-
Τα σαλουνς βόλευαν πολύ και για λόγους στρεπτικης ακαμψίας. Για αυτό είχαν τόσα χρόνια καριέρας. Προσφέρουν δυναμικά χαρακτηριστικά και επίπεδο κύλισης με μικρότερο κόστος κατασκευής.
Στην αισθητική του πράγματος όντως ακολουθούν μοτίβα όγκων. Και ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει μάθει να ακολουθεί μοτίβα σε κάθε τι που βλέπει. Αν μάλιστα έχουν καλές αναλογίες αυτοί οι όγκοι ,όπως χρυσή τομή τότε όντως είναι πολύ όμορφα.
-
@realzeus said in SUV ή Sedan?:
Την ίδια απορία έχω για όσους έχουν SUV και δεν πατάνε ποτέ χώμα. Τέτοια γυναίκα όμως να την κρατήσεις!
Με τους αυθαιρέτους εν πολλοίς μαρκετινίστικους χαρακτηρισμούς, αν η alfetta gtv, παρουσιαζόταν σήμερα, SUV θα την χαρακτήριζαν! Ομως η απόστασή της από το έδαφος δεν νομίζω ότι ήταν μεγαλύτερη από τη Stelvio και κανείς δεν σκέφτηκε ότι έπρεπε να τη χρειάζεσαι σε χωράφια για να την πάρεις. Η τάση των γερμανικών αυτοκινήτων (πιθανόν και δεδομένων στην χώρα τους) να οδηγούν σε όλο και πιο χαμηλά αυτοκίνητα που από ότι φαίνεται δεν τους εξυπηρετούν όλους γέννησε την ανάγκη για άλλη προσέγγιση, την οποία προφανώς κάποιοι θα τραβούσαν από τα μαλλιά. Γι'αυτό και τα περισσότερα SUV κυκλοφορούν ως δικίνητα, πράγμα που ξενίζει μερικούς από μας αλλά μάλλον αυτούς τους καλύπτει.
Εμένα τουλάχιστον αυτό με ενοχλεί σε μη SUV και το πληρώνω κάποιες φορές με το Swift.
Oσο αφορά τη σύζυγο, είναι σε πολλά αξιόλογη και ξεχωριστή. -
@manast said in SUV ή Sedan?:
@realzeus said in SUV ή Sedan?:
Την ίδια απορία έχω για όσους έχουν SUV και δεν πατάνε ποτέ χώμα. Τέτοια γυναίκα όμως να την κρατήσεις!
Με τους αυθαιρέτους εν πολλοίς μαρκετινίστικους χαρακτηρισμούς, αν η alfetta gtv, παρουσιαζόταν σήμερα, SUV θα την χαρακτήριζαν! Ομως η απόστασή της από το έδαφος δεν νομίζω ότι ήταν μεγαλύτερη από τη Stelvio και κανείς δεν σκέφτηκε ότι έπρεπε να τη χρειάζεσαι σε χωράφια για να την πάρεις. Η τάση των γερμανικών αυτοκινήτων (πιθανόν και δεδομένων στην χώρα τους) να οδηγούν σε όλο και πιο χαμηλά αυτοκίνητα που από ότι φαίνεται δεν τους εξυπηρετούν όλους γέννησε την ανάγκη για άλλη προσέγγιση, την οποία προφανώς κάποιοι θα τραβούσαν από τα μαλλιά. Γι'αυτό και τα περισσότερα SUV κυκλοφορούν ως δικίνητα, πράγμα που ξενίζει μερικούς από μας αλλά μάλλον αυτούς τους καλύπτει.
Εμένα τουλάχιστον αυτό με ενοχλεί σε μη SUV και το πληρώνω κάποιες φορές με το Swift.
Oσο αφορά τη σύζυγο, είναι σε πολλά αξιόλογη και ξεχωριστή.Τα χαμηλότερα αυτοκίνητα ήταν πάντα τα Ιταλικά, όχι τα Γερμανικά, τα οποία είχαν μεγάλο ground clearance. Δεν καταλαβαίνω πάντως πως θα ήταν η χαμηλή GTV, SUV. Όπως δεν καταλαβαίνω γενικά τι θέλεις να πεις.
-
Γενικά αξίζει η αγορά ενός sedan στις ημέρες μας ή τα SUV είναι μονόδρομος;
-
@fotisapple said in SUV ή Sedan?:
Γενικά αξίζει η αγορά ενός sedan στις ημέρες μας ή τα SUV είναι μονόδρομος;
Οτι εξυπηρετει τα γουστα, τις αναγκες και την τσεπη σου.
-
@ilias-a said in SUV ή Sedan?:
@fotisapple said in SUV ή Sedan?:
Γενικά αξίζει η αγορά ενός sedan στις ημέρες μας ή τα SUV είναι μονόδρομος;
Οτι εξυπηρετει τα γουστα, τις αναγκες και την τσεπη σου.
Γενικά πιο fun to drive και πιο άνετα για ταξίδια, ποια είναι;;
-
Οδηγικα καλυτερα τα σενταν, χαμηλο κεντρο βαρους κλπ, σε αυτοκινητα ιδιας κατηγοριας το σενταν ειναι ειναι ενα με δυο επιπεδα πανω.
-
@ilias-a said in SUV ή Sedan?:
Οδηγικα καλυτερα τα σενταν, χαμηλο κεντρο βαρους κλπ, σε αυτοκινητα ιδιας κατηγοριας το σενταν ειναι ειναι ενα με δυο επιπεδα πανω.
μπηκα απο τη g20 σε nv
οκ, κρατηματα, πατηματα ηταν αλλου η πεμβεαλλα στο νιβι ανασανα, ενοιωσα καλα και οτι παω παντου
αλλωστε απο τις 69 εχω κοψει τις 65 λογω ηλικιας
-
Sedan είναι ο μόνος τύπος αυτοκινητου που δε θα αγόραζα ποτέ, τουλάχιστον τα λαϊκά των b και c seg, που και να θες πλέον δε βρίσκεις.
Κάνα Μ3, Μ5 το συζητούσαμε.
Μου αρέσουν τα station για οικογένεια, και τα coupe και hatch.
SUV θα αγόραζα αναγκαστικά λόγω έλλειψης άλλων επιλογών και σίγουρα κάποιο που δε μοιάζει με περιπτερο (chr). -
@fotisapple said in SUV ή Sedan?:
@ilias-a said in SUV ή Sedan?:
@fotisapple said in SUV ή Sedan?:
Γενικά αξίζει η αγορά ενός sedan στις ημέρες μας ή τα SUV είναι μονόδρομος;
Οτι εξυπηρετει τα γουστα, τις αναγκες και την τσεπη σου.
Γενικά πιο fun to drive και πιο άνετα για ταξίδια, ποια είναι;;
Eξαρτάται ποιο sedan και ποιό suv συγκρίνεις.
Γιατί sedan είναι και το Corolla ή ένα που βγάζει η Dacia, το logan νομίζω, sedan είναι όμως και το Α4 ή το Octavia και δεν έχουν σχέση μεταξύ τους. Το ίδιο ισχύει και για τα SUV.
Έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου?
-
Τα περισσότερα SUV προσφέρουν καλύτερους χώρους αποσκευών και ελαφρώς ψηλότερο κατώφλι εισόδου για τους επιβάτες. Από εκεί και πέρα, όμως, υστερούν σε αεροδυναμική, καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο, διαθέτουν πιο σκληρές αναρτήσεις και εμφανίζουν μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές. Επιπλέον, είναι παντού και πάντα ακριβότερα από τα αντίστοιχα σεντάν.
Συνεχίστε, λοιπόν, να τα προτιμάτε... ώστε να μένουν για εμάς τα μεταχειρισμένα σεντάν σε καλύτερες τιμές!
-
Εξαρτάται από την ηλικία, αν ξεπερνάς τα 50 το SUV είναι ένας τίμιος συμβιβασμός για εύκολη πρόσβαση
-
@jamesd said in SUV ή Sedan?:
Εξαρτάται από την ηλικία, αν ξεπερνάς τα 50 το SUV είναι ένας τίμιος συμβιβασμός για εύκολη πρόσβαση
Στα 50 θα πάρω ελιζ ή αλπίνε !
-
@red_monster said in SUV ή Sedan?:
Τα περισσότερα SUV προσφέρουν καλύτερους χώρους αποσκευών και ελαφρώς ψηλότερο κατώφλι εισόδου για τους επιβάτες. Από εκεί και πέρα, όμως, υστερούν σε αεροδυναμική, καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο, διαθέτουν πιο σκληρές αναρτήσεις και εμφανίζουν μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές. Επιπλέον, είναι παντού και πάντα ακριβότερα από τα αντίστοιχα σεντάν.
Συνεχίστε, λοιπόν, να τα προτιμάτε... ώστε να μένουν για εμάς τα μεταχειρισμένα σεντάν σε καλύτερες τιμές!
Ισχυουν αυτα που λες ομως οι χωροι σε μικρες διαστασεις ειναι μεγαλο υπερ
και πλεον τα συχρονα αυτοκινητα εχουν συχρονα συστηματα ασφαλειας που με νορμαλ ταχύτητες διορθωνουν τα προβληματα σε φρενα , κλισεις σε στροφες που θα εκαναν αυτα τα οχηματα επικυνδυνα πριν 20 χρόνια
τωρα ειναι απολυτως ασφαλή αν και χειροτερα απο τα αντιστοιχα σενταν σε ολα στην οδηγικη συμπεριφορα.
