-
@a-d-p said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@cirus said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Το Vitara μου είπαν μόνο στην βασική έκδοση, εκτός των άλλων θεωρώ αδιανόητο τα χειροκίνητα πίσω τζάμια...
και εχεις και δικιο αλλα ειναι καλύτερο από τα υπολοιπα που εβαλες σαν αμάξι οπως και να το κάνουμε
από εκει και πέρα εσυ ξερεις. Εμεις μονο την γνωμη μας λέμε. αξιζει νομιζω να πας μια εκδοση πάνω ωστε να μην εχει χειροκινητα παραθυρα αν σε ενοχλει τοσο.
Σίγουρα, και ευχαριστώ για το χρόνο σας.. Από Suzuki μου είπαν ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει παρά μόνο την βασική έκδοση.. Οι άλλες θα έρθουν με τον νέο κινητήρα που θα βγει τέλη 2025... Συμφωνώ ότι αξίζει η επόμενη έκδοση, όχι μόνο για τα παράθυρα.. Θα ρωτλησω και σε άλλες αντιπροσωπείες...
στο car έχει μερικές αγγελίες με ετοιμοπαραδοτα gl plus, τις έχεις δει; ισχύουν;
Αττική έχει μια, η οποία είναι 2 μηνών...
-
@vagkirk said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Dacia Duster το είδες;
Νομίζω πως είναι το πιο ευρύχωρο με διάφορα για τον οδηγό από όλα όσα έχεις δει λόγω ωραίας σχεδίασης της κονσόλας και ταμπλώ.
Το C3 Aircross δυστυχώς είναι το ίδιο και χειρότερο και από το 2008 για το δεξί πόδι - γόνατο.
Είναι τεράστιο.. 4,341μ..
-
Ως κάτοχος του Kamiq εδώ και ενάμιση χρόνο θα σου πω θετικά και αρνητικά. Στα θετικά οι αχανείς για την κατηγορία χώροι και η ποιότητα σε ότι ακουμπήσεις στο εσωτερικό. Διακόπτες, λεβιέδες, κουμπιά όλα έχουν το feedback και τον ήχο πολύ ακριβότερων αυτοκινήτων. Το ίδιο δερμάτινο τιμόνι πχ φοράει το enyaq των 55000 ευρώ. Μαλακά πλαστικά που χαίρεσαι να τα βλέπεις. Επίσης η εργονομία είναι κορυφαία, όλα είναι εκεί που τα περιμένεις να είναι. Στο facelift ο χειρισμός του κλίματος γίνεται πλέον και με φυσικά κουμπιά. Στα θετικά επίσης ο 1000αρης κινητήρας που έχει νεύρο και είναι επαρκής για όλα τα σενάρια ειδικά για σένα που πλέον δεν έχεις πολλά κουβαλήματα. Στα αρνητικά τώρα ο 1000αρης στην πόλη θέλει βενζίνα. Έχω 9.5 σε επαρχιακή πόλη χωρίς πολλή κίνηση και φανάρι. Σε εθνική 5.5 στα 120km. Το μεγαλύτερο αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου είναι το χειροκίνητο κιβώτιο. Έχει βγάλει δισκο πλατο σε κάποιους και στα 20000 χλμ και η αντιοροσωπειες το θεωρούν αναλώσιμο και δεν το καλύπτουν. Επισης το πεντάλ του συμπλέκτη μεταφέρει ένα μικρό κραδασμό από τον κινητήρα που χωρίς να είναι βλάβη είναι ενοχλητικος. Στην πρώτη-δευτέρα οι αλλαγές δεν είναι βελούδινες και οι διαδρομές του πεντάλ είναι μεγάλες. Επίσης μερικές φορές πάλι στην πρώτη-δευτερα έχεις την αίσθηση ότι κάτι στο πεντάλ γρατζουναει σαν έχει μέσα άμμο.
