-
Οι διαστάσεις έχουν να κάνουν με τις επιλογές των μελετητών, και το plaid έχει τεράστιο καπό γιατί ήθελαν να μοιάζει με v8, κάτι που δεν συνέχισαν στο 3. Το ίδιο συμβαίνει και εδώ, ένα id που θυμίζει polo. Μόνο ev θα είναι λέω.
Δεν έχεις βρει κάποια πηγή για αυτό ;
οχι, κουβέντα κάνω
-
@andya3 said in VW FORUM:
οι Ευρωπαίοι αγαπούν τη vw και θα το πάρουν με κλειστά μάτια. Να μη σου πω ακόμα κι αν είναι αρκετά ακριβότερο..
έρευνα του 2024 για ζημιές ηλεκτρικών στο ΗΒ
45,38% δε το λες καλό warranty claim rate. Μετά από τόσο ευχάριστη εμπειρία, θα ξαναεπιλέξουν vw με κλειστά μάτια;
ΥΓ1 Καμία εντύπωση το χαμηλό ποσοστό για κορεάτες και yάπωνες
ΥΓ2 Ένα στα δέκα ηλεκτρικά όπελ ζημιά με μέσο κόστος 2.217,82 λίρες;;;
ΥΓ3 Γενικό σχόλιο: EVs still generate fewer complaints per vehicle compared to their non-EV counterparts. “Based on our latest data, there was one dispute for every 195 EVs, compared to one in every 41 petrol, diesel, and hybrid modelsΑυτές οι έρευνες είναι τελείως αναξιόπιστες κατά τη γνώμη μου. Ρωτάνε τους ιδιοκτήτες τι έπαθε το αυτοκίνητό τους κι αυτοί λένε τον πόνο τους.
Άλλη γκρίνια θ' ακούσεις από τον υποχόνδριο ιδιοκτήτη, που ψειρίζει το αυτοκίνητό του επειδή τα έσκασε για να πάρει ένα πανάκριβο id4 ή bmw ix3. Και πιο ήπια θα εκφραστεί ένας ιδιοκτήτης πολύ φτηνότερου αυτοκινήτου, που νοιώθει ότι οκ για τα λεφτά που έδωσα καταπίνω και προβληματάκια ή κακοτεχνίες.
Η μόνη αξιόπιστη έρευνα αξιοπιστίας είναι από το Γερμανικό ADAC, που στηρίζεται σε τεχνικά δεδομένα που συλλέγουν οι ίδιοι. Αλλά κι αυτή είναι περιορισμένης εμβέλειας, γιατί στη Γερμανία κυκλοφορούν σχεδόν αποκλειστικά γερμανικά αυτοκίνητα, οπότε είναι σαν να αξιολογεί μόνο τους γερμανούς κατασκευαστές.
Πάντως στον πίνακα που έβαλες η vw εμφανίζεται με claim rate 45.38% και average claim στα 811$ και σε 1η ματιά προβληματίζει. Κοιτάς και την Toyota με 3,88% και 690$.
Και καταλαβαίνεις ότι παρά την μεγάλη διαφορά των ποσοστών βλαβών το κόστος τους είναι σχεδόν ίδιο και μάλλον μικρό. Που σημαίνει ότι οι βλάβες των vw είναι φτηνές χαζομαρούλες, κι ας εμφανίζονται πιο συχνά απ' ότι στην Toyota.
-
Αυτός ο πίνακας είναι από δεδομένα μιας ασφαλιστικής, τη Warranty Solutions Group Ltd (δε τη ξέρω, τη γκούγκλαρα για να δω την αξιοπιστία της), η οποία αν κατάλαβα καλά ειδικεύεται σε επέκταση εγγύησης αυτοκινήτων, πέρα από του κατασκευαστή.
Οπότε έβγαλε στατιστικά από τις ασφάλειες που έχει κάνει σε ηλεκτρικά και πόσοι πελάτες της ζήτησαν κάλυψη.
Το 45,38% είναι τρελό ποσοστό, δηλαδή 1 στους 2 πελάτες της ασφαλιστικής αντιμετώπισε πρόβλημα, με μέσο κόστος 811 λίρες αγγλίας (935 ευρώ).
Της toyota που συγκρίνεις, το ποσοστό είναι πολύ μικρό, περίπου 1 στους 25 είχε πρόβλημα και χρειάστηκε την ασφαλιστική, με μικρότερο κόστος (800 ευρώ). -
Ειναι οπως το βλεπει κανεις...
Θες να εισαι 1 στους 2 που θα πανε συνεργειο για χ,ψ λογους ή 1 στους 25?
Διαλεγεις και παιρνεις... -
Δεν μπορεί να βγει κανένα ουσιαστικό συμπέρασμα από τέτοιες έρευνες, μόνο εντυπώσεις δημιουργούν. Έπρεπε να γίνεται και ποιοτική ανάλυση των βλαβών.
Αν π.χ. το 90% των βλαβών της vw αφορά ότι δεν συνδεόταν το κινητό με το android auto και πήγαιναν στο συνεργείο για update, χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι...

