-
Κοίταζα από περιέργεια τι επιλογές έχω σε μελλοντική αλλαγή ελαστικών για το dolphin.
Και σε 205/55 R17, έχει ΜΟΝΟ αηδίες. Κανένα σοβαρό ελαστικό...Δεν συμφωνώ, εχει εξαιρετικά ελαστικά, π.χ:
- Pirelli Cinturato C3
- Pirelli Cinturato P7
- Pirelli All Season SF3
- Bridgestone Turanza 6
- Michelin Primacy 5
- Goodyear Efficient Grip 2
- Goodyear f1 Asymmetric 6
Και πολλά άλλα.
είναι αυτά σχεδιασμένα για ev?
(τελικα ειναι 205/50 R17) -
Κοίταζα από περιέργεια τι επιλογές έχω σε μελλοντική αλλαγή ελαστικών για το dolphin.
Και σε 205/55 R17, έχει ΜΟΝΟ αηδίες. Κανένα σοβαρό ελαστικό...Δεν συμφωνώ, εχει εξαιρετικά ελαστικά, π.χ:
- Pirelli Cinturato C3
- Pirelli Cinturato P7
- Pirelli All Season SF3
- Bridgestone Turanza 6
- Michelin Primacy 5
- Goodyear Efficient Grip 2
- Goodyear f1 Asymmetric 6
Και πολλά άλλα.
είναι αυτά σχεδιασμένα για ev?
(τελικα ειναι 205/50 R17)Δεν ξέρω για τα συγκεκριμένα αλλα οποιοδήπωτε λάστιχο εχει σημανση XL κάνει φαντάζομαι.
Η σήμανση XL («Extra Load» ή επιπλέον φορτίο) σημαίνει ότι το ελαστικό έχει υψηλότερο δείκτη φορτίου από αυτόν που έχουν συνήθως τα ελαστικά ίδιου μεγέθους. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αντέξει υψηλότερες πιέσεις. Αρα για ηλεκτρικα που έχουν μεγαλύτερο βαρος λόγο μπαταριών είναι ιδανικά
-
με ολο το σεβασμο προς τις κυριες των μελων του φορουμ, αλλα
α. γυναικα που θα σου γκρινιαξει για τις στασεις σε ταξιδι, θα σου γκρινιαξει γενικα
β. δεν φταιει το οχημα, αλλα ο οδηγος που, ΕΝΩ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΚΡΙΝΙΑ, δεν εκατσε να σκεφτει ακομα περισσοτερο τι θα κανει ωστε να αποφυγει την μουρμουρα. Δηλαδη δεν εκανε σωστη προετοιμασια και προγραμματισμο. Βεβαιως απο την αλλη, ελληνας και προγραμματισμος ειναι δυο εννοεις ασυμβιβαστες.
γ. (συνεχεια του β.) αν στο πρωτο ταξιδι ο χαρουμενος νεος κατοχος ηλεκτρικου εφυγε yolo λεγοντας στην κυρια του "χα, φοβερο εργαλειο πηραμε μωρο μου, να δεις τωρα τι ωραια και ανετα που θα ταξιδεψουμε", τοτε τα 'θελε ο κωλος του.
Επρεπε να ειχε δει plugshare (ωστε να δει κατασταση φορτιστων), να εχει σκεφτει που θα φορτισει (και τουλαχιστον μια εναλλακτικη) ΚΑΙ να εχει παει να κανει dry run σε εναν κοντινο φορτιση (ωστε να ξερει τη διαδικασια). Αν εφτασαν σε εναν φορτιστη, ο συζυγος παλευει να τον κανει να δουλεψει, τα παιδια γκρινιαζουν επειδη πεινανε και η συζυγος βλεπει οτι δεν υπαρχει φως στον οριζοντα για το ποτε θα φυγουν, ε σορρυ παιδες, αλλα το κοριτσι εχει δικιο. Δεν κανεις αγορι μου, τραβα παρε ενα ντηζελ να ξεμπερδευουμεΑντικειμενικα ολα αυτα που αναφερω ως προετοιμασια στο γ. , στην 3η - 4η εξορμηση εχουν λυθει, αλλα το βασικο ειναι να μην στραβωσει η φαση απο την αρχη. Και πως δεν στραβωνει; Κανοντας δοκιμη, ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΖΥΓΟ, νοικιαζοντας ενα ηλεκτρικο και πηγαινοντας μια βολτα. Οχι γυρω-γυρω στην αθηνα και την αττικη οδο, αλλα παραπερα ωστε να δειτε πως ειναι η συμβιωση μαζι του. Πειτε οτι θελετε για τα τεσλα και το αφεντικο, αλλα τουλαχιστον με τους superchargers, οι πιθανοτητες να παει κατι στραβα στην φορτιση ελαχιστοποιουνται. Πρεπει κανεις να ειναι ΠΟΛΥ (μα ΠΟΛΥ!) στοκος για να καταφερει να τα σκατωσει.
