-
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Δεν το ξέρουμε ακόμα, αν και φοριέται ήδη πάνω από 2 χρόνια και λογικά θα έπρεπε να υπάρχουν αναφορές για αυτά τα μοντέλα.
2 χρόνια είναι αρκετά για να βγουν προβλήματα, το θέμα είναι να τα μαθαίνουμε...πάντως από τα φόρουμ έξω φαίνεται ότι μιλούν και για πρόσφατες αγορές μοντέλα του 24 ...
-
@tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Δεν το ξέρουμε ακόμα, αν και φοριέται ήδη πάνω από 2 χρόνια και λογικά θα έπρεπε να υπάρχουν αναφορές για αυτά τα μοντέλα.
2 χρόνια είναι αρκετά για να βγουν προβλήματα, το θέμα είναι να τα μαθαίνουμε...πάντως από τα φόρουμ έξω φαίνεται ότι μιλούν και για πρόσφατες αγορές μοντέλα του 24 ...
Mε τι θεμα ?
-
Αφού ξεμπερδεψαμε με τους αναξιόπιστους δικτατορισκους της δεκαρας και τα συμπλέγματα κατωτερότητας που έχουν και τα βγάζουν σε τυχαίους ανθρώπους και μάλιστα σφετερίζονται και το όνομα της εταιρείας αφού δεν επιτρέπουν τυχόν αντίλογο στο παρεάκι τους, να δούμε τα περί κινητήρα.
Χτες κάποιος ανέβασε ένα αγγλικό σχόλιο το οποίο αφορούσε 10ετιας μοντέλο, ενώ μιλάγαμε για τον καινούργιο κινητήρα.
Άρα μπορούν όλοι να ψάξουν να μάθουν.
Να θυμίσω ότι ακόμα παραγωγή υβριδικών 3 και 3 αιρκρος δεν έχει ξεκινήσει ενώ μόλις ξεκίνησαν τα Πάντα.
Όμως υπάρχει ήδη σε Κορσα, Μοκκα, προηγούμενο και νέο Γκραντλαντ, σε προηγούμενο και νέο 3008, σε 2008, σε 5 αιρκρος, C4 , C5Χ, σε Άστρα, 308, Φίατ 600,τζιπ Αβεντζερ, ds4 και άλλα που ξεχνάω.
Οπότε υπάρχουν πολλά σάιτ που θα μας ενημέρωναν χωρίς να χρειάζεται να γίνουμε μέλη και γλυφτες συμπλεγματικων δικτατορισκων.
Ίσως θα πρέπει να ενημερωθεί και η εταιρεία για το ποιοί και πως χρησιμοποιούν το όνομα της.
-
χαιρομαι που καποιοι δεν εχουν συμπλεγματα κατωτεροτητας και θεωρουν τους εαυτους τους τυχαιους
α, και χαιρομαι για τις απειλες
απο τυχαιους -
@chrisk6 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Η ουσια ειναι αν υπαρχουν ακομα προβληματα στον ''νεο'' κινητηρα.
Νέος κινητήρας δεν υπάρχει...ο ίδιος ειναι με ηλεκτρικό μοτέρ στο διπλοσύμπλεκτο. Και προφανώς υπάρχουν προβλήματα, γιατι να τα λύσουν....σάμπως ξέρουν?
-
Οι απειλές ήταν από τους δικτατορίσκους, όχι από μένα.
-
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Αφού ξεμπερδεψαμε με τους αναξιόπιστους δικτατορισκους της δεκαρας και τα συμπλέγματα κατωτερότητας που έχουν και τα βγάζουν σε τυχαίους ανθρώπους και μάλιστα σφετερίζονται και το όνομα της εταιρείας αφού δεν επιτρέπουν τυχόν αντίλογο στο παρεάκι τους, να δούμε τα περί κινητήρα.
Χτες κάποιος ανέβασε ένα αγγλικό σχόλιο το οποίο αφορούσε 10ετιας μοντέλο, ενώ μιλάγαμε για τον καινούργιο κινητήρα.
Άρα μπορούν όλοι να ψάξουν να μάθουν.
Να θυμίσω ότι ακόμα παραγωγή υβριδικών 3 και 3 αιρκρος δεν έχει ξεκινήσει ενώ μόλις ξεκίνησαν τα Πάντα.
Όμως υπάρχει ήδη σε Κορσα, Μοκκα, προηγούμενο και νέο Γκραντλαντ, σε προηγούμενο και νέο 3008, σε 2008, σε 5 αιρκρος, C4 , C5Χ, σε Άστρα, 308, Φίατ 600,τζιπ Αβεντζερ, ds4 και άλλα που ξεχνάω.
Οπότε υπάρχουν πολλά σάιτ που θα μας ενημέρωναν χωρίς να χρειάζεται να γίνουμε μέλη και γλυφτες συμπλεγματικων δικτατορισκων.
Ίσως θα πρέπει να ενημερωθεί και η εταιρεία για το ποιοί και πως χρησιμοποιούν το όνομα της.