-
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@groover1972 said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@cirus said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Το Βιταρα ειναι το καλύτερο απο αυτά που βαζεις μακραν
δευτερο θα έβαζα το kamiq. Τιμιο θα το χαρακτηριζα, νομιζω βγαινει και σε υγραεριο που ειναι πολυ οικονομικο.
Τριτο το bayon . οικονομικο και vfm αλλα τιποτα το σπουδαιο
Τελευταιο το stonic
Γενικα και τα 4 ειναι VFM αυτοκινητα. Ο κινητηρας του Suzuki ξεχωριζει και το υγραεριο του kamiq για την καταναλωση επισης
Νομιζω το kamiq εχει τους καλύτερους Χωρους
αυτα από μενα
Το Vitara μου είπαν μόνο στην βασική έκδοση, εκτός των άλλων θεωρώ αδιανόητο τα χειροκίνητα πίσω τζάμια...
Πριν αποφασίσω να πάω στο scross, μπήκα στο vitara. Πολύ στενό, πολύ όρθια η θέση οδήγησης. Μέρα με τη νύχτα, είναι πιο αυτοκίνητο και πιο λιμουζίνα το scross. Δεν χάνεις τίποτα, να μπεις για δοκιμή.
Έκανα σήμερα με το sCross... θα μπω και σε Vitara.. Όντως πολύ ευχάριστη η οδήγηση και άνετη η θέση... Αλλά με χρώμα πάει 25+
Κοίτα, δες και τα θετικά. Αν πας σε καινούργιο αυτοκίνητο, θα έχεις ξεμπλέξει από προβλήματα, δεν θα έχεις τέλη κυκλοφορίας, θα έχεις 5 χρόνια εγγύηση και ο κινητήρας δεν θα σου βγάλει προβλήματα.
Μπορείς και να ρωτήσεις για μοντέλα των Test drive, ξέρω ότι τα δίνουν με 23κ και έχουν 7κ χλμ.
Επίσης με 21κ παίρνεις και μεταχειρισμένο του 2021. Εσύ μόνο θα δεις τι σε συμφέρει και τι θα δώσεις, και πως οδηγείς...
-
@vagkirk said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Dacia Duster το είδες;
Νομίζω πως είναι το πιο ευρύχωρο με διάφορα για τον οδηγό από όλα όσα έχεις δει λόγω ωραίας σχεδίασης της κονσόλας και ταμπλώ.
Το C3 Aircross δυστυχώς είναι το ίδιο και χειρότερο και από το 2008 για το δεξί πόδι - γόνατο.
Είναι σε άλλο ύψος το δικό μας γόνατο από το δικό σου...
Και όρθιοι και καθιστοί...
-
Οδήγησα και το Bayon σήμερα, πολύ άνετο για εμένα, αλλά όταν πάταγα για επιτάχυνση ένιωθα ότι ήθελε λίγο το χρόνο του για να πιάσει επιτάχυνση και μου φάνηκε λίγο περίεργη αυτή η αίσθηση...
-
Καλημέρα.
Θα σου πω κι εγώ τη γνώμη μου, καθώς τα αυτοκίνητα που αναφέρεις ήταν στην λίστα μου προ διετίας περίπου.
Από θέμα χώρων, νομίζω πως το Stonic είναι με διαφορά το πλεον στενάχωρο. Βασικά, νομίζω πως είναι απλά ένα ακόμα αυτοκίνητο της κατηγορίας b και δεν έχει καμία σχέση με suv.
Το Bayon έχει τον ίδιο κινητήρα και είναι περισσότερο ευρύχωρο. Ούτε αυτό είναι suv (μάλλον το λες crossover). Από εξοπλισμό, πάντως, είναι υπερπλήρες.
Και οι δύο παραπάνω κινητήρες διαβάζω πως δεν είναι και οι πλέον οικονομικοι. Επίσης, μην τρεφεις ελπίδες πως εάν τους επιλέξεις mhd θα δεις διάφορες ουσίας.