Για οσους το γ. , εστω και για μια φορα, φαινεται πολλη κουραση, κανενα προβλημα, πατε παρακατω και ψωνιζετε θερμικο.
O σωστός ηλεκτρικός παίρνει μόνο την γύναικα στο πρώτο Μεγάλο ηλεκτρικό ταξίδι και βάζει και το παράγοντα φαντασιώση στο μυαλό. ΝΑ λειτουργει σωστά η αντλία θερμότητας, σωστά φιμέ τζάμια και L-αργινίνη.
-
Αυτή την μανία με τα "ειδικά" ελαστικά για τα ev δεν την καταλαβαίνω,
- το model 3 με 50/50 κατανομή βάρους ζυγίζει 1800 κιλά και μοιράζει 450 κιλά ανά τροχό,
- το chr hybrid με 60/40 και 1500 κιλά βάρος, στέλνει μπροστά 450 κιλά ανά τροχό
- το atto 3 με 53/47 κατανομή βάρους στέλνει έναν τόνο μπροστά, δηλαδή 500 κιλά ανά τροχό,
- το rav4 hybrid με 60/40 και 1800 κιλά βάρος, μοιράζει 540 κιλά ανά μπροστινό τροχό.
Θέλουν τελικά xl ελαστικά τα ev ή μήπως όχι;
-
Αυτή την μανία με τα "ειδικά" ελαστικά για τα ev δεν την καταλαβαίνω,
- το model 3 με 50/50 κατανομή βάρους ζυγίζει 1800 κιλά και μοιράζει 450 κιλά ανά τροχό,
- το chr hybrid με 60/40 και 1500 κιλά βάρος, στέλνει μπροστά 450 κιλά ανά τροχό
- το atto 3 με 53/47 κατανομή βάρους στέλνει έναν τόνο μπροστά, δηλαδή 500 κιλά ανά τροχό,
- το rav4 hybrid με 60/40 και 1800 κιλά βάρος, μοιράζει 540 κιλά ανά μπροστινό τροχό.
Θέλουν τελικά xl ελαστικά τα ev ή μήπως όχι;
Αν ειναι PHEV ή μεγαλα SUV θελουν. Γενικά 2,5 και πάνω τονους θα έψαχνα για XL
αν ειναι μικροτερα οπως αυτά που έβαλες χωρις εξτρα φορτιο εισαι μια χαρα και με τα κανονικά πιστεύω.
αν και τα RAV4 ή ATTO 3 είναι αρκετα βαριά αν τα φορτωνεις κιόλας οποτε και εκει μπορει να χρειαζονται
-
Αυτή την μανία με τα "ειδικά" ελαστικά για τα ev δεν την καταλαβαίνω,
- το model 3 με 50/50 κατανομή βάρους ζυγίζει 1800 κιλά και μοιράζει 450 κιλά ανά τροχό,
- το chr hybrid με 60/40 και 1500 κιλά βάρος, στέλνει μπροστά 450 κιλά ανά τροχό
- το atto 3 με 53/47 κατανομή βάρους στέλνει έναν τόνο μπροστά, δηλαδή 500 κιλά ανά τροχό,
- το rav4 hybrid με 60/40 και 1800 κιλά βάρος, μοιράζει 540 κιλά ανά μπροστινό τροχό.
Θέλουν τελικά xl ελαστικά τα ev ή μήπως όχι;
Αν ειναι PHEV ή μεγαλα SUV θελουν. Γενικά 2,5 και πάνω τονους θα έψαχνα για XL
αν ειναι μικροτερα οπως αυτά που έβαλες χωρις εξτρα φορτιο εισαι μια χαρα και με τα κανονικά πιστεύω.
