-
@fastmanakos said in BMW FORUM:
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής :
α) Τί πρέπει να προσέξει κάποιος για τέτοιο υβριδικό σε μεταχειρισμένο; Κάποια στιγμή θα χρειαστεί κάτι ο ηλεκτροκινητήρας τύπου αλλαγή - μπαταρίες or some shit? Αν ναί γνωρίζει κανείς τι παίζει απο κόστη/ αριθμό χλμ που πιθανό να γίνει αυτό;
β) Παθαίνει κάτι αν δεν το φορτίζεις συχνά ; Εννοώ έστω ότι αδειάζει τελείως, αν το αφήσεις κανα διβδόμαδο έτσι του κάνεις κακό; Δεν παίζει φόρτιση στο σπίτι πάντως.
γ) Την έχει κανένα μέλος του φόρουμ για να ρωτήσω πιο συγκεκριμένα άν παλεύονται απο τιμή τα σέρβις κλπ;
O ηλεκτροκινητήρας δεν παθαίνει τίποτα, ειναι το πιο απλό εξάρτημα. Η μπαταρία κάποια στιγμη ίσως χρειαστεί αλλαφη, αλλά μιλάμε για πολλά χρόνια. Προφανώς ως υβριδικό είναι αρκετά πιο περίπλοκο, άρα έχεις περισσότερες πιθανότητες να χαλάσει κάτι.
-
Δεν παθαίνει κάτι, αφού φορτίζει όταν το κινείς.
-
Σέρβις ειναι τα γνωστά πανάκριβα της bmw που όμως μπορείς να τα κάνεις απλώς ακριβά (αντί για πανάκριβα) σε εξειδικευμένα συνεργεία.
-
-
Μήπως να την παίρναμε εμείς, να τα φτιάχναμε σωστά ?
Στο link που αναφέρεται η ανακληση 29000 αυτοκινητων (με την υποψία πως μπορεί να είναι επικινδυνα) λιγο πιο κατω έχει την ανακληση 460.000 του ομιλου στελλαντις σε συνεχεια 1.400.000 που κληθηκαν για ελεγχο και αντικατασταση αεροσακων σε συνέχεια του θανατου μιας Γαλλιδας που σκοτωθηκε φορωντας ζωνη , από θραυσματα που καρφωθηκαν επανω της. Συμπέρασμα? Στο σπιτι του κρεμασμένου δε μιλαμε για σκοινί. Χαχαχα
-
Αυτά είναι Τακατα που έχει πιάσει όλες τις μάρκες. Πάνω από 55 εκ αυτοκίνητα μέχρι τώρα και μπεμβε βέβαια.
Άρα καλύτερα να την πάρουμε εμείς και να κόψουμε τους Γερμανούς και Γιαπωνέζους προμηθευτές που φτιάχνουν προβληματικά ανταλλακτικά.
-
Άρα καλύτερα να την πάρουμε εμείς και να κόψουμε τους Γερμανούς και Γιαπωνέζους προμηθευτές που φτιάχνουν προβληματικά ανταλλακτικά.
Τουλάχιστον φτιάχνουν κάτι, οι Γάλλοι ανίκανοι και σε αυτό και αγοράζουν τα πάντα από τους άλλους και απλά τα συναρμολογούν...αλλά ακόμα και την συναρμολόγηση λάθος την κάνουν και χαλάνε όλα!
-
Άρα καλύτερα να την πάρουμε εμείς και να κόψουμε τους Γερμανούς και Γιαπωνέζους προμηθευτές που φτιάχνουν προβληματικά ανταλλακτικά.
Τουλάχιστον φτιάχνουν κάτι, οι Γάλλοι ανίκανοι και σε αυτό και αγοράζουν τα πάντα από τους άλλους και απλά τα συναρμολογούν...αλλά ακόμα και την συναρμολόγηση λάθος την κάνουν και χαλάνε όλα!
