-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Αυτο ειναι ενα άλλο ερώτημα. Χρειάζεσαι σίγουρα το Υ ή σου κανει και 3?
Αν η πρακτικοτητα ειναι ψηλά στα κριτήρια τοτε θες Υ. Εάν όχι το 3 συνολικά ειναι καλύτερο αυτοκινητο.
To 3 δεν μας κάνει , τουλάχιστον όπως έχω συνηθίσει εως τώρα το όχημα ελευθέρου χρόνο. Με κοτσαδόρο για τα ποδήλατα και αρκετό εξοπισμό για τις δραστηριότητες. Τα σενταν δεν φορτώνουν εξοπλισμό με τόση ευκολία όποτε είναι αρκετά περιορισμένα σε ρόλο ελευθέρου χρόνου.
Επίσης το 3 βρίσκει πολύ εύκολα κάτω, είναι πολύ περιοριστικό εαν θες να κινηθείς σε περιοχές με έντονο αναγλυφο, όχι οτι το Υ έχει καλο clearance αλλα δεν φοβάσαι το ίδιο.
Βεβαία αυτά αλλάζουν η μεγάλη κόρη εγινε 18 και ενδεχομένως να μην μας ακολουθεί πλεον. Εμείς μεγαλώνουμε και αρχίζουμε και βαριόμαστε τα καλοκαιρινα roadtrip των 3000χλμ.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
κάτι σάπιο υπάρχει πάντως σε αυτό το βασίλειο, οι πωλήσεις (συνολικά) δεν πάνε καλά (λόγω της διακοπής της επιδότησης τον Σεπτέμβριο, σίγουρα θα δούμε μια αύξηση τους τελευταίους δύο μήνες, μετά όμως...), το fsd ξεκίνησε, δείχνει προοπτική, αλλά ειναι πίσω απο την waymo και έχει ακόμα πολύ δρομο. Η μετοχή όμως, ανεβαίνει και μαζεύει συνέχεια την πτώση απο την αρχή του έτους, με όσα γνωρίζουμε και με την φυγή διάφορων στελεχών, δεν εξηγείται

Δεν εξηγείται γιατί προσπαθείς να το εξήγησες χωρίς να έχεις/εχουμε τις απαραίτητες γνώσεις !
Μια πρόβλεψη 0,0Χ% απαιτεί πολύ εξειδικευμένες γνώσεις, πολύπλοκα μαθηματικά μοντέλα και τεράστιες υπολογιστικές δυνατότητες !
Το να προσπαθούμε να το εξηγήσουμε με απλή λογική άλγεβρας (3 το λάδι, 3 το ξύδι και 6 το λαδόξυδο) είναι τουλάχιστον αστείο -
H tesla τιμολογείτε σαν software defined vehicle. Επειδή ο Μασκ δεν είναι ο καλύτερος στο implementation , μπορεί να τον τιμωρήσει η αγορά κάποια στιγμή. Για την ώρα τον πιστεύει η αγορά οτι θα καταφέρει να επιβάλει το μοντέλο του software defined αυτοκινήτου.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ειναι καλύτερο το Juniper? Είναι.
Ειναι 9000€ καλύτερο? Μαλλον οχι.
αυτό είναι πρόβλημα και δεν μπορώ να το ωραιοποιήσω στον εαυτό μου και να πατήσω το κουμπί.
Δυο φορές που πήγα να κουμπήσω το κουμπί, δεν το έκανα . Με τρώει οτι όταν θα φύγει το στοκ με τα παλιάς γενιάς θα έχει καλύτερες τιμές. Δεν καίγομαι να κάνω και την αγορά τώρα γιατί δεν θα έχω χώρο για όλα τα αυτοκίνητα.
η καλυτερη προσφορα που εχει τρεξει ποτε ειναι το -2500 ευρω που τρεχει τωρα σε M3, τα οποια ομως ειναι περιπου 18 μηνες παλαιοτερα αυτοκινητα απο το Juniper.
