Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C5 AIRCROSS 2018
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C5 AIRCROSS 2018
    • 1
    • 2
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 88 / 89
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    1777
    17336
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 @criuser last edited by

      @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      Δεν το ξέρουμε ακόμα, αν και φοριέται ήδη πάνω από 2 χρόνια και λογικά θα έπρεπε να υπάρχουν αναφορές για αυτά τα μοντέλα.

      2 χρόνια είναι αρκετά για να βγουν προβλήματα, το θέμα είναι να τα μαθαίνουμε...πάντως από τα φόρουμ έξω φαίνεται ότι μιλούν και για πρόσφατες αγορές μοντέλα του 24 ...

      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k @tkin73 last edited by alexandros-k

        @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

        @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

        Δεν το ξέρουμε ακόμα, αν και φοριέται ήδη πάνω από 2 χρόνια και λογικά θα έπρεπε να υπάρχουν αναφορές για αυτά τα μοντέλα.

        2 χρόνια είναι αρκετά για να βγουν προβλήματα, το θέμα είναι να τα μαθαίνουμε...πάντως από τα φόρουμ έξω φαίνεται ότι μιλούν και για πρόσφατες αγορές μοντέλα του 24 ...

        Mε τι θεμα ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Αφού ξεμπερδεψαμε με τους αναξιόπιστους δικτατορισκους της δεκαρας και τα συμπλέγματα κατωτερότητας που έχουν και τα βγάζουν σε τυχαίους ανθρώπους και μάλιστα σφετερίζονται και το όνομα της εταιρείας αφού δεν επιτρέπουν τυχόν αντίλογο στο παρεάκι τους, να δούμε τα περί κινητήρα.

          Χτες κάποιος ανέβασε ένα αγγλικό σχόλιο το οποίο αφορούσε 10ετιας μοντέλο, ενώ μιλάγαμε για τον καινούργιο κινητήρα.

          Άρα μπορούν όλοι να ψάξουν να μάθουν.

          Να θυμίσω ότι ακόμα παραγωγή υβριδικών 3 και 3 αιρκρος δεν έχει ξεκινήσει ενώ μόλις ξεκίνησαν τα Πάντα.

          Όμως υπάρχει ήδη σε Κορσα, Μοκκα, προηγούμενο και νέο Γκραντλαντ, σε προηγούμενο και νέο 3008, σε 2008, σε 5 αιρκρος, C4 , C5Χ, σε Άστρα, 308, Φίατ 600,τζιπ Αβεντζερ, ds4 και άλλα που ξεχνάω.

          Οπότε υπάρχουν πολλά σάιτ που θα μας ενημέρωναν χωρίς να χρειάζεται να γίνουμε μέλη και γλυφτες συμπλεγματικων δικτατορισκων.

          Ίσως θα πρέπει να ενημερωθεί και η εταιρεία για το ποιοί και πως χρησιμοποιούν το όνομα της.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          A d P L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • gatoz
            gatoz last edited by gatoz

            χαιρομαι που καποιοι δεν εχουν συμπλεγματα κατωτεροτητας και θεωρουν τους εαυτους τους τυχαιους
            α, και χαιρομαι για τις απειλες
            απο τυχαιους

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @Chrisk6 last edited by

              @chrisk6 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

              Η ουσια ειναι αν υπαρχουν ακομα προβληματα στον ''νεο'' κινητηρα.

              Νέος κινητήρας δεν υπάρχει...ο ίδιος ειναι με ηλεκτρικό μοτέρ στο διπλοσύμπλεκτο. Και προφανώς υπάρχουν προβλήματα, γιατι να τα λύσουν....σάμπως ξέρουν?

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                criuser last edited by

                Οι απειλές ήταν από τους δικτατορίσκους, όχι από μένα.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A d P
                  A d P moderator @criuser last edited by

                  @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                  Αφού ξεμπερδεψαμε με τους αναξιόπιστους δικτατορισκους της δεκαρας και τα συμπλέγματα κατωτερότητας που έχουν και τα βγάζουν σε τυχαίους ανθρώπους και μάλιστα σφετερίζονται και το όνομα της εταιρείας αφού δεν επιτρέπουν τυχόν αντίλογο στο παρεάκι τους, να δούμε τα περί κινητήρα.