αν και τα RAV4 ή ATTO 3 είναι αρκετα βαριά αν τα φορτωνεις κιόλας οποτε και εκει μπορει να χρειαζονται
Ναι εννοείται ότι χρειάζονται, αναφέρομαι όμως στην λύσσα που υπάρχει για τα ηλεκτρικά, ενώ τελικά ένα Rav ή τύπου Rav αντίστοιχη φόρτιση τοποθετεί στα μπροστινά αν όχι μεγαλύτερη.
-
Αυτή την μανία με τα "ειδικά" ελαστικά για τα ev δεν την καταλαβαίνω,
- το model 3 με 50/50 κατανομή βάρους ζυγίζει 1800 κιλά και μοιράζει 450 κιλά ανά τροχό,
- το chr hybrid με 60/40 και 1500 κιλά βάρος, στέλνει μπροστά 450 κιλά ανά τροχό
- το atto 3 με 53/47 κατανομή βάρους στέλνει έναν τόνο μπροστά, δηλαδή 500 κιλά ανά τροχό,
- το rav4 hybrid με 60/40 και 1800 κιλά βάρος, μοιράζει 540 κιλά ανά μπροστινό τροχό.
Θέλουν τελικά xl ελαστικά τα ev ή μήπως όχι;
Αν ειναι PHEV ή μεγαλα SUV θελουν. Γενικά 2,5 και πάνω τονους θα έψαχνα για XL
αν ειναι μικροτερα οπως αυτά που έβαλες χωρις εξτρα φορτιο εισαι μια χαρα και με τα κανονικά πιστεύω.
αν και τα RAV4 ή ATTO 3 είναι αρκετα βαριά αν τα φορτωνεις κιόλας οποτε και εκει μπορει να χρειαζονται
Ναι εννοείται ότι χρειάζονται, αναφέρομαι όμως στην λύσσα που υπάρχει για τα ηλεκτρικά, ενώ τελικά ένα Rav ή τύπου Rav αντίστοιχη φόρτιση τοποθετεί στα μπροστινά αν όχι μεγαλύτερη.
καλα για τα ηλεκτρικα υπάρχει μια γενικότερη συνχυση και παραπληροφόρηση. Από ότι πέρνουν πανεύκολα φωτία και ενα σωρο αλλους μυθους μακάρι να ήταν μονο αυτό για τα λάστιχα
-
είναι αυτά σχεδιασμένα για ev?
(τελικα ειναι 205/50 R17)Δεν το ξέρω, αλλά δεν πιστέυω ότι θέλουν καποιον "ειδικό" σχεδιασμό. Εαν μιλάς για μειωμένη αντίσταση κύλισης, τα περισσότερα νέα ελαστικά ειναι σχεδιασμένα και για αυτό. Πάντως έκαν αναζήτηση με μοντέλο και μου βγήκαν αυτά, οπότε οι εταιρίες τα προτείνουν και για EV.
-
είναι αυτά σχεδιασμένα για ev?
(τελικα ειναι 205/50 R17)Δεν το ξέρω, αλλά δεν πιστέυω ότι θέλουν καποιον "ειδικό" σχεδιασμό. Εαν μιλάς για μειωμένη αντίσταση κύλισης, τα περισσότερα νέα ελαστικά ειναι σχεδιασμένα και για αυτό. Πάντως έκαν αναζήτηση με μοντέλο και μου βγήκαν αυτά, οπότε οι εταιρίες τα προτείνουν και για EV.
Συνηθως τα ελαστικα ev εχουν χαμηλη αντισταση κυλισης, ενισχυμενα πλαινα, και επενδυση ηχομονωσης.
https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2024-EV-Tyre-Test.htm
-
Συνηθως τα ελαστικα ev εχουν χαμηλη αντισταση κυλισης, ενισχυμενα πλαινα, και επενδυση ηχομονωσης.
https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2024-EV-Tyre-Test.htm
Συμφωνώ, αλλά στο τεστ βλεπω και αρκετά αποαυτά που πρότεινα και επίσης αρκετά ακόμα δεν έχουν EV designation. Πιστεύω ότι τα νέα ελαστικά που ειναι για έξτρα φορτία (και λόγω βάρους των νέων αυτοκίνητων) αλλά και με μειωμένη αντίσταση κύλισης, ειναι μια χαρά για τα ηελκτρικά οχήματα.
