Σε κάποιους δεν θα αρέσει αλλά επιτέλους ένα αμάξι με χαρακτήρα. 3.9 το μετράνε οι Γάλλοι. Να είναι κοντά στα 5 με 6 στην πράξη ;
-
@nontaskatsaras said in Renault Clio VI:
@vdx said in Renault Clio VI:
@nontaskatsaras said in Renault Clio VI:
Κακάσχημο και αυτό. Τι στο καλό, ένα όμορφο αυτοκίνητο δε θα κυκλοφορήσει; Να έχουν ένα τόσο όμορφο σχήμα όπως το προηγούμενο κ να το καταντήσουν υβρίδιο σύγχρονης bmw-MG?
Και εγώ αυτά έλεγα αλλά μετά το video η μοναδική ένσταση που έχω είναι τα πίσω φώτα. Το εσωτερικό είναι υποδειγματικό και αναρωτιέμαι γιατί τα μεγαλύτερα Renault δεν έχουν κάτι αντίστοιχο!
Τι υποδειγματικό ρε συ, μία απ' τα ίδια είναι, μονοχνωτο και ξενερωτο. Απογοητεύτηκα!
Ολα τα κουμπιά είναι φυσικά χωρίς capacitive μλκς, το τιμόνι είναι πανέμορφο και οι ποιότητα φαίνεται να είναι στο άνω μέσω όρο της κατηγορίας. Μένει να το δούμε από κοντά και να δούμε και τις απλές εκδόσεις.
-
@nikonino said in Renault Clio VI:
Ατμοσφαιρικός 1800 κυβικά, 4κυλινδρος. Υβριδικό σύστημα χωρίς τούρμπο; Σωστές βάσεις η Renault και το αμάξι δείχνει διαφορετικό. Σε κάποιους δεν θα αρέσει αλλά επιτέλους ένα αμάξι με χαρακτήρα. 3.9 το μετράνε οι Γάλλοι. Να είναι κοντά στα 5 με 6 στην πράξη ;
Θα το συνηθίσουμε… εμένα μου πήρε λίγες ώρες να το χωνέψω.
-
Ξενίζει στην αρχή όντως το εξωτερικο design γιατί δεν έχει καμία σχέση με τη προηγούμενη γενιά αλλά εγώ το συνήθισα και μου αρέσει πλέον. Και οι κινητήρες που δίνει τώρα στα χαρτιά τουλάχιστον φαίνονται εξαιρετικοί σε σχέση με τον ανταγωνισμό. LPG 120hp αυτόματο, full hybrid 160hp, ποιος άλλος δίνει τέτοια συστήματα Η Stellantis? buhahah. Τους έχει βάλει τα γυαλιά η Renault τα τελευταία 4-5 χρόνια
-
@jimkl-0 said in Renault Clio VI:
Ξενίζει στην αρχή όντως το εξωτερικο design γιατί δεν έχει καμία σχέση με τη προηγούμενη γενιά αλλά εγώ το συνήθισα και μου αρέσει πλέον. Και οι κινητήρες που δίνει τώρα στα χαρτιά τουλάχιστον φαίνονται εξαιρετικοί σε σχέση με τον ανταγωνισμό. LPG 120hp αυτόματο, full hybrid 160hp, ποιος άλλος δίνει τέτοια συστήματα Η Stellantis? buhahah. Τους έχει βάλει τα γυαλιά η Renault τα τελευταία 4-5 χρόνια
Ελπίζω ο νέος 1.2 να είναι καλός και αξιόπιστος!
Δεν θυμάμαι να είχε ακουστεί κάτι αρνητικό για τον προκάτοχο -
Αν δεν ρίξουν λίγο την τιμή στο υβριδικό με τον e-tech θα συνεχίσουν να βλέπουν την πλάτη της Τοyota παρολο που ειναι χειρότερο αυτοκινητο το Yaris. Δεν είναι Γαλλία εδω με μεσο μισθό 3 χιλιάρικα. Ακόμα και 2 χιλιαρικα παραπάνω ειναι σημαντικα.