Το Kamiq είναι αρκετά ευρύχωρο (για την κατηγορια του πάντα). Κάποιοι το θεωρούν suv, εγώ το κατατάσσω στα υπερυψωμένα sw. Group vag, με τα καλά και τα κακά του. Κινητήρας επίσης όχι τέρας οικονομίας.
Το Vitara δεν έχει νόημα στην GL και υποχρεωτικά θα πας στην GL+. Εξαιρετικός κινητήρας, με χαμηλή καταναλωση, αλλά εσωτερικά φουλ πλαστικούρα και σχεδιασμός μια δεκαετία πίσω.
Σίγουρα στο Scross θα χώρας καλύτερα, ενώ και σε επίπεδο απτής ποιότητας είσαι min μισό σκαλί πάνω από το Vitara. Επισης, νομίζω πως σε αυτό θα είσαι κομπλέ με την έκδοση GL (είναι πλουσιοτερο από το Vitara).
Αυτά τα λίγα... -
@n-k-9 said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Καλημέρα.
Θα σου πω κι εγώ τη γνώμη μου, καθώς τα αυτοκίνητα που αναφέρεις ήταν στην λίστα μου προ διετίας περίπου.
Από θέμα χώρων, νομίζω πως το Stonic είναι με διαφορά το πλεον στενάχωρο. Βασικά, κατά την γνώμη μου, είναι απλά ένα ακόμα αυτοκίνητο της κατηγορίας b και δεν έχει καμία σχέση με suv.
Το Bayon έχει τον ίδιο κινητήρα και είναι περισσότερο ευρύχωρο. Ούτε αυτό είναι suv (μάλλον το λες crossover). Από εξοπλισμό, πάντως, είναι υπερπλήρες.
Και οι δύο παραπάνω κινητήρες διαβάζω πως δεν είναι και οι πλέον οικονομικοι. Επίσης, μην τρεφεις ελπίδες πως εάν τους επιλέξεις mhd θα δεις διάφορες ουσίας.
Το Kamiq είναι αρκετά ευρύχωρο (για την κατηγορια του πάντα). Κάποιοι το θεωρούν suv, εγώ το κατατάσσω στα υπερυψωμένα sw. Group vag, με τα καλά και τα κακά του. Κινητήρας επίσης όχι τέρας οικονομίας.
Το Vitara δεν έχει νόημα στην GL και υποχρεωτικά θα πας στην GL+. Εξαιρ! ετικός κινητήρας, με χαμηλή καταναλωση, αλλά εσωτερικά φουλ πλαστικούρα και σχεδιασμός μια δεκαετία πίσω.
Σίγουρα στο Scross θα χώρας καλύτερα, ενώ και σε επίπεδο απτής ποιότητας είσαι min μισό σκαλί πάνω από το Vitara. Επισης, νομίζω πως σε αυτό θα είσαι κομπλέ με την έκδοση GL (είναι πλουσιοτερο από το Vitara).
Αυτά τα λίγα...Έχω την εντύπωση ότι το fl Vitara GL είναι πιο πλούσιο από το s cross gl, αν εξαιρέσεις τα πίσω παράθυρα, πχ έχει αυτόματο κλιματισμό, ράγες οροφής, αυτόματα φώτα και αισθητήρες βροχής.
Έχει δηλώσει GL+ προτιμά, αλλά δεν υπάρχουν ετοιμοπαραδοτα και θα έρθουν από το νέο έτος με τον νέο κινητήρα. -
Εντωμεταξύ πριν το s cross είχε 7 αερόσακους. Εκτός εάν έχουν κάνει λάθος στον εξοπλισμό
-
@A-d-P
Μάλλον έχεις δίκιο.
Αλλά εκείνες οι μανιβέλες δεν χωνεύονται εύκολα! -
@n-k-9 said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@A-d-P
Μάλλον έχεις δίκιο.