-
Συνηθως τα ελαστικα ev εχουν χαμηλη αντισταση κυλισης, ενισχυμενα πλαινα, και επενδυση ηχομονωσης.
https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2024-EV-Tyre-Test.htm
Συμφωνώ, αλλά στο τεστ βλεπω και αρκετά αποαυτά που πρότεινα και επίσης αρκετά ακόμα δεν έχουν EV designation. Πιστεύω ότι τα νέα ελαστικά που ειναι για έξτρα φορτία (και λόγω βάρους των νέων αυτοκίνητων) αλλά και με μειωμένη αντίσταση κύλισης, ειναι μια χαρά για τα ηελκτρικά οχήματα.
Το θέμα είναι πως κανένα από αυτά που πρότεινες και κανένα απο αυτά που έχει το τεστ δεν τα βρίσκω σε 205/50 R17.
-
Το θέμα είναι πως κανένα από αυτά που πρότεινες και κανένα απο αυτά που έχει το τεστ δεν τα βρίσκω σε 205/50 R17.
Αυτά που σου πρότεινα (την 2η φορά με την σωστή διάσταση) βγαίνουν ΟΛΑ σε 205/50/17. Και τα Pirelli (και μάλιστα έχεις 3-4 επιλογές) και Bridgestone Turanza 6 και Goodyear.
-
Νωρίς δεν είναι για αλλαγή ελαστικών;
Μια πρόταση, αν έχει κάποιος θέμα με σπινιάριασμα, είναι το slippery mode.
Δεν χάνει ιδιαίτερα σε ιπποδύναμη (πρόταση της Ισμήνης Φαμπιάτου).Είναι επίσης ένας εναλλακτικός τρόπος να βγάζει κανείς εκτός το cruise control.
-
Νωρίς δεν είναι για αλλαγή ελαστικών;
Μια πρόταση, αν έχει κάποιος θέμα με σπινιάριασμα, είναι το slippery mode.
Δεν χάνει ιδιαίτερα σε ιπποδύναμη (πρόταση της Ισμήνης Φαμπιάτου).Είναι επίσης ένας εναλλακτικός τρόπος να βγάζει κανείς εκτός το cruise control.
το ειχα δοκιμασει το slippery mode, αλλα δεν μου αρεσε καθολου. Ενιωσα οτι κοβει παρα πολυ. Προτιμο το νορμαλ mode και επιταχυνω με λιγο προσοχη. Επισης, εχω μια υποψια οτι δεν φταινε τοσο τα ελαστικα οσο το traction control του αυτοκινητου.
-
Αυτή την μανία με τα "ειδικά" ελαστικά για τα ev δεν την καταλαβαίνω,
- το model 3 με 50/50 κατανομή βάρους ζυγίζει 1800 κιλά και μοιράζει 450 κιλά ανά τροχό,
- το chr hybrid με 60/40 και 1500 κιλά βάρος, στέλνει μπροστά 450 κιλά ανά τροχό
- το atto 3 με 53/47 κατανομή βάρους στέλνει έναν τόνο μπροστά, δηλαδή 500 κιλά ανά τροχό,
- το rav4 hybrid με 60/40 και 1800 κιλά βάρος, μοιράζει 540 κιλά ανά μπροστινό τροχό.
Θέλουν τελικά xl ελαστικά τα ev ή μήπως όχι;
Η προσέγγιση σου είναι πολύ απλοϊκή και αυτό γιατί ένα ελαστικό το εξετάζεις και δυναμικά πλην των στατικών φορτίων. Το μοντελ 3 λοιπόν, εκτός από 1800 kg είναι και 400αλογα με χαμηλό κέντρο βάρους και τελείως διαφορετικό διάγραμμα ισχύος
-
@red_monster said in BYD forum:
Το μοντελ 3 λοιπόν, εκτός από 1800 kg είναι και 400αλογα με χαμηλό κέντρο βάρους και τελείως διαφορετικό διάγραμμα ισχύος
Red, θέλω την άποψη σου. το είδες το καινούργιο ch-r+? με ενδιαφέρει η έκδοση Lounge+ με τετρακίνηση, 343 αλόγατα, μπαταρία 77 kWh, αυτονομία στα 525 km, και ac charge υποστήριξη στα 22 kW, ξεκινάει απο 45.000. πως το βλέπεις?