-
Kαι το αβίαστο ερώτημα είναι το εξής: αφού οι βλάβες τους είναι βλαβούλες που απλά θέλουν απντέιτ και όχι κάτι το χοντροκομμένο, γιατί δεν το κάνουν αυτό το απντέιτ στο εργοστάσιο από την αρχή και τρέχουν μετά? Αυτοί δε λένε ότι είναι ουμπεράλλες και ότι τα ξέρουν ούλα και οι άλλοι δεν κατέχουν τίποτα?
Ένα κομμάτι κέικ είναι να κάνεις απντέιτ, δεν είναι τίποτα περίεργο ή ακριβό. -
Η οποία BYD είναι στοίχημα του Μπάφετ!
-
Έρχονται τα Volkswagen ID. Polo και ID. Polo GTI
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/erchontai-ta-volkswagen-id-polo-kai-id-polo-gti/
-
-
Είδατε πόσες υποθέσεις μπορεί να κάνει ο καθένας από τέτοιες έρευνες? Αυτή είναι στατιστική από ασφαλιστική όπως έγραψε ο @dg79, βγάζουν κόστη για να ξέρουν τι θα χρεώνουν τους πελάτες. Εσείς προσπαθείτε να την τραβήξετε από τα μαλλιά για να βγάλετε συμπεράσματα άλλου είδους.
-
Ο καθένας μπορει να υποθέσει ό,τι θέλει, αλλά η αλήθεια ειναι συγκεκριμένη. Όποιος θέλει την βλέπει και όποιος θέλει κοιτάει από την άλλη, απλά πράγματα.
-
-
Εντάξει δεν μας λέει κάτι που δεν ξέρουμε

δεν έβγαλαν βλάβες τα ηλεκτρικά Toyota.
Έχετε δει πόσα ηλεκτρικά πουλάει η Toyota στο UK? Την μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών στην Ευρώπη με 380.000 πέρυσι;
Ούτε στη δεκάδα δεν είναιΠρώτο είναι το Tesla Y, δεύτερο το Audi A4 e-tron και τρίτο το Tesla 3.
Και τα τρία έχουν ένα αξιοπρεπές ποσοστό βλαβών (15+%)
Τώρα το 45%+ της VW είναι καταστροφή, 1 στα 2 περίπου, έχουν κάνει κάποια μεγάλη χαζομάρα με κανά id3, κάποια τσιπιά, γιατί τα άλλα του γκρουπ έχουν το 1/3 των claims.
Εντύπωση προκαλεί το χαμηλό ποσοστό των Hyundai Kia σε συνδυασμό με την μικρή μέση αξία .
Απ'την άλλη βλέπουμε μικρά ποσοστά στα Nissan, Renault και vauxhall, αλλά με πολύ υψηλή μέση αξία έως τριπλάσια των VW.Jaguar και Land rover σταθερή αξία


Αρνητική έκπληξη τα Mercedes με 1 στα 3, αλλά πολύ μικρή μέση αξία για ακριβό αυτοκίνητο
-
Έρχονται τα Volkswagen ID. Polo και ID. Polo GTI
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/erchontai-ta-volkswagen-id-polo-kai-id-polo-gti/
Με μια πιο επιθετική πολιτική στις τιμές και μια επέκταση του χρόνου εγγύησης η VW μπορεί να ξαναγίνει βασιλιάς.
Κανείς δεν γουστάρει πραγματικά τα Κινέζικα. Μόνο επειδή είναι φτηνότερα τα αγοράζουν.
Αυτη την αίσθηση ποιότητας και στιβαρότητας που είχε το παλιό Golf V μου δεν την έχω συναντήσει σε κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Το έκαιγε το λαδάκι του, αλλά ηταν αυτοκινητο με ουμπαλα. Και τώρα με τους ηλεκτροκινητηρες που δεν υπάρχουν αυτά τα θέματα, αν ρίξει τιμές θα γίνει χαμός.
-
Συγγνώμη που παρεμβαίνω στην κουβέντα αλλά μου φαίνεται πως το ποσοστό της vw είναι λανθασμένο. Οι αριθμοί στη μεσαία στήλη που εκφράζουν το claim rate είναι προφανώς σε διάταξη με αύξουσα αξία από πάνω προς τα κάτω.
-
Μάλλον έχεις δίκαιο, πιθανόν είναι 15.38%
-
Φωτοσοπια των χειτερς είναι


-
-
-
Τώρα μπορεί να βγει ένα γενικό συμπέρασμα, χωρίς να επικεντρώνουμε στα απόλυτα νούμερα που δεν έχουν καμία αξία.
Στις περισσότερες έρευνες αξιοπιστίας η vw εμφανίζεται κάπου στη μέση της λίστας. Ε, κάπου εκεί θα είναι και στην πραγματικότητα.
VW FORUM