Αλλά εκείνες οι μανιβέλες δεν χωνεύονται εύκολα!
Στα υπόλοιπα έχεις δίκιο
Stonic
bayon
kamiq,
αλλά και s cross είναι crossover
#mono_vitara είναι SUV -
Κατα αρχάς ευχαριστώ όλους για το χρόνο και τις συμβουλές.
Το VITARA είναι το μόνο SUV εντός badget αλλά υπάρχει μόνο στην απλή έκδοση που δεν μου κάνει...Στο test drive το KIA Stonic αν και έχει χώρους η εργονομία στη θέση του οδηγού είναι μέτρια για εμένα.. Σήμερα όμως πήγα και είδα το Nissan Juke το οποίο έχει προωθητική ενέργεια 2.000. Ιδιαίτερος σχεδιασμός (εμένα μου αρέσει), οι χώροι, θεωρητικά, λιγότερο άνετοι από Bayon, Stonic αλλά στην οδήγηση ήταν σαφώς πιο άνετο από το Stonic. Επίσης η βασική έκδοση έχει όλα τα βασικά που θεωρούνται αυτονόητα το 2025, εκτός από αλουμινένιες ζάντες.
Η μηχανή μου φάνηκε λίγο πιο υποτονική από Stonic & Bayon, ξέρει κανείς αν έχω δίκιο; Λόγω του ότι δεν είχα ραντεβού το test drive ήταν μόλις 10 λεπτά (προφανώς θα ξαναπάω)..
Στο άρθρο του cartalk έχω την εντύπωση ότι δεν ενθουσίασε... -
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Κατα αρχάς ευχαριστώ όλους για το χρόνο και τις συμβουλές.
Το VITARA είναι το μόνο SUV εντός badget αλλά υπάρχει μόνο στην απλή έκδοση που δεν μου κάνει...Στο test drive το KIA Stonic αν και έχει χώρους η εργονομία στη θέση του οδηγού είναι μέτρια για εμένα.. Σήμερα όμως πήγα και είδα το Nissan Juke το οποίο έχει προωθητική ενέργεια 2.000. Ιδιαίτερος σχεδιασμός (εμένα μου αρέσει), οι χώροι, θεωρητικά, λιγότερο άνετοι από Bayon, Stonic αλλά στην οδήγηση ήταν σαφώς πιο άνετο από το Stonic. Επίσης η βασική έκδοση έχει όλα τα βασικά που θεωρούνται αυτονόητα το 2025, εκτός από αλουμινένιες ζάντες.
Η μηχανή μου φάνηκε λίγο πιο υποτονική από Stonic & Bayon, ξέρει κανείς αν έχω δίκιο; Λόγω του ότι δεν είχα ραντεβού το test drive ήταν μόλις 10 λεπτά (προφανώς θα ξαναπάω)..
Στο άρθρο του cartalk έχω την εντύπωση ότι δεν ενθουσίασε...υπάρχει και ένας πρώην κάτοχος juke hybrid εδώ στο φόρουμ, ίσως μπορεί να σε βοηθήσει ....ο @zaxosm
-
το τζουκ το ειχα δοκιμασει για τη γατα
στα 33.5 την σουπερ ντουπερ εκδοσηδεν ξερω γιατι, αλλα φυγαμε τρεχοντας
βγαζει μια μυρωδια συνηθισμενου, μουχλας ρε παιδι μου
-
@gatoz said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
το τζουκ το ειχα δοκιμασει για τη γατα
στα 33.5 την σουπερ ντουπερ εκδοσηδεν ξερω γιατι, αλλα φυγαμε τρεχοντας
βγαζει μια μυρωδια συνηθισμενου, μουχλας ρε παιδι μου
Στα 33500 συμφωνώ...