-
@red_monster said in BYD forum:
Το μοντελ 3 λοιπόν, εκτός από 1800 kg είναι και 400αλογα με χαμηλό κέντρο βάρους και τελείως διαφορετικό διάγραμμα ισχύος
Red, θέλω την άποψη σου. το είδες το καινούργιο ch-r+? με ενδιαφέρει η έκδοση Lounge+ με τετρακίνηση, 343 αλόγατα, μπαταρία 77 kWh, αυτονομία στα 525 km, και ac charge υποστήριξη στα 22 kW, ξεκινάει απο 45.000. πως το βλέπεις?
Τι μπορώ να σου πω ?
Δεν νομίζω οτι έχει κυκλοφορήσει ακόμα.
Το ντιζάιν του έχει επιρροές από λέξους (προσωπικά μου αρέσει)
Η κοστολόγησή του είναι πάρα πολύ καλή και το πορτπαγκαζ του -αναλογικά- αρκετά μικρό.Αν συνυπολογίσεις ότι η toyota σπανίως παρουσιάζει ημιτελή προϊόντα, ότι η κοστολόγησή του είναι εξαιρετική, η εγγυησή του τεράστια και το μήκος του λογικό θα ήταν από τις πρώτες επιλογές μου αν αγόραζα ηλεκτρικό και αν δεν επεχθανόμουν τα σουβ.
-
Νωρίς δεν είναι για αλλαγή ελαστικών;
Μια πρόταση, αν έχει κάποιος θέμα με σπινιάριασμα, είναι το slippery mode.
Δεν χάνει ιδιαίτερα σε ιπποδύναμη (πρόταση της Ισμήνης Φαμπιάτου).Είναι επίσης ένας εναλλακτικός τρόπος να βγάζει κανείς εκτός το cruise control.
το ειχα δοκιμασει το slippery mode, αλλα δεν μου αρεσε καθολου. Ενιωσα οτι κοβει παρα πολυ. Προτιμο το νορμαλ mode και επιταχυνω με λιγο προσοχη. Επισης, εχω μια υποψια οτι δεν φταινε τοσο τα ελαστικα οσο το traction control του αυτοκινητου.
Αυτό εννοώ όταν λέω ότι οι Κινέζοι χάνουν στο τελικό ραφινάρισμα.
-
@red_monster said in BYD forum:
Τι μπορώ να σου πω ?
Δεν νομίζω οτι έχει κυκλοφορήσει ακόμα.
Το ντιζάιν του έχει επιρροές από λέξους (προσωπικά μου αρέσει)
Η κοστολόγησή του είναι πάρα πολύ καλή και το πορτπαγκαζ του -αναλογικά- αρκετά μικρό.Αν συνυπολογίσεις ότι η toyota σπανίως παρουσιάζει ημιτελή προϊόντα, ότι η κοστολόγησή του είναι εξαιρετική, η εγγυησή του τεράστια και το μήκος του λογικό θα ήταν από τις πρώτες επιλογές μου αν αγόραζα ηλεκτρικό και αν δεν επεχθανόμουν τα σουβ.
αυτά σκέφτομαι και εγώ, το πορτμπαγκάζ, δεν με ενδιαφέρει, δεν έχω οικογένεια, οι γυναίκες με αποφεύγουν, ευτυχώς η δυστυχώς. Γενικά η εγγύηση της μάρκας toyota καθώς και η τιμή, με έχουν κεντρίσει πολύ, φυσικά κοιτάζω και Tesla, αλλά κάτι απο τα νέα της toyota (όταν κυκλοφορήσουν με το καλό σε λίγους μήνες) με κερδίζει, και σκέφτομαι να κάνω την κίνηση. Το ψάχνω. Σε ευχαριστώ πολύ.
-
Προσωπικά θεωρώ το νέο μοντελ Υ αδιάφορο και μέτριο σχεδιαστικά και δεν θα το αγόραζα. Ως προς το ντιζάιν το τουοτα είναι μακράν αρμονικότερο ! Εχει πιο λογικό (για τα γούστα του μ.ο. των αγοραστών) μήκος αλλά πολύ μικρότερους χώρους. Αν δεν σε απασχολούν οι χώροι δεν βλέπω το λόγο να μην προτιμήσεις το τουοτα
BYD forum