Ναι ειδαμε και τους Γερμανους, με προβλημα στο σασι . Πραγμα που εχει γινει και στο παρελθον
-
@alexandros-k said in BMW FORUM:
Άρα καλύτερα να την πάρουμε εμείς και να κόψουμε τους Γερμανούς και Γιαπωνέζους προμηθευτές που φτιάχνουν προβληματικά ανταλλακτικά.
Τουλάχιστον φτιάχνουν κάτι, οι Γάλλοι ανίκανοι και σε αυτό και αγοράζουν τα πάντα από τους άλλους και απλά τα συναρμολογούν...αλλά ακόμα και την συναρμολόγηση λάθος την κάνουν και χαλάνε όλα!
Ναι ειδαμε και τους Γερμανους, με προβλημα στο σασι . Πραγμα που εχει γινει και στο παρελθον
Τουλάχιστον ειναι δικά τους, όχι συναρμολόγηση εξαρτημάτων από άλλους και δη Γερμανικά και Τζαπάν, αφού Γαλλικά δεν υπάρχουν...χαχα!!
ΥΓ: Στο σασί δεν είχε ποτέ πρόβλημα καμία bmw, εκτός της //Μ3 ε46 που ήταν ειδική περίπτωση. Αλλά και πάλι δεν ήταν θέμα ασφάλειας, απλά διαλυόταν κάποια στιγμή. Αλλά δεν σε νοιάζει όταν έχει το καλύτερο αυτοκίνητο παραγωγής, γιατί έχεις τόσα άλλα θετικά.
-
@alexandros-k said in BMW FORUM:
Άρα καλύτερα να την πάρουμε εμείς και να κόψουμε τους Γερμανούς και Γιαπωνέζους προμηθευτές που φτιάχνουν προβληματικά ανταλλακτικά.
Τουλάχιστον φτιάχνουν κάτι, οι Γάλλοι ανίκανοι και σε αυτό και αγοράζουν τα πάντα από τους άλλους και απλά τα συναρμολογούν...αλλά ακόμα και την συναρμολόγηση λάθος την κάνουν και χαλάνε όλα!
Ναι ειδαμε και τους Γερμανους, με προβλημα στο σασι . Πραγμα που εχει γινει και στο παρελθον
Τουλάχιστον ειναι δικά τους, όχι συναρμολόγηση εξαρτημάτων από άλλους και δη Γερμανικά και Τζαπάν, αφού Γαλλικά δεν υπάρχουν...χαχα!!
ΥΓ: Στο σασί δεν είχε ποτέ πρόβλημα καμία bmw, εκτός της //Μ3 ε46 που ήταν ειδική περίπτωση. Αλλά και πάλι δεν ήταν θέμα ασφάλειας, απλά διαλυόταν κάποια στιγμή. Αλλά δεν σε νοιάζει όταν έχει το καλύτερο αυτοκίνητο παραγωγής, γιατί έχεις τόσα άλλα θετικά.
Τα σασι των γαλλων τα φτιαχνουν αλλοι ?
Συνηθισμένα προβλήματα με σασί ή σχετική δομή σε BMW:
- BMW E46 (3 Series – 1998-2006)
Πρόβλημα: Ρωγμές ή σπάσιμο στο σημείο στήριξης του πίσω υποπλαισίου (rear subframe).
Αιτία: Σχεδιαστική αδυναμία και καταπόνηση στο πίσω μέρος του αμαξώματος.
Λύση: Υπάρχουν aftermarket ενισχυτικά kits ή ενίσχυση με συγκόλληση. BMW είχε καλύψει κάποια υπό εγγύηση.
-
BMW E39 (5 Series – 1995-2003)
Όχι τόσο πρόβλημα σασί, αλλά προβλήματα με σκουριές σε περιοχές του πλαισίου και δομικά εξαρτήματα σε μεγάλης ηλικίας αυτοκίνητα, ειδικά σε περιοχές με υγρασία. -
BMW E90 (3 Series – 2005-2012)
Αν και πιο ενισχυμένη δομή από E46, αναφέρθηκαν περιστασιακά ρωγμές κοντά στο shock tower σε σπορ οδήγηση ή μετά από χρήση coilovers χωρίς ενισχύσεις. -
BMW X5 (E53 – πρώτης γενιάς SUV, 1999–2006)
Αναφορές για ρωγμές στο πίσω μέρος του πατώματος, ειδικά σε εκδόσεις με ρυμουλκούμενα ή έντονη χρήση.
