-
@alexandros-k said in BMW FORUM:
Κάποια διχογνωμία υπάρχει με τις αλλαγές λαδιών του κιβωτίου. Δε θυμάμαι ακριβώς. Αν γνωρίζεις ενημέρωσε.
H Bmw λεει ειναι lifetime, αλλά θελουν αλλαγη για να μην εχεις θεματα
Αυτό ξέρω και εγώ , αλλά στα πόσα , κάθε 60.000 πχ;
Εξαρταται αν εχει χλμ πολης ή ταξιδιου. Ο φιλος που το εχει και στον οποιο αναφεθηκε και ο Φανης, αν θυμαμαι καλα τα αλλαξε στα 100κ . Αλλά αυτος κανει πολλά ταξιδια
Λεει η ZF που το κατασκευαζει καθε ποτε θελει , αλλά δεν το θυμαμαι . Το ξερει ο Φανης σιγουρα -
Κάποια διχογνωμία υπάρχει με τις αλλαγές λαδιών του κιβωτίου. Δε θυμάμαι ακριβώς. Αν γνωρίζεις ενημέρωσε.
Fake διχογωνμία. Ο κατασκευαστής του κιβωτίου (αμφότεροι ZF & Aisin) λένε ξεκάθαρα ότι το κιβώτιο θέλει αλλαγές λαδιού και φίλτρων. Η BMW λεει "sealed for life" για να μειώνει το κόστος σέρβις και γιατί δεν την νοιάζει και επίσης ειναι εργασία που απαιτεί εξοπλισμό και χρόνο, οπότε την αποφεύγει. Εαν κάποιος θέλει να το κρατήσει χρόνια, καλό ειναι να αλλάζονται το λάδι μαζί με τα φίλτρα κάθε 90-100.000χλμ. Εαν μιλήσεις και με μηχανικό της bmw, off the record θα στο επιβεβαιώσει.
-
Τα ίδια αναφέρει και η αλφα για το zf στη στελβιο, δεν είναι προνόμιο μόνο της bmw τελικά η ιστορία περί λαϊφταϊμ.
Και εννοείται και εδώ η zf προτείνει αλλαγές. -
Τα ίδια αναφέρει και η αλφα για το zf στη στελβιο, δεν είναι προνόμιο μόνο της bmw τελικά η ιστορία περί λαϊφταϊμ.
Και εννοείται και εδώ η zf προτείνει αλλαγές.Προφανώς. Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι λένε "sealed for life" για μείωση κόστους. Η Τογιότα π.χ. έχει ρητά αλλαγή λαδιών κιβωτίου (και φίλτρων) κάθε 90.000χλμ και για αυτό το σέρβις τότε ειναι πολύ ακριβό.
-
@mihalis78 said in BMW FORUM:
Καλημέρα στην ομάδα. Ενδιαφέρομαι για τη x1 μοντέλο 19 και ύστερα την διλιτρη πετρέλαιο με τα 190 άλογα. Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι βγαίνει μόνο αυτόματη και 4x4. Επειδή με ενδιαφέρει η αξιοπιστία σε ένα αυτοκίνητο και είναι η πρώτη μου φορά που θα αγοράσω με αυτόματο να προτιμήσω αυτή ή την 18d με χειροκίνητο κιβώτιο? Και επειδή έχω ρωτήσει τουλάχιστον 3 μάστορες και σαφή απάντηση δεν πήρα σκέφτηκα να ρωτήσω εδώ και ειδικά τους κατόχους της συγκεκριμένης bmw. Παρακαλώ την εμπειρία σας και τις γνώσεις σας. Είναι προκοπής το αυτόματο κιβωτιο?
απο πρωην κατόχους που δεν έχουν πλεον το αμαξι ισως πάρεις γνωμη. Από τωρινούς κατόχους δυσκολα (είναι που είναι διλιτρο που δεν φεύγει αν αρχιζουν να βγαζουν και βρώμα δεν θα το πουλησουν ποτε...)...μετα ρωτάς για την διλιτρη που ετσι κι αλλιως δεν την εχουν πολλοι...το σιγουρο είναι οτι σαν κινητηρας οταν δουλευεί σωστά είναι απολαυστικος στο ταξιδι και με πολυ καλες καταναλωσεις... ειναι τα ντιζελ οπως θα επρεπε να ηταν αν δεν τα κοπανουσε φορολογικα το κρατος και τιμολογιακή πολιτικη της εταιρίας.
