-
@argyn said in Mazda CX-30:
Μην ασχολείστε με ατμοσφαιρικές βελτιώσεις
Απλα το εφερε η κουβεντα.....
-
@argyn said in Mazda CX-30:
Μην ασχολείστε με ατμοσφαιρικές βελτιώσεις και πολύρυθμιζόμενες αναρτήσεις ρε! Πόσες γενιές οδηγών πρέπει να κάνουν τα ίδια λάθη?
Πέρα από το ότι αντιβαίνει στον χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου απλά είναι άνευ αντικειμένου στο 99% των περιπτώσεων.
Και αυτά τα γράφει τύπος που στα δεύτερα νιάτα του αγόραζε κιτ υπερκυβισμού της toda από Japan για τον k20a2 και φόραγε κομπρεσορες και νίτρα σε F20C.
Κρατήστε ρε τα λεφτά σας για το αυριανό καλύτερο αμάξι σας και χαρείτε αυτό που έχετε ως έχει σήμερα!
Ωραία πραγματάκια
Κοίτα για εξατμίσεις κλπ συμφωνώ ότι είναι πεταμένα λεφτά, αλλά για αναρτήσεις δεν θα συμφωνήσω. Στις μοτοσικλέτες πχ είναι το Νο.1 για αλλαγή αφού συνήθως είναι μάπα. Στο ΜΤ-07 που είχα πριν το Guzzi η ανάρτηση ήταν επιεικώς απαράδεκτη. Ζήτημα να τους κόστισε 50 ευρώ το αμορτισέρ. Μάλλον λέω και πολλά. Όταν έβαλα το μεσαίας ποιότητας Κ-Tech Razor me ~400 ευρώ η μηχανή άλλαξε εντελώς συμπεριφορά.
-
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Ε σκεφτείτε πως θα ήταν με ένα διλιτρο turbo ή υβριδικό με ένα δυνατό ηλεκτρομοτερ. Εμένα μου θυμίζει το. Mini cooper που είχα στις στροφές σε κράτημα,τιμονι και κιβώτιο.
Θέλει πολύ πίεση το μοτέρ για να ακολουθήσει το σασί.Το αυτόματο πολύ χειρότερα. Εγω χτυπάω κοφτές πολύ συχνά,ενω ακόμα και αν συγκρατηθώ στην ΕΟ με ακόμα και μικρή πίεση για λιγο η μέση κατανάλωση ανεβαίνει δυσανάλογα.Μ' αυτά που λες, το κατάλληλο αυτοκίνητο για τα γούστα σου είναι το T-Roc με τον 2lt tsi turbo και τα 190 καθαρόαιμα, το τετρακίνητο.
Ξέρω ότι δεν συμπαθείς τα vag, αλλά για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι είναι η εταιρεία που έχει μια επιλογή για κάθε γούστο.
Έτσι κι αλλιώς απ' ότι κατάλαβα leasing τα παίρνεις, άρα οποιεσδήποτε επιφυλάξεις για αξιοπιστία είναι άνευ σημασίας.
-
@argyn said in Mazda CX-30:
Μην ασχολείστε με ατμοσφαιρικές βελτιώσεις και πολύρυθμιζόμενες αναρτήσεις ρε! Πόσες γενιές οδηγών πρέπει να κάνουν τα ίδια λάθη?
Πέρα από το ότι αντιβαίνει στον χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου απλά είναι άνευ αντικειμένου στο 99% των περιπτώσεων.
Και αυτά τα γράφει τύπος που στα δεύτερα νιάτα του αγόραζε κιτ υπερκυβισμού της toda από Japan για τον k20a2 και φόραγε κομπρεσορες και νίτρα σε F20C.
Κρατήστε ρε τα λεφτά σας για το αυριανό καλύτερο αμάξι σας και χαρείτε αυτό που έχετε ως έχει σήμερα!
Δικος μου ησουν..HONDA tuned!!
-
Ολα τ αμαξια παιρνουν με βελτιωση απλα στα ατμοσφαιρικα εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων δινεις πολλα για να παρεις λιγα..
-
Σαν να τρως σε fast food.
-
@andya3 said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Ε σκεφτείτε πως θα ήταν με ένα διλιτρο turbo ή υβριδικό με ένα δυνατό ηλεκτρομοτερ. Εμένα μου θυμίζει το. Mini cooper που είχα στις στροφές σε κράτημα,τιμονι και κιβώτιο.