Τι να προσέξεις:
Ιστορικό σέρβις και τεχνικός έλεγχος κάτω από το αυτοκίνητο για ρωγμές, συγκολλήσεις ή ενισχύσεις.Aftermarket ενισχύσεις ίσως είναι καλό σημάδι, αν έχουν τοποθετηθεί σωστά.
Ειδικά στα E46, έλεγχος πίσω υποπλαισίου είναι απαραίτητος πριν την αγορά.
- BMW E46 (3 Series – 1998-2006)
-
@alexandros-k said in BMW FORUM:
Συνηθισμένα προβλήματα με σασί ή σχετική δομή σε BMW:
- BMW E46 (3 Series – 1998-2006)
Πρόβλημα: Ρωγμές ή σπάσιμο στο σημείο στήριξης του πίσω υποπλαισίου (rear subframe).
Μόνο στην //Μ3 υπήρχε το πρόβλημα.
- BMW E46 (3 Series – 1998-2006)
-
Αυτά είναι Τακατα που έχει πιάσει όλες τις μάρκες. Πάνω από 55 εκ αυτοκίνητα μέχρι τώρα και μπεμβε βέβαια.
Άρα καλύτερα να την πάρουμε εμείς και να κόψουμε τους Γερμανούς και Γιαπωνέζους προμηθευτές που φτιάχνουν προβληματικά ανταλλακτικά.
Γιατί αναφέρεται μονο στη σιτρονελ και την τζιπ μόνο εσείς οι μετοχοι μπορειτε να γνωριζετε.
-
Οκ το εμπεδώσαμε. Υπαρχει μια πολύ σοβαρή μερίδα του αγοραστικου κοινου που θεωρει τα bmw μη ασφαλή αυτοκινητα. Μαλιστα...
-
@spi_duster said in BMW FORUM:
Αυτά είναι Τακατα που έχει πιάσει όλες τις μάρκες. Πάνω από 55 εκ αυτοκίνητα μέχρι τώρα και μπεμβε βέβαια.
Άρα καλύτερα να την πάρουμε εμείς και να κόψουμε τους Γερμανούς και Γιαπωνέζους προμηθευτές που φτιάχνουν προβληματικά ανταλλακτικά.
Γιατί αναφέρεται μονο στη σιτρονελ και την τζιπ μόνο εσείς οι μετοχοι μπορειτε να γνωριζετε.
Εχω βάλει λίνκ σε κάποιο Στελλάντις θέμα που αναφέρθηκε αυτό και μιλάει για πολλές μάρκες και για πάνω από 50 εκ αυτοκίνητα....
Αλλά βλέπω σήμερα πάλι μπεμβε με ραγισμένες κολώνες, χόντα σιβίκ με προβληματικούς κινητήρες στο λάδι, το γνωστό θέμα με τον 1,33 στην Τογιότα, αλλά κανένα κακεντρεχές σχόλιο στα θέματα τους...
Εγώ δεν γράφω τέτοια...
Δεν γίνομαι γάτος...
-
Στο τελευταίο θα συμφωνήσω. Ο Γατος θα μπορουσε να λεει της ειδησεις της κρατικης τηλεορασης της Βορειας Κορεας!
-
Καλημέρα στην ομάδα. Ενδιαφέρομαι για τη x1 μοντέλο 19 και ύστερα την διλιτρη πετρέλαιο με τα 190 άλογα. Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι βγαίνει μόνο αυτόματη και 4x4. Επειδή με ενδιαφέρει η αξιοπιστία σε ένα αυτοκίνητο και είναι η πρώτη μου φορά που θα αγοράσω με αυτόματο να προτιμήσω αυτή ή την 18d με χειροκίνητο κιβώτιο? Και επειδή έχω ρωτήσει τουλάχιστον 3 μάστορες και σαφή απάντηση δεν πήρα σκέφτηκα να ρωτήσω εδώ και ειδικά τους κατόχους της συγκεκριμένης bmw. Παρακαλώ την εμπειρία σας και τις γνώσεις σας. Είναι προκοπής το αυτόματο κιβωτιο?