Oι μαστορες τι σου ειπαν για την αξιοπιστια του εν λόγω μοντέλου?Ένας από τους πιο γνωστούς μάστορες στα αυτόματα,δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω το όνομα, μου είπε γενικά μακριά από αυτόματα. Κάποια στιγμή θα βγάλουν πρόβλημα. Και τον ρώτησα και για το συγκεκριμένο. Aisin οκταρι νομίζω φοράει.
-
@mihalis78 said in BMW FORUM:
@mihalis78 said in BMW FORUM:
Καλημέρα στην ομάδα. Ενδιαφέρομαι για τη x1 μοντέλο 19 και ύστερα την διλιτρη πετρέλαιο με τα 190 άλογα. Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι βγαίνει μόνο αυτόματη και 4x4. Επειδή με ενδιαφέρει η αξιοπιστία σε ένα αυτοκίνητο και είναι η πρώτη μου φορά που θα αγοράσω με αυτόματο να προτιμήσω αυτή ή την 18d με χειροκίνητο κιβώτιο? Και επειδή έχω ρωτήσει τουλάχιστον 3 μάστορες και σαφή απάντηση δεν πήρα σκέφτηκα να ρωτήσω εδώ και ειδικά τους κατόχους της συγκεκριμένης bmw. Παρακαλώ την εμπειρία σας και τις γνώσεις σας. Είναι προκοπής το αυτόματο κιβωτιο?
απο πρωην κατόχους που δεν έχουν πλεον το αμαξι ισως πάρεις γνωμη. Από τωρινούς κατόχους δυσκολα (είναι που είναι διλιτρο που δεν φεύγει αν αρχιζουν να βγαζουν και βρώμα δεν θα το πουλησουν ποτε...)...μετα ρωτάς για την διλιτρη που ετσι κι αλλιως δεν την εχουν πολλοι...το σιγουρο είναι οτι σαν κινητηρας οταν δουλευεί σωστά είναι απολαυστικος στο ταξιδι και με πολυ καλες καταναλωσεις... ειναι τα ντιζελ οπως θα επρεπε να ηταν αν δεν τα κοπανουσε φορολογικα το κρατος και τιμολογιακή πολιτικη της εταιρίας.
Oι μαστορες τι σου ειπαν για την αξιοπιστια του εν λόγω μοντέλου?Ένας από τους πιο γνωστούς μάστορες στα αυτόματα,δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω το όνομα, μου είπε γενικά μακριά από αυτόματα. Κάποια στιγμή θα βγάλουν πρόβλημα. Και τον ρώτησα και για το συγκεκριμένο. Aisin οκταρι νομίζω φοράει.
Εχει ενα δικιο γιατι τα πιο αξιοπιστα ειναι τα χειροκινητα.
Αμεσως μετα ειναι το αυτοματο με μετατροπεα ροπης, σαν αυτο που συζηταμε . Οπότε αν θελεις αυτοματο ειναι η καλυτερη επιλογη -
@mihalis78 said in BMW FORUM:
Ένας από τους πιο γνωστούς μάστορες στα αυτόματα,δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω το όνομα, μου είπε γενικά μακριά από αυτόματα. Κάποια στιγμή θα βγάλουν πρόβλημα. Και τον ρώτησα και για το συγκεκριμένο. Aisin οκταρι νομίζω φοράει.
Να του πείς ότι λέει μπούρδες! Ναι θα βγάλουν πρόβλημα, προφανώς - αλλά με σωστή συντήρηση θα βγάλουν το πρόβλημα αφού τα έχει φτύσει ο κινητήρας.
-
@mihalis78 said in BMW FORUM:
Ένας από τους πιο γνωστούς μάστορες στα αυτόματα,δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω το όνομα, μου είπε γενικά μακριά από αυτόματα. Κάποια στιγμή θα βγάλουν πρόβλημα. Και τον ρώτησα και για το συγκεκριμένο. Aisin οκταρι νομίζω φοράει.
Να του πείς ότι λέει μπούρδες! Ναι θα βγάλουν πρόβλημα, προφανώς - αλλά με σωστή συντήρηση θα βγάλουν το πρόβλημα αφού τα έχει φτύσει ο κινητήρας.