αντιλαμβάνεσαι ότι είναι πολύ μικρό το χρονικό διάστημα και ο αριθμός των κινητήρων που έχουν πουληθεί για να έχουμε αξιόπιστα στοιχεία;
στον diesel και στον puretech πόσα χρόνια πέρασαν μέχρι να γίνει γνωστό το πρόβλημα και να αντιδράσει η εταιρεία; -
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Ίσως θα πρέπει να ενημερωθεί και η εταιρεία για το ποιοί και πως χρησιμοποιούν το όνομα της.
Χαχαχαχα,... Τι λέει ο άνθρωπος!!!!
Σαν τον άλλον που απειλούσε οτι θα ενημερώσει κάποιον για την κριτική που ασκούσε στην εργασία του ένα μέλος του φορουμ.Μετά εγώ είμαι ο κακος και ο περίεργος εδώ μεσα.
-
This post is deleted! -
@a-d-p said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Αφού ξεμπερδεψαμε με τους αναξιόπιστους δικτατορισκους της δεκαρας και τα συμπλέγματα κατωτερότητας που έχουν και τα βγάζουν σε τυχαίους ανθρώπους και μάλιστα σφετερίζονται και το όνομα της εταιρείας αφού δεν επιτρέπουν τυχόν αντίλογο στο παρεάκι τους, να δούμε τα περί κινητήρα.
Χτες κάποιος ανέβασε ένα αγγλικό σχόλιο το οποίο αφορούσε 10ετιας μοντέλο, ενώ μιλάγαμε για τον καινούργιο κινητήρα.
Άρα μπορούν όλοι να ψάξουν να μάθουν.
Να θυμίσω ότι ακόμα παραγωγή υβριδικών 3 και 3 αιρκρος δεν έχει ξεκινήσει ενώ μόλις ξεκίνησαν τα Πάντα.
Όμως υπάρχει ήδη σε Κορσα, Μοκκα, προηγούμενο και νέο Γκραντλαντ, σε προηγούμενο και νέο 3008, σε 2008, σε 5 αιρκρος, C4 , C5Χ, σε Άστρα, 308, Φίατ 600,τζιπ Αβεντζερ, ds4 και άλλα που ξεχνάω.
Οπότε υπάρχουν πολλά σάιτ που θα μας ενημέρωναν χωρίς να χρειάζεται να γίνουμε μέλη και γλυφτες συμπλεγματικων δικτατορισκων.
Ίσως θα πρέπει να ενημερωθεί και η εταιρεία για το ποιοί και πως χρησιμοποιούν το όνομα της.
αντιλαμβάνεσαι ότι είναι πολύ μικρό το χρονικό διάστημα και ο αριθμός των κινητήρων που έχουν πουληθεί για να έχουμε αξιόπιστα στοιχεία;
στον diesel και στον puretech πόσα χρόνια πέρασαν μέχρι να γίνει γνωστό το πρόβλημα και να αντιδράσει η εταιρεία;Μα εγώ δεν είπα αν είναι αξιόπιστος ή αναξιόπιστος...
Αλλοι έτρεξαν εδώ να πουν ότι είναι αναξιόπιστος γιατί προφανώς ξέρουν επειδή είναι και οι ίδιοι...
Αναξιόπιστοι, όχι κινητήρες...
Ομως επειδή η εταιρεία πουλάει πολλά αυτοκίνητα και είναι τουλάχιστον 2 χρόνια σε τόσα μοντέλα, κάτι θα είχε ακουστεί.
Οπότε εδώ είναι το διαδίκτυο ας το ψάξουν όσοι ενδιαφέρονται χέητερς και μη.
Αλλά η έτοιμη απαξίωση που βλέπω, είναι υπόθεση άλλων ειδικών να βρουν τις αιτίες της...
-
@lap said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Ίσως θα πρέπει να ενημερωθεί και η εταιρεία για το ποιοί και πως χρησιμοποιούν το όνομα της.
Χαχαχαχα,... Τι λέει ο άνθρωπος!!!!
Σαν τον άλλον που απειλούσε οτι θα ενημερώσει κάποιον για την κριτική που ασκούσε στην εργασία του ένα μέλος του φορουμ.Μετά εγώ είμαι ο κακος και ο περίεργος εδώ μεσα.
Αλλος ξεκίνησε τις απειλές πρώτα.
Απλά όταν είδε ότι το κατηγορητήριο ήταν σαφές από Ιαβέρης έγινε Βασιλάκης Καίλας...
-
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@gtsartsal said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Είμαι μέλος στην ομάδα 3008 από τον καιρό που έψαχνα αμάξι.
Δεν έχω κάνει ούτε ένα σχόλιο ποτέ.
Δεν με έχουν διαγράψει ακόμα μετά από 3 χρόνια.Τι να πω.
Εμένα με διέγραψαν κάπου στον 1,5 χρόνο, γιατί προσπάθησα να μπω να δώ αυτά που λέει ο γάτος και δεν με αφήνει.