-
@mihalis78 said in BMW FORUM:
Καλημέρα στην ομάδα. Ενδιαφέρομαι για τη x1 μοντέλο 19 και ύστερα την διλιτρη πετρέλαιο με τα 190 άλογα. Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι βγαίνει μόνο αυτόματη και 4x4. Επειδή με ενδιαφέρει η αξιοπιστία σε ένα αυτοκίνητο και είναι η πρώτη μου φορά που θα αγοράσω με αυτόματο να προτιμήσω αυτή ή την 18d με χειροκίνητο κιβώτιο? Και επειδή έχω ρωτήσει τουλάχιστον 3 μάστορες και σαφή απάντηση δεν πήρα σκέφτηκα να ρωτήσω εδώ και ειδικά τους κατόχους της συγκεκριμένης bmw. Παρακαλώ την εμπειρία σας και τις γνώσεις σας. Είναι προκοπής το αυτόματο κιβωτιο?
Το μόνο που δεν πρέπει να φοβάσαι σε αυτό το αυτοκίνητο ειναι το αυτόματο κιβώτιο. Όλα τα άλλα μπορούν να χαλάσουν, το αυτόματο ειναι το τελευταίο που θα χαλάσει. Και εννοείται ότι αυτό το αμάξι αξίζει μόνο με αυτόματο κιβώτιο (χειροκίνητο ειναι άλλο αμάξι - μισό αμάξι). και εφόσον μπορείς το 2λιτρο με 190 άλογα, δεν υπάρχει σύγκριση.
ΥΓ: Το αυτόματο ειναι άσπαστο εφόσον γίνεται σωστά η συντρήρησή του. Παλιό μέλος που με άκουσε, έχει κάνει πάνω από 200.000χλμ χωρίς να κάνει κιχ το αυτόματο και με κάπου 240 άλογα το μοτέρ.
-
@mihalis78 said in BMW FORUM:
Καλημέρα στην ομάδα. Ενδιαφέρομαι για τη x1 μοντέλο 19 και ύστερα την διλιτρη πετρέλαιο με τα 190 άλογα. Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι βγαίνει μόνο αυτόματη και 4x4. Επειδή με ενδιαφέρει η αξιοπιστία σε ένα αυτοκίνητο και είναι η πρώτη μου φορά που θα αγοράσω με αυτόματο να προτιμήσω αυτή ή την 18d με χειροκίνητο κιβώτιο? Και επειδή έχω ρωτήσει τουλάχιστον 3 μάστορες και σαφή απάντηση δεν πήρα σκέφτηκα να ρωτήσω εδώ και ειδικά τους κατόχους της συγκεκριμένης bmw. Παρακαλώ την εμπειρία σας και τις γνώσεις σας. Είναι προκοπής το αυτόματο κιβωτιο?
απο πρωην κατόχους που δεν έχουν πλεον το αμαξι ισως πάρεις γνωμη. Από τωρινούς κατόχους δυσκολα (είναι που είναι διλιτρο που δεν φεύγει αν αρχιζουν να βγαζουν και βρώμα δεν θα το πουλησουν ποτε...)...μετα ρωτάς για την διλιτρη που ετσι κι αλλιως δεν την εχουν πολλοι...το σιγουρο είναι οτι σαν κινητηρας οταν δουλευεί σωστά είναι απολαυστικος στο ταξιδι και με πολυ καλες καταναλωσεις... ειναι τα ντιζελ οπως θα επρεπε να ηταν αν δεν τα κοπανουσε φορολογικα το κρατος και τιμολογιακή πολιτικη της εταιρίας.