Η έκδοση που κοιτάω είναι στα 22000 και ανταγωνίζεται άλλα στιλ Bayon/Stonic
-
@a-d-p said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Κατα αρχάς ευχαριστώ όλους για το χρόνο και τις συμβουλές.
Το VITARA είναι το μόνο SUV εντός badget αλλά υπάρχει μόνο στην απλή έκδοση που δεν μου κάνει...Στο test drive το KIA Stonic αν και έχει χώρους η εργονομία στη θέση του οδηγού είναι μέτρια για εμένα.. Σήμερα όμως πήγα και είδα το Nissan Juke το οποίο έχει προωθητική ενέργεια 2.000. Ιδιαίτερος σχεδιασμός (εμένα μου αρέσει), οι χώροι, θεωρητικά, λιγότερο άνετοι από Bayon, Stonic αλλά στην οδήγηση ήταν σαφώς πιο άνετο από το Stonic. Επίσης η βασική έκδοση έχει όλα τα βασικά που θεωρούνται αυτονόητα το 2025, εκτός από αλουμινένιες ζάντες.
Η μηχανή μου φάνηκε λίγο πιο υποτονική από Stonic & Bayon, ξέρει κανείς αν έχω δίκιο; Λόγω του ότι δεν είχα ραντεβού το test drive ήταν μόλις 10 λεπτά (προφανώς θα ξαναπάω)..
Στο άρθρο του cartalk έχω την εντύπωση ότι δεν ενθουσίασε...υπάρχει και ένας πρώην κάτοχος juke hybrid εδώ στο φόρουμ, ίσως μπορεί να σε βοηθήσει ....ο @zaxosm
To Juke ειναι ενα παρα πολυ ωραιο αυτοκινητο. Αρχικα ειναι για μενα πολυ καλο οδηγικα! Οι χωροι ειναι τιμιοι για το μεγεθος του και ποιοτικα ειναι παρα πολυ καλο. Ωστοσο το hybrid παροτι ειναι πολυ ευχαριστο, πολυ οικονομικο, και πολυ δυνατο, βγαζει προβληματα στο ινβερτερ και στο κιβωτιο. Προβληματα που σε καθηλωνουν βασικα και για αυτο το πουλησα - προληπτικα. Εκανα μαζι του 25000 πολυ ευχαριστα χιλιομετρα και απροβληματιστα. Απλα προληπτικα το εδωσα.
-
@zaxosm said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@a-d-p said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Κατα αρχάς ευχαριστώ όλους για το χρόνο και τις συμβουλές.
Το VITARA είναι το μόνο SUV εντός badget αλλά υπάρχει μόνο στην απλή έκδοση που δεν μου κάνει...Στο test drive το KIA Stonic αν και έχει χώρους η εργονομία στη θέση του οδηγού είναι μέτρια για εμένα.. Σήμερα όμως πήγα και είδα το Nissan Juke το οποίο έχει προωθητική ενέργεια 2.000. Ιδιαίτερος σχεδιασμός (εμένα μου αρέσει), οι χώροι, θεωρητικά, λιγότερο άνετοι από Bayon, Stonic αλλά στην οδήγηση ήταν σαφώς πιο άνετο από το Stonic. Επίσης η βασική έκδοση έχει όλα τα βασικά που θεωρούνται αυτονόητα το 2025, εκτός από αλουμινένιες ζάντες.
Η μηχανή μου φάνηκε λίγο πιο υποτονική από Stonic & Bayon, ξέρει κανείς αν έχω δίκιο; Λόγω του ότι δεν είχα ραντεβού το test drive ήταν μόλις 10 λεπτά (προφανώς θα ξαναπάω)..