1 Το Tesla Bonus ισχύει για προδιαμορφωμένα οχήματα Model 3, εξαιρουμένου του Model 3 Long Range με τετρακίνηση και του Model 3 Performance, που έχουν παραγγελθεί από τις 7 Ιουλίου 2025 κι έπειτα και προορίζεται για παράδοση έως και τις 30 Σεπτεμβρίου 2025. Εάν η παράδοση δεν έχει γίνει έως αυτήν την ημερομηνία, το Tesla Bonus δεν θα εφαρμοστεί στην παραγγελία σας. Εάν ο χρόνος παράδοσης αναβληθεί λόγω συνθηκών υπό τον έλεγχο της Tesla, ενδέχεται να δικαιούστε ακόμα την προσφορά, με παράδοση κατά την πρώτη διαθέσιμη ημερομηνία. Τα μεταχειρισμένα οχήματα, πιστοποιημένα ή μη, εξαιρούνται από αυτήν την προσφορά. Αυτό το κίνητρο εμφανίζεται στο τιμολόγιο του οχήματος ως "Tesla Bonus".
-
Δεν νομίζω ότι θα δοθούν άμεσα εκπτώσεις στο τζουνιπερ.
Πόσα από τη διαφορά των 8-9k του τωρινού με το προγενέστερο θα λάβεις πίσω σε πιθανή μεταπώληση ;
Θεωρώ ότι αξίζει η εν λόγω διαφορά υπέρ τζουνιπερ, είναι καλύτερο αυτοκίνητο (σε μερικούς τομείς είναι πολύ καλύτερο) πλην εμφάνισης που τι να πω, είναι υποκειμενικό !
Η διαφορά σε πρακτικότητα μεταξύ 3/Υ είναι πολύ μεγάλη. -
@george1977 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Αυτο ειναι ενα άλλο ερώτημα. Χρειάζεσαι σίγουρα το Υ ή σου κανει και 3?
Αν η πρακτικοτητα ειναι ψηλά στα κριτήρια τοτε θες Υ. Εάν όχι το 3 συνολικά ειναι καλύτερο αυτοκινητο.
To 3 δεν μας κάνει , τουλάχιστον όπως έχω συνηθίσει εως τώρα το όχημα ελευθέρου χρόνο. Με κοτσαδόρο για τα ποδήλατα και αρκετό εξοπισμό για τις δραστηριότητες. Τα σενταν δεν φορτώνουν εξοπλισμό με τόση ευκολία όποτε είναι αρκετά περιορισμένα σε ρόλο ελευθέρου χρόνου.
Επίσης το 3 βρίσκει πολύ εύκολα κάτω, είναι πολύ περιοριστικό εαν θες να κινηθείς σε περιοχές με έντονο αναγλυφο, όχι οτι το Υ έχει καλο clearance αλλα δεν φοβάσαι το ίδιο.
Βεβαία αυτά αλλάζουν η μεγάλη κόρη εγινε 18 και ενδεχομένως να μην μας ακολουθεί πλεον. Εμείς μεγαλώνουμε και αρχίζουμε και βαριόμαστε τα καλοκαιρινα roadtrip των 3000χλμ.
Με μεγάλα παιδιά βολεύεσαι και με κάτι μικρότερο.
Ενας λόγος επιπλέον που μου είναι άχρηστο το τέσλα είναι ότι δεν έχω ανάγκες χωρων -
@red_monster said in TESLA FORUM:
Μια πρόβλεψη 0,0Χ% απαιτεί πολύ εξειδικευμένες γνώσεις, πολύπλοκα μαθηματικά μοντέλα και τεράστιες υπολογιστικές δυνατότητες !
Το να προσπαθούμε να το εξηγήσουμε με απλή λογική άλγεβρας (3 το λάδι, 3 το ξύδι και 6 το λαδόξυδο) είναι τουλάχιστον αστείοη εμπειρία που έχω με τα χρηματιστηριακά, μου έχει δειξει οτι τα πράγματα ειναι πιο απλά, οποιος μπλέκει με μαθηματικά και πολύπλοκα μοντέλα, δεν επιβεβαιώνεται.... τα πράγματα ειναι συνήθως πιο απλά και μερικές φορές και εξόφθαλμα, αλλά πολλοί (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) ειναι αδύνατο να τα δουν και να τα κατανοήσουν. Τεσπα, αρχικά να πω ένα μπράβο στην Tesla που καταφέρνει και δείχνει τέτοιο μέταλο σε τέτοια συγκυρία, και εύχομαι να ανατρέψει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, σε όλα τα επίπεδα, όπως μας έχει συνηθίσει. Θα ειμαι ο πρώτος που θα πει τα καλά λόγια για μια εταιρία που υποστήριζα φουλ στο παρελθόν.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ενας λόγος επιπλέον που μου είναι άχρηστο το τέσλα
Δεν θυμάμαι την προϊστορία, αλλά... πώς την πάτησες εσύ και φορτώθηκες το tesla?