                  Χτες κάποιος ανέβασε ένα αγγλικό σχόλιο το οποίο αφορούσε 10ετιας μοντέλο, ενώ μιλάγαμε για τον καινούργιο κινητήρα.

                  Άρα μπορούν όλοι να ψάξουν να μάθουν.

                  Να θυμίσω ότι ακόμα παραγωγή υβριδικών 3 και 3 αιρκρος δεν έχει ξεκινήσει ενώ μόλις ξεκίνησαν τα Πάντα.

                  Όμως υπάρχει ήδη σε Κορσα, Μοκκα, προηγούμενο και νέο Γκραντλαντ, σε προηγούμενο και νέο 3008, σε 2008, σε 5 αιρκρος, C4 , C5Χ, σε Άστρα, 308, Φίατ 600,τζιπ Αβεντζερ, ds4 και άλλα που ξεχνάω.

                  Οπότε υπάρχουν πολλά σάιτ που θα μας ενημέρωναν χωρίς να χρειάζεται να γίνουμε μέλη και γλυφτες συμπλεγματικων δικτατορισκων.

                  Ίσως θα πρέπει να ενημερωθεί και η εταιρεία για το ποιοί και πως χρησιμοποιούν το όνομα της.

                  αντιλαμβάνεσαι ότι είναι πολύ μικρό το χρονικό διάστημα και ο αριθμός των κινητήρων που έχουν πουληθεί για να έχουμε αξιόπιστα στοιχεία;
                  στον diesel και στον puretech πόσα χρόνια πέρασαν μέχρι να γίνει γνωστό το πρόβλημα και να αντιδράσει η εταιρεία;

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap @criuser last edited by

                    @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                    Ίσως θα πρέπει να ενημερωθεί και η εταιρεία για το ποιοί και πως χρησιμοποιούν το όνομα της.

                    Χαχαχαχα,... Τι λέει ο άνθρωπος!!!!
                    Σαν τον άλλον που απειλούσε οτι θα ενημερώσει κάποιον για την κριτική που ασκούσε στην εργασία του ένα μέλος του φορουμ.

                    Μετά εγώ είμαι ο κακος και ο περίεργος εδώ μεσα.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    M C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mariolas @lap last edited by

                      This post is deleted!
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser @A d P last edited by

                        @a-d-p said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                        @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                        Αφού ξεμπερδεψαμε με τους αναξιόπιστους δικτατορισκους της δεκαρας και τα συμπλέγματα κατωτερότητας που έχουν και τα βγάζουν σε τυχαίους ανθρώπους και μάλιστα σφετερίζονται και το όνομα της εταιρείας αφού δεν επιτρέπουν τυχόν αντίλογο στο παρεάκι τους, να δούμε τα περί κινητήρα.

                        Χτες κάποιος ανέβασε ένα αγγλικό σχόλιο το οποίο αφορούσε 10ετιας μοντέλο, ενώ μιλάγαμε για τον καινούργιο κινητήρα.

                        Άρα μπορούν όλοι να ψάξουν να μάθουν.

                        Να θυμίσω ότι ακόμα παραγωγή υβριδικών 3 και 3 αιρκρος δεν έχει ξεκινήσει ενώ μόλις ξεκίνησαν τα Πάντα.

                        Όμως υπάρχει ήδη σε Κορσα, Μοκκα, προηγούμενο και νέο Γκραντλαντ, σε προηγούμενο και νέο 3008, σε 2008, σε 5 αιρκρος, C4 , C5Χ, σε Άστρα, 308, Φίατ 600,τζιπ Αβεντζερ, ds4 και άλλα που ξεχνάω.

                        Οπότε υπάρχουν πολλά σάιτ που θα μας ενημέρωναν χωρίς να χρειάζεται να γίνουμε μέλη και γλυφτες συμπλεγματικων δικτατορισκων.

                        Ίσως θα πρέπει να ενημερωθεί και η εταιρεία για το ποιοί και πως χρησιμοποιούν το όνομα της.