Στο άρθρο του cartalk έχω την εντύπωση ότι δεν ενθουσίασε...υπάρχει και ένας πρώην κάτοχος juke hybrid εδώ στο φόρουμ, ίσως μπορεί να σε βοηθήσει ....ο @zaxosm
To Juke ειναι ενα παρα πολυ ωραιο αυτοκινητο. Αρχικα ειναι για μενα πολυ καλο οδηγικα! Οι χωροι ειναι τιμιοι για το μεγεθος του και ποιοτικα ειναι παρα πολυ καλο. Ωστοσο το hybrid παροτι ειναι πολυ ευχαριστο, πολυ οικονομικο, και πολυ δυνατο, βγαζει προβληματα στο ινβερτερ και στο κιβωτιο. Προβληματα που σε καθηλωνουν βασικα και για αυτο το πουλησα - προληπτικα. Εκανα μαζι του 25000 πολυ ευχαριστα χιλιομετρα και απροβληματιστα. Απλα προληπτικα το εδωσα.
Από ότι τώρα διαβάζω έχει διάφορα θέματα στα ηλεκτρονικά αλλά και αρκετές αναφορές ότι καίει λάδια..
Διάβασα ότι μοιράζετε αρκετά με Renault καθώς κατασκευάζετε Ευρώπη..
-
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@zaxosm said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@a-d-p said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Κατα αρχάς ευχαριστώ όλους για το χρόνο και τις συμβουλές.
Το VITARA είναι το μόνο SUV εντός badget αλλά υπάρχει μόνο στην απλή έκδοση που δεν μου κάνει...Στο test drive το KIA Stonic αν και έχει χώρους η εργονομία στη θέση του οδηγού είναι μέτρια για εμένα.. Σήμερα όμως πήγα και είδα το Nissan Juke το οποίο έχει προωθητική ενέργεια 2.000. Ιδιαίτερος σχεδιασμός (εμένα μου αρέσει), οι χώροι, θεωρητικά, λιγότερο άνετοι από Bayon, Stonic αλλά στην οδήγηση ήταν σαφώς πιο άνετο από το Stonic. Επίσης η βασική έκδοση έχει όλα τα βασικά που θεωρούνται αυτονόητα το 2025, εκτός από αλουμινένιες ζάντες.
Η μηχανή μου φάνηκε λίγο πιο υποτονική από Stonic & Bayon, ξέρει κανείς αν έχω δίκιο; Λόγω του ότι δεν είχα ραντεβού το test drive ήταν μόλις 10 λεπτά (προφανώς θα ξαναπάω)..
Στο άρθρο του cartalk έχω την εντύπωση ότι δεν ενθουσίασε...υπάρχει και ένας πρώην κάτοχος juke hybrid εδώ στο φόρουμ, ίσως μπορεί να σε βοηθήσει ....ο @zaxosm
To Juke ειναι ενα παρα πολυ ωραιο αυτοκινητο. Αρχικα ειναι για μενα πολυ καλο οδηγικα! Οι χωροι ειναι τιμιοι για το μεγεθος του και ποιοτικα ειναι παρα πολυ καλο. Ωστοσο το hybrid παροτι ειναι πολυ ευχαριστο, πολυ οικονομικο, και πολυ δυνατο, βγαζει προβληματα στο ινβερτερ και στο κιβωτιο. Προβληματα που σε καθηλωνουν βασικα και για αυτο το πουλησα - προληπτικα. Εκανα μαζι του 25000 πολυ ευχαριστα χιλιομετρα και απροβληματιστα. Απλα προληπτικα το εδωσα.
Από ότι τώρα διαβάζω έχει διάφορα θέματα στα ηλεκτρονικά αλλά και αρκετές αναφορές ότι καίει λάδια..
Διάβασα ότι μοιράζετε αρκετά με Renault καθώς κατασκευάζετε Ευρώπη..
Scross η μόνη σου, επιλογή, ως το πιο δυνατό, αξιόπιστο και με χωρους.
-
-
@dimsabas said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Ναι, το διάβασα... Το έψαξα και άλλο και γενικά από ότι διαβάζω βγάζει προβλήματα το συγκεκριμένο... Δεν το περίμενα για Nissan...
Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;)