Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 1
    • Groups 0

    Mihalis78

    @Mihalis78

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Mihalis78 Unfollow Follow

    Best posts made by Mihalis78

    • RE: BMW FORUM

      @tkin73 said in BMW FORUM:

      @alexandros-k said in BMW FORUM:

      @fanis75 said in BMW FORUM:

      Για αυτό και πολλές φορές ενώ ένα χειροκίνητο κιβώτιο δεν αντέχει την δύναμη ενός κινητήρα, το αυτόματο δεν έχει κανένα πρόβλημα.

      Δεν ισχυει αυτο. Εχουν οριο ροπης ολα τα κιβωτια.

      Και δεν ξερω τι διαβασες, αλλά στην πραξη χαλανε αναλογικα πιο συχνα απο τα χειροκινητα

      Δεν ξέρω αν με καλή συντήρηση τα αυτόματα κρατούν πιο πολύ από τα χειροκίνητα και τους κινητήρες λίγο δύσκολο μου ακούγεται και για τα δυο το σίγουρο είναι όμως ότι τα αυτόματα δυσλειτουργουν πιο συχνά και κάνουν την ζωή πιο δυσκολη του οδηγού όταν κάτι δεν πάει καλά και μπορεί να αναγκάζεσαι να ζεις με χοντρούς συμβιβασμούς μαζι τους...
      Και φυσικά για να τα κρατάς λειτουργικά κοστίζουν πολύ περισσότερο από τα χειροκίνητα αν και αυτό είναι επακόλουθο της ευκολίας που προσφέρουν. Η ευκολία κοστίζει.

      Τι εννοείς ότι κοστίζουν πολύ περισσότερο για να τα κρατάς λειτουργικά? Από ότι κατάλαβα μια αλλαγή λαδιών θέλουν κάθε 100 χλμ, καμία 400-500 ευρώ μάξιμουμ δηλαδή. Όσο κοστίζει και μια αλλαγή δίσκο πλατό. Και μιλάω για την συντήρηση. Αλλο άμα βγάλει ζημια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mihalis78

    Latest posts made by Mihalis78

    • RE: BMW FORUM

      @tkin73 said in BMW FORUM:

      @alexandros-k said in BMW FORUM:

      @fanis75 said in BMW FORUM:

      Για αυτό και πολλές φορές ενώ ένα χειροκίνητο κιβώτιο δεν αντέχει την δύναμη ενός κινητήρα, το αυτόματο δεν έχει κανένα πρόβλημα.

      Δεν ισχυει αυτο. Εχουν οριο ροπης ολα τα κιβωτια.

      Και δεν ξερω τι διαβασες, αλλά στην πραξη χαλανε αναλογικα πιο συχνα απο τα χειροκινητα

      Δεν ξέρω αν με καλή συντήρηση τα αυτόματα κρατούν πιο πολύ από τα χειροκίνητα και τους κινητήρες λίγο δύσκολο μου ακούγεται και για τα δυο το σίγουρο είναι όμως ότι τα αυτόματα δυσλειτουργουν πιο συχνά και κάνουν την ζωή πιο δυσκολη του οδηγού όταν κάτι δεν πάει καλά και μπορεί να αναγκάζεσαι να ζεις με χοντρούς συμβιβασμούς μαζι τους...
      Και φυσικά για να τα κρατάς λειτουργικά κοστίζουν πολύ περισσότερο από τα χειροκίνητα αν και αυτό είναι επακόλουθο της ευκολίας που προσφέρουν. Η ευκολία κοστίζει.

      Τι εννοείς ότι κοστίζουν πολύ περισσότερο για να τα κρατάς λειτουργικά? Από ότι κατάλαβα μια αλλαγή λαδιών θέλουν κάθε 100 χλμ, καμία 400-500 ευρώ μάξιμουμ δηλαδή. Όσο κοστίζει και μια αλλαγή δίσκο πλατό. Και μιλάω για την συντήρηση. Αλλο άμα βγάλει ζημια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mihalis78
    • RE: BMW FORUM

      @fanis75 said in BMW FORUM:

      @mihalis78 said in BMW FORUM:

      Ένας από τους πιο γνωστούς μάστορες στα αυτόματα,δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω το όνομα, μου είπε γενικά μακριά από αυτόματα. Κάποια στιγμή θα βγάλουν πρόβλημα. Και τον ρώτησα και για το συγκεκριμένο. Aisin οκταρι νομίζω φοράει.