-
Από Renault News facebook
'' Η έκρηξη του νέου αφεντικού της Renault: ο François Provost καταγγέλλει ένα «τσουνάμι κανονισμών»
Ο François Provost, που ανέλαβε τα ηνία της Renault τον Ιούλιο μετά την αποχώρηση-έκπληξη του Luca de Meo, έκανε την πρώτη του δημόσια παρέμβαση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου. Μαζί με την πρεμιέρα του νέου Clio 6, έστειλε και το πρώτο του ηχηρό μήνυμα: η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα «τσουνάμι κανονισμών» που αυξάνει το κόστος και καθιστά τα αυτοκίνητα όλο και λιγότερο προσιτά.
Η πρεμιέρα του νέου Clio 6
Στην αποκλειστική του συνέντευξη στο RTL , ο Provost παρουσίασε την έκτη γενιά του Clio: «Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με εξαιρετική σχεδίαση, έναν νέο υβριδικό κινητήρα που καταναλώνει λιγότερο από 4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και πολλή τεχνολογία». Η νέα Clio, με σχεδόν 17 εκατομμύρια πωλήσεις σε 35 χρόνια ιστορίας, θα διατίθεται και σε έκδοση LPG, με στόχο να συνδυάσει προσιτό κόστος χρήσης και χαμηλότερες εκπομπές.
«Σκεφτόμαστε πάντα την αγοραστική δύναμη των πελατών μας», υπογράμμισε ο Provost. «Το LPG είναι μια λύση που ευνοεί και τις εκπομπές ρύπων και το πορτοφόλι».
«Χρειαζόμαστε ένα νέο βιομηχανικό λογισμικό»
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν είναι χωρίς εμπόδια. Από το 2035, τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα απαγορευτούν στην ΕΕ, και οι απαιτήσεις σε επίπεδο ασφάλειας και τεχνολογίας αυξάνονται συνεχώς. Ο Provost προειδοποίησε: «Ένα τσουνάμι κανονισμών οδηγεί σε αύξηση των τιμών. Οι Γάλλοι και οι Ευρωπαίοι δεν μπορούν πια να αγοράσουν εύκολα αυτοκίνητα».
Για τον ίδιο, η λύση δεν είναι η κατάργηση της πορείας προς την απανθρακοποίηση, αλλά η λογική προτεραιοποίηση: «Χρειαζόμαστε ένα νέο ευρωπαϊκό βιομηχανικό λογισμικό, με λιγότερους κανονισμούς, που θα εξακολουθούν να υπηρετούν τη λογική της ασφάλειας και της μείωσης εκπομπών, αλλά θα επιτρέπουν στην αγορά να αναπνέει και να στηρίζει τις θέσεις εργασίας».
Πάνω από 100 κανονισμοί έως το 2030
Ο νέος CEO προειδοποίησε για την καταιγίδα νέων απαιτήσεων που έρχονται: «Έως το 2030 θα υπάρχουν περισσότερες από 100 νέες κανονιστικές υποχρεώσεις. Πρέπει να επιλέξουμε ποιες είναι οι πιο σημαντικές. Μόνο έτσι θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε τα αυτοκίνητα σε προσιτή τιμή, να στηρίξουμε την αυτοκινητοβιομηχανία και να διασφαλίσουμε τις θέσεις εργασίας».
Ένα μήνυμα με δύο όψεις
Το μήνυμα του François Provost από το Μόναχο ήταν διπλό: αισιοδοξία για τις δυνατότητες της Renault να επιταχύνει τον μετασχηματισμό της, αλλά και προειδοποίηση ότι χωρίς μια πιο «εύλογη και ευέλικτη» προσέγγιση στους κανονισμούς, η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία κινδυνεύει να χάσει την ισορροπία ανάμεσα στην καινοτομία, την ανταγωνιστικότητα και την προσιτή τιμή.'' -
To 1.2 βενζίνη115hp:
- Επιτάχυνση 10,1" 0-62mph, ρύποι 114grCO2, μέση (δηλωμ.) κατανάλωση 56.5mpg (δηλ. ~5lt/100km)
(Στο 5:35)
Όχι κι άσχημα...