Oι μαστορες τι σου ειπαν για την αξιοπιστια του εν λόγω μοντέλου? -
@mihalis78 said in BMW FORUM:
Καλημέρα στην ομάδα. Ενδιαφέρομαι για τη x1 μοντέλο 19 και ύστερα την διλιτρη πετρέλαιο με τα 190 άλογα. Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι βγαίνει μόνο αυτόματη και 4x4. Επειδή με ενδιαφέρει η αξιοπιστία σε ένα αυτοκίνητο και είναι η πρώτη μου φορά που θα αγοράσω με αυτόματο να προτιμήσω αυτή ή την 18d με χειροκίνητο κιβώτιο? Και επειδή έχω ρωτήσει τουλάχιστον 3 μάστορες και σαφή απάντηση δεν πήρα σκέφτηκα να ρωτήσω εδώ και ειδικά τους κατόχους της συγκεκριμένης bmw. Παρακαλώ την εμπειρία σας και τις γνώσεις σας. Είναι προκοπής το αυτόματο κιβωτιο?
Το μόνο που δεν πρέπει να φοβάσαι σε αυτό το αυτοκίνητο ειναι το αυτόματο κιβώτιο. Όλα τα άλλα μπορούν να χαλάσουν, το αυτόματο ειναι το τελευταίο που θα χαλάσει. Και εννοείται ότι αυτό το αμάξι αξίζει μόνο με αυτόματο κιβώτιο (χειροκίνητο ειναι άλλο αμάξι - μισό αμάξι). και εφόσον μπορείς το 2λιτρο με 190 άλογα, δεν υπάρχει σύγκριση.
ΥΓ: Το αυτόματο ειναι άσπαστο εφόσον γίνεται σωστά η συντρήρησή του. Παλιό μέλος που με άκουσε, έχει κάνει πάνω από 200.000χλμ χωρίς να κάνει κιχ το αυτόματο και με κάπου 240 άλογα το μοτέρ.
Τι γνώμη έχεις για την 116d auto 2021?
Θα βελάξω με τα dpf με χρήση στην πόλη? -
@red_monster said in BMW FORUM:
Τι γνώμη έχεις για την 116d auto 2021?
Θα βελάξω με τα dpf με χρήση στην πόλη?Δεν έχω ιδιαίτερη γνώμη, γιατι δεν την έχω οδηγήσει. Αλλά:
- Έχει διπλοσύμπλεκτη βλακεία, άρα για εμένα ειναι no no. Δεν μου αρέσει το διπλοσύμπλεκτο και όσες bmw/mini εχω οδηγήσει με δαύτο, καθόλου δεν μου άρεσε.
- Ντήζελ και πόλη δεν θα έλεγα ότι πάνε μαζί - και σε bmw θα κοστίζει και πανάκριβα κάθε βλάβη.
-
Το αυτόματο ειναι άσπαστο εφόσον γίνεται σωστά η συντρήρησή του. Παλιό μέλος που με άκουσε, έχει κάνει πάνω από 200.000χλμ χωρίς να κάνει κιχ το αυτόματο και με κάπου 240 άλογα το μοτέρ.
Κάποια διχογνωμία υπάρχει με τις αλλαγές λαδιών του κιβωτίου. Δε θυμάμαι ακριβώς. Αν γνωρίζεις ενημέρωσε.
Συμφωνώ πάντως μετά από πολλά δανεικά χιλιόμετρα με το συγκεκριμένο συνδυασμό. Πολύ καλό κιβώτιο και άψογη συνεργασία με τον πετρελαιοκινητήρα. Αμαρτία να προτιμηθεί το χειροκίνητο.
-
-
@alexandros-k said in BMW FORUM:
Κάποια διχογνωμία υπάρχει με τις αλλαγές λαδιών του κιβωτίου. Δε θυμάμαι ακριβώς. Αν γνωρίζεις ενημέρωσε.
H Bmw λεει ειναι lifetime, αλλά θελουν αλλαγη για να μην εχεις θεματα
Αυτό ξέρω και εγώ , αλλά στα πόσα , κάθε 60.000 πχ;
BMW FORUM