Ζητάει να γραφτώ πάλι.
Αλλωστε ο γάτος το δέχεται ότι σε διαγράφει.
Και ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΓΚΡΟΥΠ που έχω συναντήσει και συμβαίνει αυτό, αφού κατά καιρούς είμαι μέλος σε πάνω από 60 γκρούπ, γράφω πολύ σπάνια στο ΦΒ γενικά, αλλά κανένα δεν με έχει διαγράψει.
Και βέβαια κανένα δεν είναι κλειστό πριν ζητήσεις να μπεις.
Τώρα τα υπόλοιπα είναι προφάσεις.
Κλειστά κλάμπ απορώ γιατί τα επιτρέπει και το ΦΒ.
Εμένα με διέγραψαν γιατί κάτι είχα πει για το ηλεκτρικό Πορτ μπαγκαζ του Grandland (δεν θυμάμαι ακριβώς, πέρασε καιρός). Γενικώς απαράδεκτη ομάδα με ακόμα χειρότερη συμπεριφορά. Φυσικά αίτημα επανεγγραφής απορρίφθηκε από μέρους τους...Επιβεβαιώνω ότι η αντίστοιχη ομάδα του 2008 δεν έχει καμμία σχέση...
-
Να και δεύτερος μάρτυρας κατηγορίας...
Εγώ είμαι σε πάνω από 30 ομάδες μέλος.
Αυτοκινήτων, καραβολατρών, για καίκια και ψαράδικα, για τρένα, μηχανικών, των χωριών μου, του τόπου κατοικίας μου, για παλιά σπίτια και άλλες.
Γράφω σπάνια και ελάχιστα.
Ουδείς υπήρξε δικτατορίσκος της πλάκας.
Απαράδεκτοι τύποι, όπως απαράδεκτο είναι να χρησιμοποιούν όνομα εταιρείας και να είναι κλειστή η ομάδα και να μην διαβάζουν όσοι ενδιαφέρονται για το μοντέλο.
Ας την έλεγαν οι διάδοχοι του τσαουσέσκου, όπως θέλουν, δεν μπορούν να χρησιμοποιούν κατά το δοκούν όνομα εταιρείας και έτσι να επηρεάζουν και την αξία των περουσιακών στοιχείων των ιδιοκτητών με αναφορές αναπόδεικτες και προβοκατόρικες τις οποίες δεν μπορεί να τις δει ελεύθερα ο κόσμος.
-
Κατόπιν εισαγγελικής εντολής στην ίδια τη Γαλλία...
-
Από την άλλη αφού είναι κλειστη πως επηρεάζουν τον κόσμο; Μεταξύ τους τα λένε.
-
@green-power said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Κατόπιν εισαγγελικής εντολής στην ίδια τη Γαλλία...
Η τακάτα είναι γιαπωνέζικη και έχει επηρεάσει πολλές εταιρείες κυρίως Τογιότα και όλες τις γιαπωνέζικες, όπως και αρκετές ευρωπαϊκές.
Πάνω από 52 εκατομμύρια αυτοκίνητα έχουν θέμα.
https://www.gocar.gr/news/feed/44243,NHTSA_anaklisi_52_ekat_airbags.htmlΤα εν λόγω συστήματα έχουν εγκατασταθεί σε ποικίλα μοντέλα των BMW, Ford, GM, Hyundai, Kia, Maserati, Mercedes-Benz, Porsche, Stellantis, Tesla, Toyota και Volkswagen.
Είναι διεθνής ανάκληση.
-
@lap said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Από την άλλη αφού είναι κλειστη πως επηρεάζουν τον κόσμο; Μεταξύ τους τα λένε.
Δεν τα λένε μεταξύ τους....
Κάποιοι τα ανεβάζουν εδώ και αλλού ως θέσφατα για εντυπώσεις και έχουμε το φαινόμενο να ακούγεται οτιδήποτε αρνητικό για τα στελλάντις.
Οπως ακριβώς ο φίλος που ανέβασε για τους Τακάτα, μην γνωρίζοντας προφανώς ότι μπορεί να έχει και στο αυτοκίνητο του...
-
Ναι αλλά έχει και στα Σιτροέν. Να μη το πει;
-
Να το πει. Αλλά είδες πως το είπε...
Κατόπιν εισαγγελικής εντολής και στην ίδια την Γαλλία..
Εντονη αρνητική χροιά και αναφορά ως μοναδικού γεγονότος που αφορά μόνο τα συγκεκριμένα.
-
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Είναι διεθνής ανάκληση.
Είπε κανείς ότι μόνο στη Stellantis υπάρχει πρόβλημα; Η εισαγγελία έκρινε ότι υπάρχει ευθύνη και για αυτό ανακλήθηκαν όχι λόγω αυξημένης ευαισθησίας της εταιρείας όπως ορισμένοι ισχυρίζονται.
CITROEN C5 AIRCROSS 2018