-
Εγώ πάντως δεν μπορώ να το χωνέψω, είναι εντελώς διαφορετικό από την υπόλοιπη σχεδιαστική γραμμή της μάρκας στα υπόλοιπα μοντέλα.
Εκείνο το νεο Captur και το Austral αν δεν κάνω λάθος που έχω δει στο δρόμο είναι πανέμορφα από παντού και μοιάζουν μεταξύ τους.
Τούτο είναι λες και πήραν κάποιο άλλης μάρκας και του εβαλαν το σήμα της Renault.
Θα το δούμε από κοντά βέβαια οπότε κρατάω μια πισινή.
-
Προσωπική άποψη, ενώ δεν μου αρέσει η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Renault όπως αυτή αποτυπώνεται στα Symbioz & Captur, το Austral το θεωρώ όμορφο (πολύ όμορφο ως Espirit Alpine). Το νέο Clio δε το θεωρώ κουκλάκι μέσα έξω. Είναι βέβαιο ότι θα το κοιτούσα αν ψώνιζα στη κατηγορία του!
-
@vagkirk said in Renault Clio VI:
Εγώ πάντως δεν μπορώ να το χωνέψω, είναι εντελώς διαφορετικό από την υπόλοιπη σχεδιαστική γραμμή της μάρκας στα υπόλοιπα μοντέλα.
Εκείνο το νεο Captur και το Austral αν δεν κάνω λάθος που έχω δει στο δρόμο είναι πανέμορφα από παντού και μοιάζουν μεταξύ τους.
Τούτο είναι λες και πήραν κάποιο άλλης μάρκας και του εβαλαν το σήμα της Renault.
Θα το δούμε από κοντά βέβαια οπότε κρατάω μια πισινή.
Είπαμε είναι η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Ρενο. Εδώ θα βασιστούν τα επόμενα μοντέλα της μάρκας.
Εγώ όσο το βλέπω τόσο περισσότερο μ αρέσει, ίσως περισσότερο από το δικό μου πενταρι.
Άλλωστε υπήρξαν και πραγματικά χάλια αυτοκίνητα που τελικά άρεσαν. Το ποσό αρέσει σε κάποιον είναι απλά θέμα προσωπικού γούστου και μόνο.
Για παράδειγμα εγώ ποτέ δε χώνεψα το Γιαρις, με εξαίρεση την σημερινή γενιά, όσο και καλό ή αξιόπιστο ήταν. Δεν το αγόρασα ποτέ και ούτε ενδιαφερθηκα ποτέ για την αγορά του, παρ ολο που έψαχνα αυτοκίνητο της κατηγοριας του. Το θεωρώ ένα κακόγουστο αυτοκίνητο με ενα επίσης κακογουστο εσωτερικό, ειδικά στην πρωτη και δευτερη γενια. Το ότι το είχε σχεδιάσει Έλληνας δε με απασχόλησε ποτέ. -
@vagkirk said in Renault Clio VI:
Εγώ πάντως δεν μπορώ να το χωνέψω, είναι εντελώς διαφορετικό από την υπόλοιπη σχεδιαστική γραμμή της μάρκας στα υπόλοιπα μοντέλα.
Εκείνο το νεο Captur και το Austral αν δεν κάνω λάθος που έχω δει στο δρόμο είναι πανέμορφα από παντού και μοιάζουν μεταξύ τους.
Τούτο είναι λες και πήραν κάποιο άλλης μάρκας και του εβαλαν το σήμα της Renault.
Θα το δούμε από κοντά βέβαια οπότε κρατάω μια πισινή.
Μάλλον είναι η επόμενη σχεδιαστική γραμμή rafale, Clio κτλ
-
-
Οι παραγγελίες ξεκινούν μέσα στον Οκτώβρη και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται αρχες 2026.
Renault Clio VI