-
Για την σωτηρία της ψυχής μας πρέπει να προσπαθήσουμε, δεν μας ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι


-
-
Συγκλονιστική σωτηρία το T-Roc, χαώδης διάφορα απ' τον ανταγωνισμό

-

-
Η Volkswagen παρουσιάζει το μέλλον της στο Μόναχο
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/i-volkswagen-paroysiazei-to-mellon-tis-sto-monacho/
-
θα ειναι ενα μελλον με Start Stop. -
Το link έχει φωτο από το νέο id.polo, που αν και καλυμμένο δείχνει πανέμορφο. Και όπως λέει "more models to follow".
New naming strategy at Volkswagen: The ID. 2all show car will become the ID. Polo in series production – more models to follow
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/new-naming-strategy-at-volkswagen-the-id-2all-show-car-will-become-the-id-polo-in-series-production-more-models-to-follow-19784Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται, ή παίζει τα ρέστα της?
-
Όμορφο δείχνει, όντως.
-
Ναι, πανέμορφο, μακάρι να βγει έτσι, εννοώ με το καμουφλάζ.
-
Το γεγονός ότι το ονομάζουν idpolo και όχι id 2 θεωρώ πως σημαίνει ότι θα βγει και σαν νέο polo.
Είναι απλά πανέμορφο. Εξαιρετικές διαστάσεις και καμπύλες
-
Αυτό σημαίνει vw. Αυτοκίνητο λαϊκό. Οχι τα μεγάλα suv και 35-40Κ
@andya3 πες περισσότερα εσύ που ξέρεις.
-
Το γεγονός ότι το ονομάζουν idpolo και όχι id ....
Έχουν αλλάξει στρατηγική, αντί για dedicated ηλεκτρικά μοντέλα τύπου id, προχωράνε στην ηλεκτροποιηση των υπαρχόντων. Αυτό το κάνουν γιατί ο κόσμος δεν αποδέχεται την αλλαγή και θέλει polo, golf, κλπ. Βέβαια id2 και id3 θα είναι από κάτω αλλά με περίβλημα και σήματα polo, golf
Αυτό σημαίνει vw. Αυτοκίνητο λαϊκό. Οχι τα μεγάλα suv και 35-40Κ
Δεν θέλω να στο χαλάσω αλλά 35 θα έχει και αυτό.
-
Δηλαδή δεν θα βγει και σε θερμικό;;;; Αν παρατηρήσεις οι διαστάσεις του μηχανοστασίου είναι μεγάλες για ηλεκτρικό και αναλογικά πιο μεγάλες από το id3.
Συνεπώς περιμένω να βγει και σε hybrid εκδόσεις. Το υπάρχον polo γέρασε.
-
Οι διαστάσεις έχουν να κάνουν με τις επιλογές των μελετητών, και το plaid έχει τεράστιο καπό γιατί ήθελαν να μοιάζει με v8, κάτι που δεν συνέχισαν στο 3. Το ίδιο συμβαίνει και εδώ, ένα id που θυμίζει polo. Μόνο ev θα είναι λέω.
-
Πολύ όμορφο σαν εμφάνιση καταρχάς. Και κλασσικό vw σε σχεδίαση, muscular και με καθαρές απλές γραμμές και καμπύλες, χωρίς τις ακρότητες π.χ. των τελευταίων audi.
Τώρα λαικό αυτοκίνητο μπορεί να είναι από διαστάσεις, αλλά για την τιμή διατηρώ τις αμφιβολίες μου.
Μάλλον τα 25k που προβάλλουν σαν super τιμή θα αφορούν την πολύ βασική έκδοση με μπαταρία 35kwh, το μικρό Η/K και άγνωστο εξοπλισμό.
Υπάρχει κι άλλη έκδοση με μπαταρία 53kwh και μεγαλύτερο Η/K, που δεν θα 'ναι 4-5k ακριβότερη? Κοντά στα 30k?
Τεσπα δεν πολυασχολούμαι με ηλεκτρικά και δεν ξέρω τι ανταγωνισμό έχει. Πάντως αν είναι σε λογικά πλαίσια ακριβότερο από εφάμιλλα ανταγωνιστικά Ασιατικά, οι Ευρωπαίοι αγαπούν τη vw και θα το πάρουν με κλειστά μάτια. Να μη σου πω ακόμα κι αν είναι αρκετά ακριβότερο..

-
Προφανώς ΜΟΝΟ με κλειστά μάτια θα το πάρουν...

Αν είχαν ανοιχτά, σιγά μην το έπαιρναν...

-
-
@andya3 said in VW FORUM:
οι Ευρωπαίοι αγαπούν τη vw και θα το πάρουν με κλειστά μάτια. Να μη σου πω ακόμα κι αν είναι αρκετά ακριβότερο..
έρευνα του 2024 για ζημιές ηλεκτρικών στο ΗΒ

45,38% δε το λες καλό warranty claim rate. Μετά από τόσο ευχάριστη εμπειρία, θα ξαναεπιλέξουν vw με κλειστά μάτια;
ΥΓ1 Καμία εντύπωση το χαμηλό ποσοστό για κορεάτες και yάπωνες
ΥΓ2 Ένα στα δέκα ηλεκτρικά όπελ ζημιά με μέσο κόστος 2.217,82 λίρες;;;
ΥΓ3 Γενικό σχόλιο: EVs still generate fewer complaints per vehicle compared to their non-EV counterparts. “Based on our latest data, there was one dispute for every 195 EVs, compared to one in every 41 petrol, diesel, and hybrid models -
-
VW FORUM