αλλα επειδη ο μεσος οδηγος δεν ενδιαφερεται για την βελτιστη οδηγικη συμπεριφορά απλα να ειναι σε ολες τις συνθηκες ασφαλης την δουλεια την κάνουν και εχουν μεγαλύτερους χωρους στις ιδιες διαστασεις συν οτι ανεβαινουν σε κανα πεζοδρομιο ή πάνε σε ενα ηπιο χωματοδρομο για την παραλία χωρις να εχουν αγχος να βρουν κατω.
αν επαιρνα ηλεκτρικο ομως θα προτιμούσα σενταν οχι suv καθως η αεροδυναμική είναι τεραστιο πλεονεκτημα υπερ των χαμηλών σε ηλεκτρικο οχημα λογω μεγαλύτερης αυτονομίας κάνει σε ταξιδι περισσότερα χιλιόμετρα
-
@red_monster said in SUV ή Sedan?:
@jamesd said in SUV ή Sedan?:
Εξαρτάται από την ηλικία, αν ξεπερνάς τα 50 το SUV είναι ένας τίμιος συμβιβασμός για εύκολη πρόσβαση
Στα 50 θα πάρω ελιζ ή αλπίνε !
sugardaddy!!!! επικροτω και επαυξανω αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα
-
@cirus said in SUV ή Sedan?:
@red_monster said in SUV ή Sedan?:
@jamesd said in SUV ή Sedan?:
Εξαρτάται από την ηλικία, αν ξεπερνάς τα 50 το SUV είναι ένας τίμιος συμβιβασμός για εύκολη πρόσβαση
Στα 50 θα πάρω ελιζ ή αλπίνε !
sugardaddy!!!! επικροτω και επαυξανω αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα
Τα όνειρα είναι τζάμπα !
-
@red_monster said in SUV ή Sedan?:
@cirus said in SUV ή Sedan?:
@red_monster said in SUV ή Sedan?:
@jamesd said in SUV ή Sedan?:
Εξαρτάται από την ηλικία, αν ξεπερνάς τα 50 το SUV είναι ένας τίμιος συμβιβασμός για εύκολη πρόσβαση
Στα 50 θα πάρω ελιζ ή αλπίνε !
sugardaddy!!!! επικροτω και επαυξανω αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα
Τα όνειρα είναι τζάμπα !
το ξέρω , εχω παρει ολες τις milf του χολυγουντ . Με θέλαν για το κορμι μου στον υπνο μου
-
Το ίδιο ακριβώς με απασχολούσε και εμένα. Mercedes e class ή cls vs mercedes ml ή audi q5 ( bmw με τρομάζουν σχετικά με την αξιοπιστία)
Εγώ ήθελα sport sedan, ο πατέρας μου suv.
Όσοι έχουν suv και έχουν περάσει από την ηλικία του " τρέχω χωρίς λόγο" δεν το αλλάζουν με τίποτα!!! Είναι δε φανατισμένοι με τα suv.
Το μόνο που μπορούσε να συνδυάσει σχεδόν ιδανικά τους δύο κόσμους...... Audi allroad...
Το σχήμα δεν είναι λιμουζίνας ούτε γκόμενο-μαγνήτης, τραβαει βλέμματα μόνιμα για καλούς ή κακούς λόγους......
Level 1 14cm από το έδαφος (13 έχει το avant)
Level 4 20,6cm όσο το Q5
Για να μην ζαλίζω με τεχνικές λεπτομέρειες , με 30-35κ που δίνουν πολλοί για καινούργιο sedan ή suv παίρνεις σύγχρονα μεταχειρισμένα sedan ή suv με αερανάρτηση και αμφότερα @@@@ τον ανταγωνισμό.
Υ.γ. αν φυσικά αγοράζεις μόνος σου ανταλλακτικά κτλ. αλλιώς μακριά.
Μετά από απλοϊκή αερανάρτηση ,δεν μπορώ να φανταστώ το επόμενο αυτοκίνητο μου χωρίς αυτήν. Ποσο μάλλον με το επίπεδο που αυτές έχουν φτάσει. -
@cirus said in SUV ή Sedan?:
@red_monster said in SUV ή Sedan?:
@jamesd said in SUV ή Sedan?:
Εξαρτάται από την ηλικία, αν ξεπερνάς τα 50 το SUV είναι ένας τίμιος συμβιβασμός για εύκολη πρόσβαση
Στα 50 θα πάρω ελιζ ή αλπίνε !
sugardaddy!!!! επικροτω και επαυξανω αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα
Τογιότα θα πάρετε!
Λίγο αργότερα. -
Και με τα 190 του 2λιτρου ή τα 230 του phev μια χαρά είναι!!!
Αν δεν ήταν πάνω από 2 λίτρα θα έπιανε όπως έπιασε ο 1.8Τ του vag!
Από άποψη οδικής συμπεριφοράς είναι πάρα πολύ κοντά στην κορυφή της κατηγορίας!
SUV ή Sedan?