-
Αν κοιτάς σε μεταχειρισμένο ίσως να άξιζε να ρίξεις μια ματιά κι εδώ
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-mazda-cx-3-cd115
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46972728-mazda-cx-3
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46380521-mazda-cx-3
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45496939-mazda-cx-3 -
το μαζντα ειναι μαζντα αλλα το cx3 ειναι αρκετα σφικτο σε χωρους παντου εχει μολις 50λτ παραπανω χωρους για αποσκευες απο αυτο που εχει...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41420415-suzuki-sx4-s-cross
430λτ μια χαρα για 4 ατομα , και καταναλωση 5.3 γεματο με 130χλμ ...
αν θελει υπαρχει και το...δικο μου s cross, ενας οδηγος μονο, που εχει και πρόγραμμα και εχει 141 αλογα , 37 κιλα ροπης , με 0-100 κάτω από 10 sec, 10αρα οθονη λενοβο με καμερα οπισθοπορειας...σε αρκετά καλύτερη τιμη....
-
@ss_76 said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Αν κοιτάς σε μεταχειρισμένο ίσως να άξιζε να ρίξεις μια ματιά κι εδώ
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-mazda-cx-3-cd115
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46972728-mazda-cx-3
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46380521-mazda-cx-3
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45496939-mazda-cx-3Μοτερ ταφος και απο ευρυχωρία καμπινας οχι κατι ιδιαίτερο.
-
@teo-mak said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@ss_76 said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Αν κοιτάς σε μεταχειρισμένο ίσως να άξιζε να ρίξεις μια ματιά κι εδώ
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-mazda-cx-3-cd115
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46972728-mazda-cx-3
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46380521-mazda-cx-3
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45496939-mazda-cx-3Μοτερ ταφος και απο ευρυχωρία καμπινας οχι κατι ιδιαίτερο.
Σε CX-30 είναι ικανοποιητικότατο αλλά υποθέτω ότι το έχεις οδηγήσει κι δεν σε ικανοποιήσε. Πάντως είναι ροπάτο κι κυρίως χωρίς adblue έχει πολύ χαμηλούς ρύπους. Made in Japan
-
Το είχα προλάβει το,,cx-3 στην αντιπροσωπεία το 2020-2021.
Είχε τους μισούς χώρους από το δικό μου αιρκρος.
Ακόμα και εγγλέζικα σάιτ που συμπαθούν την Μάζντα το είχαν κράξει γενικά.
-
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Το είχα προλάβει το,,cx-3 στην αντιπροσωπεία το 2020-2021.
Είχε τους μισούς χώρους από το δικό μου αιρκρος.
Λογικό, ένα Mazda 2 ειναι ψηλωμένο. Δεν μπορούμε να έχουμε απαιτήσεις χώρων από τέτοιο αμάξι και ειδικά τζαπαν. Άλλες ειναι οι αρετές του (δεν έχει πολλές βασικά).
-
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Το είχα προλάβει το,,cx-3 στην αντιπροσωπεία το 2020-2021.
Είχε τους μισούς χώρους από το δικό μου αιρκρος.
Ακόμα και εγγλέζικα σάιτ που συμπαθούν την Μάζντα το είχαν κράξει γενικά.
Βρε ταξιδευτη οι εταιρειες δεν κατασκευαζουν αυτοκινητα για αυτους που ειναι 2+ μετρα υψος και συνολικο ογκο κοντα στο κυβικο (απο οτι λες) για ανθρωπους κανονικους τα κατασκευαζουν.
-
@fanis75 said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Το είχα προλάβει το,,cx-3 στην αντιπροσωπεία το 2020-2021.
Είχε τους μισούς χώρους από το δικό μου αιρκρος.
Λογικό, ένα Mazda 2 ειναι ψηλωμένο. Δεν μπορούμε να έχουμε απαιτήσεις χώρων από τέτοιο αμάξι και ειδικά τζαπαν. Άλλες ειναι οι αρετές του (δεν έχει πολλές βασικά).
νομιζω 3αρι ψηλο ειναι.
-
@ilias-a said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
νομιζω 3αρι ψηλο ειναι.
B segment ειναι, ειναι πολύ μικρό!!
The Mazda CX-3 is a subcompact crossover SUV (B-segment) manufactured by Mazda. Based on the same platform as the third-generation Mazda2, it was revealed on 19 November 2014 ahead of the 2014 Los Angeles Auto Show as a production vehicle for the 2016 model year.
-
@ilias-a said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@fanis75 said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Το είχα προλάβει το,,cx-3 στην αντιπροσωπεία το 2020-2021.
Είχε τους μισούς χώρους από το δικό μου αιρκρος.
Λογικό, ένα Mazda 2 ειναι ψηλωμένο. Δεν μπορούμε να έχουμε απαιτήσεις χώρων από τέτοιο αμάξι και ειδικά τζαπαν. Άλλες ειναι οι αρετές του (δεν έχει πολλές βασικά).