                        αντιλαμβάνεσαι ότι είναι πολύ μικρό το χρονικό διάστημα και ο αριθμός των κινητήρων που έχουν πουληθεί για να έχουμε αξιόπιστα στοιχεία;
                        στον diesel και στον puretech πόσα χρόνια πέρασαν μέχρι να γίνει γνωστό το πρόβλημα και να αντιδράσει η εταιρεία;

                        Μα εγώ δεν είπα αν είναι αξιόπιστος ή αναξιόπιστος...

                        Αλλοι έτρεξαν εδώ να πουν ότι είναι αναξιόπιστος γιατί προφανώς ξέρουν επειδή είναι και οι ίδιοι...

                        Αναξιόπιστοι, όχι κινητήρες...😊

                        Ομως επειδή η εταιρεία πουλάει πολλά αυτοκίνητα και είναι τουλάχιστον 2 χρόνια σε τόσα μοντέλα, κάτι θα είχε ακουστεί.

                        Οπότε εδώ είναι το διαδίκτυο ας το ψάξουν όσοι ενδιαφέρονται χέητερς και μη.

                        Αλλά η έτοιμη απαξίωση που βλέπω, είναι υπόθεση άλλων ειδικών να βρουν τις αιτίες της...😁

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser @lap last edited by

                          @lap said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                          @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                          Ίσως θα πρέπει να ενημερωθεί και η εταιρεία για το ποιοί και πως χρησιμοποιούν το όνομα της.

                          Χαχαχαχα,... Τι λέει ο άνθρωπος!!!!
                          Σαν τον άλλον που απειλούσε οτι θα ενημερώσει κάποιον για την κριτική που ασκούσε στην εργασία του ένα μέλος του φορουμ.

                          Μετά εγώ είμαι ο κακος και ο περίεργος εδώ μεσα.

                          Αλλος ξεκίνησε τις απειλές πρώτα.

                          Απλά όταν είδε ότι το κατηγορητήριο ήταν σαφές από Ιαβέρης έγινε Βασιλάκης Καίλας...😁

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            araxnis @criuser last edited by

                            @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                            @gtsartsal said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                            Είμαι μέλος στην ομάδα 3008 από τον καιρό που έψαχνα αμάξι.
                            Δεν έχω κάνει ούτε ένα σχόλιο ποτέ.
                            Δεν με έχουν διαγράψει ακόμα μετά από 3 χρόνια.

                            Τι να πω.

                            Εμένα με διέγραψαν κάπου στον 1,5 χρόνο, γιατί προσπάθησα να μπω να δώ αυτά που λέει ο γάτος και δεν με αφήνει.

                            Ζητάει να γραφτώ πάλι.

                            Αλλωστε ο γάτος το δέχεται ότι σε διαγράφει.

                            Και ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΓΚΡΟΥΠ που έχω συναντήσει και συμβαίνει αυτό, αφού κατά καιρούς είμαι μέλος σε πάνω από 60 γκρούπ, γράφω πολύ σπάνια στο ΦΒ γενικά, αλλά κανένα δεν με έχει διαγράψει.

                            Και βέβαια κανένα δεν είναι κλειστό πριν ζητήσεις να μπεις.

                            Τώρα τα υπόλοιπα είναι προφάσεις.

                            Κλειστά κλάμπ απορώ γιατί τα επιτρέπει και το ΦΒ.

                            Εμένα με διέγραψαν γιατί κάτι είχα πει για το ηλεκτρικό Πορτ μπαγκαζ του Grandland (δεν θυμάμαι ακριβώς, πέρασε καιρός). Γενικώς απαράδεκτη ομάδα με ακόμα χειρότερη συμπεριφορά. Φυσικά αίτημα επανεγγραφής απορρίφθηκε από μέρους τους...Επιβεβαιώνω ότι η αντίστοιχη ομάδα του 2008 δεν έχει καμμία σχέση...

                            If in doubt...flat out!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              criuser last edited by

                              Να και δεύτερος μάρτυρας κατηγορίας...

                              Εγώ είμαι σε πάνω από 30 ομάδες μέλος.