-
@polistas said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ενας λόγος επιπλέον που μου είναι άχρηστο το τέσλα
Δεν θυμάμαι την προϊστορία, αλλά... πώς την πάτησες εσύ και φορτώθηκες το tesla?
Μαλλον ειχε επιπεφυκιτιδα οταν το εκανε τεστ και δεν υπολογισε καλα τον ογκο του.

-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@polistas said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ενας λόγος επιπλέον που μου είναι άχρηστο το τέσλα
Δεν θυμάμαι την προϊστορία, αλλά... πώς την πάτησες εσύ και φορτώθηκες το tesla?
Μαλλον ειχε επιπεφυκιτιδα οταν το εκανε τεστ και δεν υπολογισε καλα τον ογκο του.

Δεν το περίμενα τελικά τόσο χάλια λόγω των διαστάσεων. Αν και στο τεστ το είχα διαπιστώσει ως το μόνο αρνητικό. Υπάρχουν γραμμενα.
Αλλα το turning point ήταν όταν μου το έγδαραν στον προφυλακτήρα στο πάρκινγκ. Εκεί συνειδητοποίησα ότι και χίλια καλά να έχει (που έχει) τα καθημερινά ρίσκα θα ήταν πολλά για να το αντέξω. Εκεί αποφάσισα να το αφήσω στην άκρη. Ενα άγχος στη διαδρομή άλλο και στο πάρκινγκ ;
Έλεγα να το κρατησω για βόλτες ειδικά αφού πριν το χρόνο δεν μπορούσα να το δώσω.
Αλλα μετά ξενέρωσα και ούτε να φανταστείς ασχολήθηκα με φορτίσεις / εφαρμογές κλπ.
Εχω ηλεκτρικο και δεν ξέρω να φορτίσω πλην δικτύου τεσλα
Επισησ εχει και το πιο άθλιο χρωνα/βερνίκι που έχω δει μετά το επάρατο κασκαι που στην κάθε βόλτα σου ότι πετραδάκι πέσει γραφει chip. Το έπλυνα τις προαλλες και ήμουν με το πινελακι χρωνατος δίπλα.
Ζεσταίνεται και υπερβολικά λόγω των πολλών γυάλινων επιφανειών. Καλοκαίρι είναι αφόρητα.Δεν είναι τυχαίο ότι διανύω το 14ο μήνα κατοχης και έχω κάνει 3800 χλμ μόνο. Μακράν το λιγότερο χρησιμοποιημένο αμάξι μου. Το γιαρις κρος το είχα δώσει στους 11 μήνες με 6600 χλμ.
Είναι να μην ξενερώσω με κάτι…..
Θα το χαρεί ο επόμενος και εγώ θα γράψω μερικά ακόμα χιλιάρικα πεταμένα με τα κωλαμαξα που έχω μπλέξει

-
Αν έχεις έστω και λίγη τσιπα (για να το θέσω κομψά), επέστρεψε την επιδότηση του πρόγραμμα να την λάβει κάποιος που πραγματικά τη χρειάζεται για την οικογένεία του και δεν κάνει παλιμπαιδισμούς στα γεράματα στερώντας χρήματα από ανθρώπους που πραγματικά τα χρειάζονται!
Δεν κυκλοφορείς ανάμεσα σε ανοιωθους σταρχιδιστες που αδιαφορούν για τον περίγυρο τους, είσαι ένας απο αυτούς !!
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Αν έχεις έστω και λίγη τσιπα (για να το θέσω κομψά), επέστρεψε την επιδότηση του πρόγραμμα να την λάβει κάποιος που πραγματικά τη χρειάζεται για την οικογένεία του και δεν κάνει παλιμπαιδισμούς στα γεράματα στερώντας χρήματα από ανθρώπους που πραγματικά τα χρειάζονται!
Δεν κυκλοφορείς ανάμεσα σε ανοιωθους σταρχιδιστες που αδιαφορούν για τον περίγυρο τους, είσαι ένας απο αυτούς !!
Το εχω γραψει στο παρελθον μια μεριδα αγορασαν με επιδοτηση για να πουλησουν με 9000 κερδος, θεμιτο ή αθεμιτο αυτη ειναι η πραγματικοτητα.
-
@ilias-a said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Αν έχεις έστω και λίγη τσιπα (για να το θέσω κομψά), επέστρεψε την επιδότηση του πρόγραμμα να την λάβει κάποιος που πραγματικά τη χρειάζεται για την οικογένεία του και δεν κάνει παλιμπαιδισμούς στα γεράματα στερώντας χρήματα από ανθρώπους που πραγματικά τα χρειάζονται!
Δεν κυκλοφορείς ανάμεσα σε ανοιωθους σταρχιδιστες που αδιαφορούν για τον περίγυρο τους, είσαι ένας απο αυτούς !!
Το εχω γραψει στο παρελθον μια μεριδα αγορασαν με επιδοτηση για να πουλησουν με 9000 κερδος, θεμιτο ή αθεμιτο αυτη ειναι η πραγματικοτητα.
Να μην μας κουνάνε όμως το δάκτυλο ονοματίζοντας αλλήλους ως ανοιωθους σταρχιδιστες !
-
Εγω παρόλο που τον κοροϊδεύετε τον παγωμένο εντοπίζω κάτι άλλο.
Πρέπει να ναι πολύ καλός σε ότι και αν κάνει. Αυτή η σημασία στην λεπτομέρεια που τον κυριεύει έχει και τα θετικά της.
-
Ποιο κέρδος βρε συ Ηλία !
Ουτε τα λεφτά που βάλαμε από την τσέπη μας δεν μπορούμε να πάρουμε εδώ που μπλέξαμε.
Και σε εποχή που δεν υπάρχει επιδότηση πια αλλά η τιμή προσφοράς ενος μτχ ετους περιλαμβάνει το αρχικό οφελος από την επιδότηση.
Δηλαδή κάποιος που δεν ασχολήθηκε ή δεν μπόρεσε να πάρει πρόπερσι την επιδότηση, μπορεί να την πάρει αυτούσια σήμερα (που είτε δεν υπάρχει είτε είναι το 1/3 της) με την αγορά ενός μτχ έτους χωρίς κυκλοφορία καν.
Η ίδια η τεσλα πουλάει τεστ ντραιβ που τα έχουν σκίσει και εκθεσιακά που δεν δικαιούνται καν επιδότησης 4-5 χιλιάρικα από την τιμή που πχ δίνω το δικό μου.
Αλλα κάποιοι έχουν λογικές μαυραγορίτη ή πολύ απλά τα ηλεκτρικά δεν έχουν μεταπωλητική αξία και οι κάτοχοι τους τα λούζονται επι σειρά ετών προσπαθώντας να υπερτονίζουν συνέχεια τα πλεονέκτημα οικονομίας που έχουν.
Λες και τελικά η αυτοκίνηση είναι μόνο η οικονομία ! -
-
Ο 300αρης που λέγαμε στα Χανιά.

Και πόσο δίνει τωρα όντας μονος μου.

-
ΔΕΗ Blue? Οι αργοί φορτιστές ποσό δίνουν; Έχεις υπολογίσει αν βάλεις και την παράμετρο τιμή τι συμφέρει καλύτερα;
-
Οι αργοί δίνουν 22kw/h (αν εισαι μονος σε διπλο αλλιως τα μισα). Δεν εχουν κανένα νόημα για δημοσια φορτιση παρα μονο για οικιακη.
Κόστος προσωπικά δεν εχω. Είναι δωρεάν. Ένας απο τους λόγους που πήρα ηλεκτρικό παρα την οποια ταλαιπα, ειναι σαφώς και αυτο.
-
Είναι όντως 300 kW; Εννοώ ότι η εταιρία λέει ότι μπορεί να είναι από 75 ως 300 kW ανάλογα με πόσα modules έχει μέσα.
Φαν φακτ στα 300 kW έχει 20 kW απώλειες.
TESLA FORUM