νομιζω 3αρι ψηλο ειναι.
Το cx 30 είναι Mazda 3 ψηλό, το cx3 σχετίζεται με το Mazda 2
-
Στριμωγμένο αυτοκίνητο, ιδίως για 4 , με τη γνωστή ποιότητα μάζδα , αλλά και με αρκετά χοροπηδηκτό πίσω άξονα . Είναι "σκληρό σε αίσθηση" , χωρίς να χρειάζεται.
Όχι από τις καλύτερες στιγμές της εταιρίας. Νοικιάρικο (με ελάχιστα χλμ) σε ταξίδι στο εξωτερικό το είχα. Δεν έκανα πολλά χλμ , μία πρώτη σχετική επαφή είχα. Το Cx -30 είναι πολύ καλύτερο συνολικά ως προϊόν ( οκ άλλη κατηγορία) . -
Δεν υπάρχει μεγαλυτερη ηλιθιότητα απο την SUVοποίηση των αυτοκινητων, ακόμα και των μίνι πόλης. Η πιο αντιαισθητική και ανούσια μόδα στην ιστορία της αυτοκινησης
-
@azmo said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Δεν υπάρχει μεγαλυτερη ηλιθιότητα απο την SUVοποίηση των αυτοκινητων, ακόμα και των μίνι πόλης. Η πιο αντιαισθητική και ανούσια μόδα στην ιστορία της αυτοκινησης
αντιαισθητικο το δεχομαι, ανουσιο ομως οχι. Δεν μπορει να αποκαλεις "ανουσια" προϊοντα τα οποια παρα πολλοι αγοραστες τιμουν με τον οβολο τους, πληρωνοντας μαλιστα αισθητα περισσοτερα χρηματα απο τα αντιστοιχα χαμηλα.
Ισως να μην κανουν για εσενα, αλλοι ομως τα προτιμουν. -
@dettol said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@azmo said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Δεν υπάρχει μεγαλυτερη ηλιθιότητα απο την SUVοποίηση των αυτοκινητων, ακόμα και των μίνι πόλης. Η πιο αντιαισθητική και ανούσια μόδα στην ιστορία της αυτοκινησης
αντιαισθητικο το δεχομαι, ανουσιο ομως οχι. Δεν μπορει να αποκαλεις "ανουσια" προϊοντα τα οποια παρα πολλοι αγοραστες τιμουν με τον οβολο τους, πληρωνοντας μαλιστα αισθητα περισσοτερα χρηματα απο τα αντιστοιχα χαμηλα.
Ισως να μην κανουν για εσενα, αλλοι ομως τα προτιμουν.Πές μου σε τι ωφελεί; Σπάνια προσφέρει περισσότερο εσωτερικό χώρο. Ενα ηλίθιο ψήλωμα είναι, που οι επιπλέον πόντοι αποστασης απο το έδαφος ακυρωνονται απο τις μαλακες αναρτήσεις και κάνουν την οδική συμπεριφορά πιο επικινδυνη λογω του υψηλότερου κεντρου βάρους. Λες και θα κάνεις offroad με το Aygo ή το C3 ξερω γω. Βλακεία στο τετράγωνο.
-
@ilias-a said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Το είχα προλάβει το,,cx-3 στην αντιπροσωπεία το 2020-2021.
Είχε τους μισούς χώρους από το δικό μου αιρκρος.
Ακόμα και εγγλέζικα σάιτ που συμπαθούν την Μάζντα το είχαν κράξει γενικά.
Βρε ταξιδευτη οι εταιρειες δεν κατασκευαζουν αυτοκινητα για αυτους που ειναι 2+ μετρα υψος και συνολικο ογκο κοντα στο κυβικο (απο οτι λες) για ανθρωπους κανονικους τα κατασκευαζουν.
Όχι για κανονικούς.
Είναι μέτριες εταιρείες και κατασκευάζουν αμάξια για μετριότητες...
-
@azmo said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@dettol said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@azmo said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Δεν υπάρχει μεγαλυτερη ηλιθιότητα απο την SUVοποίηση των αυτοκινητων, ακόμα και των μίνι πόλης. Η πιο αντιαισθητική και ανούσια μόδα στην ιστορία της αυτοκινησης
αντιαισθητικο το δεχομαι, ανουσιο ομως οχι. Δεν μπορει να αποκαλεις "ανουσια" προϊοντα τα οποια παρα πολλοι αγοραστες τιμουν με τον οβολο τους, πληρωνοντας μαλιστα αισθητα περισσοτερα χρηματα απο τα αντιστοιχα χαμηλα.
Ισως να μην κανουν για εσενα, αλλοι ομως τα προτιμουν.Πές μου σε τι ωφελεί; Σπάνια προσφέρει περισσότερο εσωτερικό χώρο. Ενα ηλίθιο ψήλωμα είναι, που οι επιπλέον πόντοι αποστασης απο το έδαφος ακυρωνονται απο τις μαλακες αναρτήσεις και κάνουν την οδική συμπεριφορά πιο επικινδυνη λογω του υψηλότερου κεντρου βάρους. Λες και θα κάνεις offroad με το Aygo ή το C3 ξερω γω. Βλακεία στο τετράγωνο.