Φίλε μου να σε ρωτήσω κάτι καλοπροαιρετα και χωρίς παρεξήγηση? Από που πηγάζει αυτή η σιγουριά σου? Εχεις ασχοληθεί ή είσαι κάτοχος? Αν μπορείς δώσε μου μια τεκμηριωμένη γνώμη μπας και ξεστραβοθω και εγώ. Να φανταστείς δεν ξέρω αν τα αυτόματα έχουν δίσκο πλατό όπως τα χειροκίνητα
-
@mihalis78 said in BMW FORUM:
Φίλε μου να σε ρωτήσω κάτι καλοπροαιρετα και χωρίς παρεξήγηση? Από που πηγάζει αυτή η σιγουριά σου? Εχεις ασχοληθεί ή είσαι κάτοχος? Αν μπορείς δώσε μου μια τεκμηριωμένη γνώμη μπας και ξεστραβοθω και εγώ. Να φανταστείς δεν ξέρω αν τα αυτόματα έχουν δίσκο πλατό όπως τα χειροκίνητα
-
Δεν έχουν δίσκο-πλατό (εκτός εαν μιλάμε για διπλοσύμπλεκτα - που δεν ειναι αυτόματα αλλά αυτοματοποιημενα χειροκίνητα).
-
Η σιγουριά μου πηγάζει από τα εξής: α) έχω αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο από το 1995, β) έχω αλλάξει πάνω από 6 αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο, γ) έχω διαβάσει 100άδες σελίδες με αναλύσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά και τρόπο λειτουργίας των αυτόματων κιβωτίων (πλανητικά με μετατροπέα ροπής) και δ) έχω μιλήσει με αρκετούς τεχνικούς τόσο των αντiπροσωπειών όσο και των εταιριών (π.χ. ZF με αρκετά emails).
-
Δεν το παίζω ειδικός - δεν ειμαι εξάλλουν. Όμως τόσο η βιβλιογραφία όσο (κυρίως) και η πράξη μας έχουν δείξει ότι τα καλά (γιατι υπάρχουν και ελλατωματικά) πλανητικά με μετατροπέα ροπής, εφόσον συντηρούνται σωστά αντέχουν περισσότερο από τους κινητήρες. Και ειναι λογικό, αφού μιλάμε για θηριώδη γρανάζια και πολλά μάλιστα (δεν ειναι σαν το χειροκίνητο 1 προς 1) που διαχειρίζονται την ροπή. Για αυτό και πολλές φορές ενώ ένα χειροκίνητο κιβώτιο δεν αντέχει την δύναμη ενός κινητήρα, το αυτόματο δεν έχει κανένα πρόβλημα.
-
-
Για αυτό και πολλές φορές ενώ ένα χειροκίνητο κιβώτιο δεν αντέχει την δύναμη ενός κινητήρα, το αυτόματο δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Δεν ισχυει αυτο. Εχουν οριο ροπης ολα τα κιβωτια.
Και δεν ξερω τι διαβασες, αλλά στην πραξη χαλανε αναλογικα πιο συχνα απο τα χειροκινητα
Επισης ακριβοτερη συντηρηση και ακριβοτερες ζημιες .
Δεν λεω οτι δεν ειναι καλα, αλλά σαν το χειροκινητο δεν ειναι απο αποψη αξιοπιστιας
Ειναι ομως το αμεσως καλυτερο , και το καλυτερο απο τα αυτοματα -
@alexandros-k said in BMW FORUM:
Για αυτό και πολλές φορές ενώ ένα χειροκίνητο κιβώτιο δεν αντέχει την δύναμη ενός κινητήρα, το αυτόματο δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Δεν ισχυει αυτο. Εχουν οριο ροπης ολα τα κιβωτια.
Και δεν ξερω τι διαβασες, αλλά στην πραξη χαλανε αναλογικα πιο συχνα απο τα χειροκινητα
Δεν ξέρω αν με καλή συντήρηση τα αυτόματα κρατούν πιο πολύ από τα χειροκίνητα και τους κινητήρες λίγο δύσκολο μου ακούγεται και για τα δυο το σίγουρο είναι όμως ότι τα αυτόματα δυσλειτουργουν πιο συχνά και κάνουν την ζωή πιο δυσκολη του οδηγού όταν κάτι δεν πάει καλά και μπορεί να αναγκάζεσαι να ζεις με χοντρούς συμβιβασμούς μαζι τους...