      Να του πείς ότι λέει μπούρδες! Ναι θα βγάλουν πρόβλημα, προφανώς - αλλά με σωστή συντήρηση θα βγάλουν το πρόβλημα αφού τα έχει φτύσει ο κινητήρας.

      Φίλε μου να σε ρωτήσω κάτι καλοπροαιρετα και χωρίς παρεξήγηση? Από που πηγάζει αυτή η σιγουριά σου? Εχεις ασχοληθεί ή είσαι κάτοχος? Αν μπορείς δώσε μου μια τεκμηριωμένη γνώμη μπας και ξεστραβοθω και εγώ. Να φανταστείς δεν ξέρω αν τα αυτόματα έχουν δίσκο πλατό όπως τα χειροκίνητα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mihalis78
    • RE: BMW FORUM

      @tkin73 said in BMW FORUM:

      @mihalis78 said in BMW FORUM:

      Καλημέρα στην ομάδα. Ενδιαφέρομαι για τη x1 μοντέλο 19 και ύστερα την διλιτρη πετρέλαιο με τα 190 άλογα. Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι βγαίνει μόνο αυτόματη και 4x4. Επειδή με ενδιαφέρει η αξιοπιστία σε ένα αυτοκίνητο και είναι η πρώτη μου φορά που θα αγοράσω με αυτόματο να προτιμήσω αυτή ή την 18d με χειροκίνητο κιβώτιο? Και επειδή έχω ρωτήσει τουλάχιστον 3 μάστορες και σαφή απάντηση δεν πήρα σκέφτηκα να ρωτήσω εδώ και ειδικά τους κατόχους της συγκεκριμένης bmw. Παρακαλώ την εμπειρία σας και τις γνώσεις σας. Είναι προκοπής το αυτόματο κιβωτιο?

      απο πρωην κατόχους που δεν έχουν πλεον το αμαξι ισως πάρεις γνωμη. Από τωρινούς κατόχους δυσκολα (είναι που είναι διλιτρο που δεν φεύγει αν αρχιζουν να βγαζουν και βρώμα δεν θα το πουλησουν ποτε...)...μετα ρωτάς για την διλιτρη που ετσι κι αλλιως δεν την εχουν πολλοι...το σιγουρο είναι οτι σαν κινητηρας οταν δουλευεί σωστά είναι απολαυστικος στο ταξιδι και με πολυ καλες καταναλωσεις... ειναι τα ντιζελ οπως θα επρεπε να ηταν αν δεν τα κοπανουσε φορολογικα το κρατος και τιμολογιακή πολιτικη της εταιρίας.
      Oι μαστορες τι σου ειπαν για την αξιοπιστια του εν λόγω μοντέλου?

      Ένας από τους πιο γνωστούς μάστορες στα αυτόματα,δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω το όνομα, μου είπε γενικά μακριά από αυτόματα. Κάποια στιγμή θα βγάλουν πρόβλημα. Και τον ρώτησα και για το συγκεκριμένο. Aisin οκταρι νομίζω φοράει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mihalis78
    • RE: BMW FORUM

      Καλημέρα στην ομάδα. Ενδιαφέρομαι για τη x1 μοντέλο 19 και ύστερα την διλιτρη πετρέλαιο με τα 190 άλογα. Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι βγαίνει μόνο αυτόματη και 4x4. Επειδή με ενδιαφέρει η αξιοπιστία σε ένα αυτοκίνητο και είναι η πρώτη μου φορά που θα αγοράσω με αυτόματο να προτιμήσω αυτή ή την 18d με χειροκίνητο κιβώτιο? Και επειδή έχω ρωτήσει τουλάχιστον 3 μάστορες και σαφή απάντηση δεν πήρα σκέφτηκα να ρωτήσω εδώ και ειδικά τους κατόχους της συγκεκριμένης bmw. Παρακαλώ την εμπειρία σας και τις γνώσεις σας. Είναι προκοπής το αυτόματο κιβωτιο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mihalis78
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr