-
Αν ειχε τα λαδια 2 χρονια μεσα δεν επρεπε να αλλαχθουν δηλαδη?
Αλλιως θα επρεπε ο αντιπροσωπος που το πουλησε το 24 να ειχε προβει σε ενεργειες που θα χρειαζοταν το αυτοκινητο σεβις το 26 και οχι το 25. -
Αν ειχε τα λαδια 2 χρονια μεσα δεν επρεπε να αλλαχθουν δηλαδη?
Αλλιως θα επρεπε ο αντιπροσωπος που το πουλησε το 24 να ειχε προβει σε ενεργειες που θα χρειαζοταν το αυτοκινητο σεβις το 26 και οχι το 25.φθειρονται τα λαδια αν απλα "υπαρχουν" μεσα στη μηχανη; Δεν λεμε να καθεται το αμαξι 5 χρονια, απλα για ενα χρονο.
Ειλικρινης ερωτηση ειναι διοτι δεν ξερω. -
Αν ειχε τα λαδια 2 χρονια μεσα δεν επρεπε να αλλαχθουν δηλαδη?
Αλλιως θα επρεπε ο αντιπροσωπος που το πουλησε το 24 να ειχε προβει σε ενεργειες που θα χρειαζοταν το αυτοκινητο σεβις το 26 και οχι το 25.φθειρονται τα λαδια αν απλα "υπαρχουν" μεσα στη μηχανη; Δεν λεμε να καθεται το αμαξι 5 χρονια, απλα για ενα χρονο.
Ειλικρινης ερωτηση ειναι διοτι δεν ξερω.Απο την στιγμη που μπαινει οριο σε χλμ η χρηση ανα χρονο/διετια ξερω γω για αλλαγη λαδιων θεωρειται δεδομενο πως θα θελουν αλλαγη.
Δηλαδη αν εκανες σε 2 χρονια 8-10Κ χλμ δεν θα τα αλλαζες?
Μπορουσαν να του κανουν ενα σερβις τυπικο και να μηδενισουν τις ενδειξεις οταν το πουλησαν...απλα τωρα ο αλλος εφαγε 380 στον 1ο χρονο οταν το διαφημιζε ο αλλος στα 2... -
Προς κατόχους Lynk & Co 01: ξάδερφός μου το αγόρασε με πρώτη άδεια κυκλοφορίας τον Μάιο του 2024. Γνωρίζοντας ότι το πρώτο σέρβις έρχεται στα δύο χρόνια ή στα 40.000 χλμ.
Έχοντας περάσει μόλις 13 μήνες (και κάπου 19.000 χλμ.), παραξενεύτηκε που άναψε η ένδειξη για σέρβις. Πήγε στην αντιπροσωπεία για να του τη σβήσουν και εκείνοι προχώρησαν στο σέρβις.
Σε απορία του γιατί το έκαναν αυτό, του τα μάσαγαν. Επιφυλασσόμενοι για κάποιο "μελλοντικό δώρο σε αντάλλαγμα". Κόστος 380κάτι €.
Τελικά επιστρέφοντας στο σπίτι του, βρήκε το δελτίο παραγγελίας, όπου αναγράφεται ότι το αυτοκίνητο είναι κατασκευής 2023. Προφανώς Μάιο ή Ιούνιο, οπότε και ορθώς θεωρεί το λογισμικό του ότι ολοκληρώθηκε η διετία.
Σε κάθε περίπτωση παραμένει ένα εξαιρετικό μοντέλο, αλλά θα έπρεπε οι αγοραστές να έχουν ενημερωθεί ότι κατασκευάστηκε μία χρόνια πριν.
τα λάδια καλώς τα άλλαξαν στα 19000 χλμ, αλλά και 380 για το 1ο service? ωπα ρε κινέζε....
-
Τσίμπησαν την φτηνή τιμή αγοράς, τώρα θα ακούσουν το έλα έλα όπως και με τα κορεατικα
-
-
Πάνε αλλά 380 για λάδια δεν χρεώνουν.
-
Αληθεια @dimsabas σε αυτα τα 380ε τι περιελαμβανε το πακετακι?
Θα ειχε ενδιαφερον να μαθουμε τιμες κλπ κλπ. -
Λάδια 5.6 λίτρα, φίλτρα και δε θυμάμαι τώρα τι άλλο. Όχι κάτι χοντρό όμως. Ο ξάδερφος τα ανέμενε, αφού τόσα ποσά έδινε και για το XC40 βενζίνης που είχε πριν.
-
-
Δηλαδη σε μεγαλο σερβις θα κατσει στο 500ευρω για πλακα...
Τιμες Volvo δηλαδη σε περιτυλιγμα Lync & Co... -
Κσι θέλει σέρβις κάθε 2 χρόνια ή 30.000 χλμ; Αν ναι είναι οκ. Πχ τα toyota θέλουν κάθε χρόνο ή 15.000...
Edit
Είδα τα 40.000 χιλιόμετρα. Τότε είναι λογικές οι τιμές. Ακριβές μεν αλλά σε λογικά πλαισια6 -
-
Οι τιμές είναι εξωφρενικές για λάδια και μερικά φίλτρα!
-
@dimitrioskosmas said in Lynk & Co:
Lynk & Co 01
40Κ με τα ιδια λαδια...ωραια θα παει αυτο!!
Μπορεί ο κινητήρας να έχει λειτουργήσει στο 30% των χιλιομέτρων. Δεν λέει κάτι σαν απόλυτο νούμερο
-
αλλά θα έπρεπε οι αγοραστές να έχουν ενημερωθεί ότι κατασκευάστηκε μία χρόνια πριν.
Οσοι ρώτησαν (γιατι ειναι θέμα κοινης λογικής) ενημέρωθηκαν. Οι άλλοι ας πρόσεχαν!
ΥΓ: σε κάθε περίπτωση το σέρβις (όπως και άδεια του αυτοκινήτου) μετράει από την ημέρα κυκλοφορίας και όχι κατασκευής. Και Εγώ ειχα bmw κατασκευής 2001 με άδεια 2004, εεε το πρώτο σέρβις έγινε το 2005, όχι το 2002....χαχα!!
-
αλλά θα έπρεπε οι αγοραστές να έχουν ενημερωθεί ότι κατασκευάστηκε μία χρόνια πριν.
Οσοι ρώτησαν (γιατι ειναι θέμα κοινης λογικής) ενημέρωθηκαν. Οι άλλοι ας πρόσεχαν!
ΥΓ: σε κάθε περίπτωση το σέρβις (όπως και άδεια του αυτοκινήτου) μετράει από την ημέρα κυκλοφορίας και όχι κατασκευής. Και Εγώ ειχα bmw κατασκευής 2001 με άδεια 2004, εεε το πρώτο σέρβις έγινε το 2005, όχι το 2002....χαχα!!
Εσύ τους την έφερες !
-
@red_monster said in Lynk & Co:
Οι τιμές είναι εξωφρενικές για λάδια και μερικά φίλτρα!
Οι τιμές είναι μια χαρά για επίσημη αντιπροσωπεία και μεγάλο σέρβις. Φαντάζομαι δεν θα είναι μόνο λάδια φίλτρα που έγραψες
Προφανώς αν δεν ήταν επίσημη αντιπροσωπεία δεν θα έλεγα το ίδιο.
Δεν ξέρω πόσα χρόνια έχεις να πας σε επίσημη αντιπροσωπεία αλλά πίστεψέ με οι περισσότερες είναι πιο ακριβές από αυτό . Έχουν ακριβυνει πολύ τα τελευταία χρόνια όπως τα πάντα γύρω μας
-
@red_monster said in Lynk & Co:
Οι τιμές είναι εξωφρενικές για λάδια και μερικά φίλτρα!
Οι τιμές είναι μια χαρά για επίσημη αντιπροσωπεία και μεγάλο σέρβις. Φαντάζομαι δεν θα είναι μόνο λάδια φίλτρα που έγραψες
Προφανώς αν δεν ήταν επίσημη αντιπροσωπεία δεν θα έλεγα το ίδιο.
Δεν ξέρω πόσα χρόνια έχεις να πας σε επίσημη αντιπροσωπεία αλλά πίστεψέ με οι περισσότερες είναι πιο ακριβές από αυτό . Έχουν ακριβυνει πολύ τα τελευταία χρόνια όπως τα πάντα γύρω μας
Οι τιμές για λάδια και φίλτρα (λαδιού, πετρελαίου αέρα και καμπίνας είναι εξωφρενικές) τέλεια και παύλα. Ξέρω πόσο στοιχίζουν και τα αναλώσιμα και η εργασία. Ήμαρτον δηλαδή
-
@red_monster said in Lynk & Co:
@red_monster said in Lynk & Co:
Οι τιμές είναι εξωφρενικές για λάδια και μερικά φίλτρα!
Οι τιμές είναι μια χαρά για επίσημη αντιπροσωπεία και μεγάλο σέρβις. Φαντάζομαι δεν θα είναι μόνο λάδια φίλτρα που έγραψες
Προφανώς αν δεν ήταν επίσημη αντιπροσωπεία δεν θα έλεγα το ίδιο.
Δεν ξέρω πόσα χρόνια έχεις να πας σε επίσημη αντιπροσωπεία αλλά πίστεψέ με οι περισσότερες είναι πιο ακριβές από αυτό . Έχουν ακριβυνει πολύ τα τελευταία χρόνια όπως τα πάντα γύρω μας
Οι τιμές για λάδια και φίλτρα (λαδιού, πετρελαίου αέρα και καμπίνας είναι εξωφρενικές) τέλεια και παύλα. Ξέρω πόσο στοιχίζουν και τα αναλώσιμα και η εργασία. Ήμαρτον δηλαδή
Και γω ξέρω πόσο κοστίζουν και έχεις δίκιο. Αλλά ξέρω και πόσο τα χρεώνουν και άλλες αντιπροσωπείες και είναι χειροτερα
Επίσης θεωρώ ότι δεν θα ήταν μόνο αυτά αλλά θα είχε και τίποτα άλλο το σερβις
Lynk & Co