Θέλει πολύ πίεση το μοτέρ για να ακολουθήσει το σασί.Το αυτόματο πολύ χειρότερα. Εγω χτυπάω κοφτές πολύ συχνά,ενω ακόμα και αν συγκρατηθώ στην ΕΟ με ακόμα και μικρή πίεση για λιγο η μέση κατανάλωση ανεβαίνει δυσανάλογα.Μ' αυτά που λες, το κατάλληλο αυτοκίνητο για τα γούστα σου είναι το T-Roc με τον 2lt tsi turbo και τα 190 καθαρόαιμα, το τετρακίνητο.
Ξέρω ότι δεν συμπαθείς τα vag, αλλά για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι είναι η εταιρεία που έχει μια επιλογή για κάθε γούστο.
Έτσι κι αλλιώς απ' ότι κατάλαβα leasing τα παίρνεις, άρα οποιεσδήποτε επιφυλάξεις για αξιοπιστία είναι άνευ σημασίας.
Έχω εντοπίσει ένα στο car, αλλά είναι μάπα χρώμα
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43982600-volkswagen-t-roc -
@andya3 said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Ε σκεφτείτε πως θα ήταν με ένα διλιτρο turbo ή υβριδικό με ένα δυνατό ηλεκτρομοτερ. Εμένα μου θυμίζει το. Mini cooper που είχα στις στροφές σε κράτημα,τιμονι και κιβώτιο.
Θέλει πολύ πίεση το μοτέρ για να ακολουθήσει το σασί.Το αυτόματο πολύ χειρότερα. Εγω χτυπάω κοφτές πολύ συχνά,ενω ακόμα και αν συγκρατηθώ στην ΕΟ με ακόμα και μικρή πίεση για λιγο η μέση κατανάλωση ανεβαίνει δυσανάλογα.Μ' αυτά που λες, το κατάλληλο αυτοκίνητο για τα γούστα σου είναι το T-Roc με τον 2lt tsi turbo και τα 190 καθαρόαιμα, το τετρακίνητο.
Ξέρω ότι δεν συμπαθείς τα vag, αλλά για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι είναι η εταιρεία που έχει μια επιλογή για κάθε γούστο.
Έτσι κι αλλιώς απ' ότι κατάλαβα leasing τα παίρνεις, άρα οποιεσδήποτε επιφυλάξεις για αξιοπιστία είναι άνευ σημασίας.
Γενικά τα Γερμανικά δε συμπαθώ πλέον, εκτος απο Porsche & Skoda.Δε μου αρέσει να μη σέβονται τα χρήματα που τους δώσαμε...
Δε ξέρω αν το επόμενο θα είναι leasing ή όχι. Θα προσπαθήσω να πάω σε κάτι μεγαλύτερο και ισχυρότερο απο το cx30. Προς το παρόν προσανατολίζομαι πάλι σε Ιάπωνα .Θα δούμε όμως οταν ερθει η ώρα. -
@babisstinson Μέγαρα το μακρινό 2006, Τein Flex σε EP3 CTR, πρώτο στάδιο ακόμα τότε πριν τον υπερκυβισμο, ολόφρεσκη από takakaira.co.jp : -1 δευτερόλεπτο το γύρο από την μαμά ανάρτηση (μετά από πολλούς γύρους ρυθμίσης) στο στεγνό. Ίδια ρύθμιση στα ψιλόβρεγμένα Μέγαρα: +1.5 δευτερόλεπτο από την μαμά σε αντίστοιχες συνθήκες λίγες βδομαδες αργοτερα. Toyo R888, Quaife ATB - και στις δύο περιπτώσεις ίδιος οδηγός και στυλ οδήγησης.
Ναι, σε ειδικές περιπτώσεις μπορείς να ρυθμίσεις τις ρυθμιζόμενες ώστε να είναι καλύτερες από τις εργοστασιακές σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ συνθήκες, όμως τα περιθώρια στενεύουν για καθολική βελτίωση (μέχρι εξαφανίσεως) όσο ποιο ψαγμένο είναι το στήσιμο του κατασκευαστή.
-
@a-d-p said in Mazda CX-30:
@andya3 said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Ε σκεφτείτε πως θα ήταν με ένα διλιτρο turbo ή υβριδικό με ένα δυνατό ηλεκτρομοτερ. Εμένα μου θυμίζει το. Mini cooper που είχα στις στροφές σε κράτημα,τιμονι και κιβώτιο.
Θέλει πολύ πίεση το μοτέρ για να ακολουθήσει το σασί.Το αυτόματο πολύ χειρότερα. Εγω χτυπάω κοφτές πολύ συχνά,ενω ακόμα και αν συγκρατηθώ στην ΕΟ με ακόμα και μικρή πίεση για λιγο η μέση κατανάλωση ανεβαίνει δυσανάλογα.Μ' αυτά που λες, το κατάλληλο αυτοκίνητο για τα γούστα σου είναι το T-Roc με τον 2lt tsi turbo και τα 190 καθαρόαιμα, το τετρακίνητο.
Ξέρω ότι δεν συμπαθείς τα vag, αλλά για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι είναι η εταιρεία που έχει μια επιλογή για κάθε γούστο.
Έτσι κι αλλιώς απ' ότι κατάλαβα leasing τα παίρνεις, άρα οποιεσδήποτε επιφυλάξεις για αξιοπιστία είναι άνευ σημασίας.
Έχω εντοπίσει ένα στο car, αλλά είναι μάπα χρώμα
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43982600-volkswagen-t-rocΚαλά στην Κεφαλονιά το έχει? Τι το κάνει το θηρίο στους δρόμους της Κεφαλονιάς? Για αγροτικό θα το πέρασε λόγω 4x4
-
@a-d-p said in Mazda CX-30:
@andya3 said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Ε σκεφτείτε πως θα ήταν με ένα διλιτρο turbo ή υβριδικό με ένα δυνατό ηλεκτρομοτερ. Εμένα μου θυμίζει το. Mini cooper που είχα στις στροφές σε κράτημα,τιμονι και κιβώτιο.
Θέλει πολύ πίεση το μοτέρ για να ακολουθήσει το σασί.Το αυτόματο πολύ χειρότερα. Εγω χτυπάω κοφτές πολύ συχνά,ενω ακόμα και αν συγκρατηθώ στην ΕΟ με ακόμα και μικρή πίεση για λιγο η μέση κατανάλωση ανεβαίνει δυσανάλογα.Μ' αυτά που λες, το κατάλληλο αυτοκίνητο για τα γούστα σου είναι το T-Roc με τον 2lt tsi turbo και τα 190 καθαρόαιμα, το τετρακίνητο.
Ξέρω ότι δεν συμπαθείς τα vag, αλλά για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι είναι η εταιρεία που έχει μια επιλογή για κάθε γούστο.
Έτσι κι αλλιώς απ' ότι κατάλαβα leasing τα παίρνεις, άρα οποιεσδήποτε επιφυλάξεις για αξιοπιστία είναι άνευ σημασίας.
Έχω εντοπίσει ένα στο car, αλλά είναι μάπα χρώμα
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43982600-volkswagen-t-rocΕχει ενας συνάδελφος το 2.0TDI 4motion.Δεν ειναι και τόσο σπανια.
-
@tolisk20 said in Mazda CX-30:
Ολα τ αμαξια παιρνουν με βελτιωση απλα στα ατμοσφαιρικα εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων δινεις πολλα για να παρεις λιγα..
Και άμα κοιτάξεις το συνολικό εμβαδό και όχι τις μέγιστες τιμές κάτω απο την καμπύλη ροπής τότε καταλαβαίνεις ότι παίρνεις ακόμα λιγότερα … Άσε που όταν μετρήσεις στο δρόμο ή την πίστα οι διαφορές των διαγραμμάτων δυναμομέτρησης εξαφανίζονται πίσω από το πρώτο δεκαδικο σε χρόνους …
-
@argyn said in Mazda CX-30:
@tolisk20 said in Mazda CX-30:
Ολα τ αμαξια παιρνουν με βελτιωση απλα στα ατμοσφαιρικα εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων δινεις πολλα για να παρεις λιγα..
Και άμα κοιτάξεις το συνολικό εμβαδό και όχι τις μέγιστες τιμές κάτω απο την καμπύλη ροπής τότε καταλαβαίνεις ότι παίρνεις ακόμα λιγότερα … Άσε που όταν μετρήσεις στο δρόμο ή την πίστα οι διαφορές των διαγραμμάτων δυναμομέτρησης εξαφανίζονται πίσω από το πρώτο δεκαδικο σε χρόνους …
Γι αυτο κατι ατμο αγωνιστικα , δεν τα πειραζουν καθολου
-
@andya3 said in Mazda CX-30:
@a-d-p said in Mazda CX-30:
@andya3 said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Ε σκεφτείτε πως θα ήταν με ένα διλιτρο turbo ή υβριδικό με ένα δυνατό ηλεκτρομοτερ. Εμένα μου θυμίζει το. Mini cooper που είχα στις στροφές σε κράτημα,τιμονι και κιβώτιο.
Θέλει πολύ πίεση το μοτέρ για να ακολουθήσει το σασί.Το αυτόματο πολύ χειρότερα. Εγω χτυπάω κοφτές πολύ συχνά,ενω ακόμα και αν συγκρατηθώ στην ΕΟ με ακόμα και μικρή πίεση για λιγο η μέση κατανάλωση ανεβαίνει δυσανάλογα.Μ' αυτά που λες, το κατάλληλο αυτοκίνητο για τα γούστα σου είναι το T-Roc με τον 2lt tsi turbo και τα 190 καθαρόαιμα, το τετρακίνητο.
Ξέρω ότι δεν συμπαθείς τα vag, αλλά για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι είναι η εταιρεία που έχει μια επιλογή για κάθε γούστο.
Έτσι κι αλλιώς απ' ότι κατάλαβα leasing τα παίρνεις, άρα οποιεσδήποτε επιφυλάξεις για αξιοπιστία είναι άνευ σημασίας.
Έχω εντοπίσει ένα στο car, αλλά είναι μάπα χρώμα
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43982600-volkswagen-t-rocΚαλά στην Κεφαλονιά το έχει? Τι το κάνει το θηρίο στους δρόμους της Κεφαλονιάς? Για αγροτικό θα το πέρασε λόγω 4x4
Κι εγώ το ίδιο σκέφτηκα όταν είδα την αγγελία.
Από τον Ιανουάριο το έχει αγγελία, δύσκολα θα φύγει.
Αυτό είναι ιδανικό για μένα που έχω απαλλαγή ΦΠ.
να του κάνω μια πρόταση για ανταλλαγή; -
@kostis20 said in Mazda CX-30:
@a-d-p said in Mazda CX-30:
@andya3 said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Ε σκεφτείτε πως θα ήταν με ένα διλιτρο turbo ή υβριδικό με ένα δυνατό ηλεκτρομοτερ. Εμένα μου θυμίζει το. Mini cooper που είχα στις στροφές σε κράτημα,τιμονι και κιβώτιο.
Θέλει πολύ πίεση το μοτέρ για να ακολουθήσει το σασί.Το αυτόματο πολύ χειρότερα. Εγω χτυπάω κοφτές πολύ συχνά,ενω ακόμα και αν συγκρατηθώ στην ΕΟ με ακόμα και μικρή πίεση για λιγο η μέση κατανάλωση ανεβαίνει δυσανάλογα.Μ' αυτά που λες, το κατάλληλο αυτοκίνητο για τα γούστα σου είναι το T-Roc με τον 2lt tsi turbo και τα 190 καθαρόαιμα, το τετρακίνητο.
Ξέρω ότι δεν συμπαθείς τα vag, αλλά για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι είναι η εταιρεία που έχει μια επιλογή για κάθε γούστο.
Έτσι κι αλλιώς απ' ότι κατάλαβα leasing τα παίρνεις, άρα οποιεσδήποτε επιφυλάξεις για αξιοπιστία είναι άνευ σημασίας.
Έχω εντοπίσει ένα στο car, αλλά είναι μάπα χρώμα
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43982600-volkswagen-t-rocΕχει ενας συνάδελφος το 2.0TDI 4motion.Δεν ειναι και τόσο σπανια.
Έχει αρκετά, αλλά είναι προ facelift, αυτό είναι το μοναδικό fl
-
Εγώ το τελικό θα το κοίταγα μόνο για λίγο καλύτερο ήχο χωρίς κόψε-ράψε, όχι για απόδοση.
-
Σαν να μας άκουσε και έβγαλε νέο βίντεο. Αυτό καταλαβαίνω είναι το σπορ τελικό της Mazda? https://www.youtube.com/watch?v=4b7_J5BXDS8
-
Σχετικά με ασφάλειες, όσοι το έχετε το αμάξι καινούργιο έχετε κάνει μεικτή? Αξίζει λετε? Γιατί τα κοστολόγια βλέπω είναι χιλιάρικο και βάλε. Τον 1ο χρόνο είχα την καλύτερη χωρίς μεικτή και ήταν τα μισά λεφτά αλλά το σκέφτομαι σοβαρά για μεικτή τώρα.
-
Έχω μεικτή από το 2003 , πληρώνω τα διπλά, αλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Υπολόγιζε 35-40€ επιπλέον για ασφάλιση το μήνα -
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
Σχετικά με ασφάλειες, όσοι το έχετε το αμάξι καινούργιο έχετε κάνει μεικτή? Αξίζει λετε? Γιατί τα κοστολόγια βλέπω είναι χιλιάρικο και βάλε. Τον 1ο χρόνο είχα την καλύτερη χωρίς μεικτή και ήταν τα μισά λεφτά αλλά το σκέφτομαι σοβαρά για μεικτή τώρα.
Εχω Allianz μεικτή, 834 ευρώ/έτος, με απαλλαγή 300 ευρώ.
Για μένα αξίζει, όπως ανέφερες μια στραβή να γίνει η ζημιά θα είναι σε χιλιάρικα.
Mazda CX-30