καλυτερο εσωτερικο χωρο, πιο τετραγωνο (και επομενως πιο ευχρηστο) πορτ μπαγαζ,, καλυτερη ορατοτητα (ειδικα σε διασταυρωσεις που πιθανως να εχει παρκαρει καποιος στη γωνια), πιο ευκολη εισοδο/εξοδο στο οχημα, ειδικα αν εχεις παιδια σε καρεκλακι. Λογω αυξημενης αποστασης απο το εδαφος, πιο ευκολη προσβαση σε υπογεια παρκινγκ
Η επικινδυνη συμπεριφορα που λες εχει εξαλειφθει απο την προοδο στις αναρτησεις που χρησιμοποιουνται. Το μοναδικο αντικειμενικο τους αρνητικο ειναι η αυξημενη τους καταναλωση λογω κακης αεροδυναμικης, αλλα αυτο γινεται αντιληπτο κυριως σε ταξιδι, που ετσι και αλλιως σπανια κανει καποιος κατοικος πολης.
Αν εμενα γερμανια και καθε μερα οδηγουσα 200χλμ πηγαινε ελα στην autobahn, τοτε προφανως η καταναλωση και η οδηγικη συμπεριφορα (ελλειψη αεροδυναμικων θορυβων κτλπ) θα ειχε μεγαλυτερη σημασια για εμενα και θα αγοραζα σενταν/στεισιον
-
@azmo said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@dettol said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@azmo said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Δεν υπάρχει μεγαλυτερη ηλιθιότητα απο την SUVοποίηση των αυτοκινητων, ακόμα και των μίνι πόλης. Η πιο αντιαισθητική και ανούσια μόδα στην ιστορία της αυτοκινησης
αντιαισθητικο το δεχομαι, ανουσιο ομως οχι. Δεν μπορει να αποκαλεις "ανουσια" προϊοντα τα οποια παρα πολλοι αγοραστες τιμουν με τον οβολο τους, πληρωνοντας μαλιστα αισθητα περισσοτερα χρηματα απο τα αντιστοιχα χαμηλα.
Ισως να μην κανουν για εσενα, αλλοι ομως τα προτιμουν.Πές μου σε τι ωφελεί; Σπάνια προσφέρει περισσότερο εσωτερικό χώρο. Ενα ηλίθιο ψήλωμα είναι, που οι επιπλέον πόντοι αποστασης απο το έδαφος ακυρωνονται απο τις μαλακες αναρτήσεις και κάνουν την οδική συμπεριφορά πιο επικινδυνη λογω του υψηλότερου κεντρου βάρους. Λες και θα κάνεις offroad με το Aygo ή το C3 ξερω γω. Βλακεία στο τετράγωνο.
Ξέρεις δεν είναι όλοι 1.70 65 κιλά να μπαίνουν αέρα σε όλα τα χαμηλά αμάξια.
Τα suv είναι μια βλακεία που κοντεύει στα 20 χρόνια...να δούμε πότε θα περάσει αυτή η μόδα
...για την ώρα εξαπλώνεται αντί να περνάει... -
@ilias-a said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Το είχα προλάβει το,,cx-3 στην αντιπροσωπεία το 2020-2021.
Είχε τους μισούς χώρους από το δικό μου αιρκρος.
Ακόμα και εγγλέζικα σάιτ που συμπαθούν την Μάζντα το είχαν κράξει γενικά.
Βρε ταξιδευτη οι εταιρειες δεν κατασκευαζουν αυτοκινητα για αυτους που ειναι 2+ μετρα υψος και συνολικο ογκο κοντα στο κυβικο (απο οτι λες) για ανθρωπους κανονικους τα κατασκευαζουν.
Η σκληρή αλήθεια που δεν θέλουν να ακούν οι ψηλοί…
-
Ξεχάσαμε να πούμε ότι το 2008 145 υβριδικό έχει 23900 στην βασική.
Είναι μικρότερο από 3 αιρκρος και Φροντερα αλλά ανάλογο με σ κρος και λοιπά β σουβ.
-
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Ξεχάσαμε να πούμε ότι το 2008 145 υβριδικό έχει 23900 στην βασική.
Είναι μικρότερο από 3 αιρκρος και Φροντερα αλλά ανάλογο με σ κρος και λοιπά β σουβ.
Τιμιοτατο & Και πρώτο σε πωλήσεις αν δεν κάνω λάθος μέχρι τώρα στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην δω ένα στο δρόμο. Ίσως υστερεί σε οικονομική κατανάλωση σε σχέση με Toyota αλλά υπερτερεί στα υπόλοιπα
Προβληματισμός για νέο όχημα