Και φυσικά για να τα κρατάς λειτουργικά κοστίζουν πολύ περισσότερο από τα χειροκίνητα αν και αυτό είναι επακόλουθο της ευκολίας που προσφέρουν. Η ευκολία κοστίζει. -
@alexandros-k said in BMW FORUM:
Για αυτό και πολλές φορές ενώ ένα χειροκίνητο κιβώτιο δεν αντέχει την δύναμη ενός κινητήρα, το αυτόματο δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Δεν ισχυει αυτο. Εχουν οριο ροπης ολα τα κιβωτια.
Και δεν ξερω τι διαβασες, αλλά στην πραξη χαλανε αναλογικα πιο συχνα απο τα χειροκινητα
Δεν ξέρω αν με καλή συντήρηση τα αυτόματα κρατούν πιο πολύ από τα χειροκίνητα και τους κινητήρες λίγο δύσκολο μου ακούγεται και για τα δυο το σίγουρο είναι όμως ότι τα αυτόματα δυσλειτουργουν πιο συχνά και κάνουν την ζωή πιο δυσκολη του οδηγού όταν κάτι δεν πάει καλά και μπορεί να αναγκάζεσαι να ζεις με χοντρούς συμβιβασμούς μαζι τους...
Και φυσικά για να τα κρατάς λειτουργικά κοστίζουν πολύ περισσότερο από τα χειροκίνητα αν και αυτό είναι επακόλουθο της ευκολίας που προσφέρουν. Η ευκολία κοστίζει.Τι εννοείς ότι κοστίζουν πολύ περισσότερο για να τα κρατάς λειτουργικά? Από ότι κατάλαβα μια αλλαγή λαδιών θέλουν κάθε 100 χλμ, καμία 400-500 ευρώ μάξιμουμ δηλαδή. Όσο κοστίζει και μια αλλαγή δίσκο πλατό. Και μιλάω για την συντήρηση. Αλλο άμα βγάλει ζημια
-
@alexandros-k said in BMW FORUM:
Δεν ισχυει αυτο. Εχουν οριο ροπης ολα τα κιβωτια.
Μα δεν είπα ότι δεν έχουν. Ισως δεν το έγραψα καλά: εννοώ ότι κατά κανόνα έχουν πολύ μεγαλύτερη αντοχή. για αυτό και πολλά δυνατά αυτοκίνητα (ειδικά στο παρελθόν) δεν μπορούσαν να έχουν χειροκίνητο, γιατί δεν άντεχαν την ροπή (ή ήταν κατι σε φάση κιβώτιο τρακτέρ το οποίο ήταν άθλιο).
@alexandros-k said in BMW FORUM:
Δεν λεω οτι δεν ειναι καλα, αλλά σαν το χειροκινητο δεν ειναι απο αποψη αξιοπιστιας
Προφανώς.
-
Λογικα θα σας πω σε μερικα χιλιομετρα το CVT της TOYOTA σε RAV του 2009 τι αντοχη εχει.
-
Λογικα θα σας πω σε μερικα χιλιομετρα το CVT της TOYOTA σε RAV του 2009 τι αντοχη εχει.
Για cvt αρκετά καλή, αλλά ειναι cvt....με τα γνωστά θέματα και σε αντοχή. Θυμάμαι ότι αυτό της 2ης γενιάς (δεν ξέρω για της 3ης), είχε κάποια θεματάκια - ήταν πολύ ευαίσθητο εαν δεν γινόταν σωστά η συντήρησή του. Ήταν ένας λόγος που το απέφυγα στο μτχ που πήρα, γιατι δεν μπορούσα να ξέρω εαν το είχα συντηρήσει σωστά.
-
Λογικα θα σας πω σε μερικα χιλιομετρα το CVT της TOYOTA σε RAV του 2009 τι αντοχη εχει.
Για cvt αρκετά καλή, αλλά ειναι cvt....με τα γνωστά θέματα και σε αντοχή. Θυμάμαι ότι αυτό της 2ης γενιάς (δεν ξέρω για της 3ης), είχε κάποια θεματάκια - ήταν πολύ ευαίσθητο εαν δεν γινόταν σωστά η συντήρησή του. Ήταν ένας λόγος που το απέφυγα στο μτχ που πήρα, γιατι δεν μπορούσα να ξέρω εαν το είχα συντηρήσει σωστά.
Το αμαξι οταν το πηρα ειχε 125000κμ, εχω κανει μεχρι τωρα 20000κμ, αν μου βγαλει αλλα 80000κμ στα χερια μου θα πω οτι ειναι ανθεκτικο, θα δουμε και θα τα λεμε.
BMW FORUM