                              Αυτοκινήτων, καραβολατρών, για καίκια και ψαράδικα, για τρένα, μηχανικών, των χωριών μου, του τόπου κατοικίας μου, για παλιά σπίτια και άλλες.

                              Γράφω σπάνια και ελάχιστα.

                              Ουδείς υπήρξε δικτατορίσκος της πλάκας.

                              Απαράδεκτοι τύποι, όπως απαράδεκτο είναι να χρησιμοποιούν όνομα εταιρείας και να είναι κλειστή η ομάδα και να μην διαβάζουν όσοι ενδιαφέρονται για το μοντέλο.

                              Ας την έλεγαν οι διάδοχοι του τσαουσέσκου, όπως θέλουν, δεν μπορούν να χρησιμοποιούν κατά το δοκούν όνομα εταιρείας και έτσι να επηρεάζουν και την αξία των περουσιακών στοιχείων των ιδιοκτητών με αναφορές αναπόδεικτες και προβοκατόρικες τις οποίες δεν μπορεί να τις δει ελεύθερα ο κόσμος.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                Green Power last edited by

                                https://www.autoblog.gr/2025/06/19/i-stellantis-zita-apo-441-000-katoxous-citroen-c3-kai-ds3-na-stamatisoun-na-ta-odigoun-exaitias-ton-aerosakon-tis-takata/

                                Κατόπιν εισαγγελικής εντολής στην ίδια τη Γαλλία...

                                C G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Από την άλλη αφού είναι κλειστη πως επηρεάζουν τον κόσμο; Μεταξύ τους τα λένε.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser @Green Power last edited by

                                    @green-power said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                    https://www.autoblog.gr/2025/06/19/i-stellantis-zita-apo-441-000-katoxous-citroen-c3-kai-ds3-na-stamatisoun-na-ta-odigoun-exaitias-ton-aerosakon-tis-takata/

                                    Κατόπιν εισαγγελικής εντολής στην ίδια τη Γαλλία...

                                    Η τακάτα είναι γιαπωνέζικη και έχει επηρεάσει πολλές εταιρείες κυρίως Τογιότα και όλες τις γιαπωνέζικες, όπως και αρκετές ευρωπαϊκές.
                                    Πάνω από 52 εκατομμύρια αυτοκίνητα έχουν θέμα.
                                    https://www.gocar.gr/news/feed/44243,NHTSA_anaklisi_52_ekat_airbags.html

                                    Τα εν λόγω συστήματα έχουν εγκατασταθεί σε ποικίλα μοντέλα των BMW, Ford, GM, Hyundai, Kia, Maserati, Mercedes-Benz, Porsche, Stellantis, Tesla, Toyota και Volkswagen.

                                    Είναι διεθνής ανάκληση.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser @lap last edited by

                                      @lap said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                      Από την άλλη αφού είναι κλειστη πως επηρεάζουν τον κόσμο; Μεταξύ τους τα λένε.

                                      Δεν τα λένε μεταξύ τους....

                                      Κάποιοι τα ανεβάζουν εδώ και αλλού ως θέσφατα για εντυπώσεις και έχουμε το φαινόμενο να ακούγεται οτιδήποτε αρνητικό για τα στελλάντις.

                                      Οπως ακριβώς ο φίλος που ανέβασε για τους Τακάτα, μην γνωρίζοντας προφανώς ότι μπορεί να έχει και στο αυτοκίνητο του...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Ναι αλλά έχει και στα Σιτροέν. Να μη το πει;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Να το πει. Αλλά είδες πως το είπε...

                                          Κατόπιν εισαγγελικής εντολής και στην ίδια την Γαλλία..

                                          Εντονη αρνητική χροιά και αναφορά ως μοναδικού γεγονότος που αφορά μόνο τα συγκεκριμένα.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            Green Power last edited by

                                            @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                            Είναι διεθνής ανάκληση.

                                            Είπε κανείς ότι μόνο στη Stellantis υπάρχει πρόβλημα; Η εισαγγελία έκρινε ότι υπάρχει ευθύνη και για αυτό ανακλήθηκαν όχι λόγω αυξημένης ευαισθησίας της εταιρείας όπως ορισμένοι ισχυρίζονται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 88 / 89
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr